Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) anglia (5) Anglia (13) áradás (72) Argentína (3) Argentina (4) árvíz (12) Ausztrálai (3) Ausztrália (33) ausztrália (17) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) Baleset (4) baleset (83) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) brazília (7) Brazília (14) bulvár (5) Bundesliga (5) bundesliga (3) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) donyeck (5) Donyeck (11) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) egyesült államok (9) Egyesült Államok (16) egyetem (3) Egyiptom (4) egyiptom (5) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gaza (4) Gáza (8) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) india (5) India (18) Indonézia (5) irak (3) Irak (10) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) Izrael (21) izrael (3) janukovics (9) Japán (20) japán (8) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) kalifornia (6) Kalifornia (12) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) kijev (10) Kijev (3) Kilauea (3) Kína (41) kína (23) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) Krím (6) krím (7) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) kutya (8) Kutya (3) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) Matolcsy György (3) matolcsy györgy (11) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) mexikó (5) Mexikó (10) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) Németország (13) németország (5) népszavazás (5) New York (13) new york (6) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) olaszország (4) Olaszország (8) olimpia (4) öngyilkosság (6) Orbán Viktor (8) orbán viktor (16) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) Oroszország (30) oroszország (15) orrszarvú (3) országgyűlés (3) oscar (3) Oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) Putyin (3) putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) Szíria (8) szíria (3) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) Thaiföld (4) thaiföld (3) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) Törökország (6) törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) Ukrajna (34) ukrajna (29) ukrán válság (4) ülés (3) usa (31) USA (74) utasszállító (3) választás (3) válság (4) vatikán (5) Vatikán (3) vélemény (3) Velence (5) venezuela (3) Venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) washington (7) Washington (3) zuhanás (3)

2011.11.16.

Vona az elszabaduló pokolról beszélt

Címkék: politika jobbik évforduló vona gábor horthy miklós bevonulás novák előd

Demonstrációval emlékezett Horthy Miklós budapesti bevonulásának évfordulóján a Jobbik.  A rendezvényen Novák Előd elmondta: követelik, hogy a budapesti Bartók Béla utat nevezzék át Horthy Miklós útra. A párt alelnöke a Jobbik sikerének nevezte, hogy a Fővárosi Közgyűlés a Jobbik kezdeményezésére szerdán elfogadta azt a javaslatot, amely lekapcsolja a Kossuth Lajos téri Károlyi Mihály szobor díszkivilágítását.  Vona Gábor szerint „szégyen és gyalázat, hogy vannak olyan emberek, akik az ő szobra előtt tisztelegnek” utalva ezzel a Jobbik rendezvényével egyidőben, az első köztársaság kikiáltásának évfordulója alkalmából, Károlyi Mihály szobránál tartott megemlékezésre. A Jobbik elnöke szerint a világban zajló folyamatoknak "csúnya vége lesz", amely ellen a kormány nem tudja megvédeni az embereket, ezért hamarosan a Jobbiknak Horthy Miklóshoz hasonlóan minden településre be kell vonulnia és meg kell majd védenie az embereket.

192 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr13388610

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Politikai PR – néhány hullával 2011.11.17. 14:28:13

Békés nemzettársaink épp eleget szenvednek a nemzetközi karvalytőke által gerjesztett válság, és a gaz kommunisták bűnei miatt. És akkor még jön a rendőr, és megbünteti őket csak azért, mert tökrészegen fölültek a bringájukra? Ezen sürgősen v...

Trackback: Ne szarozz: építs te is diktatúrát! 2011.11.17. 12:17:48

A bölcs vezetők tökéletessége megkérdőjelezhetetlen, ezért szeretnek téged. Mert te csak a népet szolgálod, döntéseid a javukat szolgálják, a hatalmad pedig felelősségteljesen és bölcsen gyakorlod....

Trackback: Haknizni mennek a kormánytagok 2011.11.17. 11:32:49

Vidéki kultúrházakban népszerűsítik a korlátlan mértékű adókivetési jogot, a hírre emelkedett a záptojás és a rothadt narancs ára. A mondat második fele persze csak vicc, az Origón olvastam kommentlistán, ám az első fele nagyon is komoly. Ezt kérdezte ...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2011.11.17. 11:31:31

Mihez ért Orbán Viktor tulajdonképpen? Europass sablonba feltöltött életrajzával hol és milyen állást pályázhatna meg ez a 49 éves férfi? Mihez ért a miniszterelnök a huszonnégy évvel ezelőtt szerzett diplomájával? Úgy értem, szép dolog az, ha valaki ...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2011.11.17. 11:29:43

Nemzetgazdasági miniszterünknek soha nem volt versenyszférás állása, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodással és tanácsadással. Céget nem vezetett, pénzét sose kockáztatta, hivatalnoki állásokból, tanácsadói és bizot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 13:20:44

@bájgúnár: ja hogy te szalagmunkásként akarsz jólétben élni? akkor szavazz a jobbikra, ha nyernek biztos minden szalagmunkás audival fog járni magyarországon.

bájgúnár 2011.11.17. 13:23:13

@BenFranklin:
A tőke meg olyan, hogyha sokan lesznek akik elvállaják a munkát ennyiért akkor hiába akarja többért elválalni az osztrák.Nemkap többet.Tehát vagy nemdolgozik vagy elválalja ennyiért is.Lassan majd ez a bér lesz náluk a minimálbér és azért fognak sírni mert stagnálni fog az életszinvonaluk.A béreket addig lehet alacsonyan tartani míg sok a munkára váró.Ha nincs kivel elvégeztetni a munkát akkor emelkedik a bér függetlenűl milyen a szaktudás.

Mr.Treeger 2011.11.17. 13:23:49

@Kara kán:
a dolog egyszerű. én azért nem ismertem a nagyapámat mert elesett a Donnál.
Akkor pedig Horty volt a vezető. pont.

lyia (törölt) 2011.11.17. 13:24:17

@bájgúnár: "Igaz történeted" egy tizenötéves szélsőjobbos városi legenda, semmilyen bizonyíték sincs arra, hogy ez megtörtént volna.

hexa 2011.11.17. 13:25:11

@béla a görög:

Én beszéltem szegény nagyanyámmal, és megerősítette, hogy jól ment.

Akár hiszed, akár nem, abban a korban bizony nem volt mobiltelefon az USA "nagyonművelt" demokráciájában. :) Sőt ott nigrókat akasztottak. Méghozzá nyilvánosan.

Mi pedig annak ellenére lettünk az egyik legfejlettebb európai ország 20 év alatt, hogy területünk -vele gazdasági lehetőségeink- nagy részét elvesztettük.

De ez mind-mind mellékes, hiszen 2011-ben ide olyan észérvek valók, hogy: "lőjük a dunába Vonácit, mer' nem teccik nekem, és amúgy is nááááci, meg fuj horrrttti". :D ROTFLMAO

Kámasuka 2011.11.17. 13:25:38

@bájgúnár: Német AUDI gyárban miért több a melós bére mint a magyarban.Mindkettő ugyan azt a betanúlt monoton mukafolyamatot végzi.

Mert ott kell laknia meg kajálnia meg fodrászhoz mennie stb. Annyit fizetnek hogy a dolgozó éppen ne mondjon fel, ott is meg itthon is. Minden managernek kutya kötelessége hogy a legolcsóbban végeztesse el a munkát. Nem az ő dolga hogy többet fizessen neked hanem neked az a dolgod hogy többet keressél. Keresni, ez a kulcsszó, és ez egy ige, úgyhogy aktívan.

kewcheg 2011.11.17. 13:27:31

@kvpsgb: Miskolcon történt a közelmúltban a dolog, hogy a legjobb hírű gimnázium nevét- ami Földes Ferencről, egy viszonylag ártalmatlanabb kommer bölcsészről lett elnevezve- az öregdiákok szerették volna "visszaváltoztatni" Széchenyire, mint 56-ban. Szavazás alapján maradt a kommer név,így a város fidesz vezetése sem merte megváltoztatni....no comment...

lyia (törölt) 2011.11.17. 13:27:49

@bájgúnár: Na, még egy, aztán megyek dolgozni, mert ebből nem élünk meg:

Nyugatra a legjobbak mennek ki: a bátrak, a kockázatot vállalók, az idegen nyelvet beszélők, a törekvők, a kuporgatók, a kíváncsiak. Annak idején ezek mentek Európából az USA-ba, meg lehet nézni, mit hoztak létre 300 év alatt.

Ilyen emberekből sajnos nincs annyi Magyarországon, hogy abból egy normális országot fel lehessen építeni.

bájgúnár 2011.11.17. 13:29:27

@DillingerEscapePlan:
Kösz.Ám ha olvastad az előző hozzászólásaimat akkor némi logikával rájöttél volna nem ebből éltem ésmár magam ura vagyok rég!Túl egyszerüen zárod le az érveléseket azzal hogy jobbikozol.Nem a politikai hovatartozásoddal vitatkozom hanem a bérekről .Sem nácizni sem komonistázni nincs kedvem.Ha értelmesen nemtudunk beszélgetni akkor azthiszem zárjuk le a vitánkat.

tusuanzen 2011.11.17. 13:29:49

ez a kurva Magyar történelem hogy változik...

aki komcsi volt most liberális, aki nemzeti érzelmű az náci,

tusuanzen 2011.11.17. 13:30:53

@lyia: azért a torontói romákat nem ide sorolod ugye:)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.17. 13:32:52

@tusuanzen: De legalább a nagy köpönyeg forgatással tisztára söprik a damaszkuszi utat. :)
Lehet, hogy ezért is van ekkora szmog?

Kámasuka 2011.11.17. 13:33:10

@hexa: Mi pedig annak ellenére lettünk az egyik legfejlettebb európai ország 20 év alatt, hogy területünk -vele gazdasági lehetőségeink- nagy részét elvesztettük.

Mondjuk ez azért erős túlzás, még ha bizonyos dolgokban egyet is értünk. A dualizmus végén volt Mo. a legközelebb a nyugathoz, ami azt jelentette, hogy megelőztük a görögöket, portugálokat és megközelítettük az olaszokat. Ez volt a maximum, a mintaországoknak soha a környékén sem voltunk.

Húsleves 2011.11.17. 13:35:32

@tusuanzen:
Nem, ő Kertész Ákosra gondolt, aki az Amerikai népszavában hirdeti a magyar nép genetikai alsóbbrendűségét, és az ilyen kommentelőkből mint ez, látszik, hogy ez nem kirohanás volt, hanem így is gondolják. "Megyek dolgozni" alatt egyébként valószínűleg azt értette, hogy átmegy egy másik blogra, a hajléktalanokért és a magyarok által megfélemlített romákért ajvékolni.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 13:35:41

@bájgúnár: de hiába vitatkozol bárkivel egy ilyen kapitalista gazdasági berendezkedés mellett a bérekről, egyszerűen ilyen a világ. lehet ellene lázadozni csak sztem kb felesleges. és ez nem fog semmilyen tüntetésektől vagy akármiktől, mondjuk a jobbik hatalomrajutásától vagy államadósság-fizetés megtagadástól vagy akármitől változni, max egy nagyobb méterű tömör vasmeteortól.

bájgúnár 2011.11.17. 13:35:52

@lyia:
Mennek ki olyanok is.Viszont kérdezd meg a franciákat,olaszokat,kanadaiakat vajon tömegesen ilyenekkel találkoztak e?Amerika meg pénzel csábitotta ki a koponyákat.Ha ismernéd amerika történetét akkor tudnád bűnözők,kalandorok,szegények voltak az első telepeseik.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 13:39:48

@bájgúnár: sztem amúgy a vadkapitalizmusnak még igencsak az elején vagyunk, ez még sokáig, akár évszázadokig is tarthat, teljesen leamortizálva az emberi értékeket, kultúrát, valszeg két vagy több osztályra - alsóbbrendű dolgozók, felsőbbrendű pénzesek - tagolva a társadalmat, stbstb. ezt nemfogja tudni egy ország, sőt, leginkább semmi megállítani egy világháborún vagy egyéb kataklizmán kívül.

Stenonis 2011.11.17. 13:43:26

A jobbik vesztett egy szavazót...

Soha a büdös életbe nem szavazok olyan pártra, aki egy áruló, esküszegőt tekint példaképének...

bájgúnár 2011.11.17. 13:44:47

@lyia: Résztvettem ezen urak fogadásán és megbeszélésén.Mást lehazudtolni az én korosztályomban neveletlenség sőt sértés.Nálatok megszokott.Több tiszteletet.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 13:46:21

@Húsleves: Jobbik? Sok párt kapaszkodik a buta emberek hátán felfelé.

Húsleves 2011.11.17. 13:46:42

@bájgúnár:
Az első telepesek indiánok voltak, akiket a talpraesett zsenik kiirtottak. Annyira talpraesett zsenik voltak, hogy Afrikába mentek emberekre vadászni, akiket láncra verve, ütve dolgoztattak, mint az állatokat, közben a felsőbbrendűségüket hirdetve, és most példaként állítva elénk az eredményeiket. Szerencsére nem álltak meg ezek a kiváló koponyák Amerikánál, hanem tönkretették a többezer éves Kínát és Indiát, napalmmal meg vegyifegyverrel taroilták le Vietnámot, manapság meg csőbombával, helikopterről röhögcsélve irtják az arabokat, Guantánamón kínoznak embereket a végtelen tolerancia jegyében.

Kámasuka 2011.11.17. 13:46:53

@bájgúnár:

Múltkor volt egy riport a TVben. Egy amerikai fiatalember jött Bp-re. Csak úgy. Kaphatott volna munkát vmelyik multinál mint öltönyösrabszolga. Ehelyett vett egy furgont, és elkezdett mobil kocsimosással foglalkozni. Pedig magyarul 1-2 szót tudott csak. Pár év múlva készült a riport(4-5), a csókának szép háza volt a zöldben, magyar felesége, most már magyarul is tud.

Kérdezték tőle milyenek a magyarok? 1.pesszimisták 2. várnak a sült galambra 3. a szájuk éjjel-nappal jár

Érted ez neki olyan váltás volt kb. mintha Laoszba költözött volna annyira vágják Mo-t az usákok.

Peetee 2011.11.17. 13:50:00

Ez is olyan mint a zorbán.
Az egyik 8évig készült a kormányzásra, mostmeg hibát hibára halmoz, mert egy nagy kamugyár volt 8évig, hogy "mi tudjuk mit kell tenni".

A másik meg folyamatosan vonulna, masírozna mostmár 3198 magyar településre is akár, de hogy ott; a nagy bevonulás után mi a bánatos nagy büdös lóf@szt akar csinálni, (a cigányok meg a zsidók kiírtásán kívül) arra még nem derült fény!!!
Tényeket, gyakorlati tetteket Gáborom, ne csak hangzatos propagandát!!!!

Húsleves 2011.11.17. 13:50:01

@Lakásfelújító Feri:
Nem tudom melyik párt tagja Kertész Ákos.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2011.11.17. 13:50:59

Üzenem az otthoni hegyeknek:
a csillagok járása változó.
És törvényei vannak a szeleknek,
esőnek, hónak, fellegeknek
és nincsen ború, örökkévaló.
A víz szalad, a kő marad,
a kő marad.

bájgúnár 2011.11.17. 13:51:18

@DillingerEscapePlan:
Jómagam csak azt próbáltam érzékeltetni, hogy nagyon leegyszerűsitve torz érv az, hogy azért ilyenek ma a bérek nálunk mert szar a gazdaságunk.
Mi fogja azokat a jólmenő üzemeket,cégeket rávenni arra hogy a magyar fizetéseket közelitsék a nyugati bérekhez?Merthogy maguktól nemfogják az biztos.Ha nemirták volna elő a minimálbért akkor mais 30 000ft ért dolgoznának sokan.

Kámasuka 2011.11.17. 13:53:40

@Peetee: a nagy bevonulás után mi a bánatos nagy büdös lóf@szt akar csinálni, (a cigányok meg a zsidók kiírtásán kívül) arra még nem derült fény!!!

Okosan csinálják, nézd meg a Gyöngyöspatai eredményeiket.

Persze a pestieknek ez nem sokat mond, csak hát ők nincsenek 2 milliónyian sem.

Kámasuka 2011.11.17. 13:54:51

@Húsleves: A shalom alejkum pártnak...:D

bájgúnár 2011.11.17. 13:55:22

@DillingerEscapePlan:
Sokszor jómagam is azt érzem mindegy ki vezeti a vonatot amikor vakvágányon van!

Kámasuka 2011.11.17. 13:57:48

@bájgúnár: Szerintem nem érted az összefüggéseket.

Nagyon szar a gazdaságunk, el van adósodva mint a szar miközben 2 ember tart el 8 másikat. Először a kamatokat kell fizetni, a munkabér utána jön. Ez a cégeknél is így van.

bájgúnár 2011.11.17. 14:00:41

@Húsleves:
Talán feltünt hogy a második világháború óta amerika az aki folyamatosan háboruzik azóta is.Nem véletlen.Hadiipara mozgatja a gazdaságát.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:02:58

@BenFranklin: Pedig már az eszkimó is tudja, hogy először a kutyák esznek, mert ha ők nem dolgoznak, akkor az eszkimó is éhenhal.
Hány válságon kell még átesni, hogy ezt a bölcsességet a "kapitalista" is megtanulja?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:07:08

@bájgúnár: "Hadiipara mozgatja a gazdaságát. "

Meg a zsákmányolt javak, olcsó nyersanyagok...

Vajon hol tarana Amerika 450-es dízel és 410-es benzinárakkal? Kb ott, ahol mi. Minden lehalna.

Zárójelben megjegyzem, ha pld Amerikában kibontasz egy amerikai zászlót, akkor az átlag még tán tiszteleg is Neki, itt meg ha kibontasz egy magyar zászlót, vagy lenáciz egy alul művelt faszkalap, vagy az aktuális karhatalmi erőszakszervezet kezd zaklatni.

bájgúnár 2011.11.17. 14:07:10

@BenFranklin:
Te nem érted.Nekünk ami gazdaságunk van az mind nyugati kézben van.A mi gazdaságunk majdnem nulla.
AUDIT hoztam fel de a MERCEDES gyárat is említhetem.Ráadásúl ezek acégek a mi adónkból őrűlt állami támogatást kaptak.Nos ezeknél a menő cégeknél miért maradnak el a bérek?Azért mert megnézik minden évben hogy a régiójukban milyenek a bérviszonyok és ahoz képest állapitják meg az emelést.Ha nyomottak a bérek akkor keveset adnak.Sosem viszonyitják a hazai béreiket a magyarországihoz.

Kámasuka 2011.11.17. 14:11:47

@newtehen: Hát a válságokból nem a kapitalisták szoktak nullásan kijönni. Sőt most nagy kaszálás van, Pesten már 15 milláért mennek a nagy, 80-100 nm-es belvárosi lakások, amik 3 éve 25be kerültek. Akkor vette meg a sok kutya devizahitelre, most meg az eszkimó kp-re, a feléért, hogy 5 év múlva ugyanannak a kutyának passzolja le a duplájáért.

Akkor ki a hülye?

Kámasuka 2011.11.17. 14:12:59

@newtehen: Svájcban, Portugáliában 500, Szlovákiában 460 a benzin, mégsem sírnak mint a fürdős kurva.

bájgúnár 2011.11.17. 14:15:38

@newtehen:
Nemzeti büszkeség nélkűl nincs talpraállás.Hát ezért náciznak ha emlegeted ezeréves múltunkat,hagyományainkat,mondáinkat.Ha fáj hogy elrabolták országunk nagy részét ha emlékezteted őket erre a nagymagyarország térképével,történelmi zászlajával.Ha lobogtatod a magyar zászlót házadon.Ha kikéredmagadnak amikor egy cigány miatt lopós magyarnak titulálnak.Megvan a forgatókönyv hogyan nyomjanak térdre.Hála az égnek ezmár egyre nekezebben megy nekik.
Na most énis beálltam a náci jobbikos csürhébe:))

Kámasuka 2011.11.17. 14:15:44

@bájgúnár: Ráadásúl ezek acégek a mi adónkból őrűlt állami támogatást kaptak.Nos ezeknél a menő cégeknél miért maradnak el a bérek?

Ezek a cégek a valóságban jobban fizetnek itthon mint az itthoni konkurencia. A kinti bérekhez hasonlítani ezt nettó butaság.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 14:20:31

@bájgúnár: amíg feladsz egy álláshírdetést és 3ezer önéletrajz érkezik rá kétnapon belül addig semmi.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:22:58

@BenFranklin: Hogy a példádnál maradjak:

Nehogy azt képzeld, hogy a "kutya" azért vette meg a 25 milliós lakását devizahitelre, mert egyszerűen "hülye".

Hanem mert:
-Nem volt Zsebben 25 millája
-Az akkor politikai/pénzügyi elit egymással karöltve b@ta át a palánkon, hogy nyugodtan vegye fel azt a hitelt.

Ez nem hülyeség/nem hülyeség kérdése.

Mondjuk viszont, ha továbbgondoljuk: Az eszkimó csíkszeme akkor fog elkerekedni, amikor rájön, hogy őt is ugyanúgy b@ta át a jelenlegi pénzügyi/politikai elit, és kiderül, hogy a 15 milláért "jóbefektetésnek" megvett 25 millás házat nem hogy 10 milláért nem tudja majd eladni, hanem fizethet rá évi 750,000 Ft ingatlan adót is! :-D

TiZ 2011.11.17. 14:23:43

Bakker! Ha így nyomul a Jobbik, lassan már a páleszt sem ihatom úgy ahogy akarom.
Pohár a kézbe, és köszöntő.
- Ahogy Kun Béla mondta, be a szervezetbe!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:26:05

@BenFranklin: Akkor máshogy mondom, hogy Te is megértsd:
Vajon mit Tenne az amerikai közép(!)réteg, ha annyit keresne, amennyiből két tank benzin kijön?
(Mármit azon kívül, hogy felnyomnák a sörétes puskát azoknak a faszparasztoknak az ánuszába, aki fűrdőskurvának nevezi őket, ha ezért szólni mernek...)

@bájgúnár: Na majd megkapod mindjárt a magadét, csak figyeld. :-D

kewcheg 2011.11.17. 14:29:41

@BenFranklin: a szomszédomban lakik egy bácsi, közelíti a százat.A felvidéken született, két vh. között Csehszlovákia cseh részén a Skoda műveknél tanulta ki a vasas szakmát.Amit ő mond, azt elhiszem.'45 előtt Csehszlovákia,ahol élt Magyarországhoz képest maga volt a liberális demokrácia.Nálunk szarházi dzsentrik vitézkedtek cselédlányokkal, meg dölyfös intézők nyúzták a zselléreket, addig "odafent" a rendőr az utcasarkon fegyver nélkül állt,az volt a dolga hogy segítse a polgárokat,senki nem félt tőle, ellentétben a mi kakastollasainkkal.A Skoda műveknél egy jó szakmunkás annyit keresett, amennyit arányaiban ma a nyugaton keresnek.Ezzel nem azt akarom mondani hogy Horthy kormányzó rossz ember volt, szerintem egy jóindulatú vezető volt, még biztosan segíteni is szeretett volna a népnek, de nem volt könnyű a feudalizmusból,urambátyám világból egyből polgári demokráciát csinálni, ez kb. mostanra sikerült volna, ha a háború után ő marad.Egyébként, mint katona és hadvezér, meg tengerész, szerintem biztosan elsőrangú volt, amellett jóképű volt, művelt és udvarias,jól táncolt, sportolt,több nyelven beszélt, tehát ma nyugodtan lehetne belőle egy köztiszteletben álló közt. elnök..:))

Kámasuka 2011.11.17. 14:32:49

@newtehen: 15 milláért "jóbefektetésnek" megvett 25 millás házat nem hogy 10 milláért nem tudja majd eladni, hanem fizethet rá évi 750,000 Ft ingatlan adót is! :-D

vagy nem.

Addig marad kisember a kisember, amíg a gondjaiért a főnökét meg a kormányt okolja. Kérdezd meg a miniszterelnököt v. a céged tulaját, tuti nem azt gondolta hogy így/úgy átb*szták, szegényke! Ez az önsajnálat okozza hogy a jobbágy állandóan átbassza magát. Senki sem kötelezte hogy 25milliós házra vegyen fel hitelt, most meg a 15 millásra nem meri felvenni, mert biztos össze fog dőlni a világ, hisz az újság is megírta! Aki nem tud önállóan gondolkodni csak a nyájjal abból soha semmi nem lesz(még ámerikában sem).

2 tank benzinnél meg azért sokaknak többre is tellik. Szerintem.

hexa 2011.11.17. 14:33:09

@BenFranklin: Most azt mondják, hogy merjünk kicsik lenni (azok is lettünk). Akkoriban kicsiként mertünk nagyok lenni. Óriási különbség és ez a mentalitás meghozta a gyümölcsét. Persze rend is volt. Valójában a renddel kezdték.

Kámasuka 2011.11.17. 14:36:56

@kewcheg: Van benne valami, de ne hasonlítsd a cseheket(mert a szlovákokra ez nem vonatkozik) hozzánk, hagyományosan sokkal iparosodottabb társadalom, ezáltal sokkal több polgár volt(+ 3 millió német a 10ből), nagyon erős beágyazódottság a német gazdaságba, kultúrába stb. Inkább a lengyelekkel vagyunk sorstársak.

Kámasuka 2011.11.17. 14:42:03

@hexa: t azt mondják, hogy merjünk kicsik lenni (azok is lettünk). Akkoriban kicsiként mertünk nagyok lenni. Óriási különbség

- igen ez így van.

v. jókormányzósember 2011.11.17. 14:45:51

Híjjnye!

Nno- elsűdlegesen is- én aszt mondanám, foglalkozzunk csak valami magyar szervezettel.

Hejszen, hun (! nagyon hun! sűt, még maghiaros "warrior" is lehet!) van a magyar szó abban, hogy

jobb ódali
i fjúsági ö
k örség? Sehun, ejgaz? NNa, akkor a magyaros dógot meg is tárgyaltuk!

S, annyi a gyökér, hogy (ha mán a gyökerekhez akartok menni)-hogy ha ugyi, az alapításkor nem vót fontos a magyarság, akkor ugyi, valami sunyi kozmetikázással meg mán ne tegyük hozzá!

Nem is beszélve kamerad:

staudt,
kepli- hát milyen társaságot alapítanak ezek?
Há' legföljebb gmbh-t! Hát!

NNa, ides gyermekeim, szóval, foglalkozzunk csak valami magyar dologgal, ne ilyen svábbal, vagy mivel!

Aggyon az Isten-

több józan észt!

VJK

UI: Arról meg nem is beszélve, hogy ott lent(! ld. cím) lesz ezen személyeknek a helye, mert erőssen oda tartanak most! Úgyhogy, ez csak egy jóslás lehet, hogy míg az átlagember a Menyországba jut, addig az illen félék meg az elszabaduló... Jó utat, ides gyermekeim! De,azt ne feledjétek, hogy ha a mocskot mígis elhagynátok, még akár a Menyországba is lehetne jutni! De ahhoz meg kő változni! Nízzítek csak meg a "Bíbor és feketé"-t!)
UI:

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2011.11.17. 14:46:40

@kewcheg: feudalizmusból polgári de,okráciát? omfg lmfao te miről beszélsz???
google a barátod és a törikönyvek is . . .

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:50:10

@BenFranklin: Szerintem a véleménykülönbségünk oka, hogy más környezet van körülöttünk.

Pld: Téged 90%-ban olyanok vesznek körül, akik nem beszélnek nyelvet. Engem nem.
Én ha kimegyek a Moszkvatérre (tudom, Széll Kálmán), és leszólítók egy munkáért sorba álló vendégmunkást, rájövök, hogy magyaron kívül beszél tótul és románul, azaz 3 nyelven beszél!

Ez furcsa mód nem mondható el a multik idelátogató topmanagereirõl, aki elvárják, hogy a titkárnõ is folyékony angolsággal válaszoljon, mivel õk nem tudnak máshogy.

A "bunkó magyarról" akkor most ennyit, jó?

Akkor a döntésekrõl. Felénk az emberek az alapján hoznak döntéseket, amit tudnak. Amit a felelõs állami és pénzügyi vezetõk mondanak Nekik. 2006-ban épp a pannon puma ugrotta át a dübörgő gazdaságot, ma pedig az ingatlanadó megszavazásáról harsog a hírek.

Lehet, hogy arra kell esetleg gondoljak, hogy az általad oly okosnak tartott "eszkimó" egyszerűen más hírek birtokába jut, mint egy kiváltságos réteg, míg az ostoba "kutya" valahogy téves információkkal van ellátva..
Persze ez biztos nem így van, mert akkor ez csak szimpla spekuláció volna, ami ugye kizárt...

A két tank benzinnel igazad van, tévedtem, lehet, hogy egy pedagógus béréból kijön két és fél, három is...

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 14:50:13

@Húsleves: Az USA a világ legnagyobb agresszora. Háború nem dúlta földjét. Ahol olaj van, ott Ők is jelen szeretnének lenni. Köztudomású hogy Izraellel jó a kapcsolatuk. Izrael most Iránt tartja veszély forrásnak. Ebből még sok baj lehet.

Kámasuka 2011.11.17. 14:51:19

A világgazdaság kb. 100 éve csak nő és nő. Voltak válságok, kicsik nagyok, de a generális hosszútávú tendencia növekvő. Az eddigi válságok idején is megírta a zujság hogy vége a világnak ne vegyetek ingatlant féláron, és az eddigi konjunktúrák idején is megírta a zujság hogy most lehet ám f*sza ingatlant venni alacsony törlesztőre(a duplájáért).

Csak hát a zujságírók ált. fixes vagy jutalékos ALKALMAZOTTAK. Magyarul fingjuk nincs róla hogyan müködik a pénz.

Húsleves 2011.11.17. 14:51:26

@Lakásfelújító Feri:
Iránnal kapcsolatban stílszerűen úgy is fogalmazhatnánk, hogy "olaj a tűzre".

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 14:52:15

Eltűnnek a hsz-ek. :(( Biztos itt is működik már a cenzúra. :))

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 14:54:34

Csak nehogy megégjen minden abban az olajból rakott tűzön.
Tudna valaki mondani okosat a nálunk működő multi cégek befizetett adóforintjairól? Sehol se találok infó, pedig a kugli a barátom...

bájgúnár 2011.11.17. 14:54:43

@BenFranklin:
Hát ezt nagyon nyögve veszem be.Nálunk amikor még négy multi dohánygyár volt jelen a béreiket nagyon egyszinten tartották.Egymást figyelték.Szerintem még megis egyeztek.Nemvolt itt konkurencia harc bérkérdésben.Piac felosztás érdekében igen.

Kámasuka 2011.11.17. 15:00:23

@newtehen: Ez furcsa mód nem mondható el a multik idelátogató topmanagereirõl, aki elvárják, hogy a titkárnõ is folyékony angolsággal válaszoljon, mivel õk nem tudnak máshogy.

Miért ő keres munkát vagy örülhetsz hogymegtisztelt a jelenlétével? Érted a különbséget?

A vendégmunkás külföldi, én magyar áp-okra gondoltam.

az általad oly okosnak tartott "eszkimó" egyszerűen más hírek birtokába jut, mint egy kiváltságos réteg, míg az ostoba "kutya" valahogy téves információkkal van ellátva..---pontosan, de leginkább kutat az infók után. Nem ül a zujsággal hogy 'megmontam Kati, hogy összedől a világ, most is ingatlanadót akarnak, ne vegyünk lakást!-holott lehet hogy annyi van mögötte, hogy a befektetők szeretnének még 10% áresést. Hányszor lengették már be az ingatlanadót, és hányszor nem lett?

A két tank benzinnel igazad van, tévedtem, lehet, hogy egy pedagógus béréból kijön két és fél, három is...---most nem leszek túl népszerü, de amikor pedagógusnak ment akkor ezt nem tudta? Mert van más munka is.

Kámasuka 2011.11.17. 15:03:13

@bájgúnár: Nálunk amikor még négy multi dohánygyár volt jelen a béreiket nagyon egyszinten tartották.Egymást figyelték.Szerintem még megis egyeztek.----világ legtermészetesebb dolga. Az a kérdésem, hogy csak keseregni szeretnél vagy kész vagy tanulni és elfogadni, hogy a világ ilyen, és ebből kihozni a legjobbat?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 15:06:09

@BenFranklin: Jól van, nem feszegetem én ezt a dolgot tovább. Megmondtam. Az a különbség, hogy máshol állunk, ezért látjuk másnak a dolgokat.
Mások vesznek körül minket. Téged műveletlen, lusta,sipákoló emberek, engem művelt, szorgalmasak.

Csak aztán tudod. Madarat tolláról...
Szóval én be is fejezem a barátkozást, további szép napot!

Kámasuka 2011.11.17. 15:11:06

@newtehen: Igazad van, biztos sok körülötted a pedagógus..:))

Közbiztonság Szilárd 2011.11.17. 15:11:36

Jaja, Horthy kurvára megérdemli, hogy szobrot, utcát, kurva anyját kapjon.

Végül is csak pár millió magyar halála szárad a lelkén.
Meg az ország lerombolása.

Kurva jó magyar ember volt.

Húsleves 2011.11.17. 15:13:31

@BenFranklin:
A világ nem ilyen. Amerikában az ilyeneket szarrá büntetik kartellezésért. Nem csak árkartell létezik. A kartell a piacgazdaság egyik legnagyobb ellensége, épp a lényegét veszi el.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 15:18:06

@BenFranklin: Nem tehetek róla. Nem csak a családomban vannak, még az anyósom is az.. Nagy teher ez, hidd el. :-D

Viszont hogy kicsit segítsek helyre tenni a dolgokat, az amit itt írtál:

"lehet hogy annyi van mögötte, hogy a befektetők szeretnének még 10% áresést. Hányszor lengették már be az ingatlanadót, és hányszor nem lett?"

Azt úgy hívják, hogy ingatlanspekuláció.

Ha ehhez az állam is asszisztál, akkor az pedig simán túlmutat a szervezett bűnözés keretein. És itt nincs olyan, hogy "utánamegyek az információknak". Vagy súgnak, vagy nem tudod mi lesz. Mint ahogy pld most Te sem tudod, - ellenére annak, hogy magad jól informáltnak állítod be - hogy lesz-e ingatlanadó, és ha lesz, mennyi...

Kámasuka 2011.11.17. 15:21:16

@Húsleves: Aham. És azt minek neveznéd hogy 1 azaz 1 magánbank(FED) adja kölcsön a pénzt az USA kormánynak kamatra(holott minden normális országban a bankóprés állami monopólium)- amit a polgárok fizetnek vissza?

Milyen piacgazdaságról beszélsz?

Competition is a sin. - John D. Rockefeller

Kámasuka 2011.11.17. 15:25:21

Azt úgy hívják, hogy ingatlanspekuláció.

-@newtehen: És ha ezt a szót meghallja egy pedagógus, lefossa a bokáját? Bocs de ezt a világot nem éppen a tanárok kedvencei vezetik.

Ha ehhez az állam is asszisztál, akkor az pedig simán túlmutat a szervezett bűnözés keretein. És itt nincs olyan, hogy "utánamegyek az információknak". Vagy súgnak, vagy nem tudod mi lesz. Mint ahogy pld most Te sem tudod, - ellenére annak, hogy magad jól informáltnak állítod be - hogy lesz-e ingatlanadó, és ha lesz, mennyi... ---- ilyen a világ, és én a meglévő világból, nem egy elképzeltből hozom ki a legjobbat.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 15:30:38

@BenFranklin: Erre nem nagyon tudok mit mondani.
Mint mondtam van egy furcsa csavar a gondolkozásodban, de engedd meg, hogy én ezt most így elengedjem, majd más kibogozza Neked.

"És ha ezt a szót meghallja egy pedagógus, lefossa a bokáját?"

Nem, ez is pld egy lényeges különbség a környezetünkben. Pld mi az ilyesmit egy külön mellék helységben végezzük, és nem nagyon beszélünk róla...

bájgúnár 2011.11.17. 15:32:20

@BenFranklin:
Mennyi idös vagy fiacskám?Sértés nélkűl kérdem!A világ nem állandó a világ változik.Az emberek változtatják és teszik olyanná amilyen.Ha tetszik nekik akkor marad egy darabig ha nem akkor változtatnak.Én elég sok ilyet megéltem.Fogadd el, hogy vannak nálad bölcsebbek.Megéltem a felszabadulást,Rákosi etársat, 1956-ot,Kádár etásat Cucializmus bukását,20 éve átélem és tapasztalom a módszerváltást.És tudatom veled ami most történik az megint egy nagy változás előszele.És nemkell elfogadni a világot ha az szarúl működik.Ezt nevezik FEJLŐDÉSNEK!

Húsleves 2011.11.17. 15:39:17

@BenFranklin:
Azt annak nevezném, hogy amit szabad Jupiternek, azt nem szabad a - nem Jupiterek halmazának. Amiről te beszélsz, az - bár mindannyian tudjuk hogy úgy van - hivatalosan nem létezik, a FED egyszerűen az amerikai jegybank, rájuk is ugyanazok a szabályok vonatkoznak, csak történetesen a dollár a legelfogadottabb "világpénz", blabla, lehet nyomni a liberális rizsát, ki tudják ők azt habratyolni. Amikor a keresztapa kiirtotta maga körül a konkurrenciát, akkor már a rendben érdekelt, mert a következő csak ő lehet.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 15:44:03

@BenFranklin: A hiteleseket egyáltalán nem tudom sajnálni. Felnőtt emberek ugyebár? Vagy nem? Az eszközkezelő is nagy szar csak. A 6 szobás házakat ha megveszi, a bedőlt hitelesek visszabérelhetik potom pénzért, nem a piaci árért. Biztos van a lakás mellé. bérelt autó is. De sok ember nem tudna lemondani a luxusról.

mement 2011.11.17. 15:46:19

Jobbik a videki tanulatlan proszto parasztok partja, de az hogy egy olyan embert emelnek peldakepuknek aki a 20 szazad ket legkataszrofalisabb magyar vonatkozasu esemenyei kozul az egyikert 100% felelos, az nagyobb hazaarulas igy 2011 ben, mint amirol Karolyi valaha is almodhatott volna.

Kámasuka 2011.11.17. 16:00:22

@bájgúnár: Van ami nem változik, és az az aranyszabály.

'Akinél az arany, az alkotja a szabályt.'

Kámasuka 2011.11.17. 16:04:17

@Húsleves: hivatalosan nem létezik, a FED egyszerűen az amerikai jegybank, rájuk is ugyanazok a szabályok vonatkoznak

Miért ne létezne hivatalosan. Hivatalosan egy részvénytársaság, a tulajdonosai ismertek.

Ugyanazok? Ezt nem értem. A kongresszusnak, a szenátusnak vagy az elnölnek nincs beleszólása a FED ügyeibe.

A Federal szó meg sima megtévesztés, annyira Federal mint a FedEx.

Húsleves 2011.11.17. 16:11:30

@BenFranklin:
Úgy értettem, hivatalosan nem fogják szimplán kijelenteni amit te, hogy az egy monopólium.

Húsleves 2011.11.17. 16:13:36

@BenFranklin:
A te érvelésed is pont ezt támasztja alá:
"A Federal szó meg sima megtévesztés, annyira Federal mint a FedEx. "
Az nem számít, hogy tudjuk, hogy nem igaz. Azt is tudjuk, hogy Irakba az olajért mentek, és embereket öltek halomra, de attól az hivatalosan nemzetközi békemisszió volt.

Kámasuka 2011.11.17. 16:29:36

@Húsleves: Nem kell semmit sem kijelenteni, attól még az.

A szocialista párt sem jelenti ki, hogy a globáltőke első számú szekértolója, az szdsz sem(2002 utáni), hogy a körúton belüli és budai zsidók szakszervezete, attól még az.

Húsleves 2011.11.17. 16:38:28

@BenFranklin:
Úgy látom egy ideje már elbeszélünk egymás mellett, úgyhogy összefoglalom:
Amerikában nagyon szigorű kartell ellenőrzés van, de - ahogyan azt nagyon jól látod - vannak akik felette állnak ennek (is).

Obama például állítólag írt anno egy nagyon odamondogató könyvet a hatalom felett álló, már Kennedy által is "háttérhatalmak"-nak nevezett gazdasági szereplőkről, ami miatt sokan gyökeres változásokat vártak tőle. Aztán elnök lett, és a többit már látjuk.

Kámasuka 2011.11.17. 17:21:42

@Húsleves: Naná, nem akart halott lenni, megvették stb. Nem is lehet ezért elítélni.

emzse3 2011.11.17. 22:25:13

@val: "45 év orosz megszállásba vezette az országot? Ezt hol tanultad? Egyetemen? :)"
Ok, nyertél, tényleg nem 45 csak 44 év. :-/
Bár ez mit sem javít HM megítélésében...
Vagy szted is tiszteletreméltó amit Horthy csinált??

laci0011 2011.11.20. 16:00:01

@Kassian: A pöcsöd nem fontos neked,akkor már nincs is miért élned vazze.

laci0011 2011.11.20. 16:03:49

@mement: A jobbik válasz az elit mérhetetlen impotenciájára,cselekvőképtelenségére,arroganciájára,hozzá nemértésére.Ezt kéne végre felfogni és nem szétlopni az országot,mondjuk.

laci0011 2011.11.20. 16:06:44

@Lakásfelújító Feri: Ne sajnáld őket,cserébe majd ők sem sajnálnak téged ha véletlenül elbaszol valamit és oda az életed,hehe.

laci0011 2011.11.20. 16:18:39

@BenFranklin: Ha Te érted ezeket a benzinárakat,akkor akár nemzetvezető is lehetnél,a mostani úgyis megbukott...

mement 2011.11.20. 16:36:14

@laci0011: A jobbik semmire sem valasz, a videki ketsegbeeset, leszakadt, muveletlen, tanulatlan, `keptelen`, duhos es indulatos emberek manifesztatuma.

Meghogy valasz az elit balfaszkodasaira... Ugyanmar:)

laci0011 2011.11.20. 17:06:37

@mement: Ha nem is érted attól még most állította meg 1 fal a kormányon lévőket,nem vették észre hogy a szembejövő sávra hajtottak fel az autópályára,és minden szembejövőt lehülyéztek.

laci0011 2011.11.20. 17:23:40

@mement: Abban ugy tünik egyetértünk,az elitünk balfaszkodik.A szélsőjobb nálunk mérhetetlenül gazdagabb országokban is bejut a parlamentbe,tehát nem lehet elintézni őket 1 pofonnal,mint nemzetvezetőnk gondolta,tehát a tagadás,vidékizés,tanulatlannak,műveletlennek,leszakadtnak minősítés megint csak inkább tájékozatlannak és elitistának hangzik.

mement 2011.11.20. 17:23:53

@laci0011: Azt akarod mondani, hogy realis alternativanak látod Vona 'Irani forradalmi gárda' Gábort, a Kedves Vezeto helyebe:)?
( mandiner.blog.hu/2008/10/24/az_irani_forradalmi_garda_vendegszereplese_ilyen_orszag_pedig_nincs )

Eppen most fenyegette be az orszagot (mar nem eloszor) hogy ha kell o van akkora demokrata hogy katonai erovel ragadja magahoz a hatalmat, mindezt ugy, hogy egy kulso megszallo erokkel kollaboralo felkegyelmu idiotat kiallt ki 20 sz. magyar vonatkozasu tortenelmenek csucsara.

Ez nem valasz semmire, (bar ketsegkivul jelzes erteku jelenseg) ez csak a csocselek manifesztatuma, akik a sajat feleiket is felkoncolnak, duhukben es fundamentalizmusukban.

laci0011 2011.11.20. 17:51:02

@mement: Azt mondanám hogy létező problémával nem magas lórol,zsigeri gyülölettel kellene szembenézni,csürhézni csőcseléknek leminősíteni bárkit lehet,de az még nem érv.Torténelmet írni meg sokféleképpen lehet,de szembenézni vagy elhallgatni az nem ugyanaz.

mement 2011.11.20. 18:01:08

@laci0011: Szeretem olvasgatni a csocselek.info kommentjeit, pont azert hogy ne latatlanba alkossak velemenyt, amikor rendezetlen duhos es indulatos emebreknek festem le oket.

Valtozatlanul olyan emebrekrol beszelunk, akik sajat honfitarsaik veret ontanak, velt vagy valos igazukert, ha kell bebortonoznenek, szamuznenek, vagy kivegeznenek midnen ellenvelemenyt, ellenlabast.

mement 2011.11.20. 18:06:03

@laci0011: 'Torténelmet írni meg sokféleképpen lehet,de szembenézni vagy elhallgatni az nem ugyanaz.'

Persze a tortenelemben benne a van a gyoztesek akarata, de talan szakmai alapon kene megkerdojelezni, nem politikai-erzelmi alapon, aktualizalni 80 eves emlekeket, ujraertelmezni, es ez alapjan fanatizalni, fenyegetozni, megbelyegezni.

laci0011 2011.11.20. 18:16:28

@mement: Maradhatunk annyiban hogy balfasz elitünk van,és van 1 csomó rendezetlen indulatos dühös ember akiket nagyon utálsz.A szakmaiság meg nemlétező fogalom ma kishazánkban.

mement 2011.11.20. 18:19:52

@laci0011: Nem utalom oket:) Fenyegetnek, meghozza gyakran eletveszelyesen, fegyveres harcot vizionalnak hazamba, az varosomba, a kis eletterembe, amiert evek ota gurcolok, es en ennek megfeleloen allok hozzajuk, es itelem meg oket.

De nem tenyleg nem utalom oket, megertem a duhuket, de a velemenyem nem valtozik.

laci0011 2011.11.20. 18:26:36

@mement: Lehet hogy akik idáig feltolták őket azok mostanára ellopták azt amiért idáig gürcöltél...

mement 2011.11.20. 18:36:43

@laci0011: Igen az eselyesen igy van, hogy elloptak a nagyreszet, akkor sem megoldas onerdeku hatalomakaroksagbol fanatizalni az arra fogekonyakat, es polgarhaborus keppe riogatni.

Sot nem is felmento indok, ha szavakon tul tettekben is megnyilvanul ugyanez.

laci0011 2011.11.20. 19:17:42

@mement: Szerintem akikről beszélünk,éppen kormányon vannak és nem tudják visszagyömöszölni a szellemet a palackba,vagy ami még riasztóbb további terveik vannak velük.

mement 2011.11.20. 19:21:50

@laci0011: Ehez semmi koze a fidesznek. Minden ember felelos a sajat tetteiert, ha a ostoba parasztja sajat testveret akarja oldokolni mert kilatastalan helyzetben van, ezert kizarolag o es a felbujtok a felelosok.

laci0011 2011.11.20. 19:30:37

@mement: nem látod vagy nem akarod látni a nyilvánvalót?Mindenesetre aki a homokba dugja a fejét az szabadon hagyja az ánuszát.

mement 2011.11.20. 19:42:36

@laci0011: De latom. En is eleg szarul elek itt a 'varosban', perspektivak nagyjabol nincsenek, a mozgaster erosen leszukult, megsem jut eszembe lemenni felgyujtani az egyik borsodi zsakfalut a gecibe, mert szerintem az ilyen falvakban elo emberek 50 evvel elmaradt mentalitasa az egyik, igen csak komoly gatja a magyar fejlodesnek.

Az hogy jogosan duhos a paraszt, az nem egyenlo azzal hogy jogosan fenyegethet barkit barmikor, ezt szavakon tul tettekben is kifejezze.

Amit a Jobbik muvel, de leginkabb Vona es a huberesei, az nyilt uszitas, mindenki ellen, aki nem odaado tekintettel, egyenritmusra veri a bakancsat a vezerszonok szavaira, megosztja es stigmatizalja a sajat honfitarsait, az egesz nemzetet hataron belul es tul, sokszor egyszeruen csak lako es munkahely alapjan. A polgarokat egymas ellen uszitani, fegyveres harcra buzditani, onmagaban surolja a hazaarulas fogalmat, mindezt krizis idejen, boven ki is meriti.

Szamomra ez a nyilvanvalo.

laci0011 2011.11.20. 21:59:49

@mement: Kár hogy nem látod a fától az erdőt,a jobbik a fidesz pajzsa nyugat felé,míg nem voltak addig nekik kellett magyarázkodni lapítani zsidó ügyben,ezért vannak,hogy a fidesz szalonképesebb legyen nyugaton.
süti beállítások módosítása