Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) Anglia (13) anglia (5) áradás (72) Argentina (4) Argentína (3) árvíz (12) Ausztrálai (3) ausztrália (17) Ausztrália (33) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) baleset (83) Baleset (4) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) Brazília (14) brazília (7) bulvár (5) bundesliga (3) Bundesliga (5) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) donyeck (5) Donyeck (11) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) egyesült államok (9) Egyesült Államok (16) egyetem (3) egyiptom (5) Egyiptom (4) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gaza (4) Gáza (8) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) india (5) India (18) Indonézia (5) Irak (10) irak (3) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) japán (8) Japán (20) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) Kalifornia (12) kalifornia (6) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) Kijev (3) kijev (10) Kilauea (3) kína (23) Kína (41) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) Kutya (3) kutya (8) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) mexikó (5) Mexikó (10) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) németország (5) Németország (13) népszavazás (5) New York (13) new york (6) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) Olaszország (8) olaszország (4) olimpia (4) öngyilkosság (6) Orbán Viktor (8) orbán viktor (16) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) oroszország (15) Oroszország (30) orrszarvú (3) országgyűlés (3) oscar (3) Oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) Putyin (3) putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) szíria (3) Szíria (8) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) thaiföld (3) Thaiföld (4) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) törökország (6) Törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) Ukrajna (34) ukrajna (29) ukrán válság (4) ülés (3) USA (74) usa (31) utasszállító (3) választás (3) válság (4) Vatikán (3) vatikán (5) vélemény (3) Velence (5) venezuela (3) Venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) washington (7) Washington (3) zuhanás (3)

2011.12.22.

"Megérdemeltük - Én sem fektetném a pénzemet Magyarországba"

Címkék: standard&poors leminősítés bóvli

 

Tegnap este bóvlivá minősítette Magyarországot a Standard&Poor's is. Megkérdeztük, mit gondolnak erről az emberek. „Mindenki minősít mindent”, és lehet, hogy ez „nem csak az Unió ellen támadás, hanem Magyarország ellen is”, de „van benne kormányhiba is”, mert az „unortodox gazdaságpolitika elbizonytalanította a befektetőket” és „nem lehet csak az Eurózonára kenni, hogy Magyarországon baj van” – hangzott el a járókelőktől.

86 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr23485906

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az ország újjáépítésétől az ország újjáépítéséig 2011.12.23. 09:06:28

A Standard & Poor’s (S&P) hitelminősítő magyar idő szerint szerdán este a befektetésre nem ajánlott, pénzügyi zsargonban bóvlinak nevezett kategóriába sorolta Magyarországot....

Trackback: Az ország újjáépítésétől az ország újjáépítéséig 2011.12.23. 09:06:28

A Standard & Poor’s (S&P) hitelminősítő magyar idő szerint szerdán este a befektetésre nem ajánlott, pénzügyi zsargonban bóvlinak nevezett kategóriába sorolta Magyarországot....

Trackback: Vegetáriánus csirkecomb 2011.12.22. 23:38:17

BlaBla.  Ez most nem a duplabóvli kormánykommunikációjáról jutott eszembe.  Azaz mégis.  Volt régen egy BlaBla nevű zenekar, és nekik egy Vegetáriánus csirkecomb nevű számuk.  Innen az idézet: Vegetáriánus csirkecomb nem létezik, de ha sokszor mondo...

Trackback: Szecesszió 2011.12.22. 21:17:33

Ahol a beleszólás lehetősége megszűnik, szükségszerűen közös értékeink ellen, szűk lobbicsoportok (a családtagok és a haverok) érdekeiben folyik a kormányzás és a társadalmi intézmények működtetése. Ahol a mégoly áttételes képviseleti rendszeren keresz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.12.22. 20:33:38

"Orbán elutasító választ küldött Barrosónak"
Így az országnak annyi! Amíg ez a két őrült vezeti az ország gazdaságát, addig csak a szakadékba jutunk.
Ideje lenne valakinek a kormányhoz ugrani, mert nem mindegy, hogy milyen mélyre zuhanunk.

Unbiased 2011.12.22. 21:42:30

Lehet gyűlölni Orbánt, de azért aki tárgyilagosan gondolkozik beláthatja, hogy az ország nyomorába erősen belejátszanak a külső okok is. Majdnem mindenki bajban van. És itt volna az ideje leminősíteni a minősítőket.

titkosgyilkos 2011.12.22. 22:15:49

@Unbiased

"Lehet gyűlölni Orbánt, de azért aki tárgyilagosan gondolkozik beláthatja, hogy az ország nyomorába erősen belejátszanak a külső okok is."

Igen, így van. Csak nekünk nem kellene rádobni az alaphangulatra még két lapáttal. Az agresszív kismalacos viccben lehet, hogy mulatságos a "kuss, én így szoktam leszállni a bicikliről", ezt a "kuss, mi így tárgyalunk az imf-fel / eu-val" sztorit kevésbé találom viccesnek.

dr kíváncsivagyok 2011.12.22. 22:23:54

@Unbiased: " Majdnem mindenki bajban van. "

Ja,..ja,...néhány nyugati országban kicsit ráncolják a homlokukat,... DE MI BELEDÖGLÜNK,...BAZMEG !

dr kíváncsivagyok 2011.12.22. 22:26:07

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: " "Orbán elutasító választ küldött Barrosónak"

...és ezzel elvágta torkunkat ....(figyu csak hogy mennyi lesz jövő héten az Euro ?!),

Viktus 2011.12.22. 22:28:22

Az nem semmi, hogy az indavideo-nál is van szarabb lejátszó ... szép volt ezt összehozni.

Martian (törölt) 2011.12.22. 22:35:40

@kíváncsivagyok: áhh, vihar a biliben... az európai egyesült állatok főmajma makogott a magyar főmajomnak, az meg visszamakogott.
:)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.12.22. 22:43:16

@kíváncsivagyok: ..nem bántam volna, ha a saját torkát vágja el inkább.

Tardigrada. 2011.12.22. 23:02:56

@Martian: ez a makogás nagyon fájni fog nekünk

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.12.22. 23:08:53

Mi az? Jogászok vezetik az országot... én sem tudom, de elég szarul kezdődik!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.22. 23:23:49

Na, örömmel látom, hogy a válság két dologban biztosan drámaian javított:

-Most már az utca embere is átlátja a makroökonómiát elejétől a végéig
-És mindenki mosolyog.

Eddig pont azzal volt a baj, hogy ez a kettő nem teljesül, hát most meg? :)

berczy04 2011.12.22. 23:27:26

@titkosgyilkos: Jaj, hagyjuk már... Megint hajoljunk meg, hajtsunk fejet, ugráljunk úgy ahogy a nyugat akarja? Eddig is ezt tettük, oszt' mire mentünk vele?

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2011.12.22. 23:35:18

@berczy04: Inkább a nyugatnak hajtsunk fejet, ott legalább nem homályosítanak és basznak át hülye nemzetieskedésbe burkolva.

villamos alóli kacaj 2011.12.22. 23:40:33

Azért az jó érzéssel töltött el, ahogy a fiatalok nyilatkoztak.
Talán van még remény.
(Nem tudom, célirányos volt-e a Közgáz elött nyilatkoztatni, minden esetre Marx Károly szelleme szúrósan nézhetett maga elé)

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2011.12.22. 23:50:52

ha szerencseje lesz az orszagnak, akkor gyorsan fizeteskeptelenne valik es a fizetes nelkul maradt kozalkalmazottak es kifizetetlen vallalkozokkal az elen zavarjak el ezt az onhitt majmot. nem hittem volna, hogy a sajat buszkesege fontosabb orbannak mint a hazaja es a sok millio ember aki bizott benne.

NagyonPC 2011.12.22. 23:55:05

A mi gyorsnaszádunk nem fog irányt változtatni!

Térjen ki a jéghegy!

turwall 2011.12.23. 00:06:59

@berczy04: "Megint hajoljunk meg, hajtsunk fejet, ugráljunk úgy ahogy a nyugat akarja"
A soviniszta polgártársainkat remekül lehet etetni ezekkel as hülyeségekkel, miszerint ránk akarják erőszakolni az akaratukat, de mi, hős kis apró Mo, mi majd megmutatjuk, hogy milyen függetlenek vagyunk!
De már elnézést, ha nekünk valaki azt állítja, hogy kettő meg kettő az négy, akkor van-e értelme azt állítani, hogy márpedig az három, csak azért, hogy megmutassuk, milyen fasza gyerekek vagyunk?

berczy04 2011.12.23. 00:11:04

@turwall: Félreértettél, semmiféle fasza gyerekségről nem beszéltem. Pusztán arról van szó, hogy pontosan azokat a dolgokat akarják ránk erőltetni, amik miatt tart ott a nyugat ahol, gondolom nem kell részletezzem. Ha jön az IMF az a baj, ha megy, akkor az. Nem lesz ez így jó!

berczy04 2011.12.23. 00:14:47

@pirosfeherzoldezamagyarfold: Gondolom nem közalkalmazott vagy... Más f*szával könnyű verni!

turwall 2011.12.23. 00:16:18

@berczy04: lehet, hogy a nyugat ott tart, ahol, de részemről nagyon boldog lennék, ha Mo. legalább annak belátható közelségében tartana.

turwall 2011.12.23. 00:17:06

Vagy ha akármilyen távolról is, de legalább abba az irányba tartana.

berczy04 2011.12.23. 00:17:14

@Mdavid89: Igazad van, nyugaton ilyen nincs. Ott csak háborút indítanak nemlétező biofegyverek miatt, amit beadtak a népnek. Igaz, sokkal jobb!

berczy04 2011.12.23. 00:18:01

@turwall: Persze ezzel egyet értek, de ott nem volt negyven év középkor, ekkora előny azé' nem kevés!

turwall 2011.12.23. 00:29:48

@berczy04: "azokat a dolgokat akarják ránk erőltetni"
én úgy látom, hogy semmi különöset nem akarnak ránk erőltetni, kivéve, hogy be kellene tartani a demokrácia alapszabályait.
Az hogy demokratikus alapokon működünk avagy sem, vagy, hogy azt állítjuk, hogy igen, de valójában nem, ez mind Mo. belügye lenne, addig míg úgy nem dönt, hogy belép egy szervezetbe, mellyel együtt jár, hogy tartja magát annak bizonyos alapvető normáihoz. Ha pedig nem tartja magát, akkor ebből egyenesen következik, hogy a szervezet megpróbálja ezt kikényszeríteni, vagy legalábbis a tőle kért segítség feltételeként szabni. Az EU legnagyobb problémája, hogy nem képes olyan egységesen működni, mint pl. az USA.

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2011.12.23. 00:30:57

@berczy04: ha az orszag fizeteskeptelen lesz, azzal mindenki sziv. egyebkent a kozalkalmazottak mellett vallakozokat is emlegettem. a fideszt is igy valasztottak meg, a sok hulye csak azt hallotta ami neki szolt.tanulj meg olvasni!

NagyonPC 2011.12.23. 00:32:21

@berczy04: Az IMF+EB azt kérte tőlünk, hogy legyen Magyarországon jogbiztonság és kiszámítható gazdaságpolitika. Normális esetben ez lenne a mi érdekünk is.
Ami nem tetszik nekik, az az, hogy óránként lehetséges teljesen vad dolgokat áthajszolni a parlamenten, hogy semmilyen garancia sincs a magántőke, a befektetések biztonságára.
Személy szerint nem értem, miért ragaszkodunk az ilyen vadkeleti állapotok fenntartásához, mert hogy az nekünk nem jó, az tuti.

Ha meg már negyven évnyi középkort hoztad föl, tudod, hogy a visszamenőleges törvénykezés a római jog óta szalonképtelen errefelé? Vagyis mi éppen az őskor felé száguldunk ezerrel.

berczy04 2011.12.23. 00:34:22

@pirosfeherzoldezamagyarfold: Ne személyeskedjünk, köszi! Nyilvánvalóan mindenki szív, csak azt írod, hogy "ha szerencséje lesz az országnak". Nem vélsz itt némi ellentmondást?

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2011.12.23. 00:37:54

@berczy04: a szerencse az lesz, hogy ezt szutyok bandat elzavarjak vegre. ugy tunik az embereknek ilyen kemenyen kell szembesulniuk a tennyel kikre is szavaztak

berczy04 2011.12.23. 00:38:32

@NagyonPC: Ácsi, én nem védem a Fideszt, mielőtt bárki is rám sütné, mert úgy egyszerűbb. De nem tartjátok furcsának, hogy az EU szemet huny sok minden felett, hadd ne mondjam Felvidék, Délvidék, stb? No, de ha a szent tehén bankhoz mer valaki nyúlni, akkor sírnak mint a fürdős kurvák.

Fura, de 2006 miatt sem pörgött ennyire a drága EU! Miről beszélünk könyörgöm?

berczy04 2011.12.23. 00:39:10

@pirosfeherzoldezamagyarfold: Félek nem kire, hanem ki ellen. Sajnos nagy a különbség.

berczy04 2011.12.23. 00:40:22

@turwall: Amit kettővel ezelőtt írtam választ, ide is érvényes.

Plusz: Még szerencse, hogy az EU nem USA. Még(?)

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2011.12.23. 00:41:11

@berczy04: ez nem mentseg, aki 14 eves kor folott nem tudja, hogy az ellensegem ellensege nem biztos, hogy a baratom, annak gondnoksag alatt a helye

berczy04 2011.12.23. 00:43:35

@pirosfeherzoldezamagyarfold: Lehet, de akkor ennyi erőből a fél választó réteget lehetne gondnokság alá venni. Sajnos. Bár ki tudja, lehet nem is lenne rossz, de akkor hol marad a szent demokrácia? Huh, nehéz ügy ez.

berczy04 2011.12.23. 00:47:30

Egyébként nem tartjátok furcsának, hogy Görögország, Olaszország néhány hónapja még minden nap csődbe akart menni, oszt' ahogy az EU bábja került a kormány élére, már semmit nem hallani róluk.
De szép kis fejlődést produkáltak néhány hónap alatt, holott előtte már temették őket! Hát nem zsenik ezek az EU-s bábok? Gyerekek...

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2011.12.23. 00:50:52

@berczy04: kovet a nyakukba es a folyoba veluk, igy tobbet nincs veluk gond, es a demokracia is megmarad, hiszen minden elo szavazhat. egyszeru ez, eleg lenne egy fideszes fofaszt megtartani szervezonek, az gyorsan elrendezne a sorsukat

berczy04 2011.12.23. 00:56:06

@pirosfeherzoldezamagyarfold: Na ez ám a demokratikus megoldás. A nagy demokrácia féltők csak úgy vízbe vetnék a jó szavaópógárokat? Ja, szigorúan a demokrácia jegyében.
Kicsit ismerős, pont ezt teszi az USA, amikor exportálja a demokráciát ezreket meggyilkolva. Persze azt is csak szigorúan a demokrácia védelmében.

berczy04 2011.12.23. 00:56:59

@pirosfeherzoldezamagyarfold: Egyébként látod, megint személyeskedsz. Másképp nem megy?

Worm 2011.12.23. 01:15:04

Szerintem mindenkinek 4 évente csak egy szavazatot kellene biztosítani.
Aztán mindenki eldöntheti, h egy valóságsóra adja le, vagy a parlamenti választáson!

suhanyc 2011.12.23. 01:15:39

@berczy04: "Megint hajoljunk meg, hajtsunk fejet, ugráljunk úgy ahogy a nyugat akarja? Eddig is ezt tettük, oszt' mire mentünk vele?"

Jáájáá, eztet mondják a gázsik is itten a zucca végiben. Nekik is saját törvényeik vannak, a jog nem vonatkozik rájuk (mármint igen, ha elkapják őket) meg amúgyis, ők nem szocializálódnak bele a magyar kultúrába. De hát a csávókámék tőlünk tanulják, mink vagyunk ezzel ejrópa cigányai, mink aztán nem integrálódunk! Legyünk erre büszkék kurvára gádzsó, éljen a hátrafele nyilazós magyarcigány szuverenitás. Hurrá!!

The_Genius 2011.12.23. 01:20:20

@Unbiased: tebarátom egy kicsit hülyevagy. vagy nagyon....

feketehun 2011.12.23. 01:35:45

@berczy04: "Megint hajoljunk meg, hajtsunk fejet, ugráljunk úgy ahogy a nyugat akarja? Eddig is ezt tettük, oszt' mire mentünk vele?"

Tudod mit, szerintem igen. A szóhasználattal nem értek feltétlenül egyet, mert az unió alapvetően pont arról szól - vagy kellene, hogy szóljon - hogy a tagok nem fejet hajtanak valaki előtt, hanem együtt dolgoznak, közelednek egymáshoz, integrálódnak. És ez mindegyikőjüknek jó. Ezért csinálják. Mi alaposan bebizonyítottuk az elmúlt X kormány működése alatt, hogy szart nem érünk a szuverenitásunkkal, hiába van önrendelkezésünk, ha nincs meg hozzá a politika kultúránk. A magam részéről drukkolok, hogy az Unió ne a szétesés, hanem a szövetségi állami lét felé mozduljon. Amíg ilyen hmm... laikus vezetőket tudunk csak kitermelni itt Magyarországon, addig jobb is nekünk, ha egy nagy állam részei vagyunk csak. Aztán már tőlem Mogács Dániel is lehet Magyarország tagállam közigazgatásának vezetője, ha valahonnan értelmes emberek irányítanak.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.12.23. 02:12:04

@berczy04: Volt közben egy elég jelentős megállapodás a költségvetési politikák szigorú kontroll alá helyezéséről, és az Európai Központi Bank is belenyomott pár százmilliárd eurót az európai bankrendszerbe, ami leszorította a kötvényhozamokat. Ezért sokkal jobb most a helyzet, mint két hónapja. Meg más dolgok is történtek. Olvass, tájékozódj, mielőtt a szélsőjobbos hülyeségpanelek következő áradatát tajtékozva elénk borítod.

komplikato 2011.12.23. 02:12:19

Vicces, mikor a kérdezett a Francia vagy Belga leminősítést említi. Szeretnénk ott lenni azon a szamárlétrán, ahová őket leküldték ... marhára nem mindegy, hogy Pistike 5-ös helyett 4-est visz haza, vagy 3-as helyett 1-est.

komplikato 2011.12.23. 02:15:23

@suhanyc: "... ők nem szocializálódnak bele a magyar kultúrába. "
Sajnos ez a lakosság nagy részéről elmondható, amikor egymás lejáratásával, fikázásával, kárörvendezéssel, másikra nem figyeléssel és egyéb antiszociális viselkedéssel rontják egymás idegeit, életét, stb. Hogy ezt pontosan mi okozza, nem tudom, de valahol gengszterváltás és 94 között kezdődött és egyre erősebben lehet látni és érezni csak ha simán figyeled az embereket az utcán vagy pláne közlekedni.

komplikato 2011.12.23. 02:18:14

@berczy04: "Kicsit ismerős, pont ezt teszi az USA, amikor exportálja a demokráciát ezreket meggyilkolva."
Rossz példa. Hirtelen nem emlékszem hová sikerült is exportálniuk a demokráciát azon országok közül, amit "vissza bombáztak a középkorba"? Észak-Korea? Irak? Afganisztán? Vietnám?
Németország nem játszik, mert akkor még nem ezzel szórakozott az USA.

rajnaig 2011.12.23. 02:22:05

@berczy04: Nézd barátom, a kérdést marha egyszerű matekra le lehet redukálni. A legutóbbi állampapír jegyzésekkor 8-9%-os kamaton vásároltak magyar állampapírt. Az elmúlt 20 évben a legnagyobb növekedési adatunk 5% volt. Kína tud 9%-ot nőni, Európában nincs az a gazdaság, amiben ekkora potenciál lenne. Szóval az a nagy kérdés, hogy miből fogjuk kifizetni a fennmaradó 3-4%-ot? Persze ha jönne az IMF-EU és hitelezne minket 4%-on, amíg ki nem mászunk a gödörből, akkor nem kellene objektive leminősíteni. Dehát ők most Jézuskáznak otthon. A hitelminősítők szerintem jelen esetben abszolút korrektül, a könyv szerint jártak el. Az meg, hogy az EU kinek ad pénzt és milyen feltételekkel majdnemhogy a magánügye.

suhanyc 2011.12.23. 02:48:12

@Kompli: Bár ez túl egyszerű nyilván és féligazság, de fejétől bűzlik a hal. Itt konstruktív ellenzék sose alakult ki, minden törvényt, módosítást, optimalizációs törekvést az adott ellenzék (bármelyik, bármikor) ahogy tud meghiúsít, egyrészt mert esélyes hogy az megszorítás és ezzel lehet növelni a szavazóbázist, meg amúgy is csak, mert ők ők és mi mi vagyunk. Hogy most ez hat a néplélekre, vagy a néplélek olyan hogy ááá magyarok, azokat nem kell visszalökni visszahúzzák egymást nem tudom, de tény hogy sokan ilyenek. Nem mondom hogy mindenki, van fejlődés, valamennyire szivárog nyugatról a kultúra, csak nem elég. Szivárgott... Már nem tudom, ebben is kezdek kételkedni. Vagy csak egyszerűen túl sok normális ember ment ki inkább külföldre.

dbeata 2011.12.23. 06:27:28

@kíváncsivagyok: Az semmi, de mennyi lesz a benzin meg a kenyér...

Kaptabakta 2011.12.23. 06:52:34

Csúnya játék zajlik a világban.
Az EKB-nál a befektetők be akarják indítani a pénzjegynyomdát, ránk és egyéb EU-s országokra pedig újabb hitelt akarnak erőszakolni.
És sajnos élni is kell a lehetőséggel, mert a gyenge pénzügyi egyensúlyt sikerült csúnyán felborítani.
Meg kellett volna már tanulni, hogyha bárány vagyok a farkasok között, nem kéne piszok hangosan bégetni. Annak nem lesz jó vége.
A legrosszabb, hogy a gazdasági géniuszunk kamatot nem akar emelni, hogy pörögjön a hitelkihelyezés.
Nem baj, lesz megint egy szép vágtató inflációnk -jó esetben- mint a 90-es években:S

Kaptabakta 2011.12.23. 06:55:44

A legrosszabb dolog, hogyha valami véletlenségből sikerülne valamelyik erőnek megbuktatni a kormányt, nincs aki át tudná venni a szekér vezetését.
MSZP - belső küzdelmek között vergődő szerencsétlenkedés
JOBBIK - hát az még a Fidesznél is rosszabb lenne
LMP - idealisták gyülekezete

Más pedig egyelőre nincs. Szívás

lavór 2011.12.23. 07:04:33

Nagyjából helyére került az ország, de lehet, még mindig magasabb értéken van a realitásnál. Vágyakozni kevés jobb besorolásra.

Kaptabakta 2011.12.23. 07:06:53

@lavór:
Ezzel azért 100%-ig nem értek egyet. Egy nagyon durva zsarolás zajlik a háttérben. Vannak országok akik sokkal rosszabb fundamentális kilátásokkal jobb besorolásokban csücsülnek.

Kaptabakta 2011.12.23. 07:09:01

@lavór: Ezzel nem értek egyet 100%-ig.
Egy durva zsarolás van a háttérben. Sokkal rosszabb fundamentális kilátásokkal rendelkező országok vannak előkellőbb helyen mint kishazánk.

lavór 2011.12.23. 07:13:59

@Kaptabakta:
Értem, de nem változik az alap helyzet az országunk reális teljesítőképessége tekintetében.

"És zsarolni csak azt lehet..."

lavór 2011.12.23. 07:16:25

@dbeata:

Ebből a kenyér az elsődleges kérdés. Az energia (fűtés) talán még fontos. De a hírek szerint már Oroszország 10%-ot emelt a gáz árán. És az nem az UNIÓ. :D

Kaptabakta 2011.12.23. 07:16:53

@lavór: Ezzel teljes mértékig egyetértek. Sajnos a pénz irányítja a világot. Keresztbe lehet tenni a nagytőkéseknek ideig-óráig de hosszú távon sajnos nem.

kpityu2 2011.12.23. 07:17:36

Azok között, akik szerint "megérdemeltük", hány nettó költségvetési befizető van?
Aki helyett más lapátol, az ne jártassa a száját, hanem kussoljon és örüljön amíg úszik a hajó. Mert ha tényleg elkezd süllyedni, ő lesz az első aki repül a vízbe.

Kaptabakta 2011.12.23. 07:21:10

@lavór:
Az a mókás, hogy -bármilyen hihetetlen- reálisan az USA-nak is a bóvli kezelében kellene táncolnia:)
Csakhát a dollár tartalékvaluta, az USA meg büntetlenül boríthatja a piacra a fedezetlen pénzt:D
Ha nálunk beindulna a bankóprés az infláció az egekben lenne.
Persze az se mellékes, hogy az USA nagyvállalati annyi kp-n csücsülnek, hogy le tudnák nullázni az USA teljes államadóságát. Csakhát sajnos csak csücsülnek rajta nem forgatják vissza a gazdaságba. Ez a legfőbb baj jelenleg a világban. A pénz megvan, csak nem "dolgozik"

Kaptabakta 2011.12.23. 07:24:54

@kpityu2:
Én nettó befizető vagyok, de erősen gondolkozom rajta, hogy el kéne vinnem itthonról a cégemet. Egyre inkább úgy tűnik, hogy amit befizetek eltűnik a süllyesztőben olyan rettenetesen fontos egyszeri tételekkel mint a MOL pakett, RÁBA tulajdonszerzés, hogy csak pár kisebb tételt említsek.

lavór 2011.12.23. 07:26:01

@Kaptabakta:

"Ez a legfőbb baj jelenleg a világban. A pénz megvan, csak nem "dolgozik"..."

Na, pont minap olvastam, hogy: Demján (de sorolhatnánk a már feltőkésített milliárdosokat) nem itthon fog befektetni... Miért? A tavalyi és az azelőtti évben hány milliárd forintot fektetett be itthon? Minden befektetése külföldön volt. Úgyhogy Amerika nincs egyedül. :) Amúgy meg nagy dolog lenne forintot nyomni, mire is lenne jó? Matricának? Társasjátékhoz? Hofi már elsütötte az igazat: " Mi ez? Matrica? Akkor miért nem ragad?" :D

Kaptabakta 2011.12.23. 07:36:18

@lavór:
Ha te befektető lennél te is oda vinnéd a pénzt ahol relatív gyorsan megtérül, nem?
Bár bizonyos pénzmennyiségnél már megengedhetnék a cégek azt a "luxust" hogy kicsit preferálják a hazai piacot is.
Persze én nem ülök milliárdokon, ezért a kérdést gondolom máshogy látom, mint aki rajta trónol:D

kpityu2 2011.12.23. 07:38:37

@Kaptabakta: Az hogy valaminek a jelentőségét nem látod, még nem jelenti, hogy nincs is neki. Amúgy pedig a pénz nem érték, csak elszámolási egység.

lavór 2011.12.23. 07:42:00

@Kaptabakta:

Ahogy írod. Azért azt a pénzt itthon harácsolták össze, és nem a köz javára. Illene valahogy visszaforgatni is egy nagyobb szeletet abból a gazdaságba (tudniillik az is fial), ahonnan elsíbolták. Talán előrébb járnánk. De elég összetetté vált ez már. A szándékos rombolás nem tett jót a "gazdasági motornak", mintha cukrot öntöttünk volna az autónk tankjába szánt szándékkal.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.23. 08:36:04

@Unbiased: a kulso okok azok, amikhez alkalmazkodni kell.

mint amikor pisalas kozben nem fordul az ember szellel szemben. a szel is kulso ok, de ha nem akarom, hogy hugyos legyen a nadragom, akkor alkalmazkodom a szeljarashoz.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.23. 08:45:07

@Unbiased: " És itt volna az ideje leminősíteni a minősítőket. "

ugy gondolod, hogy ha atrajzolod a kilometeroran a szamokat nem fog elkapni a trafipax..?:-)

teljesen mind1, hogy egy wannabe messias minek hiszi magat es hogy akarja minositgetni a hitelminositoket. a piac akkor is nekik fog hinni, ha esetleg nehany baromarcu politikus illegalitasba kenyszeriti oket.

akkor a befektetok ezeket a hitelminositoket suttyomban fogjak tamogatni, de akkor is nekik fognak hinni es nem a politikusoknak, kormanyoknak. es foleg nem az egysegsugaru po'garnak. plane nem az egysegsugaru magyarpo'garnak, aki kozgazdasagi szempontbol gyakorlatilag retardalt.

a tobbseg az olyan egyszeru dolgokkal sincs tisztaban, hogy mi is az a hitelminosito es mit is jelent az adott besorolas...

csak horognek, mint jozsibacsi a fekvehanyoban amikor mar olyan csatakreszeg, hogy nem szolgaljak ki, hogy "bovliakurvaanyadmajdjolpofanbaszlakminnya'!"

Dzseem 2011.12.23. 08:48:20

Akkor lesz itt majd értelme mindezen hozzászólásoknak, hogyha boltban fogunk azzal szembesülni, hogy mit okoz ez a sok "megmutatjuk a világnak". Nyugaton más az élet. Minősítés ide vagy oda, ott minden másképp néz ki, másképp viselkednek az emberek ... ugyan úgy más minden, mint amikor Bécsbe jártunk videokazettát venni. Csak volt 20 év amikor elindulhatott volna valami. Nem indult.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.12.23. 09:00:24

@Dzseem: elindult az, csak valahogy mindig fejenvagtak indulas kozben..

amikor kicsit a szavazopolgarnak vallalnia kellett volna a felelosseget az eleteert, rogton addig csurtek-csavartak a kis demagogok, mig vegul a nep megtorpedozta sajat magat.

nagyon leegyszerusitve a dolgot - es tovabbgondolva az elvet - az, amit mi annyira irigylunk a vizit- es tandij miatt annyira irigylesre melto.

de altalanossagban megfogalmazva azert, mert az ott elok sajat maguk vallaljak a felelosseget az eletukert.

fizetik az orvosokat, ha betegek es eppen ezert nem nyaklo nelkul cseszik el az orvosok draga idejet es pazaroljak a gyogyszereket, fizetnek a diplomaert, tehat nem fognak kommedia es bufe-ruhatar szakra jarni tomegevel, hogy futeni kelljen rajuk es oktatokat, tanarokat, rezsit fizetni...

az egyeni felelossegvallalas az, ami annyira megkulonbozteti a "nyugati" orszagokat ettol a foshalmaztol. hogy a chf hiteles bebukja a hitelet es nem annak a penzebol mentik meg, akinek volt agya es nem ugrott bele.

ott tudjak, hogy az allamnak nincs penze. tehat tulajdona sem sok lehet. tudjak, hogy az allami tulajdon a korrupcio es a penzelfolyas melegagya.
az allam csak ujraelosztja az allampolgarok adokent es jovedekkent befizetett penzet. vissza a polgaroknak kulonbozo szolgaltatasok formajaban. es ahol a szolgaltatas erteke magasabb, mint amennyit az allam az adokbol ki tud hozni, ott a kedves polgar kiegesziti az igenybe vett sozlgaltatas arat a sajatjabol.

M_R 2011.12.23. 09:02:45

Ha így megy tovább akkor Orbán is úgy végzi, mint Ceasescu vagy a többi hasonló diktátor... Családostól kirtják a feldühödött zemberek. Mert ha félmillióan nekimennek, akkor nincs az a TEK ami megvédi -sőt valószínű hogy éppen ők fogják majd el menekülés közben:)

umad? 2011.12.23. 09:12:34

@M_R: Látom te kőkemény realista vagy.

dbeata 2011.12.23. 09:13:22

@lavór: Nem lennék most Putyin helyében... Hadat üzenni a zembereknek... :-)

dbeata 2011.12.23. 09:18:53

@kpityu2: a nettó költségvetési befizetésed épp a "karvalytőke" pluszbevételét szolgálja, de ne zavarjon, mert megmutattuk hogy nem kell nekünkazájemef.

Kaptabakta 2011.12.23. 09:20:14

@SchindIer Pistája:
Sajnos némi fogalmam azért akad róla

#szájbergyerek# 2011.12.23. 09:43:51

Hirtelen mennyi gazdasági szakember lett itten. o)
Hun vótatok idáig?

lavór 2011.12.23. 09:53:40

@dbeata:

Szerintem pont annyira érdekli, mint Raiffeisen bank elnökét, amikor kezelési költséget emelnek. :) Semennyire. :D

cicmen (törölt) 2011.12.23. 09:59:04

Akik kívülről és belülről előidézték ezt a szarhalmazt, azok most baszogatnak minket. Ez az utca embere megszólal, meg egyszerűen röhej volt!

zisz 2011.12.23. 10:09:40

@NagyonPC: Na ez jó! Szerintem ez a jelmondat a kormányállásban.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.12.23. 10:33:48

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: ..hello. Én is készülök Január 1.-re. Így felvettem az állampolgárságot, illetve megtartottam a Köztársaságban.
süti beállítások módosítása