Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) anglia (5) Anglia (13) áradás (72) Argentína (3) Argentina (4) árvíz (12) Ausztrálai (3) Ausztrália (33) ausztrália (17) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) baleset (83) Baleset (4) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) brazília (7) Brazília (14) bulvár (5) Bundesliga (5) bundesliga (3) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) donyeck (5) Donyeck (11) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) egyesült államok (9) Egyesült Államok (16) egyetem (3) Egyiptom (4) egyiptom (5) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gaza (4) Gáza (8) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) india (5) India (18) Indonézia (5) Irak (10) irak (3) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) Japán (20) japán (8) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) kalifornia (6) Kalifornia (12) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) kijev (10) Kijev (3) Kilauea (3) Kína (41) kína (23) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) Kutya (3) kutya (8) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) mexikó (5) Mexikó (10) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) Németország (13) németország (5) népszavazás (5) New York (13) new york (6) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) olaszország (4) Olaszország (8) olimpia (4) öngyilkosság (6) Orbán Viktor (8) orbán viktor (16) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) Oroszország (30) oroszország (15) orrszarvú (3) országgyűlés (3) Oscar (3) oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) putyin (3) Putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) szíria (3) Szíria (8) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) Thaiföld (4) thaiföld (3) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) törökország (6) Törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) ukrajna (29) Ukrajna (34) ukrán válság (4) ülés (3) usa (31) USA (74) utasszállító (3) választás (3) válság (4) Vatikán (3) vatikán (5) vélemény (3) Velence (5) venezuela (3) Venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) Washington (3) washington (7) zuhanás (3)

2012.02.10.

Orbán: nem ezt várjuk Európától

Címkék: eger orbán viktor frakcióülés fidesz–kdnp

Részlet Orbán Viktor, az egri városi televíziónak adott interjújából.

A miniszterelnök szerint „le kell szerelni az ellenséges támadásokat”, mert Magyarországnak nincs szüksége arra, hogy „Európa mondja meg, hogy éljünk, erre itt a 10 millió magyar”. A kormányfő szerint békés, nyugodt, higgadt európai vitára lenne szükség, nem arra, hogy „Brüsszelből mondják, meg mit tegyünk mi magyarok”, mert ez csak az "európai gondolat ellenségévé tesz minket".

274 komment · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr244090396

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fellélegezhet a Fidesz, megint van árok 2012.02.12. 11:12:18

Az elmúlt másfél év a közvéleménykutatások szerint nem a Fidesz diadalmenete volt: népszerűsége viszonylag egyenletesen csökkent, az egyetlen pozitívum számukra, hogy az ellenzék - a Jobbik valamelyes erősödését leszámítva - ebből gyakorlatilag nem tud...

Trackback: Bréking: kiderült, puncskísérlet volt Orbán ellen 2012.02.12. 11:01:21

Végre kiderült az igazság a puccskísérlettel kapcsolatban. Egy egyszerű félrehallásról van szó. A CNN nem akarta megpuccsolni Orbán Viktort. Valójában a BBC kínálta meg Orbán Viktort Brüsszelben egy riport alkalmával punccsal.Orbán Viktor élesen ut...

Trackback: A suszterpuccs elődei: Catilina összeesküvése 2012.02.11. 17:54:24

A napjainkban meghiúsult, Orbán Viktor által leleplezett háromlábú, vagyis suszterpuccs előzményei után kutatva a világtörténelem irodalmában akadtam rá Sallustius Crispus “Catilina összeesküvése” című törzsanyagára, amelyből bátran idézhet...

Trackback: Európai Unió: klubcsapat vagy válogatott? 2012.02.11. 17:40:42

Ez a cikk még napokkal ezelőtt került volna fel, de minden napnak egy új híre szorította átdolgozásra, csak önmagában Orbán Viktorból háromféle bukkant fel.   Szóval hétfőn, az EU-csúcs előtt Wolfgang Schäuble, a német pénzügyminiszter megbeszélés...

Trackback: A Kedves Vezető megpuccsolta saját magát 2012.02.11. 15:13:49

A Kedves Vezetőből nyilván kettő van és folyamatosan megpuccsolgatják magukat. Más magyarázatot nem találok arra, hogy 24 órán, vagy akár pár percen belül is teljes meggyőződéssel ellentmondjon önmagának....

Trackback: Egymillió munkahely 2012.02.11. 10:15:32

Lassan kezdem azt hinni, Orbán Viktor nem hazudott, csupán mi voltunk azok akik félreértették....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.02.11. 23:45:45

Nekem meg a zorbánra nincs szükségem az életemben.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 23:51:39

@Kandabula: Az alapján ahogy le van épülve, nem úgy tűnik mint aki annyira boldog lenne.
@Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: Ő olyan mint a herpesz ha egyszer megkaptad, akkor néha-néha újra előjön, ha akarod ha nem.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.11. 23:55:15

Azzal foglalkozzatok inkább, hogy véreitek terrorban élnek most már a határokon belül is:
barikad.hu/tovabb_fosztogatnak_bagon-20120210
Meddig tűrjük még az férgek fosztogatását és gyilkolását?
Akit ez nem érdekel, annak remélem, hogy egy szép napon felkoncolják a családját!

Kandabula 2012.02.11. 23:56:37

@vladys73: hát persze bosszankodik. Oszt jónapot.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:01:57

@Kandabula: Ha szerinted így néz ki egy bosszankodó ember, akkor fura emberekkel találkozhattál, számomra egyáltalán nem egy egészséges ember benyomását keltő valaki nyilatkozik a fenti videón. Épül itt szépen a birodalom, csak Ovi kezd rájönni, hogy ebből ki fog maradni, ezt eljátszotta.
@negondolkozz!majdénmegmondom!: Megbíztak ha valami megjelenik kurucon akkor gyorsan szórd szét az éterbe?

hallari 2012.02.12. 00:06:49

"Orbán: nem ezt várjuk Európától". Aha. És Európa ezt várta tőlünk, amit az elmúlt 1,5 évben nyújtottunk, hogy azt se lehetett elhinni, amit kérdeztünk?

„ne Európa mondja meg, hogy éljünk, erre itt a 10 millió magyar” És ki fogja ezt finanszírozni?

„ne Brüsszelből mondják, meg mit tegyünk mi magyarok” Aki fizet, az diktál. Senki nem szorított pisztolyt a fejünkhöz, hogy lépjünk be, a beígért pénz miatt mentünk be az akolba.

"európai gondolat ellenségévé tesz minket". Ja. Az adós megszólal, hogy "tulajdonképp' nem tetszik, hogy vissza kell fizetnem a hitelem".
NETTÓ KÉPMUTATÁS.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:11:58

@hallari: Anno a Vatikánnak (Pápai állam) voltak ilyen hülyeségei a reneszánszban mert minden hülyének tartoztak, aztán kitalálták, hogy a kamat isten ellen való. Nem csoda, hogy most ekkor spanok, egyik hülyébb mint a másik.

Kassian 2012.02.12. 00:15:02

Orbán egy gerinctelen, elvtelen, hataloméhes bűnöző...

Ez az ember elmegy Brüsszelbe, jópofizik majd hazajön és itthon folytatja a mocskolódást. Hihetelen, hogy ez az alak semmiből nem tanul.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:21:20

@Kassian: Tanul az csak ebbe a játékba már belement az észlény, így folytatnia kell. Egy vékony lécen egyensúlyoz jelenleg az egyik oldalon azok aki tönkretették GY.F.-et a másik oldalon meg akik Berlusconit. Egy kis baki bármelyik irányba és vége. A politikai karriernek lőttek és egy ilyen hatalom mániásnak az felér a halállal. Úgyhogy mostanában fog ez szerencsétlenkedni eleget, csak azt bánom, hogy az országom szívja meg a haláltusáját.

Kandabula 2012.02.12. 00:22:14

@vladys73: ne haragudj, nem vitázom. A gazdasági birodalom és a Fidesz-felső tízezer kiépítése Simicska feladata. OV dolga ehhez a törvényi feltételek megteremtése. Minden más csak hatalmi hobbi. Játék a társadalom tűrőképességével.

ásványi répacukor 2012.02.12. 00:39:06

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Na itt a NIKI cicababa
egyenesen az alsómocsoládibivalb@sznádi gazdaasszony képzőből és megmondta a tutit.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.12. 01:17:24

@vladys73: Csak ha valami vérlázító dologról olvasok, akkor szeretem nyilvánosságra hozni. Mindenki csak a saját kis satnya életével van elfoglalva, miközben szinte népirtás folyik. Ha a saját szüleidet vagy gyermekeidet sanyargatnák banditák, akkor is szó nélkül kummognál?
Minek kell történnie méh, hogy összefogjanak a magyarok? Vagy tényleg el fognak törölni bennünket a Föld színéről pár évtized alatt?
Amúgy ez Barikád, nem kuruc:
barikad.hu/tovabb_fosztogatnak_bagon-20120210

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 01:48:46

@negondolkozz!majdénmegmondom!:
1, Szerintem gyűlölködéssel, uszítással stb. nem mész semmire csak tovább fokozod az amúgy sem túl jó helyzetet, és nincs kedvem átélni egy Trianonhoz hasonló szemétkedést. Értelmes törvényekre lenne szükség ami elítéli a bűnözőket, csak sajnos egyik párt sem akarja, a jobbik fél faji alapon való elkülönítés nem old meg semmit, + fegyveres szervezetek vonulgatásától nem érzem magam nagyobb biztonságban az utcán.

2, A magyar társadalom nagyobb részét láthatóan nem érdekli, mivel már rég hatalmat adott volna olyannak aki rendbe teszi a dolgokat.

röhögő 2012.02.12. 06:06:47

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: Hülye vagy anyukám! Csak simán sötét hülye, menj vissza mosogatni, az való neked!

röhögő 2012.02.12. 06:08:27

@Kassian: @Húsleves: De, mi bízunk magunkban. De demokraták vagyunk, egy legitim kormány megbuktatását nem gondoljuk lehetségesnek belülről. Majd 2014-ben!

röhögő 2012.02.12. 06:09:59

@Kassian: bocs, az előző neked nem szólt, csak a blogmotor viccöl velem.

Pinka-Panka 2012.02.12. 06:39:33

Persze, hogy nem ezt vártuk Európától - aki belegondol, igazat ad a kormányfőnek. Miért?
Ki gondolta volna, hogy beleszólnak a belügyeinkbe? Felesküdött a kormány az Alkotmányra, s ez baj? Hogy a bírákat nyugdíjazzák? . éppen ideje lesz megválni az előző elit védőitől időben. Az Eu nem ad pénzt a magyaroknak, hogy gyárakat építsünk (cukor, konzerv, textil) - amiket be kellett zárni, ezáltal utat engedni, hogy ne a saját termékeink legyenek a piacon. Az Eu nem ad pénzt, hogy fejlesszük a mezőgazdaságunkat, állattartásra sem ad, amiből húsipar,malomipar..stb - fejlődhetne és ellátná talán Európát is. Lehet, hogy ad útépitésre, de kivágatják az almafákat, hogy ne kerüljön a mi almánk a piacra - ezzel megfojtva a magyar emberek munkáját, azért hogy idehozzák be a saját szennyeiket. Soha ennyi szemetet nem lehetett a boltban kapni, mint most (Lidl, Auchan, Aldi..) Itt építgetik az áruházaikat, kinn Németországban, nincs ennyi, de nálunk van. Persze, hogy nem ezt vártuk az Eu-tól, sőt azt sem, hogy a szemkilövetős kormányt nem csapkodták tarkón, hogy békés embereket bántalmaztak. Kinek kell ez? Kinek az érdeke érvényesül????

Arról, hogy a Fidesz nem mindent csinál jól, ezzel tisztában vagyok, de nincs más. S azt is be kell látni, hogy számtalan akadály fékezi munkájukat. Hogy megemlítsem, a kolontári házak felépítése, a külső gazdasági válság, a ránk maradt tetemes adósság...s akkor még itt a félbehagyott metró építés. Azért ki felelős? Mikor elmondták a szakemberek, hogy Buda alatt források, barlangok vannak, nem túl jó ideépíteni. Szakembereknek volt egy másik javaslata, az S-bahn féle felszíni közlekedés lehetősége - ettől az elvtársak elálltak, mondván a metróépítésből több lesz a hasznuk. Nem nekünk lett jobb csak nekik. És most mi van? Nincs metró.
Számtalan hiba, aminek évtizedekig fogjuk a kárát látni, érezni.
És akkor nekiesnek Orbánnak, aki megvédené a kifosztott hazánkat, hogy legalább a megmaradó földet és az az alatt rejlő kincset ne rabolják már el tőlünk. Nekiesnek kint is bent is.
Gönczkingák, Hellerágnesek, Cohnbenditek és az egész gittegylet. A hazaáruló fekélyek, akik szívják a maradék vérünket.
Orbán teszi a dolgát nagyon is jól, s ma az lenne a legfontosabb a magyar nemzeti érzés azt kívánná, hogy mindenben segíteni és kiállni ,mellette. Már csak azért is, mert változatlanul és töretlenül hiszem, hogy lesz jobb, már jövőre érezhetően. És ne hagyjuk magunkat lábtörlőnek használni.

Antoninus Pius 2012.02.12. 07:25:55

@negondolkozz!majdénmegmondom!: "Csak akkor minek erőltetni ezt a nagy "hozzád tartozom, hadd szolgálhassalak"-ot? Még ha valamilyen formában jól járnánk, legalább rövidtávon, de így?"

-Magyarország rövid távon is nagyon jól járt, csak kicsit kell meg erőltetned magad, hogy rá eszmélj! A netto befizetéseink tízszeresét kaptuk vissza, szinte éves szinten, amióta bent vagyunk!A szemetek, így kiszúrni nelünk! És, tényleg úgy gondolod, hogy az Úniós jog harmonizáció keretein belül nekik kellett felnőni a mi jogrendszerünkhöz és nem fordítva? Ma itt mindenki "nyugat"európai átlag életszinvonalon szeretne élni. Megkaptuk hozzá a jogi kereteket, a gazdasági lehetőségeket és irányelveket, a fentebb említett €uro milliárdokon túl. Hogy nem tudtunk vele élni, az minden eddigi kormányunk bűne!
De egy sem volt olyan sötét, olyan merev és annyira rossz indulatú, mint a mai Fidesz moslék, akik tízmillió magyar nevét akarják pajzsként használni egyszemélyes, önnös érdekeik eléréséhez! Mint a mellékelt ábra is mutatja, vannak még "agymosott" emberek, akik minden szart megesznek, amit eléjük raknak és támogatják ezt a Nemzetellenes cselekedetet és eltűrik egy pszichológiai kezelés alatt álló Kormányfő hatalmi villongásait!

"Adj hatalmat egy majomnak, s meglátod,
Dzsungellé változtatja a világot!"

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.02.12. 07:28:54

@Mária: Nem csak magyar sajtót olvasok. És sajnos az a benyomásom, hogy bizony így van...

kpityu2 2012.02.12. 07:31:04

Tegnap láttam a BBC HardTalk-ot a HírTV-n, Vivien Reding-el volt interjú. Erősen úgy éreztem, hogy az észrevételek "figyelembe vételén" mást ért a magyar kormány és mást Brüsszel.
A magyar kormány úgy értelmezi, hogy meghallgatjuk és megfontoljuk az észrevételeket, Brüsszel pedig úgy, hogy haptákba vágjuk magunkat, és csináljuk amit mondanak, különben ejnye-bejnye lesz.
Persze, hogy ejnye-bejnye lesz azt nem mondta, a riporter többszöri direkt kérdésére sem, csak utalt rá.
Amúgy érdekes volt, mert a romakérdés is szóba került és megtudtam, hogy Magyarország milyen borzasztó hely, szegény romagyerekek nem tanulhatnak és el vannak nyomva.

kaskala 2012.02.12. 07:31:16

@Pinka-Panka: Nos,sok mindenben egyetértek.
gönckinga,kohnbendit,bokroslajos valóban bicskanyitogató.Talán a Fideszt is támogatom.
Az azonban elkerülte a figyelmedet,hogy nem a Fidesz akar kilépni,sőt,ők "elkötelezettek" az unió iránt,és azerintem unión kívül albámia sors vár ránk,hiszen oriási támogatást kapunk az eutól.
Nem szeretném újra átélni,hogy bevezessék a határellenőrzést.
Ha szeretnél kilépni az euból,akkor sajnos a jobbikra kell szavaznod.Ők kezdeményezték,hogy lépjünk ki az euból,megtartva schengeni tagságunkat,és legyünk egy új Svájc.
Te el tudod képzelni,hogy az ő javaslatukat bármelyik párt támogatja?És így a parlament elé sem jut az ügy.Azthiszem,ebben a témában még ügydömtő népszavazást sem kezdeményezhet,mert tiltja az alkotmány,tehát az egyetlen mód,hogy beterjeszti a parlamant elé,de mint mmár korábban említettem,kizárt hogy bármit is,-amit a jobbik támogat- akármelyik másik frakció egyetértsen vele..
Ha jól tudom,a fidesz épp most készül aláírni egy sokkal szigorúbb euszerződést,tehát nem éppen azt látom,hogy ki akarnának lépni...

Antoninus Pius 2012.02.12. 07:34:56

@Pinka-Panka: Te vagy az a szőke ugye, aki az évértékelő után az utcán nyilatkozott, áradozott a diktátorról, már-már orgazmusa volt és klónoztatni akarja Orbánt!?

Pinka-Panka 2012.02.12. 07:41:50

@kaskala:
Nem is mondtam sehol, hogy ki kell lépni, én Orbán-párti vagyok, az már kiderült itt:)
Teljesen egyetértek azzal, hogy a Jobbik "fejjel megyünk a falnak" politikája semmire sem jó, még ha abban sok igazság is rejlik. Én sosem szavaznék a Jobbikra, sok minden miatt - ezt már leírtam KORÁBBAN. Voltaképpen arra tértem ki, hogy nem szabad engedni, hogy beleszóljanak a belügyekbe, s meg kell őrizni a szuverenitásunkat. S ehhez Orbán a legjobb politikát folytatja, ha nem is tetszik az egyeseknek.

röhögő 2012.02.12. 08:22:11

"Orbán: nem ezt várjuk Európától" - mégis mit várt? Hogy a végtelenségig finanszírozzák hogy többet fogyasztunk mint amennyit termelünk? Hogy tétlenül nézik amint Európa közepén az EU-ban elfogadott joggal és szellemiséggel szembe helyezkedik? Hogy eltűrik a kettős beszédet, hogy odakint mást mond mint itthon a híveinek?
Orbán egy remek hatalomtechnikus, de rossz politikus. A politika az érzékelésről szól, hogy nem megyünk el a falig. Ő már többször koppant a falon.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.12. 08:43:04

@Hohó60: Tökéletesen egyetértek Veled, csak annyit módosítanék, hogy hozzá csapom jelenleg létező többi pártot is.
Jöjjön egy rendszerváltás, ami eddig nem volt:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html

kaskala 2012.02.12. 08:47:29

@Pinka-Panka: engem sokkal jobban aggaszt,az a nacionaliznus, amit a jobbik hajtogat.A felkészülés a háborúra","cigánybűnözés megoldása",
ezek ijesztenek meg engem.Ha az emberek többsége úgy határozna hogy ki akar lépni,hát fejethajtanék a többség akarata előtt.
De kutattam kicsit neten,és úgy tűnik,országos ügydöntő referendumot lehet kiírni ,amihez 200.000aláírás szükséges,és ekkor az államfő köteles kiírni a népszavazást.
viszont vannak kivételek,ez benne van az alkotmányban.
pl:
-országgyűlés feloszlatása
stb
stb
és ami nekünk most lényeges:
"népszavazást hatályban lévő nemzetközi szerződésre nem lehet kiírni, függetlenül attól, hogy a nemzetközi szerződést népszavazás eredményeként léptették hatályba, vagy nem."
tehát aki nem akar eutag lenni,jelen állás szerint 2 dolgot tehet:
l.egközelebbi választásokon jobbikraszavaz.
2.Kazahsztánba költözik..

Mária 2012.02.12. 08:47:50

@közlekedési bűnöző:

Ezt úgy értsem, hogy napi rendszerességgel követed mondjuk a ciprusi, az észt vagy a portugál NEM kormánypárti sajtó gazdasági híreit eredeti nyelven?

Vagy az Unió hivatalos honlapján követed, hogy mikor, melyik tagállam melyik döntésének mi volt az EP visszhangja?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.12. 08:50:25

@reálisan: Szeretném felhívni a figyelmedet egy csöpp apróságra. Ebben az országban nemcsak liberálisok és Fidesz hívők vannak.
S a többség az, aki az eddigi összes politikusból kiábrándult, mert csak ezt érdemelték:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html

Pinka-Panka 2012.02.12. 08:55:10

@kaskala: én a Jobbik szimpatizánsai közül egy rétegtől viszolygok, a hangos, meggondolatlan hőbörgőktől. ha vannak is jó gondolataik, azokat nem lehetne hangoztatni azzal a kommunikációval, ahogyan teszik - mert ezzel egy olyan réteget vonzanak, amitől mentesen meg az ég. Mint mindenben itt is az aranyközép út a járható út.
De én nem félnék ezektől, mert szerintem elenyésző a táboruk, s talán az ilyen népszavazásra sem kerül sor.

Hertelendi 2012.02.12. 09:12:46

@Pinka-Panka: Ha a jobbik megtűri maguk között, a drasztikus, minden tőlük eltérőt gyűlölő és azt nyíltan hangoztató szimpatizánsokat, nem határolódik el tőlük, akkor ő is pontosan ilyen, tehát nem való a parlament be...

Amúgy a fidesz se nagyon töri magát, hogy jaj de nem értünk egyet vele...

Pinka-Panka 2012.02.12. 09:18:56

@Hertelendi: A jobbik egy a jobboldalon ugyanolyan szélsőséges párt, mint a baloldalon volt a szadesz...
A fidesz csak attól határolódik el, ami ország gyengítése mellett szól. Ami az érdekében attól sosem fog.

Hertelendi 2012.02.12. 09:27:00

@Pinka-Panka: Én nem vagyok szadeszes, de nem emlékszem, hogy bármilyen katonai, vagy félkatonai szervezetet hozott volna létre nyilas egyenruhában és Árpád-sávos zászlóval. A jobbik ki akarja léptetni Magyarországot az EU-ból...ez szerinted nem gyengítené hazánkat? Vagy szerinted mellette szól? Mert a fidesz mélyen hallgat erről, mint sokminden másról, ami neki kellemetlen téma...

csakhalkanszólok 2012.02.12. 09:58:38

@Kompli: Tehát látsz egy csomó olyan helyen kis táblácskát, ami közvetlenül semmi értéket nem termel - még tárfigyelő kamera is (ez külön röhely) -. Kicsit nézz tovább, és keresd meg a ki nem táblázott, de lepusztult gyártelepek, mezőgazdasági telepek tömkelegét, melyre azt lehetne kiírni: "Lepusztítva, szabad versenynek álcázva tönkretéve az EU által."
Vagy egyszerűbben mondjam? Egy multi ha bejön, annak lehet adni csalogató adókedvezményt az EU szerint (Hankook 17 MFT/ Fő) de egy tősgyökeres magyar vállalkozásnak semmi. Nemhogy 1,7 MFt/fő (legyen a tizede), hanem semmi!

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.02.12. 10:03:44

@Mária: Nem. Magyar lapokon kívül Neue Kronenzeitungot (A) olvasok és ezenkívül netet böngészek.

Persze tudom, erre is lehet mondani, hogy nem vagyok tájékozott mert a francia, spanyol lapokat és a Financial Timest kihagyom.

Feltélezem, te olvasod mindet!

Vagy esetleg sokkal valószínűbb, hogy valami zanzásított, magyar nyelvű összegzést olvasol el, ne adj isten ATV-t nézel és azt hiszed, hogy az a végső igazság... :-)

kaskala 2012.02.12. 10:04:46

@Pinka-Panka: teljesen egyetértek.Én,abban az esetben,ha véletlenül hatalomra kerülnének,azonnal menedékjogot kérnék valahol.
A népszavazást nem kezdeményezhetik,mert az alkotmány tiltja.

csakhalkanszólok 2012.02.12. 10:07:03

@röhögő: "többet fogyasztunk mint amit termelünk" Tele van minden blog ezzel az egetverő baromsággal.

NEM fogyasztunk többet mint amit termelünk! Ma kb. 7.000 MrdFt az éves kamatszolgálat. Szerinted ez hány lélegeztető gépre elég? Hány MALÉV hozható létre belőle?

De O.K. miért vettünk fel hitelt kérdezhetnéd. Ehhez csak egy kis hülye kérdést. Mond egy, csak egy olyan országot akinek NINCS nettó adóssága. Meg fogsz döbbenni! Ugyanis ilyen NINCS. Akkor ki a hitelező? Az UFÓ-k?
Magyar hasonlattal: csak az a hülye aki az uzsorát felvette (tényleg az, de nem egyedül) aki az uzsorát adja, az semmiképpen.

a PÉNZ maga a hitel. Nézz utána. Nem létező dolgok, papírfecnik, és minden ehhez viszonyul.

Próbáld megemészteni: NEM termelünk kevesebbet mint amit megeszünk, nincs az a hülye, aki világméretekben finanszírozná ezt a magatartást (csak az UFÓ-k esetleg...). A többi haszoinért teszi. KURVA NAGY haszonért..... A haszont meg mi TERMELJÜK ki!

dekol84 2012.02.12. 10:15:39

Elképesztően nagy paraszt ez a zorbán! Egy mocskos hazudozó, demagóg, köpcös faszkalap. Ki az anyja büdös picsája beszél nyeglén! Hát az ő mocsok pofája egy élő cinizmus! Ahogy félrehúzza azt a takony száját és vigyorog! Az a nyegleség, nem az Eu-s. Bárcsak egyszer szögesbakanccsal oprálhatnám le a fejéről azt a gennyes vigyort! Hogy rohadt volna bele a kurva anyjába ez a szemét idióta barom mielőtt idepottyantották!

Hertelendi 2012.02.12. 10:26:49

@dekol84: ha nem ilyen stílusban írnál, akkor is értenénk...

Pinka-Panka 2012.02.12. 10:35:02

@kaskala: akkor ezt megbeszéltük, örülök:)

cipócska 2012.02.12. 10:42:36

@M§M : Bravó Ezért ilyen az ország Izomból előre, vérbeborult szemmel komcsizni.Ebben az országban mindenki az volt, kivéve a 89 után született generációt.Mindig tájékozódjunk,mielőtt komcsizunk,mert kellemetlen,hogy anyánk apánk is az volt,netán párttitkár is mint ovi apukája.Pá

debreceni.blog 2012.02.12. 10:47:36

Orbán Viktor óriási öngólja a balfelsőbe

Bihari Ernő2012. február 10. 11:52

Erre is csak a legnagyobbak képesek: csinált magának ellenzéket. Tarkóján fogja érezni Brüsszel „hideg leheletét” a ciklus végéig. Ha már itthon elszívta a levegőt a többiektől.

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1653_orban_viktor_oriasi_ongolja_a_balfelsobe

kennyking 2012.02.12. 10:56:11

@kaskala:
Kazahsztánban kérnél menedékjogot?

Roy 2012.02.12. 10:58:53

@reálisan: Merkel, Sárközi is liberális szerinted? Úgy tudom kimondottan jobboldali politikusok.
Orbán, és csapata meg össze-vissza hazudozik.
Az országot meg sikerült nevetség tárgyává tenni. Egy paranoiás személy Orbán, akit mindenhonnan támadás éri. Még a BBC-nek is neki ment. Mi a fenét vár ez az ember? Gondolja, hogy külföld nem tud a kettős játszmájáról.

dtomika 2012.02.12. 11:06:46

Semmivel sem nyeglébb, és sértőbb az EU velünk , mint ahogy nyeglék és sértők voltak O.V. megnyilatkozásai az EU-val és a demokráciát követelő magyar emberekkel szemben( koki, saller--, bohócügyi államtitkár ...stb...stb...)

Hertelendi 2012.02.12. 11:08:00

@Roy: Az országot nem sikerült nevetség tárgyává tenni, csak saját magukat. Orbánt nem érdekli az ország, az a baja, hogy vele és a hasonszőrűekkel hogy beszél Európa elitje...hát ne csodálkozzon, ennyit ér ma Orbán Európában...semennyit...
Nem kell az mögé bújnia, hogy a magyarokat bántják. A magyarokkal Európának semmi baja sincs...Orbánnal viszont annál több!

nu pagagyí 2012.02.12. 11:09:35

Annyiban igaza van Orbánnak, hogy a népnek kell megmondania mi is legyen az országgal. Pont ezért nem kellett volna minden törvényt úgy módosítani, hogy megakadályozzák a nép véleménynyilvánítását. Tavaszra azért remélem összeszedjük magunkat és elküldjük a fenébe ezt a maffiózó társaságot és kitartottjait.

afalujegyzője 2012.02.12. 11:30:26

Komolyan nem értem, hogy ha a maszop-szadesz akkora ász, hogy az egész világot Zorbánék ellen tudja hangolni, hogy a fenében nem tudta azt elintézni, hogy kicsivel több képviselője kerüljön a magyar parlamentbe?
Mondjuk csak annyival, hogy ezek a félhülyék ne vigyék vissza az országot a középkorba és ne kössenek bele mindenkibe, aki eddig szóba állt velünk?

Különben meg miért baj az, ha más országok a saját érdekeiket IS nézik, miközben tesznek valamit? Miért, mi magyarok kinek az érdekében cselexünk? Az albánok vagy a vizigótok a legfontosabbak nekünk, amikor döntünk valamiről?
Komolyan fáj gondolkozni?

Az agyatlan vezérelvet követő párthíveknek egy kis olvasmány:
www.libri.hu/konyv/a-rabeszelogep.html
politikai oldaltól függetlenül ;)

afalujegyzője 2012.02.12. 11:31:57

A bohócügyi államtitkár megkapta bohócügyi miniszterelnökét és álamfőjét :(

dr. Trebitsch 2012.02.12. 11:39:16

@Mária: Végülis olvashatja, ahogy én is teszem, mert ez a két ország a kedvencem. Miért kellene helyi nyelven? Minden észt újság orosz tükörfordításban is megjelenik, aki azt azt hiszi, ezene lehet csalni, az hülye, mert ott mindenki beszél észtül és oroszul. Hasonlóan Cipruson minden újságnak van angol nyelvű variációja, és dettó hülye, aki azt hiszi, meg lehet hamisítani az angolt a göröghöz képest, ugyanis ott mindenki beszél angolul. Úgyhogy elég angolul és oroszul perfekt lenni, és máris kitárul az igazság.:) Nekem ezért nevetséges az országunk, ahol a két műveletlen, elfogult csürhe marakodik az egyre kisebb koncon, és nem veszik észre, hogy az észlényeknek már nem marad más, mint az emigráció...

KopaszMercis 2012.02.12. 11:45:10

A nyelvet nem beszelo bunko cigany tolvajokkal en is nyegle vagyok... Akkor is ha eppenseggel jar nekik a "miniszterelnok ur" megszolitas.

A szerelő 2012.02.12. 12:03:52

@Doubledecker: "Egyelőre nincs Orbán helyett más kormányképes erő, ..."
Ezzel nagyon nem értek egyet. Szinte bárki jobban tudná csinálni, akiben legalább egy fikarcnyi empátia van és mentes a hataloméhségtől.

dr. Trebitsch 2012.02.12. 12:09:31

@A szerelő: A politika sajnos nem arról szól, hogy valaki tudja-e jobban csinálni, hanem hogy ki tud olyat ígérni, ami több szavazót, támogatót állít maga mellé. Minél bunkóbb egy ország szavazótábora, annál blődebb és felelőtlen ígéretekkel lehet a szavazatok többségét megszerezni, és utána már csak valami jó ellenségképet kell találni, akikre a gyűlöletet rá lehet irányítani azért, mert a helyzet egyre szarabb egy ilyen kormányzással, de egy elég bunkó szazazótábor elhiszi, hogy a sarki fűszeres meg az amerikai. osztrák és német nyugdíjasok a hibásak...

Netuddki. 2012.02.12. 12:10:52

orbán viktor, a nagy általánosító és megosztó. Most épp győzike van "hatalmon" és az ő hülyeségei nem tetszenek egyes EU-s politikusoknak. Tegyük hozzá joggal, mert nekem sem tetszik. A pofátlanság netovábbja a saját hülyeségeit a magyar Népnek tulajdonítani. De ez érvényes bárkire aki éppen kormányoz.
A magyar Nép meg orbán gombnyomogató 260 fős droidhadserege. Csak ezek a droidok kb. 2 milliárdba fájnak nekünk évente. Csak az amit kifizetünk teljesen fölöslegesen a bérükre...

Netuddki. 2012.02.12. 12:12:39

@kovi1970: Mellesleg itt kesereg, hogy nem fizetnek adót. Hát B+ győzike, talán be kéne szedni az adókat mindenkitől. Mijatökömet csinálsz te ott a me székben? Mijatökömre veszed fel a havi mikla fölötti fizetésedet? a jó cigány édes a...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 12:15:57

Bírom az olyan hozzászólásokat, hogy mit szól bele a zúnió szuverén jogokba.
1, Vállaltuk népszavazáskor.
2, Ha rendesen megnéznéd mit írtunk alá Lisszaboni szerződésben igen falnak mennél .

Ezek után meg leírni ilyeneket: A zúnió miért teszi tönkre ezt meg azt bla bla... amik legnagyobb része nemzeti döntés, eléggé vicces.
Legalább néhányan erőltessétek meg magatokat és nézzetek utána az EU működésének.

Netuddki. 2012.02.12. 12:19:11

@dr. Trebitsch: Ez így nem teljesen igaz.
Sajnos még mindig a kommunizmus szelleme kísért. Még mindig az él, hogy jobb nyugton maradni, jobb nem beleszólni a dolgokba akkor biztos nem esik senkinek bántódása. De főleg nem a "kisembernek".
Ebből kellene kiemelni Magyarországot. De az ilyen győzikeféle megélhetési politikusok pont az ellenkezőjét csinálják, kihasználva a helyzetet rátelepednek a nyakunkra és az állampolgárok megosztásával még tovább rontanak a helyzeten. Ezeket nevezem én valódi hazaárulóknak. Elárulják a saját hazájuk állampolgárait és a hazájukat egyre inkább a megsemmisülés szélére taszítják. Nagy szavak?
Állítsátok meg? Senki nem fogja az ilyeneket nekünk, helyettünk megállítani, még az EU sem...

NA YA! 2012.02.12. 12:24:26

Ovi láthatóan zavarban van, mert az EU-ból való kilépésünk finanszírozóit még nem találta meg, és ilyen Janus arcú politizálással nem is nagyon fogja! Újraválasztása érdekében kénytelen lesz a ciklus utolsó egy, másfél évében, vélt vagy valós, belső és külső rajongóit "táplálni", harmatgyenge ellenfeleit tovább amortizálni, illetve inkriminálni. Sajnos az ovi rezsim építését csak egy valami tudja megállítani: az országunk gazdasági összeomlása. Így hát két út áll előttünk, mindkettő nyomorúságos. Ha tudnék hinni a sok istenség közül valamelyikben, akkor azt mondhatnám, hogy már csak ő segíthet rajtunk!:(

Netuddki. 2012.02.12. 12:26:15

@Dr. NA YA!: Segíts magadon...
Ez mindennek alfája és omegája. Senk nem fogja helyetted, helyettünk elvégezni a "piszkos" munkát.

dr. Trebitsch 2012.02.12. 12:27:05

@kovi1970: mindegy hogyan fogalmazzuk, és nem látok kiutat, itt teljesíthető, közgazdaságilag megalapozott igéretekkel nem lehet hatalomra kerülni. Maradt a régi magyar átok, hogy vélt vagy való igazunk tudatában rátámadunk a nálunk sokkal erősebbekre. Eddig csak mindig a rossz oldalon álltunk, ma már mi vagyunk egyedül az egyik oldalon. Jön a lecsúszás, egyre mélyebbre, a nyomor és az elszigetelődés....

Netuddki. 2012.02.12. 12:36:43

@dr. Trebitsch: "itt teljesíthető, közgazdaságilag megalapozott igéretekkel nem lehet hatalomra kerülni."

Aki nekem ilyet mond:
1. Az nagyon pesszimista.
2. A megélhetési politikusok szekerét tolja elhintve a reménytelenség magját.

Ezt majd akkor mondd ha valóban lesz egy olyan párt amelyik ilyen ígéreteket tesz és nem jut be. Idáig én még egyenlőre nem találkoztam ilyennel a 21 év alatt...

NA YA! 2012.02.12. 12:38:41

@kovi1970: a helyzet az, hogy az emberek java része jelenleg még nem "csak a láncait veszítheti", és reménykedik valamiben. Én emlékszem amikor még egy nyugati utazás előtt vízumért folyamodtunk (és nem kaptuk automatice), illetve a valutaváltást bepecsételték az útlevélbe. Azért milyen szép lesz, amikor a fityiszfanok is szembesülnek majd újra ezekkel a dolgokkal!:)

Netuddki. 2012.02.12. 12:43:15

Nem az útlevélbe, hanem volt külön rózsaszínű valutalap. Gyerekként én is átéltem ezeket és csak azt mondhatom: Soha többet ilyet! :(

dr. Trebitsch 2012.02.12. 12:45:33

@kovi1970: voltak ilyen pártok a rendszerváltozás után, de be sem jutottak a parlamentbe. És nem lehet itt ilyen párt, mert már a megalakuláshoz sincs elég ember. Itt nem hallgatnak az elismerten hozzáértő szakemberekre, ha nem azt mondja, amit a félképzett, laikus barmok hallani szeretnének, akkor esély nulla. Lásd a mai, konkrét szituációt: állandóan azt hallod, hogy milyen rohadékok a közgazdászaink, azért ilyen a helyzet, pedig soha nem hallgattak a nemzetközileg elismert közgazdászainkra (ez pártfüggetlen alapviselkedés!). A hatalomra került jelenlegi párttól is minden korábban őket támogató közgazdász elfordult.
Ja, és igen, teljesen pesszimista vagyok az ország jövőjét illetően. A jelenlegi nyűglődő, gyűlölködő, saját szarban való országos fetrengés fog tartani 15-20 évig...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 12:47:25

@Dr. NA YA!: Azért se ők lesznek a hibás, hanem a nyugat, vagy a thetánok, de véletlenül sem ők. Olybá tűnik nekünk tökéletesen megfelel a görög ösvény. Azért reménykedem, hogy ha 14-re nem is, de 18-ra kinő egy értelmes politikai erő a fűből.

Kalmár 2012.02.12. 12:53:27

@dr. Trebitsch: Te otthon ülsz egy lefüggönyözött szobában?
Hogy a bánatos picsában lennénk egyedül?
Olyan kommersz pártpolitikai vita folyik az EU parlamentben, mint ami itthon szokott folyni. A balliberók vergődnek, mert az olasz, romány, görög stb elnök után nem tudták a magyart is kicsinálni. Betegek a haza, család, Isten fogalmaktól, kirázza őket a hideg a gondolattól, hogy létrejöhet egy erős, anyagilag független, gondolkodó polgárság.
Nekik a VV generáció a garancia a nemesi előjogaikra. Olyan kényelmes lenácizni azt aki nem veti alá magát a diktátumaiknak. Nem beszélve a hátterüket adó pénzügyi körök sérelmeiről.
Ennek ellenére nagyon nem vagyunk egyedül. Egyre több a támogatónk. A jobboldal mellettünk szólt fel. Nem hallottad? SZép volt, hogy a kirekesztő, náci vádak tisztázására a bizottságban a liberálisok leszevazták, hogy cigány és zsidó szervezetek szólaljanak fel magyarországról. Nekik a TASZ kellett. Persze ők függetlenek.......bár ellenzéki pártjuk van a parlamentben.
Jellemző, hogy a görög és az olasz új báb a Goldmann Sachs volt embere. Az új román miniszterelnök pedig az Open Society Institute nevű Soros alapitvány elnöke volt. Később a Felix Posen alapítvány ösztöndíjasa Izraelben.
Majd megvesznek az örjöngéstől, hogy itt a kétharmad védi a miniszterelnököt és nem férnek hozzá. Habzó szájjal folytatják, amíg nem lesz az ő bábjuk, Bajnai a főnök.

Tényleg nem látod a fától az erdőt??

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 12:59:33

@Kalmár: Bizony, bizony... A mocskos kapitalista, imperialista nyugat.
Mao elvtárs büszke lenne rád. Vesszen a hanyatló nyugat, hamarosan belefullad a saját szennyébe, mi pedig felemelkedünk és megérintjük Isten arcát...

NA YA! 2012.02.12. 13:00:36

@kovi1970: nekem a mai napig megvan benne a ZOTP-s pecsét. (persze már lejárt)

NA YA! 2012.02.12. 13:05:28

@vladys73: "Azért reménykedem, hogy ha 14-re nem is, de 18-ra kinő egy értelmes politikai erő a fűből."

Ne reménykedj, ha a leendő ellenfelek neveit még nem is, de azt hogy bűnözők már előre tudja az "énnemkaptamkedvezménnyelhonvédségilakást" kormánybizto súr.;)

dr. Trebitsch 2012.02.12. 13:12:21

@Kalmár: igen, sokan vagytok, ezt látom, ezért is javasolom mindenkinek, hogy ha teheti, meneküljön innen. Én idősebb korosztály vagyok, és a jelmondataitokból elegem van, láttam ezeket a házak falán eleget a Rákosi és Kádár rendszerben. És igen, Magyarország újból és újból ki akarja ezeket a rendszereket próbálni, hátha ezúttal jobb lesz. De nem, én tudom tapasztalatból....

NA YA! 2012.02.12. 13:13:02

@vladys73: nehogy azt hidd, hogy az ilyen "@Kalmár" féle gyűlölet trollokból kevés van! Na ezért írtam azt, hogy ezeket is csak az fogja talán észhez téríteni, (vagy nem), amikor otthon a kiskalmároknak nem lesz mit enni adni!;) Ezért kell sajnos Mo-nak eljutni a falig, majd koppanni, és akkor lesz talán újrakezdés!

Kalmár 2012.02.12. 13:14:28

@vladys73: Te értettél bármit is a leírtakból, kiköcsög? A komcsi diktatúra és a pénzügyi diktatúra létezik csak a beszűkült agyadban.
Szánalmasan kiégették az agyadat az elmúlt évtizedekben.
Pont az ilyenekre van szükségük, mint te. Hajrá rabszolga evezz!!

Hertelendi 2012.02.12. 13:33:22

@Kalmár: Hát barátom tényleg egyre többen vagytok:))) Már el sem fértek...pláne, hogy megszűnt az OPNI is...most hova menjetek? Nekem van ötletem, de dolgozni nemigen akartok. Itt írogatni és közben csókolgatni az egyszerű cigánygyerek seggét, hátha a szádba pottyant valamit...Hogy kinek habzik a szája...nézd meg csak a saját írásodat...úgy félsz, hogy jaj mi lesz velem, ha nem a viktor lesz a főbohóc...Megmondom mi lesz! Mész közmunkára, mert csak ennyi esze volt a cigánygyereknek az egymillió munkahely helyett ezt tudta produkálni. Bízhatsz a selmeciben, az ostoba dajcsban is és ha ők nem felelnének meg, akkor ott van még neked az álamfő is:) Ennyit érdemelsz!

dr. Trebitsch 2012.02.12. 13:34:54

Russell: "Az a világ baja, hogy az idióták mindig meg vannak győződve az igazukról, az okosok meg mindig kételkednek, ezért az idióták győznek mindig."
Ez persze a magyar választásokra nem igaz, mert ott csak idióták közül lehetett valasztani.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 13:37:08

@Dr. NA YA!: Ezeket Trianon nem ébresztette fel, mennek ugyan úgy a falnak, nem hinném, hogy bármi segít.

@Kalmár: Te pedig búj be nyugodtan a sarokba, és rettegjél a hazád vízkészletét ellopni akaró zsidóktól.

nu pagagyí 2012.02.12. 14:24:16

@Kalmár: Nagyívű külpolitikai fejtegetésed eltereli a figyelmet arról, hogy mit is csináltok idehaza. Az EU-ban csak erre utalnak. És amit itthon tesztek, azért még felelni fogtok. Nem sokáig fogják tűrni az emberek, hogy kiváltságos kaszt telepedjen a nyakukra, semmibe vegyék véleményüket és laza mozdulattal kihajítsák a demokrácia intézményeit. Gondolom Te is közpénzből hízol és terjeszted a párttal egyeztetett ótvaros dumádat.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.12. 14:30:20

Szomorú, hogy minden szart megesztek, amit a globalizált világ diktátorai elétek löknek, szabadság és demokrácia mázával leöntött pusztító mérget.
Nektek jó étvágyat, de a gondolkodó emberek tovább harcolnak.

Hohó60 2012.02.12. 15:11:39

@vladys73: igen, valóban a Lisszaboni Szerződés egy valódi katastrófa. Ez lényegében az Európai Egybesült Államok megalapozása, melynek az a célja, hogy az internacionalisták 99%-os médiatúlsúlyukra alapozva be tudják véglagesen betonozni az Orwell által leírt hazugság=igazság, háború=béke (lásd Amerikát) elven nyugvó hatalmukat.

És Magyarország ezt aláírta...
Az egyetlen pozitívum vele kapcsolatban az, hogy még nem lépett hatályba, de sajnos nem valószínű, hogy ezt sokáig el lehet még húzni.
Amikor ez megtörténik, lényegében vége lesz Európának a normális értelemben, és mindenben a liberálbolsevikok erőszakos katasztrófapolitikája, a minél rosszabb, annál jobb fog érvényesülni.

Mondjuk, az internacionalisták már most is szégyentelen módon úgy viselkednek, mintha már meglenne az abnormalitás uralmát hozó, a devianciákat éltatő, a rabszolgaságot véglegesítő Európai Egyesült Államok.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 15:34:38

@Hohó60:
"Az egyetlen pozitívum vele kapcsolatban az, hogy még nem lépett hatályba, de sajnos nem valószínű, hogy ezt sokáig el lehet még húzni."

Szerencse, hogy 2009. december 01-je még messze van. (Azért ez fájt)
Pont ebből látszik, hogy lövésed sincs miről beszélsz. Mindenesetre a jajveszékelésetek nyugtat meg, hogy jó irányba mennek a dolgok, és hamarosan eltakarítják Viktorkát a hatalomból.

Hohó60 2012.02.12. 15:43:30

@vladys73: igen, elfeledkeztem róla, hogy Klaus végül aláírta.
És egyébként ez mit változtat a dolog érdemi részén?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 15:53:32

"Amikor ez megtörténik, lényegében vége lesz Európának a normális értelemben, és mindenben a liberálbolsevikok erőszakos katasztrófapolitikája, a minél rosszabb, annál jobb fog érvényesülni."

Szerintem még létezik Európa, pedig már több mint két év eltelt a hatályba lépése óta és még mindig nem szakadt le az égbolt és tűzeső sem hullott (tudom mostanában szerintetek két év semmire sem elég). Az meg, hogy valaki feltételeket szab arra nézve mikor ad nekünk hitelt, teljesen jogos. Ha nem tetszik ne mennyünk kuncsorogni, anyázni meg végkép ne mert az lesz amit látsz (mellesleg teljesen jogosan). Helyre kell az ilyeneket tenni mert nagyon hamar elszemtelenednek, lásd görögök.

Endrődi Vanda 2012.02.12. 16:23:22

Akik itt értetlenkednek, ajánlom olvasásra a következő sorokat.

Aranyember

Nagy a felháborodás baloldalon, merthogy Orbán „először nemet mondott” az európai megállapodásra, aztán „lebegtette álláspontját”, amiből „talán lett”, s csak ezek után jutott el „az igenig”. Ezzel pedig úgymond „összezavarta Európát, Magyarországot, és végső soron saját magát”.

Ahelyett, hogy azonnal és feltételek nélkül igent mondott volna. Ahogyan tették volna ők, vagy még inkább egy „szakértő kormány”, amelyre szerintük „egyre nagyobb szükség van”.

Azt kellene tudnunk először is, hogy miről szól ez az új európai megállapodástervezet. Mert hallottunk itt nagyobb költségvetési szigorról, meg automatikus szankciókról, amelyek persze bizonyos esetekben mégsem lépnek életbe, hiszen az automatizmus megint csak egyeseknek automatikus, másoknak kézi vezérelt…

Szóval mindezekről szó esett, sok szó. De egy apróság nem futott be nagy karriert a magyar sajtóban. Valamiért nem tartották fontosnak a balosok és a liberálisok, hogy ezzel is megismertessék a hazai közvéleményt. Eldugták a sorok közé. Szerencsére a külföldi sajtó nem volt ennyire szemérmes.

Nos, a tervezet 14. pontjában, szinte csak úgy mellékesen, a következő apróság olvasható: Az euroövezeti tagállamok, illetve a hozzájuk csatlakozó más tagállamok megfontolják, és tíz napon belül döntenek arról, hogy 200 milliárd euróval növeljék az IMF kapacitását. (Aztán ezzel a 200 milliárd euróval az IMF persze majd „megsegíti” Olaszországot és Spanyolországot…)

Ez a 200 milliárd eurócska nem ugrott fel a hazai lapok címoldalára. S ez lehet a magyar kormányfő „vergődésének” is az oka, ugyanis a költségvetési szigor alkotmányba foglalása olyan nagyon nem rázhatta meg, lévén mi már ezt megtettük, elsőként. S amikor belevettük az alaptörvénybe a költségvetési szigort, akkor a balos és liberális véleményvezérek ezért szedték le rólunk a keresztvizet…

Nézzük meg közelebbről ezt a 200 milliárd eurót, számoljunk egy kicsit.

Az Európai Unió lélekszáma a legutolsó, 2011. október 26-i hivatalos adat szerint 493 023 627 fő. Talán megbocsátják, ha az egyszerűbb számolás kedvéért ezt felkerekítjük 500 millió főre. Nos, 500 millió fővel számolva a 200 milliárd euró azt jelenti, hogy minden uniós polgár odaad 400 eurót az IMF-nek.

Nézzük mindezt Magyarországra vetítve: ha Magyarország csatlakozik a megállapodáshoz, úgy lélekszám-arányosan miránk 4 milliárd euró jut majd. Amikor leülök vasárnap ebédelni a családommal, papa, mama, nagyszülők és a gyerekek, az a jóérzés tölthet el, hogy a húsleves és a rántott hús között mindösszesen 4400 euróval megsegíthettem a valutaalapot. S ehhez a Magyarországra eső 4 milliárd euróhoz azért számoljuk hozzá a következő tényt: amikor újrakezdődtek a tárgyalások az IMF és hazánk között, arról szóltak a hírek, hogy egy körülbelül 4-5 milliárd eurós mentőcsomagra lesz szükségünk. Tehát, ha csatlakozunk a megállapodáshoz, akkor előbb odaadunk az IMF-nek 4 milliárd eurót, utána kapunk az IMF-től hitelbe 4 milliárd eurót, amit majd megint visszafizetünk, jó sok kamattal. Ráadásul az IMF-hitel feltétele az is, hogy a kormány felhagyjon eddigi gazdaságpolitikájával, a válság terheit kizárólag a lakossággal fizettesse ki, a bankokat pedig tehermentesítse.

Ügyes, nem?

S tegyük fel azt a kérdést is, ha már egyszer muszáj megsegíteni Olaszországot és Spanyolországot, akkor vajon az EU miért a New York-i székhelyű IMF-nek adja oda a pénzt, miért nem adjuk oda mindjárt az érintetteknek? Nos, erre igen egyszerű a válasz. Azért, mert ezt a pénzt a jegybankok fogják odaadni. A jegybanki függetlenség mai értelmezése szerint a jegybankok (leánykori nevükön nemzeti bankok) nem avatkozhatnak be közvetlenül a költségvetésbe. Vagyis: ha az EU-tagországok jegybankjai odaadnák közvetlenül a pénzt Olaszországnak és Spanyolországnak, akkor ezután az aktus után a nemzeti kormányok feltehetnék a kérdést, hogy a jegybankok vajon miért nem segítenek saját országukon felhalmozott tartalékaik segítségével (például a gazdasági növekedés beindításában)?

S ha ezt a kérdést fel lehetne tenni, akkor oda lenne a jegybanki függetlenség most értelmezett realitása, ennek az egész mocskos rendszernek az egyik fundamentuma.

Hát ezért az IMF.

Azt mindenesetre jó, ha tudják, hogy ebben a pillanatban a világtörténelem egyik legnagyobb szabású és legaljasabb rablása zajlik. S ahhoz, hogy ezt a rablást ezek a cinikus bűnözők végre tudják hajtani, nemcsak a pénzünkre van szükség, hanem még néhány dologra. Mindenekelőtt „szakértői kormányokra”. Ez most az új jelszó: szakértői kormány!

Kezdődött a görögökkel. A választott kormányfő ment, és érkezett helyére Lukasz Papademosz, a szakértő. Folytatódott az olaszokkal. A választott kormányfő ment, és érkezett helyére Mario Monti, a szakértő.

Mi a közös ebben a két szakértőben?

Az, hogy mindketten a Goldman Sachs köpönyegéből bújtak elő. Nevezett Goldman Sachs a világ egyik legnagyobb globális pénzügyi szervezete, profilja pedig a befektetések és az értékpapír-kereskedelem. Székhelye Manhattanben van. Amikor a jó Marcus és Samuel Sachs megalapították cégüket a 19. század derekán, talán nem gondoltak arra, hogy egyszer irányítani fogják az egész világot. Hát, most irányítják…

Amúgy a Goldman Sachs tevékenységéről egyetlen példa a közelmúltból: az Index 2010. április 19-én megírta, hogy az amerikai bankfelügyelet eljárást indított ellenük. A cikk címe: Hogy verte át befektetőit a Goldman Sachs? Hát úgy, hogy „a már láthatóan bedőlés felé tartó hiteleket csomagolták értékpapírba, és úgy adták el azokat, mintha jó nyereséggel kecsegtetnének. Közben a Goldman egyik partnere éppen ezen értékpapírok bukására játszva ért el óriási nyereséget”. Hát íme, Goldmanék… Egy igazi aranyember…

Szóval „ezen értékpapírok bukására játszva” – vagyis shortolva. Ez a bizonyos partner a Paulson and Co. volt. Ők shortolták a piacot, és így az amerikai ingatlanpiac összeomlásán 600 százalék hozamot értek el. És nincsenek börtönben, nem is verték őket agyon – dehogy! Élnek és virulnak.

S még egy apróság: Görögország a Goldman Sachs segítségével és támogatásával hamisította meg költségvetési adatait. S most ebből a Goldman Sachsból érkezett Papademosz, a szakértő, a „nép atyja”, hogy megmentse Görögországot. Idehaza pedig a megfelelő körök egyre hangosabban sürgetik a „szakértői kormány” felállítását. Róna Péter közgazdász, egykori amerikai bankár, akit az LMP időről időre fel szokott kérni szakértő miniszterelnöknek, a minap azt nyilatkozta, hogy a kötvénypiacok előbb-utóbb ki fogják kényszeríteni Orbán bukását és egy szakértői kormány felállítását, miképpen tették ezt már a Gyurcsány–Bajnai váltáskor is.

Azért ez a mondat elég informatív, nem?

Többek között arról mesél, hogy a nemzetközi pénztőke úgy döntött, nincs többé szükség demokráciára, de még annak látszatára sem. Ezentúl majd a kötvénypiacok választanak kormányokat. S hogy valami látszat azért mégis fennmaradjon, az európai polgároknak meghagyjuk a vita lehetőségét azokban az életbevágó kérdésekben, mint az állatvédelem, a libatömés, vagy a melegek házassága. Ezzel elbíbelődnek, mint a hülyegyerek a homokozóban. Olyan apróságokról pedig, mint gazdaság, pénzügyek, társadalomszerkezet, mobilitás és jövő, majd dönt az IMF, a Goldman Sachs, majd döntenek a kötvénypiacok.

S mi kell még ahhoz, hogy ezt az égbekiáltó gazemberséget véghez lehessen vinni?

Hát háborús pszichózis kell hozzá. Merkel fújta meg először a sípot. Október 26-án reggel, a Bundestagban a következőket mondta: „Nem hihetjük, hogy magától értetődő egy újabb békében és jólétben eltöltött fél évszázad Európában. Nem az. Ezért mondom, ha megbukik az euró, megbukik Európa is.”

S Merkel ebben a beszédében természetesen pénzt kért a válságkezeléshez, szorosabb integráció mellett tört lándzsát, és a lisszaboni szerződés átírását javasolta. A legutóbbi uniós megállapodástervezetet keveslő Egyesült Államok vezérkari főnöke, Martin Dempsey tábornokot pedig „rendkívül nyugtalanítja az európai helyzet”, s szerinte az unió felbomlása zavargásokhoz fog vezetni.

S nehogy azt gondolják, hogy mindez napjaink trükkje. Ugyan kérem, évek óta zajlik e nagyszabású rablás előkészítése. A rossz emlékezetű zsúrfiú, a Gazprom igazgatótanácsában landoló Gerhard Schröder szocdem kancellárként már szorgalmazta az Európai Egyesült Államok létrehozását: „A jelenlegi válság könyörtelenül egyértelművé teszi, hogy a valutaunió nem létezhet közös fiskális, gazdaság- és társadalompolitika nélkül. Ehhez fel kell adni nemzeti szuverenitásunkat”. Nagyjából ezzel egy időben Soros György már az európai államkincstár létrehozását szorgalmazta.

Tehát a gyógyír a válságra a nemzeti szuverenitás feladása, a teljes integráció, a közös pénzügyek, a nemzeti kormányok lecserélése szakértői kormányokra, a demokrácia eltörlése, s a további dereguláció és privatizáció, valamint a megszorítások. Ha odaadjuk pénzünket és szabadságunkat az IMF-nek és a Goldman Sachsnak, nem lesz háború, és nem lesznek zavargások.

Én persze remélem, hogy nem lesznek zavargások. Sem Európában, sem Amerikában. De ha mégis, remélem, a „kötvénypiacok” lesznek az első áldozatok.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 17:46:08

@Endrődi Vanda:
1, Azért megy a felháborodás Orbánnal szembe, mert hazudik mint a vízfolyás (mint igazmondó Ferenc), odakint meg már rohadtul elege van mindenkinek, hogy magyar politikus 2 másodperc alatt meghazudtolja magát, aztán meg beleröhög az arcukba.

2, Megdöbbentő, hogy szerintetek az normális ha valaki hitelt ad akkor azért nem szabhat feltételeket. Nem kell csődbe vinni egy országot majd az IMF-hez rohanni, és akkor nem fog diktál, tudom akkor nem lehet egy csomó nemlétező pénzt elverni, amit valójában ők erőltetnek ránk (elárulhatnátok mit szedtek).

3, Semmilyen konkrét információt nem írsz le IMF feltőkésítésével kapcsolatban, mikorra, milyen időközönként stb. formában történik majd. Az meg, hogy NY-ban van egyátalán nem mérvadó, az USA-t is tönkreteszik (Izraelt is), nem azok az emberek akiknek lenne lelki ismert furdalásuk bármi miatt (az viszont érdekes, hogy nekik van pénzük az elméletben érzelmi alapon működő szervezeteknek meg nincs).

4, Goldman Sachs köztudott, hogy milyen szervezet, ennek ellenére mindenki viszi oda a pénzét mert 0,5%-al nagyobb kamatokat ígér. Egy kevés felelősség vállalás a tetteink iránt lehet nem ártana, de tudom másokat könnyebb fikázni.

5, Integráció nem egyenlő a demokrácia megszűnésével, egyértelmű, hogy a jelenleg politikai elit(ek) rettegnek a hatalmuk elveszítése miatt, mert ha megy minden közösbe a nagyfiúk kirugdossák őket a homokozóból, a bégető birkákat meg felhasználják ennek megakadályozására.

6, Németeknek miért nem kell az IMF?
Talán példát vehetnénk róluk, és ha addig nyújtózkodnánk ameddig a takarónk ér akkor nem lennének ezek a problémák. De pontosan tudom mikor felvesszük a hitelt akkor minden jó, ha meg el kell kezdeni törleszteni akkor dögöljön meg az aki adta.
Úgyhogy a végére csak ennyit:
noob.hu/2012/02/11/Ima_gy.jpg

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.02.12. 18:11:11

@Endrődi Vanda: Ezt ide írnod olyan volt, mintha a majomnak akarnál elmagyarázni, hogy hogyan működik az atomreaktor.

:DDD

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 18:35:27

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►:
Utalt a tervezet 14. pontjára (mint neve is takarja tervezet) ami már az sem biztos, hogy benne van(megelőlegezem, hogy ez a 14. pont valóban létezik\létezett nem csak valami idióta agymenése). Leírta, hogy a 14. pont része szerint IMF-nek adunk pénzt, de egy árva szót sem szólt arról miként fog ez történni. Szokásos demagóg baromság ami ebben az országban már elég régóta megy, félkész, máshonnan vett infókkal hülyítjük a tömeget. Igazad van ezt tényleg kár volt leírnia.

gerdo 2012.02.12. 19:49:37

Kellene a munkahely, de eluldozted a toket, nyomorgatod a bankokat: nincs befeketetes, nincs munkahely. Kellenenek a mernokok, de oktatasba, kutatasba penzt tenni az mar nem meno. Elvarod, hogy szepen beszeljenek veled az euban, ahol par honapja kokikat osztogattal? Elfelejtetted talan, hogy ki ment Brusszelbe meg Washingtonba penzert kuncsorogni? Talan nem kellett volna szarra verni az orszagot es akkor most nem kellene hallgatni milyen "nyeglen" beszelnek velunk amikor tartod a markod. Azt meg hogy hogyan elunk azt vegkepp nem te fogod megmondani. Meg ket evet it szerencsetlenkedsz, utana mehetsz a busba. Ne legyenek ketsegeid: az alkotmany meg fog valtozni, a Szalai meg a Hando ki lesznek penderitve, az AB hataskore vissza fog allni. Es a szadra ne merd venni azt a szot megegyszer, hogy szabadsagharc! Eleget gyalaztad mar a forrdalmaraink emleket.

Kandabula 2012.02.12. 20:30:09

@gerdo: itten valami nagyon józan hanggal találkoztam. Köszönöm.

Kandabula 2012.02.12. 20:35:53

Bosszant, hogy a klipp egy idő után kéretlenül bekapcsol. Az első mondat:"nekünk egy hatalmas frakciónk van..." Így igaz. Robotok gyűjteménye.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.13. 09:24:25

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: azért a féleszű egy kicsit erős így érvként nem? Kik azok a mi? Az ország! A vállalkozások az elmúlt években több százmilliárd forintot hívtak le támogatásként. A mezőgazdaság is. Azért hogy ne termeljenek? Ne haragudj, de ha te ennyire tájékozatlan vagy, az valóban a Te bajod. Ha nem lenne EU, akkor esélyünk sem lenne eljuttatnunk a környező piacokra az általunk megtermelt árukat. A hazai mezőgazdaság problémája nem az EU-ban keresendő, hanem a hazai rendszerben(?) és az emberekben. Az hiszem nagyon tájékozatlan vagy ebben a témában, de akkor meg miért foglalsz ilyen vehemensen állást? Értem hogy a barikádban meg a kuruczon mást írnak, de hidd létezik valói információ is. Tájékozódj!

◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.02.13. 09:24:53

Elég megnézni azt a húsz-harminc kommentelő idiótát, akiknek tök mindegy, hogy mi történik, esik vagy fúj, ugyanazt a mondókát fújják.
Hiába a tények, a belinkelt cikkek, a bizonyítékok. Ők csak makognak és huhognak mindenre, ami a haladást és a szebb jövő esélyét vetíti előre.

Ezért fizetnek valahol vagy orvosi beavatkozás miatt van? (Magyarul: kurvák vagytok vagy biorobotok?)

♥♥♥

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.13. 09:33:28

@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►: ne haragudj, de itt én fent érveket,és álláspontokat olvasok. Tőled csak személyeskedést, sértegetést, és mérhetetlen egyoldalúságot. Még annak a lehetőségét sem, hogy esetleg a tiéd is csak egy vélemény, és meglehet az esélye annak hogy nincsen igazad. A folyamatos címkézés szerinted előre visz?
Az a fajta tájékozatlanság, és ebből eredő magabiztosság amivel Te elővezeted egysoros értékítéleteidet, sajnos lezárja, megszünteti a vitát. Kár érte.

fuhur 2012.02.13. 09:39:53

Szép szavak. Nyegleség...

A koki, meg a saller szóba sem kerül. Ehhh Ez az ember vagy nem ezen a bolygón él, vagy minket néz teljesen hülyének. Nem tudom melyik a jobb.

Roy 2012.02.13. 12:46:06

@Hertelendi: Sajnos nem csak orbánt minősitik, hanem az országot is. A hátrányok, ha lesznek nem Orbánt fogják közvetlen érinteni. Bármilyen szankciót alkalmazna az EU, az ország lakosaira is kihatással lenne, talán nem is kis mértékben.
Másik meg az, hogy azért rajtunt is röhögnek, mert ki választotta meg ezt a pártot.
Sajnos a sok birka akik minden bevesznek.

röhögő 2012.02.14. 17:54:40

@csakhalkanszólok: "NEM fogyasztunk többet mint amit termelünk! Ma kb. 7.000 MrdFt az éves kamatszolgálat." - Na te tipikus ostoba fideszes. A minta példája vagy a tájékozatlan, behülyített, gondolkozni nem tudó fidesz droidnak. 7000 milliárd? És az hogyan amikor 21 ezer milliárd az adósságunk?
De hülye vagy! :-))
Akkor gondolkozz el azon hogy mennyit kárt okozott a gazdasági szabadságharc, hogy 9.6 százalék kamatot kell fizetnünk az államkötvényeink után, az IMF rabságban szenvedő románok csak 5.8-at fizetnek, de kaphattunk volna 4 százalékos IMF hitelt is ha nem gazdasági szabadságharcolunk. Ha szépen kiszámolod, a hülye vezéred szabadságharca az ami évei 1000 milliárdunkba kerül kb. Agyatlan, ostoba fideszes vagy. Az ilyen tájékozatlan barmok miatt vagy a zsebnapóleonnak kétharmada, amivel szétbassza és szétlopja az országot.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.14. 18:47:46

@Endrődi Vanda: Nem semmi. De itt a realitásokról is lehetne szó azért. Például hogy mi lesz akkor ha nem írjuk alá. Mert csak a hezitálás idején nőtt a kamat, amellyel finanszírozzuk magunkat a piacról, és valljuk be őszintén a forintárfolyamnak sem tett túl jót. Értem amit írsz, de a realitások ott vannak, hogy a saját harcunk nem itt és így értelmezhető.
Azon meg újra és újra meglepődöm, hogy sokan rácsodálkoznak, jé, piacgazdaság van, és a tőke mozgatja a világot. Ezt nem tudtuk eddig? Most döbbenünk rá?

csakhalkanszólok 2012.02.14. 19:42:40

@röhögő: :-) Igen ha nincsenek az érvek jön a "hülyebaromfideszesvagy" szöveg. (Megjegyzem nem vagyok az, de ez neked úgy is kevés lenne...)
Az adat megtekintése szabad, adok egy kis esélyt, hogy utána nézz. 21000 MrD forint a központi költségvetés adósága. Ehhez add hozzá az Önkormányzatok, a lakosság és a vállalkozások teljes hitelállományát. Hidd el kijön az évi 7 eMrdFt. Persze lehet hogy csak 6,98 eMrdFt... :-)
De mire is válaszoltál? Én annyit mondtam, ha nem lenne a világméretű uzsora, akkor az országok nagy többsége békésen eléldegélne. Ennyi. Akár akarod hinni akár nem, de persze egyszerűbb lehülyézni valakit. És ez nem a helyi politikától függ. És főleg nem attól ha zsebkommentező zsepnapóleonozik.
Megismétlem: NEM fogyasztunk többet mint amit termelünk! A hitelt HASZONÉRT kapjuk, és hitelt az kap, akitől be lehet szedni a hasznot. Ennyi. Minden más csak maszlag. Nincs jótét lélek a világon, aki csupán szívjóságból finanszíroz bárkit. De ha neked jobb, hát gyűlölködj csak nyugodtan a kis helyi politikai pocsolyában.
Na de neked mondjam, aki csak fröcsögni tudsz? Megjegyzem tapasztalatom szerint ilyen jellegű kommentet mint Te csak az ír, aki ha más zászló van (volt) az égen, rózsaszín szemüveget vesz fel gyorsan.

röhögő 2012.02.14. 20:05:55

@csakhalkanszólok: Kicsi hülye gyerek! A hitelt miért vettük fel? Csak nem azért mert többet fogyasztottunk mint amit megtermeltünk?

csakhalkanszólok 2012.02.14. 21:13:42

@röhögő: Még egy gatyában jártál édesapáddal, amikor nekem már szeretett Kádár apádék magyarázták a hitelfelvétel szükségességét. Bár reménytelennek tartom, azért csak halkan megjegyzem, előbb tanulj, utána oktass. Talán kezd el a jó öreg Széchenyivel. De csak azért mert ő magyarul (is) írt.
Hitelt csak a hülye vesz fel azért mert többet fogyaszt mint amit elfogyaszt. (Szaladj el, Providenték mesélnek róla sokat :-) ). Gondolom Neked ez az ismeretséged, ezért ugrik be egyből ez. Alapvetően nem a hitel a baj, ha a hitel alapstruktúrába, beruházásba megy, a baj az, ha a hiteladó módszeresen kiszolgáltatottá tesz. Például szép lassan függővé teszem egy ország pénzét, majd "ócsítom" azt, és kegyesen odanyújtom a segítő hitelt. Ja hogy éppen amiatt kell sokszor amit éppen a hitelnyújtó okozott. Ja párdon, tetszettek volna világhatalommá válni időben. Ja, hogy éppen mi tettünk meg mindent hogy nehogymá' Európa közepén egy működő föderáció korát megelőzve értékéhez méltóan szóljon bele a világpolitikába, az persze teljesen más kérdés.
Persze elmondhatnám, azt is, hogy azért mert valakinek nagyobb az ereje, csak azt jelenti hogy nagyobb az ereje. Az igazság nem jár feltétlenül - és mostanába szinte soha -együtt ezzel.

Na, de mindegy. 40 évig tanítottam ilyen "okos" gyerekeket mint Te, nincsenek illúzióim, hogy érvelésed alapján hozzád hasonló embereket bármikor meg lehet győzni. Neked csak az ideológia számít, meg az, hogy gyűlölködj. A hitelt nyújtó kedves "háttér"hatalom meg röhög rajtad, mert ők ismerik a régi római mondást: "oszd meg és uralkodj!"

csakhalkanszólok 2012.02.14. 21:15:00

....elírtam: "többet fogyaszt mint amit termel".
süti beállítások módosítása