„Ezzel a mentalitással egy vidéki kócerájt sem lehetne elvezetni” – mondta Orbán Viktor a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara gazdasági évnyitó rendezvényén az Európai Bizottsággal folytatott vitával kapcsolatban. A Bizottság "rendkívül buta" politikát folytat, "hogy akar Európa kilábalni, ha a rosszakat támogatja, és a jókat bünteti?" – tette fel a kérdést. "Szamárság, hogy nem is akarunk megállapodni" - mondta Orbán Viktor az IMF-EU-tárgyalások alakulásáról. "Két hónapja ott ülök a tárgyalóasztalnál, csak nem jönnek", ez a baj - jelentette ki a miniszterelnök. A kormány célja, hogy többen éljenek munkából, mint állami juttatásokból, konkrétan a cél az, hogy 5,5 millió ember éljen munkából és vállalkozásból - mondta Orbán Viktor a kormány gazdaságpolitikájáról beszélve.
2012.03.08.
Orbán csak ül, és várja az IMF-et
Címkék: gazdaság orbán viktor európai bizottság mkik
141 komment · 5 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mandiner blogajánló 2012.03.09. 09:33:01
Trackback: Brüsszeli pohártangó 2012.03.08. 21:54:48
Trackback: Kétezer lengyel statiszta-tüntetőt hozat a kormány március 15-re 2012.03.08. 20:29:35
Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.03.08. 20:29:07
Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.03.08. 20:27:22
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Hertelendi 2012.03.08. 21:26:28
akasztófán fogja végezni...
adamsky 2012.03.08. 21:27:59
Nem üldügélni kellenne hanem valamit tenni hogy ugyan már álljanak velünk szoba:DD
Elég szar érzés lehet neki hogy nem tologanak az IMF-ek. És gondolom ezt már el is hiszi hogy mindenki hülye csak ö az okos
A szegény nyugati demokrácia hanyatlik, kár hogy pl kaját már ott érdemes venni mert olcsobb, na ja ennek ellenére a fizijük vagy 4x 5x nagyobb
Valamit nem tudnak ezek az eu-s országok, mikor a nagy vezér megmondta hogy hanyatlanak akkor nem csinálják.
Orbánkám miért nem üzensz mindjárt hadat nekik??
ha én egy banki hitelt akarok felvenni akkor nem otthon ülögélek hanem elmegyek a bankba és megkérdezem mik a feltételek és megprobálok neki megfelelni. Persze nem kötelező hitelért elmenni, de de a fityeszesek ehez értenek városokat kell eladositani, most pl az országot és majd mi megmondjuk a banknak hogy ocs de bebuktad. Engem ezért kilakoltatnának, ezek meg istent játszanak
Csak a hülye elmerogyant gondolja hogy amit orbánka gondol az a helyes ut
Nem baj, nem kell panaszkodni 2/3-al lett megválasztva ugyhogy tessék neki tapsolni. Én mondjuk a dunába lövetném az összes barmot, nem kell börtön, csak pár nyilvános akasztás, aztán rájönnének hogy csak ésszel dolgozni, mert következménye lesz
Az a baj alternativa sincs, na ez a baj
Azt hiszem szarban vagyunk
Elég égő németből kell hozzni kávét, ott kell venni kenyeret, meg kaját mert olcsobb. pl
Én is vettem eurot, már kifigyeltem ezeket a trükköket és én is pénzt akarok akasztani, igaz sokat nem nyerek, én nem loptam, harácsoltam össze akkor vagyont, de jo érzés hogy a nagy vezirt figyelve kicsiny hasznot tudok termelni az euroval:D
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 21:32:41
A két szélsőséges párt meg szintén nem érdekel.
Nekem megfelelne a FIDESZ, ha képes lenne egy értelmes embert O.V. helyére ültetni. Aki képes egy megfelelő gazdaság politikát folytatni (már ő is beismerte, hogy a mostani nem jó), rendelkezik diplomáciai érzékkel, mert amit ez csinál az egy katasztrófa. Bár ha oda akarunk jutni mint É-Korea akkor nagyon jó irány, de szeretném ha külföldön nem köpködnének mert magyar vagyok.
Anti Anyag (törölt) 2012.03.08. 21:36:59
Azt meg nem nagyon értem, egyeseknek miért annyira sürgős. Élni akarnak mihamarabb az IMF megszabta farkas feltételekkel? Rosszul esik a reggeli, amíg nincs IMF megegyezés?
Aztán ha bejönnek az IMF megkívánta dolgok jön majd az, hogy a patásorbán aláírt.
Nem Penny hajója 2012.03.08. 21:37:03
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 21:38:54
Netuddki. 2012.03.08. 21:40:55
B+ győzike azért ilyen alacsony (papíron) a foglalkoztatás mert agyon sarcoljátok a népet. De hiába is mondom úgysem akartok tenni semmit, csak üldögéltek az EU-ra várva...
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 21:42:11
tlvajferi 2012.03.08. 21:46:10
a görögöknek 100x magasabb a hitelálllományuk mint amiénk, egy főre vetítve
a németeknek, hollandoknak, belgáknak is
a franciákról, olaszokról nem is beszélve, ráadásul ők mindig sztrájkolnak :-)
a görögök megpróbáltak csődeb menni
nem hagyták őket, mert a zamcsi bankok túl sokat vesztettek volna
úgyhogy kaptak még párezer millirádot :-)
nemrég jártam agy kiváló minősítésű AAA++ országban, mely kissé keletebbre van
annyi pénzt kaptak és kapnak az imf-től, amennyit akarnak
cserébe befogadták az amcsi rakétákat, hogy irán ellen védekezzenek
érdekes, hogy minden fej koordinátái moszkva felé vanank progarmozva :-)))
Mpatikus Eszetlenellenes 2012.03.08. 21:46:56
Mindenki Szent Hitét tiszteletben tartom, ha az a valami valóban AZ.
Próbálok objektívet kérdezni, már ha azt mondod Fidesz nem egyenlő MSZP.
Az Ügynökök adatainak nyilvánosságra hozását még napirendre sem hagyták venni. MIÉRT?
Ez is valahogy összefügg a Szent Hittel?
Buczella Sándor 2012.03.08. 21:47:02
"Valójában el kellene zavarni az IMF-et a fenébe, persze nagyfiúkkal nm lehet ezt megtenni, marad a sunnyogás.
Azt meg nem nagyon értem, egyeseknek miért annyira sürgős."
Ha már feltetted a kérdést, remélem a választ is el fogod olvasni. Érdemes, mert igen szemléletesen és ami fontos, egyszerűen magyarázza el, hogy miért kell az IMF hitel.
www.gtrevize.blogspot.com/
A tudatlanság csak akkor gáz, ha az ember még kérkedik is vele, ahelyett, hogy tenne ellene.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 21:52:00
-JzK- 2012.03.08. 21:53:28
Nem, az egy szar döntés.
Viszont te elmagyarázhatnád, hogy ha a balliberális ideológiából származó "kritikákat" annak tekintem, amik valójában (rakás szarnak), ugyan mégis milyen logikával következik az, hogy nekem a kormányoldal valóban szar döntéseivel is egyet kell értenem, hm?
Az, hogy azt mondom, hogy inkább O.V. mint egy turbó-balliberális köcsög, abból nem következik, hogy minden egyes döntését helyeslem.
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.03.08. 21:53:40
Anti Anyag (törölt) 2012.03.08. 21:55:02
Egyesek itt úgy fogják fel, mintha az IMF valami csoda lenne. Az IMF azt garantálja, hogy minden hitelező (akik az IMF érdekkörébe tartoznak) akkor is megkapja a lóvéját, ha itt Jóska Pista belegebed.
Erre a Jóska Pisták itt lázadoznak, hogy Orbán miért nem ír alá.
A megoldás szvsz, a Jobbik. Azaz a nyílt konfrontáció. (Izlandi megoldás) Ha megnézzük, 1989 óta a helyzet folyamatosan romlott és a jövőben is ez várható amellett, hogy nem csak az általános gazdasági helyzet romlik, de az ország függetlensége is évről évre gyengébb.
Az amit az EU csinál Orbánnal, még hat éve is teljességgel elképzelhetetlen volt.
Anti Anyag (törölt) 2012.03.08. 22:00:51
Nem gondolják végig, hogy ez a mai állapot 8 év eredménye. Nem az volt a gond, hogy Gyurcsányék ballibsik voltak, hanem az, hogy gyakorlatilag kiszolgáltatták az országot és még csak nem vissza nem térítendő pénzért, hanem kurva szar feltételekkel, kölcsönökért.
Mintha én a banknál aláírom a lakáshitelemet és még azt is felajánlom nekik, hogy a vállakozásomban 70% részesedést kapnak.
Na ez itt a gáz.
fetyisob 2012.03.08. 22:00:56
mit tettek azota hogy bekerültek a parlamentbe?
semmit! csak pofáznak! még menetelni sem járnak már....
ugyan olyanok mint a torgyánék! barmikor lefekszenek egy kis lovéért a fidesznek!
komplikato 2012.03.08. 22:01:12
Izé, a poszt arról szól, hogy Viktor nem érti miért nem jön az IMF, hogy aláírjon nekik.
A Jobbik nálam már lejárt, mint megélhetési politikusok gyülekezete, akik odamondogatnak, de ha kell mennek nyalni meg Fityesz mellett kiállni, meg EU-t beszántani és sóval behinteni, de azért EP fizetést felvenni. Ellenben még soha nem láttam tőlük semmire működő megoldást még vázlatformában sem.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 22:02:30
kösz nem.
"Ekkora adósság állomány mellett nem is lesz. Te sem nagyon lennél képes létezni a fizetésed 20%-ból."
Az, hogy a GDP-d 80%-val tartozol nem azt jelenti, hogy minden évben le kell arról mondanod. Megoldás egy strukturális átalakítás, tárgyalás a hitelezőkkel. A Jobbik-féle nem fizetem vissza vonalat hanyagoljuk, első körben kapnánk egy szép kis embargót a nyakunkba, a további történéseket a képzelő erődre bízom.
Fragola 2012.03.08. 22:05:32
komplikato 2012.03.08. 22:05:44
Nem, ez a mai állapot 1972-től máig tartó összes vezető "kemény munkájának" eredménye. Kezdem azt hinni a srácnak aki a múltkor blogolta, igaza volt az elmúlt évtizedek összes GDP növekedése csak hitelből fenntartott látszat volt ... Azóta hitelből volt itt egy csomó dolog, amit az emberek elvártak ingyen legyen vagy olcsón. A vicc az, hogy igaziból sosem volt se ingyen, se olcsón.
Wilbourg Theodor 2012.03.08. 22:09:17
Jameson14 · http://moneymakingonthenet.blogspot.com 2012.03.08. 22:09:38
www.moneymakingonthenet.blogspot.com/
Rengeteg jó véleményel : "Szia! Ez az idáigi legértelmesebb magyar online money making oldal. Én is hobbiszinten foglalkozom a témával. Idáig is köszönet! Az előző kommentolóhoz hasonlóan lehet egy pár privát kérdésem? Tisztelettel"
Nem fogsz csalódni!
lobaszopiatej 2012.03.08. 22:10:07
Anti Anyag (törölt) 2012.03.08. 22:18:55
Orbán már nem sok mindent tehet, az utóbbi 2 éve is arról szólt, hogyan akadályozza meg az EU balliberálisainak képében és pénzügyi manőverekkel azt a nemzetközi pénzvilág, hogy a növekvő terheket Orbánék részben áttolják a nem termelő multikra.
Lecsupaszítva, egy csomó pénz be van téve az országba és ezt vissza szeretnék kapni kamatostól, de olyan szinten el van adósodva Mo, hogy kezdenek bedurvulni.
További gond, hogy ahonnét még lehetne pénzt szerezni, oda már rég beálltak a fogyasztó és a kormány közé a multik, akik minden kiszorítási kísérletet ellenük folyó támadásként értékelnek és mindent megtesznek azért, hogy Orbánt egy olyan barátságos ballibsivel váltsák fel, aki beleszarik, mekkora a cég nyeresége és mennyit visz ki.
A Jobbik szvsz, nem mint politikai irány érdekes, hanem olyan tényező, amely nem mismásol, hanem lép. Az vita tárgya, hogy mi jobb, Orbánék mismásolása, vagy bevallott konfrontáció és azonnali lépések. Én azt gondolom, hogy Orbánék mismásolása időhúzás, és nem vezet sehová, mert Orbánékat úgy is megakadályozzák abban, hogy 100%-san végrehajtsák elképzeléseiket.
Wilbourg Theodor 2012.03.08. 22:20:11
Anti Anyag (törölt) 2012.03.08. 22:23:41
Ez kb. érintett max. pár tízezer ember, neked minden egyre drágább lett és egyre több adót fizettél.
Anti Anyag (törölt) 2012.03.08. 22:26:47
Nem gondolom azt, hogy ha bekeményítünk, itt a kánaán, de talán elkezdődhet valami. A Jobbik ebben csak egy eszköz.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 22:28:07
Mit kezdhet ma Magyarország ebben a helyzetben?
Először is elfelejteni gyorsan, hogy mi mindig is valami hatalmas nagy szuverén állam voltunk, nagyhatalom és a többi szittya baromságot. Mióta 1000 éve megalapítottuk államunkat mindig is kisebb-nagyobb mértékben függtünk a németektől (kivéve 45'-90')mind politikailag mind gazdaságilag(főleg ezen a téren). Egyedül nem megyünk semmire, ez 56'-ban kiderült.
Antoninus Pius 2012.03.08. 22:29:51
-Miről beszélsz kiscsikó?
A fogalmat, "... takarodj!", épphogy a fidesz csőcselékhada szülte meg a TV székház "békés" ostroma idején, rivális politikai erőként, hatalomvágyatok, ill. rivális politiai eszméitek hatalomra segítése érdekében!
De aztán jött egy ember, egy kezelt, a Grazi magán pszichiátriáról és nektek is jól keresztbe tett..
Mpatikus Eszetlenellenes 2012.03.08. 22:33:42
"Balliberális köcsög kritika"
Ha nekem szántad akkor CÉLT tévesztett, s nívótlan cimkézés..., ha nem nekem, akkor csak nívótlan.
Azt azért díjazom, hogy ezt a legalább tényleg szar döntést ügynöktémában, mely érthetetlen, de ennél azért távolabb is mutat, (még ha sokan homokba dugják a fejüket értelmezés helyett) hasonlóképpen minősítettük.
Túl sok a "csípőből tüzelő ember", s amit mond vagy állít egy magadfajta ember (maradjunk annyiban hogy "NEM balliberális köcsög" ) abból nehéz így bármerre haladni. LEgyőzni, nem pedig MEGgyőzni?
A stílus maga az ember, s még név nélkül is eszetlenség annyit vagdalkózni, jelzőket aggatni. Sajnos típusos, ezért kapod az ívet annyi helyről. Netto ÁROKÁSÁS, szerintem...
Bambulka 2012.03.08. 22:34:06
Hümmögő 2012.03.08. 22:39:45
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 22:45:32
Sosem szeretem mikor ennyire leegyszerűsített dolgokkal jönnek, nem más mit demagóg politikai szövegeke, melyek jól tudnak skandálni az agy mosott birkák.
"Én azt gondolom, hogy Orbánék mismásolása időhúzás, és nem vezet sehová..."
Egyetértek, az egy helyben toporgásnak semmi értelme.
"hogy az EU és az EU -ra telepedett pénzügyi szervekkel való együttműködés zsákutca."
EU jelenleg egy kisiklott kezdeményezés. Európa egyesült államok párti vagyok, de ez a szervezet jelenleg csak verbális rejszolásra jó. Retteg itt mindenki a csúnya "árnyék" zsidóktól, de az a kérdés is jóval összetettebb. Rengeteg külső szervezet, ország más-más eltérő céllal akarja irányítani az EU-t, lévén a világ legnagyobb gazdasága. Sajnálatos azonban jelenleg nem vagyunk képesek az együtt működésre, helyette elővesszük az 1000 éves jól bevált módszert, öljük egymásért 2 m2 földért. Itt lenne az ideje végre elfelejteni ezt, és észrevenni bőven van külső ellenségünk (lásd USA-ban EU ellenes cikkek), vagy elkezdhetjük megszokni a gondolatot, hogy osztoznunk kell Afrikával a világ ringyója címen.
moncayo 2012.03.08. 22:52:09
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 22:53:45
Úgy kellet mint egy falat kenyér.
villamos alóli kacaj 2012.03.08. 22:56:56
Már kínunkban sem tudunk röhögni!
Vagy Plagibácsizva:
- Mondja mi az a kötél maga mögött?
- Kötél? Jaaa, azok a beleim.
porthosz 2012.03.08. 23:01:37
Nagyobb volumenben pedig, amig az EU nem látja be azt, hogy ebből a helyzetből csak az a kiút ha visszahozzák a termelést az EU-ba, addig csak azt lehet majd olvasgatni a hirekben, hogy ez az ország összeomlott, az az ország öszeomlott és igy tovább.
Egyszerüen az nem müködik, hogy ma már szinte a wc papir is Kínában készül, mi meg lehetünk a 10 millió fodrász meg kertész országa, mert már kb. csak ez maradt. De ez nem csak magyarország baja, ez az egész EU baja. Mindent kínában gyártatnak, aztán lesnek hogy jé nincs munkahely, jé sok a munkanélküli, jé az ország nem képes eltartani magát, jé hitelt kell felvenni...
Egyedül a németeknek van egy kis esze, bár amióta kitalálták azok is hogy be kell zárni az atomerőmüveket már ebben is kételkedem. Gondolom majd az áramot is kínából importálják...
komplikato 2012.03.08. 23:02:50
A pénz ott létezik ahol elköltik, minden más csak illúzió.
Ezek után pedig tárgyaljuk meg miért viszi a CBA svájci cégekbe a hasznát, vagy az OTP és MOL miből terjeszkedik több tucat országból ha nem a hasznából?
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.08. 23:04:28
Bemegyek a közértbe és majd jól megmondom, hogy mennyiért vagyok hajlandó megvenni a virslit. Igazi kurucos hozzáállás! :) Fülkeforradalom for prezident! ;)
Egyértelmű, hogy az UFO-k átvették Magyarország irányítását! Mindenkinek ajánlom Philip K. Dick írását, aminek a Háború a zidiótákkal a címe. hu.wikipedia.org/wiki/H%C3%A1bor%C3%BA_a_zidi%C3%B3t%C3%A1kkal . Szerintem a 60 cm-es zidiótákkal egyértelmű, hogy kire utalhatott a galád író! ;)
komplikato 2012.03.08. 23:04:44
porthosz 2012.03.08. 23:06:51
Biztos nagyon jó lesz a németeknek francia áramot importálni :)
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 23:11:32
komplikato 2012.03.08. 23:12:46
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 23:14:21
fetyisob 2012.03.08. 23:14:27
eu usa és ausztrálian kivül nem nagyon van olyan hely a fehér embereknek ahol el tudja képzelni a jövöjét! szerintem jo volna beileszkedni ebbe a szük elitbe!
ezzel szemben jön a fityesz meg a jobbik hogy majd mi megmutatjuk ezeknek a puha pöcsünket!
hogy ? mit? mi a faszt akarunk ? a kelethez? a délhez akarunk csatlakozni!? tölünk delre ill. keletre még hozzánk képest is ugy él a nagytöbbség mint az állatok! egyedül akarjuk megmutatni hogy milyen nagy a magyarok fasza! ezt akarja a jobbik? ez ostobaság! 2 perc alatt legyalulnak a nálunk tökösebb országok! a legtöbb nyersanyagbol importra szorulunk baszki! semmink nincs!csak kurva diletáns önző politikusaink és sok buta ember aki beveszi a maszlagot és nem gondolkodik!
nincs más alternativa mint az eu! és igen ha jok vagyunk élhetünk megközelitöen olyan jol mint ök! és ez nekem elég! az emberiség kb 4-5%ka él ugy mint az eu polgárai!
hajrá eu!igenis oktasátok ki ezt a félig roma török vagy nemtomi felcsuti barátikört!
a legjobb az lenne ha nem is lennének politikusaink!
az eu-bol kormányozhatnának minket!
meglepöen sok pénzünk megmaradna!
nem kéne fizetni ezt a sok ingyen élö politikust!
csak mit csinálnánk miután mind munkanélküli lenne!hisz dolgozni egyik sem tud ráadásul semmihez nem értenek csak a pofázáshoz!
komplikato 2012.03.08. 23:17:35
Zöld energia meg nincs, ami van minimális helyettesítésre elegendő, de erről volt pár vita odaillő topikban. Egy nap vagy szélerőmű előállítási költsége, azzal jövő környezetszennyezése, stb. nem kifizetődő és jól megnézve nem is környezetbarát.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 23:29:13
Inkább egy fokozatosan létrejő, új technológiák kifejlesztésén, és használatán alapuló átmenetet tartanék megoldásnak. Azt meg, hogy a németek miért szerelték le az atomerőműiket nem tudom, biztos meg volt rá az okuk, nem hiszem, hogy annyira az ócó kici kínaiaktól akartak mindenáron még jobban függeni.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 23:30:30
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.08. 23:38:19
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2012.03.08. 23:57:17
Lasombra 2012.03.09. 00:01:23
nem értem, miért büntet ezzel, én mindent megteszek a kapcsolatunkért! ilyen hozzáállással egy vidéki sutyerákot se lehetne felszedni.
Napraforgó53 2012.03.09. 00:09:42
Napraforgó53 2012.03.09. 00:10:34
Napraforgó53 2012.03.09. 00:13:21
Napraforgó53 2012.03.09. 00:16:38
A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.09. 00:21:55
Orbán még van egérút takarodj a p.csába!
Dr. Táskás Tóni 2012.03.09. 00:24:14
Napraforgó53 2012.03.09. 00:29:14
dark future · http://www.andocsek.hu 2012.03.09. 02:04:28
Viktorunk hazai pályán? Épp most tömte ki őket egy raklap pénzzel (kötelező kamarai regisztráció 5 ezerért az összes hazai vállalkozásnak (igen, az összes egyéni vállalkozóknak is)).
dark future · http://www.andocsek.hu 2012.03.09. 02:05:20
2012.03.09. 05:29:05
Azt sem kéne elfelejteni, hogy az IMF csak akkor tárgyal velünk, ha az "unijó" rábólint a megállapodásra.Az pedig még nagyon messze van.
De egy inlegitim kócerájtól miért is kell segitséget kérni?
Szegény Viktor most sir, hogy ide nem jön a segitség, még máshová öntik a pénzt. Csak egyet felejt el, azt hogy a hitel nem jár, csak adható! Aki pedig tépi a száját, veri a nyálát, azt szopatják, mint most őt.
De az a baj, hogy a baromságuk miatt, mi, kisemberek is szopunk.Mert ez a barom kormány, nem megszorit, csak a mély szegénységbe vitte az ország lakóinak 60%-át.Miközben a sok pártkatona, hű talpas, barát, rokon és seggnyaló tovább lop, csal, hazudik és dől a kormányzati "hurrápropaganda", mint tehénből a trágya!Ám a helyzet csak rosszabb lett.
Kozben munkahelyek szünnek meg, emberek válnak földönfutóvá, de a politikusok és a pártok jól megélnek, a semmittevésből.
Láttam a MKIK vezetőjét nyilatkozni. Ez a fazon egy életmüvész, aki mindig tudja hogy mikor, kinek és hogyan kell nyalni.De hogy az országban mi van, arról halvány fingja sincs!
Akinek nincs munkája, az keresse. Ha nem talál akkor is keressen, mert nincs tovább hitelből semmi.
Ha pedig nem tud megélni, menjen gombát szedni! Hát mit ne mondjak, szép egy nagy marha ez a csóka. A nagyobb fajtából. Ezt ugy hivják, hogy cimeres ökör!
De akkor ő is és a sok szarházi , ingyenélő politikus és képviselő--kedvenc pártjukkal egyetemben--mikor fog már leszokni a közpénzről?
georgie58 2012.03.09. 05:38:53
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.03.09. 06:11:31
Ti vezéretek.
Imádjátok.
nu pagagyí 2012.03.09. 06:28:14
kormányzó 2012.03.09. 06:34:01
Roy 2012.03.09. 07:08:48
Majd akkor pofázz amikor már kiforgat téged is mindenedből vezéred. ne félj hamar bekövetkezik. Addig meg menj 15-én a békemenettel.
Roy 2012.03.09. 07:14:27
Itthon szidjuk, ott meg kuncsorgunk, na ez nem fog menni.
Komolyan ennek nagyon nagy baj van az agyával.
Hertelendi 2012.03.09. 07:23:14
Legalábbis a kis gyökér szerint...
Mi lenne ha 15-n vinnénk egy csomó tojást és megdobálnánk a hülyegyereket?
The okos 2012.03.09. 07:50:33
Léptet fakó lován
Körötte csend amerre ment,
És néma tartomány.
kormányzó 2012.03.09. 07:54:40
Viccelsz??!
A mai tojásárak mellett, dobálózni??!
Inkább kockakövet!Az ingyé és hejben van!(Már ha mártír akarsz lenni és elhiszed, hogy a közelébe enged a Forradalmi Gárda.Nem úgy van az,mint vót rég!)
ZSírfeka 2012.03.09. 07:58:58
Amondó vagyok, tegyük félre, ami az elmúlt két évben történt, és igyekezzünk a vicces oldaláról megközelíteni a kormány kommunikációját. Máris nagyságrendekkel nő az élvezeti halmaza.
Igaz, ahogy a Verebesnél is csak a pofonok, vereségek jöttek, az ország is két éve csak vegetál, de mindkét "mágus" magyarázatát élmény hallgatni.
Tehát, Orbán Viktor for Monthy Pithon!
Hertelendi 2012.03.09. 08:05:16
van még párhuzam kettőjük közt...a bőrszín...
Annak idején Verebesnek azért kellett mennie a Fradi ifiből, mert lopott az öltözőből...
Orbánt meg most tapasztaljuk...
Kutchek (törölt) 2012.03.09. 08:11:53
Viktor, egyedül a Provident megy házhoz! Már itt tartunk???
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.03.09. 08:22:02
Felcsúton fogadta a bejelentkezőket.
Ő úgy tudja, hogy a szépségéért adják neki a pénzt a népek.
Vannak ilyen faluszéli szépségek, ahová pénzzel kell menni.
ZSírfeka 2012.03.09. 08:22:43
:D
Igen, sajnos, ha nem érintene ténylegesen a két év ámokfutása, akkor tiszta szívből nevetnék.
Így kínomban teszem.
Egyébiránt meg azt hiszem, ismét az elmúlt két évre utalva, ha valaki megörököl egy összehányt nyilvános WC-t, akkor ne azzal kezdje, hogy a hányáson átgázolva felszegez egy új házirendet, hanem előbb elkezd takarítani, és ha már be lehet menni abba a WC-be, ráér akkor új alkotmányt farigcsálni.
Egyébként ezt tartom Orbán legnagyobb hibájának, elvesztegetett két évet az igazi rendcsinálással, ha a választás után belevág a műtétbe, talán már gyógyulnánk. Így viszont csak fekszünk a lélegeztetőgépen, mint egy tetszhalott, ahelyett, hogy lassan lábadoznánk.
nu pagagyí 2012.03.09. 08:22:49
Hertelendi 2012.03.09. 08:41:09
De nem tagadhatjuk az MSZP "hozzájárulását" ehhez:((((
JohnHenry 2012.03.09. 08:48:20
Kutchek (törölt) 2012.03.09. 08:49:44
1. Azzal nyilvánvalóan nem lehet kezdeni, hogy "mi is elkúrtuk, nem kicsit, nagyon!" Csináljuk meg a leltárt az irodaszerekről és takarodjunk.
2. Ámde, kicsit körbeírva: Viktor, felkérést kaptunk osztrák részről is, hogy állítsuk vissza a Monarchiát! Képzeld, Rád gondoltak, mint vezető! Választhatsz: Döbling vagy Graz legyen a központ?
ZSírfeka 2012.03.09. 08:59:14
Így van, sajnos az MSZP tette naggyá. Egyébiránt tegnap kissé meglepődtem, mert szinte szó szerint azt mondta az EU-ra, amit egy évvel ezelőtt róla írtam, miszerint is amit művel, azért az üzleti világban már 3 hónap után kirúgták volna. Tegnap mókás volt hallani az ő szájából.
Rossz lehet valakinek szembesülnie azzal, hogy bár géniusznak hiszi magát, de a ahogy a valóság mutatja, csak középszer...
tarackos 2012.03.09. 09:00:43
blah 2012.03.09. 09:24:50
Nem mellesleg ez az ember egy nagy kretén. Eddig kismillió adónem kitalálásán túl lófaszt nem csináltak. Ha valaki úgy gondolja, hogy ez a gazdaságélénkítő környezet alapja és több munkahely lesz tőle az nem igazán lehet épelméjű.
Anti Anyag (törölt) 2012.03.09. 09:36:52
Én elismerem, hogy vannak érdekeik, de azt is, hogy nekünk is és én azokat fontosabbnak tartom.
A jólét pedig nem EU, hanem saját erőforrások kérdése. Itt nálunk ezzel nem is lenne gond, a gond a 80%-os államadósság és az, hogy külső érdekek a beavatkozás, a jelenlét érdekében a magas államadósság fenntartásában érdekeltek.
Ezek a külső érdekek jelentős EU befolyással bírnak.
Persze ha majd újabb tíz év telik el folyamatos megszorításokkal, szerintem többeknek kezd az majd felderengeni, hogy nem egy kifelé lábalásról van szó, hanem egy gyarmatosító jelenlétről.
drover(fanyul társa) 2012.03.09. 09:39:22
ül egy asztal mögött, amire ki van készítve egy szopóálarc meg egy csupor vazelin..
és nem jön senki.
Apropos: mi lesz kiírva ezek után az új békamenet transzparenseire??
ob.szerver 2012.03.09. 09:45:02
"De akkor ő is (Parragh) és a sok szarházi , ingyenélő politikus és képviselő--kedvenc pártjukkal egyetemben--mikor fog már leszokni a közpénzről?"
Soha, ugyanis egyetlen tehetségük a közpénzek ellopása. Parragh úr sem gombászni ment, hanem kapott a főnöktől 200 millió közpénzt ajándékba, még az első orbánrezsim idején. Most meg a cégektől a semmiért beszedett 5 ezer forintos kölező kamarai tagdíjak egy része is nála landol.
Parragh úr. Semmirekellő, hipokrata, hitvány tolvaj.
Anti Anyag (törölt) 2012.03.09. 09:46:57
Gondolom te vagy az, aki büszke arra, hogy személyivel utazhat és még azt is elnézi cserében, hogy egyre kisebb adag mesterséges tápért egyre többet fizet a multinál.
Hogy lehetne várni egy ilyentől, hogy felfogja, a békemenet egy jelenség, mellesleg szerintem afféle Hofi jelenség, azaz az (egyre nagyobb munkanélküliség, nehezedő megélhetés, stb. következtében termelődő) energiák békés célú, kormány melletti levezetése.
abstainer 2012.03.09. 09:47:29
Persze ez megalázó lenne!Az alázat az nem tartozik az erősségei közé,pedig egy jó vezetőnek
fontos ismérve.
Arról senki nem beszél hogy az év elejétől mennyivel kevesebb az áfabevétel a kereskedelmi forgalom drasztikus visszaesése miatt.
Mennyi ember veszíti el az állását és hány vállalkozás fejezi be tevékenységét a drasztikus minimálbér és járulékemelések miatt.
Senki nem beszél arról hogy az üzemanyagár 260ft-ról 400 ft fölé emelkedett,pedig ezek
túrbósítják a hanyatlást!
Nem igaz hogy a kormány nem csinál semmit!
Az intézkedéseivel nagymértékben felgyorsítja
a pusztulás folyamatát!
ob.szerver 2012.03.09. 09:52:17
"(egyre nagyobb munkanélküliség, nehezedő megélhetés, stb. következtében termelődő) energiák békés célú, kormány melletti levezetése."
Tehát minél nagyobb a munkanélküliség, minél nehezebb a megélhetés, annál nagyobbak a kormány melletti energiák. Logikus. Mert mindennek az az oka, hogy bánccsák Magyarorországot.
blah 2012.03.09. 09:52:47
Kakimaki0123456789 2012.03.09. 10:00:52
Csak az allamcsodig.
@Anti Anyag: Mert amikor orban rabol ki teged es jol kitomi az adodbol a gazdasagi hatorszagat az sokkal de sokkal jobb! Ja es elveszi a jogaidat is.
Talan tul fiatal vagy ahhoz (na jo tudom hogy ez nem a sajat velemenyed hanem a fideszes jelszavakat sulykolod csak esz nelkul, de a poen kedveert ugy teszek mintha ertelmes ember ulne a vonal tulso felen) hogy elmekezz a multik elotti idokre, a szocializmusra, a hianygazdasagra... azt kivanom hogy eleted vegeig elj benne - de nelkulunk!
béla a görög (törölt) 2012.03.09. 10:09:59
1) AZ EU eddig semmi szankciót nem tett még mindig türelmes. Belengetett egy támogatási alap befagyasztást - ami még nem jutott érvényre - még nincs retorzió
2) Még nincs retorzió az összes versenygátló/protekcionista lépésért. még nincs az majd csak ez után fog jönni adott esetben.
3) Elmondta mit szeretne látni, ha mi meg később pénzt akarunk látni IMF-ileg - tehát még támogatnának is, ha szükségünk van rá.
Magyarul 2012 márciusában még mindig lehívhatok EU-s pénzek, tombolhat az unortodoxia és megvan az elvi lehetőség egy kölcsönre ha szükségünk van rá.
Erre ez az ember közli, hogy ő ül és várja az EU-t, de az nem jön. Ennek elmentek otthonról.
Ezt taccsra vág mindent. Valaki kísérje vissza a falujába a disznók közé azt csináljanak belőle kisbírót.
Én értem, hogy el akarja magát fogadtatni és ezért felrak tétnek 10 millió embert - de ez nem így működik.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.09. 11:06:28
@Anti Anyag: Nem az államadósság nagyságával van a baj, sok ország nagyobb államadóssággal jobban él mint mi. Stabil gazdaság kell, előre megtervezett rugalmas pálya.
Az EU működéséről meg semmit sem tudsz.
Tudod elég nehéz úgy vitatkozni, hogy nem érvelsz, hanem párt propagandával szónokolsz, minimum hiteltelen lesz.
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.09. 14:07:29
És milyen szomorú. :(
"Igen, ez a helyzet. Idióták gyülekezete. Más szóval, ezek nem csak idióták, hanem bűnözők!"
Szerintem nem zidióták. Csak államosítják a csúszópénzeket. Elhiszik, hogy annyira tudják a tutit, hogy minden szabályt áthághatnak. Erre meg is kapták a hatalmat. Folytatják, amit a maszop is csinált, csak sokkal nagyobban.
Ezzel persze aláássák a társadalomban elfogadott szabályokat. Is. Innen kezdve nekem miért kell számlát kérnem, amikor a képviselők megszavazták maguknak, hogy a költségtérítés felhasználását nem kell számlával igazolni?
Az utolsó 100 komment: