Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) anglia (5) Anglia (13) áradás (72) Argentina (4) Argentína (3) árvíz (12) Ausztrálai (3) Ausztrália (33) ausztrália (17) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) baleset (83) Baleset (4) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) brazília (7) Brazília (14) bulvár (5) Bundesliga (5) bundesliga (3) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) Donyeck (11) donyeck (5) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) egyesült államok (9) Egyesült Államok (16) egyetem (3) Egyiptom (4) egyiptom (5) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gaza (4) Gáza (8) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) India (18) india (5) Indonézia (5) Irak (10) irak (3) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) japán (8) Japán (20) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) Kalifornia (12) kalifornia (6) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) kijev (10) Kijev (3) Kilauea (3) Kína (41) kína (23) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) Kutya (3) kutya (8) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) Mexikó (10) mexikó (5) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) németország (5) Németország (13) népszavazás (5) new york (6) New York (13) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) olaszország (4) Olaszország (8) olimpia (4) öngyilkosság (6) Orbán Viktor (8) orbán viktor (16) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) Oroszország (30) oroszország (15) orrszarvú (3) országgyűlés (3) Oscar (3) oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) putyin (3) Putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) szíria (3) Szíria (8) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) Thaiföld (4) thaiföld (3) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) törökország (6) Törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) ukrajna (29) Ukrajna (34) ukrán válság (4) ülés (3) USA (74) usa (31) utasszállító (3) választás (3) válság (4) Vatikán (3) vatikán (5) vélemény (3) Velence (5) Venezuela (3) venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) Washington (3) washington (7) zuhanás (3)

2011.10.29.

Vona: újra fel kell állni a Jobbik seregeinek

Címkék: közélet morvai krisztina vona gábor jobbik nyolcadik országos kongresszus

„Mi vagy senki!” Így Indította beszédét Vona Gábor a Jobbik nyolcadik országos kongresszusán. A Jobbik elnöke szerint pártja magasan a rendszer fölött áll, és ez így is marad addig, amíg ő, Vona Gábor vezeti a pártot. A Jobbik csak úgy bukhat el, ha az igazság útjáról letér, vagy ha a belső egységét szétverik, emelte ki az ellenzéki politikus. Vona szerint a Magyar Gárda megtartásért a titkosszolgálatokkal is fel kell vennie a versenyt. "Olyan helyzetet kell teremteni (...) - magyarnak, cigánynak egyaránt -, hogy aki nem a munka, a törvény és az oktatás világában képzeli el a helyzetét, annak két választása legyen: vagy a börtön, vagy az ország elhagyása" - fogalmazott. Morvai Krisztina felszólította a Jobbik tagságát, hogy "hozzuk közelebb azt a szakadékot, amely a látszat és a valóság között van: a látszat, hogy európai ország vagyunk, a valóság pedig, hogy harmadik országbeli színvonalon él sok-sok magyar ember, mert reszketnek a bűnözéstől és szenvednek a jogfosztottságtól".

292 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr263338152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.10.29. 21:48:42

Vona jól beszél. Övék a jövő!

revolver 2011.10.29. 21:53:17

Isten ments tőlük.

Démonmac1 2011.10.29. 21:58:19

Inkább 10 x Orbán Viktor, mint ez a senkiházi náci féreg.

Vezérigazgató elvtárs 2011.10.29. 22:10:57

Úgy tudom, hogy egy becsületes, korrekt hazafi.
Aki mást mond az hazudik. Illetve bizonyíték kéretik, nem csak a szokásos undorító befeketítés!

mizie 2011.10.29. 22:12:03

Aztán honnan lesz munkája a sok "harmadik világban élő" magyarnak Krisztinácska?

sanyisanyi 2011.10.29. 22:14:08

Azt mondják, a homofóbok látens buzik, de ilyen alapon az antifasiszták látens nácik!!
Úgyhogy óvatosan azzal a nácizással!!
Amit az mszp/szdsz elkezdett, a fidesz folytatja! Igaz hogy lendületben vagyunk, csak éppen a szakadék felé!

nyekk 2011.10.29. 22:18:56

Vonának teljesen igaza van.

(Meg Vezérigazgató elvtárs2011.10.29. 22:09:30-nak is.)

Laarson 2011.10.29. 22:24:49

Ezek most a rock katonái?

kommenter 2011.10.29. 22:26:18

@Démonmac1:Tudod te, mi az hogy náci?!!....hülyegyerek.
De valószínűleg cigányt is max képeskönyvben láttál, te fasz troll.
Élnél Borsodban nap-mint-nap és megtudnád, miről beszél Vona. Addig kussolj a III.-ker-ben.

oscar dirlewanger 2011.10.29. 22:39:44

el a kezekkel a cigányoktól, éljen orbán viktor miniszterelnök úr!!!!!

hollario 2011.10.29. 22:45:30

„Mi vagyunk a senkik!”

!gy helyes az első mondat.

Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2011.10.29. 22:51:19

"A Jobbik csak úgy bukhat el, ha az igazság útjáról letér" Akkor nem bukhat el, mert halva született.

Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2011.10.29. 22:56:24

@kommenter: A náci ideológia fontos elemei

Jobboldali (nacionalizmus) és baloldali (szocializmus) ideológiák összedolgozásával egy új világnézet létrehozása.
A szakszervezeti rendszer megújítása, a munkások védelme.
Németország helyreállítása, a létbiztonság megteremtése.
Szociális demagógia (baloldali típusú jelszavak hangoztatása párhuzamosan a szélsőségesen jobboldali tevékenységgel.)
élettér-elmélet („Lebensraumpolitik”, „Lebensraum im Osten”: több lakóterület teremtése a németek számára a kelet felé történő terjeszkedés által)
antiliberalizmus, marxizmus-, kommunizmus-, bolsevizmusellenesség
a zsidóság elleni fajgyűlölet a német/germán/árja felsőbbrendűségből (Übermensch, Untermensch) kiindulva.
A vezetőben való feltétlen hit (Führerprinzip)
A demokrácia korlátozása, ennek következményeként a nem együttműködő politikai pártok, szakszervezetek, és sajtótermékek megszüntetése
szociáldarwinizmus (az emberi társadalomban is a legalkalmasabb csoportok (fajták, változatok) tudnak fennmaradni, életben maradni, szelektálódni)
rasszizmus: az emberi rasszok közötti különbségek hangsúlyozása
eugenika (a szociáldarwinizmusban megfogalmazott fajfejlődés „elősegítése”, az akadályozó tényezők „kiiktatása”)
homoszexuális beállítottságú emberek iránti erőteljes ellenszenv; a homoszexualitás korlátozása, tiltása, és bűntetése (homofóbia)
a vallásszabadság korlátozása

Na, ennek legalább a fele igaz a jobbikra

Mohamed 2011.10.29. 22:56:46

Nos a jelenlegi bitangpusztulatosanfostos felhozatalból a körülményekhez képest a jobbik a legszimpatikusabb jelenleg.

Gogol 2011.10.29. 22:58:55

Ezek nem nácik, hanem operett-nácik. Azért olyan nagy a hangjuk, mert kevesen vannak.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.10.29. 23:01:41

@Mohamed: sajnos ez a helyzet.

Szerintem erősen elgondolkodtató az, hogy mondjuk Deák Ferenc korában a szabadelvű (liberális) pártba is több nemzet iránti elkötelezettség szorult, mint a mai nemzeti színnel átkötött Fideszbe.

2011.10.29. 23:02:30

@Azúrkék égbolt: Ja, Hitler is nagyon jól beszélt anno.

Gogol 2011.10.29. 23:03:04

Egyébként a cím vicces. Mintha azt mondaná, hogy fel kell állni a jobbik f*szának.

Szergej55 2011.10.29. 23:04:45

Na, majd a zsidózó zsidók megmutatják. Azaz, biztos ez kell ide!

Gogol 2011.10.29. 23:05:47

@Szergej55: Szerintem ezt a kommentet rajtad kívül senki sem érti.

serwer 2011.10.29. 23:07:30

Most akkor bomlik a jobbik, vagy mi van?

Nekem ez jött le.

dunaparti 2011.10.29. 23:07:59

Szükséges felesleges párt a Jobbik a Fidesznek.

Vincenzo90 2011.10.29. 23:09:30

@Egyedi nicket kell megadnod: Ezt valami marxista tankönyvből szedted, ugye? A fele meg azért igaz maximum a Jobbikra, mert ráerőlteted, meg a téves infoid alapján elhiszed, hogy így van.

Vincenzo90 2011.10.29. 23:10:34

@iii: Aki jól beszél, az Hitler! Orbán is Hitler és Gyurcsány is Hitler. Te meg nem vagy nevetséges.

NA YA! 2011.10.29. 23:12:12

"Ezen rendszerek fölött magasan felette állunk!"

A fellegekben?;)

Gogol 2011.10.29. 23:13:56

Olyan kis halk, megszeppent embereknek látszanak itt.

alien 2011.10.29. 23:19:51

egyértelmű hogy csak akkor lehet egy autoriter vezetőtől megszabadulni, ha vona a jobbikban megmarad autoriter és egyszemélyes hatalmi központnak na szép
az meg csak a hab a tortán, hogy ha a fidesz nem tud ellenzéki pártból kormánypárt lenni akkor a ballikból mi lesz?
emberek tessék felébredni !

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.29. 23:24:46

Egy jobboldali pártot a parlamentbe! Narancs hadikommunisták, piros szocik, csíkos nemzeti szocik, kiszakadt szoc.lib-ek, ökoszocik már vannak. Nem talált valaki egy jobboldali pártot valahol? Elvesztek félúton a nagy kavarodásban...

2011.10.29. 23:25:21

@Vincenzo90: Nem csak ez a hasonlóság, hogy jól beszélnek mindketten, sajnos.

alien 2011.10.29. 23:25:47

@kommenter:
1. azt mondják a romák több gyereket nevelnek
2. ha több gyereket nevelnek akkor később ők lesznek a többség
3. ha most erőszakoskodsz velük akkor azt a gyereked (akkori kisebbség szívja meg, de nagyon)

következtetés viselkedj normálisan és majd a gyerekeddel is úgy fognak viselkedni, hiába hőzöngsz az csak bajt okoz

megoldásom nekem sincs, de a befeszülés és az indulatok biztos nem használnak és mielőtt elkezded 30 évig laktam a franstad ferencváros durva részén

Nem vagyok fideszes 2011.10.29. 23:27:15

Gabócának be kéne szedni azokat a bogyókat, nem véletlenül írta fel a doki bácsi.

Gogol 2011.10.29. 23:28:34

@iii: Halkan panaszkodik, hogy vagy mi, vagy senki. És a többiek megszeppenve hallgatják. Kocsmában jobban otthon éreznék magukat, mint a kong. központban asszem.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.29. 23:34:48

@Vezérigazgató elvtárs: Nem kétlem hogy hazafi. Hitler is az volt. Jó ne hasonlítsuk Hitlerhez! Kérdés képes-e kormányozni. Képes-e a piacok és a hitelezők bizalmát visszaszerezni. Az kétlem. Már pedig akkor rábaszunk ha nem.
Orbán is ígért és jelszavakat skandál.
De kormányozni nem tud. A közigazgatás nem működik, egy rendes költségvetést nem tudnak összehozni aminek számai két hétig megállnak.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.29. 23:36:59

@alien: Én többet kispajtás! Viszont az erő nyelvén értenek. ha tudják hogy porrá zúzod őket, akkor kussolnak.

2011.10.29. 23:39:42

@alien: Nem lesznek ők a többség, már csak azért sem, mert nagyrészt beolvadnak a magyarságba. De egyébként sem, a jelenlegi trendek mellett ez kábé 2200-ban következne be.

NA YA! 2011.10.29. 23:41:53

@popocatepetI: te nem az igazi popóka vagy, ő ilyeneket nem írna! Távozz sátán!:))))))))))

komplikato 2011.10.29. 23:46:02

@popocatepetI: "Nem kétlem hogy hazafi. Hitler is az volt."
Ezt az osztrákok biztos értékelnék :D

"1925-ben osztrák állampolgárságáról lemondott, német állampolgárságot 1932-ben Braunschweig (ma Alsó-Szászország) tartomány formálisan kinevezett tisztviselőjeként szerzett."

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.29. 23:46:29

@NA YA!: Jaja, direkt basztatom popokát! Azokat a blogokat kedvelem főképp ahol a fontkészlet olyan hogy a kis l-t és a nagy I-t szinte nem lehet megkülönböztetni. Nagyon kezdő még a csávó a netes bunyóban. l betűt nem teszünk a nickbe. :-))

Nem vagyok fideszes 2011.10.29. 23:47:37

@NA YA!:

Nekem is gyanús, az igazi popóka már régen toporzékolna és a kicsi lábacskáival dühödten toppantana nagyokat a döngölt padlón. Sehol egy ízes zsidózás, sehol egy komcsizás... Valaki meghekkelte a nickjét..?

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.29. 23:48:12

@Kompli: Tudom. Attól még hazafi volt. Volt egy álma. A világnak rémálom volt.

sivatagi n. 2011.10.29. 23:51:54

Vona jól beszél, és az külön öröm, hogy ettől ideges lesz a hazátlan liberálbolsevik csürhe :))

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.29. 23:53:36

@sivatagi n.: Majd az lesz neked öröm, amikor hatalomra kerül, aztán jön az államcsőd. Bár lehet az az előrehozott választások előtt lesz.
Európa már a kis köcsög Napóleont se díjazza, akkor szerinted közel náci eszméket vallókkal mit csinálna?

Gogol 2011.10.29. 23:54:27

@sivatagi n.: Olyan kis halk és panaszos.

sivatagi n. 2011.10.29. 23:58:49

@Vezérigazgató elvtárs: "Náci? Vona nem zsidó!"

Pontosabban nem izraeli zsidó, mert azok az igazi nácik. A Magyarországon tenyésző fajtájuk inkább munkásőr bolsevik.

Viktus 2011.10.30. 00:01:56

Pártszervezet meg romokban ...

sivatagi n. 2011.10.30. 00:03:19

@Azúrkék égbolt: "Vona jól beszél. Övék a jövő!"

Így van.
A Jobbik a remény arra, hogy az ország egyszer megszabadul a kártékony judeobolsevik kutyáktól.

sivatagi n. 2011.10.30. 00:05:34

@Vezérigazgató elvtárs: "Úgy tudom, hogy egy becsületes, korrekt hazafi."

Az.
Utálják is ezért a gennyes libbantkomcsi antimagyarok :)

nextexit 2011.10.30. 00:06:27

Ettől a jobbiktól mindig elmegy az étvágyam.

Gogol 2011.10.30. 00:07:15

@sivatagi n.: Akkor mitől vagy ilyen ideges?

sivatagi n. 2011.10.30. 00:15:38

@popocatepetI: nekem és a többi magyarnak öröm lesz, nektek hazátlan bolsevikoknak nem annyira. De azt ki nem szarja le :)

Nem vagyok fideszes 2011.10.30. 00:15:44

@Gogol:

Kis barátom, ma hányszor verted ki a pici bögyörődet a mein kampfra?

Nem vagyok fideszes 2011.10.30. 00:16:42

@Gogol:

Természetesen sivatagi n. barátunknak szántam, csak félrement, sry.

2011.10.30. 00:17:25

Eljött az idő egy újabb 'Hosszú kések éjszakájára'

Gogol 2011.10.30. 00:18:24

@sivatagi n.: Te olyan vagy, mint egy paranoiás szociopata. Azt hiszed minden kommentelő, aki ellentétes állásponton van veled ugyanolyan. Azt írtad van számodra remény. Akkor ne idegeskedj. Nem tesz jót neked, hidd el. Azt kívánom neked, ma álmodj Vonával és hogy újra feláll neki.

lady boo boo 2011.10.30. 00:20:51

orbán viktor a legnagyobb kommunista. ez az ember beszél elszámoltatásról, aki 2006 október 23.-án beszállt a páncélozott limuzinjába és míg a drukkereit verték, mint a répát, ő elmenekült.
miként az idén is tette, csak most Brüsszelig futott, ott volt 10 percet és vissza.

nem lesznek új adók, nem lesz se gáz, se benzináremelés: pontosan a fidesz csinálja meg.

lézer janiról meg a besúgó múlttal rendelkező popcorniról már nem is beszélve.

trágya bolsevik fidesz.

Viktus 2011.10.30. 00:21:21

@sivatagi n.:

Ők is olyasmik sajnos pár jószándékú embert leszámítva ... bár azokat kiszorítják. Pénzre megy ez a játék is.

sivatagi n. 2011.10.30. 00:22:14

@Egyedi nicket kell megadnod:

Na, akkor Németország helyére írd be izraelt és máris megkapod a világ egyetlen rasszista náci államát. Igen, a zsidókét. Apartheid, homofóbia, rasszizmus, népirtás, felsőbbrendűségi tudat, élettér bővítés. Ezt izraelbem mind megtalálod.

Gogol 2011.10.30. 00:24:42

@sivatagi n.: Te nem Schindler Pistája vagy? Tök hasonló a sítlusod.

Viktus 2011.10.30. 00:25:43

@Azúrkék égbolt:

Az a baj csak a duma van a cselekedet meg ott is más témakör ...

lady boo boo 2011.10.30. 00:25:44

2 hét alatt rend lett, mi. ja. főleg vidéken.

Gogol 2011.10.30. 00:28:01

Na én léptem, szeressük egymást gyerekek! Zsidók, cigányok, buzik, nácik, egyszóval: magyarok: jóéjt!

Nem vagyok fideszes 2011.10.30. 00:28:40

@sivatagi n.:

Még mindig érdekelne, hogy ma hányszor rántottál rá a mein kampfra. Ti, frusztrált, ostoba nácik csak erre veritek ki, vagy néha seggbe is kukizzátok egymást, mint Ernst Röhm barátotok annó?

Viktus 2011.10.30. 00:29:53

@silvern:

Mitől lett volna? mitől lenne?

sivatagi n. 2011.10.30. 00:32:23

@Viktus:

Azért én kipróbálnék egy Jobbikos kormányt. Már csak a látvány miatt megérné, ahogy a judeokomcsik és a cigánybűnözők tömött bőröndökkel menekülnének más országba élősködni.

2011.10.30. 00:33:00

@alien: "következtetés viselkedj normálisan és majd a gyerekeddel is úgy fognak viselkedni"

Huhh. Bár azt írtad éltél durva részeken, valahogy mégsem tudom elhinni. Aki durva részeken él, annak éppen nyílik a bicska a zsebében, vagy már rég kinyílt. Nekem ez olyan okoskodó, tudálékos, elméleti, álszent szövegnek tűnik a temze partjáról, vagy budapest "c"-free budai zónáiból.

A cigányság kissebbségben sem igazán tud normálisan viselkedni, és az a helyzet, hogy egyre kevesebb ember akarja kipróbálni, milyen lenne, ha ők lennének többségben.

Viktus 2011.10.30. 00:33:54

@sivatagi n.:

Menekülések? zsebükbe vannak ... max. a józsefvárosi piac pörögne jobban még több gagyit tudnának elsózni. Egy épkézláb gazdasági elképzelésük sincs gyakorlatilag a saját zsebek megtömésén túl. Az a baj.
Kívülről szép belülről meg rohadt az egész ...

sivatagi n. 2011.10.30. 00:34:31

@Viktus: ha olyasmik lennének, akkor a büdösbolsik nem paráznának ennyire tőlük :)

Éhes_ló 2011.10.30. 00:35:32

@Egyedi nicket kell megadnod: ez hasonló arányban passzol Izraelre is, most akkor mi van?
Mindenhol csak a nácik?

sivatagi n. 2011.10.30. 00:37:48

@silvern:

Na mi történt? Most hogy Fidesz kormány van, a liberálkomcsik már nem hazudják azt, hogy kiváló a közbiztonság? Mert 2010-ig ezt hazudták folyamatosan a képünkbe.

sivatagi n. 2011.10.30. 00:39:28

@Éhes_ló:

Én is ezt írtam.
Amit a hülyebolsi felsorolt, az nettó a náci izrael :))

komplikato 2011.10.30. 00:41:23

@popocatepetI: " Attól még hazafi volt."
Valami jenki filmben kérdezte tanárbá kisgyereket, hogy mi a KÜLÖNBSÉG a hazafi (patriot) és a nacionalista között. Kisgyerek pedig rávágta, hogy a hazafit az övéi szeretete, a nacionalistát meg a mások gyűlölete irányítja. Szerinted?

lady boo boo 2011.10.30. 00:43:35

@sivatagi n.: eddig a liberálék hazudták, most a fidesz hazudja. nem történt semmilyen érdemi változás :-)

Viktus 2011.10.30. 00:47:15

@sivatagi n.:

Nem is paráznak az a színjáték része ne dőlj be a cirkusznak ... ne légy buta.

lady boo boo 2011.10.30. 00:48:43

hol az 1 millió , a fidesz által beígért új munkahely?

a rezidensek, az orvosok és nővérek 2012 január elsején felszállnak a repülőre és mindenki gyógyíthatja itt magát, ahogy kívánja.

sivatagi n. 2011.10.30. 00:49:12

@silvern:

Ja, csak liberálék a folyamatosan javuló közbiztonsági statisztikáik helyet most átvették a Jobbiktól a pintéri "kéthét" számonkérését.
Azt hiszik a büdösbolsik, hogy elfelejtettük nekik a 8 évig tartó hazudozást.

sivatagi n. 2011.10.30. 00:55:27

@Viktus: Viccesek ezek a konspirációs elméletek, de például Magyarország folyamatos lejáratása és mocskolása nem színjáték. Nem visítanának ennyire a jehudák, ha nem lennének tényleg befosva.

Viktus 2011.10.30. 01:01:17

@sivatagi n.:

Nem elmélet lépj be a csapatba meglátod miről szól az egész ... egy szar itt az egész.

2011.10.30. 01:04:22

@Lófasz Hadnagy: "Még mindig érdekelne, hogy ma hányszor rántottál rá"

Engem is érdekelne, hogy mi bajotok a jobbikkal? Túl sok tévét néztek, ott sulykolják, hogy utálni kell? Furcsának találjátok, hogy 20 év után megjelent egy masszív igény, hogy végetérjen ez a politikai komédia, és rend legyen? Rossz érzés látni, hogy ezt a teljesen szétbaszott országot össze akarja valaki rángatni a poraiból? Hogy a régóta elfelejtett alapértékrendek újra fontossá válnak, és esetleg a kiüresedett, kiégett, eltorzult tévé- és valóvilág függő réteg tyúkszaros élete újra értelmet nyerhet? Fáj, hogy világosság gyúl egyre több sötét fejben, de a te agyadban nem bír oszlani a homály? Fáj hogy tömegek kezdik el érteni, hogy mi történik körülöttük, és mire meg ki a játék, de te még mindíg a mátrix rabja vagy, és nem is bírsz kiszakadni belőle? Mi bánt? Mitől félsz?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2011.10.30. 01:05:27

Remélem a szélsőjobbosok nem okoznak annyi bajt Magyarországnak mint a...

...szélsőliberálisok.

:)

lady boo boo 2011.10.30. 01:06:20

@HUN_Sector: Marian Cosma megkéselésére gondolsz? Esetleg az olaszliszkai lincselésre?

steverubellreborn 2011.10.30. 01:08:39

@Vezérigazgató elvtárs: náci féreg.
sürgésen menj orvoshoz Adolfka,ha számodra az igaz magyar hazafiságot a zsidózás,cigányozás,és homofób böfögés jelenti.

steverubellreborn 2011.10.30. 01:09:38

@Jankove: agymosott hülye,a szellemi trágyadombon keresel értéket

lady boo boo 2011.10.30. 01:10:38

Tessék mondani az nem terrorizmus amikor ellopják a vasúti jelzőberendezés kábeleit, kicsavarják a síneket rögzítő csavarokat, aknát helyeznek a sínekre, kövekkel dobálják a szerelvényeket? Sőt az idős emberek kifosztása,meggyilkolása sem. Ez csak gyerekcsíny, mert ha nem az volna ,szeretett vezérünk már rég tett volna róla,hogy a kedvüket elvegye ezektől.Akármennyire is nem születtek feleslegesen.

2011.10.30. 01:11:05

@Kompli: "a hazafit az övéi szeretete, a nacionalistát meg a mások gyűlölete irányítja"

Ha végigvezeted ezt a képletet, akkor rájössz, hogy mindkét érzés egy tőről fakad, csak másképp magyarázzák.

steverubellreborn 2011.10.30. 01:18:12

@sivatagi n.: Adolfka, barátkozz meg a gondolattal: van bőven féldemokratikus rendszer a világban pl Brazilia,amely gazdaságilag sokkal jobban prosperáló mint mi,szóval kutyát se érdekel Magyarország, lejáratni se kell,elég ha ti párszor elbődültök.

steverubellreborn 2011.10.30. 01:18:43

@Jankove: mi mást lehet a magadfajtának mondani?

steverubellreborn 2011.10.30. 01:20:21

@Jankove: Nekem ez olyan okoskodó, tudálékos, elméleti, álszent szövegnek

pont a kétbites agyú tesco proliknak szól a jobbik programja: nem kell rajta gondolkozni.

steverubellreborn 2011.10.30. 01:21:47

@sivatagi n.: Már csak a látvány miatt megérné,

nem sok szellemi és gazdasági hozzáadott érték maradna az országban az tuti a jobbikkal, de egy biztos:Európa sittlerakója lennék.

Viktus 2011.10.30. 01:21:56

@Jankove:

Jobbiktól várod a rendet? :D egy olyan párt, amelyben rend sehol csak különböző emberek hatalmi csoportosulásai vetekednek a pénzügyi haszonért? ki sózhatja el éppen a népnemzeti józsefvárosi kínai piaci szart stb.

steverubellreborn 2011.10.30. 01:22:56

@HUN_Sector: a jobbikban ki a meleg Ernst Röhm megfelelője?

steverubellreborn 2011.10.30. 01:24:34

@Mohamed: obbik a legszimpatikusabb jelenleg.

szép lelkivilágod van:))

Viktus 2011.10.30. 01:24:53

@steverubellreborn:

Miért is? kéz kezet mos ... max. emezeknek osztanák a százalékot nem amazoknak.

steverubellreborn 2011.10.30. 01:27:22

@Viktus: medvecukor, azt hiszem te kristálytisztán átlátod a nemzetközi gazdasági folyamatokat:)

Viktus 2011.10.30. 01:31:01

@steverubellreborn:

Szegény naiva hippi polgártárs a szlovákoknál Slota vígan ott volt a kormányban nem nagyon menekült a tőke semerre megvették kilóra ... pár luxus autó , horvát nyaraló ...

steverubellreborn 2011.10.30. 01:33:31

tehát tovább szórakoztatsz: vona a magyar slota)

roxxtar 2011.10.30. 01:38:02

@Gogol: Arra akart utalni (valószínüleg), hogy egyesek szerint a Jobbikot is zsidók tömik pénzel (ahogy anno a német nemzetszocikat is a 30-as években). Amúgy az én véleményem is hasonló, semennyire sem tartom se kereszténynek se "hazafinak" az egész jobbik mozgalmat. Persze vannak itt is kivételek de sajnos az kevés ide.. Kereszténységnél már a kurucinfós (amitől a jobbik ugye nem határolódik el) cikkekel megbuknak, hazafinak pedig azért nem mert a hazafiság nem egyenlő a különböző vallások vagy etnikai származások "rangsorolásával"..(gyk. lehet útálni a zsidókat, a cigányokat (lásd kurucinfo) de valaki nem attól lesz hazafi..) A másik pedig, hogy ma kurva jó üzlet a nemzeti oldalon tevékenykedni. Jó példa erre a magyar hiphop "szakmából" kiutált hasadt elméjü fankadeli. A nemzeti rap elött sok emberrel jóba volt csak volt akit meglopott, volt akit a háta mögött mondott el minden szarnak. De hát ez már csak ilyen, számomra hiteltelen.. (különössen kedvelem azt a kijelentését amikor azt mondta: a magyarokat a coca colával "ölik" meg már zigóta korban). Neki most nagy biznisz ez, haknik vannak, pénz van.. végülis mindegy miről és kiknek..

Igazi, hiteles pártot és politikát mert a faszom tele az ilyen szarrágókkal mint az mszp, lmp, fidesz, jobbik meg a tökömtudja kik.

Viktus 2011.10.30. 01:39:05

@steverubellreborn:

Politikai palettán nagyjából, miért szerinted mi a liberális párt? :D

A témakör az ebben az országban, hogy kinek a zsebébe tegyék a borítékot mellette a nép leszarva miből lesz kenyere ... utoljára sajnálatos módon éppen a libás Bajnai féle csapat tudott kitörni a politikai körből, és az ország érdekei mellett hagyták élni a gazdaságot is.

Viktus 2011.10.30. 01:40:17

@roxxtar:

Őket nem a zsidók tömik elsősorban, hanem a buta kispolgárt veszik le, amikor a józsefvárosin megveszik a hulladék textilt 100 forintért, és 2500-ért továbbadják pl. :P

2011.10.30. 01:42:27

@Viktus: A jobbik egyelőre 1 éve van porondon, sokat nem tudott labdába rúgni, és az ország sajnos nem is akar lehetőséget adni neki. Ilyen kondíciók mellett, nem tudom milyen elvárást támaszthatnánk egy parlamenti párt mellé, akinek totális ellenszélben kell felnőnie. Egyébként ha objektív lennél, akkor látnád, hogy a jobbik legalább elv-vezérelt, és tele van energiával, mégha nem is tökéletesek, de legalább AKARNAK valamit tenni, nemúgy mint a többi nyakunkon maradt átkosbeli elvtelen, ideológiátlan, megélhetési pártmunkás, akiknek az élete arról szól, hogy csapódik egyik oldalról a másikra, lényeg, a húsosfazék körül maradni bármiáron, ücsörögni, fikázni, újságot olvasni a tiszteltházban egy talicska adófizetői pénzmagért, és a lehető legkevesebb vizet zavarni. Egyébként az, hogy ilyen mélységes gyűlölet van, egy ilyen rövid történelemmel bíró, deklaráltan magyarpárti párt iránt Magyarországon, akik ráadásul semmilyen formában nem köthetők az elmúlt 20 év országbomlasztásához, nos az számomra mindjárt 2 információt is hordoz: Tökéletesen jelzi, hogy igen komoly a baj van a fejekben, és ez az egész jobbik utálat, körmönfont módon mesterségesen generált, és eredményezi, hogy a paraszt majd alkalmasint szavaz a jól bejáratott szennyre, és a végtelen ciklus folytatódhat.

Viktus 2011.10.30. 01:48:09

Ez is jellemző lumpen proli giccs egyre nagyobb zászló Vona mögött most bársonyból már? :D Belső egység? :D olyan sosem volt. érdekcsoportok vannak ... személyfüggő érdekcsoportok. A gárdát pedig már régen szétverték minek ezek a szóvirágok? belülről szedték szét a kuruc.info hadjáratával anno a kapitányuk ellenében. Biztos a véletlen műve volt. :D

roxxtar 2011.10.30. 01:51:55

A másik: kicsit nevetséges az amit az elmúlt 20 évben politizálás alatt csináltak a különféle pártok. Azt szokták mondani két út van egy stabil országhoz.. az egyik, hogy egy párt több ciklust is kitölt, így nem barmolja szét senki sem azt amit elkezdenek (lehet hosszútávú terveket is megvalósítani).

A másik amikor az adott ország pártjai nagyjából egyetértenek az irányban, esetleg segítik egymást. Erre itthon mi van? Ha az mszp kitalál valamit az biztos szar és hazaárulás meg kommunisták és csak lopni akarnak. Ha a fidesz kitalál valamit az biztos szar és hazaárulás meg kommmunisták de nácik is és csak lopni akarnak... és ezt lehetne még tovább is ragozni. Én nem hiszem el, hogy csak szélsőségek vannak egy ország irányításában. Én nem hiszem el, hogy a fidesz minden döntése szar (vagy az mszpé szar volt anno). Miért nem lehet úgy irányítani ezt a kibaszott országot, hogy nem a kormánypártot baszogatja mindenki? Miért nem lehet azt nézni, hogy mi az ország érdeke? Máshogy csinálná az mszp.. vagy a jobbik? Lófaszt. Nem lehet máshogy csinálni mert nekik sem lenne mozgásterük, nekik is adókat kellene bevezetni/emelni. Senki nem szarna itt aranyat egy jobbik vagy mszp vagy újabb fidesz győzelem után. Erről viszont egy párt nem hajlandó beszélni. Egy nem áll ki, hogy te figyi, bazdmeg szopni kell mert nincs más megoldás. Ehelyett megy a hülyeség, hogy adót kell csökkenteni, meg kizavarni a multikat (főleg úgy, hogy a fél ország gyak. a multiknak köszönheti a munkáját.. a gyárigazgatóktól kezdve az utolsó kutasig aki a multihoz szállító szállitmányozó cég kocsiját taknolta meg..) Úgyhogy ezúton üzenem az össze pártnak, az összes polikikusnak, hogy LESZOPHAT

roxxtar 2011.10.30. 01:57:50

Ja ha meg már itt tartunk akkor a jobbik fenegyerekéről, novák elődről is lehetne ezt azt írni. Elkényeztetett budai miller család sarjaként komoly karriert futott be. megcsinálta a kurucinfot (milyen érdekes itt is: amerikai szerver, domain.. és na hol él a "nacionalista" tesója? pont amerikában! "jogi" részét ő viszi kint.. (ha jól tudom amúgy is ügyvéd, bár ebben lehet tévedek)) bár tudom, bíróság már egyszer dobta az ügyet de a régi (talán első) kurucoldal domain bejegyzése na kinek a nevén volt? hmm? jaj csak nem a kis novák elődkén.. neki is megérte ez na.. önmagától soha a büdös életben nem fért volna oda a húsosbödönhöz..

Viktus 2011.10.30. 02:02:52

@roxxtar:

Novák az egyik familiaritás a jobbikban ... van még másik 3-4 főleg a keleti csoportok erősek Novák a kuruc.info-val a háta mögött tud akciózni ... lásd. Kiss Róbert kicsinálása onnantól fingott ki a gárdásdi.

2011.10.30. 02:04:10

@roxxtar: Politikai pártjainkkal sosem az volt a fő probléma, hogy milyen irányvonalakat használtak, milyen intézkedéseket vetettek be. Hanem az, hogy gyakorlatilag mindent elloptak amit el lehetett, nulla munka mellett. Ország helyett szép villák épültek, és az elit zsebébe vándorolt minden mozdítható, és mozdíthatatlan vagyontárgy. Miközben a magyar élete a folyamatos megszorításokról, és adócsomagkról szól, és szólt amióta világ a világ. Mamár nehéz újra letolni a torkokon a "húzzuk meg a nadrágszíjat, és jobb lesz" dumát miközben annyi változott csak, hogy a diszkrét mutyizás helyett gátlástalan, arcpirítóan nyílt rablás megy.

roxxtar 2011.10.30. 02:17:09

@Jankove: Végülis ez is majdnem az amit írtam.. Bár annyiban javítom, hogy azért vannak olyanok akiknek fontos lenne az ország.. csak hát.. mindegy is. Én meguntam ezt, hogy egyről a kettőre sem lehet jutni itthon mert mindenhol az uszítás meg a másik szarrá szidása megy. Érdekes, én nemzetinek vallom magam, mégis van egy csomó liberális nézeteket valló ismerősöm.. és soha a büdös életben nem vesztem össze senkivel sem ilyeneken.

roxxtar 2011.10.30. 02:20:50

@roxxtar: (persze nem tagadom, szoktam trollkodni, elég csak visszanézni a kommentjeimet.. de ettől még nem vagyok xenofób, nem akarom kiírtani a zsidókat vagy a fél mszpt felkötni.. esetleg feketékre gyújtani a házukat vagy cigányokat gettóba deportálni (lásd. budaházy)) Normális élhető országot akarok.. bár ahogy nézem - ez kurva nagy kérés..

Nem vagyok fideszes 2011.10.30. 02:26:55

@Jankove:

Kis barárom, a dzsobbikkal csak az na baj, hogy nácik, primitívek, üresfejúek és ostobák. Te persze csápolhatsz nekik, de tudod, madarat tolláról. Nekem ártani nem tudnak, csak ezt az országot sajnálom, hogy ennyire kretén sok ember, hogy önsorsrontó módon bedől ezeknek a barom kriptonáciknak.

Nem fogom neked hosszasan magyarázni, hogy ezekkel mi a baj. Nem várom el a ponttól, hogy felfogja, mi a gömb.

Viktus 2011.10.30. 02:27:08

@roxxtar:

Az bizony az ... most érted lehet itt játszani az eszünket a tény az pl. pénz kell, de mi gazdasági szabadságharcot vívunk pl 6%-os kamatért felvéve az új hiteleket pl. Kínától míg az zsidómegszállóbolsevikpfej IMF adna 3%-ra, de elvárná pl. az államszervezet reformját, ahol 1500 milliárd repül ki évente egy jelentős rész a csókosokra (ebben nincs még benne az egészségügy, oktatási rendszer).
A "magyar" politkai erőt nem érdekli a magyar nép A-tól Z-ig ... nekik megvan a pénzük a cim-cim-cimboráknak is a többi meg levan szarva dolgozzanak a Bandik amíg csak bírnak lásd. youtu.be/CWeezlBRwqY "Minden állat egyenlő, de vannak állatok, melyek egyenlőbbek."

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.30. 05:40:58

@sivatagi n.: Ja hogy az államcsőd neked öröm lesz! Világos, gondoltam hogy effektív elmebeteg vagy, esetleg rettenetesen buta. Van egy saccom hogy mind2 1*re.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.30. 05:57:31

@silvern: "miként az idén is tette, csak most Brüsszelig futott, ott volt 10 percet és vissza."
- Hogy egy csoportkép szélén álljon, amikor pár hónapja még az EU soros elnöke volt az ország.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.30. 06:00:38

@Jankove: "Aki durva részeken él, annak éppen nyílik a bicska a zsebében, vagy már rég kinyílt." - Pontosan. Én több mint 30 évet húztam le a nyolcban. Van egy csomó becsületes cigány, de azok sem képesek kitörni, mert visszahúzza a többi.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.30. 06:02:05

@sivatagi n.: "Most hogy Fidesz kormány van, a liberálkomcsik már nem hazudják azt, hogy kiváló a közbiztonság? Mert 2010-ig ezt hazudták folyamatosan a képünkbe. " - Idézzed ki mondta! Én viszont meg tudom mondani ki mondta hogy két hét alatt rend lesz!

regress 2011.10.30. 06:31:20

egy újabb elmebeteg a láthatáron??viktor után,egy újabb hülye?

nazer 2011.10.30. 06:38:30

@popocatepetI: Pontosan,én is laktam a Dankóba,ugyanígy látom.

Laczkho 2011.10.30. 07:53:27

OFF topic:

Tisztelt Olvasó,
egy szociálpszichológiai kutatáshoz kérném a segítségét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik és kb. 15 percet vesz igénybe!
Köszönettel,
Vida László

Link: docs.google.com/spreadsheet/viewform?hl=en_US&formkey=dEVhZXJ1NG5tOF93dFI1SzRjbldVYVE6MQ#gid=0

Prussia 2011.10.30. 08:02:07

A Fidesz szart csinál és azt formázza.
De utánuk jobb lesz.Mert jön a jobbik és tesz a megformázott szarra 1 nemzeti színű szalagot.
Dolgozok adózok.Szeretem a hazámat..most még csak fontolgatom,de ha a jobbik nemzeti-pántlika gyártó egyesület hatalmat kap..akkor megyek.
Kifordított gondolataikat..már 1,5 éve lehet hallani.
Nekem ellenzékben is teljesen vállalhatatlanok.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.10.30. 08:03:28

@Laczkho:
A kérdőíved gagyi.
Azzal indítasz, hogy a Teljesen egyetértek a bal oldalon van, utána meg átviszed ezt a jobb oldalra.
Emellett: tipikus hibája ezeknek, pl. a cigányokkal kapcsolatban, hogy kikérdezgetitek az embert, hogy mennyire szereti a cigányokat: és a nagyon nem válaszok után azt kérdezed, hogy mennyire vagy velük kapcsolatban. Ilyenkor persze kiderül, hogy nem nagyon, mire a buta következtetés: hát persze, hogy nem szereti, hisz nem is ismeri őket. Butaság!
Valaki lehet, sőt biztosan, azért nem keresi velük a kapcsolatot, mert a múltban sok negatív tapasztalata volt velük, így ha most megint keresné velük a kapcsolatot, attól nem csökkennének sem az előítéletei, sem a jó benyomásai nem szaporodnának.

Nem könnyű megfelelő kérdőíveket összeállítani, ahhoz kellene valamennyi IQ.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.10.30. 08:07:37

Jajh, már még egy népvezér? Annyira unom őket, miért nem lehet egyszer a néppel és nem a néphez beszélni?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.10.30. 08:10:56

@Lófasz Hadnagy:
Előrebocsátva, hogy független gondolkodónak érzem magam, aki egyetlen párt mellett sem kötelezte el magát, bár hozzászólásaim alapján jobbosnak vagyok besorolható, leírom mi zavar engem a magadfajtáknál:

1. Már a nicked is a polgári értékek semmibevétele: Lófasz. Ez vagy te, ennek érzed magad.
2. A magadfajták képtelenek még civilizált párbeszédre is. Téged a politikai pártok szopatnak, a kormányfők szart sem érnek, a politikusnak valamire "feláll" vagy sem, a választók megdugatják magukat stb. stb.

Azt hiszed, hogy ilyen torz, perverz lelkivilággal bárkit is érdekel a te véleményed.

Oké, feltűnő akarsz lenni, mint az idiTóta W. Árpád, de a végén nem feltűnsz, hanem letűnsz a mocsokban. Érted?!

val 2011.10.30. 08:21:03

@Member: "miért nem lehet egyszer a néppel és nem a néphez beszélni? "

A néppel már beszéltek. 1945 óta folyamatosan. Itt van az eredmény: hülyék, homokosok, betörők, bírák, balekok.

Enjoy!

csorsza 2011.10.30. 08:22:53

@alien: nem fognak normálisan viselkedni veled, mint kisebbséggel a cigányok, akárhogy is nyalod a seggüket most.
Most sem viselkednek veled normálisan, pedig most még te vagy a többség.
Ez egy súlyos, és a későbbiekben végzetessé váló tévedésed neked, és a hozzád hasonlóan vélekedőknek.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 08:26:54

@Kara kán: Na megj5t kedvenc idiótánk, aki karakánul +mongya a tutit! :-((
A te nikked + elárujja a "szeméjisegged". :-))
Baromka. Keresd + popókás haverod aszt húzzatok vissza az MNO-ra!

anyad2 2011.10.30. 08:29:50

@Lófasz Hadnagy: Ezt a színvonalas helyesírást ugye nem egyetemen tanultad?

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 08:32:31

www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20111029-az-adoemeles-miatt-16-forinttal-dragul-november-1jen-a-gazolaj.html

"Ne az emberek fizessék meg!"

Hol is hallottam ezt?

"A háromszáz forintos üzemanyagár a kormány gazdaságpolitikájának kudarca."

Ez is rémlik valahonnan.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 08:34:57

index.hu/gazdasag/magyar/2011/10/29/az_imf_karjaiba_lokhet_a_kuruckodas/

De matolcsyné férje kitart. A mininapóleon + nem foglya leváltani, me az = lenne az ő öszödi beszéggyével.

Lencsés István 2011.10.30. 08:56:20

" A Jobbik magasan a rendszer felett áll mondta Vona Gábor a Jobbik kongresszusán. "

huza - vonának kötelet .

hexa 2011.10.30. 08:58:45

@regress: Nem te voltál az, aki először lencsevégre kapta a Vonalidérczet?

naczivadasz.com/index.php?q=mi_folyik_gyongyospatan

herut 2011.10.30. 08:58:59

@Kara kán: A polgári értékek preferálása az,ha más nevével hitvány szóvicceket gyártasz?
Mégis,mit gondolsz a te véleményed az egyetlen,igaz?Erre a kritizált nick-névvel lehetne válaszolni.Ez a magadfajták "civilizált" párbeszédének része.Hajrá!Így tovább!

Son of White Horse 2011.10.30. 09:02:57

A probléma VALÓS, ÉLŐ és HÚSBAVÁGÓ!!!!!

A baj csak a válasszal van. Sajnos!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.10.30. 09:04:01

A hamis lencsés István egy elmebeteg, nem kell rá ügyet vetni, esetleg csak egy nagy követ.
Amúgy összetéveszt valakivel, de addig mondogatta a hülyeségeit, hogy juszt is regeltem az mno-n a héten.
Csak hogy meggebbedjen az állatja.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.10.30. 09:05:51

@herut:
Herótom van a magadfajta okoskodó, de IQ=0 értékű debilektől.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 09:05:59

@Kara kán: Miért bántod őt? Személyiség zavara van, ezért igyexik ellopni egy értelmes ember nevét. Utána + veri itt magát hogy ő nem anonim.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.10.30. 09:06:42

@igazi Lencsés István:
Ne linkelgess, te szellemi fogyatékos. A saját gondolataid kellene írnod, de olyanjaid nincsenek, mi?

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 09:07:39

@Kara kán: És még megvan a nikked? Szerintem nem sokáig, csak amíg az a barom moderátor fel nem ébred aki Ausztráliában él.

2011.10.30. 09:07:57

@Lófasz Hadnagy: "dzsobbikkal csak az na baj, hogy nácik, primitívek, üresfejúek és ostobák"

Na ezt szépen levezetted, mostmár legalább értem mi a gondod velük. Ilyen érvelést 75-ös IQ alatt nem szokás gyártani.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 09:09:00

@Kara kán: Ja! Ne linkeljek, mert a tények téged zavarnak a kényszerképzeteidben. Stimmel. :-))
Mongyuk sajátos. :-))
400 forintos nafta, 300 forintos euró?

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 09:10:36

Na most kiszálltam, majd jövök! Látom amikor a hamisítványom +lát akkor utána eltűnik.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.10.30. 09:14:13

@val: Sehogy sem értem. A kommunisták világéletükben a néphez beszéltek, magas pódiumról, egy percig sem emelték be őket a döntéshozatalba. A rendszerváltás után sem volt részvételi demokrácia. És úgy fest, Vona is inkább megmondó akar lenni. A megmondókból meg máf elég, egyik sem volt igazi államférfi.

AbuBakr 2011.10.30. 09:15:59

szokjatok hozzá a gondolathoz hogy kormányozni fog
2014-ben még nem (bár erre nem vennék mérget)de 2018-ban szinte biztos hogy jobbik kormány lesz

a bőröndösök meg a batyusok kezdhetnek pakolni, és nézegethetik a kanadai, illetve az egyéb más országokba szóló repjegyeket
(ha tényleg elhúznák a csíkot egyszer, már azért is megérné..)

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 09:24:02

@Schindler Pistája: Sosem kerülnek kormányra, azt nem engedjük.

2011.10.30. 09:24:30

@Lófasz Hadnagy: "csak ezt az országot sajnálom, hogy ennyire kretén sok ember, hogy önsorsrontó módon bedől ezeknek a barom kriptonáciknak"

Nem tudom miért, de a legtöbb magadfajta polgári képződmény, állandóan hangoztatja a "panelproli" kifejezést, önhitten büszke "értelmiségi" mivoltára (valójában max. 1-2 generáció választja el a futószalagtól), és persze arra, hogy gondolkodik, és döntéseit (pl; kire szavaz) mindig brilliáns logikája, és hiánytalan háttérinformációk birtokában hozza meg. Nos ez a legfőbb jelzője, hogy igazi hülyével van dolgunk. Ezekben a zűrös időkben, amikor a hazugság niagaraként ömlik az emberre, és mindenki érzi, hogy egyre jobban kutyaszorítóba kerülünk, néha jobb az ösztönökre megérzésekre hallgatni, mikor döntünk. Barátom, a multikulti, és globalista világrend bukófélben, az EU a tönk szélén, a jobboldali eszmék nemcsak nálunk, hanem világszerte népszerűek. Nem azért mert annyi kretén van, hanem ellenkezőleg, kezd feltűnni, hogy az a rendszer, amihez egyesek körömszakadtukig ragaszkodnak, hibás, kb 6 milliárd embernek eddig sem volt pálya, és egyre kevesebb embernek az. De persze lehet még éltetni itt az európai polgári rendszert, csak az a baj, hogy ez már rég illúzió.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 09:24:57

@AbuBakr: Hahahahaha, most még befelé jövünk Izraelből.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 09:26:51

@Member: Nem tudom, hogy miért nem vagy képes figyelni. Gyurcsány Ferenc például lemegy a nép közé, esténként például a Normafánál fut. Ő szereti az embereket, nem úgy mint a törpeführer.

2011.10.30. 09:27:25

@Member: "És úgy fest, Vona is inkább megmondó akar lenni"

Szerintem a jobbik az egyetlen olyan párt, aki eddig tett az asztalra, nem csak pofázott. Persze az hogy átjusson a ködfalon az üzenet, néha fel kell állni a pódiumra is.

lobster thermidor 2011.10.30. 09:29:01

Vona megint lökött a disznainak egy kis moslékot, ő és a haverjai pedig tovább sütögetik a pecsenyéjüket az Országházban.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.10.30. 09:30:17

@igazi Lencsés lstván:
Te Pista!
Jobb is, ha a böszméd megtanul futni, mert miután útilaput kötöttünk a talpára, lehet, hogy bekasznizzák a barnatörpék közé.
Azon röhögnék, ha Márianosztrára vinnék. Morzsolhatná ott a rózsafüzért. :-D

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.10.30. 09:33:04

@lobster thermidor:
Annak örülj, hogy nem téged sütögetnek, te jakobilus.

lobster thermidor 2011.10.30. 09:46:41

@Kara kán:

Ahhoz tökös fiúk kellenek, nem ilyen puhapöcsű műmájerek!

öreg rája · http://ezsemaz.blog.hu/ 2011.10.30. 09:49:58

„Mi vagy senki!”
Na igen,ha a privatizáción és olajon felkapaszkodott "elit" ,és még néhányan úgy akarják.
Pénzes támogató nélkül nem sok esélye van egy feltörekvő pártnak sem,de azért általában kérni szoktak valamit.
Az Egymillióan a... is ezért gyűjtögetnek.

Netuddki. 2011.10.30. 09:51:14

Az orbán ostoba. A vona sem egy IQ harcos. Amíg ilyen vezetőink vannak itt nem fog semmi változni.
Amíg a jobbik folytatja a cigányozást, addig max. azok fognak rájuk szavazni akiknek bejön ez. Teljesen mindegy miben van igaza, miben nincs, ez a XXI. században nem szalonképes. Mellesleg sokkal nagyobb gondok vannak itt az országban annál, hogy rasszista propagandával el kéne tőle az emberek figyelmét terelni. Már akit így meg lehet téveszteni...

2011.10.30. 09:56:25

@silvern: Nem, arra, hogy le kell számolni a széthúzó egyénekkel, akik belülről próbálják például a Gárdát és a Jobbikot bontani, újabb és újabb tömörüléseket létrehozva. Ha megnézed, az mszp is most bakot lőtt, mert el-Quró új pártja a szavazatok minimum felét elveszi majd tőlük.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 09:56:33

@kovi1970: Én is utálom a jobbikot, de azért szerintem is jogos a cigánykérdés felvetése, mert az élősködőkön fog tönkremenni az ország, de akkor sem vona seggefjéknek kellene ezzel foglalkozni, majd a Demokratikus Koalíció megoldja ezt is, szinte mindenre kiterjedő programjuk van már.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 09:57:17

@HUN_Sector: Sokunk nevében kikérem magamnak az el-Quró gúnynév használatát, ez egyáltalán nem européer.

2011.10.30. 09:57:35

@steverubellreborn: válogass a pesti képviselők közül, abból a városból minden pártba csak degeneráltak jutnak.

2011.10.30. 09:59:59

@igazi Lencsés lstván: rossz a PR-ja :) De lehet igazad van, mert olyan böszmeséget, amit Orbán (és Matolcsy Gülüke) csinált, nem lehet überelni, pedig azt hittük, hogy Táncoló Talpak Fletónál már rosszabb nem lehet.
Akkor újragondoljuk a névadást:
Feri: Gazdaságot el-Quró
Viktor: Lakosságot meg-Quró

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:02:59

@HUN_Sector: Még így sem tetszik. Személy szerint hiszem, hogy az elmúlt ötszáz évben nem volt Gyurcsány Ferenchez mérhető nagyságú magyar politikus.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:03:38

@Schindler Pistája: Ha addig lesz még vagonotok amit nem perlünk el a mávtól.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:04:13

@lobster thermidor: Mind beszarna egy átlagos izraeli sráctól.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:05:44

@lobster thermidor: Hogy futottak a rendőrruhás zsidó biztonságis fiúktól is 2006-ban a nagy forradalmárok, azóta is ezen siránkoznak, bizottságoznak, megemlékeznek, stb.

2011.10.30. 10:06:46

@igazi Lencsés lstván: remélem csak ironizálsz... Feri lehet hogy karizmatikus, de hitelekből bárki fenn tudna tartani egy országot.
Leginkább talán II. Ulászlóhoz tudnám hasonlítani. Dobzse!

kicsijuti 2011.10.30. 10:15:36

mszp->nagy elbaszások jobbik 12%
fidesz->kisebb elbaszások jobbik 13%-14%

ha 3-4 év múlva rendbe jönnek a dolgok és vége az válságnak, a jobbik ha eltűnni nem is de 4-5-6% környékére le fog süllyedni az tuti.

ha viszont nagyon elbasszák a dolgokat mint az mszp/szdsz akkor viszont kezdhetünk félni...

benkoo 2011.10.30. 10:16:44

Csak nehogy sokan meglepődjenek, hogy trónra emelik Vona királyt, aztán együtt ülünk majd a munkatáborban...

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:17:19

@roxxtar: Mert vagy te nem vagy igazi nemzeti vagy ők látszat-liberálisok. Mi igazi szabadelvűek sosem állnánk szóba hülye nácikkal, a nemzetiek pedig mind azok.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:18:35

@kicsijuti: És Te miért félsz tőlük? Szerintem kis senkik.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:20:41

@steverubellreborn: Fel sem fogják, hogy ők maguk kártékonyabbak bármiféle világgazdasági körülménynél.

AbuBakr 2011.10.30. 10:21:50

@igazi Lencsés lstván:
Ezt most komolyan gondolod? viccnek is rossz...
Lássuk csak, ötszáz évre nézzünk vissza elég csak felületesen:
volt, Báthorink, Bethlen Gáborunk, Bocskaink, Rákóczink, Kossuthunk, Széchenyink, Deákunk, Klebelsberg Kunónk....
és a fletó... sőt fletó mellett a felsoroltak csak nyúlbélák...
Nálad az agyrák már rég éhenhalt!

És csak azokat soroltam, akik a libsi szád ízének is megfelelnek, nehogy elfogultsággal vádolj

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:22:00

@regress: Két hülye még nem olyan sok, lenyeljük őket reggelire.

lobster thermidor 2011.10.30. 10:22:08

@öreg rája:

Ennyi erővel mondhatta volna azt is: "Mi senkik vagyunk..."

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:23:55

@AbuBakr: Széchenyi elmebeteg volt, Kossuth disszidált gyáva módon, Deák egyezkedős marha volt, Bocskai és Bethlen románok, Klebelsberget pedig nem nagyon ismerem.

roxxtar 2011.10.30. 10:24:01

@igazi Lencsés lstván: Mintha csak a kurucinfo-ról jöttél volna.. Nem vagy valami túl okos, igaz?

danzig 2011.10.30. 10:25:03

@kommenter: kéretik nem bántani a III. kerületet. Van itt is épp elég dakota.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:25:07

@roxxtar: Mi közöm nekem ahhoz a náci bandához?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.10.30. 10:25:20

Az gáz, ha leszarom Vona véleményét?

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:25:40

@glenn_danzig: Köszönd a fideszes hülye polgármestereteknek, minek választottátok meg?!

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:28:37

@roxxtar: és te kurucinfózol, aki nagybetűs leszophattal zárja a mondandóját?

AbuBakr 2011.10.30. 10:29:57

@igazi Lencsés lstván:
Ha Széchenyi elmebeteg volt akkor ez a csávó mi?

m.blog.hu/hu/hulyevel/image/Celebh%C3%BCly%C3%A9k/gyurcs%C3%A1ny.jpg

Máskülönben erre jó az internet... ha szembe ülnél velem már kezdhetnék aggódni a súlyos testi sértés miatti büntetésem miatt...

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:30:05

@immortalis: és legyélszíves máskor kis v-vel írni a nevét! nem érdemel nagybetűt

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:31:16

@AbuBakr: Ez csak egy szándékosan kiemelt szerencsétlen mozdulat, bárkiről lehet ilyet készíteni. És lehet, hogy még montázs is. És lehet, hogy kórházi számlád kifizetése miatt kéne aggódnod.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 10:32:35

@AbuBakr: és lehetett széchenyi nagymenő a felajánlásával, könnyű volt azt megtennie abból a vagyonból amit a dolgozó népréteg sanyargatásából lopott össze ő és a familiája

AbuBakr 2011.10.30. 10:36:20

@igazi Lencsés lstván:
Nem vagytok ti olyan kemények libbantak... sőt...

És az eszetek is csak egy alaptalan mítosz... Akinek van némi pszichológiai ismerete, az fletó ezer és egy megnyilvánulásából leszűri hogy félkegyelmű.

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.10.30. 10:46:12

Pontosan az ilyen hisztiző, nácizó ordenáré alakok miatt jutott a baloldal és a liberálisok a béka segge alá. Amíg a féktelen primitív proletárokat el nem hallgattatják maguk között, addig ne is számítson senki a felemelkedésükre.
Engem speciel egyáltalán nem zavar a pozíciójuk, legfeljebb a hangos vernyákolásuk fáraszt kissé.
Remélem magára is veszi mindenki, akire vonatkozik.

danzig 2011.10.30. 10:47:49

@igazi Lencsés lstván: nem szavaztam rá. Mi köze a polgármesternek ahhoz, hogy mennyi rétinéger lakik Békásmegyeren?

Martian (törölt) 2011.10.30. 10:48:30

@igazi Lencsés lstván: "Mi igazi szabadelvűek sosem állnánk szóba hülye nácikkal"

A igazi szabadelvűség onnan kezdődik, hogy: "rettenetesek a nézeteid, de akár az életemet is adnám, hogy elmondhasd".

AbuBakr 2011.10.30. 10:48:30

@igazi Lencsés lstván: ülj vissza az iskolapadba, keresd ki a vagyoni hátterét Széchenyinek és hasonlítsd össze teszem azt a Károlyiak, Andrássyak, vagy az Esterházyk vagyonával...
Hozzájuk képest akkora volt a különbség, mint a Kismiska-bau Kft. és a Trigránit árbevétele közt...

Egyébként a fletód milyen felajánlásokat tett a patai cigók elkaszinózott egymillióján kívül?
Adót csalani viszont profin tudott már a kezdetek kezdetén... lásd nomentana, fittelina..

flippant 2011.10.30. 10:50:16

@Azúrkék égbolt: Szólni kéne ezeknek, hogy a piros bögrés akciónak már vége van...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.10.30. 10:54:05

Nem kell olyan párt, ahinek ilyen diktatórikus, személyi kultusszal mélyen átitatott a belső berendezkedése. Ha a saját pártjában ezt csinálja, akkor vajon miért tenne másként (ezt látjuk most is). Ide nem népvezér, meg nemzetmentő kell, hanem egy okos ember, jó stábbal. Meg kell érteni, hogy olyan megoldás nem jó, amelynek során összerúgjuk a port a szomszédainkkal és a szövetségeseinkkel. Ehhez túl picik vagyunk, ezt el kell fogadni. Emellett egy miniszterelnök ne showmenkedjen, hanem dolgozzon, vajon Vona milyen miniszterelnök lenne? Csak mert a hangzatos szólamok puffogtatása láthatólag nagyon megy, de olyan megoldások is vannak a tarsolylemezben, melynek során nem szigetelődünk el, esetleg nem keveredünk háborúba?
Emellett adjanak (majd) kidolgozott és számonkérhető programot! Különben a hülyenép 2/3-a (bocs 52%-a) megint üres lapot fog aláírni, amire aztán bármit rá lehet nyomtatni.

Viktus 2011.10.30. 10:57:23

@AbuBakr:

Sok esély nincs erre ... a százalékos növekedés nem jelent sok mindent, mert hiába több százalék papíron nem jelent sokkal több szavazót. Az emberek fele nem nyilatkozik meg, hogy a jelenlegi felhozatalból kivel szimpatizál. Ráadásul Budapesten, és nyugaton még mindig a béka feneke körül ugrál a jobbik, mert a cigánykérdésen túl még mindig nem tud semmiféle alternatívaként megjelenni.
Netán leül v.mi új játékos normális programmal mindjárt viszi a téteket ... persze az nem ilyen Gyurcsány féle rajongóklub lesz.

val 2011.10.30. 10:58:03

@benkoo: "aztán együtt ülünk majd a munkatáborban... "

Huuuuúúúúú, de jó lenne. Tangát birod? :D

Viktus 2011.10.30. 10:59:02

@sagia77:

Te a Fideszről beszélsz az, hogy jön a jobbikhoz? :P

benkoo 2011.10.30. 11:00:40

@val: majd kiderül...egyenlőre viccelődünk.. csak nehogy igaz legyen...

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 11:02:14

@benkoo: Mi mi van? Azt kérdeztem, hogy cigány vagy-e. Erre miért nem lehet egyszerűen válaszolni?

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 11:03:35

@AbuBakr: Ja, és ő robbantotta fel a viaduktot is.

val 2011.10.30. 11:05:15

@benkoo: "csak nehogy igaz legyen... "

Dehogyneeeem...

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 11:06:04

@val: Most miért kell egy teljesen más témájú cikk kapcsán betámadni a homoszexuálisokat?

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 11:06:52

@benkoo: Megint kitérsz. Egy igaz liberális erre őszintén felelne. Egyébként azért kérdeztem, mert a nácipárt a cigányokat szánja a táborba.

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 11:07:37

@benkoo: Egyébként Te vagy az avatar-fotódon?

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 11:10:39

@Schindler Pistája: Rohadvány náci vagy te, semmi más, egyetlen faszcsapással agyonütnélek.

flippant 2011.10.30. 11:11:46

Efftásak nem kéne azonnal terrort vizionálni. A pártközpont is lojalitásra utasított benneteket. Ha a szintén nácifasisztarasszista orbánból indulunk ki, ő sem teljesítette a beígért terrort (2 hét és rend lesz, tolvaj komcsik felelősségrevonása, stb.)

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 11:12:34

@flippant: vagy esetleg nem voltak tolvaj komcsik, ugyi okoska?

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 11:13:42

@Lófasz Hadnagy: Miért kell a nácikat és a homoszexuálisokat egybemosnod?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.10.30. 11:16:12

@Jankove: Már bocs, de az uszítás csak ront a helyzetet, más meg még nem produkált. Ennyi erővel az MSZP részországgyűlései is tök hasznosak voltak, valóban nem mentek semmire velük.

flippant 2011.10.30. 11:18:31

@igazi Lencsés lstván: Elég ha megnézed hagyót vagy hunvaldot. A szemük se áll jól. Vagy gyurcsányit, aki már akkor is hazudott mikor levegőt vett. Persze az orbáncék se különbek. Egyik kutya másik eb. Én (okoskaként) egy sunyi háttéralkut vélek felfedezni a 2 MSZMP utódpárt között (fidesz, mszp) aminek a választási rendszer a színjátéka. Gondoljunk csak az elhíresült gyurcsányi-orbán vitára ahol Vitya szándékosan tetette magát gyengeelméjűnek, hogy a gyurcsányi győzhessen. Hiszen így folytatódhatott az országromboló ámokfutás ami után borítékolható volt a 2/3. Nagyon ügyesen le van itt minden szervezve

AbuBakr 2011.10.30. 11:22:19

@Viktus: Tudod a cigókérdés elég expanzív. Ahol pár éve még nem volt gond, ott mára már van, és ahol most nincs, ott hamarosan lesz.
A letarolt falvak után keresnek új, szűz területeket, ez így van a szülővárosomban is...
Mindig voltak cigók, de pár éve bejárnak a tyúkólokba...
Egy-két év és gyilkolni is fognak.
Nézegesd az etnikai és a bűnözési térképeket olyan 10 éves intervallumban... Rájösz, hogy nincs biztonságban Vas vagy Veszprém megye se..
Csak idő kérdése..
De a cigókérdésen kívül akad még mondanivaló a jobbiknál, és egyre inkább eljut az emberekhez

Viktus 2011.10.30. 11:26:56

@AbuBakr:

Az egyéb mondanivalójuk ugyanaz a sz*r ami a Fidesznek ... ami nem vezet sehova, mint tapasztalhatjuk csak az összeomláshoz.

benkoo 2011.10.30. 11:29:34

@igazi Lencsés lstván: először lehet aztán jönnek a többiek..

Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2011.10.30. 11:34:08

@Éhes_ló: Ha hasonló arányban passzol Izraelre, akkor a jobbiknak ott a helye. Menjenek Isten hírével.

2011.10.30. 12:13:11

@igazi Lencsés lstván: Mátyásnak nincs megfelelője, a sztoriját könyvekből ismerjük, azok pedig nem lehetnek tárgyilagosak. Állítólag igazságos volt, de egyben rendkívül szigorú is, úgyhogy mint mondtam, az ő megítélésére nem vállalkoznék.

Illetve Mátyás valószínűleg nem adott parancsot a számszeríjászainak szemkilövetésekre :)

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 12:31:19

@igazi Lencsés lstván: Csak mert beléd szerelmesedtem. Miért vagy anonim?

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.30. 12:34:52

@igazi Lencsés lstván: Randa ahogy a seggedbe vág. Minek küldözgetsz magadról fotókat?

steverubellreborn 2011.10.30. 14:07:01

@Schindler Pistája: Adolfka,gyógyszerosztás van, fejezed be a netezést!

steverubellreborn 2011.10.30. 14:08:11

@Viktus: bajnai üzleti köre persze makulátlan.

steverubellreborn 2011.10.30. 14:10:24

@HUN_Sector: bezzeg,a tiszta, romlatlan vidék amely zavaros gyulát kitermelte:)))

steverubellreborn 2011.10.30. 14:11:56

@Schindler Pistája: veled kezdhetnék ha valaha is odajutnának:)

Lencsés István 2011.10.30. 14:30:59

@igazi Lencsés István: Tanulj meg írni te huza - vona rajongó csaló ! :) ;)

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 15:10:20

@Lencsés István: Látom ezzel leplezed, hogy alig tudod kisilabizálni amit írnak neked, érveid meg nincsenek. Na most jöhet a "én nem vagyok anonim" gyerekes szlogened! :-))

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.30. 15:12:45

@Schindler Pistája: Tévedésben vagy! A marha vagonokba csak a marhák kerülnek (te) a cowboyok (én) maradunk a lovunk nyergében. :-))

2011.10.30. 15:19:09

@kovi1970: "Teljesen mindegy miben van igaza, miben nincs, ez a XXI. században nem szalonképes"

Szalonképes? Ugye nem vagy annyira naív, hogy elhidd, drámai változásokat el lehet érni passzív morgással, és transzparensek lengetésével? Még a főnököd Fletó is vallja: "lehet tüntetni a parlament előtt, majd megunják, hazamennek" kb. ennyire hatja meg őket a szalonképes stílusod. Pont a minap ítéltek el egy faszit, TERRORIZMUSÉRT mert betelefonált az egyik kertévébe, és elmondta a véleményét, persze nem szalonképes stílusban. Én sosem fogom agyilag felfogni, miért várnak egyesek más végeredményt, ha mindig mindent úgy csinálnak. 21 éve elég szalonképesen csinálunk mindent -na nem azért mert ilyen rendes nép vagyunk, hanem inkább beszari, lusta, önző- oszt mi változott?? Ennyi idő nem elég belátni, hogy itt bizony keményebb eszközök kellenek? Egyébként nézz körül a világban, mindenhol megy a hőzöngés, és egyre durvul. Nem mondom, hogy ez jó, de olyan ez mint a suli. Ha hagyod hogy a fejedre nőjenek, egyre többen jönnek rá, hogy bármit megtehetnek veled, és meg is teszik. Néha vissza kell baszni, akár szalonképes akár nem.

Szergej55 2011.10.30. 16:18:31

@Gogol: Akkor eléggé nagy szarban van ez az ország.

popocatepetl 2011.10.30. 18:42:06

@flippant: Kopjál már le Gyurcsányról, szégyelld magad, hogy így beszélsz róla! Pár év múlva ezt nagyon fogod bánni.

popocatepetl 2011.10.30. 18:42:47

@benkoo: Kár, hogy ilyen körülmények közt kell találkoznunk.

benkoo 2011.10.30. 18:43:38

@popocatepetl: mert? milyen körülmények vannak?

popocatepetl 2011.10.30. 18:45:49

@steverubellreborn: Ne viccelj a gyógyszerekkel, vannak akiknek súlyos gondjaik vannak a pirulákkal!

benkoo 2011.10.30. 18:46:10

és az miért baj? netán rossz gondolatok vannak benned?

benkoo 2011.10.30. 18:55:16

címem, számom kuruc.info-n....

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.30. 19:00:27

@benkoo: Nagyon szívesen szerelmeskednék a seggeddel.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.30. 19:01:04

@benkoo: Ó látom már bontakozik ki a szerelem! :-))

popocatepetl 2011.10.30. 19:05:16

@benkoo: Kattints rá a popocatepetl nevekre a különböző hozzászólásokban és akkor megláthatod, hogy a buzeráns üzeneteket az a beteg írta aki a bőrömbe bújt pár napja és ott éli ki magát! Egyébként lencsés pajti az, de ez legyen a legnagyobb öröme egyszerű kis életének.

benkoo 2011.10.30. 19:06:03

na ezt itt be lehet fejezni....idíóta. tudtam én ahol a neonácik ott a melegség... lásd SA főnök...

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 19:06:05

@popocatepetl: És akkor mi van? Közöd rohadt náci?

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 19:06:49

@benkoo: Beszittyantottad, ugye? Így készítem ki a hülye nácikat.

benkoo 2011.10.30. 19:12:46

akkor nácikkal próbálkozz...

igazi Lencsés lstván 2011.10.30. 19:20:58

@benkoo: popóka az, így akartam lejáratni, már lassan megőrül

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.31. 07:53:47

@igazi Lencsés lstván: Tudom, mesélte a mama. Lankadt voltál és fizetni sem akartál. Csípj fel valami nyugdíjas nénit, fújd be a pöcsöd hajlakkal, akkor talán sikerülni volt!

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.31. 07:55:28

@benkoo:
@igazi Lencsés lstván: Hogy rohadnál meg szemét! Jobban utállak mint a szomszéd fiút aki kiskoromban nagyon szerette a seggem.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.31. 07:56:26

Na mentem, jön haza a mama a műszakból, reggelit kell csinálnom.

igazi Lencsés lstván 2011.10.31. 07:58:32

Jó reggelt Barátaim! Nem tudja valaki mi ez a nagy nyüzsgés a temetők körül? Megint valami katolikus baromság készülődik?

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.31. 07:58:50

@Lencsés István: Ne dumáljál! Még mindig jössz a sékel árával amit kölcsönadtam a szent földi utadra és a fityma műtétedre, hogy a tieid között elvegyülhess!

igazi Lencsés István (törölt) 2011.10.31. 08:01:55

@popocatepetI: Ja. A ravatalózóban volt egy 80 körüli jól kinéző nénike, nagyon rá vagyok gerjedve.

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.31. 08:02:43

@igazi Lencsés István: Stipi stopi! Te húzzál vissza a szeméttelepre guberálni!

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.31. 08:03:33

@igazi Lencsés István: És mi lesz sékellel amit adtam? Ha nem mész guberálni, hogy adod vissza?

Lencsés István 2011.10.31. 09:45:44

@igazi Lencsés István: Hogyne lennének érveim .... Ha a huza - vona pártja valami csoda folytán kormányra kerül , akkor vége MAGYARORSZÁG - nak .... Az meg nem gyerekes szöveg az anomiozás hanem tény . :) ;

Lencsés István 2011.10.31. 09:47:25

@popocatepetI: Majd ha képes leszel normálisan kommunikálni akkor írj , ne ilyen ökörésget írkáljál te agyhalott ....

Lencsés lstván 2011.10.31. 11:27:35

@Lencsés István: Különben se írkálj anonim! Mert én a Lencsés vagyok. Nem vagyok anonim. Én vagyok személyesen a Lencsés, aki nem anonim.
NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM!

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.31. 11:31:48

@Lencsés István: Na most már tudjuk hogy nem vagy anonim, de nem is vagy az igazi.
Mi lesz a kölcsönadott sékelemmel?

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.31. 11:32:51

@Lencsés István: Az előbb írtad hogy vagy vagy az igazi Lencsés István.
Te tiszta hülye vagy?

Lencsés István 2011.10.31. 11:40:59

@Lencsés lstván: Látom unatkozol , inkább menj dolgozni ! :) ;)

@popocatepetI: Én vagyok Lencsés István , ő tuti nem az ha felfordul akkor sem . :) A hülyeségedre meg nem reagálok . A hülye pedig te vagy mert írni sem tudsz ....

Kurt úrfi a rubelribancok réme 2011.10.31. 17:36:20

@Lencsés István: Te se olvasni, se írni nem tudsz és a faszom se hiszi el hogy te vagy a Lencsés. Te csak egy hülye köcsög vagy!
Még írd le tízszer hogy nem vagy anonim, biztos erre élvezel. Szar neked, sekélyes életed lehet. :-))

Lencsés lstván 2011.10.31. 17:37:51

NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM! NEM VAGYOK ANONIM!

Hol a gyógyszerem? :-))

Lencsés István 2011.11.01. 09:16:58

@popocatepetI: Én tudok olvasni , és írni is . :) ;) Az hogy nem hiszed el az a te dolgod de attól még a tény az tény marad ! :) ;) Amúgy ha baj van az országban akkor inkább ez , hogy valaki a tényeknek nem hisz , de 1 anonimnak igen . :( A sértésed lepereg ! :) ;) Amúgy ez is 1 igaz állítás hogy ha valakinek valami fáj akkor elkezd sértegetni ! :) ;) Ha meg idegesítelek akkor ne foglalkozz velem , ennyi a történet ! :) ;) Az életem pedig nagyon jó , sok dolog miatt köztük az egiyk az hogy FIDESZ kormány van ! :) ;) Na ennyi ! :) ;)

Lencsés lstván 2011.11.01. 14:10:15

@Lencsés István: Te rohadt nicklopó! Anonim vagy! Én vagyok az igai Lencsés István! Jaj, nem, az valaki más. De én vagyok a valódi, aki nem vagyok anonim!

Lencsés István 2011.11.02. 09:57:39

@Lencsés lstván: A nicklopó te vagy ! :) ;) Anonim is te vagy ! :) ;) Igai nincs maximum igazi , de neked nem az a neved ami nekem szóval erről ennyit ! :) ;)

Lencsés lstván 2011.11.06. 11:48:40

@Lencsés István: Baszd meg! Tanuljál mér meg írni! Nem tudod hogy kell használni a vesszőket?
Mi az az igai? Te sötét barom!
Na írd le még ötvenszer hogy nem vagy anonim! :-))

Lencsés István 2011.11.06. 11:50:28

@Lencsés lstván: Nem tudsz olvasni . :( Direkt írok úgy ahogy . :) ;) Ezt már leírtam .... A sértésed meg lepereg , ezt is írtam már ! :) ;)

Lencsés lstván 2011.11.06. 20:34:18

@Lencsés István: Ja persze! Azért válaszolsz mindig. Nem pereg le rólad, te kis anonim nulla!

alien 2011.11.07. 08:55:34

@Jankove: más ötletem nincs, egyébként a mérleg több apró besurranás, egy kirabolt nagyi, 1 letépett lánc de ezek csak a vége felé történtek, előtte nem volt semmi, biztos szerencse én csak annyit próbálok mondani, hogy a hőzöngés nem ér semmit attól csak rosszabb lesz, iskola meg fene tudja mi kell hogy felemelkedjen ez a réteg, lehetősége legyen dolgozni ilyenek

Lencsés István 2011.11.10. 12:04:34

@Lencsés lstván: Azért válaszolok mindig mert én megtisztellek minden sértésed ellenére . :) ;) De lepereg , ja és az anonim nulla pont te vagy azért lopsz mint a huza - vona testvéred ! :) ;)

2011.11.12. 08:51:36

@sagia77: "Ide nem népvezér, meg nemzetmentő kell, hanem egy okos ember, jó stábbal"

Okos ember jó stábbal? Ez jó. Az okos ember jó stábbal neked kiszámolja flottul, hogy az eleve törleszthetetlen adósságunk mellé, mennyi hitelt kell még felvenni, és mennyi vért kell leszívni még a nemzetből, hogy ne kelljen idén lehúzni a rolót. 20 éve ez megy, a végeredményt magad is prognosztizálhatod: egyre lejjebb csúszunk a lejtőn, és mostmár nem nagyon van hová. Barátom az okos ember jó stábbal nem tud mást, mint egy dimenzióban gondolkodni, kiszámolni százféleképpen ugyanazt, és megmondani mi miért lehetetlen. Eddig nagyon sok okos ember vezette már ezt az országot. Aztán mindegyik odáig jutott, hogy a nagy szavakból nem lett semmi, az okosságát arra használta, hogy lelépjen egy talicska pénzzel, és éljen mint hal a vízben. Most olyasvalakire lenne szükség, aki nem tartja oda a picsáját száz forintért. Akinek fontosabb az ország, mint a zsebtömés, és idegen hatalmaknak való állandó, és kényszerű megfelelés. Ide nem okos ember kell, hanem olyas valaki, aki el tudja magyarázni neked, hogy ne vágd láncfűrésszel magad alatt az ágat, pláne ha rajtad kívül még 10 millió ember ül az ágon. Olyan ember kell, aki ráébreszt, hogy eddig opportunista önző életvitelt folytattál, és vannak fontosabb dolgok is az ételben, mint a harácsolás. Olyan ember kell aki ráébreszt, hogy ezt a problémát nem kockásfüzeten kell megoldani, hanem az emberek fejében. Magyarország ugyanis elsősorban azért van gazdasági, morális, és mindenfajta válságban, mert brutális zűrzavar van a fejekben, (nem véletlenül, minden nap tesznek róla, hogy ez így is maradjon) rendrakást ott kell elkezdeni, ez a probléma origója, és megoldása egyben. A jobbik kb. ezt próbálja.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.11.12. 09:10:18

@Jankove: És ez lenne Vona, meg az őt körülvevő sültbolondok, akikből minden bizonnyal miniszter lenne? Hát, nem győztél meg, még ha hosszút is írtál...

2011.11.12. 09:42:54

@sagia77: Meggyőzni? Ugyan. Győzz meg egy kábszerfüggőt arról, hogy ártalmas amit csinál. Reménytelen. Majd ráébredsz magad előbb vagy utóbb. Amikor már késő.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.11.12. 11:08:29

@Jankove: Értem már! Te valami bölcs prófétaféle vagy, igaz-e. Akkor jól tettem, hogy csak röviden válaszoltam, időpazarlés lett volna kifejtenem.

2011.11.12. 11:55:40

@sagia77: hmm. A próféták a jövőt kémlelik, kétes hitelességgel. Én csak látom honnan jöttünk, hol vagyunk, hova tartunk. Összekötöttem a három pontot, és levontam a konzekvenciát. Minimális logikai készség, és objektivitás.

Te csak simán utálod Vonát, és a sleppjét, igazából magad sem tudod miért. Mert utálni kell, ezt várják tőled, ez a trend, te pedig trendi vagy.
süti beállítások módosítása