Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) Anglia (13) anglia (5) áradás (72) Argentína (3) Argentina (4) árvíz (12) Ausztrálai (3) Ausztrália (33) ausztrália (17) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) baleset (83) Baleset (4) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) Brazília (14) brazília (7) bulvár (5) bundesliga (3) Bundesliga (5) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) Donyeck (11) donyeck (5) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) Egyesült Államok (16) egyesült államok (9) egyetem (3) Egyiptom (4) egyiptom (5) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gáza (8) Gaza (4) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) India (18) india (5) Indonézia (5) Irak (10) irak (3) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) Japán (20) japán (8) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) kalifornia (6) Kalifornia (12) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) kijev (10) Kijev (3) Kilauea (3) kína (23) Kína (41) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) Kutya (3) kutya (8) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) Matolcsy György (3) matolcsy györgy (11) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) Mexikó (10) mexikó (5) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) Németország (13) németország (5) népszavazás (5) New York (13) new york (6) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) Olaszország (8) olaszország (4) olimpia (4) öngyilkosság (6) orbán viktor (16) Orbán Viktor (8) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) Oroszország (30) oroszország (15) orrszarvú (3) országgyűlés (3) oscar (3) Oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) pakisztán (5) Pakisztán (9) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) putyin (3) Putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) szíria (3) Szíria (8) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) Thaiföld (4) thaiföld (3) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) törökország (6) Törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) Ukrajna (34) ukrajna (29) ukrán válság (4) ülés (3) USA (74) usa (31) utasszállító (3) választás (3) válság (4) vatikán (5) Vatikán (3) vélemény (3) Velence (5) venezuela (3) Venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) Washington (3) washington (7) zuhanás (3)

2011.11.24.

Ajándékba nem kapja senki a 7,5 milliót

Címkék: selmeczi gabriella 7 munkaadói támogatás 5 millió adómentes támogatás

 

 

A munkaadók 7,5 millió forintig adómentes támogatást adhatnak dolgozóiknak a rögzített árfolyamú végtörlesztésre - közölte Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján, utalva az Országgyűlés erről szóló hétfői döntésére.


A pénzt közvetlenül a hitelező bank számlájára kell utalnia a munkáltatónak. Ha valaki már végtörlesztett, akkor is kérheti a munkáltatójától az adómentes támogatást.

Ha a 7,5 millió forintot vagy az az alatti összeget megkapja a dolgozó a munkaadójától, akkor azt a támogatást nem terheli adó.

Az általunk megkérdezett emberek nem nagyon hiszik, hogy a munkaadóknak lenne ennyi pénzük, ha igen, akkor jobbára a multikra tippelnek, a kis kft-knek nem lesz erre pénze. Egy dologban biztosak: ajándékba senki sem fogja kapni ezt a pénzt.

 

 

114 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr363408948

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Breaking: Nemzetközi hitelminősítők és az IMF leminősítését fontolgatja a kormány 2011.11.25. 10:28:12

A kormányszóvivő ma reggel 7:00kor a Kossuth téren tartott, Magyarország bóvlivá minősítésével kapcsolatban tartott sajtótájékoztatón  bejelentette, hogy a Kormány drasztikus lépésre szánta el magát a szabályokat folyamatosan áthágó,&nbs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ben Franklin 2011.11.24. 22:58:36

Jaja, és miért is kéne ajándékba adni? Baszki, hol élnek egyesek? ADÓMENTES, az elég nagy dolog ám! Átírják a munkaszerződést, egy ideig leköteleződik a munkáltatónak de nem bukik milliókat az árfolyamveszteségen. A deviza kitettség meg állami szinten is javul. Valószínüleg ezzel is inkább a normális munkáltatók értékesebb alkalmazottai járnak jól de mindenképp pozitív intézkedés. Ahol cégautóra tellik ott erre is.

kuki123 2011.11.24. 23:04:52

Nem agyrokkantak a fityesek, mi?!

hol a faszban élnek ezek? a fellegekben?
És tegyük fel hogy hitelt átvállal...mi lesz ha azt mondja a csávó hogy leszrom a munkát oszt nem dolgozok hogy fogja behajtani rajta?

egyáltalán ....a cég nem hülye hogy ilyen baromságba ömlessze a pénzt mikor K+F-re is költhetné...

agybarmok...

Másrészt fogadjunk hogy azért mérte fel a napokban a közalkalmazottak devizahitelét, mert így majd mint jótevő állam kifizetni nekik mint munkáltató...

Hát beszarok...

szgy 2011.11.24. 23:06:02

nem tudom hogy csak adó- vagy járulékmentes is ez az összeg. ebben az esetben jó üzlet lehet a munkaadónak is, ha a bérköltség és a nettó fizetés közti különbséget nézzük és megegyeznek valahol mondjuk félúton. úgy értve hogy a fizetés egy része helyett adja ezt a támogatást.

Ex0dus 2011.11.24. 23:08:44

Arra tökéletes lesz, hogy fidesz közeli cégeknek állami megrendelésért cserébe a fidesz haverok hitelét kifizessék részben.

Egy cégnek nem érdeke megcsinálni ezt, eladósodott munkavállaló nem pofázik.

szgy 2011.11.24. 23:15:25

@kuki123: "egyáltalán ....a cég nem hülye hogy ilyen baromságba ömlessze a pénzt mikor K+F-re is költhetné..."

a cég? melyik cég? azt hittem ez minden cégre (munkáltatóra) vonatkozik, pl. az olyanokra is akik értékes munkaerőt (pl. kutatókat, fejlesztőket) alkalmaznak és akarnak megtartani. akár olyan embereket is akik K+F területen dolgoznak. de lehet hogy az általad említett cégnél nem így van.

Ben Franklin 2011.11.24. 23:19:17

@kuki123: Másrészt fogadjunk hogy azért mérte fel a napokban a közalkalmazottak devizahitelét, mert így majd mint jótevő állam kifizetni nekik mint munkáltató...

Tehát eddig az volt a baj hogy a devizahiteleseknek, akik a saját döntésük miatt kerültek ilyen helyzetbe, nem segít az állambácsi. Most meg itt egy lehetséges segítség a közalkalmazottnak is(nem kötelező), most ez a baj. Vagy ingyen kéne, az OK lenne?

Ritka hülye vagy te öcsém.

pano78 2011.11.24. 23:26:03

A mi cégünk pl. minden munkavállalójának adott 500ezret lakásvásárlás/felújítás támogatására.30%-ig,max. 500ezerig támogatott,cserébe 3 évet alá kellett írni,ha előtte felmond valaki,akkor kell csak visszafizetni.
Az első időkben még többször is fel lehetett venni,5 évente.Már szigorítottak,csak egyszer lehet élni vele.
Viszont vannak feltételi is,nyilván aki leszarja a munkáját,és kifelé lóg a lába,mozgóbére a 0-hoz konvergál a hozzáállása miatt,annak nem adják.
De ez a 7,5milliós dolog elég érdekes,ez Mo. 2. legnagyobb árbevételű cége adta,de azért a 7,5millát itt is megkérdőjelezném...

elmeherceg 2011.11.24. 23:29:00

Zseniális.
Így a munkáltató, pl. egy minisztérium adómentesen tolhat még 7,5 milliót az önhibáján kívül devizában eladósodott miniszternek, államtitkárnak is akár.

belepofazok 2011.11.24. 23:30:36

Halál az egész végtörlesztésbe.

Csak a devizahiteleseknek van problémája ebben az országban?!
Nem.
Miért kell őket állami erővel, a többiek zsebére megmenteni!?!

JQA.

Az eszközkezelő, az egy értelmes ötlet volt. A végtörlesztés egy agyrém.

Megyünk bóvliba, mert oda valók vagyunk ilyen feltételek mellett.

kuki123 2011.11.24. 23:35:20

@Ben Franklin:

mielőtt le ritkahülyézel

1. nincs hitelem
2. soha nem is lesz mert szüleim megtaítottak arra hogy Ne!

továbbá egyéni döntés vállalja a felelősséget: viszik a házat vigyék faszom...

én fizetem aszámláimat adózok nem kockáztatom az állami költségvetést Erre a faszopoknak segít az én adómból az én kontómra dönti be a forintot csak hogy az egyén hibáját jóvátegyék..
szerintem elég egyértelmű voltam hogy kenjék a hajukra a devizahitelüket és senkinek semmit a közösség pénzéből egyéni hibák kijavítására.

@elmeherceg:
jah és én is erre gondoltam mivel teli vannak hitelekkel...

Ben Franklin 2011.11.24. 23:39:43

@belepofazok: @kuki123:

Nem kell besz*rni pont azért értelmes ez az 5let mert a munkáltató csak annak fog 3 v. 7 misi támogatást adni, akire hosszabb távon szüksége van, és vélhetőleg nem minimálbérre alkalmazzák. A munkáltató feltételezhezően jobban ismeri az emberét, mint arra az állam képes a nyilvántartások alapján...szerintem.

szobatars 2011.11.24. 23:40:00

@kuki123: Másrészt fogadjunk hogy azért mérte fel a napokban a közalkalmazottak devizahitelét, mert így majd mint jótevő állam kifizetni nekik mint munkáltató...

Gondolom sokkal inkább azért mérte fel, mert a közalkalmazottak állami kezességvállalás mellett vehettek fel hitelt. Vagy ha te lennél a kezes nem lennél kíváncsi arra, mennyit is kell fizetned, ha az adós már nem bírja???

Egy szatyor gombának több infója, mint neked, de a gombák legalább nem kommentelnek...

aha, persze 2011.11.24. 23:41:40

Úgy tűnik, mintha az lenne a poénja, hogy állami nagycégek vezetői kifizettessék a saját sarukat az állami céggel, támogatás címszó alatt.

belepofazok 2011.11.24. 23:44:03

@kuki123: "Erre a faszopoknak segít az én adómból az én kontómra dönti be a forintot csak hogy az egyén hibáját jóvátegyék.."

Szavaznék rád, ha indulnál pénzügyminiszternek.

belepofazok 2011.11.24. 23:45:23

Azokat a felelőtlen állampolgárokat, akiknek pl. megtakarítása volt, és részvénybe tették.... azokat kárpótolja valaki?

Ja, nem, mert azok nem felelőtlenkedtek. Azok próbáltak előremutatóan működni. Hát most megszopatják őket.

makacs szennyeződés 2011.11.24. 23:58:38

@szgy: "pl. az olyanokra is akik értékes munkaerőt (pl. kutatókat, fejlesztőket) alkalmaznak és akarnak megtartani."

bocs, ez kiütötte a szemem.
a kutató, orvos, tanár itt a legalja, ha fizetésbeli megbecsülésről van szó. a nemkívánatos teher 80-150-ért, elküldendő. értékes?! hol élsz te?

az értékes munkaerő a termékmenedzser, önkormányzati képviselő, jótanácsadó, üzletkötőmenedzser, igazgatómenedzser, termékmenedzser, tehát akik valódi értéket teremtenek.

a többi fölösleges, tehát annyit adunk neki, mint a lámpánál a koldusnak. 1x1=1

Pszt! 2011.11.25. 00:16:25

Hűbazz, ez állati jó visszaélésekre adhat okot!

boozoo 2011.11.25. 00:20:13

Nekem van hitelem, de nem haragszom azokra, akiknek nincs.
Viszont holnap megkérem a főnököm, hogy adjon 7 millát. Poénnak jó lesz... Agyrém.

2011.11.25. 00:20:49

Nem tudom, egy multinak hogy lenne pénze erre? A kis kft-nél persze hiányzik hozzá a forgótőke, nincs miből adni, de ott még mondjuk pont annyian dolgoznak, hogy lehetne adni mindenkinek, aki kéri.
Egy multinál dolgoznak sok százan c. sok ezren is, kinek adjon a kérelmezők özül?
Mert mindenkinek ő sem tud, arányaiban ugyanolyan megterhelő ebben a válságban, mint a kis cégnek a kevesebb pénz...
Nem beszélve arról, hogy a multi részvényesei ugyanolyan profitorientált menedzserek, mint a csúnya bankoké, akikre ugye az egész balhé rá van kenve, nem szeretnek lekötni sok-sok évre sok-sok pénzt, úgy hogy effektív hasznot nem hoz, nem növeli a cég bevételeit.
Mondjuk, azért páran biztos fognak kapni, de tuti nem az adminisztrátor Gizike, vagy Józsi a szalag mellől, akiknek másképp elveszik a lakását, hanem az akármilyen fontos menedzsment tag kap majd, aki így -huhh- vissza tudja fizetni a balatoni nyaraló vagy a harmadik gyereknek két éves korában megvett lakására felvett kölcsönét.
Két, sőt három okból is a menedzserek fognak kapni: mert Gizike helyére negyven (vagy négyszáz) másik Gizikét találnak, aki kölcsön nélkül, sőt Gizike fizetésének egy részéért is megcsinálja az adott, nem túl speciális melót, másrészt, mert Gizike fizetéséből 458 évig tartana törleszteni a 7,5 milla kölcsönt, ennyire meg pláne nem terveznek előre Gizike posztján...
A harmadik ok meg egyszerű: kéz kezet most: Gizike és Józsi nem puszipajtások a döntéshozókkal, nincs uram-bátyám meg kéz-kezet mos...
De a húzás ügyes: a kisember majd megint a gonosz munkáltatóra, a mocskos kapitalistára lesz mérges, nem a kormányra és nem magára.

Bélabáttya (törölt) 2011.11.25. 00:25:16

Hát, az államtitkárokon túl jól járhat még pár ember. Példul a legtöbb kisebb-nagyobb kft tulaja és családtagjainak jó része is bejelentett dolgozó a saját cégben. Utalnak maguknak egy kicsit, azzal se kell plusz trükközni. Okos.

szgy 2011.11.25. 00:36:57

@makacs szennyeződés: valamit nagyon félreértettél. pl. fejlesztő informatikusoknál 400 körül kezdődik a fizetés. létezik olyan ember aki komoly fizetésért komoly munkával komoly hasznot termel a munkáltatónak aki sokat veszít már csak azzal is ha egy új embert kell a helyére szerezni, betanítani, stb. sokszor a képzettségnél többet számít az adott cégnél szerzett tapasztalat.

ez egyáltalán nem jelenti azt hogy nincs olyan aki kevesebbet keres, a végleteket könnyű megtalálni, és - bár sajnálatos ez a helyzet - abból a szempontból teljesen lényegtelen hogy vannak olyan szerencsések akik sokat érnek a munkaadójuknak.

glinolid 2011.11.25. 00:37:02

Ha javasolhatom, térjünk vissza az ortodox gazdaságpolitikához: 200 alatti CDS felár és 180-200 körüli CHF.

ds3 2011.11.25. 00:37:11

Én, mint munkaadó, nagyon szívesen odaadnám magamnak, mint munkavállalónak a cégben levő összes pénzemet hiteltörlesztésre adómentesen. De sajnos sosem vettem fel hitelt semmire, mert nem szeretek tartozni. Így kénytelen leszek nyereség és osztalékadót fizetni, ha már a hiteles vállalkozóknak nem kell. Köszönöm, hogy így jutalmazzák az előrelátásomat.

szgy 2011.11.25. 00:45:08

@belepofazok: "Csak a devizahiteleseknek van problémája ebben az országban?!
Nem.
Miért kell őket állami erővel, a többiek zsebére megmenteni!?!"

hát azért mert mostanában már olyan patáliát csaptak hogy muszáj volt velük kezdeni valamit. olyan "érdekcsoport" lettek mint pl. a nyugdíjasok, stb. már a jobboldali devizahitelesek is azt nyomatták hogy a kormány lepaktált ellenük a bankokkal mert nem találtak ki egy hét alatt semmit.

egyébként annyira megéri velük foglalkozni hogy a választások előtt még a jobbik is azzal kampányolt hogy a MNYP vagyonból fizetné ki a devizahitelesek tartozásait.

szgy 2011.11.25. 00:52:27

@glinolid: "Ha javasolhatom, térjünk vissza az ortodox gazdaságpolitikához: 200 alatti CDS felár és 180-200 körüli CHF."

( a bux index is biztos sokkal jobb volt :-) )

ami alatt felment az államadósság közel a duplájára? (kb. 55%-ról 80-ra) kösz, inkább ne.
bár, jobb ha az unokák fizetik vissza azt amiből mi jól élünk, lásd pl. milyen jó volt amikor nem volt itt munkanélküliség, stb.

ha azt hiszed hogy magyarország gazdasági helyzete érdemben befolyásolhatja a chf árfolyamát akkor nagyon el vagy tévedve. mint ahogy azok is aki a benzin árát erre fognák, mintha éppen valami olajipari nagyhatalom lennénk.

szgy 2011.11.25. 00:57:08

bár a cikk csak 5 mondat, felhívnám a figyelmet az "adómentes" szóra, elég furcsa hogy magyarországon ez elkerülte a zemberek figyelmét.

illetve itt van még hogy közvetlenül a banknak kell utalni, tehát nem a havernak, stb.

glinolid 2011.11.25. 01:05:52

@szgy: most pedig csökken az államadósság, a GDP örült tempóban növekedik, államkötvényeinkért sorban állnak és az IMF-re sincs szükség. Értem.

elmeherceg 2011.11.25. 01:14:28

@szgy: ha neked valaki (munkáltató) kifizet az adósságodból 7,5 millát, akkor nem kaptál 7,5 millát?
Vagy te másképp látod?

médiamanipulátor 2011.11.25. 01:20:22

@Bélabáttya: nekem is ez jutott eszembe, kivesznek 7.5-et fejenként (akár a hátralévő egy hónapra bejelentve alkalmazottnak), vagyis adómentesen jut ekkora jövedelemhez.

tikitaki 2011.11.25. 01:34:13

aki tulajdonos abban a cégben, ahol alkalmazott, ott adómentesen ki tud venni a cégéből 7.5 milliót. Ezzel megnyer a végtörlesztéses nyereségén felül még plusz kb. 1.5 millió Ft-ot. Valamelyik képviselő még akart egy kis pénzt keresni a végtörlesztésen, hátha nem figyel oda senki és úgyis megszavazzák, mert azt hiszik, a Lázárral meg az Orbánnal biztos ez is meg van beszélve.

Ex0dus 2011.11.25. 01:59:31

@szgy: "ha azt hiszed hogy magyarország gazdasági helyzete érdemben befolyásolhatja a chf árfolyamát akkor nagyon el vagy tévedve"
Pénzügytan alapok, utánanézni. Ki mozgatja szerinted, csak megkérdezem azért?
Gyanítom ez alatt azt érted, hogy bármit is csinál a magyar fél, a chf/huf árfolyamot mi nem tudjuk megváltoztatni (illetve a magyar események). Hmm, ez határozottan érdekes, mert akkor nem értem, hogy a chf/huf árfolyam hogyan gyengülhet jobban (tendenciózusan), mint az eur/huf. Összeesküvés, elmúltnyolcév, shortolólovagok?

Nem az ortodox gazdpol nyomta fel az államadósságot, hanem a felelőtlen. Érezzük már a különbséget 1d-s honfitársam.

Azon meg külön röhögni lehet, hogy az unortodox gazdpol a fidesz szerint azt jelenti, hogy 0 (vagy legalábbis minimális arányaiban) kiadáscsökkentés, 500 újfajta adó. Ez mitől unortodox? Ugyanannyira felelőtlen, mint az elmultnyolcév, vagy úristen miket is mondok.

szgy 2011.11.25. 02:04:18

@elmeherceg: "ha neked valaki (munkáltató) kifizet az adósságodból 7,5 millát, akkor nem kaptál 7,5 millát?
Vagy te másképp látod?"

bizonyára bele akarsz magyarázni valamit mert nem értem miért írsz ilyen teljesen egyértelmű dolgot. gondolom azt lehetett nehéz megérteni hogy ha a munkáltatónak pl. a bruttó 100 fizetésem belekerül 130-ba amiből én 70-et kapok akkor ha adómentesen kifizet helyettem 100-at mind a ketten jobban járunk. papírozás tekintetében hasonló lehet pl. a tanulmányi szerződéshez.

szgy 2011.11.25. 02:17:18

@Ex0dus: "mert akkor nem értem, hogy a chf/huf árfolyam hogyan gyengülhet jobban (tendenciózusan), mint az eur/huf. Összeesküvés, elmúltnyolcév, shortolólovagok?"

nem erre gondoltam. úgy látszik lemaradtál az elmúlt néhány év eseményeiről. európai és világválság is van, az egész világ menekülődevizának használta a chf-et kb. szeptemberig, talán hallottad ezt a szót néhány ezerszer a hírekben mostanában. a világ _összes_ jelentősebb devizájához képest óriásit erősödött a chf, kb. 20-at végignéztem. a magyarországi dolgoktól nem független a dolog de kb. annyira lehet befolyással mint amennyire össze lehet hasonlítani a magyar és svájci gazdaságot.

"Nem az ortodox gazdpol nyomta fel az államadósságot, hanem a felelőtlen. Érezzük már a különbséget 1d-s honfitársam."

ezt hogy érted? elkúrtuk-ig volt felelőtlen utána meg ortodox, vagy mi? nézz már meg egy görbét az államadósság %-os változásáról mondjuk 2000-től, ezt már ezerszer agyoncsépelték, nem kezdem újra.
a "felnyomta" kifejezés ráadásul erős túlzás ha kb. 5% körüli változásról beszélünk, szemben a több 10%-os emelkedéssel.
ha meg nagyon számháborúzni akarsz nézd meg az aak lapján a statisztikákat.

szgy 2011.11.25. 02:23:12

@Ex0dus: "nem értem, hogy a chf/huf árfolyam hogyan gyengülhet jobban (tendenciózusan), mint az eur/huf. Összeesküvés, elmúltnyolcév, shortolólovagok?"

ha már pénzügytan alapokat emlegetsz baromságok helyett nézted már az eur/chf változását?

szgy 2011.11.25. 02:29:37

@glinolid: "most pedig csökken az államadósság, a GDP örült tempóban növekedik, államkötvényeinkért sorban állnak és az IMF-re sincs szükség."

az aak lapja szerint az utolsó 1 hónapban csökkent az államadósság, a GDP legutolsó adata +1.4%, az államkötvényekért megint sorban állnak egy hetet (3 alkalmat) kivéve, az hogy az IMF-re szükség van-e attól függ kit kérdezel. pl. az MNB szerint a gazdasági adatok nem indokolják. az hogy a befektetők pánikolnak és felverik a cds-t nem jelenti azt hogy a gazdaság sz*rban van.
még hozzátehetném azt is hogy a legutóbbi adatok szerint európában az egyik legnagyobb mértékben csökkent a munkanélküliség nálunk, pontos számra nem emlékszem, csak arra hogy a vállakozások 36000 emberrel többet foglalkoztatnak.

Jofiu 2011.11.25. 02:36:29

@elmeherceg: jóvan.
Hetedik komment elmélkedik az állami alkalmazottak kisegítésén, jóvan.
Azt hittem tovább fog tartani.
A költségvetésnek semmi sem drága, az állami alkalmazottak nanáhogy hozzájutnak a segítséghez.
Mert ugyan ki más adna ajándékba 7.5milliót Magyarországon, mint akinek nem kell ezt megtermelnie.
Elég nyalnia.

glinolid 2011.11.25. 02:50:44

@szgy: az unortodox 4-5%-os belengetett GDP helyett lett 1,4%, ami a régióban a legrosszabbak között van.
A bizalom elszállt, majd sorban jön a többi is.
hvg.hu/gazdasag/20111125_lemin_moodys

hallari 2011.11.25. 02:57:12

Ez egy kis kedvezmény, mondhatni gesztus a kormány részéről. A bibi csak az, hogy ugyanolyan, mint az egykulcsos SZJA. Megint a gazdagok járnak jól vele. Mert a havi millás fizetésű marketing menedzsernek ez simán jól jön, a cég is könnyen megadhatja neki, hiszen akár éven belül is visszatörlesztheti, ha meghúzza magát és 1 évig visszafogja a költekezéseit. Az ilyen dolgozó általában a cégnek is értékes, úgyhogy valószínűleg könnyebben kap nagy összeget, mint a nem sokra becsült, minimálbér-közeli Proli Józsi, akinek a hitele ugyan sok, de a vállalatvezetés szemében csak egy könnyen pótolható csavar, aki nagy értéket nem képvisel.

Ex0dus 2011.11.25. 03:03:18

@szgy: Igen feltűnt, inkább arra akartam célozni, hogy minden kihat a devizapiaci kereslet/kínálatra. Nincs olyan, hogy Magyarország nem hat rá. A rosszabb/jobb várakozások/egyéb események igenis kihatnak a Eur/Huf és azon keresztül a Chf/Huf ra is. Velünk szemben mozdul a piac, de nem mi mozgatjuk a világpiacot. Egyébként miért gyengülne a magyar fizetőeszköz a legerőteljesebben a régióban összehasonlítva mondjuk a lengyelekkel.

Az ortodox/nem ortodox résznél nem igazán értem, hogy mire akarsz célozni. Tehát az ortodox politika automatán jelenti egy ország masszív eladósodását? Számtalan példa bizonyítja, hogy ez nem igaz.

Különben is, miért az adósság mennyiségére fókuszálunk? Az adósság finanszírozhatósága a lényeg, nem a mennyisége. (ezzel persze nem az elmúlt nyolc évet akarom igazolni, mielőtt egyből jönne a válasz)

hallari 2011.11.25. 03:08:51

@elmeherceg: Hopp, tényleg. Na ez így már nagyon csúnya, ilyet még az MSZP se csinált.

Ex0dus 2011.11.25. 03:15:48

@szgy: hvg.hu/gazdasag/20111118_ksh_foglalkoztatottsag
A világpiaci válság kellős közepéhez viszonyítva 32e -rel több munkahely van, ez most komolyan akkorra siker, megint csak hivatkozhatnék környező országok adataira, vagy akár a németekre (mint legfőbb ker partner).

Persze, hogy jönnek állampapírt venni, akkorát emelkedtek a hozamok. Lásd nov 24.-ei DKJ kibocsátás.

szgy 2011.11.25. 03:32:34

@Ex0dus: "minden kihat a devizapiaci kereslet/kínálatra. Nincs olyan, hogy Magyarország nem hat rá."

persze, de "kis halak" vagyunk.

"miért gyengülne a magyar fizetőeszköz a legerőteljesebben a régióban összehasonlítva mondjuk a lengyelekkel."

igen, ez a magyar gazdaság/piac/ország baja.

"Az ortodox/nem ortodox résznél nem igazán értem, hogy mire akarsz célozni."

bocs, már én sem, kicsit fáradt vagyok már.

"Különben is, miért az adósság mennyiségére fókuszálunk? Az adósság finanszírozhatósága a lényeg, nem a mennyisége."

de abban gondolom egyetértünk hogy jobb ha kevesebb az adósság. pl. kevesebb kamatot kell fizetni. azt hiszem nem a legjobb út hitelek visszafizetésére újabbakat felvenni (hacsak nem jobbak az újabb hitel feltételei).

mendson 2011.11.25. 05:28:42

Nagy valószinüséggel a fidesz nagypofájui is tudják nagyon,de nagyon kevés cégnél lehet élni ezzel a törvénnyel.Na de az állami cégeknél,közhivataloknál el fog indulni az osztogatás.Ezt is kifejezetten magukra szabták.Ugyanis az egész fideszbagázs másból ,mint közpénz a büdös életben nem élt.

Gyurmigyuri · http://www.g3.hu 2011.11.25. 06:37:34

Ez a lehetőség a vállalkozóknak, cégtulajdonosoknak jó, már ha van ennyi tartalék a cégükben, vagy ki tudnak venni ilyen összeget a vállalkozásukból.
Nade! ez megint csak a tehetősebbnek jó, aki benne van a slamasztikában az ...-hatja.

zsitva 2011.11.25. 06:57:34

Kezdhetik mindjárt a MÁV-nál.

Állami cég 100%-ban, tehát mutasson példát.
Selmeczi utasítsa Szarvas MÁV vezérigazgatót, hogy méresse fel, hány bakter, irodista hölgy, kalauz, pályamunkás devizahiteles és fizessenek nekik 7,5 milliót ha ott dolgoznak még 10 évig.
Amúgy is ott dolgoznának de ezt most ne firtassuk.
Az állam ad a MÁV-nak évente 160+64+33+21+5+13+ ami még eszükbe jut millárd forintot (kb. 300-350 milliárdot) tehát teljesen mindegy, hogy ekkora összeghez még hozzácsapódik még 20-30 miliárd.
Legalább a kiskeresetű vasutasokon segít valaki.

özsen 2011.11.25. 07:07:14

Én olyan kíváncsi vagyok, kik és hogyan találják ki ezeket a fantasztikus ötleteket...csak piálnak közben vagy drogoznak is?

Asszongya a rogán seggfej a tévében, hogy a háromból CSAK az egyik minősítő sorolt minket bóvliba... nem kell ezzel foglalkozni...

Noooooormális??!!

lariflari 2011.11.25. 07:15:06

Én ha devizahiteles lennék,eladnám a fél vesémet az ebayon jópénzért,azt kifizetném belőle a hitelt.

totyatotya 2011.11.25. 07:17:31

Itt most komolyan azt várják, hogy hirtelen minden munkaadó adjon 7.5 millió forintot az alkalmazottainak? Csak azért, mert adómentesen teheti? Eddig nem adott 4 milliót (plusz közterhek), de most majd fog mert államnak nem kell belőle adni? Ez komoly?

elmeherceg 2011.11.25. 07:36:49

Egy magánvállalkozó, de egy betéti társaság beltagja sem veheti ezt igénybe, még ha netán lenne is ennyi szabad forrás a vállalkozásában, ugyanis ezt csak az alkalmazottak kaphatják.
Egy vállalkozó pl. az alkalmazotti adójóváírást sem veheti (vehette) igénybe.
Ezt a "kis segítséget" a költségvetési intézményekre, cégekre, az ottani fontos emberekre szabták

Minerva12 2011.11.25. 08:12:36

Én, aki forintban adósodtam el, az Egyenlő Bánásmód Hatóságnál tennék feljelentést, mert a munkáltatói juttatások terén nem tehetnek ilyen mértékű különbséget ember és ember között.

lariflari 2011.11.25. 08:15:51

@Minerva12: Akkor lehet hogy szerencséd lesz és miután nem fogja tudni finanszírozni magát az állam,kénytelen lesz megfelezni a forinthitelesek hitelösszegét ha a felét visszafizetik.Volt már ilyen,nem is olyan nagyon régen.

Winston Smith 2011.11.25. 08:23:25

@totyatotya: Nem kötelező, csak lehetőség.

Winston Smith 2011.11.25. 08:25:32

Amúgy a cégek jó része ezt nyilván úgy fogja ezt megoldani, hogy az év végi prémiumot vagy a 13. havi fizetést lehet "adómentesen" is kérni.

Ebben csak az a jó, hogy a költségvetés óriási szarban van, tehát ha sok cég él ezzel a kedvezménnyel, egy tetemes összeg fog hiányozni az SZJA/TB/nyugdíj befizetésekből...

papugaja 2011.11.25. 08:41:46

Vegyünk egy átlag feletti fizetésű munkavállalót 500e bruttóval. Munkaadó ad (nem 7,5 csak) 5 millát úgy, hogy havi 250e-s részletekben levonja munkavállaló bruttójából. Tehát 20 hónapig 250e a bruttója, viszont végtörleszt.

Ez azt jelenti, hogy:
- megszabadul a (adózott) jövedelméből fizetendő törlesztőrészlettől;
- ezzel egyidejűleg jelentősen csökken a nettója, akár a családi adókedvezmény előnyei is elveszhetnek. (vagy az eredeti bruttó után számítják az adót és a járulékot? Az duplaszopó!)
- 20 hónapig röghöz van kötve. Akkor sem léphet, ha jobb ajánlatot kap, és sorsa a cég sorsához láncolódik.

Namost nézzük ugyanezt 250e bruttóval és 7,5 millióval:
100e/hó levonás havonta még elviselhető? Talán. Akkor bizony 75 hónapig kell törlesztenie 150e bruttó mellett, de a hitel rabságától megszabadulva.

További kérdések:
Mi van, ha a cég becsődöl, felszámolják? Ez az összeg visszakövetelhető?
Mi van, ha egy cégnél túl sokan igénylik ezt? Milyen alapon döntsön a vezetés?
Ha egy képviselő igénybe veszi, és (netán előrehozott választások miatt a ciklus vége előtt) mandátuma lejár, ki fogja ezt visszakérni?

Nekem nagyon úgy tűnik, hogy ez valami vállalkozói lobbi ötlete eredetileg, hogy adómentesen lehessen vagyont kivenni a vállalkozásból.

becike4 2011.11.25. 08:46:56

@Winston Smith: Az a következő lépés lesz.Idióta,degenerált köcsögök.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.11.25. 08:47:25

f@szkorbács járna az automatikusan elinduló beágyazott videóért... :-(

nanehogymár 2011.11.25. 08:52:19

@papugaja:
persze, hogy nem a melósoknak szól, hanem adnak még a haveri körnek egy adómentes pénzkivételi lehetőséget

nanehogymár 2011.11.25. 08:53:06

@Winston Smith:
mit számít? számít itt még valami? addig kell gyorsan amíg nem üt a kezükre az IMF :)

Gábor a Jobbszélső 2011.11.25. 08:56:36

@lariflari: én meg a Te kontódra állami segítséggel kifizetem :DDD Aztán majd ha az államot elmeszelik két év múlva, akkor megemlik az adódat emiatt :DD

Pinabajusz 2011.11.25. 08:57:19

Miert olyan nagy csoda ez? Adomentesen lesz nehany dolog kifizetve, de legalisan.

A ceg jegyezhet be jelzalogot adott esetben az ingatlanra, tehat a munkaado nem fog lelepni.

Anno, amikor volt egy 500 ezres hatar, akkor az egyik cegem adott ennyit, illetve melle meg 4 millio kamatmentes kolcsont. Elmentunk a kozjegyzohoz, bejegyeztek 4 millioig a jelzalogot. Majd mikor kicsengettem, toroltek.

A gazdasagi valsag ellenere is akadnak meg mindig normalis cegek.

dr. Tonyk 2011.11.25. 08:59:40

Vajon hány Országgyűlési képviselőre írták is ezt a módosítót?
Mikor fogunk hallani a MÁK által 7,5 millával megtámogatott képviselőkről?

nanehogymár 2011.11.25. 09:00:54

@Pinabajusz:
tévedés, ez nem kölcsön :)

Roy 2011.11.25. 09:05:51

Ezek úgy hülyék ahogy vannak. Miért adna egy munkáltató 7.5 milliót egy devizahiteles alkalmazottnak? Inkább kirúgja, ha megtudja, és vesz fel olyat akinek nincs semmiféle hitele.

Valós Kilométer · http://www.valoskilometer.hu 2011.11.25. 09:12:01

Ez a kedvezmény nem minden devizahitelesnek szól, ahogy eddig a többi sem. Tőkeerős cégnél dolgozó húzóemberek kaphatják, akik vállalják az évekig tartó röghöz kötést (vagy pályakezdők vagy már középkorúak), mert nem nagyon ugrálhatnak, esetleg mostanában nem is akarnak a cégtől elmenni.

Pontos 2011.11.25. 09:17:23

@elmeherceg: Ott a pont. Nem is a közalkalmazottak, csóró melósok fognak kapni. A jól kereső haverokat még megtámogatjuk kicsinység.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2011.11.25. 09:17:43

Mit háborognak egyesek? Örülni kell a lehetőségnek.
Ez nem kötelező, de ha módjában áll valakinek akkor éljen vele.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.11.25. 09:19:12

@szobatars: Igazad van, már évek óta vehetnek fel támogatott hitelt a közalkalmazottak/köztisztviselők és mostanában több állami cégnél is osztogatnak ilyet. Sok banknál van külön köztisztviselőknek nyújtott hitelkonstrukció is.

Deneware. 2011.11.25. 09:30:02

Ha valaki mint cégtulajdonos egyben a saját munkáltatója is, pl egy Bt.-nél, akkor az így frankón ki tud venni a cégből saját célra 7,5 millát adómentesen. Ügyes...

Nzoltan 2011.11.25. 09:30:51

@belepofazok: Ha valaki részvénybe tette a pénzét és az bedől, az miért előrelátó?

sfi 2011.11.25. 09:36:36

@Ben Franklin: Adómentes. Azaz végső soron a többi adózó fogja megfizetni. Juj de jó...

Mr Neanderthal 2011.11.25. 09:36:43

ez ket esetben fog mukodni;
1. van egy vallalkozasod, amiben sajat magad alkalmazod, nem is megy rosszul a cegnek es a cegbol okosba atviszed magadnak azt a het millat
2. allami alkalmazott (es jo elvtars vagy) a "munkahelyed" megfinanszirozza...
aztan amikor az egeszet leverik az orszagon, par ev mulva a tobbi balfek adoban visszafizeti a bankoknak
okos...

2011.11.25. 09:39:13

@Tonyk: Csakis őrájuk. Naná! Melyik munkaadó fogja a munkavállalóját így támogatni (kivétel saját jól menő cég, bár ott lehet nem is kellett chf hitel). Egyértelműen a képviselőkre lett írva. És persze ezt is MI fizetjük!

Nzoltan 2011.11.25. 09:39:26

Én azt a vonalat nem tudom követni, hogy egyesek azt írják: -az ő pénzükből. Pedig itt arról van szó, hogy adómantesség és nem állami juttatás.
A másim oldalon pedig elméletileg a bank bukik(Tudjuk, hogy nem csak azok, de ez inkább a végtörlesztő hiszti miatt van.)

Szóval arra akartam kilyukadni, hogy a legálisan nem befizetett adó nem a "más" pénze, nem a közösből kivett összeg.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.11.25. 09:40:03

Ez az egész arról szól, hogy el lehessen kerülni az adózást. Mutyiország rulez!

Ringlósztár 2011.11.25. 09:40:57

Persze, mert a fideszeseknek így könnyebb és olcsóbb a cégeikből kiszedni a lóvét, mert a hitelekkel legalizálják a korrupciós pénzeiket.

Rá Dios 2011.11.25. 09:41:17

@kuki123: Pontosan. Nem hiszem, hogy a vállalatokról van szó. A kiválasztott kevesektől a törvényes és erkölcsös szint feletti feltétlen lojalitást, a lelküket, a lelkiismeretüket veszik meg állami pénzből, állami cégeknél, intézményeknél, hivataloknál, amelyek adóból, támogatásból léteznek. Zsarolható bábok lesznek. Janicsárok. Szerintem.

Euscorpius Hungaricus 2011.11.25. 09:42:19

Ezekkel a dolgokkal mindig van egy kis probléma. A részletekben lakozik a zörrdög! Mert nyilván én sem adnék csak úgy oda barátilag akár 1-2 pláne 7,5 milla kölcsönt egy olyan dolgozónak, aki nem értékes(objektív?, szubjektív?), viszont az értékest is röghöz kötném évekre. De mi van akkor, ha ezután megváltozik, nem jól dolgozik, mert biztonságban érzi magát, ki kell, hogy rúgjam a fenébe, akkor mim van? Pechem, az biztos, de van mondjuk egy fél lakásom, követelésem, jelzálogom? Oké, persze, adómentes bla-bla, de mi van, ha meghal? Van egy lakásom, amiből nem rúghatom ki a 3 árvát(embertelen disznó)? Meddig éri meg felvállalnom az ezzel járó gondot? Szerintem sokkal jobban dolgozik, hajt mint a kisangyal, mert ki akarja gazdálkodni a hitelét. Saját maga ugrott bele...(bár erről is megvan a véleményem). Szumma szummárum lehetne még sokmindent hozzáfűzni, de sajnos ettől a kormánytól még az is kitelik, hogy kötelezővé teszi, mint a fizetésemelést. Persze nem direkt módon, á dehogy, De például csak úgy lehet pályázni, különböző dolgokra, hogy x% dolgozónak kifizetem a hitelét. ????? (sok a kérdés, persze csak elméletileg, mert már a fizetéseket sem mindig lehet kigazdálkodni, úgy robog a gazdaságunk)

Nzoltan 2011.11.25. 09:44:25

@LeviT: Miért ne léphetné meg egy cég egy olyan munkavállalóval szemben, akire számít. Végül is az általa meghitelezett összeg adómantes fizetésként jelenik meg. Rövid távon igen jól jár a munkaadó. Hosszútávon már nem, de egy-két évig általában semmi nem hoz ilyen hozamot csak a kockázatos befektetések. Ezt egy jól menő cég akár befektetésnek is tekintheti.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.11.25. 09:44:37

@Roy:
Nem, inkább kimondottan olyat fog keresni, akinek hitele van, ha jó munkaerő is, akkor aláírat vele egy sok évre szóló szerződést alacsony fizetésre, kifizeti a hitelét, a normál és az alacsony fizetés különbözete lesz a törlesztő. Ami a szuperbruttóból megy, az így nyert adókerülésen meg osztozhat munkáltató és munkavállaló. Ezzel mindenki jól jár, kivéve aki kimarad a mutyiból és fizetheti rendesen az adót, hogy mások jól járjanak. Hányadék, amit ez a kormány művel. És még vannak olyan droidok, akik védik, sőt akik a minősítőkre haragszanak, mert leminősítenek minket.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.11.25. 09:46:33

@Minerva12:
Én pedig mint hitel nélküli, hasonló feljelentést teszek, mert jogos lenne, ha nekem is 7,5 millió erejéig adómentesen fizethetnének.

Nzoltan 2011.11.25. 09:47:03

@Euscorpius Hungaricus: Gondolom ezt egyénileg eldöntik majd a cégvezetők. Biztos vagyok benne, hogy sokan nem is fognak élni vele. Ehhez képest leminősítik az országot. Pedig valós rossz teljesítmény nincs is mögötte. Csak spekuláció.

Nzoltan 2011.11.25. 09:49:22

@Zabalint: A minősitőre lehetharagudni. A legtöbb döntésüket spekulációra alapozzák. Aztán vagy bejön, vagy nem. Viszont jó fegyverként be lehet vetni őket a "renitens" országok ellen.

laci_52 2011.11.25. 09:50:50

Majd a bankok menedzserei fogják megkapni ezt a támogatást, bár ők nincsenek rászorulva, hiszen már az ötödik ingatlanjukat vették befektetési céllal devizahitelből és a törlesztést is mellényzsebből ki tudnák fizetni.

bilon21 2011.11.25. 09:53:59

kkv-s cégek fogják kifizetni ezzel a cégvezetőt...
ezzel talán még a házipénztár hiányát is lehet csökkenteni. annyi, hogy az osztalék nem kenyérre megy, vagy kocsira...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.11.25. 09:57:43

@Nzoltan:
A kormány elkerülhette volna a minősítést. 1,5 éve próbál szembe hugyozni a világgal, amiből semmi haszna, sőt inkább kára van az országnak. Egyébként kezet csókolnék a minősítőknek, ha ennek hatására Orbán lemondana, és helyette egy szakértői kormány alakulna. De sajnos tudom, hogy nem fog, a megmagyarázás megy ezerrel.

Schmitt Plág 2011.11.25. 10:24:20

@Ben Franklin: ÖCSÉM. az a pénz amit a közalkalmazottak kapnak, az a TE pénzed, a TE adódból (jóindulatúan feltételezem, hogy végzel munkát és adót is fizetsz érte). A baj az, hogy Kovács Pista a mi pénzünkből él jobban, mint amit megengedhetne magának. És ez nem irigység, csak amíg én hússzor átgondolva nem vettem fel devizahitelt és egy albérletben három lakótárssal nyomorgok, addig miért az ő saját lakását fizetik ki az én adómból?

Rá Dios 2011.11.25. 10:25:41

@Nzoltan: Rendesen vezetett, jól menő cég éppen hogy nem engedheti meg magának, hogy rendkívüli, az érintettek által előre nem kalkulálható, a versenytársak ajánlatával össze nem vethető juttatást adjon. Ott értékén fizetik a munkát, szükség és lehetőség szerint a képzést és a fringes néven ismert egyéb pl. cafateria javadalmazást.
Pénzért bűntársat és/vagy rabszolgát szokás venni.

Schmitt Plág 2011.11.25. 10:27:00

@belepofazok: hé, azok ETŐZSDÉSZTÉK a pénzüket!!! Tudod, az valami olyasmi mint a flipper a játékteremben!

igenember 2011.11.25. 10:29:58

@fejo: Hah, ez jó!

Na hol is van a könyvelő telefonszáma lol.

okoskodó 2011.11.25. 10:30:25

Két helyen téved, aki ezt kitalálta.

1: Fosik, hogy az a sok ember, akitől elveszik a házát, éhes, van minden baja, minden mindegy alapon nekimegy ezeknek a marháknak. Így más kárára próbálja menteni a bőrét, és nagy kegyesen megengedi másnak, hogy segítsen a harmadiknak. Okos.

2: Jó nagyot téved, amikor a saját fizetéséhez/lehetőségeihez méri a cégek vagyonát.
Ezzel jól mellétrafált.

fingerbangs 2011.11.25. 10:33:01

Epic fail az egesz fidesz

Netuddki. 2011.11.25. 10:35:45

Ostoba törvényhozók.Helyesen úgy kellett volna megoldani ezt a dolgot, hogy a kamu devizaalapú hiteleket átszámoltatni a bankokkal forintra. Egy jó kis büntit is beleszámítva.
Hát ezt jól lqrták a fijjugg. Nem kicsit, nagyon. Ez az egész görény megoldás meg csak hab a tortán, a vak nem látja, hogy csak saját magukat akarják "megsegíteni". Magyarul ezt bűnszervezetben elkövetett csalásnak, sikkasztásnak és hivatali előnnyel való visszaélésnek hívják. Jobb helyeken nem kevés év jár érte. MI, adófizetők pedig mindezeknek az árát 100-1000-szeres áron fogjuk kinyögni. Csak abban bízok, hogy nem lesz a Földön olyan hely ahol az orbán és bandája el tud majd bújni, ha ennek az egésznek egyszer vége lesz...

R.Ivan · http://www.rettegettivan.co.cc/ 2011.11.25. 10:37:12

@szobatars: Közalkalmazotti és társai hitel csak forintalapú lehetett. Őket ez nem érinti. Fizetik tovább a devizahitelessel megegyező törlesztőrészletet, szépen csöndben...

ZX 2011.11.25. 10:47:44

@R.Ivan: A közalkalmazottak? Államilag támogatott Forinthitelük van. Messze kevesebbet fizetnek, mint bárki más versenyszférában dolgozó alkalmazott.

indapass90210 2011.11.25. 10:51:47

Nekem elég jó empatikus képességeim vannak, de lassan el sem tudom képzelni, hogy mit érezhet a kisember, hogy ez a végletekig gátlástalan fidesz a kisember utolsó fillérjét is elvonja, és odaadja a jómódúaknak.

tass-tass 2011.11.25. 10:59:51

Valljuk be, hogy ez egy jól irányzott jobb(bal?)egyenes volt a bankok gyomorszájára mérve. Hápognak is rendesen.

A végén tényleg csak az marad devizában eladósodva, akik nem tudnak vagy nem akarnak rendesen törleszteni. Vagyis a rossz adósok. Azokra meg ott van a kilakoltatási moratórium.

Méghogy nincs stratégia? Ugyan már! Jól ki van ez találva kérem szépen.

Dr Kangörény 2011.11.25. 11:00:01

Ez megint nem azoknak segít, akiknek szükségük lenne segítségre.
Ugyanis aki olyan cégnél dolgozik, hogy jut erre ennyi pénz, és olyan jól, olyan pozícióban dolgozik, hogy ki is fizetnének neki ennyit, annak amúgy is akkora a fizetése, hogy ha nehezen is, de tuja fizetni a hiteleit.
Kivéve persze, ha az állami szektorban van csókos pozícióban, mert az teljesen más tészta.

Tehát az újabb parádés segítség jó lesz néhány kiemelkedően jól kereső embernek, jó lehet néhány családi cégben dolgozónak és jó lesz néhány állami szektorban dolgozó fidesznyiknek.

A végtörlesztés ugye jó volt annak, akinek volt néhány millió a bankszámláján, vagy hitelképes volt néhány millió erejéig.

Tehát pártunk és kormányunk parádésan bóvlivá minősíttette az országot néhány olyan ember adóssága miatt, akinek a világon semmi szüksége nem volt segítségre.

Ha segíteni akartak volna, akkor nem döntik be a forintot (többször is) és nem hugyoznak szembe a széllel két idióta irányításával.

Az a véleményem, hogy az összes fideszes kapja be!

A rendszerváltáskor azt hittem, kinőttünk a kádári korból, de nem. Az öreg kommunista helyett ma az ország nagy része a fideszes bugris seggét nyalja és még örül is neki.

Mi a különbség a két segg nyalása között?

Kádár alatt muszáj volt, mert itt voltak az oroszok.

MOST ANNYIVAL ROSSZABB A HELYZET, HOGY ÖNKÉNT NYALJÁTOK A VEZÉRETEK VALAGÁT.

Mr. Rustical 2011.11.25. 11:00:14

@kuki123:
Ha te magad nem lennél teljes agyhalott, akkor észrevennéd, hogy senkinek nem kötelező élni ezzel a lehetőséggel. Tehát ha valaki inkébb K+F-re költene, tessék csak.

Mindenkinek eminens érdeke, hogy a devizahitel-állomány a lehető legnagyobb mértékben csökkenjen, és ennek a költségeit a lehető legnagyobb mértékben külső szereplők - leginkább az ebből profitáló bankok- viseljék.

Ennek érdekében kifejezetten jó ötlet lenne most gyorsan a közalkalmazottaknak állami hitelt nyújtani, még mielőtt az IMF elszabotálja a végtörlesztést.

Asszem Mo. az egyetlen ország a világon, ahol akadnak emberek, akik felháborodnak, ha egy kormány segít nekik megszabadulni a kifizethetelen hiteleiktől, és a6on sajnálkoznak, hogy "ettől tönkremegy a gazdaság".

Szerintem sétálj be az első bankfiókba, és ajándékozd oda minden vagyonodat a banknak. Attól biztos jobban fog menni a gazdaság.

krausz2 2011.11.25. 11:01:11

A közalkalmazottak az adó forintokból megkapják a 7,5 milliót aztán a többinek kuss.
A multi a főnököknek kifizeti, a rabszolgák meg nézhetnek az ujjaik között.
A kisvállalkozások alkalmazottai egy fillért sem kapnak mert ezeknél nincs pénz bérekre sem.
Hogy is gondolhatják ezek az elmebetegek, hogy van ilyenre pénz amikor a BKV bérletet is megadóztatják- évek óta- majd közpénzből miliárdokat raknak bele
ebbe a fölösleges cégbe.
Ilyen a MÁV és MALÉV is.
Vajon miért nem hagyják, hogy a cégek azoknak akik
megérdemlik-dolgoznak,tanulnak, kifizessék adómentesen a közlekedést,
pl.autót is akinek akarják. Egy cég jobban megnézi hogy ki érdemli meg és ki nem, mint az állam.Gyerekkoromban arra volt a bérlet hogy elmenjek az iskolába és vissza.A külön "mászkálást" megkellet fizetni.mindenkinek diáknak,dolgozónak,nyugdíjasnak.

Normális ez az ország?

nu pagagyí 2011.11.25. 11:04:34

Gondolom, a legnagyobb támogatók, a közpénzből gazdálkodó cégek és intézmények lesznek.

Mr. Rustical 2011.11.25. 11:14:26

@Internetes Technikai Csökevény:
Te nem érted, vagy direkt csúsztatsz?
Nem kapnak segílyt, csak kamatmentes hitelt.
Ezt te így-is, úgy is kifizetnéd a saját adódból.
Teljesen mind1, hogy ezt ő most kapja meg egyben, vagy tíz év alatt, bér formájában.

Mr. Rustical 2011.11.25. 11:20:43

@krausz2:
természetesen nem.
Ebben az országban van 8 millió szavazó, ebből 4 millió eltartott, 1-1,5 millió közalkalmazott, vagy az állami újraelosztásból él, 2,5 mill dolgozik a "versenyszférában".

Az összes keletkező jövedelem 60%-át újraosztja a kormány, ezen az arányon nem sikerült változtatni 20 éve.

Mit vársZ?

Nagyon nagy bolond lenne az a kormány, aki szembe megy a nyugdíjasokkal, segílyesekkel.
Annak annyi. (lásd Bokros, Fidesz 2002 -pedig csak picikét léptek a nyugdíjasok tyúkszemére-, Bajnai).

Költség-oldali megszorítást csak külső szereplő - plIMF tud kikényszeríteni.

De persze az IMF meg elsősorban a külföldi tőkések érdekeit védi, úgyhogy még a gatyát is le fogják húzni rólunk. így megy ez.

B-rocker (törölt) 2011.11.25. 11:30:03

Ez egy eltartott ország. Rábasztunk.

VT Man 2011.11.25. 11:33:48

Azért érdekes, hogy Görögországgal tettek minket egy kategóriába, miközben mi fizetjük az állampapír kamatokat, a görögök pedig azon gondolkoznak, hogy az adósság felének kamatait fizessék-e egyáltalán, vagy a felét sem?

VT Man 2011.11.25. 11:34:50

@Mr. Rustical:

Na nembaj, ha államcsőd lesz, akkor segély se lesz, és nyugdíj sem!

A nyugdíjasokat még csak sajnálnám...

VT Man 2011.11.25. 11:36:14

@Kangörény_:
"A végtörlesztés ugye jó volt annak, akinek volt néhány millió a bankszámláján, vagy hitelképes volt néhány millió erejéig."

Mi ez a baromság?
Akinek hitele van, az hitelképes volt eddig is, persze egy részük ma már nem az, de ők nem végtörleszthetnek, mert ők már amúgy se fizetik a részleteket, bedőltek.

Aki nem dőlt be, az hitelképes.

dr. Tonyk 2011.11.25. 12:14:29

@ZX: Közalkalmazott =! Köztisztviselő

Közalkalmazott vagyok, de nekem ugyan nincs támogatott hitelem, épp úgy mint a többi kollégámnak.

R.Ivan · http://www.rettegettivan.co.cc/ 2011.11.25. 12:38:48

Mint írtam, most annyi azoknak a szerinted is rendkívül kedvező hiteleknek a havi törlesztője, mint az állítólag nagyon nagy bajban levő devizahiteleseknek. Piaci kamatozású hitelt meg azért nem tudsz felvenni, mert senkinek sem áll érdekében olyat adni, azért annyi a kamata, amennyi. Egyébként csak azért írtam közbe, mert nekem egyre inkább úgy tűnik, megint sikerül a közszféra ellen hangolni mindenkit, az olyan kijelentésekkel pl, hogy majd a közszférásokat hogy megsegítik. Kizárt, mivel az csak forinthitel lehet. A kamatáról meg fentebb értekeztem.

belepofazok 2011.11.26. 00:27:28

@Internetes Technikai Csökevény:

Eltőzsdézték... hát a devizahitelesek meg eldevizaváltoták

Tőzsdén rossz lóra tenni pontosan ugyan az, mint hitelfelvételkor a később beerősödő devizát választani.

Csakhát az ország ilyen hülyékből áll, mint te, és ezt alig van, aki átlátná.

Perillustris 2011.11.26. 11:10:05

@Valós Kilométer: @totyatotya: Nem értem, ki gondol itt évekre történő elköteleződésre. Évi br. 7 és fél millió bónuszt szinte bármelyik multi first line-ban dolgozója megkap(hat). De egy üzletkötő egyetlen nagyobb szerződése is hozhat ennyit.

@Nzoltan: Márpedig az adómentes jutattás a többi adózó rovására megy, ez tény.

Schmitt Plág 2011.11.28. 10:51:37

@belepofazok: iratkozz be egy irónia-tanfolyamra

WaldhauserAranka 2011.11.28. 16:48:56

Nekem speciel adna a főnököm...
Csak egy kérdésre hozzak neki választ:
Oké hogy adómentes, de járulékmentes-e?

WaldhauserAranka 2011.11.28. 16:55:07

Ja és még valami!
Ha az asszony is kapna az ő cégétől akkor a 15 milliós hitelünket kapásból kifizethetnénk?
Érdekes lenne, miközben a seggünk kilóg a gatyából...
süti beállítások módosítása