Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) anglia (5) Anglia (13) áradás (72) Argentína (3) Argentina (4) árvíz (12) Ausztrálai (3) ausztrália (17) Ausztrália (33) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) Baleset (4) baleset (83) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) brazília (7) Brazília (14) bulvár (5) Bundesliga (5) bundesliga (3) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) Donyeck (11) donyeck (5) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) Egyesült Államok (16) egyesült államok (9) egyetem (3) egyiptom (5) Egyiptom (4) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gáza (8) Gaza (4) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) india (5) India (18) Indonézia (5) Irak (10) irak (3) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) Japán (20) japán (8) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) kalifornia (6) Kalifornia (12) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) Kijev (3) kijev (10) Kilauea (3) kína (23) Kína (41) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) kutya (8) Kutya (3) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) mexikó (5) Mexikó (10) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) Németország (13) németország (5) népszavazás (5) new york (6) New York (13) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) Olaszország (8) olaszország (4) olimpia (4) öngyilkosság (6) Orbán Viktor (8) orbán viktor (16) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) oroszország (15) Oroszország (30) orrszarvú (3) országgyűlés (3) Oscar (3) oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) Putyin (3) putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) szíria (3) Szíria (8) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) Thaiföld (4) thaiföld (3) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) Törökország (6) törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) Ukrajna (34) ukrajna (29) ukrán válság (4) ülés (3) usa (31) USA (74) utasszállító (3) választás (3) válság (4) Vatikán (3) vatikán (5) vélemény (3) Velence (5) venezuela (3) Venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) washington (7) Washington (3) zuhanás (3)

2014.07.19.

Lassan megtelnek a hullaházak a Gázai-övezetben

Címkék: Izrael Gáza

 

 

Legalább 12 palesztin halottja van a tegnap éjjel történt izraeli légicsapásnak, ami a Gázai-övezet sűrűn lakott részén történt.

A palesztin hatóságok tájékoztatása szerint 310 palesztin halottja van az eddigi harcoknak, az izraeli hadsereg 1 katona haláláról adott tájékoztatást.

 

A légicsapások több tucat házat tettek lakhatatlanná Beit Lahiyában és Khan Younisban.

258 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr716523961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.19. 21:51:09

Talán nem civilek lakta épületekből kellene támadni Izraelt. Talán ki kellene költözni, ha Izrael jelzi, hogy bombázni fogják az adott épületet.

kvadrillio 2014.07.19. 22:05:58

3 GYEREK MIATT JISZRÁÉÉÉL MEGTÁMADHAT EGY ORSZÁGOT ????? MEGDÖBBENTEM !
A ZUSÁTÓL IS, HOGY EZZEL EGYETÉRT !!!
PUSZTULJON IZRAEL A FÖLD SZÍNÉRŐL ! ISTEN SÚJTSON RÁ TRAGÉDIÁVAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.19. 22:15:40

@kvadrillio:

Palesztína nem ország.

Ha támadás van, válaszolni kell rá.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.19. 22:19:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ilyenek ezek a piszok palesztinok, nem hagyják el az otthonaikat! Halált érdemelnek ezért!
Hát hogy képzelnek ilyet, hogy nem deportálják magukat?? Vagonokba velük!

ARP 2014.07.19. 22:22:49

Én elég békés ember vagyok, de belegondoltam ha Palesztin lennék és a hiper-preciziós rakétáikkal "véletlenül" lebombáznák a gyermekeimet, kivégeznék a családomat, lerombolnák a lakhelyemet, valószínűleg én is belépnék a HAMASZ-ba, és mindent arra tennék fel hogy megbosszuljam a rohadékokon. Persze milyen lehetőségem lenne normális fegyverek nélkül, százszoros túlerővel szemben? Kb ennyi ami történik, lőni valami olyan helyről, ahol nem 100%-os valószínűséggel válok hamuvá a perceken belül érkező izraeli válaszcsapás az enyémhez képest százszoros pusztítást okozó bombájától.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.19. 22:29:25

@maxval, a gondolkodó birca:
"1947. november 29-én az ENSZ Közgyűlése Palesztinát zsidó és palesztin államra osztotta."

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2014.07.19. 22:41:12

Hogyhogy nincs még itt a Hasbara? @Kovacs Nocraft Jozsefne, nagyon gyenge ügynök--én biztos nem fizetnék neki a zsidók helyében!
Amúgy meg elmehetnek a zsidók a zivataros vérvörös pic.ába-civileket gyilkolászni baromira megy már!

Nagykörúton túli magyar 2014.07.19. 22:57:54

@maxval, a gondolkodó birca:
Mert a zsidók nem engedik. 2 éve is hogy fel voltak háborodva az USÁ-val együtt, hogy egyáltalán megfigyelő állam státuszt kapott Palesztina az ENSZ-ben, pedig ők ellenezték. Csak hát ugye nem volt vétójoguk.

Azzal, hogy a zsidók nem ismerik el az 1947-es ENSZ határozatot, épp saját maguk létjogosultságát támadják meg.

Altaïr 2014.07.19. 22:58:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én is ezt szoktam mondani a biciGliseknek, miután áthajtok rajtuk: Látták hogy jövök, nem? Arrébb kellett volna menni.

delano 2014.07.19. 22:59:43

@ARP:
"Én elég békés ember vagyok, de belegondoltam ha Palesztin lennék és a hiper-preciziós rakétáikkal "véletlenül" lebombáznák a gyermekeimet, kivégeznék a családomat, lerombolnák a lakhelyemet, valószínűleg én is belépnék a HAMASZ-ba"

Én meg elég békés ember vagyok, de ha 20 éve úgy élnék, hogy rakétákat lőnek rám a szomszédból folyamatosan, és el akarnak pusztítani, miközben én semmi mást nem szeretnék csak élni, akkor lehet, h én is beidegesednék, és átmennék rendet rakni. Azt meg azért tisztázzuk, hogy Izrael mindent megtesz a civil áldozatok minimalizálása érdekében, miközben a hamasz örül minden izraeli civil áldozatnak. Hány hadsereg van a világon, amelyik telefonon és szórólappal figyelmeztet bombázás előtt? Az más kérdés, hogy a hamasz élő pajzsként használja a gyerekeket, és örül minden egyes paleszin halálnak, hiszen akkor mutogathatja a világnak, h milyen rossz is nekik.

"és mindent arra tennék fel hogy megbosszuljam a rohadékokon. "
Ezek a rohadékok áramot, vizet, élelmiszert és gyógyszert adnak folyamatosan a gázai övezetbe. Ezt a szíriai menekülttáborokban élő palesztinok nem mondhatják el magukról, ők leginkább éhenhalnak.

"Persze milyen lehetőségem lenne normális fegyverek nélkül, százszoros túlerővel szemben?"
Például követhetnék a Ciszjordániában élő palesztinok példáját, akik lemondtak Izrael elpusztításáról, és azóta normálisan élnek.

delano 2014.07.19. 23:01:54

@krain: " ilyenek ezek a piszok palesztinok, nem hagyják el az otthonaikat! Halált érdemelnek ezért!"

Nem random bombázzák az otthonokat, hanem csak a rakétakilövőállásokat. Mondj már még egy hadsereget a világon, amelyik előre szól bombázás előtt az ellenségnek, h menjenek el a célpont környékéről.

delano 2014.07.19. 23:04:25

@Altaïr: "Én is ezt szoktam mondani a biciGliseknek, miután áthajtok rajtuk: Látták hogy jövök, nem? Arrébb kellett volna menni."

A hasonlat akkor stimmelne ha azok a biciGlisek életének legfőbb célja az lenne, hogy téged elpusztítsanak és mindent a világon ennek rendelnének alá, még a saját gyerekeik életét is gond nélkül feláldoznák ezért a szent célért.

sanyix 2014.07.19. 23:07:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem is civilek lakta épületekből támadják, viszont izraelnek jó kibúvó hogy a népirtásnál azt mondják "abban a házban is tenoristák voltak" vagy "baleset volt, majd kivizsgáljuk".

Az valaki el tudja mondani hogy ha állítólag szólnak a lebombázandó ház lakóinak azt hogy teszik? Mert gondolom nem találták még fel a "terroristák" nem hallják meg üzenetet. Üres házban, meg nem lesznek tenoristák.
Valószínűbbnek tartom hogy vagy kamu hogy szólnak, vagy a becsapódás előtt 5 másodperccel szólnak... vagy utána :)

Egyébként erről hogy minden házban hamas van ez jut eszembe: indavideo.hu/video/south_park_1_evad_3_resz?s=191.3

2014.07.19. 23:10:06

@Altaïr: tisztában vagy az előre és az utólag szólni közötti különbséggel?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.19. 23:11:20

@sanyix:

Kérlek, ne hazudj.

"Az valaki el tudja mondani hogy ha állítólag szólnak a lebombázandó ház lakóinak azt hogy teszik?"

Olvasd el ezt: @delano:

Vagy ha nem hiszed, olvass híreket.

"Valószínűbbnek tartom hogy vagy kamu hogy szólnak, vagy a becsapódás előtt 5 másodperccel szólnak... vagy utána :)"

Kurvára irreleváns, mit tartasz valószínűnek.

delano 2014.07.19. 23:20:43

@sanyix: "nem is civilek lakta épületekből támadják, viszont izraelnek jó kibúvó hogy a népirtásnál azt mondják "abban a házban is tenoristák voltak" vagy "baleset volt, majd kivizsgáljuk"."

Népirtás??? Ha Izrael népet akarna írtam, akkor kb fél napjába telne eltüntetni a gázai övezet lakosságát, de inkább 1-2 órába. Egyelőre inkább áramot, vizet, élelmiszer és gyógyszert adnak nekik. A palesztin népet inkább a szíriaiak irtják, ott kevésbé jó az ellátás a palesztin menekülttáborokban, kb 2000-en haltak éhen az elmúlt hónapokban. Csak azért Asszad a felelős, akik a Jobbik szerint egy kedves - rendes ember, tehát a magyar jobbosok szemében ezzel semmi gond nincs.

Altaïr 2014.07.19. 23:24:40

@Alec: Nyugi, dudálni szoktam előtte.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.19. 23:25:20

@delano: A palesztinok nem kértek Izraelből 70 éve. Tiszteletben kellett volna tartani ezt, és nem erőszakkal alijázni, és az otthonaikból elzavarni az ott születetteket.
Én is békés ember vagyok, de ha egyszer kopogtatnak az ajtómon, hogy namármost azonnal takarodj ki a házból a családoddal együtt, mert mi úgy döntöttünk, hogy a te házadban fogunk ezután élni, nem mondanám azt, hogy hogyne persze, tehetek még valamit az urakért?

"Ezek a rohadékok áramot, vizet, élelmiszert és gyógyszert adnak folyamatosan a gázai övezetbe."
"A palesztin gazdaságot sújtják Izrael személy- és árumozgást korlátozó intézkedései és a természeti erőforrások (például víz) izraeli korlátozása, ezért az jobbára segélyekre épül."
"A Gázai övezetben gyakran korlátozzák az üzemanyag, az élelmiszer és egyéb árucikkek behozatalát az izraeli hatóságok, remélve, hogy így a Hamász elveszíti támogatottságát."
Ennyit a "rohadékokról" (wikipédia)

"Például követhetnék a Ciszjordániában élő palesztinok példáját, akik lemondtak Izrael elpusztításáról, és azóta normálisan élnek."
Kövessék a zsidók ezt a példát, és mondjanak le a palesztin területekről, és vessenek véget a blokádnak, szereljék le az atomfegyvereiket, és fizessenek kárpótlást a 70 éve tartó palesztin holokausztért.

sanyix 2014.07.19. 23:25:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: én nem hazudok, az IDF viszont rendszeresen szokott, kb gyurcsány szintjén vannak.

Altaïr 2014.07.19. 23:25:42

@delano: Aztán meséld már el ha időd engedi, hogyan kerültek azok a palesztinok a szíriai menekülttáborokba?

Altaïr 2014.07.19. 23:26:39

@delano: Az a céljuk, csak hát ők a kis drótszamaraikkal nem sokra mennek a 2 tonna acél ellen.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.19. 23:33:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Látom, nem maradt más fegyvered, csak a személyeskedés. Ez téged minősít.

sanyix 2014.07.19. 23:34:23

@delano: de nem tűnthetheti el, mert akkor pár ország hadat üzenne nekik, és az USA az utolsó puszipajtásuk is cserben hagyná őket. Csak ezért nem tarolják le az egészet, szép lassan észrevétlenül akarják kiirtani őket (bár nem igazán megy, mert így hogy már 70 éve gyilkolják a palesztinokat, így is egyre többen vannak).

"Egyelőre inkább áramot, vizet, élelmiszer és gyógyszert adnak nekik."

Méghozzá jó pénzért(segítek jó drágán), és ezt is csak a külföld nyomására. Aztán miután ezt átadták, pár óra múlva cafatokra lövik őket egy repülőről ledobott bombával, vagy esetleg egy izraeli telepes lövi le őket, aki éppen lakást keres...

Nem tudom feltűnt-e, de szíriában polgárháború van, a legkisebb gondjuk is nagyobb annál hogy menekülteket lássanak el. Mellesleg az a polgárháború is szép nagy részben USrael szarkeverésének eredménye, erős ISIS szállal.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2014.07.19. 23:37:30

Erről a történetről válasszuk le a meggyilkolt zsidó és palesztin fiatalokat. Az egy másik ügy bár nem kevésbé hányingerkeltő. A Gázai övezet bombázása és a szárazföldi hadművelet AZUTÁN indult, hogy a Hamasz elkezdte rakétákkal lőni Izraelt.

Namármost nincs egyetlen állam sem a világon, amelyik ilyen támadást nem torol meg. Azoknak, akik teli pofával védik a palesztinokat: tessék már megmondani, hogy precíziós légicsapásokon és/vagy szárazföldi hadműveleteken kívül mi az anyjuk kínját csinálhatnának még az izraeliek. A Hamasz szemmel láthatólag nem akar tűzszünetet, úgyhogy a tárgyalás nem működik. A Gázai övezet sűrűn lakott, a fegyveresek jellemzően a városokban alakítják ki a vezetési pontjaikat és a raktáraikat. Ilyen körülmények között egyszerűen nem lehet úgy lőni, hogy ne legyenek civil áldozatok.

Olvasom, néhányan azon háborognak, hogy mekkora a különbség Izrael és a Hamasz tűzereje között, és hogy ez így nem fair harc. Nos, a háborúkat sehol a világon nem vívják igazságosan, de képzeljük el mi lenne akkor, ha a zsidók minden egyes rájuk kilőtt rakétára egy saját irányíthatatlan sufnituning rakétával válaszolnának. A százak vagy ezerek helyett tízezrek halnának meg.

delano 2014.07.19. 23:40:52

@krain: "Én is békés ember vagyok, de ha egyszer kopogtatnak az ajtómon, hogy namármost azonnal takarodj ki a házból a családoddal együtt, mert mi úgy döntöttünk, hogy a te házadban fogunk ezután élni, nem mondanám azt, hogy hogyne persze, tehetek még valamit az urakért?"

Lehet, hogy kurucinfón azt írják, hogy ez így történt, de jobb ha az ember egyéb forrásokból is tájékozódik. 70 éve ott egy kősivatag volt, ahol éltek palesztinok IS, és zsidók IS. (Meg keresztények is, de ez most mellékszál.) Az ENSZ azt mondta, h mindkét népnek legyen saját országa. Izrael ezt elfogadta, a palesztinok viszont szent háborút hirdettek azonnal. Izrael egy fejlett nyugati gazdaságot épített ki a sivatagból 70 év alatt, amit a palesztinok egy része maximálisan kiélvez, ugyanis a lakosság 20%-a palesztin. Teljes értékű állampolgárok, parlamenti képviselettel, aki beduin sátrak helyett normális lakóházakban élhetnek légkondival. Talán ha nem a hamasz uralkodna a gázai övezetben, akkor ez kiterjeszthető lenne a többi palesztinra is.

"Kövessék a zsidók ezt a példát, és mondjanak le a palesztin területekről, és vessenek véget a blokádnak, szereljék le az atomfegyvereiket, és fizessenek kárpótlást a 70 éve tartó palesztin holokausztért."

Ismét csak azt tudom mondani, h érdemes tájékozódni kommentelés előtt. A zsidók ugyanis ezt megtették. 2000-ben Izrael már adott egy átfogó békeajánlatot, amely szinte a palesztinok összes követelését elfogadta. (kb 95%-ot elfogadott, csak egy apró fennsíkot nem akart átadni stratégiai okból, mert onnan f*szán lehetne Izraelt lőni. ) Arafat elutasította ezt. Majd a palesztinok egy olyan terrorhullámot indítottak, amelyben ezer izraeli halt meg. Olmert miniszterelnök ezután 2008-ban még nagyobb gesztust tett. Abbasz elnök még csak nem is válaszolt rá.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.19. 23:47:12

@krain:

"Látom, nem maradt más fegyvered, csak a személyeskedés. Ez téged minősít."

Az meg, amire reagáltam, téged minősít:

"ilyenek ezek a piszok palesztinok, nem hagyják el az otthonaikat! Halált érdemelnek ezért!
Hát hogy képzelnek ilyet, hogy nem deportálják magukat?? Vagonokba velük!"

Erre vajon mit lehet válaszolni? Érvelésre nem méltó. Humornak/iróniának nagyon harmatos. A vagonba rakás meg a deportálás említése viszont egészen undorító részedről ebben az összefüggésben.

delano 2014.07.19. 23:50:41

@Altaïr: "Aztán meséld már el ha időd engedi, hogyan kerültek azok a palesztinok a szíriai menekülttáborokba?"

Töriórára nincs időm, a google csodákra képes. Palesztinok Jordániában is élnek és máshol is. Mindenhol elkülönítve, táborokban. Ez persze így nincs jól, de az igazsághoz hozzátartozik.

sanyix 2014.07.19. 23:50:54

@delano: talán az izraeli propagandán máshonnan is kéne tájékozódnod, és ahelyett hogy folyton kuruc.info-zol, átnézed a cenzúrázatlan történelmet.

"70 éve ott egy kősivatag volt, ahol éltek palesztinok IS, és zsidók IS."

És britek is, és városok is voltak(ez a sivatag szöveg a cionisták szokásos felsőbbrendűségi legendagyártása), aztán odaözönlöttek a cionisták, elkezdtek robbantgatni, gyilkolni, a briteket is, akik fel is adták elmentek onnan, így a cionisták a palesztinok gyilkolására tudtak koncentrálni, közben az ENSZ megmondta mi legyen, izrael leszarta, és tovább robbantgattak azok a terrorszervezetek amiből az IDF lett, és akik közül sok későbbi politikus és miniszterelnök kikerült. Azóta szép lassan nyúlják le a palesztinok területeit mindenféle indokokkal, úgy hogy mára gettókba zárták őket.

Már azért hogy egyáltalán elfoglalták palesztina területét, már az elég ok a bosszúra és a harcra izrael ellen, ami azóta történt ezt csak tetézi.
Ugyan ezt csinálnák a magyarok is ha a románok most szépen államot akarnának alapítani magyarország területén.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.19. 23:51:23

@krain:

"Kövessék a zsidók ezt a példát, és mondjanak le a palesztin területekről, és vessenek véget a blokádnak, szereljék le az atomfegyvereiket, és fizessenek kárpótlást a 70 éve tartó palesztin holokausztért."

Cicus, te nem vagy magadnál. Ha ezt megtennék, az arabok - talán iráni segédlettel is - seperc alatt lerohannák és megsemmisítenék Izraelt.

Persze ezt te is tudod, de azért megy az ajvékolás, mi?

delano 2014.07.19. 23:56:40

@Altaïr: "Az a céljuk, csak hát ők a kis drótszamaraikkal nem sokra mennek a 2 tonna acél ellen."

Nyilván alig van szegényeknek pénzük, végülis csak 22 gazdag arab ország áll mögöttük, akik a világ olajkészletének egy elég jelentős részével rendelkeznek.

sanyix 2014.07.19. 23:56:54

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!:
"Namármost nincs egyetlen állam sem a világon, amelyik ilyen támadást nem torol meg. Azoknak, akik teli pofával védik a palesztinokat: tessék már megmondani, hogy precíziós légicsapásokon és/vagy szárazföldi hadműveleteken kívül mi az anyjuk kínját csinálhatnának még az izraeliek."

Látom nehéz a felfogásod, pedig már leírtam neked. Azt csinálhatnák a cionisták hogy ELHAGYJÁK A MEGSZÁLLT TERÜLETEKET, MEGFÉKEZIK AZ AGRESSZÍV TELEPESEKET ÉS ENGEDIK PALESZTINA ÁLLAMOT MEGALAPÍTANI, és akkor TALÁN leállnak a palesztinok bár ennyi szenvedés után megérteném ha mindenképpen bosszút akarnának.

Ilyen kibaszott egyszerű, ha valakit megszállnak az vissza fog ütni! Mindig így volt és mindig így lesz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 00:01:54

@sanyix:

"és akkor TALÁN leállnak a palesztinok"

Te mernéd egy TALÁNra bízni a gyermekeid jövőjét?

Kicsim, a te felfogásod nehéz, de nagyon. Ha ezt megtennék, az arabok - talán iráni segédlettel is - seperc alatt lerohannák és megsemmisítenék Izraelt.

Persze ezt te is tudod, de azért megy az ajvékolás, mi?

sanyix 2014.07.20. 00:02:12

@delano: nem áll mögöttük, max szavakban, főleg hogy az olajkészletekkel rendelkező országok legnagyobb partnere/bábmestere az USA nem nézné jó szemmel ha szavakon kívül bármiben segítenék palesztinát. Ellenben az izraelnek küldött pénzbeli támogatások összege nyilvános...

sanyix 2014.07.20. 00:09:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én nem vinném a gyerekemet egy agresszor, apartheid berendezkedésű államba, amit a fél világ gyűlöl (jogosan).

Miért is rohannák le az arabok ha egy palesztin állam megalakulna? Hirtelen lenne egy hadseregük, és elhagyná izraelt az USA? Egyébként egyszer a távoli jövőben megtörténhet, tudod a betolakódókat ki szokták űzni, főleg akkor ha agresszívek, fenyegetőek, így beilleszkedni képtelenek, mint izrael, de ez így is, úgy is megtörténhet...

Nekem jó a felfogásom(lásd képes vagyok a történelmet tényszerűen értelmezni...), és az értékrendem is! Nem támogatom azt az egyik helyen amit egy másik országban elítélek. Pl nem támogatom az ukrajnai orosz felkelést, miközben a palesztinok hasonló akcióját elítélem, mint egyesek...

delano 2014.07.20. 00:11:10

@sanyix: "És britek is, és városok is voltak(ez a sivatag szöveg a cionisták szokásos felsőbbrendűségi legendagyártása)"

Jó, akkor felhőkarcolók voltak ott már 200 éve is, ez most sztem teljesen lényegtelen, de örülök, hogy ebbe sikerült belekötni. Jelenleg az Intel, Google, Microsoft és hasonló cégek fejlesztőközpontjai vannak Tel-Avivban, de nyilván főleg a képzett palesztin munkaerő miatt mentek oda.

"aztán odaözönlöttek a cionisták, elkezdtek robbantgatni, gyilkolni, a briteket is, akik fel is adták elmentek onnan, így a cionisták a palesztinok gyilkolására tudtak koncentrálni"

A cionisták soha nem akartak palesztinokat gyilkolni, csak élni akartak. Mint feljebb írtam az iraeli lakosság 20%-a palesztin. Köszönik jól vannak, parlamentben pártjuk van stb. El tudod képzelni, h egy arab országban zsidóknak, vagy keresztényeknek pártjuk vagy parlamenti képviseletük legyen??

"Azóta szép lassan nyúlják le a palesztinok területeit mindenféle indokokkal, úgy hogy mára gettókba zárták őket."

Azért arról a háborúról ugye hallottál, amikor a zsidók legszentebb ünnepén hadüzenet nélkül 6 arab ország együtt támadta meg Izraelt? Na annak az eredménye lett ez a megszállás... De mint feljebb írtam 2000-ben felajánlotta, h a békéért cserébe mindent visszaad, csak Arafat ezt durván elutasította.

"Már azért hogy egyáltalán elfoglalták palesztina területét, már az elég ok a bosszúra és a harcra izrael ellen"

Mint írtam egy háborúban foglalták el, ahol Izraelt támadták meg nála sokkal nagyobb és erősebb országok. Dehogy lásd, hogy nem mindent támogatok: a telepesek terjeszkedését én is elítélem, azt kurvára abba kéne hagyniuk. Ebben az izraeli lakosság is nagyon megosztott.

"Ugyan ezt csinálnák a magyarok is ha a románok most szépen államot akarnának alapítani magyarország területén."

Ez a hasonlat viszont egész jó, ugyhogy visszakérdezek. Ha Romániából naponta 80-100 rakétát lőnének ki Magyarországra, örömünnepet ülnének minden magyar halálakor, miközben te nyomod nekik a segélyeket, akkor mit csinálnál? Szép csöndben tűrnél, vagy esetleg felmerülne benned, h át kéne menni rendet rakni?

delano 2014.07.20. 00:15:50

@sanyix: "em áll mögöttük, max szavakban, főleg hogy az olajkészletekkel rendelkező országok legnagyobb partnere/bábmestere az USA nem nézné jó szemmel ha szavakon kívül bármiben segítenék palesztinát."

Palesztina legnagyobb támogatója Irán. Iráné a világ 3. legnagyobb olajkészlete. Irántól USA már egyáltalán nem vesz olajat, tehát nyugodtan támogathatja a palesztinokat és támogatja is. Szíria is támogatta, ameddig ki nem tört ott a balhé. Ha a hamasz csak annyi előrelépne, h elismeri izraelt, és nem akarná megsemmisíteni, akkor nyugodtan lehetne rendezni ezt a kérdést. Csak náluk van a labda.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 00:20:34

@sanyix:

"Egyébként egyszer a távoli jövőben megtörténhet, tudod a betolakódókat ki szokták űzni"

Te magad indoklod meg, miért nem teszi Izrael azt, amit szerinted tennie kellene. Kognitív disszonancia...

Altaïr 2014.07.20. 00:29:56

@delano: Válaszodból úgy tűnik, mégis kéne időt szánnod egy kis töriórára. A Google segít.

sanyix 2014.07.20. 00:30:30

@delano: Nem a palesztinok miatt, ugyanis nekik nincsenek jogaik, tanulni sem. Egyébként pedig az izraeli állam kedvezményei miatt vannak ott, és én csak az intelről tudok, ami már félig izraeli tulajdonban van.
De nyomassad csak a zsidó felsőbbrendűség szövegedet, jó hallgatni, milyen jól betanultad a cionista "vallást"... meg ironikus ahogy visszaköszönnek belőle egy kockabajszos bácsi szavai is...

"A cionisták soha nem akartak palesztinokat gyilkolni, csak élni akartak."

Há persze csak úgy véletlenül kezdtek a 2 világháború között beszivárogni, és olyan humanitárius szervezeteket alakítani Irgun, Lehi, Haganah és Palmach, amik hoteleket robbantottak, brit katonákat akasztottak fel palesztinokat géppuskáztak le/ robbantottak fel, és egész véletlenül nevezte őket még Einstein is fasisztáknak...

A palesztinok jól vannak? Hát a gettókban élőktől nem ezt hallani.

"De mint feljebb írtam 2000-ben felajánlotta, h a békéért cserébe mindent visszaad,"

Mindent? Tudsz erről információt mutatni, gondolom az a MINDENT az egy kis töredéket, alamizsnát jelenthet a valóságban...

"Mint írtam egy háborúban foglalták el, ahol Izraelt támadták meg nála sokkal nagyobb és erősebb országok."

Persze erősebb országok... azért vonultak vissza mert erősebbek voltak ugye? Nem, egy USA által támogatott országnál erősebb jelenleg nincs.
És ezért miért a palesztin területeket foglalták el (habár technikailag előtte is elfoglalták, hiszen palesztin terület volt 100%-a, izrael pedig nem létezett...), talán ők is beszálltak a támadásba a homokból készült tankjaikkal? :D

"Ha Romániából naponta 80-100 rakétát lőnének ki Magyarországra, örömünnepet ülnének minden magyar halálakor, miközben te nyomod nekik a segélyeket, akkor mit csinálnál?"

Már miért adnék én egy ellenséges országnak segélyeket, amit nem is tartok megszállás alatt? Persze hogy visszalőnék, ahogy a palesztinok is jogosan visszalőnek 70 éve, mert megtámadták őket, és védekezniük kell, próbálkozni visszafoglalni a területeiket.

De én is visszakérdezek. Miért is terrorizmus az hogy a megszállás, elnyomás alatt lévők visszalőnek az agresszor államra?

Altaïr 2014.07.20. 00:31:22

@delano: A palesztinok nem arabok, tehát nem sok logikát látok benne, miért is kéne az araboknak pénzelniük őket. Persze az Izrael-ellenesség miatt megtehetnék, de az meg nem trendi mostanában.

sanyix 2014.07.20. 00:35:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem indoklom meg, izraelnek ott ugyanis nincs keresni valója, nyugodtan, jogosan eltörölhetnék onnan az egész államot. Ők mint mondtam betolakódok ott. Örülhetnek hogy ennyire hagyják őket.
Tetszett volna olyan helyre menni, ahol nem laknak mások, és esetleg szépen csöndben letelepedni, nem a cionizmus nevében elkezdeni robbantgatni és gyilkolni... Britek felajánlották nekik uganda egy részét is ahol alig laknak, amire eredetileg hajlottak is, de az agresszív szélsőséges cionista szárnynak akkor is a mesekönyvben (biblia) megírt "szentföld" kellett... hát ez a következménye a telhetetlenségnek.

sanyix 2014.07.20. 00:40:18

@sanyix: hogy értsed: izraelnek a palesztinok kiirtása érdekében áll, de jogos akkor sem lesz soha... mert izrael a betolakódó, és nem a palesztinok vagy az arab országok, akiknek szintén érdekük hogy izrael eltűnjön, nem csak azért mert a vallásaik egymás ellen vannak, hanem mert egy agresszív, fenyegető állam amióta megalakult.

delano 2014.07.20. 00:40:42

@Altaïr: "Válaszodból úgy tűnik, mégis kéne időt szánnod egy kis töriórára. "

Segíts kérlek, melyik rész nem stimmel szerinted.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 00:43:54

@sanyix:

"Ők mint mondtam betolakódok ott."

Aham, már párezer éve. :D Olvasgass kicsit utána pl. Galilea történelmének. :D Addig se beszélj zöldségeket.

sanyix 2014.07.20. 00:44:16

@delano: én segítek. A palesztin menekülttáborokban élő palesztinok, egészen meglepő módon, menekültek, méghozzá izraelből.

sanyix 2014.07.20. 00:49:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Milyen pár ezer éve? a két világháború között kezdtek beszivárogni, majd a második világháború után elkezdtek özönleni.
Izael állam több ezer éve nem létezett már, és palesztinában is egy 12%-os kisebbség volt zsidó.

Elmentek onnan, ennyi feladták. (arról nem is beszélve, hogy mint említve lett akik ott maradtak azokat hívják ma palesztinoknak, akik meg a világháború környékén jöttek, pedig valami kelet európai keverék népek zsidó vallással, közük nincs a régi izrael államból származó zsidókhoz). Mi sem támadjuk meg oroszországot hogy visszatérjünk etelközbe vagy az uralba, mert egyszer valamikor ott éltünk...

delano 2014.07.20. 01:06:16

@sanyix: "De nyomassad csak a zsidó felsőbbrendűség szövegedet, jó hallgatni, milyen jól betanultad a cionista "vallást"."

Senkit nem tartok felsőbbrendűnek, fogalmam sincs, h ezt honnan sikerült leszűrni. Vallást meg aztán végképp nem tanultam.

"A palesztinok jól vannak? Hát a gettókban élőktől nem ezt hallani."

Az értő olvasást gyakorolni kéne. Azokra a palesztinokra írtam, h jól vannak, aki Izrael állampolgárai. A lakosság 205-áról van kb szó. A gázaiak nincsenek jól. Sőt a szíriai gettóban élő paleszinok sincsenek jól, csak gondolom értük nem aggódsz, mert őket más arabok gyilkolják, éheztetik és abban semmi kivetnivalót nem találsz.

"Mindent? Tudsz erről információt mutatni, gondolom az a MINDENT az egy kis töredéket, alamizsnát jelenthet a valóságban..."

Ha egy pillanatra félreteszed az elborult agyú zsidógyűlöletedet, és elkezdesz utánanézni, akkor meglepő dolgokat fedezhetsz fel. Izrael még Jeruzsálem felosztását is felajánlotta ekkor, ami olyan szinten nagyvonalú ajánlat, hogy az akkor miniszterelnök életveszélyes fenyegetéseket kapott érte. Rengeteg anyag van erről fenn, ez pl a wiki: en.wikipedia.org/wiki/2000_Camp_David_Summit

"Persze erősebb országok... azért vonultak vissza mert erősebbek voltak ugye? Nem, egy USA által támogatott országnál erősebb jelenleg nincs."
6 kurva nagy arab ország támadott egyszerre, és Izrael full egyedül volt akkor. 1967-ről beszélünk...

"És ezért miért a palesztin területeket foglalták el (habár technikailag előtte is elfoglalták, hiszen palesztin terület volt 100%-a, izrael pedig nem létezett...),"

Palesztin ország soha nem létezett. Palesztina létezett, ahol arabok, zsidók, keresztények éltek. Az egész palesztin identitás nagyon friss, kb a 19. században alakult ki.

"Persze hogy visszalőnék, ahogy a palesztinok is jogosan visszalőnek 70 éve, mert megtámadták őket, és védekezniük kell, próbálkozni visszafoglalni a területeiket."

Segíts kérlek mikor támadták meg őket? A palesztinoknak nem kell védekezniük, mert ha nem lövöldöznek, akkor senki sem bántaná őket (jó a szírek igen, de az egy másik kérdés). Mégegyszer: Izrael célja, h hagyják őt élni. A hamasz célja, h Izraelt megsemmisítse. Nem akar békét, nem akar nyugalmat, örül minden megölt palesztin gyereknek, aki mutogathat kifelé a világnak, és eszében sincs megállapodni. Mellesleg ugyanolyan ellenség vagy neki te is, téged és a családodat is boldogan megölnének, mert keresztény és zsidó és az egész nyugati világ nekik egy kategória.

delano 2014.07.20. 01:10:02

@sanyix: "én segítek. A palesztin menekülttáborokban élő palesztinok, egészen meglepő módon, menekültek, méghozzá izraelből."

Értem. Még abban segís kérlek, hogy miért öltek meg a szír kormányerők nagyságrendekkel több Palesztint, mint az Izraeli hadsereg? Mert még ebben bizonytalan vagyok.
kozelkeletjelene.weebly.com/10/post/2014/01/humanitrius-katasztrfa-fenyegeti-a-yarmouki-palesztin-meneklttbort-szriban.html

delano 2014.07.20. 01:13:41

@Altaïr: "A palesztinok nem arabok, tehát nem sok logikát látok benne, miért is kéne az araboknak pénzelniük őket."

Hogy pontosan kik a palesztinok azon lehet vitázni. A palesztin identitás a 19. században kezdett kialakulni, tehát elég friss még. Mindenesetre arabul beszélnek, tehát annyira nem állnak távol az araboktól.

eloi 2014.07.20. 01:24:32

@delano: "Azt meg azért tisztázzuk, hogy Izrael mindent megtesz a civil áldozatok minimalizálása érdekében, miközben a hamasz örül minden izraeli civil áldozatnak. Hány hadsereg van a világon, amelyik telefonon és szórólappal figyelmeztet bombázás előtt? Az más kérdés, hogy a hamasz élő pajzsként használja a gyerekeket, és örül minden egyes paleszin halálnak"

Vagyis Izrael ezek szerint tisztában van azzal, hogy a palesztin családok nem szaladhatnak el otthonról, mert akkor a saját erőszakszervezeteik bántanák őket!
És ENNEK TUDATÁBAN BOMBÁZZA a civil lakóházakat!
Akkor ez most erkölcsileg, emberileg, nemzetközi törvényileg..., meg hogy van akkor?

Miközben név szerint is tudják, mikor, ki lődöz azokkal a szinte semmi kárt nem okozó kályhacső rakétákkal.
Nem. Izrael szándékosan büntet és megtorol a civileken. Nem igazságot tesz, vagy arányosan vesz elégtételt. Családokat öl és lakóházakat semmisít meg.
Ilyen, amikor egy nép elhagyta Istent!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 01:30:10

@eloi:

"Akkor ez most erkölcsileg, emberileg, nemzetközi törvényileg..., meg hogy van akkor?"

Ez úgy van, hogy ahonnan téged lőnek, az legitim katonai célpont, nem pedig civil ház többé.

Tehát a háborús bűnös az a Hamász- vagy egyéb terrorista vagy "harcos", aki a civileket nem engedi elmenekülni a harci cselekmények helyszínéről.

Magadtól soha nem jöttél volna rá, mi?

eloi 2014.07.20. 01:33:31

@delano: " Egyelőre inkább áramot, vizet, élelmiszer és gyógyszert adnak nekik. "

Ezt Kunta Kintéék is megkapták a tulajdonosaiktól. Ételt, italt, fedelet..., kár, hogy rabszolgák voltak amúgy.
Miért nem adnak inkább országot? Miért nem teszik lehetővé, hogy saját államuk, gyógyszergyáruk, erőművük,...legyen? Például.
Kicsit egyoldalúan nézed ezt a szomorú történetet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 01:38:46

@eloi:

"Miközben név szerint is tudják, mikor, ki lődöz"

Nem. A figyelmeztetett lakókat ismerik név szerint. Őket hívják fel telefonon, nem a lövöldözőket.

"azokkal a szinte semmi kárt nem okozó kályhacső rakétákkal. "

Ja, semmi kárt nem okoznak, mert a lakott területekre hullőkat a Vaskupola megsemmisíti.

Azért kurva vicces, hogy eszedbe sem jut: talán inkább azok felelősek a civilek haláláért, akik nem engedik elmenekülni őket a harci cselekmények helyszínéről. Helyette inkább a rakétákkal megtámadott Izraelt hibáztatod, kurva jó.

Az meg jellemző a Hamászra, hogy ezekkel a Kasszám rakétákkal ily módon több palesztin civilt öl meg, mint izraelit. Na de ők tudják, milyen jól mutatnak a hírekben a meggyilkolt palesztin civilek.

eloi 2014.07.20. 01:38:48

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: Hány izraeli is halt meg ezektől a sufnirakétáktól?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 01:40:45

@eloi: Hány halt volna meg a Vaskupola nélkül?

eloi 2014.07.20. 02:03:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ez úgy van, hogy ahonnan téged lőnek, az legitim katonai célpont, nem pedig civil ház többé. "

Pontosan ez a gondolkodás teszi Izraelt agresszorrá, bűnössé.
Annyival fejlettebb minden téren, technikában, hírszerzésben, katonailag, titkosszolgálatilag..., mint az ellenfél, hogy egyáltalán nem szorulna rá, hogy ágyúval lőjön vissza a verébre, mert ezt teszi.
Ha valamely ország hadereje képes lehet célzottan és pontosan csapást mérni a valódi tettesekre, az éppen az izraeli hadsereg. Sebészi pontossággal ki tudnák emelni és lőni a Hamaszos rakétásokat, ha ezt akarnák.
Semmi szükség nem lenne a civilek irtására. Ez sima megtorlás, büntetés, elrettentés.
Ágyúval verébre. Direkt.

eloi 2014.07.20. 02:05:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Érteni nem akaró szívük elhomályosult..."

eloi 2014.07.20. 02:07:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Hány halt volna meg a Vaskupola nélkül? "

Vagyis hányan haltak meg?
Lehet, hogy egy sem?
És a válaszcsapásokban?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 02:11:36

@eloi:

"Pontosan ez a gondolkodás teszi Izraelt agresszorrá, bűnössé."

Nem. Pontosan ez a viselkedés (lakosság élő pajzsként való alkalmazása) teszi a Hamász tagjait háborús bűnösökké.

"Sebészi pontossággal ki tudnák emelni és lőni a Hamaszos rakétásokat, ha ezt akarnák."

Hülye-a vagy? A házon belül sebészi pontossággal ki tudnák lőni a rakétázó terroristát, miközben a tőle pár méterre lévő civilek sértetlenek maradnak? Nem vagy eszednél.

"ágyúval lőjön vissza a verébre, mert ezt teszi."

A veréb rakétával lő. Jó sokkal, így a rossz célzás ellenére veszélyesek.

Aztán meg az agresszor ne csodálkozzék, ha a megtámadott ellenfél kicsit erősebben üt vissza.

Nem válaszoltál arra a kérdésemre, hány izraeli
halt volna mega Vaskupola nélkül. Kínos lenne válaszolni, mi?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 02:12:23

@eloi:

"Vagyis hányan haltak meg?
Lehet, hogy egy sem? "

Cinikus szemétláda vagy. :(

bolsipörkölt 2014.07.20. 05:01:16

@krain: Ne zavard már össze ilyen apróságokkal szegényt!

Gáz van! 2014.07.20. 05:12:37

@delano: "képzett palesztin munkaerő miatt mentek oda. "
Remélem, majd a Magyarországon élő palesztin orvos segít rajtad, ha valami bajod lesz. (De a szemébe úgy sem mertnél ilyeneket mondani)

A képzett munkaerő menekül a gettóból, vagy szerinted a Google betelepülne az 5 méteres betonkerítés mögé, ahová "precíziós légicsapások" érkeznek?

czjanos 2014.07.20. 05:17:13

@ARP: Abba kellene hagyni a rakétázást (el sem kellett volna újból kezdeni) és akkor nem lenne válaszcsapás. Ha a szomszédod berúgja az ajtódat, te sem kérnél bocsánatot tőle, hanem reagálnál rá.

dollárpapa2 2014.07.20. 07:12:36

@kvadrillio:

Nem támadott meg semmilyen országot, csak az Izrael területén fekvő, palesztinok által megszállt terroristafészket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 07:44:55

@Gáz van!:

"Remélem, majd a Magyarországon élő palesztin orvos segít rajtad, ha valami bajod lesz. (De a szemébe úgy sem mertnél ilyeneket mondani) "

Te meg majd akkor zsidózz, ha a Magyarországon élő zsidó orvos segít rajtad, ha valami bajod lesz. (De a szemébe úgysem mernél zsidózni.)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.07.20. 07:57:49

A zsidók már megint holokausztban vesznek részt. Csak most ők csinálják :x

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.20. 07:59:41

@krain:

Nem. A zsidók elfogadták, az arabok nem. Az arabok akkor dupla vagy semmit játszottak, s vesztettek.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 08:08:25

@czjanos: ha egy idegen berúgja az ajtódat, hogy takarodj a saját házadból, te sem kérnél bocsánatot tőle, hanem minden eszközzel megpróbálnál visszajutni az otthonodba.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 08:22:35

@krain:

"ha egy idegen berúgja az ajtódat, hogy takarodj a saját házadból, te sem kérnél bocsánatot tőle, hanem minden eszközzel megpróbálnál visszajutni az otthonodba."

Na látod, ezért védekeznek az izraeliek a palesztin/arab támadások ellen.

dollárpapa2 2014.07.20. 08:24:58

Most bezzeg rinyálnak a palkók, akkor persze nem volt ekkora a pofájuk, amikor 100-asával lőtték a rakétáikat izraeli civilekre. Én a zsidók helyében már rég leszőnyegbombáztam volna az egész terrorista fészket. Ahogy Custer kapitány mondta anno: a halott indián a jó indián. Ezekre az élősködő férgekre semmi szüksége a világnak. Behülyíti őket a sátánista szektájuk (iszlám), aztán csak azt nézik hol hány embert gyilkolhatnának halomra. Atomot rájuk!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 08:25:18

@Gáz van!:

Ja, és a palesztin orvos igen jó eséllyel Magyarországon végzett, és esze ágában sincs visszamenni és lövöldözni izraeli civilekre, vagy civilekkel tömött buszokat robbantgatni.

dollárpapa2 2014.07.20. 08:27:01

@krain:

Így van. Már az Ószövetségben, ami a Biblia és a Korán alapja is, benne van hogy ez a föld a ZSIDÓKÉ! Akkor meg mi a faszt akarnak ott jöttment palkók? Húzzanak onnan a picsába, ők csak megtűrt vendégek!

dollárpapa2 2014.07.20. 08:28:32

@wmiki:

Sajnos nem. Pedig igény az volna rá.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 08:29:55

@maxval, a gondolkodó birca: ez elég egyoldalú, a másik fél (a terület lakosai) döntését tiszteletben kellett volna tartani, talán van valami beleszólásuk a saját otthonaik sorsába.

dollárpapa2 2014.07.20. 08:30:17

@eloi:

Az agresszorok (palkók) felelőssége az összes halott, ők provokálták ki, tulajdonképp igényelték hogy a zsidók jól pofánbasszák a terrorista kis pofájukat.

dollárpapa2 2014.07.20. 08:31:53

@krain:

Azok a terroristák még Izrael, a terület jogos tulajdonosának, létét sem hajlandóak elismerni. Mégis mit várnak akkor cserébe?

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 08:33:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a világháború után Palesztinába alijázott zsidók hány százaléka született azon a földön, ahová betelepült? Igencsak közelít a nullához. Tehát nem az otthonuk.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.20. 08:33:54

@krain:

A helyzet a következő volt.

Az ENSZ-döntést a zsidók elfogadták, az arabok nem. Az arabok azt hitték, csak az övék lehet az egész terület. Ezért háborút indítottak, amit elvesztettek.

Ez a kiinduló pont. Innen kezdődik az egész.

A palesztín radikálisok (Hamasz) most is ezt akarja: megpróbálni az összes zsidót kiűzni és megszüntetni Izraelt.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.20. 08:35:35

@krain:

Ennek semmi jelentősége. Nincs történelmi jog. Amit mondasz az ugyanaz a hülyeség, amit a zsidó radikálisok mondanak, hogy azért az övék, mert ott voltak 3000 éve. Nem, nem azért.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 08:37:52

@krain:

Ja, és még annyit, hogy a megszállt területek jelentős részét a 67-es háború után foglalta el Izrael.

Talán nem kellett volna megtámadni? Aki megtámad egy másik országot, azt kockáztatja, hogy esetleg veszít. Nem jött be a számításuk, viseljék a következmányeket.

Abszolút érthető, hogy Izrael egy pufferzónát akart létrehozni. Különben ha váratlanul megindul pár százezer arab, egész Izraelt elfoglalják, mire a hadsereg készenlétbe áll.

Persze mindezt te is jól tudod, csak téped itt a szádat. Az eszetlen zsidógyűlölet helyett néha gondolkozhatnál is.

(Én sem mindenben helyeslem Izrael politikáját, sőt pl. a külföldön - USA - folytatott lobbitevékenységüket, hatalomszerzésüket kimondottan elítélem. De a saját hazájukban minden joguk megvan védekezni.)

dollárpapa2 2014.07.20. 08:38:38

@eloi:

"Vagyis Izrael ezek szerint tisztában van azzal, hogy a palesztin családok nem szaladhatnak el otthonról, mert akkor a saját erőszakszervezeteik bántanák őket!
És ENNEK TUDATÁBAN BOMBÁZZA a civil lakóházakat!"

Szar ügy, rendezzék el egymás közt. Azon csodálkozom hogy a zsidók ennyi mindent megtesznek az ellenségeik élete érdekében, előre figyelmeztetés, precíziós eszközök... én a szemet szemért, fogat fogért elvet vallom, Kasszám rakétákért szőnyegbombázást, atomot adnék válaszul.

Azért terrorkodnak ezek, mert ilyen tutyimutyi "precíziós" választ kapnak csak. Ha 1 rakétáért legatterolnák a fél palkó népet, egyből megjönne az eszük hogyan is kell együttélni békében. A bűntetésnek pont az lenne a lényege hogy elrettentse az arab bűnözőket a terrorizmustól, de sajnos túl korlátozott ehhez az izraeli válaszcsapás.

dollárpapa2 2014.07.20. 08:39:46

@krain:

Mi az hogy betelepült? Egy zsidó csak VISSZAtelepülhet a hazájába, Izraelbe. Az már 5000 éve az övék, a palkók csak pár 100 éves jöttmentek ott!

dollárpapa2 2014.07.20. 08:41:57

Faszom érti ezeket a jobbkomcsikat, ha Izraelről van szó, akkor a később jövő palkóké a föld, ha Trianonról, akkor meg sajnálják Erdélyt meg a Felvidéket a később jövő oláhoktól, tótoktól. Kettős mérce?

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 08:42:37

@maxval, a gondolkodó birca: Nem történelmi jog. Én sem tartok igényt üknagyapám birtokára, csak azért mert az régen az övé volt. Elment onnan, elhagyta, az ő döntése volt, mások beköltöztek a helyére, nincs jogom kilakoltatni őket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 08:43:48

@krain:

"a világháború után Palesztinába alijázott zsidók hány százaléka született azon a földön, ahová betelepült? Igencsak közelít a nullához. Tehát nem az otthonuk."

Ha te kivándorolsz egy országba, pl. az USA-ba, és állampolgárságot kapsz, akkor onnantól az az otthonod. És minden jogod - sőt kötelességed - megvan megvédeni.

dgt_ 2014.07.20. 08:44:01

@kvadrillio: százával lő a hamasz izraeli területre rakétákat, de ez a tény véletlenül se zavarjon.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.20. 08:44:23

@dollar papa2:

Annak, hogy mi van az Ószövetségben semmi jelentősége arra nézve, hogy ma kié egy adott föld.

dollárpapa2 2014.07.20. 08:45:34

@eloi:

Volt rá lehetőségük, de nem kellett nekik, mert ők csak rinyálni meg szenvedgetni akarnak. Büdös nekik a munka mint a cigányoknak, a segíly mellett meg unatkoznak, ezért szórakozásból halomra ölik a zsidó civileket. Van még pár hasonló faj a természetben, pl. kullancs, szúnyog, pióca. Lehet hogy ezeknek is az kéne.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.20. 08:47:08

@dollar papa2:

Ez butaság.

Nem számít az őseid mikortól vannak ott.

dollárpapa2 2014.07.20. 08:49:23

... Ellenszerük a vegyi permetezés. Lehet hogy ezeknek is az kéne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 08:52:16

Látom, a szűrés már működik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 08:52:51

"A bűntetésnek pont az lenne a lényege hogy elrettentse az arab bűnözőket a terrorizmustól, de sajnos túl korlátozott ehhez az izraeli válaszcsapás."

Sőt büntetésnek az is épp elég lenne, ha Izrael is ilyen rosszul (sehogy!) irányítható rakétákkal lőné őket. Akkor még több lenne a civil áldozat.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 08:53:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pontosan! Ha az USA elfogadja a betelepülésedet. Ha nem, akkor bizony ne csodálkozz azon, ha előbb-utóbb jönnek a fegyveres rendőrök érted, és bizony kényszerítenek, hogy elhagyd a területet!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 08:56:24

@krain:

Pontosan! Izrael elfogadta az alijázók betelepülését, sőt hívta őket. Innentől semmi okod panaszra, jogosan élnek ott.

Mondom, tedd félre a zsigeri zsidógyűlöletedet.

dollárpapa2 2014.07.20. 08:57:10

@maxval, a gondolkodó birca:

Ha nem számít, akkor a palkók mit óbégatnak? A zsidók 2x-esen is jogos tulajdonosai a földnek, előbb voltak ott, és most is ott vannak. Semmilyen jogalapjuk nincs a vendégpalkóknak kitúrni őket onnan. Kérni kérhetnek mellettük helyet, amit ha normális fizetővendégként viselkednének, meg is kapnának, de hogy még nekik álljon feljebb, na azt már teljesen jogosan nem veszi be a zsidók gyomra.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 08:58:02

@dollár papa2: Erdélybe, Felvidékre nem költöztek ki magyarok szervezetten. Ott születtek, ott élnek.

dollárpapa2 2014.07.20. 08:59:11

@krain:

Akkor a betelepülő jöttment palkó haverjaid mit csodálkoznak azon hogy az 5000 éves zsidó llam rendőrei kipaterolják onnan a terrorista pofájukat?

dollárpapa2 2014.07.20. 09:02:02

@krain:

A zsidók is ott születtek, már 5000 éve. Az hogy időlegesen és jogellenesen elűzték őket párezer évre, nem szűnteti meg a jogalapjukat a saját földjükre. Ha meg igen, akkor most az elűzött palkóknak is megszűnt a joga. Meg a mienk is Erdélyre.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 09:02:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha Magyarország elfogadja a magyarok kitelepülését az USÁ-ba, attól még nem fognak jogosan ott élni. Az USÁ-t is meg kell kérdezni talán.
De hát ez olyan kétoldalú együttműködés lenne, amit egy zsidónak lehetetlen felfogni. Ők ahhoz szoktak hozzá, hogy az történik, amit ők akarnak, mások esetleges ellenvéleménye az tisztán antiszemitizmus, ugye.

dollárpapa2 2014.07.20. 09:11:23

@krain:

A palkóknak is meg kellett volna kérdezni a zsidókat hogy bemehetnek-e a földjükre. Akkor nem sírt ezért a szájuk, érdekes módon, csak amikor visszakapják.

Altaïr 2014.07.20. 09:14:35

@delano:

"Mindenesetre arabul beszélnek, tehát annyira nem állnak távol az araboktól."
Hát igen, és ír nemzet sem létezik, hisz angolul beszélnek.

"Segíts kérlek, melyik rész nem stimmel szerinted."
A menekülttáborok azóta léteznek, amióta Izrael elüldözte őket a lakhelyükről. Akik eleve pl. Libanonban éltek, azok otthon laknak, nem táborban.

Altaïr 2014.07.20. 09:15:26

@krain: Erre szedj valami gyógyszert.

Krisz11 2014.07.20. 09:17:35

Tombol a bosszú népe. Az erőszakos telep építéseket és falu rombolást pedig addig folytatják, amíg egy palesztin sem marad a megszállt területeken.
Nekik ez a konfliktus a bibliai Filiszteusokkal (mai palesztinokkal) folyik, aki szerintük kiírtandó nép. Már Sámson is ezt tette.

Arra meg hogy mennyire tisztességes a zsidó hadsereg itt ez a videó:

www.youtube.com/watch?v=92QDSsAEbn0

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 09:17:54

@Altaïr: Mondjuk nézzem sokat az ATV-t, és olvassak sok indexet?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.07.20. 09:19:24

@wmiki: Mi van mikike? Párolog már a víz szobahőmérsékleten?

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 09:29:42

@dollár papa2: és pontosan honnan mentek be a "palkók" arra a földre?

Gáz van! 2014.07.20. 09:29:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hölgyeim és Uraim! Itt úgy is lehet zsidózni, hogy az ember nem írja le a zsidó szót sem! Rád visszatérve: ezt pedig bármikor elmondom bármilyen orvosnak, tőlem lehet akár piréz is. Ennyi gerinc azért szorult belém. Valakit pedig csak azért műveletlen bunkónak tartani mert palesztin, az mondjuk rád vall (lásd fent).

Zsidózik... Pofám leszakad. :D XD ROTFLMAO

dollárpapa2 2014.07.20. 09:30:25

@Krisz11:

"Tombol a bosszú népe."

Igen, 100-asával lövöldözik rakétáikat ártatlan izraeli civilekre.

"addig folytatják, amíg egy palesztin sem marad a megszállt területeken"

Sajnos nem, ezért fordulhat elő hogy még mindig palkók tartják megszállva Izrael kb. felét.

Krisz11 2014.07.20. 09:31:05

Ne legyen kétsége senkinek hogy Izrael népirtást követ el. Ezt számtalan ENSZ határozat kimondta már az összes tagállam egyetértésével, de mindíg volt 1 db vétó, az USA vétója. Szerintük a foszfor meg fürtös bombák ledobása is semmi.

dollárpapa2 2014.07.20. 09:33:26

@krain:

Inkább mint cigánykommunista lakájmédiát (Oláh Narancs, Diktátor, Rémhírtévé, Labancinfó).

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.20. 09:41:51

@dollar papa2:

Az arabok ki akarják űzni a zsidókat és arab államot csinálni ott.

fingerbangs 2014.07.20. 09:43:23

ez a videó nem mutat meg semmit abból a szenvedésből amit ezek az emberek átélnek, ha a valóságot akarjátok látni akkor itt találtok felvételeket www.facebook.com/Reggada
csak erős idegzetűeknek!

és tök mindegy ki lőtt először, ez szörnyű

kabelbarat (törölt) 2014.07.20. 09:48:30

@Krisz11: Picit drága lenne ez népirtásnak.
Nagyon kevés halott jut egy ledobott bombára.

Pelsztínok egyszerűen nem képesek elfogadni a vereséget és továbblépni.

Krisz11 2014.07.20. 10:03:00

Az ENSZ már számtalanszor elítélte Izraelt az összes tagállam egyetértésével. Egyedül az USA-nak kellett vétózni.

Krisz11 2014.07.20. 10:04:48

@kabelbarat:

A foszfor meg fürtös bombák használata nem önvédelem. Ezt mondták ki az ensz határozatok is. Csak szankciókat nem tudtak hozni, mert az USA megtiltotta.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.07.20. 10:14:41

Inkább példát kéne vennünk izraeli barátainktól!

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 10:16:41

@fingerbangs: Ez szörnyű. Ilyenre ember nem képes.

Krisz11 2014.07.20. 10:18:55

"Mi az hogy betelepült? ... csak VISSZAtelepülhet a hazájába, Izraelbe. Az már 5000 éve az övék"

A ti bibliátok szerint is a Palesztin (filiszteus) nép az őslakos, és ti csak hódítók vagytok.

kabelbarat (törölt) 2014.07.20. 10:19:11

@Krisz11: Az utóbbi időben azért sokat finomodtak a módszereik, pedig nem kötelezi őket rá semmi.
Az ENSZ konkrétan mit tudna kezdeni Izraellel?

Krisz11 2014.07.20. 10:19:31

Igaz azt mondjátok, hogy az Isten nektek adta ezt a területet, és a palesztink pedig elűzhetők.

Krisz11 2014.07.20. 10:28:19

@kabelbarat:

"Az ENSZ konkrétan mit tudna kezdeni Izraellel? "

Észak Korea ellen is hoznak gazdasági szankciókat. De az usa nélkül nem tud tenni semmit.

dollárpapa2 2014.07.20. 10:30:04

@Krisz11:

A filiszteusok csak a gázai övezetben éltek, faszt akartok ott ti terroristák Ciszjordániában? Ezt (is) beszoptad. ^^

Krisz11 2014.07.20. 10:31:23

A lényeg, hogy humanista szemmel az Izraeli terrort kár tagadni, azt az Ensz már számtalanszor kimondta.
Persze tudom, hogy az ilyen konfliktusokban nem számít az igazság, meg az emberség, csak a hatalom meg az erő, hogy valaki megtehet-e valamit vagy sem.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 10:32:04

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata)!: azaz, ha pl. egy földrajztanárt meglincselnek a cigányok, akkor önvédelmi célzattal az egész cigánynegyedre dobjunk foszforbombákat?

dollárpapa2 2014.07.20. 10:32:10

@fingerbangs:

Minden háború szar ügy, minek kellett elkezdeni a palkóknak? A 3 lemészárolt izraeli tini se járt jobban, mégse nyafognak a terroristák hogy hogy tehettek velük ilyet. Bűnért bűntetés jár! Ezt akarták, ezt kapják. Mi a gond?

dollárpapa2 2014.07.20. 10:33:17

@kabelbarat:

Mit kéne egyáltalán kezdenie a hazáját védő, őslakos néppel, bevándorló terroristák ellenében? Semmit!

Krisz11 2014.07.20. 10:36:46

"A filiszteusok csak a gázai övezetben éltek"
És onnan nem akarjátok elűzni őket?

dollárpapa2 2014.07.20. 10:36:56

@Krisz11:

Az ENSZ már számtalanszor elítélte a palkó terroristákat is, mégse hagyják abba. Mit csodálkoznak ha valaki megunja és pofánbassza őket? A diszkóban odamész leköpni a 2ajtós szekrény méretű kidobót? Neeem? Miért, csak nem félsz a következményektől? A palkóknak se ártana előre gondolkodni ha élni akarnának. De nem, ezek tudják hogy felesleges bevándorlók csak Izrael földjén, de mivel túl gyávák a harakirihez, megkérik az Izraeli hadsereget hogy segítsen végetvetni önként vállalt szenvedésüknek. Miért baj ha megkapják? Tulajdonképp még jót is tesznek nekik, teljesítik a kívánságukat.

dollárpapa2 2014.07.20. 10:39:38

@Krisz11:

Amelyik bűnöző népség nem fér a bőrébe, nem képes együttélni a szomszédaival, az elveszti a jogát az életre. Így volt ez mindig is. Minket is pofánbasztak Augsburgnál 955-ben, mert a faszuk tele volt a németeknek hogy náluk nyilazgatunk hátrafele a lóról. A palkóknak se jár több. Aztán vagy megtanulják hogy be kell illeszkedni, mint Géza fejedelem, vagy eltűnnek a történelem szemétdombján mint a besenyők, tatár hordák.

dollárpapa2 2014.07.20. 10:40:37

@Krisz11:

A lényeg, hogy humanista szemmel a palkó terrort kár tagadni, azt az Ensz már számtalanszor kimondta.

dollárpapa2 2014.07.20. 10:42:59

@Krisz11:

Ja és mi a fasznak nektek Jeruzsálem, Ciszjordánia és egész Izrael, ha ott ti sose éltetek?

Ha ti is más földjére ácsingóztok, akkor a másiknak is megvan a joga a ti földetekre.

kabelbarat (törölt) 2014.07.20. 10:44:14

@Krisz11: Az É-Korea elleni szankciókat is pont az éhező civil lakosság szopja, nem pedig az uralkodó elit. Az a másik igazán gennyes fekély ezen a bolygón.

Én a magam részéről jobban le vagyok akadva azon ahogy a palesztinok bánnak a saját gyermekeikkel, mint a foszforon meg a fürtös bombákon. Sokkal nagyobb bajok vannak ott, amire nagyon nehéz megoldást találni. Gyakorlatilag egy primitív nép, ami nem képes civilizált állammá szerveződni, mert terroristák vezetik. Gyerekeket küldenek robbanó mellényekkel a katonák ellen. Az ilyen népnek komolyan mondom áldás lenne egy kis megszállás.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 11:06:01

@dollár papa2: "palkó terror"? Csupán a megszállással szembeni ellenállás. Az igaz, hogy elég kétségbeesett, de élnél te 70 évet egy koncentrációs táborban, ahol az étel és vízfogyasztásodat kényük szerint korlátozzák.
A zsidók már az ENSZ határozat előtt robbantgattak ott, ezernyi és ezernyi ártatlan áldozattal kísérve, jelezve, hogy mindenki takarodjon onnan, mert jövünk. Emiatt még a britek is vérdíjat tűztek ki a vezetőjük fejére. Természetesen ez a terrorista később ennek az Izraelnek a miniszterelnöke lett (stílszerűen egy terrorállamnak miért is ne egy körözött terrorista legyen az elnöke). Sőt még Nobel-békedíjat is kapott! Azt hiszem bin Ladennek is kijárna ezen az alapon.

dollárpapa2 2014.07.20. 11:42:31

@kabelbarat:

Az araboknak jót tett volna ha Hitlerrel vagy Sztálinnal baszakodtak volna anno, mostmár nem lenne arabkérdés.

dollárpapa2 2014.07.20. 11:48:11

@krain:

Igen, a zsidók ellenállnak a vándorpalkó megszállásnak, ami az 5000 éves hazájukat fenyegeti.

Érdekes hogy egy szélsőnáci pampog koncentrációs megszállásról, mikor egy siegheil kíséretében a zsidókat simán visszaküldenéd oda. Ha nekik jó volt, a palkóknak is jó lesz.

Az arabok már az ENSZ határozat előtt is megszállták egész Spanyolországot, aztán meg picsogtak amikor 1492-ben a spanyol king az egész terrorista brigádot kibaszta onnan mint macskát szarni. Mai utódaikkal is ezt kell tenni. Mondjuk a tenger mélyére, ott robbantgassák a polipokat meg a rájákat!

"stílszerűen egy terrorállamnak miért is ne egy körözött terrorista legyen az elnöke"

Így is volt, Jasszer Arafatnak hívták ezt a köztörvényest.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 11:52:47

Ugye az is érdekes, hogy a hozzá hasonlók rendszeresen küldik pl. Magyarországról vissza a zsidókat Izraelbe. Aztán amelyik visszamegy, annak meg azt mondják, hogy takarodjon onnan, mert az nem az ő hazája.

Nem vicces?

dollárpapa2 2014.07.20. 11:54:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A szélsőnáci álmagyar bevándorlóknak se ez a hazájuk, saját vándorcigány létükből merítenek példát.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 12:02:18

@dollár papa2:
"A szélsőnáci álmagyar bevándorlóknak se ez a hazájuk, saját vándorcigány létükből merítenek példát." Tökéletes megállapítás a zsidókra!

inuitdog 2014.07.20. 12:16:12

Napokban olvastam, hogy 200 db atomtöltettel rendelkeznek. Ezek egy része kisebb méretű harcászati lehet, de így is minek az elpusztításhoz van szükségük ennyire és ki engedélyezte ezt a mennyiséget?

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 12:24:01

@dollár papa2: remélem a palesztinok kitartanak a végsőkig, és visszavágnak a zsidó invázióért, apáik, nagyapáik lemészárlásáért.

Nem vagyok szélsőnáci, csak elítélem a mészárlásokat, a szisztematikus népírtást. Én ezt emberségnek nevezem. Tudom, ez a szó nektek nem mond semmit, nem így neveltek titeket.

inuitdog 2014.07.20. 12:31:08

HEINZ ketchup reklám a hullaházas videó előtt!
Remekül sikerült a beágyazás, hogy minden egyes frissítésnél automatikusan elindul a videó.

dollárpapa2 2014.07.20. 12:31:23

@krain:

Én is remélem hogy kitartanak a végsőkig, és az utolsó terrorista lelövése után már végre béke lez Izraelban, a ZSIDÓK SAJÁT FÖLDJÉN!

dollárpapa2 2014.07.20. 12:33:25

@inuitdog:

Teljesen jól szemlélteti hogy mennyire komolytalan az a picsogás amivel a terroristák sajnáltatják magukat hogy jól elkenték az őslakos zsidók a jöttment kis palkó terrorista pofájukat. :) Remélem emelkedik még a terrorista hullák száma, annyival kevesebb fog buszokat és iskolákat robbantgatni. Hajrá Izrael, hajrá civilizáció!

dollárpapa2 2014.07.20. 12:34:46

@krain:

Te zsidónak érzed magad? Mert ez rád és a terrorista fajtádra vonatkozott, értelemszerűen.

dollárpapa2 2014.07.20. 12:35:41

@krain:

"Nem vagyok szélsőnáci"

:DDDDDDDDDDD Ááá, deeehooogy... MUHAHA!

Mindfield 2014.07.20. 12:48:42

Kérdés: a környező arab tesók miért nem segítenek a palesztinoknak? Az USA, ami Izraelt támogatja a világ másik végén van, a palesztinok meg körbe vannak véve baráti országokkal.

Krisz11 2014.07.20. 12:57:02

"Ha ti is más földjére ácsingóztok, akkor a másiknak is megvan a joga a ti földetekre."

Én Magyar vagyok, rohadtul nem vagyok palesztin. Csak elítélem a népírtást. Olyan vagyok mint az ENSZ :). Lehet utálni érte.

Krisz11 2014.07.20. 13:05:27

"Amelyik bűnöző népség nem fér a bőrébe, nem képes együttélni a szomszédaival, az elveszti a jogát az életre."

Birom az ilyen ítélet mondást. Pont neked kellene okosabbnak lenned. Főleg, hogy általánosítasz.
Melyik is volt az a nép amit a történelem során mindenhonnan többször is kib.sztak?

Száz szónak is 1 a vége, van létjogosultsága az önvédelemnek. De amit Izrael művel, az (többek közt az ENSZ szerint is) nem önvédelem.

dollárpapa2 2014.07.20. 13:09:45

@Krisz11:

Ha olyan vagy mint az ENSZ, akkor te is együtt ítéled el velü(n)k a terrorista palkó haverjaidat. Kiáltsuk együtt hogy éljen Izrael, a civilizáció utolsó védőbástyája! :)

dollárpapa2 2014.07.20. 13:12:31

@Krisz11:

"Melyik is volt az a nép amit a történelem során mindenhonnan többször is kib.sztak?"

A magyar. Kibasztak minket az Urálból, Levédiából, Erdélyből, lassan az Alföldről is.

Amit Izrael művel, az az önvédelem tökéletes példája. Nem hagyja hogy szanaszét rakétázza sok köztörvényes sátánista vallású.

Göntér László 2014.07.20. 13:12:54

Az erős kutya "izéli" a gyenge palesztinokat úgy, ahogy annak idején az egyiptomiakat is. Ennek az erős kutyának a pórázát az amerikaiak tartják és elnézik amit akutyájuk művel. Ha sokág ilyesmit csinálnak, akkor elveszítik azt a jogukat, amit a holokauszt elszenvedésével megszereztek. Akinek Dímónában (talán csak) atomerőműve vanaz ne akarja, hogy másnak ilyesmi ne legyen. Azt hiszem, hogy izrael lassan elveszíti a civilizált világ szimpátiáját.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 13:20:31

@Göntér László: Már most egyedül vannak, csak még vannak atomfegyvereik, amikkel sakkban tarthatják az embereket. Sajnos nyilvánvaló, hogy végső esetben bevetik majd ellenünk, nem véletlenül titkolóznak. Tudjuk, hogy ők képesek rá, ellentétben velünk, emberekkel. Mi ilyen barbár tettet soha nem hajtanánk végre.

kosztarovics bácsi 2014.07.20. 13:36:46

Ha az összes metélt összeszarja is magát, az a föld PALESZTINA és nem a tetves jakhecok földje! Területrabló szemét gyilkolászó zsidó férgek!

Hajdú Peter 2014.07.20. 14:35:16

Kene valami nemzetkozi osszefogas a zsidok ellen. Egy szamlara penz gyujteni, es fegyvereket vasarolni a palesztinok szamara. Usa nyilvan nem venne reszt benne, de az oroszok, kinaiak biztos nem tiltakoznanak ha eladhatnanak egy nemi fegyvert.
Par milliard dollar eleg lenne, hogy megfingasuk a zsidokat, annyi biztos ossze jonne.

KoNor_engineer 2014.07.20. 15:00:56

@kosztarovics bácsi: Vicces, mert jónéhány évszázada még azért mentek az európai seregek, hogy az arabokat kiűzzék a Szentföldről. Szóval ott az araboknak sem lenne semmi keresnivalójuk.

dollárpapa2 2014.07.20. 15:02:51

@Göntér László:

"Az erős kutya "izéli" a gyenge palesztinokat úgy, ahogy annak idején az egyiptomiakat is."

Te hiányoztál a turbómagyar óráról? A Bibliában pont az egyiptomiak basztatják a zsidókat, 7-szer kell ráverni valami Isten nevű csókának hogy elengedje őket.

"Azt hiszem, hogy izrael lassan elveszíti a civilizált világ szimpátiáját."

Elég lassan, még pár milliárd év kell hozzá. A palkóknak viszont pár másodperc se. A zsidók képesek együttélni a CIVILIZÁLT emberekkel, csak az arab terroristák nem. Azokat kell mindig pofánbaszni hogy nyughassanak már, meg helyedre!, mint most is. Megkapják a napi sallert oszt egy darabig megint nyugton vannak. Egyszer kéne már egy akkorát odabaszni nekik hogy végleg megértsék. Kellett volna oda is egy Cortez vagy Pizarro, rendet rakott volna 500 évvel ezelőtt, most nem lenne az egész világnak baja ezekkel a repülőszőnyeges bajkeverőkkel.

dollárpapa2 2014.07.20. 15:04:12

@krain:

Végső esetben minden atomhatalom beveti. Ezért nem kell basztatni az erősebb kutyát. De a palkók annyira hülyék hogy erre a millió éves igazságra még mindig nem voltak képesek rájönni.

dollárpapa2 2014.07.20. 15:05:16

@Hajdú Peter:

"nemi fegyvert"

Szutyok cigánykurvákat? :D

dollárpapa2 2014.07.20. 15:06:29

@KoNor_engineer:

Jaja, a templomos lovagoknak is vissza kéne adni Líbiát meg Szíriát!

dollárpapa2 2014.07.20. 15:07:02

Libanont, nem Líbiát.

DR. Smit Pal 2014.07.20. 15:20:23

A kurvaanyukat, es ezek a tomeggyilkosok rinyalnak mar 70-80 eve Hitler miatt. Erdemes volna most mar tenyleg komolyan osszevetni az altaluk megolt palesztinok szamat az allitolagos 6 millio zsido aldozattal.

2014.07.20. 15:45:27

@DR. Smit Pal: A 6 millió zsidó áldozatnak nem sok köze van a palesztinokhoz. A palesztinok elleni támadásokat politikusok döntik el, akik ez esetben izraeliek, de politikusi, döntéshozói minőségben teszik ezt. Tibetben a kínaiak, kínában a japánok, Afganisztánban az oroszok, Szent Gallenben a magyarok végeztek vérengzéseket, régebben, vagy nem olyan régen. Mégsem veszem egy kalap alá a szusiszakácsot a kínai gyerekeket daraboló félrevezetett japán paraszttal.
A másik része a dolognak, hogy utána kéne olvasni az eseményeknek és értelmezni őket, nem csupán Novák Előd marhaságaiból művelődni.

szemtanú 2014.07.20. 15:49:55

-Kérem szépen az úgy kezdődött, hogy visszaütött!

dollárpapa2 2014.07.20. 15:54:08

@DR. Smit Pal:

Ki a faszt érdekel(sz) náci?

dollárpapa2 2014.07.20. 15:57:47

Úgy látom elég sokáig el fog tartani míg ez a sok hülye terroristafan megérti hogy a bűnért MINDIG bűntetés jár. 10000 éve is így volt, 10000 év múlva is így lesz. Ha nem akarnak büntit a palkók, majd leszoknak a terrorizmusról. Ha magakoktól nem fogjátok fel, majd egy izraeli bomba felfogatja veletek. JOGOSAN!

dollárpapa2 2014.07.20. 16:01:07

Tisztára mint a cigányok, azok is csak ajvékolnak hogy a rendőr lesitteli őket, mikor ők csak becsületesen kiraboltak és megöltek pár idős embert... Úgy látszik a palkók, a cigányok meg a nácik 1 fajba tartoznak.

2014.07.20. 16:08:38

@doll árpapa2: a politikai eseményekben nem sok szerepet játszik az indulatalapú felfogás. Legfeljebb a tömeg indulatait manipulálva adnak alapot egy-egy támadásra, beavatkozásra. Az igazi ok mindig gazdas ági alapú, ami bármilyen casus belli mögött meghúzódhat.

KerteszAdam 2014.07.20. 16:13:25

@maxval, a gondolkodó birca: Izrael meg a partmenti gázmezőket akarja. Francnak szorította oda a palesztinokat? Ha gáz kell neki, vegye meg pénzért. Ha Magyarországnak volna fegyveres ereje és elfoglalná az elcsatolt területeket, a NATO ideköltözne hozzánk rögtön.. hogy mit csinálunk. Az arab ellenállás sem csak vallási alapon bosszús, hanem politikai, gazdasági okokból is. Az eszközük pedig a terror.. mert nem tudnak szembeszállni a fél világgal. Izraelnek van katonai ereje, mégis, az ő politikai eszköze is a terror. Két terrorista hatalom összecsapása az ami ott van.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 16:21:09

@dollár papa2:
"Úgy látom elég sokáig el fog tartani míg ez a sok hülye terroristafan megérti hogy a bűnért MINDIG bűntetés jár. 10000 éve is így volt, 10000 év múlva is így lesz."

Ezt nagyon jól írtad! Ha a zsidók békésen távoznának Palesztina területéről, és nem mészárolnák le az ártatlan gyerekeket, akkor megoldódna végre a térség problémája. De nem teszik! Remélem a palesztinok méltóképpen megbüntetik őket ezért a holokausztért!

DR. Smit Pal 2014.07.20. 16:46:16

@Hajdú Peter: "Egy szamlara penz gyujteni, es fegyvereket vasarolni a palesztinok szamara."

Ez igy valószínűleg nem müködne, a különböző ellenséges kormányok (usa) megakadályoznak az ilyen pénzmozgásokat.
Valami olyasmi kéne, hogy egy nemzetközi Palesztin céget támogatnánk. Nem számít mit gyártanak árulnak, mindenki venne tölük akármit, bármit. És aztán, hogy ez a cég mit kezd a profittal az már Ő dolguk. Remélhetőleg venének egy rakás fegyvert az Oroszoktól, és porig rombolnák izraelt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 17:19:44

@inuitdog:

"ki engedélyezte ezt a mennyiséget?"

Ugyanaz, aki az atomhatalmaknak engedélyezte: önmaguk. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.20. 17:24:27

@Hajdú Peter:

"Kene valami nemzetkozi osszefogas a zsidok ellen. Egy szamlara penz gyujteni, es fegyvereket vasarolni a palesztinok szamara. Usa nyilvan nem venne reszt benne, de az oroszok, kinaiak biztos nem tiltakoznanak ha eladhatnanak egy nemi fegyvert.
Par milliard dollar eleg lenne, hogy megfingasuk a zsidokat, annyi biztos ossze jonne."

Nem tudom, tisztában vagy-e azzal, hogy ezzel a kommenteddel a háborús uszítás bűncselekményét valósítottad meg. Persze szerencsére senki nem fog ezért feljelenteni, pláne nem megbüntetni, mert egy szellemi fogyatékos büntethetetlen.

kisQtya 2014.07.20. 17:51:02

3 lemészárolt izraeli tini, meg 1 izraeli katona, az 4 izraeli áldozat.
1 izraeliért 100 palesztin, ez a helyes arány, tehát még 90 palesztinnak kell a paradicsomba jutnia Allahhoz.

És a palesztinok még mindig nem tanulták meg, hogy nem érdemes baszódni Izraellel. Olyanok, mint a kiselefánt, lassan tanulnak és gyorsan felejtenek.

Most kapnak a büdös pofájukra, de néhány hónap múlva elfelejtik és újrakezdik, s akkor megint kapnak a pofájukra.

Ja! részemről nem vagyok Izrael-párti, meg filoszemita sem, de azért a 3 tini kinyírását egyszerűen nem lehet megtorlás nélkül hagyni.

Aki csak azért pártolja a palesztinokat, mert utálja a zsidókat, az ostoba.

2014.07.20. 17:59:29

Több száz halott?
Viszont egy sem holland állampolgár.
Továbbá akik ölnek, nem orosz szakadárok, hanem... Ja, bocs.
Szóval érdektelen.

2014.07.20. 18:03:43

@kisQtya:
A három tini kinyírására a helyes válasz: nyomozás, elfogás, eljárás, elítélés.
A zsidók igazán tudhatnák, milyen az, amikor vélt vagy valós bűnökért egy egész etnikumot, vagy etnikum-csoportokat büntetnek.

Vagy ha nem tudják, akkor egészen más következtetéseket vonnak le a XX. sz. tragédiáiból, mint amilyen következtetések levonását tőlünk elvárják.

Az pedig, hogy náluk nincs halálos ítélet, cserében viszont egy három rendbeli emberölésért (ami egy kegyetlen, de mindenütt másutt is előforduló bűncselekmény)katonai műveletek során százával ölnek meg embereket (köztük tömegével gyerekeket), a legnagyobb álszentség a világon.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 18:10:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Terroristák ellen uszított, azok ellen meg fel kell lépni, sőt támogatni kell az otthonukból elűzötteket, hogy mihamarabb győzelmet arassanak a megszállóik felett.

kisQtya 2014.07.20. 18:18:47

@Balango: Normális körülmények között ez a válasz, iszlám fundamentalista terroristákkal szemben pedig a rakétázás a válasz.
Gáza katonai stratégiai pont, ahonnan be lehet lőni egész Izraelt. Erről szól a történet, nem pedig a palesztinok szülőföldjükhöz való ragaszkodásáról.
Úgy egyébként Izrael államot létre sem kellett volna hozni, ha..... ha nem hallgatták volna a zsidók eleget, hogy "menjenek vissza Izraelbe, ahonnan jöttek".
Hát visszamentek. Most meg ez a bajotok.

Persze én szarok az egészre, de nekem a zsidó az európai értékrend szerint élő kulturált ember (olykor még nem is zsidó vallású, vagy egyenesen ateista), az arab pedig minden megnyilvánulásában idegen, hajlamos a fundamentalizmusra és barbár módon kegyetlen.

Sokkal szívesebben élek zsidók között, mint arabok között.

márpedig a fidesznek mennie kell 2014.07.20. 18:51:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: EMBER TÖBB EZER ÉVE ADTA A ZSIDO NÉPNEK EZT A FÖLDET ISTEN
,ÖK CSAK HAZA ÉRTEK.ÉN ISTENNEL NEM VITATKOZNÉK.

dollárpapa2 2014.07.20. 19:34:03

@KerteszAdam:

Ezeknek az elborultaknak fingjuk nincs mi a gazdaság, pár hülye behülyíti őket már fiatalkorukban a sátánista vallásukkal, aztán elvakultságból ölnek. Mert a sátánista papok túl gyávák kiállni az izraeli katonák elé, inkább másokat löknek oda maguk helyett. A sátánizmus megszűntetése a probléma egyetlen valós kezelési módja.

dollárpapa2 2014.07.20. 19:35:13

@DR. Smit Pal:

Ja persze, és azok meg nyilván hagynák magukat ahelyett hogy legatterolnák az egész terrorista népséget a picsába, ahogy már eddig is ideje lett volna.

dollárpapa2 2014.07.20. 19:37:05

@kisQtya:

Így van, nagyobb saller kell ezeknek a palkóknak, mert túl hülyék érteni a kicsiből.

dollárpapa2 2014.07.20. 19:38:18

@Balango:

Így van, a rendőr személye teljesen érdektelen, a bűntetést ugyanis az általuk elkövetett bűnökért (terrorizmus) kapják a cigány... ööö palkóbűnözők.

dollárpapa2 2014.07.20. 19:41:41

@Balango:

Nagy különbség: a zsidók nem gyilkoltak senkit le a holokausztért, a palkók meg már annyi ártatlant, hogy az valóban statáriális bűntetésért kiált. Nem lehet egyesével elfogni egy egész terrorista népet, minek a többinek is esélyt adni a gyilkolásra? Sajnos a zsidók még nem jöttek rá hogy csak magukat szopatják ezzel a túl emberséges hozzáállással. Próbáltak volna meg a palkók Sztálinnál robbantgatni, most Szibériában lapátolna az egész terrorista brigád.

dollárpapa2 2014.07.20. 19:43:44

@kisQtya:

Pontosan. Most a zsidók végzik azt a munkát amit mi végeztünk 500 évig? védik a civilizációt a sátánistáktól.

robogó 2014.07.20. 20:05:37

Béke veletek! Isten baszta a zsidókat és a palesztinokat is!Egy az ősük!Egy apától származnak.Ámen!

kvadrillio 2014.07.20. 20:06:37

John Kerry, az Egyesült Államok külügyminisztere védelmébe vette izraelt:

Izraelnek minden joga megvan arra, hogy megvédje magát a Hamász Gázából induló támadásaitól, mindazonáltal az Egyesült Államok igyekszik elérni a mielőbbi tűzszünetet.

egy nagy faszt van joga kerryke !!! MAJD, HA ABBAŰHAGYJA A PALESZTINOK FÖLDJEINEK BEKEBELEZÉSÉT, A PALESZTINOK ELÜLDÖZÉSÉT, EMBERTELEN NYOMORBA TARTÁSÁT, ÜLDÖZÉSÉT, FOLYAMATOS VEGZÁLÁSÁT, KIIRTÁSÁT.......AKKOR MAJD ESETLEG TÉRDENÁLLVA KÉRHET BOCSÁNATOT A PALESZTIN NÉPTŐL !
ADDIG MEG MEGÉRDEMLI IZRAEL EZEN A FÖLDÖN A LEGROSSZABBAT, AM,IT EL LEHET KÉPZELNI !

HÁROM GYEREK MIATT LEROHAN EGY ORSZÁGOT ?????

MIT KÉPZEL MAGÁRÓL, HOGY Ő HITLER ?????!
ANNYI GYŰLÖLET Van bannük, amennyi a föld 7 milliárd emberében sincs összesen !
és még ők pofáznak állandóan holokausztról ??????

dollárpapa2 2014.07.20. 20:18:11

@kvadrillio:

Majd ha a palkók abbahagyják a zsidók ősi földjeinek bekebelezését! Addig csak faszra van joguk a pofájukba, meg a seggükbe, tövig!

"HÁROM GYEREK MIATT"
Meg pár száz rakéta, te hülyegyerek. Nyilván te is tisztában vagy vele, csak hazudozol itt összevissza ahogy minden jobbos hazaáruló.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 20:46:58

Palesztina a palesztinoké. Ha oda akar települni a náci, terrorista zsidó faj, akkor bizony emberükre akadtak a palesztinok személyében. Isten segíti a palesztinokat a gonosz elleni harcukban!

kvadrillio 2014.07.20. 20:48:57

"Szabadságunk elvesztésének fájdalma vezeti a budapesti Szabadság téri emlékmű felállítóit - írta Orbán Viktor kormányfő abban a válaszlevélben, amelyet harminc zsidó származású amerikai képviselőnek küldött, és amelyet Havasi Bertalan, a Miniszterelnöki Sajtóiroda vezetője juttatott el szerdán az MTI-hez."

...TÉGED EMLÉKEZTET ERRE MEG A HAVERJAIDAT VIKTORKA , DE NEM MAGYARORSZÁG TÖBBSÉGI TÁRSADALMÁT ÉS FŐLEG ENGEM NEM !!!!
VISZONT ETTŐL A PONTTÓL KEZDVE RÁDDÖBENTÜNK SOKADMAGUNKKAL ARRA, HOGY TÉNYLEGESEN NAGY BAJ VAN VELED ODABENN, VÁLLON FELÜL !!!!!

ÉS EZ AZ IGAZI TRAGÉDIÁJA A MAI MAGYAR TÁRSADALOMNAK !%

dollárpapa2 2014.07.20. 21:02:24

@krain:

Izrael meg az izraelieké. Ha oda akar települni egy terrorista faj, akkor bizony emberükre akadnak a föld jogos tulajdonosai, a zsidók személyében. Isten a zsidóknak adta azt a földet, a palkók leszophatják az összes nigger faszt.

dollárpapa2 2014.07.20. 21:03:57

@kvadrillio:

Téged senki nem értett bele a magyar népbe, tehát rád semmi nem vonatkozik ami magyar. Menj vissza a szőröstalpú oláh tartótisztjeid közé, a fajodhoz!

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 21:18:11

Izrael megalapítása a semmiből egy adomány volt az ENSZ-től, amely hiba volt. Nem is ismerik el nagyon sokan, mint állam, jogosan.

dollárpapa2 2014.07.20. 21:20:33

@krain:

Izrael megalapítása Istentől volt adomány. Benne van a Bibliában, ami a sátánisták mesekönyvének alapja is. Csak szarnak Isten parancsaira, remélem majd kapnak özönvizet a nyakukba. :)

Krisz11 2014.07.20. 21:31:50

""Melyik is volt az a nép amit a történelem során mindenhonnan többször is kib.sztak?"
A magyar. Kibsztak minket az Urálból, Levédiából, Erdélyből, lassan az Alföldről is.""

Nem, szerencsétlenségetekre titeket kaftánokat.

Amúgy komolyan elgondolkodtam rajta, hogy egy internetes troll vagy ugyanis néhány hozzászólásoddal többet tettél azért hogy gyűlöljék a zsidókat, mint mondjuk a kuruc info egy év alatt.

Egy dologra jó ez a konfliktus. Itthon a zsidóság előadja a nagy humanista, tolerancia párti, kisebbségvédő álláspontot, de a valódi arcuk a Palesztin konfliktusban mutatkozik meg. Előjön belőlük Kun (kohn) Béla, Rákosi (Rosenfeld) Mátyás, meg Péter Gábor (Eisenberger Benjamin). Egy sincs aki a terrort elítélné.

Krisz11 2014.07.20. 21:35:28

"Izrael megalapítása Istentől volt adomány. Benne van a Bibliában"

És az is benne van a bibliában, hogy az Isten ugyancsak elverte a zsidókat, mint szódás a lovát. Nagyon sokszor, mert látta rajtuk, hogy mekkora gyökerek. Szerintem kinéz még egy két jobbegyenes nekik azt az embertelenséget látva amit most is művelnek.

2014.07.20. 22:01:09

Heller Ágnes nyilatkozta már a gázai palesztinokkal kapcsolatban, hogy "no one was shot"? Ő ebben szakértő.

kabelbarat (törölt) 2014.07.20. 22:08:52

@krain: "Isten segíti a palesztinokat a gonosz elleni harcukban!"

Vedd már észre apa, hogy a palesztinok nem harcolnak, hanem vergődnek. Ami folyik az nagyjából a Gyalog galopp sötét lovag jelenete:
www.youtube.com/watch?v=JN5mQ7WQzN0

Mégpedig azért mert arra a népre rátelepedett két terrorszervezet, ami kizsigereli, reméljük már nem sokáig.

2014.07.20. 22:12:44

@kabelbarat:

Nyilván a zsidók azért mészároltak le néhány tengerparton focizó palesztin kisgyereket, mert rájuk volt telepedve két terrorszervezet.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 22:15:08

@kabelbarat: az egyik terrorszervezet Izrael, a másik az USA.

Megnézném te mit csinálnál, ha elzárnák az ivóvizedet, az ételforrást, továbbá gyógyszerhez sem juthatnál. Te is vergődnél.

kabelbarat (törölt) 2014.07.20. 22:17:25

@libbancs: Az emberi hiba volt. Egy személy felelőssége, nem egy országé.

Azért az megvan hogy a Hamas százával lő rakétákat Izrael civilek lakta területeire?

Te mit tennél egy ilyen helyzetben az izraeli vezetés helyében?

sivatagi n. 2014.07.20. 22:25:03

Jellemző, hogy akik most vérszomjasan fröcsögve helyeslik a gázai népirtást, azok az év többi részében ájtatosan holokausztoznak, valamint aggódnak a cigányok jogaiért.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.20. 22:26:16

@kabelbarat:
A Hamasz tudja, hogy van Vaskupola, amely megvédi a betolakodókat? Igen. Számít rá, hogy nem fog ártatlanokat ölni. A statisztikák őket igazolják.

Izrael tudja, hogy ha kilő egy rakétát, szinte csak ártatlanokat fog megölni? Igen. Mégis kilövi.

kabelbarat (törölt) 2014.07.20. 22:26:55

@krain: Jah, szereznék többezer irányíthatatlan rakétát amit jól kilőhetek a civil lakosságra. Az biztosan megoldaná a problémát.

Nem maguktól fajultak idáig a dolgok.

en.wikipedia.org/wiki/First_Intifada

en.wikipedia.org/wiki/Second_Intifada

en.wikipedia.org/wiki/List_of_Palestinian_suicide_attacks#2008_.282_bombings.29

kabelbarat (törölt) 2014.07.20. 22:29:13

@krain: Jaj persze! Csak segítenek tesztelni a vaskupolát. Milyen kedves tőlük. Azért annak is csak 95%-os a hatásfoka.

Ezzel azt akarod mondani, hogy ha golyóálló mellény van rajtad és valaki elkezd rád lőni, akkor már vissza sem lősz, mert úgyis megfogja a golyókat a mellény?

sivatagi n. 2014.07.20. 22:35:24

A magyar állam végre a sarkára állhatna és kiutasíthatná az országból azokat a cionistákat, akik helyeslik vagy relativizálják az éppen zajló palesztin holokausztot.

kabelbarat (törölt) 2014.07.20. 22:54:06

@krain: Véletlen egy több mint 60 éves listát küldtél.
De nem is számít kinek van igaza, mindkét oldal meg tudja indokolni miért övé a föld.

Az izraeli hadsereg orrcimpájának egyetlen rezdülésével elfújhatná a palesztinokat. Azok a retardáltak, meg csak támadnak, támadnak és nem állnak le. Ez megvan?
www.youtube.com/watch?v=l4d9HPw4a_k

Amúgy egy 20 éves palesztin srác szerint a palesztinok fele inkább szimpatizál a zsidókkal mint a két terrorszervezettel.
www.reddit.com/r/IAmA/comments/2axmvl/iama_palestinian_citizen_living_in_gaza_ama/

"Ask people in the Gazan Street, tell them Hamas or Fatah( which do you prefer)? he will tell you Yahud (Jews). That is 50% of the population."

Mindenkinek az lenne a jó ha szerencsétlenek leráznák magukról a Hamast meg a Fatahot is, és megalakulhatna egy önálló palesztin állam, amelyik kiveti magából az agresszorokat.

kabelbarat (törölt) 2014.07.20. 23:05:32

@sivatagi n.: Te miről beszélsz ember? Nézd már meg, hogy egy izraeli légicsapásra hány áldozat jut! Ha ez népirtás, akkor a világ leges legdrágább népirtása.

Szerintem ne kizárólag a kurucról tájékozódj!

dollárpapa2 2014.07.21. 05:32:15

@Krisz11:

"egy internetes troll vagy"

Te tényleg az vagy!

Menjél haza, a terrorista fajod földjére, ott emberkedjél, ne itt legyen nagy a pofád! Az izraeli tankok előtt lengesd a karodat, meg magyarázd a holokauszttagadó mesédet.

dollárpapa2 2014.07.21. 05:33:23

@Krisz11:

Elverte az egyiptomiakat is, meg az is benne van hogy születésedtől fogva bűnös vagy. Látva a szalonnáci hsz-eidet ez igaz is!

dollárpapa2 2014.07.21. 05:36:41

@libbancs:

A gyáva terroristák csak kórházakból, lakóházakból, civilek háta mögül mernek lövöldözni, mert túl gyávák kiállni az ellenség elé mint min 56-ban, pedig a ruszkik is túlerőben voltak. Ezért hívják 56-ot szabadságharcnak, a palkó terrorizmust meg köztörvényes bűnözésnek. Ezek nem érdemelnek mást csak atomot, napalmot. Mutogatják itt a siránkozó kurváikat ahogy bőgnek a megbűntetett (lelőtt) terrorista fattyaik fölött, hát én csak röhögni tudok rajtuk, hogy VÉGRE, megérdemelték! Csak a halott terrorista a jó terrorista!

dollárpapa2 2014.07.21. 05:38:01

@sivatagi n.:

Nem aggódunk a jogaitokért, nyugi.

dollárpapa2 2014.07.21. 05:39:08

@krain:

Ja, amíg nem volt, addig is számított rá hogy majd egyszer lesz, és időutazással fogja megvédeni Izraelt, mi? Te tényleg ennyire hülye és elvakult vagy?

dollárpapa2 2014.07.21. 05:41:15

@sivatagi n.:

A magyar állam a te terrorista fajtádat fogja kiutasítani innen, mert velünk ellentétben ti nem vagytok magyarok! Ez nem a ti földetek, ahogy Izrael se!

dollárpapa2 2014.07.21. 05:43:06

@kabelbarat:

Naja, terrorizmus nélkül már rég saját államuk lenne, de ezeknek a gyilkolás még annál is fontosabb.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.21. 07:50:10

"Ezek nem érdemelnek mást csak atomot, napalmot."
"Mutogatják itt a siránkozó kurváikat"
"én csak röhögni tudok rajtuk, hogy VÉGRE, megérdemelték!"

Egy náci, a holokausztot támogató zsidó vagy! Magyarország nem kér belőletek! Minden diplomáciai kapcsolatot meg kell szakítani veletek, terroristákkal!
Mi magyarok nem fogjuk hagyni, hogy megöljétek a gyermekeinket, és ennek még örüljetek is! Mi is meg fogjuk védeni magunkat veletek szemben!

kuki123 2014.07.21. 10:36:30

Izraelre atomot kellene dobni...de vagy egy tucatnyit. egyszerűen letörölni a földszínéről ezt a mocsadék fajt, akik magukat kiválasztottnak hívják.
Bárhová betették a lábukat ezek ott kő kövön nem maradt, és csak konfliktust szítanak.
Az Föld emberisége elleni tetteikért, ki kellene irtani őket, egyszer és mindenkorra.

Pont akkor időzítik az offenzíva kezdetét mikor a Futball vb döntő megy meg mikor lezuhan a maláj gép.

Ha abból indulunk ki, hogy palesztinok és arabok lakta terület volt még 75-85 éve most meg lassan már nem is létezik területileg.
szeszak.hu/Comment/Kommentarok/Teheran%20NAM%20csucs/palesztina%20annektalasa.jpg

Ez olyan mintha ide behatolnának a románok szlovákok és azt mondanák vallási alapon hogy ez a mi területünk .
Te mit tennél?
Ugyan úgy harcolnál lőnéd őket.

Amit a zsidók folytatnak a nettó mészárlás.
A szarházi nyugat meg aszisztál hozzá...meg aggodalmát fejezi ki a magas civil áldozatok miatt..
2 zsidó =/= 400 palesztinnal(meg előtte már hány ilyen történt folyamatosan)

Ráadásul szerintem a zsidók csak úgy vaktába lövöldözgetnek...nincs semmi célja csak meggyengíteni kinyírni a lakosságot...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.21. 12:11:06

@kuki123:

"Ráadásul szerintem a zsidók csak úgy vaktába lövöldözgetnek...nincs semmi célja csak meggyengíteni kinyírni a lakosságot..."

Ezt épp a palesztinok teszik. Összetéveszted a konfliktusban szemben álló két felet.

Ezután ugyan mennyire lehet komolyan venni a szavaidat?

Nagykörúton túli magyar 2014.07.21. 12:58:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a palesztinok önvédelemből (jogosan) próbálják kikergetni az otthonaikat megszállókat, míg a zsidók tengerparton focizgató kisgyerekeket mészárolnak le.

kuki123 2014.07.21. 15:08:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Szerencsétlen palesztinok gránátokkal meg házi eszkábált rakétákat lövöldözgetnek ki, ami még az izreali védelmi pajzson se megy át.
Kész siker ha egyáltalán becsapódik...nem hogy célja legyen.
Ezzel szemben a hiperszupermodern légi és távirányítású izraeli rakéták érdekes módon gyereket meg aszonyokat találnak el a város közepén...annyira jól céloznak hogy már 500 civil palesztin halt már meg.
...és a 20 zsidó halottból meg csak 2 civil.
Ezek alapján a palesztinok jobban céloznak mint a zsidók.

Ezek után én meg a te hosszaszólásodat nem tudom komolyan venni, mert nem értesz hozza még egy laikus szintjén se.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.21. 15:19:06

@kuki123:

"Ezek alapján a palesztinok jobban céloznak mint a zsidók."

Ezek alapján egy idióta demagóg faszfej vagy.

kuki123 2014.07.21. 15:42:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ezek alapján meg egy agyatlan demagóg zsidó?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.21. 18:27:46

@kuki123:

Ahogy gondolod, még van gondolatszabadság.

mortullus 2014.07.21. 19:12:08

hogy pusztulna az összes kibaszott zsidó Izraelben!

"Gáza - ami egy elképesztő sűrűn lakott kis csík a tengerparton - közben a humanitárius katasztrófa szélére került. Brutális állapotokról számol be megrázó nyílt levelében egy Mads Gilbert nevű norvég orvosprofesszor, akinek vezetékes víz és áram nélkül kell műtenie a százával érkező sebesülteket.

Ráadásul az orvosok élete sem éppen veszélytelen: a palesztin egészségügyi minisztérium közleménye szerint két orvos meghalt, kettő pedig súlyosan megsérült, amikor egy harckocsilövedék becsapódott az Al-Aksza kórház harmadik emeletébe. Az Orvosok Határok Nélkül pedig két halálos sebet kapott mentősről is tud. A Vöröskereszt azt sérelmezte, hogy az IDF – előzetes megállapodásuk ellenére – nem engedi őket az evakuációban segédkezni. "

dollárpapa2 2014.07.22. 05:26:52

@krain:

Kurva anyád a zsidó, te komcsi cigány faszszopó oláh geci! Takarodj haza a terrorista tartótisztjeidhez, szopjad az ő faszukat, ne a mi segílyeinken élősködj, te hazaáruló vándorcigány!

dollárpapa2 2014.07.22. 05:28:43

@kuki123:

"Ha abból indulunk ki, hogy palesztinok és arabok lakta terület volt még 75-85 éve"

Ha abból indulunk ki hogy zsidók lakta terület volt már 5000 éve... nektek palkó jöttmentként Semmi jogotok a zsidók ősi földjére. Lopnátok azt is, mi, mint a rézkábelt?

dollárpapa2 2014.07.22. 05:31:46

@kuki123:

"2 zsidó =/= 400 palesztinnal"

Jaj kis szegény ártatlan rakétázgató, robbantgató tömeggyilkosok, mindjárt megsajnálom őket hogy a rendőrbácsi elkente a buzi kis pofijukat, hüpp-hüpp...

"(meg előtte már hány ilyen történt folyamatosan)"

Hát ezaz, hány ilyen arab terrorcselekmény történt már, amiért nem ilyen lófaszjancsi precíziós bünti járna, hanem atom az egész bandájukra.

dollárpapa2 2014.07.22. 05:34:02

@krain:

A zsidók jogosan kergetik el a hazájukat megszálló palkókat, míg azok békésen beszélgető tinédzsereket öldösnek halomra 2 rakétázás közt.

dollárpapa2 2014.07.22. 05:36:24

@kuki123:

"Szerencsétlen palesztinok gránátokkal meg házi eszkábált rakétákat lövöldözgetnek ki"

Hát ezaz bazmeg, minek bűnöznek? Még te is elismered hogy a fajtád követi el a bűncselekményeket, és még mindig nem érted miért kapják a büntit? Tudod, ez évezredek óta így van: bűnért bűntetés jár. Palkóknak is. Amelyik nép ezt nem képes felfogni, azt eltapossák mint a szúnyogot. Antiszociális arab barmoknak nincs helyük a mi bolygónkon!

dollárpapa2 2014.07.22. 05:37:29

@Krisz11:

Az összes arabbal így kéne végezni, nem 1-1 darabbal. Egyből megszűnne a palesztin cigánybűnözés.

dollárpapa2 2014.07.22. 05:42:05

@Krisz11:

Azt hittem végre röhöghetek egy terrorista megérdemelt megdöglésén, erre semmit nem mutatnak. :(

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 09:44:22

"Az összes arabbal így kéne végezni, nem 1-1 darabbal."
"Azt hittem végre röhöghetek egy terrorista megérdemelt megdöglésén, erre semmit nem mutatnak. :(" Terrorista=családtagjait a romok közt keresgélő ember

Sokan kezdik már megérteni Hitlert.

mortullus 2014.07.22. 19:24:11

@krain: a világ civilizáltabb felén már nincs is baja senkinek vele...

Krisz11 2014.07.22. 21:16:11

"Egyből megszűnne a palesztin cigánybűnözés. "

Szerintem te egy netes troll vagy, de ha kaftán vagy, akkor remélem, hogy már rég nem itt élsz.

Mindenesetre én itt Magyarországon otthon vagyok-

dollárpapa2 2014.07.26. 15:19:05

@krain:

"Sokan kezdik már megérteni Hitlert."
.
És sokan kezdik már követni is... a benzines gödörbe. ^^

dollárpapa2 2014.07.26. 15:19:42

@Krisz11:

Szerintem meg a kurva anyádat te kommunista cigánybűnöző!

dollárpapa2 2014.07.26. 15:20:50

@Krisz11:

A faszt vagy te otthon, te palkó bevándorló, csak próbálod megszállni Magyarországot is, mint előtte Izraelt, mert mindenhonnan kibasszák a terrorista fajtádat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.27. 09:46:56

@Krisz11:

Háborús bűnt a Hamasz követett el azzal, hogy polgári objektumokból lőtt ki rakétékat, ezzel katonai célponttá téve azokat. Továbbá azzal, hogy nem engedte elmenekülni a lakosságot e katonai célpontokból.

Izrael csak annyit tett, hogy megpróbálta megsemmisíteni a rakétakilövő állásokat, amelyek legitim katonai célpontok.

Krisz11 2014.07.27. 11:12:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Háborús bűnt a Hamasz követett el"
Ez nem menti fel Izraelt a legkevésbé sem. Ez hogy a hamasz is ilyet követett el.

Egyetlen kérdés merül fel:

Ha palesztin fegyveres szélsőségesek egy kórház vagy óvoda mellől lőnek ki egy házilag barkácsolt kasszam rakétát, akkor Izraelnek joga van-e a kórházi sebesülteket, meg a kollaboráns óvodásokat is lebombázni, mert azok nem állnak ellen a fegyvereseknek?

Ha erre szerinted igen a válasz akkor nem fogunk egyetérteni. Szerintem ez háborús bűntett.

Lehet a vaskupolát fejleszteni, nemzetközi segítséget kérni, politikai megoldást keresni, de nem ártatlanokat bombázni.

Krisz11 2014.07.27. 11:15:00

Az, hogy egyes cionisták tényleg mennyire hihetetlenül szélsőségesek (miközben itthon a tolerancia bajnokai) ez a blog mutatja a legjobban:
index.hu/index2/#bloghu/dotoho/2014/07/26/adj_az_arab_pofajara_es_tudja_hol_a_helye

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.27. 11:28:24

@Krisz11:

"Izraelnek joga van-e a kórházi sebesülteket, meg a kollaboráns óvodásokat is lebombázni, mert azok nem állnak ellen a fegyvereseknek?"

Nem ezért lőnek, hanem azért, mert onnan támadják őket.

"Ha erre szerinted igen a válasz akkor nem fogunk egyetérteni."

Eddig sem értettünk egyet, eztán sem fogunk. Na bumm! :)

Krisz11 2014.07.27. 11:45:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Nem ezért lőnek, hanem azért, mert onnan támadják őket."

Hitler meg sztálin is (állítólag) így gondolkodott. Ha van 99 ártatlan, meg 1 szabotőr, akkor lőjük le mind a 100-at, az a biztos. Ez a gyilkosok ismérve.

"Eddig sem értettünk egyet, eztán sem fogunk. Na bumm! :)"

Ezért nincs értelme folytatni.

dollárpapa2 2014.07.30. 09:56:14

@Krisz11:

Ja, a palkók is ezt csinálják, mi a probléma azzal hogy visszakapják? Majd legközelebb nem provokálják ki. Atomot rájuk!

dollárpapa2 2014.07.30. 09:57:27

"Palesztin médiajelentések szerint a Hamász legalább harminc civilt kivégzett az elmúlt napokban, akiket azzal vádoltak, hogy együttműködtek az izraeli hadsereggel – aztán hősként megünnepelték őket, mint a gázai harcok áldozatait."

www.origo.hu/nagyvilag/20140730-harminc-allitolagos-kollaboraloval-vegzett-a-hamasz.html

Ezek egy utolsó hazudozó cigánybűnöző állatok. Megérdemelnék a napalmot válogatás nélkül.

dollárpapa2 2014.07.30. 09:59:01

@Krisz11:

És ezeket a mocsadékokat kéne sajnálni? Legutóbb saját magukat lőtték terrorrakétával, most meg a zsidók nyakába akarják varrni a saját gyilkosságaikat? És ti ezek faszát szopjátok?

dollárpapa2 2014.07.30. 10:02:13

@Krisz11:

Jól írják: "adj az arab pofájára, hogy tudja, hol a helye". Pontosan ezt kell tenni. Mint minden állattal, ami nem ért a szép szóból.

dollárpapa2 2014.07.30. 10:05:44

@Krisz11:

"Ha palesztin fegyveres szélsőségesek egy kórház vagy óvoda mellől lőnek ki egy házilag barkácsolt kasszam rakétát, akkor Izraelnek joga van-e a kórházi sebesülteket, meg a kollaboráns óvodásokat is lebombázni, mert azok nem állnak ellen a fegyvereseknek?"

IGEN!

Ha nem akarnak megdögleni, majd elzavarják maguk mellől a terroristákat. De nem, ezek igénylik a megtorlást, szeretnének ők is részesülni belőle. Az izraeliek meg csupán jófejek hogy teljesítik a kívánságukat.
süti beállítások módosítása