A miniszterelnök szerint „le kell szerelni az ellenséges támadásokat”, mert Magyarországnak nincs szüksége arra, hogy „Európa mondja meg, hogy éljünk, erre itt a 10 millió magyar”. A kormányfő szerint békés, nyugodt, higgadt európai vitára lenne szükség, nem arra, hogy „Brüsszelből mondják, meg mit tegyünk mi magyarok”, mert ez csak az "európai gondolat ellenségévé tesz minket".
2012.02.10.
Orbán: nem ezt várjuk Európától
Címkék: eger orbán viktor frakcióülés fidesz–kdnp
274 komment · 6 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Fellélegezhet a Fidesz, megint van árok 2012.02.12. 11:12:18
Trackback: Bréking: kiderült, puncskísérlet volt Orbán ellen 2012.02.12. 11:01:21
Trackback: A suszterpuccs elődei: Catilina összeesküvése 2012.02.11. 17:54:24
Trackback: Európai Unió: klubcsapat vagy válogatott? 2012.02.11. 17:40:42
Trackback: A Kedves Vezető megpuccsolta saját magát 2012.02.11. 15:13:49
Trackback: Egymillió munkahely 2012.02.11. 10:15:32
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.02.11. 23:45:45
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 23:51:39
@Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: Ő olyan mint a herpesz ha egyszer megkaptad, akkor néha-néha újra előjön, ha akarod ha nem.
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.11. 23:55:15
barikad.hu/tovabb_fosztogatnak_bagon-20120210
Meddig tűrjük még az férgek fosztogatását és gyilkolását?
Akit ez nem érdekel, annak remélem, hogy egy szép napon felkoncolják a családját!
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:01:57
@negondolkozz!majdénmegmondom!: Megbíztak ha valami megjelenik kurucon akkor gyorsan szórd szét az éterbe?
hallari 2012.02.12. 00:06:49
„ne Európa mondja meg, hogy éljünk, erre itt a 10 millió magyar” És ki fogja ezt finanszírozni?
„ne Brüsszelből mondják, meg mit tegyünk mi magyarok” Aki fizet, az diktál. Senki nem szorított pisztolyt a fejünkhöz, hogy lépjünk be, a beígért pénz miatt mentünk be az akolba.
"európai gondolat ellenségévé tesz minket". Ja. Az adós megszólal, hogy "tulajdonképp' nem tetszik, hogy vissza kell fizetnem a hitelem".
NETTÓ KÉPMUTATÁS.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:11:58
Kassian 2012.02.12. 00:15:02
Ez az ember elmegy Brüsszelbe, jópofizik majd hazajön és itthon folytatja a mocskolódást. Hihetelen, hogy ez az alak semmiből nem tanul.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:21:20
Kandabula 2012.02.12. 00:22:14
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:24:31
ásványi répacukor 2012.02.12. 00:39:06
egyenesen az alsómocsoládibivalb@sznádi gazdaasszony képzőből és megmondta a tutit.
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.12. 01:17:24
Minek kell történnie méh, hogy összefogjanak a magyarok? Vagy tényleg el fognak törölni bennünket a Föld színéről pár évtized alatt?
Amúgy ez Barikád, nem kuruc:
barikad.hu/tovabb_fosztogatnak_bagon-20120210
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 01:48:46
1, Szerintem gyűlölködéssel, uszítással stb. nem mész semmire csak tovább fokozod az amúgy sem túl jó helyzetet, és nincs kedvem átélni egy Trianonhoz hasonló szemétkedést. Értelmes törvényekre lenne szükség ami elítéli a bűnözőket, csak sajnos egyik párt sem akarja, a jobbik fél faji alapon való elkülönítés nem old meg semmit, + fegyveres szervezetek vonulgatásától nem érzem magam nagyobb biztonságban az utcán.
2, A magyar társadalom nagyobb részét láthatóan nem érdekli, mivel már rég hatalmat adott volna olyannak aki rendbe teszi a dolgokat.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 01:50:21
röhögő 2012.02.12. 06:06:47
röhögő 2012.02.12. 06:09:59
Pinka-Panka 2012.02.12. 06:39:33
Ki gondolta volna, hogy beleszólnak a belügyeinkbe? Felesküdött a kormány az Alkotmányra, s ez baj? Hogy a bírákat nyugdíjazzák? . éppen ideje lesz megválni az előző elit védőitől időben. Az Eu nem ad pénzt a magyaroknak, hogy gyárakat építsünk (cukor, konzerv, textil) - amiket be kellett zárni, ezáltal utat engedni, hogy ne a saját termékeink legyenek a piacon. Az Eu nem ad pénzt, hogy fejlesszük a mezőgazdaságunkat, állattartásra sem ad, amiből húsipar,malomipar..stb - fejlődhetne és ellátná talán Európát is. Lehet, hogy ad útépitésre, de kivágatják az almafákat, hogy ne kerüljön a mi almánk a piacra - ezzel megfojtva a magyar emberek munkáját, azért hogy idehozzák be a saját szennyeiket. Soha ennyi szemetet nem lehetett a boltban kapni, mint most (Lidl, Auchan, Aldi..) Itt építgetik az áruházaikat, kinn Németországban, nincs ennyi, de nálunk van. Persze, hogy nem ezt vártuk az Eu-tól, sőt azt sem, hogy a szemkilövetős kormányt nem csapkodták tarkón, hogy békés embereket bántalmaztak. Kinek kell ez? Kinek az érdeke érvényesül????
Arról, hogy a Fidesz nem mindent csinál jól, ezzel tisztában vagyok, de nincs más. S azt is be kell látni, hogy számtalan akadály fékezi munkájukat. Hogy megemlítsem, a kolontári házak felépítése, a külső gazdasági válság, a ránk maradt tetemes adósság...s akkor még itt a félbehagyott metró építés. Azért ki felelős? Mikor elmondták a szakemberek, hogy Buda alatt források, barlangok vannak, nem túl jó ideépíteni. Szakembereknek volt egy másik javaslata, az S-bahn féle felszíni közlekedés lehetősége - ettől az elvtársak elálltak, mondván a metróépítésből több lesz a hasznuk. Nem nekünk lett jobb csak nekik. És most mi van? Nincs metró.
Számtalan hiba, aminek évtizedekig fogjuk a kárát látni, érezni.
És akkor nekiesnek Orbánnak, aki megvédené a kifosztott hazánkat, hogy legalább a megmaradó földet és az az alatt rejlő kincset ne rabolják már el tőlünk. Nekiesnek kint is bent is.
Gönczkingák, Hellerágnesek, Cohnbenditek és az egész gittegylet. A hazaáruló fekélyek, akik szívják a maradék vérünket.
Orbán teszi a dolgát nagyon is jól, s ma az lenne a legfontosabb a magyar nemzeti érzés azt kívánná, hogy mindenben segíteni és kiállni ,mellette. Már csak azért is, mert változatlanul és töretlenül hiszem, hogy lesz jobb, már jövőre érezhetően. És ne hagyjuk magunkat lábtörlőnek használni.
Antoninus Pius 2012.02.12. 07:25:55
-Magyarország rövid távon is nagyon jól járt, csak kicsit kell meg erőltetned magad, hogy rá eszmélj! A netto befizetéseink tízszeresét kaptuk vissza, szinte éves szinten, amióta bent vagyunk!A szemetek, így kiszúrni nelünk! És, tényleg úgy gondolod, hogy az Úniós jog harmonizáció keretein belül nekik kellett felnőni a mi jogrendszerünkhöz és nem fordítva? Ma itt mindenki "nyugat"európai átlag életszinvonalon szeretne élni. Megkaptuk hozzá a jogi kereteket, a gazdasági lehetőségeket és irányelveket, a fentebb említett €uro milliárdokon túl. Hogy nem tudtunk vele élni, az minden eddigi kormányunk bűne!
De egy sem volt olyan sötét, olyan merev és annyira rossz indulatú, mint a mai Fidesz moslék, akik tízmillió magyar nevét akarják pajzsként használni egyszemélyes, önnös érdekeik eléréséhez! Mint a mellékelt ábra is mutatja, vannak még "agymosott" emberek, akik minden szart megesznek, amit eléjük raknak és támogatják ezt a Nemzetellenes cselekedetet és eltűrik egy pszichológiai kezelés alatt álló Kormányfő hatalmi villongásait!
"Adj hatalmat egy majomnak, s meglátod,
Dzsungellé változtatja a világot!"
közlekedési bűnöző (törölt) 2012.02.12. 07:28:54
kpityu2 2012.02.12. 07:31:04
A magyar kormány úgy értelmezi, hogy meghallgatjuk és megfontoljuk az észrevételeket, Brüsszel pedig úgy, hogy haptákba vágjuk magunkat, és csináljuk amit mondanak, különben ejnye-bejnye lesz.
Persze, hogy ejnye-bejnye lesz azt nem mondta, a riporter többszöri direkt kérdésére sem, csak utalt rá.
Amúgy érdekes volt, mert a romakérdés is szóba került és megtudtam, hogy Magyarország milyen borzasztó hely, szegény romagyerekek nem tanulhatnak és el vannak nyomva.
kaskala 2012.02.12. 07:31:16
gönckinga,kohnbendit,bokroslajos valóban bicskanyitogató.Talán a Fideszt is támogatom.
Az azonban elkerülte a figyelmedet,hogy nem a Fidesz akar kilépni,sőt,ők "elkötelezettek" az unió iránt,és azerintem unión kívül albámia sors vár ránk,hiszen oriási támogatást kapunk az eutól.
Nem szeretném újra átélni,hogy bevezessék a határellenőrzést.
Ha szeretnél kilépni az euból,akkor sajnos a jobbikra kell szavaznod.Ők kezdeményezték,hogy lépjünk ki az euból,megtartva schengeni tagságunkat,és legyünk egy új Svájc.
Te el tudod képzelni,hogy az ő javaslatukat bármelyik párt támogatja?És így a parlament elé sem jut az ügy.Azthiszem,ebben a témában még ügydömtő népszavazást sem kezdeményezhet,mert tiltja az alkotmány,tehát az egyetlen mód,hogy beterjeszti a parlamant elé,de mint mmár korábban említettem,kizárt hogy bármit is,-amit a jobbik támogat- akármelyik másik frakció egyetértsen vele..
Ha jól tudom,a fidesz épp most készül aláírni egy sokkal szigorúbb euszerződést,tehát nem éppen azt látom,hogy ki akarnának lépni...
Antoninus Pius 2012.02.12. 07:34:56
Pinka-Panka 2012.02.12. 07:41:50
Nem is mondtam sehol, hogy ki kell lépni, én Orbán-párti vagyok, az már kiderült itt:)
Teljesen egyetértek azzal, hogy a Jobbik "fejjel megyünk a falnak" politikája semmire sem jó, még ha abban sok igazság is rejlik. Én sosem szavaznék a Jobbikra, sok minden miatt - ezt már leírtam KORÁBBAN. Voltaképpen arra tértem ki, hogy nem szabad engedni, hogy beleszóljanak a belügyekbe, s meg kell őrizni a szuverenitásunkat. S ehhez Orbán a legjobb politikát folytatja, ha nem is tetszik az egyeseknek.
röhögő 2012.02.12. 08:22:11
Orbán egy remek hatalomtechnikus, de rossz politikus. A politika az érzékelésről szól, hogy nem megyünk el a falig. Ő már többször koppant a falon.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.12. 08:43:04
Jöjjön egy rendszerváltás, ami eddig nem volt:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html
kaskala 2012.02.12. 08:47:29
ezek ijesztenek meg engem.Ha az emberek többsége úgy határozna hogy ki akar lépni,hát fejethajtanék a többség akarata előtt.
De kutattam kicsit neten,és úgy tűnik,országos ügydöntő referendumot lehet kiírni ,amihez 200.000aláírás szükséges,és ekkor az államfő köteles kiírni a népszavazást.
viszont vannak kivételek,ez benne van az alkotmányban.
pl:
-országgyűlés feloszlatása
stb
stb
és ami nekünk most lényeges:
"népszavazást hatályban lévő nemzetközi szerződésre nem lehet kiírni, függetlenül attól, hogy a nemzetközi szerződést népszavazás eredményeként léptették hatályba, vagy nem."
tehát aki nem akar eutag lenni,jelen állás szerint 2 dolgot tehet:
l.egközelebbi választásokon jobbikraszavaz.
2.Kazahsztánba költözik..
Mária 2012.02.12. 08:47:50
Ezt úgy értsem, hogy napi rendszerességgel követed mondjuk a ciprusi, az észt vagy a portugál NEM kormánypárti sajtó gazdasági híreit eredeti nyelven?
Vagy az Unió hivatalos honlapján követed, hogy mikor, melyik tagállam melyik döntésének mi volt az EP visszhangja?
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.12. 08:50:25
S a többség az, aki az eddigi összes politikusból kiábrándult, mert csak ezt érdemelték:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html
Pinka-Panka 2012.02.12. 08:55:10
De én nem félnék ezektől, mert szerintem elenyésző a táboruk, s talán az ilyen népszavazásra sem kerül sor.
Hertelendi 2012.02.12. 09:12:46
Amúgy a fidesz se nagyon töri magát, hogy jaj de nem értünk egyet vele...
Pinka-Panka 2012.02.12. 09:18:56
A fidesz csak attól határolódik el, ami ország gyengítése mellett szól. Ami az érdekében attól sosem fog.
Hertelendi 2012.02.12. 09:27:00
csakhalkanszólok 2012.02.12. 09:58:38
Vagy egyszerűbben mondjam? Egy multi ha bejön, annak lehet adni csalogató adókedvezményt az EU szerint (Hankook 17 MFT/ Fő) de egy tősgyökeres magyar vállalkozásnak semmi. Nemhogy 1,7 MFt/fő (legyen a tizede), hanem semmi!
közlekedési bűnöző (törölt) 2012.02.12. 10:03:44
Persze tudom, erre is lehet mondani, hogy nem vagyok tájékozott mert a francia, spanyol lapokat és a Financial Timest kihagyom.
Feltélezem, te olvasod mindet!
Vagy esetleg sokkal valószínűbb, hogy valami zanzásított, magyar nyelvű összegzést olvasol el, ne adj isten ATV-t nézel és azt hiszed, hogy az a végső igazság... :-)
kaskala 2012.02.12. 10:04:46
A népszavazást nem kezdeményezhetik,mert az alkotmány tiltja.
csakhalkanszólok 2012.02.12. 10:07:03
NEM fogyasztunk többet mint amit termelünk! Ma kb. 7.000 MrdFt az éves kamatszolgálat. Szerinted ez hány lélegeztető gépre elég? Hány MALÉV hozható létre belőle?
De O.K. miért vettünk fel hitelt kérdezhetnéd. Ehhez csak egy kis hülye kérdést. Mond egy, csak egy olyan országot akinek NINCS nettó adóssága. Meg fogsz döbbenni! Ugyanis ilyen NINCS. Akkor ki a hitelező? Az UFÓ-k?
Magyar hasonlattal: csak az a hülye aki az uzsorát felvette (tényleg az, de nem egyedül) aki az uzsorát adja, az semmiképpen.
a PÉNZ maga a hitel. Nézz utána. Nem létező dolgok, papírfecnik, és minden ehhez viszonyul.
Próbáld megemészteni: NEM termelünk kevesebbet mint amit megeszünk, nincs az a hülye, aki világméretekben finanszírozná ezt a magatartást (csak az UFÓ-k esetleg...). A többi haszoinért teszi. KURVA NAGY haszonért..... A haszont meg mi TERMELJÜK ki!
dekol84 2012.02.12. 10:15:39
Pinka-Panka 2012.02.12. 10:35:02
cipócska 2012.02.12. 10:42:36
debreceni.blog 2012.02.12. 10:47:36
Bihari Ernő2012. február 10. 11:52
Erre is csak a legnagyobbak képesek: csinált magának ellenzéket. Tarkóján fogja érezni Brüsszel „hideg leheletét” a ciklus végéig. Ha már itthon elszívta a levegőt a többiektől.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1653_orban_viktor_oriasi_ongolja_a_balfelsobe
kennyking 2012.02.12. 10:56:11
Kazahsztánban kérnél menedékjogot?
Roy 2012.02.12. 10:58:53
Orbán, és csapata meg össze-vissza hazudozik.
Az országot meg sikerült nevetség tárgyává tenni. Egy paranoiás személy Orbán, akit mindenhonnan támadás éri. Még a BBC-nek is neki ment. Mi a fenét vár ez az ember? Gondolja, hogy külföld nem tud a kettős játszmájáról.
dtomika 2012.02.12. 11:06:46
Hertelendi 2012.02.12. 11:08:00
Nem kell az mögé bújnia, hogy a magyarokat bántják. A magyarokkal Európának semmi baja sincs...Orbánnal viszont annál több!
nu pagagyí 2012.02.12. 11:09:35
afalujegyzője 2012.02.12. 11:30:26
Mondjuk csak annyival, hogy ezek a félhülyék ne vigyék vissza az országot a középkorba és ne kössenek bele mindenkibe, aki eddig szóba állt velünk?
Különben meg miért baj az, ha más országok a saját érdekeiket IS nézik, miközben tesznek valamit? Miért, mi magyarok kinek az érdekében cselexünk? Az albánok vagy a vizigótok a legfontosabbak nekünk, amikor döntünk valamiről?
Komolyan fáj gondolkozni?
Az agyatlan vezérelvet követő párthíveknek egy kis olvasmány:
www.libri.hu/konyv/a-rabeszelogep.html
politikai oldaltól függetlenül ;)
afalujegyzője 2012.02.12. 11:31:57
dr. Trebitsch 2012.02.12. 11:39:16
KopaszMercis 2012.02.12. 11:45:10
A szerelő 2012.02.12. 12:03:52
Ezzel nagyon nem értek egyet. Szinte bárki jobban tudná csinálni, akiben legalább egy fikarcnyi empátia van és mentes a hataloméhségtől.
dr. Trebitsch 2012.02.12. 12:09:31
Netuddki. 2012.02.12. 12:10:52
A magyar Nép meg orbán gombnyomogató 260 fős droidhadserege. Csak ezek a droidok kb. 2 milliárdba fájnak nekünk évente. Csak az amit kifizetünk teljesen fölöslegesen a bérükre...
Netuddki. 2012.02.12. 12:12:39
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 12:15:57
1, Vállaltuk népszavazáskor.
2, Ha rendesen megnéznéd mit írtunk alá Lisszaboni szerződésben igen falnak mennél .
Ezek után meg leírni ilyeneket: A zúnió miért teszi tönkre ezt meg azt bla bla... amik legnagyobb része nemzeti döntés, eléggé vicces.
Legalább néhányan erőltessétek meg magatokat és nézzetek utána az EU működésének.
Netuddki. 2012.02.12. 12:19:11
Sajnos még mindig a kommunizmus szelleme kísért. Még mindig az él, hogy jobb nyugton maradni, jobb nem beleszólni a dolgokba akkor biztos nem esik senkinek bántódása. De főleg nem a "kisembernek".
Ebből kellene kiemelni Magyarországot. De az ilyen győzikeféle megélhetési politikusok pont az ellenkezőjét csinálják, kihasználva a helyzetet rátelepednek a nyakunkra és az állampolgárok megosztásával még tovább rontanak a helyzeten. Ezeket nevezem én valódi hazaárulóknak. Elárulják a saját hazájuk állampolgárait és a hazájukat egyre inkább a megsemmisülés szélére taszítják. Nagy szavak?
Állítsátok meg? Senki nem fogja az ilyeneket nekünk, helyettünk megállítani, még az EU sem...
NA YA! 2012.02.12. 12:24:26
Netuddki. 2012.02.12. 12:26:15
Ez mindennek alfája és omegája. Senk nem fogja helyetted, helyettünk elvégezni a "piszkos" munkát.
dr. Trebitsch 2012.02.12. 12:27:05
Netuddki. 2012.02.12. 12:36:43
Aki nekem ilyet mond:
1. Az nagyon pesszimista.
2. A megélhetési politikusok szekerét tolja elhintve a reménytelenség magját.
Ezt majd akkor mondd ha valóban lesz egy olyan párt amelyik ilyen ígéreteket tesz és nem jut be. Idáig én még egyenlőre nem találkoztam ilyennel a 21 év alatt...
NA YA! 2012.02.12. 12:38:41
Netuddki. 2012.02.12. 12:43:15
dr. Trebitsch 2012.02.12. 12:45:33
Ja, és igen, teljesen pesszimista vagyok az ország jövőjét illetően. A jelenlegi nyűglődő, gyűlölködő, saját szarban való országos fetrengés fog tartani 15-20 évig...
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 12:47:25
Kalmár 2012.02.12. 12:53:27
Hogy a bánatos picsában lennénk egyedül?
Olyan kommersz pártpolitikai vita folyik az EU parlamentben, mint ami itthon szokott folyni. A balliberók vergődnek, mert az olasz, romány, görög stb elnök után nem tudták a magyart is kicsinálni. Betegek a haza, család, Isten fogalmaktól, kirázza őket a hideg a gondolattól, hogy létrejöhet egy erős, anyagilag független, gondolkodó polgárság.
Nekik a VV generáció a garancia a nemesi előjogaikra. Olyan kényelmes lenácizni azt aki nem veti alá magát a diktátumaiknak. Nem beszélve a hátterüket adó pénzügyi körök sérelmeiről.
Ennek ellenére nagyon nem vagyunk egyedül. Egyre több a támogatónk. A jobboldal mellettünk szólt fel. Nem hallottad? SZép volt, hogy a kirekesztő, náci vádak tisztázására a bizottságban a liberálisok leszevazták, hogy cigány és zsidó szervezetek szólaljanak fel magyarországról. Nekik a TASZ kellett. Persze ők függetlenek.......bár ellenzéki pártjuk van a parlamentben.
Jellemző, hogy a görög és az olasz új báb a Goldmann Sachs volt embere. Az új román miniszterelnök pedig az Open Society Institute nevű Soros alapitvány elnöke volt. Később a Felix Posen alapítvány ösztöndíjasa Izraelben.
Majd megvesznek az örjöngéstől, hogy itt a kétharmad védi a miniszterelnököt és nem férnek hozzá. Habzó szájjal folytatják, amíg nem lesz az ő bábjuk, Bajnai a főnök.
Tényleg nem látod a fától az erdőt??
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 12:59:33
Mao elvtárs büszke lenne rád. Vesszen a hanyatló nyugat, hamarosan belefullad a saját szennyébe, mi pedig felemelkedünk és megérintjük Isten arcát...
NA YA! 2012.02.12. 13:00:36
NA YA! 2012.02.12. 13:05:28
Ne reménykedj, ha a leendő ellenfelek neveit még nem is, de azt hogy bűnözők már előre tudja az "énnemkaptamkedvezménnyelhonvédségilakást" kormánybizto súr.;)
dr. Trebitsch 2012.02.12. 13:12:21
NA YA! 2012.02.12. 13:13:02
Kalmár 2012.02.12. 13:14:28
Szánalmasan kiégették az agyadat az elmúlt évtizedekben.
Pont az ilyenekre van szükségük, mint te. Hajrá rabszolga evezz!!
Hertelendi 2012.02.12. 13:33:22
dr. Trebitsch 2012.02.12. 13:34:54
Ez persze a magyar választásokra nem igaz, mert ott csak idióták közül lehetett valasztani.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 13:37:08
@Kalmár: Te pedig búj be nyugodtan a sarokba, és rettegjél a hazád vízkészletét ellopni akaró zsidóktól.
nu pagagyí 2012.02.12. 14:24:16
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.12. 14:30:20
Nektek jó étvágyat, de a gondolkodó emberek tovább harcolnak.
Hohó60 2012.02.12. 15:11:39
És Magyarország ezt aláírta...
Az egyetlen pozitívum vele kapcsolatban az, hogy még nem lépett hatályba, de sajnos nem valószínű, hogy ezt sokáig el lehet még húzni.
Amikor ez megtörténik, lényegében vége lesz Európának a normális értelemben, és mindenben a liberálbolsevikok erőszakos katasztrófapolitikája, a minél rosszabb, annál jobb fog érvényesülni.
Mondjuk, az internacionalisták már most is szégyentelen módon úgy viselkednek, mintha már meglenne az abnormalitás uralmát hozó, a devianciákat éltatő, a rabszolgaságot véglegesítő Európai Egyesült Államok.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 15:34:38
"Az egyetlen pozitívum vele kapcsolatban az, hogy még nem lépett hatályba, de sajnos nem valószínű, hogy ezt sokáig el lehet még húzni."
Szerencse, hogy 2009. december 01-je még messze van. (Azért ez fájt)
Pont ebből látszik, hogy lövésed sincs miről beszélsz. Mindenesetre a jajveszékelésetek nyugtat meg, hogy jó irányba mennek a dolgok, és hamarosan eltakarítják Viktorkát a hatalomból.
Hohó60 2012.02.12. 15:43:30
És egyébként ez mit változtat a dolog érdemi részén?
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 15:53:32
Szerintem még létezik Európa, pedig már több mint két év eltelt a hatályba lépése óta és még mindig nem szakadt le az égbolt és tűzeső sem hullott (tudom mostanában szerintetek két év semmire sem elég). Az meg, hogy valaki feltételeket szab arra nézve mikor ad nekünk hitelt, teljesen jogos. Ha nem tetszik ne mennyünk kuncsorogni, anyázni meg végkép ne mert az lesz amit látsz (mellesleg teljesen jogosan). Helyre kell az ilyeneket tenni mert nagyon hamar elszemtelenednek, lásd görögök.
Endrődi Vanda 2012.02.12. 16:23:22
Aranyember
Nagy a felháborodás baloldalon, merthogy Orbán „először nemet mondott” az európai megállapodásra, aztán „lebegtette álláspontját”, amiből „talán lett”, s csak ezek után jutott el „az igenig”. Ezzel pedig úgymond „összezavarta Európát, Magyarországot, és végső soron saját magát”.
Ahelyett, hogy azonnal és feltételek nélkül igent mondott volna. Ahogyan tették volna ők, vagy még inkább egy „szakértő kormány”, amelyre szerintük „egyre nagyobb szükség van”.
Azt kellene tudnunk először is, hogy miről szól ez az új európai megállapodástervezet. Mert hallottunk itt nagyobb költségvetési szigorról, meg automatikus szankciókról, amelyek persze bizonyos esetekben mégsem lépnek életbe, hiszen az automatizmus megint csak egyeseknek automatikus, másoknak kézi vezérelt…
Szóval mindezekről szó esett, sok szó. De egy apróság nem futott be nagy karriert a magyar sajtóban. Valamiért nem tartották fontosnak a balosok és a liberálisok, hogy ezzel is megismertessék a hazai közvéleményt. Eldugták a sorok közé. Szerencsére a külföldi sajtó nem volt ennyire szemérmes.
Nos, a tervezet 14. pontjában, szinte csak úgy mellékesen, a következő apróság olvasható: Az euroövezeti tagállamok, illetve a hozzájuk csatlakozó más tagállamok megfontolják, és tíz napon belül döntenek arról, hogy 200 milliárd euróval növeljék az IMF kapacitását. (Aztán ezzel a 200 milliárd euróval az IMF persze majd „megsegíti” Olaszországot és Spanyolországot…)
Ez a 200 milliárd eurócska nem ugrott fel a hazai lapok címoldalára. S ez lehet a magyar kormányfő „vergődésének” is az oka, ugyanis a költségvetési szigor alkotmányba foglalása olyan nagyon nem rázhatta meg, lévén mi már ezt megtettük, elsőként. S amikor belevettük az alaptörvénybe a költségvetési szigort, akkor a balos és liberális véleményvezérek ezért szedték le rólunk a keresztvizet…
Nézzük meg közelebbről ezt a 200 milliárd eurót, számoljunk egy kicsit.
Az Európai Unió lélekszáma a legutolsó, 2011. október 26-i hivatalos adat szerint 493 023 627 fő. Talán megbocsátják, ha az egyszerűbb számolás kedvéért ezt felkerekítjük 500 millió főre. Nos, 500 millió fővel számolva a 200 milliárd euró azt jelenti, hogy minden uniós polgár odaad 400 eurót az IMF-nek.
Nézzük mindezt Magyarországra vetítve: ha Magyarország csatlakozik a megállapodáshoz, úgy lélekszám-arányosan miránk 4 milliárd euró jut majd. Amikor leülök vasárnap ebédelni a családommal, papa, mama, nagyszülők és a gyerekek, az a jóérzés tölthet el, hogy a húsleves és a rántott hús között mindösszesen 4400 euróval megsegíthettem a valutaalapot. S ehhez a Magyarországra eső 4 milliárd euróhoz azért számoljuk hozzá a következő tényt: amikor újrakezdődtek a tárgyalások az IMF és hazánk között, arról szóltak a hírek, hogy egy körülbelül 4-5 milliárd eurós mentőcsomagra lesz szükségünk. Tehát, ha csatlakozunk a megállapodáshoz, akkor előbb odaadunk az IMF-nek 4 milliárd eurót, utána kapunk az IMF-től hitelbe 4 milliárd eurót, amit majd megint visszafizetünk, jó sok kamattal. Ráadásul az IMF-hitel feltétele az is, hogy a kormány felhagyjon eddigi gazdaságpolitikájával, a válság terheit kizárólag a lakossággal fizettesse ki, a bankokat pedig tehermentesítse.
Ügyes, nem?
S tegyük fel azt a kérdést is, ha már egyszer muszáj megsegíteni Olaszországot és Spanyolországot, akkor vajon az EU miért a New York-i székhelyű IMF-nek adja oda a pénzt, miért nem adjuk oda mindjárt az érintetteknek? Nos, erre igen egyszerű a válasz. Azért, mert ezt a pénzt a jegybankok fogják odaadni. A jegybanki függetlenség mai értelmezése szerint a jegybankok (leánykori nevükön nemzeti bankok) nem avatkozhatnak be közvetlenül a költségvetésbe. Vagyis: ha az EU-tagországok jegybankjai odaadnák közvetlenül a pénzt Olaszországnak és Spanyolországnak, akkor ezután az aktus után a nemzeti kormányok feltehetnék a kérdést, hogy a jegybankok vajon miért nem segítenek saját országukon felhalmozott tartalékaik segítségével (például a gazdasági növekedés beindításában)?
S ha ezt a kérdést fel lehetne tenni, akkor oda lenne a jegybanki függetlenség most értelmezett realitása, ennek az egész mocskos rendszernek az egyik fundamentuma.
Hát ezért az IMF.
Azt mindenesetre jó, ha tudják, hogy ebben a pillanatban a világtörténelem egyik legnagyobb szabású és legaljasabb rablása zajlik. S ahhoz, hogy ezt a rablást ezek a cinikus bűnözők végre tudják hajtani, nemcsak a pénzünkre van szükség, hanem még néhány dologra. Mindenekelőtt „szakértői kormányokra”. Ez most az új jelszó: szakértői kormány!
Kezdődött a görögökkel. A választott kormányfő ment, és érkezett helyére Lukasz Papademosz, a szakértő. Folytatódott az olaszokkal. A választott kormányfő ment, és érkezett helyére Mario Monti, a szakértő.
Mi a közös ebben a két szakértőben?
Az, hogy mindketten a Goldman Sachs köpönyegéből bújtak elő. Nevezett Goldman Sachs a világ egyik legnagyobb globális pénzügyi szervezete, profilja pedig a befektetések és az értékpapír-kereskedelem. Székhelye Manhattanben van. Amikor a jó Marcus és Samuel Sachs megalapították cégüket a 19. század derekán, talán nem gondoltak arra, hogy egyszer irányítani fogják az egész világot. Hát, most irányítják…
Amúgy a Goldman Sachs tevékenységéről egyetlen példa a közelmúltból: az Index 2010. április 19-én megírta, hogy az amerikai bankfelügyelet eljárást indított ellenük. A cikk címe: Hogy verte át befektetőit a Goldman Sachs? Hát úgy, hogy „a már láthatóan bedőlés felé tartó hiteleket csomagolták értékpapírba, és úgy adták el azokat, mintha jó nyereséggel kecsegtetnének. Közben a Goldman egyik partnere éppen ezen értékpapírok bukására játszva ért el óriási nyereséget”. Hát íme, Goldmanék… Egy igazi aranyember…
Szóval „ezen értékpapírok bukására játszva” – vagyis shortolva. Ez a bizonyos partner a Paulson and Co. volt. Ők shortolták a piacot, és így az amerikai ingatlanpiac összeomlásán 600 százalék hozamot értek el. És nincsenek börtönben, nem is verték őket agyon – dehogy! Élnek és virulnak.
S még egy apróság: Görögország a Goldman Sachs segítségével és támogatásával hamisította meg költségvetési adatait. S most ebből a Goldman Sachsból érkezett Papademosz, a szakértő, a „nép atyja”, hogy megmentse Görögországot. Idehaza pedig a megfelelő körök egyre hangosabban sürgetik a „szakértői kormány” felállítását. Róna Péter közgazdász, egykori amerikai bankár, akit az LMP időről időre fel szokott kérni szakértő miniszterelnöknek, a minap azt nyilatkozta, hogy a kötvénypiacok előbb-utóbb ki fogják kényszeríteni Orbán bukását és egy szakértői kormány felállítását, miképpen tették ezt már a Gyurcsány–Bajnai váltáskor is.
Azért ez a mondat elég informatív, nem?
Többek között arról mesél, hogy a nemzetközi pénztőke úgy döntött, nincs többé szükség demokráciára, de még annak látszatára sem. Ezentúl majd a kötvénypiacok választanak kormányokat. S hogy valami látszat azért mégis fennmaradjon, az európai polgároknak meghagyjuk a vita lehetőségét azokban az életbevágó kérdésekben, mint az állatvédelem, a libatömés, vagy a melegek házassága. Ezzel elbíbelődnek, mint a hülyegyerek a homokozóban. Olyan apróságokról pedig, mint gazdaság, pénzügyek, társadalomszerkezet, mobilitás és jövő, majd dönt az IMF, a Goldman Sachs, majd döntenek a kötvénypiacok.
S mi kell még ahhoz, hogy ezt az égbekiáltó gazemberséget véghez lehessen vinni?
Hát háborús pszichózis kell hozzá. Merkel fújta meg először a sípot. Október 26-án reggel, a Bundestagban a következőket mondta: „Nem hihetjük, hogy magától értetődő egy újabb békében és jólétben eltöltött fél évszázad Európában. Nem az. Ezért mondom, ha megbukik az euró, megbukik Európa is.”
S Merkel ebben a beszédében természetesen pénzt kért a válságkezeléshez, szorosabb integráció mellett tört lándzsát, és a lisszaboni szerződés átírását javasolta. A legutóbbi uniós megállapodástervezetet keveslő Egyesült Államok vezérkari főnöke, Martin Dempsey tábornokot pedig „rendkívül nyugtalanítja az európai helyzet”, s szerinte az unió felbomlása zavargásokhoz fog vezetni.
S nehogy azt gondolják, hogy mindez napjaink trükkje. Ugyan kérem, évek óta zajlik e nagyszabású rablás előkészítése. A rossz emlékezetű zsúrfiú, a Gazprom igazgatótanácsában landoló Gerhard Schröder szocdem kancellárként már szorgalmazta az Európai Egyesült Államok létrehozását: „A jelenlegi válság könyörtelenül egyértelművé teszi, hogy a valutaunió nem létezhet közös fiskális, gazdaság- és társadalompolitika nélkül. Ehhez fel kell adni nemzeti szuverenitásunkat”. Nagyjából ezzel egy időben Soros György már az európai államkincstár létrehozását szorgalmazta.
Tehát a gyógyír a válságra a nemzeti szuverenitás feladása, a teljes integráció, a közös pénzügyek, a nemzeti kormányok lecserélése szakértői kormányokra, a demokrácia eltörlése, s a további dereguláció és privatizáció, valamint a megszorítások. Ha odaadjuk pénzünket és szabadságunkat az IMF-nek és a Goldman Sachsnak, nem lesz háború, és nem lesznek zavargások.
Én persze remélem, hogy nem lesznek zavargások. Sem Európában, sem Amerikában. De ha mégis, remélem, a „kötvénypiacok” lesznek az első áldozatok.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 17:46:08
1, Azért megy a felháborodás Orbánnal szembe, mert hazudik mint a vízfolyás (mint igazmondó Ferenc), odakint meg már rohadtul elege van mindenkinek, hogy magyar politikus 2 másodperc alatt meghazudtolja magát, aztán meg beleröhög az arcukba.
2, Megdöbbentő, hogy szerintetek az normális ha valaki hitelt ad akkor azért nem szabhat feltételeket. Nem kell csődbe vinni egy országot majd az IMF-hez rohanni, és akkor nem fog diktál, tudom akkor nem lehet egy csomó nemlétező pénzt elverni, amit valójában ők erőltetnek ránk (elárulhatnátok mit szedtek).
3, Semmilyen konkrét információt nem írsz le IMF feltőkésítésével kapcsolatban, mikorra, milyen időközönként stb. formában történik majd. Az meg, hogy NY-ban van egyátalán nem mérvadó, az USA-t is tönkreteszik (Izraelt is), nem azok az emberek akiknek lenne lelki ismert furdalásuk bármi miatt (az viszont érdekes, hogy nekik van pénzük az elméletben érzelmi alapon működő szervezeteknek meg nincs).
4, Goldman Sachs köztudott, hogy milyen szervezet, ennek ellenére mindenki viszi oda a pénzét mert 0,5%-al nagyobb kamatokat ígér. Egy kevés felelősség vállalás a tetteink iránt lehet nem ártana, de tudom másokat könnyebb fikázni.
5, Integráció nem egyenlő a demokrácia megszűnésével, egyértelmű, hogy a jelenleg politikai elit(ek) rettegnek a hatalmuk elveszítése miatt, mert ha megy minden közösbe a nagyfiúk kirugdossák őket a homokozóból, a bégető birkákat meg felhasználják ennek megakadályozására.
6, Németeknek miért nem kell az IMF?
Talán példát vehetnénk róluk, és ha addig nyújtózkodnánk ameddig a takarónk ér akkor nem lennének ezek a problémák. De pontosan tudom mikor felvesszük a hitelt akkor minden jó, ha meg el kell kezdeni törleszteni akkor dögöljön meg az aki adta.
Úgyhogy a végére csak ennyit:
noob.hu/2012/02/11/Ima_gy.jpg
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.02.12. 18:11:11
:DDD
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 18:35:27
Utalt a tervezet 14. pontjára (mint neve is takarja tervezet) ami már az sem biztos, hogy benne van(megelőlegezem, hogy ez a 14. pont valóban létezik\létezett nem csak valami idióta agymenése). Leírta, hogy a 14. pont része szerint IMF-nek adunk pénzt, de egy árva szót sem szólt arról miként fog ez történni. Szokásos demagóg baromság ami ebben az országban már elég régóta megy, félkész, máshonnan vett infókkal hülyítjük a tömeget. Igazad van ezt tényleg kár volt leírnia.
gerdo 2012.02.12. 19:49:37
Kandabula 2012.02.12. 20:35:53
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.13. 09:24:25
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.02.13. 09:24:53
Hiába a tények, a belinkelt cikkek, a bizonyítékok. Ők csak makognak és huhognak mindenre, ami a haladást és a szebb jövő esélyét vetíti előre.
Ezért fizetnek valahol vagy orvosi beavatkozás miatt van? (Magyarul: kurvák vagytok vagy biorobotok?)
♥♥♥
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.13. 09:33:28
Az a fajta tájékozatlanság, és ebből eredő magabiztosság amivel Te elővezeted egysoros értékítéleteidet, sajnos lezárja, megszünteti a vitát. Kár érte.
fuhur 2012.02.13. 09:39:53
A koki, meg a saller szóba sem kerül. Ehhh Ez az ember vagy nem ezen a bolygón él, vagy minket néz teljesen hülyének. Nem tudom melyik a jobb.
Roy 2012.02.13. 12:46:06
Másik meg az, hogy azért rajtunt is röhögnek, mert ki választotta meg ezt a pártot.
Sajnos a sok birka akik minden bevesznek.
röhögő 2012.02.14. 17:54:40
De hülye vagy! :-))
Akkor gondolkozz el azon hogy mennyit kárt okozott a gazdasági szabadságharc, hogy 9.6 százalék kamatot kell fizetnünk az államkötvényeink után, az IMF rabságban szenvedő románok csak 5.8-at fizetnek, de kaphattunk volna 4 százalékos IMF hitelt is ha nem gazdasági szabadságharcolunk. Ha szépen kiszámolod, a hülye vezéred szabadságharca az ami évei 1000 milliárdunkba kerül kb. Agyatlan, ostoba fideszes vagy. Az ilyen tájékozatlan barmok miatt vagy a zsebnapóleonnak kétharmada, amivel szétbassza és szétlopja az országot.
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.14. 18:47:46
Azon meg újra és újra meglepődöm, hogy sokan rácsodálkoznak, jé, piacgazdaság van, és a tőke mozgatja a világot. Ezt nem tudtuk eddig? Most döbbenünk rá?
csakhalkanszólok 2012.02.14. 19:42:40
Az adat megtekintése szabad, adok egy kis esélyt, hogy utána nézz. 21000 MrD forint a központi költségvetés adósága. Ehhez add hozzá az Önkormányzatok, a lakosság és a vállalkozások teljes hitelállományát. Hidd el kijön az évi 7 eMrdFt. Persze lehet hogy csak 6,98 eMrdFt... :-)
De mire is válaszoltál? Én annyit mondtam, ha nem lenne a világméretű uzsora, akkor az országok nagy többsége békésen eléldegélne. Ennyi. Akár akarod hinni akár nem, de persze egyszerűbb lehülyézni valakit. És ez nem a helyi politikától függ. És főleg nem attól ha zsebkommentező zsepnapóleonozik.
Megismétlem: NEM fogyasztunk többet mint amit termelünk! A hitelt HASZONÉRT kapjuk, és hitelt az kap, akitől be lehet szedni a hasznot. Ennyi. Minden más csak maszlag. Nincs jótét lélek a világon, aki csupán szívjóságból finanszíroz bárkit. De ha neked jobb, hát gyűlölködj csak nyugodtan a kis helyi politikai pocsolyában.
Na de neked mondjam, aki csak fröcsögni tudsz? Megjegyzem tapasztalatom szerint ilyen jellegű kommentet mint Te csak az ír, aki ha más zászló van (volt) az égen, rózsaszín szemüveget vesz fel gyorsan.
röhögő 2012.02.14. 20:05:55
csakhalkanszólok 2012.02.14. 21:13:42
Hitelt csak a hülye vesz fel azért mert többet fogyaszt mint amit elfogyaszt. (Szaladj el, Providenték mesélnek róla sokat :-) ). Gondolom Neked ez az ismeretséged, ezért ugrik be egyből ez. Alapvetően nem a hitel a baj, ha a hitel alapstruktúrába, beruházásba megy, a baj az, ha a hiteladó módszeresen kiszolgáltatottá tesz. Például szép lassan függővé teszem egy ország pénzét, majd "ócsítom" azt, és kegyesen odanyújtom a segítő hitelt. Ja hogy éppen amiatt kell sokszor amit éppen a hitelnyújtó okozott. Ja párdon, tetszettek volna világhatalommá válni időben. Ja, hogy éppen mi tettünk meg mindent hogy nehogymá' Európa közepén egy működő föderáció korát megelőzve értékéhez méltóan szóljon bele a világpolitikába, az persze teljesen más kérdés.
Persze elmondhatnám, azt is, hogy azért mert valakinek nagyobb az ereje, csak azt jelenti hogy nagyobb az ereje. Az igazság nem jár feltétlenül - és mostanába szinte soha -együtt ezzel.
Na, de mindegy. 40 évig tanítottam ilyen "okos" gyerekeket mint Te, nincsenek illúzióim, hogy érvelésed alapján hozzád hasonló embereket bármikor meg lehet győzni. Neked csak az ideológia számít, meg az, hogy gyűlölködj. A hitelt nyújtó kedves "háttér"hatalom meg röhög rajtad, mert ők ismerik a régi római mondást: "oszd meg és uralkodj!"
Az utolsó 100 komment: