Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) Anglia (13) anglia (5) áradás (72) Argentína (3) Argentina (4) árvíz (12) Ausztrálai (3) ausztrália (17) Ausztrália (33) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) Baleset (4) baleset (83) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) Brazília (14) brazília (7) bulvár (5) Bundesliga (5) bundesliga (3) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) donyeck (5) Donyeck (11) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) Egyesült Államok (16) egyesült államok (9) egyetem (3) Egyiptom (4) egyiptom (5) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gáza (8) Gaza (4) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) india (5) India (18) Indonézia (5) irak (3) Irak (10) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) Japán (20) japán (8) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) kalifornia (6) Kalifornia (12) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) kijev (10) Kijev (3) Kilauea (3) Kína (41) kína (23) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) Krím (6) krím (7) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) kutya (8) Kutya (3) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) mexikó (5) Mexikó (10) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) németország (5) Németország (13) népszavazás (5) new york (6) New York (13) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) olaszország (4) Olaszország (8) olimpia (4) öngyilkosság (6) orbán viktor (16) Orbán Viktor (8) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) Oroszország (30) oroszország (15) orrszarvú (3) országgyűlés (3) Oscar (3) oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) pakisztán (5) Pakisztán (9) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) putyin (3) Putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) Szíria (8) szíria (3) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) thaiföld (3) Thaiföld (4) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) Törökország (6) törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) Ukrajna (34) ukrajna (29) ukrán válság (4) ülés (3) usa (31) USA (74) utasszállító (3) választás (3) válság (4) Vatikán (3) vatikán (5) vélemény (3) Velence (5) venezuela (3) Venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) Washington (3) washington (7) zuhanás (3)

2012.07.12.

„Mindenki gyanús” - félelemben élnek a pécsiek

Címkék: gyilkosság Pécs Bándy Kata

Megfojtották és meg is erőszakolhatták Bándy Katát, akinek a holttestére szerda délután találtak rá Pécsett, a Ledina városrészben, a Délibáb utcában egy bokor tövében. A lányt feltehetően nem ott gyilkolták meg, ahol megtalálták, hanem autóval vihették később a helyszínre. A lány egykori otthonánál a fiatal nő barátai a reggeli óráktól kezdve több tucatnyi mécsest gyújtottak. A városrész lakói az eset óta félelemben élnek. A helybeliek szerint Ledina városrész nem biztonságos környék, egy olyan hely „ahol nem kell éjszaka egyedül mászkálnia az embernek”. 

80 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr104648525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Démonmac1 2012.07.12. 16:26:56

mindenki ugyanazt a mantrát tolja, majd ha lesznek részletek akkor lesz érdekes.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.07.12. 16:54:55

Persze nekem is csak ma jutott eszembe,hogy nem a fészbúkon kellett volna keresni hanem a határban meg a városban basszátok meg.Jókor mi?

micsoda? 2012.07.12. 17:31:20

Rettenetes tragédia, őszinte együttérzésem a családnak.

A Tyne folyó déli partja 2012.07.12. 17:48:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: feltételezem, hogy ott is keresték.

kitekerném a nyakát annak, aki megölte.

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.12. 17:55:06

Abba lehetne már ezt hagyni.

Az a környék, ahol a meggyilkolt lány lakott, már ez előtt 20 évvel se számított biztonságosnak, és a helyzet azóta csak romlott.

Nem értem, hogy egy kb. 50 kilós lány miért indult el egyedül, gyalog, egy átlagnál alacsonyabb nő számára normál tempóban 50+ perc alatt végigjárható sétára, ÉJJEL 2 óra körül, EGYEDÜL.

Hol voltak a barátai, hogy lebeszéljék róla?

Hol volt a józan esze, hogy letegyen róla?

Az a városrész egy lepratelep. Valaki kiszúrta magának a magányos, cingár kislányt, nem tudni, hogy az útvonala melyik pontján, követte, és azt tette vele, amit tett.

Kihívta maga ellen a sorsot, és sajnos vesztesként távozott.

berczy04 2012.07.12. 18:00:31

@No_Fidesz_No_Problem: Jeee, ez az!!! Hát persze, hogy a lány volt a hibás, minek ment arra, minek viselkedett úgy... Eszem megáll!!! Ilyen egy idióta kifordított gondolkodást... Gratulálok!

encián 2012.07.12. 18:01:36

@No_Fidesz_No_Problem:
Meg lehet érte kövezni, de pszichológus létére - pláne rendőrségi kötelékben dolgozva, hajnali 2-kor egyedül bóklászni bárhol ebben az országban - a viktimológia teljes ismeretlenségét tanusította.

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.12. 18:13:40

@berczy04:

Figyelj:

A lány egy rossz hírű városrészben lakott.

Éjjel kettőkor normális ember egy vdéki városban már nincs az utcán. Vagyis: olyanok voltak az utcán, akik NEM megbízhatóak.

Ezt egy rendőrségi pszichológusnak tudnia kellett volna. Sőt, ezt egy ÁTLAGOS huszonévesnek is tudnia kellett volna.

Kb. 50 percen át sétált egyedül, a város központjának az egyik sarkától, az átellenes másik sarkáig, és azon túl, a slum kategóriás városrészig. Gyakorlatilag felkínálta magát.

Legyen ez intő példa az összes veszélyérzet nélküli fiatal nő számára.

Igen, a lány volt a hibás, mert az átlagosnál sokkal nagyobb rálátással sem tudta helyesen felmérni a következményeket.

A perverz, nyomorult gyilkosok köztünk járnak. Ha számolsz velük, megúszhatod. Ha nem számolsz velük, csökkennek az esélyeid. Esetleg úgy jársz.

elbutre 2012.07.12. 18:29:19

@No_Fidesz_No_Problem:

ez butaság.
a mai világban nem lehet egy szobában leélni az életed...fiatal lány mértékkel menjen szórakozni igyon meg hétvégén két-három sört, még ha nem a legjobb környéken van.

Én inkább azt hiányolom hogy nem volt senki a társaságában aki bevállalt 15 perc sétát míg hazakíséri (könnyebb mint utána facebook-on keresést indítani)

Én is jó párszor jártam így hogy lányt kellett a város másik felébe kísérni (40perc oda/40perc vissza), de legalább nyugodt lelkiismerettel alszik el az ember...

berczy04 2012.07.12. 18:30:42

@No_Fidesz_No_Problem: Figyi, én teljesen tisztában vagyok azzal, hogy miért írtad. Nem Neked céloztam, csak már nagyno elegem van, hogy a közbeszédben is folyton ez megy, hogy az áldozat a hülye.

De soha, érted! Soha nem mondhatod, hogy a lány volt a hibás! Értem, hogy a körültekintést kéred számon úgymond rajta, de soha nem lehet hibás az áldozat. Gáz, hogy még az ő hibája lesz, hogy megölték!

Failer 2012.07.12. 18:44:14

Basszátokmeg, ez nektek is a saratok ennyi erővel. Aki nem tudná, az egy putri környék teli cigókkal. Morvai is errefele járkált mikor pécsen beszélt a magyar cigók helyzetéről. Kurvára nem lennék meglepve ha cigány lenne az elkövető (ja tudom, ilyen esetben nem számít a származás merhát szegín cigóknak már a nőér is ölni kell plusz amúgyis a kuruc.infó bőszíti fel őket ennyire, hogy szegíny ártatlan fehér lányokat támadjanak)

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.12. 18:54:30

@elbutre:

"Én inkább azt hiányolom hogy nem volt senki a társaságában aki bevállalt 15 perc sétát míg hazakíséri "

Igazad van. De nem 15 perc séta lett volna, hanem 50 perc séta.

Ezért kellett volna, hogy lebeszéljék róla.

w a s d 2012.07.12. 18:55:55

@No_Fidesz_No_Problem:

"Éjjel kettőkor normális ember egy vdéki városban már nincs az utcán."

Azért ez egy eléggé érdekes megjegyzés. Elég sok átlagos fiatal van még akkor is a tereken, utcákon egy nyári, hétvégi estén. Csak épp a város jobb részein.

2012.07.12. 19:10:14

"A helybeliek szerint Ledina városrész nem biztonságos környék, egy olyan hely „ahol nem kell éjszaka egyedül mászkálnia az embernek”."

Minden bizonnyal a svéd cserediákok miatt mondják ezt.

2012.07.12. 19:15:13

@berczy04:

Ha a liberális nickek elkezdik hinteni az igét, miszerint az áldozat a hibás, akkor fogadni lehet rá, hogy cigány a gyilkos.

Gáborom 2012.07.12. 19:17:52

Szegény lány szerintem azt szeretné, ha békén hagynák már.
Ha a médiának nevezett izé meg a fészbúk találna valami más témát.
Értelmesebbet...

Bárkit bárhol megölhetnek még nappal is, pláne éjjel. Ez mindig is így volt,attól még,hogy esetleg elkapják,vagy nem, megtörtént és megtörténik.
Tragédia, de nem egyedi.

Nyugodjék békében - ha hagynák....

narmer 2012.07.12. 19:26:13

@berczy04: Vicces vagy, azon már én is kiakadtam hogy hajnali 2-kor miért indult el egyedül?Hol volt valami kísérő, vagy barát? Vagy taxi?

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.12. 20:05:34

@w a s d:

De nem egyedül, és nem ötven kilós lány.

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.12. 20:08:42

@imperial:

Te meg elmehetsz a csába.

Jelenleg nem Pécsen élek, de elég sokat éltem ott ahhoz, hogy tudjam, melyik városrészbe nem tenném be éjjel egyedül a lábam.

Ötvenkilós lányként meg pláne nem.

Nem értem a lány barátait. MIért engedték el egyedül a lányt?

Muzsikok közt 2012.07.12. 20:33:22

CSI Pécs

Soha nem lesz meg a gyilkos, pedig a magyar bünözők nem teszik magasra a lécet.

blablabla123 2012.07.12. 21:06:25

azt tegyük hozzá,hogy az a környék erősen cigányfertőzött,ha el is kapják,kap majd 8 évet max mint a Cozma gyilkosok,ja és cigánybűnözés nincs

Fekete Dália 2012.07.12. 21:06:57

Elő fog kerülni a gyilkos.
Kata addig nem nyugodhat békében.

sorozatgyilkos

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.12. 21:08:10

A "pécsiek félelmben élnek" kicsit erős.
A környéken naná.
Azt meg mindenki tudja, hol rossz a közbiztonság, csak éppen a megfelelő szervek nem tesznek semmit (nem a rendőrség, hanem a rendőrség fejeseire gondolok, és nedves politikusainkra, az elmúlt 20 évben).

Monarch (törölt) 2012.07.12. 21:08:16

@No_Fidesz_No_Problem: A kísérőnek nem 50, hanem 100 perc séta (hacsaknem szintén arra lakik). Egyáltalán nem meglepő, hogy ilyet hajnali 2-kor senki nem vállalt be, hiszen ilyet kb. max a barátnője kedvéért csinál meg valaki. Akármilyen kedves és aranyos lány volt Kata, azért ez elég nagy szívesség lett volna. Esetleg ha valakinek volt autója, akkor autóval eldobhatta volna, de gondolom a társaság tagjai jórészt ittak, és nem autóval voltak. (Kata sem, pedig neki is volt autója.)

Egyébként az 50 percből maximum 10 perc a veszélyes. Az is valószínű, hogy messze nem először tette meg azt a távot. Tehát ilyen értelemben meg nem is vállalt extrém kockázatot. Azért lehet, hogy sötét utca volt, de az utcai rablásnál vagy verekedésnél durvább dolog ritkán történhetett arrafelé is.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 21:11:40

@blablabla123: Egyáltalán nem biztos, hogy cigány volt, sőt én most valószínűbbnek tartom, hogy nem.

Fekete Dália 2012.07.12. 21:18:35

@Monarch:

Taxit is hívhattak volna a barátai, de ezen már kár agyalni, szerintem.
Amúgy is mardoshatja őket az önvád.
Nem tehetnek semmiről.Megölte őt egy disznó. Senki nem hibáztatható csak a gyilkos!

Monarch (törölt) 2012.07.12. 21:22:15

@narmer: Az útvonal nagy részén vasárnap hajnalban szerintem simán lehet egyedül egy felnőtt nő. Olvasni lehet a közvilágításnál, és viszonylag sokan vannak az utcán. A Király utca végénél (az útvonal kb. kétharmadánál vagy háromnegyedénél) kezd kicsit rosszabb lenni a helyzet, de még a Búza tér is viszonylag biztonságos (van taxidroszt is a tér másik végében, legalábbis tíz éve még volt, bár azóta átépítették, de kamerák biztosan vannak, a taxik is rendszeresen járnak, a hajlékonyak meg nem csak csökkentik, de növelik is a közbiztonságot, lévén szemtanúi mindennek), a gázos szakasz egyedül az út vége, a Felső Vámház utca, az út utolsó talán egyötöde vagy még kisebb része, max tíz perc gyalog, főleg ha szaporázza a lépteit. Ott én asszem kétszer mentem végig még tizenpár éve éjszaka, és sötét kapualjak, meg sötét kapualjakban merengő sötét alakok bőven elő-előfordulnak bizony.

Persze elképzelhető, hogy nyáron kevesebben vannak az utcán, ritkább a forgalom. Hétköznap egyetemi időszakban (főleg félévközben, nem vizsgaidőszakban) hajnalban általában többen vannak az utcán, és túlnyomórészt egyetemisták.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 21:23:42

@Mindennapos tepsi: Persze, de hát taxit maga Kata is foghatott volna. A barátainak össze kellett volna dobniuk a pénzt a taxira, vagy fizesse Kata? Őszintén szólva, bennem sose merült fel, hogy én gondoskodjak bárkinek a hazajutásáról, bár olyan előfordult, hogyha felvetette a problémát, felajánlottam egy kanapét vagy vendégágyat.

Fekete Dália 2012.07.12. 21:23:44

Nem értem miért beszélnek sokan cigány elkövetőről.
Szerintem nagyon is fehér volt az illető.

Muzsikok közt 2012.07.12. 21:28:08

@Monarch: Meg lehet hogy a gyilkosságnak semmi köze nincs a környékhez. A legtöbb gyilkosság esetében a gyilkos és áldozata ismerősök. Mindenesetre az első 48 óra rég elmúlt úgyhogy kevés az esély hogy meglesz a gyilkos, még gyanúsított sincs.

Fekete Dália 2012.07.12. 21:29:33

@Monarch:
Ismerőseim még egymást is elkísérik ha látják, hogy több kettőnél, pedig ők srácok.
Sőt taxit is hívnak, van éjszaka olyan taxis, aki a fiatalokat félpénzért hazaviszi.
Olyan is történt, hogy egyetemi buliról ketten vittek be a koliba egy lányt és mivel az ital hatásra bepánikolt ottmaradtak vele a szobájában, őrizték, pedig korábban nem is ismerték.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 21:39:25

@Zuckerbrot: És nagy összegű jutalmat ajánlottak, amit akkor szoktak, ha ötletük sincs a tettes kilétére.

Muzsikok közt 2012.07.12. 21:44:21

@Monarch: Hát nemtom, évente egy két olyan eset van, amit a média felkap, 1 millió nagy összeg? Olyan összeget kéne ajánlani, aminél sanszos, hogy a család v. a barátok feldobják az elkövetőt.

Muzsikok közt 2012.07.12. 21:47:20

@Monarch: És én sem gondolom, hogy ez cigány elkövetés. Ők inkább idulatbünözők, az eset után pánikba esnek. Itt viszonylag hidegvérünek kellett lennie és valszeg autóval odaszállítani az áldozatot ahol megtalálták. És a kést szeretik a füstösök.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 21:50:14

@Zuckerbrot: A legtöbb esetben nincs nyomravezetői jutalom. Minek, ha a rendőrség nyomon van? Itt meg nincs nyom. Sajnos. Egyelőre.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 21:55:51

@Zuckerbrot: Szerintem a gyilkos környezete nem sejti, hogy ő a gyilkos. Ha sejtenék, ingyen is szólnának a rendőrségnek.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 22:05:37

@Mindennapos tepsi: Én is ajánlottam már fel nőnek, aki maga felvetette, hogy fél egyedül hazamenni. (Ritkán volt rá szükség, általában volt más megoldás.) Sőt havernak is felajánlottam már pl. kanapét, ha nem tudott hazajutni. De itt most olyan szituról beszélünk, hogy az illető részéről fel se merült, hogy veszélyben lenne, az utat sokszor megtette már korábban, és az út nagy része veszélytelen. Valamint ugye egy tizenpár fős társaságból valaki hazamegy (lehet, nem is csak ő ment haza akkor, hanem más is), a legtöbb embernek (főleg kicsit piásan) nem az a legfőbb gondolata, hogy hogy fog hazajutni.

A hazakísérés meg csak olyan ember részéről merülhet fel, aki arrafelé lakik maga is, mert 50 perces gyalogutat (plusz másik 50 perc vissza) senki se fog bevállalni szvsz, hacsaknem boyfriend-girlfriend szituban vannak Katával.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 22:11:08

@Mindennapos tepsi: Nonprofit taxissal viszont még nem találkoztam. Olyannal igen, akivel lehetett alkudni, és nyilván akin látta, hogy nincs annyi pénze, annak olcsóbb volt.

Muzsikok közt 2012.07.12. 22:13:58

Nekem érthetetlen egyébként, hogy ennyi adat kiszivárgott a nyomozásról. Szerintem itt a közvélemény kívánscisága huszadrangú, az elkövető viszont simán nyomon követheti hogy csomagoljon-e vagy semmi gáz.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 22:19:33

@Zuckerbrot: A kiszivárgott adatok szerint a rendőröknek fingjuk nincs, ki volt a tettes. De ha lenne gyanúsított, vagy legalább lenne fogalmuk róla, ki volt a tettes, akkor is pont ez lenne a jó információ, aminek ki kéne szivárognia... Nem? Hiszen a legjobb, ha a mittudomén huszonöt éves tettes úgy tudja, a rendőrök egy középkorú férfit keresnek, de amúgy ötletük sincs.

Fekete Dália 2012.07.12. 22:26:25

@Monarch: Ez ismerős taxis, sok egyetemistát visz haza éjszakánként és megéri neki még így is.

A kézre kerítést leginkább az hátráltatja, hogy a saját kollégái nyomoznak az ügyben.
Egyébként nem tudom, hogy igaz-e, hogy szegény lányt többször megerőszakolta az elkövető és csak a megtalálás előtt rejtette el a helyszínen a holttestét.
Mert ha magánál tartotta addig, akkor valószínű, hogy nekrofíl is lehet az illető.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.07.12. 22:34:43

A rendőrség volt a legjobb, aki a nyomozás legelső napján kitűzte a 1 milleres vérdíjat!
Magyarul lófaszt sem tudnak az esetről!!

Monarch (törölt) 2012.07.12. 22:54:38

@Zuckerbrot: A gyilkosságnak mindenképpen köze van a környékhez. Mivel kivilágított és bekamerázott helyen, taxidroszt közelében mégsem merte volna a tettes elrabolni a lányt.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 22:55:11

@Mindennapos tepsi: Miért hátráltató a saját kollégák nyomozása? Egyébként Pestről is jött nyomozó segíteni a munkát.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 22:58:18

@BPBP: Vagy azt a benyomást akarják kelteni a tettesben, hogy lófaszt sem tudnak az esetről.

Muzsikok közt 2012.07.12. 23:13:29

@Monarch: Ki mondta hogy elrabolták? Ebben a felderítési szakaszban azis lehet, hogy önként ment el/fel valakihez.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 23:34:45

@Zuckerbrot: A tettes számára lényeges volt, hogy senki ne lássa őt a lánnyal utoljára. Tehát ha önként ment fel valakihez, az a valaki autóval vette fel a Felső Vámház utcában (esetleg, talán-talán a Dugonicsban), és onnan vitte el magához, nyilván az Engel János utca felé távozva, távol a kamerák figyelő szemétől. Így senki sem láthatta, hogy vele találkozott, nem szerepelhet a gyanúsítottak listáján.

Monarch (törölt) 2012.07.12. 23:36:40

@Zuckerbrot: Ha az a valaki autóval felveszi (vagy karonfogva elkíséri) már a Ferencesek utcájában, most kamerafelvételek tucatjai lennének róla. Azaz nagyonis lényeges volt a sötét környék: akár ismerős, akár ismeretlen rabolta/térítette el, mindenképpen egy ilyen elhagyatott környékre volt szüksége.

Állítsuk meg a ......... 2012.07.13. 10:26:10

Egy dolgot felejtett el a tettes, hogy rögzíti egy étterem kamerája, ahogy igyekszik meszabadulni a holttesttől.

Monarch (törölt) 2012.07.13. 11:37:29

@Salemi boszorkány: Ezt én rohadtul nem hoznám nyilvánosságra. Más kérdés, hogy szerintem nem profi bűnöző a szónak abban az értelmében, hogy nem tud hónapokig-évekig bújkálni, úgyhogy végülis a lelépés számára nem igazán alternatíva.

vipera2 2012.07.13. 11:45:10

Első sorban:
Részvétem a szülőknek,hozzátartozóknak és mindazoknak akik szoros kapcsolatban álltak ezzel a kislánnyal!
Túl kevés az információnk, de bizonyos okokból érthető.A nyomozás érdeke esetleg megkívánja.
Az is valószínű túl sok információja nem igazán lehet a zsaruknak..ezért a dij.
Olvastam az itteni hsz.-at és annak a hozzászólónak adok igazat aki bizonyos mértékig felelőssé teszi a kislányt is.
Mindez a viktomológia alapján érthető.
Az is érdekes , hogy ha a gyilkosság nem ott történt akkor miért vitte oda vissza a tettes?
Logikátlan.
Ha ott történt akkor , hogyan nem fedezték fel hamarabb...hiszen a nagy meleg miatt ennek (sajnos) lettek volna árulkodó "nyomai".(szag)
Persze azt sem tudjuk mikor történt a gyilkosság...mikor került oda a teste.
Ha egyébként sem biztonságos környék(nem ismerem), miért nem történik járőrözés ezen a környéken?Talán ilyen esetek elkerülése miatt is el kellene gondolkodni a csendőrség felállitásán, hiszen azt már látjuk, hogy a "2hét alatt rendet teszünk" csak szlogen volt.

Monarch (törölt) 2012.07.13. 12:01:45

@vipera2: Egyáltalán nem volt felelőtlen a lány, picit sötétebb környék, de gyanítom, hogy rablásnál durvább bűncselekmény régóta nem történt arrafelé, sok érték meg nemigen lehetett nála. Elég sok a hajléktalan arrafelé, meg van jópár cigánycsalád is, de ezek gyilkosságokat nemigen végeznek, más bűncselekménynél meg a jelenlétük hátráltató, hiszen szemtanúk lehetnek.

A rendőrök pontosan tudják, mikor történt a gyilkosság (a Blikk szerint vasárnap hajnali 4 és 5 között), ugyanis a test bomlási folyamataiból elég pontosan belőhető ez, tudtommal néhány napos hullánál szinte óra-percre meg lehet mondani.

A legújabb hírek szerint egyébként a tettes nem vitte vissza a holttestet a helyszínre, már vasárnap hajnalban megszabadult tőle.

vipera2 2012.07.13. 12:09:51

@Monarch:
?
Akkor viszont érthetetlen , hogy az általam leírtak alapján, hogy nem akadtak rá hamarabb..hiszen az információim szerint már keresték!Bár ezt csak a sajtóban olvastam.
Gondolom nem az utcákon tették, vagy nem csak ott.Gondolva bármire logikusan ilyen területen kellett volna.
Persze utólag nem akarok okosnak látszani de logika is van a világon.
Vagy még sincs?

Monarch (törölt) 2012.07.13. 12:31:08

@vipera2: Eleinte nem hullát kerestek, hanem élő személyt. Egyébként meg azért légvonalban majdnem egy kilométerre találták meg a lakásától, úgy, hogy a lakásától másik irányban látták utoljára a kamerák, tehát még ha feltételezték is, hogy a környéken van, akkor se volt egyértelmű, hogy a másik irányba kell keresni...

Monarch (törölt) 2012.07.13. 12:35:34

@vipera2: Más szóval, élő személyt nem bokros részen keresel, és egyébként ez egy elég nagy bokros rész, ráadásul a környéken van még más elhagyatottabb terület is. Első körben ezért becsöngettek a környező házakba (feltehetőleg akár ezer otthonba is becsöngettek), ez időigényes volt.

Ha gyalog egyszer végigjárod ezt a környéket (én tizenpár éve megtettem), akkor rájössz, hogy ha a lakásánál gyilkolta meg vagy rabolta el a lányt, akkor gyalog kizárható, hogy ennyire messzire hurcolta volna feltűnés nélkül az ellenálló vagy magatehetetlen lányt. Ha viszont volt autója, akkor viszont már vihette volna sokkal messzebbre is...

vipera2 2012.07.13. 12:47:31

@Monarch:
Igen...erről írtam, hogy mi motíválhatta , hogy a környéken rejtse(?) el...
Nem ismerem a környéket ..igen messze lakok Pécstől.Nem jártam sajnos még Pécset.
Mindenesetre a meleg alapján az árulkodó "nyom" miatt hamarabb észre kellett volna venni... a test ott létét.
Nem tudom mennyire "forgalmas" hely az a környék , gondolok itt gyalogosokra, kutya sétáltatóra, gyerekekre...
Mert szerintem vasárnap (?)..és szerda között igen nagy az idő különbség..és nevén nevezve ilyen melegben a test bomlása elindul.

Monarch (törölt) 2012.07.13. 13:40:10

@vipera2: A "környék" szót itt kicsit tágan kell értelmezni. Ahhoz elég messze volt, hogy ne találják meg már másnap, ahhoz elég közel, hogy a rendőröknek ne adjon további támpontokat az elkövetőről.

Gondold el, ha nem a tetthely közelében rejti el a hullát, akkor két lehetősége van: a saját otthonától messze, vagy az otthona közelében. Ha az otthona közelében, azzal támpontot ad a rendőröknek. Ha meg az otthonától nagyon messze, akkor meg még mindig útközben lebukhat bárhol, akár amikor a hullát szállítja, akár valaki láthatja, ahogy a hulla későbbi rejtekhelyéről kocsival hajt hazafelé. Ez tűnt valószínűleg a legbiztonságosabbnak, legalábbis rövid távon.

Egyébként (tizenpár éve jártam utoljára arra, azóta megváltozhatott a dolog) szerintem a hullát azért nem vették észre, mert talán a környékbeliek (közül a napbarnított elemek) szemetet is el szoktak dobálni arra, így esetleg a büdös (ételmaradékból is jöhet eleinte) nem volt annyira feltűnő. Meg persze ötven méterről már nehéz érezni, hogy honnan jön a büdös. A kutyák mondjuk ettől még észrevehették volna.

A másik dolog, hogy azon a helyen mélyebben is bevihette volna, de az újságok szerint talán megriadhatott. Az is lehet, hogy csak mocskosul elfáradt, végtére is hajnali 4-5 óra lehetett, lassan pirkadni kezdett, egy kimerítő nemi erőszak és gyilkosság volt mögötte, és már nem volt energiája mélyebbre hurcolni, simán bedobta a gödörbe. Főleg ha tényleg középkorú volt, akkor már fáradékonyabb az ember, én már 34 évesen se bírom olyan jól az éjszakázást, mint régen.

Monarch (törölt) 2012.07.13. 13:46:28

Index cikk: "A tény, hogy Bándy holttestére a lakásához közel bukkantak rá, két dologra enged következtetni: a tettes vagy a környéken lakik, vagy épp ezt szeretné a nyomozókkal elhitetni. Utóbbi esetben előre tervező, higgadt elkövetővel kell számolni, akinek feltehetően nem ez az első erőszakos bűncselekménye."

Szerintem teljesen amatőr elkövető is otthagyhatta a környéken, akkor is, ha nem ott lakik, például az is lehet, hogy bepánikolt a tette után, és nem akart a városban furikázni a holttesttel. Az is lehet, hogy panelban vagy hasonló helyen lakik, és eleve nem állt rendelkezésére az opció, hogy a holttestet hazavigye.

Medina08 2012.07.13. 14:27:43

A lányom egykorú vele...rossz belegondolni,
részvétem a családnak.
Valami oknál fogva azt akarta a tettes, hogy megtalálják, nem nagyon foglalkozott vele, hogy jobban eltüntesse szegény lányt.

vipera2 2012.07.13. 14:38:43

@Monarch:
Köszi a türelmedet..nem értetlenkedek...de megdöbbentett az eset.És írtam , hogy az ország másik végén lakom.
Azt olvastam, hogy kisebbség lakik arrafelé,
Ezért csodálkoztam , ezt Kata is tudhatta..hiszen a közelben lakott.
Egyik bulvár lap(Blikk)...tele hibákkal hozott le egy cikket..a 32 éves Marika néniről aki a fénykép szerint legalább 50 felett jár...és hogy szerán este vihették oda...
Érdekes mert szerdán már megtalálták szegényt..
Nos...ő mondja és egy arra dolgozó, hogy nem kocsival vihették oda...mertazt észrevették volna az ott lakók..
Beszél valamiféle túl vagyok az á alagútról is de azt nem értem...
Mindenesetre sajnálatos..., hogy ilyen megtörténik/megtörténhet.
Remélem a kamera képek segítenek majd a nyomozásban és hamar kézre kerül a tettes.
Ez nem csak a rendőrség hanem a városérdeke is.
Sajnos én már túl vgyok az általad említett koron és olvasva az ilyen tragédiát..saját lányaim és ismerőseim gyerekei jutnak eszembe!
:-(

vipera2 2012.07.13. 14:58:18

@Medina08:
Igen..erre gondoltam..
Lehet, hogy sok krimit néztem..
De nekem mindíg a francia egyetemista kislány jut eszembe Bpesten
Lehet a párhuzamosság miatt
Fiatal volt
Buliról ment haza
A kamerák egy ideig tudták kvetni

Medina08 2012.07.13. 15:21:19

@vipera2: Sokunknak eszébe jutott a francia lány is. Most lehet, hogy előveszi a média is, mert csend van, az olasz szálakkal mi lehet?

Medina08 2012.07.13. 15:27:35

Rögzített is a kamera vagy csak felszerelték.
Ugyanis a lányom olyan iskolába járt, ahol barna bőrűek éltek és amikor "jósolni" akartak neki és a barátnőjének, megrugdosták őket, de a kamera csak felszerelve volt....

Monarch (törölt) 2012.07.13. 15:39:18

@vipera2: Ott lakik kisebbség is, de azért nem úgy kell elképzelni, hogy putrigettó az a hely. Egy buszjárat (a 27-es) ment arra még tíz éve, szerintem még most is, azt hiszem hajnali öt vagy fél hat körül indul és aztán héttől kezdve már talán tíz- vagy húszpercenként jár, és autók is járnak arra azért elég gyakran. A lakosság nagy része meg normális, sőt tudtommal mostanában költöznek oda jómódúbb emberek újabb építésű (de a környék miatt nem nagyon drága) lakásokba. Szerintem az elmúlt években rablásnál durvább bűncselekmény nemigen fordulhatott elő arra, még ha a közvilágítás hiánya és a cigányok és hajléktalanok jelenléte miatt gyalog éjszaka tanácsos is elkerülni.

Gondolom a lány sokszor tette meg már az utat gyalog.

vipera2 2012.07.13. 17:25:28

@Medina08: Sajnos ez igaz , hogy sokszor kamumamera működik (?)
Erről ..sajnos ...nekem is van tapasztalatom.. :-(
De remélem nem véletlen vitte el a rendőrség a felvételeket

vipera2 2012.07.13. 17:44:01

@Monarch:
Távol álljon tőlem , hogy szerencsétlen kislányt bántsam..de sajnos bizonyos szempontból a felelőtlensége volt(Irtam első hsz.-ban!
Nem hibás!!!
Mert ő saját magából kiindulva..ilyen dologra nem számitott!!
Igen ám...de nem laikus volt...hanem a rendőrség kötelékében dolgozott!!
És mint pszihológusnak tudnia kellett volna amiről írtam...a viktomologiai dolgokat.
Gondolom tanulta..
Természetesen nem foglalok állást hogy kisebbség tette e vagy sem.
Az viszont tény , hogy a hasonló területeken többször esik meg bűncselekmény!

Ezt lehet vitatni..cáfolni ...csak sajnos a tények ezt bizonyítják.
A statisztika nem igazán hoz lázba...mert a annak idején azt tanultam( :-) )
, hogy van kis füllentés...nagy hazugság...és van a statisztika.

vipera2 2012.07.13. 17:57:25

@Monarch:
Köszönöm a beszélgetést...
Szerek logikusan gondolkodó embrekkel beszélni
Véletlen keveredtem ide...nem tudom hogyan találhatom meg , és hol máskor is hozzászólásaidat!
További szép napot kívánok!

vipera2 2012.07.13. 17:59:49

@Medina08:
Köszönöm a beszélgetést...nem sokan maradtunk..remélem máskor is sikerül itt találkozni! :-)

Monarch (törölt) 2012.07.13. 18:08:43

@vipera2: Van egy hajléktalan-alapítvány a közelben, emiatt sok a hajléktalan (akik néha agresszívak is), és viszonylag sok a cigány is a környéken, a közvilágítás meg viszonylag gyenge, ezért aztán tényleg valamennyire veszélyes terület, bár a tettes szinte biztosan sem hajléktalan, sem cigány nem volt. (Utóbbiban kevésbé vagyok biztos, előbbiben inkább.)

Azért ezzel együtt maximum tíz perc séta lehetett az út veszélyes szakasza még kényelmes, lassú tempóban is, ha picit siet, még rövidebb. Mivel sokszor megtette, ezért valószínűleg hozzászokott ahhoz a pár perc kivilágítatlan vagy rosszul kivilágított szakaszhoz.

De persze nyilván utólag könnyű okosnak lenni, nem lett volna szabad erre mennie. Én azért nem csodálkoznék, ha kiderülne, hogy az elmúlt tíz vagy húsz évben azon a környéken a legsúlyosabb bűncselekmény az utcai rablás lett volna - ha nem vitt magával sok értéket, akkor végülis ez nem nagy kockázat.

Monarch (törölt) 2012.07.13. 18:09:42

@vipera2: Rákattintasz a saját nicknevedre, és ott kilistáztathatod a korábbi hozzászólásaidat, azok között megtalálod ezt a blogbejegyzést is.

vipera2 2012.07.13. 18:18:58

@Monarch:
Köszönöm!
És vigyázzatok magatokra ..hozzátartozóitokra!

Medina08 2012.07.14. 08:42:04

@vipera2:
Lehet, hogy összefutunk, én is szeretem,ha normálisan lehet véleményt cserélni.

Medina08 2012.07.14. 08:44:28

Ha tudtok új infót osszátok itt meg légyszi.
Olvastam, hogy a tettes lebukhat a mobiljával, mert a gyilkosság ideje alatt történt beszélgetéseket ellenőrzik. Szerintem a gyilkos akkor épp a lánnyal volt elfoglalva és nem telefonált vagy rosszul gondolom?

vipera2 2012.07.14. 10:30:31

@Medina08:
"Azt nézik, hogy a gyilkosság időpontjában hányan és kik telefonáltak egymással. Őket el fogja számoltatni a rendőrség és azokat is, akik a környéken laknak, vagy ebben az időpontban arra jártak, buliból mentek haza, vagy munkába igyekeztek, valamint az áldozat kapcsolatrendszerében lévő több száz embert - például az iskola- és a munkatársakat, barátokat - is feltérképezik."
Egy régebbi támadást is vizsgálnak.
A telefonját megtalálták Katának?
Vagy csak a hívásokat ellenőrzik?

Medina08 2012.07.14. 11:47:43

@vipera2:
Valószínű, hogy nem találták meg a telefonját, mert azt megírták volna. A telefonszolgáltatók meg állítólag csak hivatalos személyre szóló kérés alapján adhatnak ki adatokat. Tű a szénakazalban?

Monarch (törölt) 2012.07.14. 14:06:24

@Medina08: Én úgy olvastam, hogy megtalálták a telefonját is és a táskáját is, láthatóan semmi sem hiányzik, tehát pl. nem rablótámadás volt. Ez megintcsak valószínűsíti, hogy nem rézbőrű tettesekről van szó.

Monarch (törölt) 2012.07.14. 14:13:23

Egy tegnap reggeli hír szerint hajnali kettőkor láttak egy fiatal párt sétálni a Délibáb utca környékén, és a személyleírások közül a nő leírása illik Katára, de azóta senki se erősítette vagy cáfolta meg a hírt. Ez alapján lehetett autó nélkül közlekedő ismerős is, akivel gyanútlanul hajlandó volt sétálni egyet. Lehet, hogy az egész autós vonal csak a tettes megtévesztésére szolgál, hiszen ha a lány önként sétált el a tettessel a Délibáb utcáig, akkor a tettes ott is megtámadhatta gondolom.

Medina00 2012.07.14. 18:06:57

@Monarch:
Köszönöm. Azt lehet tudni, hogy a táskáját, telefonját hol találták meg? Érdekes, hogy ezeket nem tüntették el.

Monarch (törölt) 2012.07.14. 19:01:02

@Medina00: Én úgy tudom, a friss hírek szerint a telefont eldobta, de kicsivel odébb.

Azt hiszem, meg fogják nézni, hogy a lány mobilja merre mozgott, és ki mozgott vele együtt a hajnali időszakban. Az a baj, hogy ez sem csodafegyver, néhány száz méter még nem olyan nagy távolság, és korántsem biztos, hogy egyértelmű eredményeket ad, főleg ha a tettes mobilja ki volt kapcsolva.
süti beállítások módosítása