Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) anglia (5) Anglia (13) áradás (72) Argentina (4) Argentína (3) árvíz (12) Ausztrálai (3) ausztrália (17) Ausztrália (33) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) Baleset (4) baleset (83) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) Brazília (14) brazília (7) bulvár (5) bundesliga (3) Bundesliga (5) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) Donyeck (11) donyeck (5) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) egyesült államok (9) Egyesült Államok (16) egyetem (3) egyiptom (5) Egyiptom (4) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gaza (4) Gáza (8) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) India (18) india (5) Indonézia (5) irak (3) Irak (10) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) Izrael (21) izrael (3) janukovics (9) Japán (20) japán (8) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) Kalifornia (12) kalifornia (6) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) kijev (10) Kijev (3) Kilauea (3) kína (23) Kína (41) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) Kutya (3) kutya (8) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) Mexikó (10) mexikó (5) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) Németország (13) németország (5) népszavazás (5) new york (6) New York (13) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) Olaszország (8) olaszország (4) olimpia (4) öngyilkosság (6) Orbán Viktor (8) orbán viktor (16) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) oroszország (15) Oroszország (30) orrszarvú (3) országgyűlés (3) Oscar (3) oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) Putyin (3) putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) Szíria (8) szíria (3) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) thaiföld (3) Thaiföld (4) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) törökország (6) Törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) ukrajna (29) Ukrajna (34) ukrán válság (4) ülés (3) usa (31) USA (74) utasszállító (3) választás (3) válság (4) Vatikán (3) vatikán (5) vélemény (3) Velence (5) Venezuela (3) venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) Washington (3) washington (7) zuhanás (3)

2013.07.02.

Sokkoló videó: kutya támadott meg egy kislányt

Címkék: kutyatámadás Kína

Megtámadott és több helyen megharapott egy 8 éves kislányt egy kutya Kínában, Shanxi tartományban. A gyereket az utcán támadta meg az állat, majd több helyen megharapta és egy autó mögé vonszolta. A kislányt egy arra járó férfi mentette meg. A gyereket kórházba szállították, maradandó sérüléseket nem szenvedett, de az eset kapcsán újra előtérbe került a vita a kutyatartók felelőségéről. Az utóbbi időben több kutyatámadás is történt az országban, június elején egy 3 éves kislány halt meg, amikor egy tibeti masztiff megtámadta. A megszaporodott támadások miatt több tartományban korlátozzák bizonyos kutyafajták tartását. 

94 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr445387407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittore. 2013.07.02. 19:49:30

"A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is."

Aha, persze. Szóval kell egy szenzációhajhász videó, ami előtt le lehet játszani a 15 másodperces otp reklámot. Ez nulla.

Kerek négyszög 2013.07.02. 20:02:04

Én a reklám miatt meg sem néztem.

2013.07.02. 20:13:35

A kurva reklámot miért nem lehet átugrani? Mert OTP?
Meg sem nézem a többi videótokat, kenjétek a hajatokra, szervilis majmok.

Marengoo 2013.07.02. 20:30:21

adBlock a megoldás (Chrome-ban)

emzéperiksz 2013.07.02. 20:56:09

Na, most már csak az a kérdés, a kutyuska édes-savanyú vagy szecsuáni mártásban végzi majd.

maxwell murder 2013.07.02. 21:10:59

kb. faszt se mutatnak, azért jó videó volt! köszi!

zgabi 2013.07.02. 21:24:21

Mindenütt a világon a gazda teljeskörű felelősségét kellene megállapítani a kutyája által elkövetett cselekedetért. Magyarul: ha egy vérszomjas dög úgy megharap egy embert, hogy az meghal, akkor a kutya gazdáját életfogytiglanra KELL ítélni. Az emberre támadó állatot pedig minden esetben ki kellene irtani, okozzon bármilyen kis sérülést a megtámadottnak. Mindig, minden körülmények között. Ahogy a Bibliában is le van írva.

zgabi 2013.07.02. 21:25:11

Az OTP reklám viszont jó xar volt. Be sem teszem oda a lábam.

ermi71 2013.07.02. 21:28:16

Kutyából nem lesz szalonna. Kivéve kína.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.07.02. 21:38:54

egyértelmű, hogy a kutyatartók akik nem raknak szájkosarat a kutyájukra, felsőbbrendű emberek

egy sima ember ugyanis nem mert ilyet tenni, csak felsőbbrendűek

dr. saint555 2013.07.02. 21:43:57

Az átugorhatatlan reklám miatt meg sem néztem. Bravó. Ide sem jövök többé.

minekez 2013.07.02. 21:49:12

@zgabi:
" Az emberre támadó állatot pedig minden esetben ki kellene irtani, okozzon bármilyen kis sérülést a megtámadottnak. Mindig, minden körülmények között."
Tehát ha a kutyád (ami nyilván nincs) pld. megvédi a gyereked/idős hozzátartozód a házadba behatoló bűnözőtől, akkor jutalmul ki kell irtani?

videki gyerek 2013.07.02. 22:20:21

Mi van ha elobb a kiscsaj tamodott, es a kutya csak reagalt.
Amugy sem volt egy komoly tamadas, a kutya csak jatszott vele.

Helyszíni zsemle 2013.07.02. 22:25:40

A kiscsajt sunáznám, szerintem a kutya is csak azt szerette volna.

krferi 2013.07.02. 22:30:12

@zgabi: le van írva a bibliádban sok minden más is. menj vele a picsába.

krferi 2013.07.02. 22:33:42

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Pedig a hozzászólásod alapján pont beletrafált, Herr Übermensch.

makospacal 2013.07.02. 22:42:07

kutyabúzák (az ilyen zgabik, endike, meg a nagyon vidéki gyerek):
Ti riasztónak tartjátok a kutyát? Akkor mi az a "társ" meg "az ember legjobb barátja" rizsa?
Lófaszt a seggetekbe. Amíg nyalja a májkrémmel bekent faszotokat addig társ, éjjelre meg ki van baszva (kutya szemmel kiközösítve) a kertbe riasztónak.

Ja szerintem is a kiscsaj támadott először, majdnem megölte a kutyát biztos.
Idióta fasztarisznya.
Semmivel sem vagytok jobbak ti itthon, mint a reménytelenül hülye kínaiak.

Hetente van itthon is egy ilyen hír. Az biztos, ha egy kutyatartó kedvtelésének lenne áldozata a gyerekem, akkor a gazdi kitépett lábát a mutyulijába döfném és húskampóra akasztva húznám végig az utcán.

Az isten kibaszott faszát a határtalan debilségnek

makospacal 2013.07.02. 22:43:25

Bocs nem endikének, hanem a gyurcsányosnak

Kerek négyszög 2013.07.02. 23:12:34

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Én öt nagytestű kutyát szoktam sétáltatni, szájkosár, póráz és nyakörv nélkül."

Ha ezt közterületen teszed, máris szabálysértést követtél el.

Isten is liberális 2013.07.02. 23:22:58

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Idióta !! De nagyképű vagy az öt kutyáddal.

Nálam mindig van Gázspré, attól megvakulnak és örökre elveszítik a szaglásukat a dögök.

Isten is liberális 2013.07.02. 23:30:04

Makospacal : Egyetértek veled.

Ha Pl. az én gyerekemnek vagy bárkinek a családból komoly "balesete " lenne valami kutyás buzi miatt, hát elüldözném a környékről is az tuti.Rágyújtanám a házat.Vagy agyonverném.
Nem várnék éveket a bíróságra.

Csii 2013.07.02. 23:30:57

@videki gyerek: Szerintem veled is így kellene, hogy játsszon mindegyik kutya. Amelyik pl. tök szabadon van, póráz meg szájkosár nélkül. És pont ekkora hozzád képest, mint a kislányhoz képest ez a dög.

Amúgy tényleg az a legjobb, ha elfogyasztják a kutyát, mert nem rosszabb és büdösebb, mint a disznó húsa, ugyanúgy mindenevő, csak a kutya még butább is, mint a disznó.

2013.07.03. 00:15:28

1-2 a volt köztársaság téren harapott ki egy kislány lábából egy méretes darabot egy pitbull, az nem nagyon került a hírekbe.

szbszig 2013.07.03. 01:07:41

El sem hiszem, hogy azért néztem végig a fél perces reklámot, hogy utána egy három másodperces bevágást lássak az esetről, amely ráadásul csak addig mutatja a történteket, amíg a kutya hozzá sem ér a gyerekhez, nem hogy vonszolná valahová. És mindezt 18-as karikával, mert olyan kurva felkavaró és félelmetes volt...

Márk vagyok 2013.07.03. 02:21:01

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Szerintem vagy hazudsz, vagy valamilyen kábítószer hatása alatt állsz.

Nevelni pedig téged sem neveltek, te hogy tudnál nevelni egy kutyát?

Márk vagyok 2013.07.03. 02:23:47

@Vittore.:
@...elmúlik...:
@dr. saint555:
@kerek négyszög:

stb.
Jaj gyerekek, hát valami kis pénzt akar keresni a szerencsétlen. Ha már írni nem tud...

Legyetek megértőek.
Ő is ember.
Vagy legalábbis valami nagyon hasonló.

sparklie (törölt) 2013.07.03. 04:12:05

Sok beteg, aberralt fasz, aki kutyat tart megerdemelne, hogy ha a kutyaja megharap valakit, akkor a gazda menjen szepen sittre par evre. Ha meg ol a kutya, akkor eletfogyt a gazdanak.
Az a kutya, amelyik embert harapott meg menjen feherjefeldolgozoba vagy csak egyszeruen verjek agyon egy bottal. Ma mar semmi szukseg nincs kutyatartasra, csak kutyabuzik hobbija. Agyon kellene adoztatni a kutyatartast, luxus, perverzio, veszelyes.

röhögő 2013.07.03. 06:48:50

Na látom sok kutyától fosó ember ember hemzseg itt. Én gyakran járok vizslatúrára. Az egy érdekes dolog amikor 20-30 kutya megy szembe valakinek egyszer csak egy erdei ösvényen. Tanulságos. Általában legelöl szoktam menni, mert a kutyáim annyira fegyelmezettek, hogy ezzel tulajdonképpen irányítják a csoportot. Ha a legelső kutyák engedelmeskednek egy határozott embernek, akkor a falka többi része is. Ha kiránduló jön szembe és ügyet sem vet a kutyára, nem foglalkoznak velük, ha kimutatja hogy fél, akkor - az enyéim akkor sem - agresszívek lesznek. Szóval a sok kutyától félős baromnak javaslom olvassa ezt el, mert a kutya nem hazudik, nem alakoskodik, pontosan tudni mit akar. Szerintem ez kötelező tananyag kellene hogy legyen az általános iskolában. A kislány pedig a lehető legrosszabbul viselkedett, áldozatként.

vaumagazin.blog.hu/2013/06/11/kutya_testbeszed

röhögő 2013.07.03. 06:50:29

@kerek négyszög: A szabálysértési törvény nem ezt mondja. Nézz utána!

Dr.Bio74 2013.07.03. 06:56:04

Csatlakozom, a reklám elriasztott, így nem is néztem meg a vidijót. Szép napot.

Dr.Bio74 2013.07.03. 07:02:40

@röhögő:

"A kislány pedig a lehető legrosszabbul viselkedett, áldozatként."

Nem kívánlak le idiótázni, de remélem, egy tigris szájában te is elgondolkozol majd, hogy hol rontottad el a viselkedésedet.
Egy nyolcéves kislány viselkedett rosszul mi? Eszem-faxom megáll, te határozott ember, isten magas szintű teremtménye, te fővizsla.
Meg a kutyától fosó sok ember mi? Remélem ha tigris nem is de néhány vérszamár azért kijut neked.

emzéperiksz 2013.07.03. 07:47:06

@sparklie: Szerintem ez a fehérjefeldogozás Kínában meg is fog történni, mind a tíz kicsi ujját megnyalja majd, aki kap belőle. Amúgy falun régen ezt megoldották nálunk is okosba. Amikor apám gyerek volt, az egyik ember kutyája megölt egy gyereket. A feldühödött emberek a faszit és a kutyát is agyonverték, tanúskodni sem volt hajlandó senki sem :P

Drago Brutic 2013.07.03. 08:00:17

@röhögő:
Figyelj, én meg pont leszarom, milyen szelíd a kutyád, ha éppen póráz nélkül viszed. Mi közöm hozzá? Ha én kalasnyikovval lövöldözök az utcán, el fogod hinni, hogy nem célzok senkire?
Sajnos te is az a városi életre képtelen, alulszocializált figura vagy, akik miatt néha morcos vagyok.

lorinser 2013.07.03. 08:05:16

@sparklie
@zgabi
@Isten is liberális

Az anyátok picsáját, nem sok fogalmatok van a kutyatartásról! Az a videón nem látszik de az is elképzelhető, hogy a kislány basztatta a kutyát. Sok esetben bebizonyosodott, hogy ezért történt a kutyaharapás. De egy gyereket nem lehet ezért hibáztatni mert mit lát? Sok felnőtt is ugyan ilyen hülye ráadásul a felnőttek sem mondták neki, hogy hogyan kell viselkedni egy kutyával.
A kislány meg remélem hamarosan meggyógyul.

@Dr.Bio74 2013.07.03. 07:02:40
Igen, minden ilyen korú gyereknek el kellene mondani, hogy hogyan kell viselkedni egy kutyával. Mert ha ceruzával piszkálja a szemét vagy az orrába tömködi az nem fog jóra vezetni. De mint mondtam, ez a szülők felelőssége, nekik kell ezt a gyereknek elmagyarázni.

Kacsura 2013.07.03. 08:27:50

Mindig a két véglet. Marha nehéz a lovon ülni az biztos, mindig valamelyik oldalán kell lógnunk.

Nekünk is van kutyánk, kettő is, ugyan kistestűek, de ettől még nyilván tudnak harapni. Az bizony az én felelősségem, hogy ez ne történhessen meg. Ha valaki kutyát tart, az nem azt jelenti, hogy szarok mindenki fejére, aki nem úgy gondolkodik, ahogy én, hanem azt is jelenti, nyilván a sok-sok örömön túl, amit a kutyusok tudnak okozni, hogy bizony felelősségem is van.

Gyerekem is van, szintén kettő, a kislány mégcsak 5 éves, és annak ellenére, hogy a saját kutyáinknak akár a szájába is belenyúl, az idegen kutyáktól fél. S bizony, a legrosszabbat teszi, elkezd futni. S kár azt gondolni, hogy ezt olyan egyszerű kinevelni egy gyerekből, a félelem erősebb a szülői szigornál.

Sokkal de sokkal szigorúbban kellene szabályozni bizonyos kutyafajták tartását, és sokkal de sokkal szigorúbban kellene büntetni, ha bármilyen sérülést, netán halált okoznak.

lorinser 2013.07.03. 08:50:48

@Kacsura 2013.07.03. 08:27:50
Természetesen nagy felelősség a kutya tartás és a kutya tulajdonosa felelősséggel tartozik a kutyája iránt. Pont ugyan úgy, ahogyan a szülő felelősséggel tartozik a kiskorú gyerekéért és annak tettiért.

Viszont gondolom Te is elmondtad a gyermekeidnek, hogy ne nyomkodja a kutya szemét, ne cibálja a fülét stb. Ez pedig a szülők felelőssége, hogy elmondja ezt a gyerekének.

röhögő 2013.07.03. 08:52:49

@Drago Brutic: Ha ennyire fosol a kutyáktól, menjél pszichológushoz! A szabálysértési törvény kutyával való veszélyeztetésről szóló paragrafusa engem nem kötelez hogy pórázzal sétáltassam a kutyáim. Ha meg értenél a kutyákhoz, akkor tudnád hogy pont a póráz tesz agresszívvé egy csomó kutyát.

röhögő 2013.07.03. 08:53:49

@Dr.Bio74: Azt nem írtam hogy a kislány tehet róla, te funkcionális analfabéta.

sparklie (törölt) 2013.07.03. 08:57:53

@röhögő: Haha, megjelent mar egy kutyabuzi is... persze a te kutyaid annyira fegyelmezettek, meg tudod, hogy mikor mit akarnak. Nevetseges.
En a kutyatol nem felek, de nem is ruhazok fel egy allatot olyan tulajdonsagokkal, amikkel nem rendelkezik: nem hazudik, nem alakoskodik. Ezeket azert hangoztatod, mert felsz az emberektol? Hogy becsapnak es nem tudod, hogy egy ember eppen mit akar toled, amikor megszolit. Ezert menekulsz olyan lenyek tarsasagaba, amik felett valamennyire hatalmad van? Majd ha kibujtal a kutyaid seggebol, akkor tanulj meg emberekkel is ember modjara elni. Kisse emberfobias vagy.

@Kacsura: Nyilvan a gyerek a hibas, hogy megszuletett, el es nem akarja, hogy szetmarcangolja egy kutya. Persze, megallsz egy tamado ragadozoval szemben, amelyiknek a tessulya ketszerese a tiednek es az hirtelen meg fogja gondolni magat. Nevetseges.
Persze nem a kutya es a segget nyalo gazda a hibas, mindig az aldozat. Sose a kutya, mert az csak akkor tamad, ha basztatjak... megjegyzem sose hallottam olyan esetet, amikor valaki azert halt volna meg, mert basztatta a kutyat, mindig csak ugy a semmibol elokerult egy megvadult dog es szettepte az oregasszonyt, gyereket stb. De szerinted persze mind kiprovokaltak a tamadast.

Drago Brutic 2013.07.03. 09:12:45

@röhögő: Akkor másként mondom. A városi élet= együttélés kultúrája. Nem terheljük a másikat a magunk hobbiajival és betartjuk a szabályokat. Ne magyarázzák, miért nem kell póráz a kutyának, aki ugatva rohan felém. Ne magyarázzák, miért kellett éppen a járdára parkolniuk. Ne magyarázzák, miért pont egy iskola előtt kell pisálniuk. Ne magyarázzák, mert nem érdekel. Nem érdekel a kutya, lehet, hogy ettől én rosszabb ember vagyok, de nem érdekel. Tartsd tiszteletben, ne engedd rám, ne nyalogasson, ne jöjjön be a kávézóba, ne ugasson a fülembe, kész. Nem nekem kell pszichológushoz menni, neked kell betartani a szabályokat. Ennyi.

dr. mesterséges színezék 2013.07.03. 09:16:39

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Bármikor visszahívom őket és bárkit széttépetek velük. Nevelés kérdése."

Ilyen pökhendien kezdi mindenki, aki később bamba arccal, mondja, hogy "nem gondoltam volna, eddig még soha...".

Medallon 2013.07.03. 09:21:53

Gratulálok kedves kutyatartók!
Gratulálok annak aki póráz nélkül sétáltat.
Gratulálok annak, aki szájkosár nélkül tömegben sétáltatja a kutyáját.
Gratulálok annak, aki nem szedi össze a kutyaszart.
Gratulálok annak, aki azt mondja a gyermekeimnek, nem bánt a kutya.
Gratulálok annak, aki azt mondja nem bánt, nem kell félni.
A legjobban annak gratulálok, akinek senkije sincsen, akit szeressen, ezért tart kutyát.
Ezért azt képzeli, hogy a fostos ebe az emberhez hasonlatos.
Ne merjétek azt mondani, hogy nem szeretem az állatokat! Ez nem igaz! A csirkét pl. nagyon szeretem!
Amúgy szerintem csak 2 fajta kutyatartó van, akik nem értenek a szépszóból, csak az agresszióból.
1. kopasz atlétás pittel
2. vén nyanya 70 és a halál között, aki dobozszámra cipeli haza a nutellát.( értitek mire gondolok).
A kopasz csicskaéletű keménykedik , úgy jár kel, mint Győzike és fitogtatja a nem létező ertejét. A kutyával hosszabízja a bébirépáját, mert ugye bmw-re nem telik.
A nyanya meg azt gondolja neki mindent szabad, mert a kis kutyuli olyan édes, olyan pici, hogy nem okoz gondodt a tömegben, étteremben. Ez a kiskutya kicsit szarik, amiért nem is kell lehajolni.
Elég szomorú, hogy a kutyatartók 80%-a nem képes betartani, a kölcsönös együttélés szabályait.
Ezért gyűlölöm a sok kutyatartót.
Lassan etnikai kérdés lesz. Ha egy cigány jön szemben az utcán, egy jóérzésű ember átmegy inkább a túloldalra. Lassan így leszünk a kutyákkal is.
Nem félek a kutyától, de megkérdezném miért engedi szagoltatni a kutyáját a redvás orrával, amivel épp vagy a paksimogyorós picsáját nyalatta a vénlány, vagy a kutya saját redvás altestét nyalogatta.
Jah és gratulálok annak, aki lakásban tart kutyát.
uff

Drago Brutic 2013.07.03. 09:23:11

@röhögő:
Ha ennyire ismered a szabályt, Zuglóba légyszíves ne gyere, itt lakom.

Budapest - Zugló Képviselő-testületének
53/2004. (X.21.) önkormányzati rendelete
az állatok tartásáról:

19. § (1) Közterületen, többlakásos lakóház udvarán, valamint épületek közös használatú helyiségeiben az ebeket kizárólag pórázon szabad vezetni. A rendelet 1. számú mellékletében felsorolt fajtájú ebet és ezek keverékeit, valamint embert mart ebet a harapás lehetőségét kizáró zárt szájkosárral is el kell látni. E szabály alól kivételt jelent a 2. számú mellékletben felsorolt kutyafuttatók területe.

Szamiz67 2013.07.03. 09:39:32

@Gyυrcsány еgy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "bárkit széttépetek velük" Szerintem ez óriási felelőtlenség tőled, ami egyrészt szép betanítási, fegyelmezési siker, az bármikor életveszélybe sodorhat más embereket, amikor Te nem vagy jelen és véletlenül, kontrollálatlan körülmények között jön létre a kutya-ember találkozó. Én már a kutya választásnál is az emberi környezetre gondolva eleve viszonylag kistestű (15 kg), nem őrző-védő, hanem juhász kutyát választottam és nincs kérdés, hogy az ember fölérendelt szerepet tölt be minden helyzetben. Ugatás a kerítésnél van, de ember-kutya találkozásnál tilos az agresszió és nem a kutya dolga eldönteni ki a rossz v. jó ember, továbbá kerülök minden olyan játék szituációt, amikor a kutya marcangolhatna valamit, a kutyában ne legyenek ilyen viselkedés minták, pont elég , ami ösztönösen benne van.

Szamiz67 2013.07.03. 09:43:29

@Medallon: Hát...neked, veled sem lehet egyszerű, nem szereted a bonyolult, pro és kontra, meg mindent kontextusban, megoldás keresés céljával gondolkodást.

Szamiz67 2013.07.03. 09:51:15

@Drago Brutic: Alapvetően egyetértek, de azért árnyalnám azzal, hogy a kutya az ember természetes (igaz tízezer évek alatt átformált) társa, ahogy az ember sem gépként viselkedik, van hogy búslakodik, van hogy kacag, hogy játszik, hogy kijön belőle egy szitokszó, úgy a kutya sem gép, a kutyának is vannak érzelmi, ösztönös reakciói, amit természetesen a gazdinak terelgetnie, nevelnie kell, hogy minél könnyebb legyen az együttélés más emberekkel, de más emberek sem várhatják el, hogy körülöttük egy gépies, hiper korrekt, soha semmivel sem zavaró, a lefektetett szabályok szerint tökéletesen működő világ működjön. Emberek vagyunk az érzelmeinkkel, hibáinkkal, időnként idegesítő gyerekeinkkel, kutyáinkkal. stb.

Drago Brutic 2013.07.03. 10:03:55

@Szamiz67:
Na én meg tökéletesen egyetértek veled :) Bár mindenki így gondolkodna.
A baj csak az, hogy a valóságban nem ezt látom. Én sem egy hiperkorrekt világot szeretnék, de ami itt van kutyatartásban...
Napi szinten állok le kutyásokkal (nem üvöltve, csak kérdezve) Miért nem szedik fel a szart, miért hagyják póráz nélkül a harci kutyát, miért a játszótéri focipályát foglalják el a gyerekek elől. A válasz vagy kitérő, vagy visszatámadó, de mindig hárítja a felelősséget.
Még egy példa: Zugló királydomb. Kb 30-40 kutya egyszerre nyargal, ugrik ugatva a bicikliző/szánkózó gyerekek elé, a gazdik meg közben csoportban dumálnak.
Én azt itt nem írom le, hogy mit gondolok a kutyákról (hiszen magánügy, senkit nem érdekel) AZt írom le, mit gondolok a kutyatartók nagy részéről.

Kacsura 2013.07.03. 10:07:33

@lorinser: Nyilvánvaló, de ez így a véglet. Ha csak akkor lenne kutyatámadás, amikor a gyerek a fülét húzgálja a kutyának, akkor sokkal kevesebb esetről hallanánk.

Szamiz67 2013.07.03. 10:52:29

@Drago Brutic: Akkor ezt megbeszéltük :) , ismerem azt a helyet, volt hogy jártam arra kutyasétáltatás közben, de annyi felszedetlen kutyaszar volt ott, hogy inkább messze elkerültem később. Sajnos kutyásként én is döbbenten nézem, hogy miként hagyják felszedetlenül a kutyagumit egyes gazdik, pl. olyan helyeken ahol napközben tizesével jönnek kisgyerekes mamák pokróccal napozni, vagy diákok játszani, mezítláb futkározni.... ha ilyet látok mindig rászólok a gazdira, aki persze úgy tesz mintha nem az ürítés lenne az egyik célja a sétának és csak véletlenül nem nézett éppen akkor arra :)

berczy04 2013.07.03. 11:19:21

@Medallon: Neked is csak gratulálni lehet ezért a rendkívül értelmes hozzászólásért.

emzéperiksz 2013.07.03. 11:27:02

@lorinser: Okoska, mi van ha nem basztatta a kutyát, csak éppen a kutya van vagy 80 kiló, a gyerek meg maximum 20 kiló, és kutyuli úgy gondolta, pont jó lesz vacsorára. Merthogy a kutya ragadozó, húsevő állat ám, a gyerek meg pont fincsi préda az ilyennek. A farkas is azért támadja meg a birkát, mert éhes, mert ragadozó, nem azért, mert a birka basztatja.

djpeter 2013.07.03. 11:48:39

Eppen tegnap jartam ugy a kislannyal,hogy elottem jatszott a labdaval ugy tiz meterrel a jardan.Egy hutya 100 meterrol kiszurva odarohant hogy elvegye a kislanytol.Amig odaertem haromszor szoltam a kutyara,hogy menj innen,de nem reagalt a kislany pedig sirvafakadt,pedig csak a sajat labdajat szerette volna visszaszerezni egy kozepes testu kutyatol amelyik tistan latszott,hogy szeretne szetszedni a labdat es esze agaban sincsen visszaadni a kislanyomnak,hiaba nyukalt erte.Ezutan beporogtem es rakiabaltam a dogre,hogyha nem takarodsz beledrugok.Na a gazdaja hiaba hivta es csititotta nem reagalt,de ezt meghalotta es nekem esett hogy meg ne probaljam,mit kepzelek es mindjart elindutam.Erre mondtam neki is,hogy nem igazan siettel a kislany segitsegere,mert teged nem erdekel csak a kutyad es ha nem birsz a kutyaddal,akkor tartsd porazon,mert veszelyes es a lanyom vedelmeben leszarom a kutyadat.Erre o,hogy csak jatszik.Mondom neki,nem ugy latszik,hogy halgat rad.Azt mondja kifizeti a labdat.Mondom neki latom nem erted,hogy nem a labda a lenyeg,hanem ha megharapja agyonrugom a kutyadat az biztos es csakis azert,hogy megvedjem a kislanyom,de ha nem tetszik agyonrugom a gazdajaval eggyutt,mert megerdemli az ilyen.A kutyatulajdonosok,nem ertik meg egy kislany ha megijed es csak a jateket felti,meg jatekbol is megharaphatja.Engem nem erdekel ilyenkor hogy mi a torveny,csak a kislanyom.Lassan mar csak kesekkel vagy botokkal lehet kimenni a z utcara,hogy az ember biztonsagban erezze magat az ilyenektol.Tisztelet az olyan kutyasoknak akik ezt megertik es ugy nevelik a kutyat,hogy szot fogadjon neki,vagyha nem olyan akkor porazon tartja.En biztosan szigoritanam a torvenyt.Engem mar tamadott meg kutya gyermekkent es tobb baratomat es tudom mit erez ilyenkor egy gyermek.Azt kivanom az ilyennek is elje at a gyermeke,hohy megtamadja egy kuta egyedul es magara van utalva.Akkor talan megerti az ilyen...

makospacal 2013.07.03. 12:49:14

Tökéletesen látszik, hogy a kutyatartók többségének halvány fingja sincs a kutya "működéséről".
A kutyáknak egy kicsi gyenge élőlény (kisgyerek), vagy egy gyenge öreg alapból préda. Fajtától és neveléstől függ, hogy mennyire sikerült ezt kinemesíteni / kinevelni belőle.
Számít az is, hogy hányan vannak a kutyák.
A kutyatámadások 80%-ánál minimum párban történtek az esetek - egymás előtt keménykednek a kutyák. Mert falkaállat.
Aki kisgyermek mellett tart kutyát, neadjisten kettőt, vagy többet az nagyon nagyot kockáztat, ha nem éppen golden retriever, vagy valamilyen juhász pl a kutty.
Hiába kántálja, hogy milyen kurva jól nevelte, csak egyszer ne legyen ott akkor, amikor éppen a kutyának olyanja van és kész lehet a baj.
A kutyatartók többsége, bocs de komplett idióta és önző ember, aki nincs tekintettel a többi ember csendes és tiszta környezethez való alapjogára.
És idióta azért, mert méretes ostobaságokkal védekezik, hárít és rögtön a "gyerektartókat" hozza fel példaként.
Idióta és állatkínzó azért, mert lakásban tartott kutyát bezárja egy lukba és megszabja, hogy mikor hugyozhat szarhat.
Idióta, mert a kertesben tartott ebet riasztónak és családi ház kötelező kelléknek tárolja, éjjelre kint hagyja (kiközösíti a falkából) és hagyja, hogy üvöltsön, miközben az egész környék nem alszik.
Nyugaton negyed óra ugatás után feljelentik a gecibe, nincs is ugatás ausztriában, németeknél éjjel. Ennyi. Számít a másik.

Én jogosítványhoz kötném a kutyatartást, mert fingjuk sincsen a kityákról.
Sűrűn urbanizált környezetben tiltanám és csak azért mert láthatóan nem megy kultúráltan.

Egyszer a bagósok sorsára jutnak a kutyatartók meglátjátok, ha sokáig rázogatják a pofonfát.

emzéperiksz 2013.07.03. 13:39:09

@lorinser: Akkor nem kéne védeni a kutyát, hanem ki kell irtani, és kész. Ilyen kutyának nincs helye emberek között, pláne nem szabadon eresztve. A gazdáját meg be a hűvösre.

TH 2013.07.03. 14:28:07

A legtöbb hőbörgőnek ajánlanám, hogy olvassanak pár könyvet Csányi Vilmostól (pl. ezt: www.libri.hu/konyv/a-kutyak-szoros-gyerekek.html ).

lorinser 2013.07.03. 14:29:27

@emzéperiksz: itt jön a szülő felelőssége (amit fentebb már taglaltam), hogy elmondja a gyereknek, hogy hogyan kell bánni egy állattal. Különös képen egy kutyával. Arról nem a kutya tehet, hogy nem megfelelőn bánnak vele és arról meg nem a gyerek tehet, hogy a szülei a helyes viselkedést nem magyarázták el neki megfelelőn.

sparklie (törölt) 2013.07.03. 14:50:35

@lorinser: persze, ha a gyerek eros izgalmi allapotban 12 kilo, a kutya meg 40-50, akkor ott aztan tenyleg a gyerek a hibas
meg amikor oregasszonyokat tepnek szet a kutyak, ott is nyilvan a szulo a felelos, mert a 80 eves nenit nem neveltek meg gyerekkoraban, hogy hogyan kell egy kutyatamadas eseten viselkedni

ne mondjuk mar, hogy a gyerek a hibas, mert nem tudja, hogyan kell banni egy ra tamado kutyaval... ostobasag, megis hogyan kellene banni egy ot szettepni igyekvo, tobbszoros suly es izomfolenyben levo allattal?

a kutyakat ugy, ahogy vannak, ki kell irtani
gyerekkoromban volt egy vadasz ismerose a csaladnak, elmondta, hogy a kutyak okozzak a legnagyobb karokat a vadallomanyban, mert kegyetlenul legyilkolnak minden utjukba kerulo ozet, vadmalacot, amit csak ernek, megolnek
ezert o minden kutyat, amelyik gazda nelkul vagy a gazdatol elvalva koborolt, azt kilotte
ez a helyes intezkedes
megjegyzem a gazda, aki szajkosar es poraz nelkul engedi kozteruletre a kutyat, alapbol sok-sok tizezer forintra kellene buntetni, ha a kutya ratamad valakire, zavarja a forgalmat vagy hasonlot csinal, akkor a gazdni menjen sittre
amugy a kinaiak jol csinaljak, menjen az osszes kutya a fazekba, semmivel sem kulonb allat, mint a diszno vagy a csirke, csak aberralt embergyulolo idiotak felemeltek maguk melle es nyaljak a kutyak segget
normalis ember nem tart kutyat

lorinser 2013.07.03. 15:13:54

@sparklie: "a kutyakat ugy, ahogy vannak, ki kell irtani"
sajnálom, de nem tudok rád mit mondani csak azt, hogy egy idióta, beteg fasz vagy!

Azon, hogy fel sem fogod miről beszélek már nem is csodálkozom (nem arról, hogy mit tegyen egy gyerek, ha rátámad egy kutya és arról sem, hogy a gyerek a hibás).

Nem kell válaszolnod, kímélj meg légyszíves tőle!

belekotty 2013.07.03. 15:29:04

@Drago Brutic: Csak szólok neked, hogy röhögőnek igaza van. Ugyanis egy önkormányzat egy rendelettel nem írhat felül egy törvényt.
A törvényben pedig szó nincs arról hogy póráz kell közterületen, sem arról hogy az önkormányzat ebben a kérdésbe rendeletet alkothat.

"A szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. törvény értelmében:
147. Veszélyeztetés kutyával
193. § (1) Aki a felügyelete alatt álló kutyát
a) a település belterületén felügyelet nélkül bocsátja közterületre vagy kóborolni hagyja,
b) természeti és védett természeti területen, vagy vadászterületen – a vadászkutya kivételével – póráz nélkül elengedi vagy kóborolni hagyja,
c) szájkosár és póráz nélkül közforgalmú közlekedési eszközön – vakvezető, illetve mozgáskorlátozottakat segítő kutya kivételével – szállítja,
d) élelmiszer-elárusító üzletbe, közfürdő területére vagy játszótérre – vakvezető, illetve mozgáskorlátozottakat segítő kutya kivételével – beenged, illetőleg bevisz, szabálysértést követ el."

emzéperiksz 2013.07.03. 15:29:45

Azért jó lenne, ha az oldal készítői gondolnának az olyanokra, akik többekkel együtt dolgoznak egy irodában, és legalább a hangot levennék a reklámokról.

belekotty 2013.07.03. 15:30:06

@sparklie: "a kutyakat ugy, ahogy vannak, ki kell irtani"

Te egy elmebeteg barom vagy.

emzéperiksz 2013.07.03. 15:30:49

@lorinser: Hogyan bánjon vele a gyerek, ha a kutya prédának nézi, és meg akarja ölni? Mit mondjon neki a szülő, nagyeszű?

belekotty 2013.07.03. 15:32:11

@makospacal: "Én jogosítványhoz kötném a kutyatartást" - Na ezzel maximálisan egyetértek. Sőt én a pórázt is kötelezővé tenném a törvényben, azzal a kitétellel, hogy elengedni pórázról közterületen, csak engedelmességi vizsgát tett kutya-gazda párost engednék.

belekotty 2013.07.03. 15:32:53

@emzéperiksz: Ebben igazad van, azzal nincs mit tenni. Annak a kutyának láncon a helye.

belekotty 2013.07.03. 15:36:13

@djpeter: Megértelek. Én három vizslával szoktam mászkálni és ha csak a legkisebb jelét is látom emberen, gyereken a félelemnek, azonnal lábhoz hívom őket. Na persze én a vizsláimat a bokorból kiugró nyúlról is vissza tudom hívni.
A kutyatulajdonosoknak tiszteletben kell tartaniuk azt hogy sokan félnek a kutyáktól.

belekotty 2013.07.03. 15:38:26

@Szamiz67: "továbbá kerülök minden olyan játék szituációt, amikor a kutya marcangolhatna valamit, a kutyában ne legyenek ilyen viselkedés minták, pont elég , ami ösztönösen benne van. "
- Maximálisan egyetértek veled.

belekotty 2013.07.03. 15:39:14

@Medallon: Te egy elmebeteg fasz vagy.

lorinser 2013.07.03. 16:02:40

@belekotty: ha valaki láncon tart kutyát annak meg mi értelme van? Akkor inkább ne tartson kutyát.

belekotty 2013.07.03. 16:34:55

@lorinser: Ez is igaz. Nem azért kell a kutya hogy láncon tartsuk. Meg kell nevelni. Aki erre képtelen az ne tartson kutyát.
Én a panelokban tartott vizslásokra vok kiakadva, mert annak a kutyának az nem élet. Általában panelban max pincsit tartsanak.

djpeter 2013.07.03. 17:37:23

Aki azt hiszi,hogy a gyereket kell megtanitani,hogy mikent banjon a kutyaval azzal kozlom,hogy jo nagy marha,mert nem az embert kell tanitani mert az ember nem allat.Ha az ember nem tudja megtanitani a sajat kutyajat,hogy masokat ne bantson,vagy rontson ra vagy elvegye a gyerek jatekat ami nem is az ove,azert a kutya es a gazdaja a felelos,nem pedig az akire ratamad.Aki ezt nem erti meg az menjen el es vizsgaltassa meg magat...mert egy allat.

röhögő 2013.07.03. 18:29:23

@djpeter: Ebben egyetértünk. Csak egyoldalúan nézed a dolgokat. Nem mindent támadás a kutya hibája, hanem az emberi viselkedés is közrejátszik. Ezért a gyereknek is tudnia kell hogy kell reagálni a kutyákra.
A közlekedésre is az autót kell tanítani, nem a gyereket ugye? Mert a gyerek nem autó. :-))
Most ki is a jó nagy marha?

röhögő 2013.07.03. 18:31:23

@djpeter: "es vizsgaltassa meg magat...mert egy allat. " - te meg betegesen fosol a kutyáktól. Menj pszichológushoz!

makospacal 2013.07.03. 19:26:16

@röhögő: Kántálod a saját igazságodat, de nem akarod megérteni, hogy egy 2,3,4, de talán még egy 5 éves kisgyerek sem képes arra, hogy megértse: neki kell alkalmazkodnia (szerinted) a kutyához.
Neked van gyereked? Ha van, akkor érthetetlen, mennyire nem vagy képes felfogni, hogy bizonyos korban mire képes egy gyerek és mire nem. Hiába mondod neki bazdmeg a hülyeségedet, n_e_m é_r_t_i, nem tudja megcsinálni, mert kicsi még ahhoz. Érted?

De mondok valamit: a kutyások 80%-a felnőttként sem tudja, nem is érdekli, hogy mifán terem a kutya, csak tárolja, használja, szeretethiányát, saját csököttségét foltozza vele, vagy felsőbbrendűségét gyakorolja rajta, vagy péniszt hosszabbít vele, vagy retikülbe dugja.

Ezért tart itt a kutyatartás itthon, hányok tőle... Szegény kutyák, ennyi hülyével élnek együtt.

djpeter 2013.07.03. 21:35:33

@röhögő: Az auto miota eloleny???A gyerek a jatekat felti.En sem arra tanitom a gyereket,hogy vegye el a kutya jatekat.Akkor tanintsd meg a kutyanak,ha elveszem a jatekat,hogy ne reagaljon ra tamadassal.Ja,hogy lehet,hogy nem tamad csak tudja,hogy az ove,igaz?Na a gyerek is tudja evek ota,hogy ove a labda.Hogyan tanitod meg neki,hogy amikor a kutya el akarja venni,na onnantol az mar nem a tied hanem a kutyae!!Normalis vagy?
A masodikra csak annyit mondok,hogy az allat megerzi,ha tartanak tole es hat jobb felni,mint megijedni.Engem es tobb ismerosomet is tamadott mar meg kutya.Az egyiknek a gyereket tavaly temettek el.Szetepte ket kutya.Tanintsad meg ot hogyan banjon veluk.Ha felt volna,lehet nem is megy a kozelukbe,de ne felt.Inkabb nem irom le hany eves a kisfiu.
Egy dolog van amiben igazad van.Nem mindig a kutya hibaja,de soha semilyen korulmenyek kozott nem vegzodhetne halallal vagy marcangolassal es ezert nem egy gyerek a hibas...

Ј.László 2013.07.04. 02:21:59

Sok hülye aki fosik a kutyától...

zgabi 2013.07.04. 10:38:00

@makospacal: Igazi, felelőtlen kutyatartói stílusod van mákos tehénbendő!
Bunkó nem-e vagy-e?
Elégítsd ki az összes magyarországi kankutyát! Orálisan természetesen.

belekotty 2013.07.04. 12:29:18

@Isten is liberális: Mire egyet lefújsz, addig a másik négy szerintem szétszed téged. Ha valaki jön szembe öt kutyával és nem ugrálnék.

makospacal 2013.07.04. 12:37:03

@zgabi:
Holmerre jársz agyilag sutyerák? Olvasni-e tudsz-e?
Nem tartok kutyát a fent vázolt okok miatt. A többi emberre és a kutyára való tekintettel.

Sokkal tömörebben: az anyád picsáját seggarc.

belekotty 2013.07.04. 12:37:26

@djpeter: A gyereknek tanítsd meg hogy a kutyának nem állunk ellent, nem nyúlunk felé, nem nézünk a szemébe, nem vesszük el semmijét, bármit el akar venni a kutya odaadjuk.
Egy jól képzett kutya kb a 2 éves gyerek értelmi szintjét éri el. Tehát akkor a te gyereked nem éri el a 2 éves szellemi szintjét? Akkor felügyeld és ne a felelős kutyásokat basztasd! Azt aki nem tud parancsolni a kutyájának, azt meg tényleg jól picsán kell rúgni és megbírságolni. Az ne tartson kutyát.
Az én kutyáimat még támadás sem érte soha, mert ha jön szembe egy agresszív kutya - jött már pitbull - akkor lábhoz hívom őket és leültetem. Nincs az a barom kutya amelyik három fegyelmezett kutyának plusz egy embernek neki támad.

lorinser 2013.07.04. 13:12:54

belekotty 2013.07.04. 12:37:26
Vagy direkt vagy pedig az egyén értelmi szintje szab ennek gátat nem tudom, de ezt itt sajnos hiába mondod mert nem fogják megérteni, felfogni.

djpeter 2013.07.04. 16:35:37

@belekotty: Kezdjuk ott,hogy miert hagyja ott a gazdajat szo nelkul a kutya?A masodik,ha mar elszalad,mert elterelte a figyelmet mas labdaja,miert nem hivja vissza?Ha hivja,miert nem halgat a szavara?Na persze az en gyerekem a hibas,mert a sajat labdajat vedi.Amugy nem nyult oda es nem bantotta a kutyat.A gond az,hogy addig nem hagyta ott a labdat amig en hatarozotabban fel nem leptem,mert ugyebar a gazdinak kurvara nem fontos,magyaran leszarja,hogy mi a szitu,csak szepen lassan odaslattyog!Pont te irtad le,hogy a kutyanak halgatni kellene a gazdajara,akkor meg mirol beszelsz???En nem azt irtam,hogy raszolt es otthagyta a gyereket es a labdat es visszament a gazdihoz???Ez lenne szerintem a normalis...Akkor most ki nem erti??Olvasd mar el rendesen!!!Jo hogy nem azt mondod en tanitsam meg a gyereket arra,hogy a kutyasetaltatoknak all a vilag!A masik,hogyha mar felelossegrol beszelunk akkor nem a labdara kellett volna licitalnia,hanem odajonni es elnezest kerni a gyerektol az anyjatol es tolem es akkor lehet en sem huzom fel magam az ilyen emberen....ha ember az ilyen...

belekotty 2013.07.05. 12:20:12

@djpeter: Tényleg korrigáltatni kellene a funkcionális analfabétizmusod. Hány éves a gyereked? Neki is meg kell tanulnia hogy viselkedjen egy ilyen helyzetben. Ilyen helyzetnek persze nem szabadna előfordulnia, mert csak az a gazda engedje el a kutyáját aki azt bármilyen helyzetben vissza tudja hívni. De attól van sajnos sok hülye, felelőtlen kutya tartó, továbbá sok támadást a hibás emberei viselkedés vált ki. Tehát a gyereket meg kell tanítani, a kutyatartót meg picsán kell rúgni ha nem megfelelően tartja a kutyáját.
Rágjam még jobban a szádba, vagy küldjek Ablakzsiráfot és színes ceruzát, hogy az értelmi színvonaladnak megfelelő foglalatossághoz juthass hozzá?

djpeter 2013.07.05. 12:34:51

@belekotty: Tartsd meg magadnak a kis szinezo keszletedet,mert ugy latom szukseged van ra a szinvonalod alapjan.A gyerek mivel tart a kutyatol,nem nyul oda es nem piszkalja,ezert nem vele van a gond,ha erted.Az ilyen kutyanak a gazdajat nem picsanrugni kell,hanem bassza meg a kutyajat es ne csodalkozzon ha egyszer valaki kinyitja egy kessel...Vagy tudja valaki fegyelmezni vagy nem.Nincsen mas lehetoseg!Ilyenkor derul ki,hogy ki az aki mondja,hogy kordaban tudja tartani es ki az aki csak azt hiszi.

belekotty 2013.07.05. 12:58:02

@djpeter: Tényleg komoly gondok vannak veled. Akarsz róla beszélni? De akkor pszichiátriai óra díjaz is felszámolok a logopédusi mellé. :-))
Én is ezt mondtam, hogy a kutya ügy elsősorban a kutyatartó felelőssége, de ez nem mentesít téged attól hogy a gyereket megtanítsd hogy bánjon a kutyával. Ahogy az autó vezetőnek be kell tartania a KRESZ-t, de nem az autót kell megtanítani hogy ne üsse el a gyereket, hanem a gyereket hogy ne szaladjon az autó elé. Már akkor sem értetted, már csak a dac és a frusztráltság, no meg a kutyáktól való félelem beszél belőled. Ismerem ezt, mert én is fostam a kutyáktól sőt én már húztam is kést kutyára, mondva a gazdájának hogy elvágom a torkát a dögnek aztán neki is ha nem hívja vissza a kutyáját. Tökéletesen megértelek. Amióta azonban van több kutyám - nem én akartam őket így hozta a sors - azóta nem félek tőlük, tudok velük bánni és imádom őket.
Egyszer menj egy egy vizsla túrára és majd meglátod hogy megváltozik a viszonyulásod a kutyákhoz. Én voltam olyan vizslatúrán ahol 5 éves kislány játszott vagy 30 vizslával olyan magabiztossággal hogy az a 30 eb falkavezérnek tekintette. Sok ilyen túrán voltam, még csak kutyák között sem láttam összetűzést, nem hogy azok embert bántottak volna. Nyilván ez fajta kérdése is. No meg a nagy tömegben lévő kutyák nem tudják lejátszani rangsor harcokat ezért elfogadnak egy határozott embert vezetőnek, tehát azért ez csalóka. Próbálom veled megéltetni, hogy itt mind a kát félnek van feladata. Ha nem érted meg akkor sajnállak, mert a gyereked ilyen felfogás mellett eséllyel lesz kutyatámadás áldozata. Felelőtlen kutyatartók mindig is lesznek, ezzel nem tudsz mit csinálni.

zgabi 2013.07.05. 13:16:14

@makospacal: kutyafaxcopó baromarcú gyöker vagy-e?

djpeter 2013.07.05. 13:43:01

Kepzeld el az ismerettsegi korben is van kutya.Angolbulldog.Az elozo gazdaja csak szaporitasra tartotta es miutan kioregedett nala agyba-fobe verte es kidobda.A menhelyre kerult ahonnan az ismeros elhozta.Lapitott,felt nem evett es rossz allapotban volt.2 ev alatt javult fel az allapota es most eszre sem venni rajta.A kislanyom szepen eljatszik vele,mert ismerjuk a kutyat es a gazdajat is es ott vagyunk veluk.Ez mindharom nagyon fontos es szukseges szempont,nem pedig egy utcai ismeretlen,zabolazatlan kutya.Egy ismeretlen kutyara aki a gazdajara sem hallgat nem fogok pozitiv velemenyt mondani.Az ismeros aki az elobb leirt kutyajat szokta porazon setaltatni meg meg is simogatjak sokan,persze elotte megkerdezik szabad-e es nem bant.Amikor pedig elengedi nem szalad el es nem ugrik mas allat vagy jatek utan.Talan mert jolnevelt.
Igy mar talan erted a kulonbseget???
Amugy nem felek,hanem ovatos es tartozkodo vagyok.Persze azert egy kaukazusitol mar felnek inkabb...

belekotty 2013.07.05. 13:45:02

@djpeter: Na! Lassan közös nevezőre jutunk.
süti beállítások módosítása