Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) anglia (5) Anglia (13) áradás (72) Argentina (4) Argentína (3) árvíz (12) Ausztrálai (3) Ausztrália (33) ausztrália (17) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) baleset (83) Baleset (4) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) brazília (7) Brazília (14) bulvár (5) Bundesliga (5) bundesliga (3) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) Donyeck (11) donyeck (5) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) egyesült államok (9) Egyesült Államok (16) egyetem (3) egyiptom (5) Egyiptom (4) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gaza (4) Gáza (8) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) India (18) india (5) Indonézia (5) Irak (10) irak (3) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) japán (8) Japán (20) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) Kalifornia (12) kalifornia (6) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) kijev (10) Kijev (3) Kilauea (3) kína (23) Kína (41) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) kutya (8) Kutya (3) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) Mexikó (10) mexikó (5) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) németország (5) Németország (13) népszavazás (5) new york (6) New York (13) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) olaszország (4) Olaszország (8) olimpia (4) öngyilkosság (6) Orbán Viktor (8) orbán viktor (16) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) Oroszország (30) oroszország (15) orrszarvú (3) országgyűlés (3) oscar (3) Oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) putyin (3) Putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) szíria (3) Szíria (8) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) thaiföld (3) Thaiföld (4) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) törökország (6) Törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) Ukrajna (34) ukrajna (29) ukrán válság (4) ülés (3) USA (74) usa (31) utasszállító (3) választás (3) válság (4) Vatikán (3) vatikán (5) vélemény (3) Velence (5) Venezuela (3) venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) Washington (3) washington (7) zuhanás (3)

2011.11.16.

Vona az elszabaduló pokolról beszélt

Címkék: politika jobbik évforduló vona gábor horthy miklós bevonulás novák előd

Demonstrációval emlékezett Horthy Miklós budapesti bevonulásának évfordulóján a Jobbik.  A rendezvényen Novák Előd elmondta: követelik, hogy a budapesti Bartók Béla utat nevezzék át Horthy Miklós útra. A párt alelnöke a Jobbik sikerének nevezte, hogy a Fővárosi Közgyűlés a Jobbik kezdeményezésére szerdán elfogadta azt a javaslatot, amely lekapcsolja a Kossuth Lajos téri Károlyi Mihály szobor díszkivilágítását.  Vona Gábor szerint „szégyen és gyalázat, hogy vannak olyan emberek, akik az ő szobra előtt tisztelegnek” utalva ezzel a Jobbik rendezvényével egyidőben, az első köztársaság kikiáltásának évfordulója alkalmából, Károlyi Mihály szobránál tartott megemlékezésre. A Jobbik elnöke szerint a világban zajló folyamatoknak "csúnya vége lesz", amely ellen a kormány nem tudja megvédeni az embereket, ezért hamarosan a Jobbiknak Horthy Miklóshoz hasonlóan minden településre be kell vonulnia és meg kell majd védenie az embereket.

192 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr943388610

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Politikai PR – néhány hullával 2011.11.17. 14:28:13

Békés nemzettársaink épp eleget szenvednek a nemzetközi karvalytőke által gerjesztett válság, és a gaz kommunisták bűnei miatt. És akkor még jön a rendőr, és megbünteti őket csak azért, mert tökrészegen fölültek a bringájukra? Ezen sürgősen v...

Trackback: Ne szarozz: építs te is diktatúrát! 2011.11.17. 12:17:48

A bölcs vezetők tökéletessége megkérdőjelezhetetlen, ezért szeretnek téged. Mert te csak a népet szolgálod, döntéseid a javukat szolgálják, a hatalmad pedig felelősségteljesen és bölcsen gyakorlod....

Trackback: Haknizni mennek a kormánytagok 2011.11.17. 11:32:49

Vidéki kultúrházakban népszerűsítik a korlátlan mértékű adókivetési jogot, a hírre emelkedett a záptojás és a rothadt narancs ára. A mondat második fele persze csak vicc, az Origón olvastam kommentlistán, ám az első fele nagyon is komoly. Ezt kérdezte ...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2011.11.17. 11:31:31

Mihez ért Orbán Viktor tulajdonképpen? Europass sablonba feltöltött életrajzával hol és milyen állást pályázhatna meg ez a 49 éves férfi? Mihez ért a miniszterelnök a huszonnégy évvel ezelőtt szerzett diplomájával? Úgy értem, szép dolog az, ha valaki ...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2011.11.17. 11:29:43

Nemzetgazdasági miniszterünknek soha nem volt versenyszférás állása, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodással és tanácsadással. Céget nem vezetett, pénzét sose kockáztatta, hivatalnoki állásokból, tanácsadói és bizot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.11.17. 11:20:19

Ennyi idővel a történtek után már elmondhatom a kétségtelen igazságot:

Azon a napon a hátamon nem a Kormányzó úr ügetett be tetemre hívni a bűnös várost (mivel merényletektől lehetett tartani), hanem alteregója (és távoli rokona is egyben, hiszen Őfőméltósága is, mint alteregója egyaránt Noéig tudta visszavezetni a családfáját), a szerb Zdravko Csuricskin, aki az azóta már legendássá vált tetemrehívást, a Kormányzó úrhoz hasonlóan, playback-ről mondta el (mindkettőjük állandó magyar hangja Both Béla senior volt).
Hát ennyi...
Ja, azt még a magam mentségére el kell mondanom, hogy a kuplékkal és a kabarétréfákkal ellentétben én nem nyerítettem bele a beszédbe (* lásd lenti példánkat!). Mindössze arról volt szó, hogy a szónoklat közben a stúdióban (ami a Dunán lebegő bajai monitor toalettjében volt berendezve) Both Béla senior elfogta a Kormányzó úr betlijét (a harmadik játékos a menekülés közben a körükben ideiglenesen megpihenő Kun Béla volt) és emiatt jókedvűen beleröhögött a beszédbe. Én, hogy mentsem a helyzetet, természetesen kitátottam a számat, de azt hang nem hagyta el (csak egy félliter nyál, de annak oka a negyedkiló savanyúcukorban keresendő).
Örülök, hogy végre tisztázhattam magam.
Köszönöm.

vitéz Rárófalvy Ricsnyeczszkíj Ráró

*Mint a mókus fenn a fán,
Horthy lova oly vidám,
Nyi-ha-ha, nyi-ha-ha-ha, ha-ha!
Hogyha röhög valahol,
A kormányzó lovagol,
S izzad estig kora reggel óta.
Nyergek mállanak,
Kormányzó-háj alatt,
Oly vidám az élet,
Népét a Tata
Tetemre hívta ma,
Csodaszép, gyönyörű az élet!

B-rocker (törölt) 2011.11.17. 11:25:54

Orvos látott már? Jót tenne.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 11:27:48

tegnap este utaztam a 4-6os villamoson, volt rajta két kurucinfó. az egyik hallgatott, a másik meg flakonból iszogatva a tablettásbort, fennhangon osztotta az észt. hogy ők most is jóhelyre mennek mer az a kocsma ahova mennek tele szokott lenni mindig cigánnyal. és hogy amúgyis mennyi cigány van itt meg ott, meg mindenütt. majd valamit hablatyolt valami történelmi vonatkozásban. persze a villamos tömve volt, az emberek fejcsóválva hallgatták ezt a szerencsétlen idiótát. egy idő után kiszúrt magának a gyerek valami külföldit, és mondta hogy "azt a szemüveges embert szeretném megkérdezni hogy mit keres ami országunkban", valamint hogy az ő adóforintjaiból miért tanul itt magyarországon, és menjen haza. hát a gyerek nemúgy nézett ki mint aki olyan marhasok adót fizetett volna a közösbe, borozgatva a villamoson amire valszeg jegyet sem vett.

csabakirályfi 2011.11.17. 11:30:59

@Frady Endre: Mit is mondjak, ritkán röhög ilyen jót az érdeklődő.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 11:31:32

"A Jobbik elnöke szerint a világban zajló folyamatoknak "csúnya vége lesz", amely ellen a kormány nem tudja megvédeni az embereket, ezért hamarosan a Jobbiknak Horthy Miklóshoz hasonlóan minden településre be kell vonulnia és meg kell majd védenie az embereket."

természetesen - mint eddig soha - most is elfelejtette a megoldásokat felvázolni. de attól biztos hirtelen rendbe jön minden hogy bevonulnak minden településre :D

stf! 2011.11.17. 11:32:04

Istenem, most már mindenki bevonulhatna a Lipótra, akinek ott a helye. Ja, az már nincs...

Alterix 2011.11.17. 11:35:41

"a Jobbik sikerének nevezte, hogy a Fővárosi Közgyűlés a Jobbik kezdeményezésére szerdán elfogadta azt a javaslatot, amely lekapcsolja a Kossuth Lajos téri Károlyi Mihály szobor díszkivilágítását."

Bődületes siker!

loláb 2011.11.17. 11:36:41

"A rendezvényen Novák Előd elmondta: követelik, hogy a budapesti Bartók Béla utat nevezzék át Horthy Miklós útra."

Követeljétek, b+.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2011.11.17. 11:38:27

Csúnya dolog fogyatékosokon gúnyolódni :)

köszönni meg én fogok 2011.11.17. 11:38:33

Anyádba vonulgass inkább vissza, Vona.:)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.11.17. 11:39:11

@Frady Endre:
Hogy te mennyire gusztustalan vagy...

tusuanzen 2011.11.17. 11:43:29

jöttem kicsit trollkodni:))

Hypofx 2011.11.17. 11:43:56

az ország megmentője Horty LOL, Jobbik ez kell MO-nak vissza 44 be!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.11.17. 11:44:07

@DillingerEscapePlan:
Miért, neked az normális, te idióta, hogy jobb éttermekbe - a harácsoló tolvajokat leszámítva - budapesti ember nem teheti be a lábát, mert olyan árak vannak, amelyeket csak a külföldiek tudnak megfizetni?

De ez így van a jobb egyetemeknél is: a tandíjak miatt sok magyar fiatal nem tud tanulni, és a vezetők szívesen hozzák ide a fizető külföldieket.

Tudod-e, hogy Bánk bán, a magyar hazafi emiatt szúrta le a német királynét? Mert akkor is a labancok mindent megtettek, hogy ellehetetlenítsenek minket, ők meg nyalták a nyugat ülepét.

800 év nem volt elég a gazfickók kifüstölésére ebből az uruszágból.

csoko20 2011.11.17. 11:44:22

Valaki elmagyarázhatná Vonának, hogy ha Horthy visszajönne akkor velük kezdené a rendcsinálást.

lyia (törölt) 2011.11.17. 11:48:22

Vona "vitézei" már be is vonultak, kis városkánk közepén pl. hetek óta táboroznak a lobogóikkal, meg valami papírmasé pulttal. Azt ugyan nem tudom, hogy minek, de azt látom, hogy a város szemete - csupa semmire se való,minden normális munkahelyről kikopott tehetségtelen idióta, meg egy olyan autószerelő, akit még helyi képviselőnek sem választottak meg soha (legutóbb a körzetében 16 szavazatot kapott, gondolom elvitte néhány barátját, meg a családot) - képviseli a "magyarokat".

Vona engem ne védjen meg senkitől - csak a saját pártjától.

Terézágyú 2011.11.17. 11:49:56

@Kara kán:
"Tudod-e, hogy Bánk bán, a magyar hazafi emiatt szúrta le a német királynét? "

Dehogy! Azért tette, mert a királyné öccse elcsábította a feleségét...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.11.17. 11:50:02

Természetesen, Kertész Ákosnak abban igaza van, hogy amit az idegenszívűek a magyarokkal műveltek Szent István (mitől is szent ő, nem tudom) óta, azt nem sok nép tűrte volna el. Persze, ma más a helyzet, mert a liberális áfium beette magát Európába, mint szú a fába.
Emiatt vagyunk csődben, hanyatlunk, és lassan - 100 év múlva - már Afrikával kell versenyeznünk.
1642, a képmutató és átokfajzat Cromwell óta (beh jó lenne tudni neki is a családfáját) egyéb se volt itt - pár éves szüneteket kivéve - mint a baloldal és a liberalizmus ámokfutása.
Tönkre tették a környezetet és az embereket is. Kapitalizmus vagy szocializmus? A sáskahadnak mindegy volt a cégér, ők csak rombolni tudtak.

lyia (törölt) 2011.11.17. 11:52:50

@Kara kán: Nem akarlak bántani, de éppen ez a baj a Jobbikkal. Ahhoz, hogy egy "magyar" ember - helyesebb volna a magyar állampolgár kifejezést használni - veresenyezni tudjon egy külföldivel pl. az éttermi árak, vagy a tandíjak kifizetésében, ahhoz csak annyi kell, hogy veresenyképesek legyünk velük. Tehát legyünk ugyanolyan jól képzettek, szorgalmasak, termelékenyek, hatékonyak, megfontoltak, precízek és korrektek, mint egy svájci óragyári szakmunkás, és akkor megy valamire az ország. A Jobbikos hőbörgés csak arra jó, hogy magunk maradjunk egy trágyadomb kellős közepén, ahonnan aztán kukorékolhatja a Vona, hogy ő mekkora "kakas".

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 11:52:57

@Kara kán: aha, tehát egy senkiházi faszkalap alkoholista hülyegyerek több hasznot hoz az országnak mint egy külföldi diák aki fizet egy csomó tandíjat, albérletet és valszeg hússzor többet fogyaszt mint az a paraszt. értemmár.

bájgúnár 2011.11.17. 11:55:20

Üzenem a sok pesti bunkónak vidékem lassan elég egy szikra.Nagy feszültség van a társadalomban ésha kirobban valami akkor magyar, cigány ellen baloldali, jobboldali ellen fog kegyetlenkedni.Igen Uraim lincselések,polgárháború kora fog beköszönni.Úgyhogy örűljenek amig Orbán kormányozhat és Vona elmondhatja amit gondol.Nem hülye.Valamit éreznek,látnak. Jobban mint egykét szófosó áldemokrata barom.

lyia (törölt) 2011.11.17. 11:58:17

@Kara kán: Tudod mit, verd fel a jurtádat, tenyéssz lovat, legeltess birkát, igyál kumiszt, oszt' hagyd békén a világot.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.11.17. 11:58:34

@Kara kán: Bánk bán kora más kor volt. Akkor még a parasztok is énekelve panaszkodtak és a főuraknak is volt kedvük áriázni. Meggondolták és ittak.
"Er kell, hogy engedj, Er kell, hogy engedj, hozzád túl bolond vagyok!"
Utána ittasan késeltek. Vö.: "Régi dicsőségünk, hol késel az éji homályban?"
Heeeej, nagy idők, mikor honunkat még harminchárom tenger mosta (plusz három óceán, negyvenhat beltenger és közvetlenül utána az özönvíz...)!!!
:)))

Kámasuka 2011.11.17. 12:00:45

@DillingerEscapePlan: A Jobbiknak semmi baja a külföldi diákokkal tudtommal, meg azzal se ha a külföldiek ide hordják a pénzüket.

Te meg láttál/hallottál valamit a buszon. Idióták minden párt követői között vannak(lásd megvadult DK-s nyuggerek).

bájgúnár 2011.11.17. 12:01:44

@lyia:
temég elhiszed ezt a marhaságot hogy a magyar szarúl dolgozik meg keveset meg a többi baromságot.Az felsem merűl hogy a béredet mesterségesen tartják alacsonyan?Kérdem én egy AUDI,BAT,vagy más multi aki bődűlt nyereséget visz ki ebből az országból nemtudna tisztességes bért adni?Vagy azokat az autókat amiket itt gyártanak azokat kevesebbért adják?Elmondom azért nemkapsz több pénz mert akkor nemtudna az állam ugyan annyi bért adni a közalkalmazottaknak.Mert nincs annyi adóbevétel!
Bérfeszültség lenne.Nem kicsi hanem nagy.Igy mindenki nyomorog.Kivéve a menagerek,felsővezetők,politikusok mert azoknak kell a több pénz.Tudod nehogy megvesztegetők legyenek!.

bájgúnár 2011.11.17. 12:03:45

@Frady Endre:
Árvizekről nemis beszélve:))

vazze... 2011.11.17. 12:04:06

Csak egy út van, az pedig a Jobbik útja. Ha nem tetszik akkor tudod mit kell tenned... Az idő majd igazolja ne aggódj, csak akkor már késő lesz kuruczozni!

Kámasuka 2011.11.17. 12:05:08

Annyit jól mondott Vona, hogy nem az államforma a lényeg, hanem az, hogy kik vezetik az országot.

Történelmi tapasztalat, hogy ha demokratikusan nem tudják felszámolni a válságot(és eddig nem megy), akkor az emberek könnyebben sodródnak a szélsőségek felé. A középosztály is, nem csak a prolik.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 12:05:55

@bájgúnár: egy frászt. ha versenyképes szaktudásod van, jó bért kapsz. ha nincs, nemkapsz. azért nem magasabbak a bérek mert van aki ennyiért is elvállalja az adott munkát.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 12:07:01

@bájgúnár: egyébként ha jönne a jobbik akkor mi lenne? 300ezerre emelné a minimálbért?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.11.17. 12:08:09

@lyia: "csak annyi kell, hogy veresenyképesek legyünk "

Hogy nem sül le a bőr a pofátokról, amikor ilyen hazugságokat terjesztetek.

Szóval én, mint magyar itthon képzetlen, lusta, NEM (termelékeny, hatékony, megfontolt, precíz és korrekt) vagyok, de ha kimegyek Angliába, 2000 km-rel arrébb, máris átváltozom ezek ellentetjévé.

Sőőőőőt!
Ha pl. szoftverfejlesztő vagyok, itthon dolgozom egy londoni cégnek, és máris a munkám 5-ször többet ér, pedig ki sem mozdultam, ugyanaz a lusta, rasszista, fasiszta, kispista maradtam, még csak nem is használtam az angol infrastruktúrát, hogy attól táltasodtam volna meg termelékenység terén.

Te!

Milljószor leírtam már, sőőőőt, még a népmesékben is benne van, hogy ne hazudjatok, mert a hazug kutyát hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát.

Ne hazudj!
Ne lopj!
Ne ölj!

Annyira nehéz ezt a három parancsot megtanulni????
Pedig, látjátok, annyira engedékeny vagyok, nem is ragaszkodom mind a tízhez.

Kámasuka 2011.11.17. 12:08:43

@bájgúnár: AUDI,BAT,vagy más multi aki bődűlt nyereséget visz ki ebből az országból nemtudna tisztességes bért adni?

Alku kérdése. A magyar melós nem ér többet, hülyék lennének többet fizetni, ha kevesebbért is van vki a helyére.

Egyébként a magyarok tényleg jobbak a szájkaratéban, mint a munkában. Meg lopnak is munkaadójuktól keményen, managertől a portásig.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.11.17. 12:08:45

Ez a Kara kán mennyire komoly csávó. Mindig nagyon figyelmesen elolvasom a kommentjeit. Érdemes. Mély mondanivaló, archaikus nyelvezet.

Terézágyú 2011.11.17. 12:11:03

Nicsak, BenFranklin a kutyaszakértő :))))))))

kvpsgb (törölt) 2011.11.17. 12:13:13

Elég elkeserítő, hogy a XX. század elejéről pont ezt a két embert sikerült kiemelni jobbról-balról. Horthy és Károlyi ugyanannak a kataszrofálisan (le)szerepelő, töketlen és ostoba magyar elitnek a tagjai voltak, amely a kiegyezés után kialakult. Államférfinak mindketten alkalmatlanok, szűklátókörűek, rossz helyzetfelismerők, idealisták. Mindkettőjük "uralkodását" nemzeti katasztrófa követte. Sajnos nem véletlenül alakult úgy a múlt századi történelmünk úgy, ahogy, ha az országot ilyen emberek irányították.
Horthyról mint bátor és tehetséges katonatisztről érdemes emlékezni, de utcákat ne nevezzenek el róla. A Károlyi-szobrot pedig sürgősen távolítsák el a parlament elől!

Kámasuka 2011.11.17. 12:13:35

@Kara kán: Szóval én, mint magyar itthon képzetlen, lusta, NEM (termelékeny, hatékony, megfontolt, precíz és korrekt) vagyok, de ha kimegyek Angliába, 2000 km-rel arrébb, máris átváltozom ezek ellentetjévé.

Miért? Az 1000-1500 fontodból ott ugyanolyan alja proli vagy, akinek még egy lakása sem lesz soha, mint itthon. Csak pluszba még bevándorló is vagy, aki nem tartozik a társadalomhoz.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.11.17. 12:13:36

@sagia77:
Na, jó, hazug embert mondanak, de aki hazug, az kutya, tehát lényegében nem tévedtem.
Punktum!

(Bocsánatot kérek az ebtenyésztőktől, mert ők tudják mennyire őszinték a kutyák, de már unom a disznózást. :)

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 12:14:36

@Kara kán: nemigazán értelek. ha versenyképes vagy, magyarországon is jó a fizetésed. ilyen a kapitalizmus. nameg ennyi erővel akkor menj el egy magyar vállalkozóhoz, és követeld tőle hogy keress kétszer annyit mint amennyit ér a munkád. nemfog fizetni. és ha nyer a jobbik esetleg, akkor sem lesznek hirtelen nemzeti érzelműek a magyar vállalkozók, nemfog senkit áthatni a szentkoronatan, és ugyanúgy felveszik azt aki hajlandó x összegért elvégezni a melót, mint téged. legyen versenyképes tudásod, és máris nagyon jól kereshetsz magyarországon, ennyi a titok nyitja.

Kámasuka 2011.11.17. 12:15:51

@Kara kán: Ha pl. szoftverfejlesztő vagyok, itthon dolgozom egy londoni cégnek, és máris a munkám 5-ször többet ér, pedig ki sem mozdultam, ugyanaz a lusta, rasszista, fasiszta, kispista maradtam, még csak nem is használtam az angol infrastruktúrát, hogy attól táltasodtam volna meg termelékenység terén.

Ez pár ezer ember. 10 misit nem fog kihúzni a szarból. És 9 millió ember alapszinten sem beszél semmilyen érthető nyelven, tehát globálisan használhatatlan.

dicsukpali 2011.11.17. 12:18:48

A kommentek színvonala alulmúlja a mai magyar valóságot!Sajnálom.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.11.17. 12:20:44

@kvpsgb:
Ne kavarj!!!!

Károlyi velejéig romlott volt és hozzá nem értő.

Horthy kiváló államférfi volt. Olyasmiket ért el, amit senki nem 500 évre visszamenőleg.
Ami akkor nem sikerült neki, annak külső okai voltak. Külső okai, teccik érteni, külső okai. Visz a major! Olyan mint amikor mész az uccán, és a fejed búbjára esik egy tégla. Nem te vagy a hibás. Horthy nem volt hibás sem a Don-kanyarért, bár én a helyében sok mindent másként csináltam volna, mert utólag ilyen qva okos vagyok.

Tény, hogy Horthy idejében még az Úristen is vígan nézett le ránk az égből.
(Fogadok, hogy ezt sem fogod érteni. :-)

emzse3 2011.11.17. 12:22:04

Emberek! Miért kéne nekem tisztelnem azt a politikust, aki egy vesztes háború és Trianon után, egy másik vesztes háborúba és 45 év orosz megszállásba vezette az országot?!?
Horthy és nagyszerű csapata lényegében mindent elrontott amihez csak nyúlt.
Végig csak futottak az események után, rossz szövetségeket kötöttek lila ködös álmokat kergettek.
Nem ismerős??
Nekem igen és köszönöm szépen nem kérek belőle!

lady boo boo 2011.11.17. 12:22:26

cigusok elfűrészelik a károlymi szobrot aztán megoldódik a gond :-)

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2011.11.17. 12:23:36

@kvpsgb: Igazad van!

"Horthy és Károlyi ugyanannak a kataszrofálisan (le)szerepelő, töketlen és ostoba magyar elitnek a tagjai voltak, amely a kiegyezés után kialakult."
A rendszerváltás utáni magyar elit sem sziporkázik, ami azt illeti. Csak arra lennék kíváncsi, hogy ez az elmúlt évszázad gyakori változásai miatt van, vagy csak egyszerűen szopóágra tett minket a jóisten?

aeidennis 2011.11.17. 12:23:38

Még a magyar monarchisták ellenforradalmi megemlékezésén, az Egyetem téren is háromszor annyian voltak, mint a károlyi-szobornál. :)
monarchista.blogspot.com/2011/11/gyoztes-ellenforradalom-unnepe.html

zorrostock 2011.11.17. 12:24:45

Kitartás nemzettestvéreim, eljő a magyar feltámadás!
Áldás!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.11.17. 12:26:17

@BenFranklin:
Azt nem vitatom, hogy a színvonallal bajok vannak. De mit vársz el egy agyonstresszelt, kizsákmányolt, folyamatosan sanyargatott néptől?

kvpsgb (törölt) 2011.11.17. 12:26:46

@Kara kán: "Horthy kiváló államférfi volt. Olyasmiket ért el, amit senki nem 500 évre visszamenőleg."

Mint például?

csoko20 2011.11.17. 12:29:59

@kvpsgb: Törökdúlás oroszokkal, németekkel.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.11.17. 12:31:13

Ha már a külhoni munkavégzésről is szó kerül:

JETI JOLÁN

Jeti Jolán nagyon beteg,
Elcsapta egy hógörgeteg,
S mint műpengét vadkansörte,
Csontját itt-ott szottyá törte.

Jön a pesti doktor néni
S mutogatja: „Nem kő’ fé’ni!”
Most emigrált. Jól műt és ért
Mindenhez e fizetésért.

Szike híján trükkös magyar
Hölgy kezében jeti agyar.
Ezzel műt, fűt, műfűt gyepál…
Gyógyul Jolán s hálás Nepál.

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2011/11/jeti-jolan.html
:)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.11.17. 12:34:50

@Kara kán:
"Tény, hogy Horthy idejében még az Úristen is vígan nézett le ránk az égből."
Még az Úr is rajtunk röhögött?"
Egyébként döbbenet, hogy most a Horthy korszakra emlékeztetendő akarják átbuherálni a Kossuth (leendő Balsai?) teret és száműzni akarják József Attila szobrát! Erről nincs egy szavad se?
Nekem van:

Száműzött szobor

Rakodópart alsó kövén
Dinnyehéj csupán a növény.
Mellette ül, tőle jobbra
J. Attila költő szobra.

Köhög ott a nedves padkán;
Kórt terjeszt az ősi patkány,
S fortélyos félelem oson
Keresztül a nagyvároson.

Fejjel biccent, már nem remél,
Vizet nézi, vajh’ merre mély.
Semmi ágán csak Mamára
Gondol… s kushad Buda Vára.

fradyendre.blogspot.com/2011/11/szamuzott-szobor.html

kvpsgb (törölt) 2011.11.17. 12:35:13

@csoko20: Ez önmagában nem csak Horthy "érdeme". Vastagon benne volt az akkori magyar elit, különösen a katonai vezetés amely nem mérte fel jól az ország lehetőségeit. Az egyik legnagyobb hibája/bűne a kiugrás elbaltázása volt, amit még a körülményekhez képest is a lehető legrosszabb formában sikerült kivitelezni. A következményeket ismerjük.

kertészrobi 2011.11.17. 12:38:40

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!:
Üdv!
A két ember nem hasonlítható össze, mindkettőt felhasználja a Jobbik. Hogyan tudunk megítélni mai szemmel egy Trianon utáni, világháború utáni állapotot?
Vagy hogyan ítélnéd meg Horthy II. világháborús szereplését? Szerintem,a területvisszaszerzés vágya kényszerpályára vitte az országot.(És Horthyt.)
Vagy Károlyinak milyen lényeglátása volt?

kvpsgb (törölt) 2011.11.17. 12:38:48

@Frady Endre: Tudtommal a József Attila szobrot csak egy reprezentatívabb helyre akarják átrakni, ami egyébként rá is fér. Ebből kerített az index nagy szoborhely-kereső cikket, tök feleslegesen.

val 2011.11.17. 12:39:32

@emzse3: "Trianon után, egy másik vesztes háborúba és 45 év orosz megszállásba vezette az országot?!?"

45 év orosz megszállásba vezette az országot? Ezt hol tanultad? Egyetemen? :)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.11.17. 12:40:54

@Frady Endre:
József Attila nem tiltakozna a szobra áthelyezése ellen.
Sokkal jobban érezné magát pl. Ferencvárosban, ahol amúgy sincs sok szobor, vagy Csepelen, a város peremén.
De aki tiszta szívvel képes lett volna embert is ölni elkeseredettségében, az akár a Kőbányai úton is jól érezné magát.

tjunior 2011.11.17. 12:41:24

@Kara kán: Bethlen Istvánról hallottál már? csak hogy Horty kortársát említsem
"Horthy kiváló államférfi volt. Olyasmiket ért el, amit senki nem 500 évre visszamenőleg."
Ez meg akkora baromság, szinte hogy szóra sem érdemes.

kewcheg 2011.11.17. 12:41:43

Ne a Horthyról el nem nevezett közterek miatt balhézzanak, hanem a még mindig leninről, kunbéláról marxról elnevezett közterületek miatt, ugyanis BAZ megyében még van ilyen település...:((

herut 2011.11.17. 12:41:51

@Kara kán: Az Úristennek erről más a véleménye.Most beszéltem vele.Egyebekben emzse3 hozzászólása mérvadó azzal,hogy ...és tömegek haláláért felelős.

herut 2011.11.17. 12:42:55

Ja,és ha elszabadul a pokol,akkor Vona (vagy fene tudja mi az igazi neve) sem ússza meg.

Kámasuka 2011.11.17. 12:43:18

@Kara kán: Ki kell törni az áldozat szerepéből. A kutyát nem érdekel hogy minket ki mennyiszer meg mennyire sanyargatott. És mi sem megyünk előrébb, ha állandóan azzal vagyunk elfoglalva, hogy mennyire sz*r nekünk.

A büszkeség felélesztése a kulcs, és a munka. Nyilván szerintem ezt csak egy jobboldali ember képviselheti hitelesen és fontos az államhatalom megerősítése is.

kvpsgb (törölt) 2011.11.17. 12:47:26

@kewcheg: Nem csak BAZ megyében, sajnos. Az indavideón talán még fent van egy Martfűről készült hasonló témájú riport.

hexa 2011.11.17. 12:48:54

@herut: Úgy érted, ha Orbán Viktor és Lendvai Ildikó kiengedik Gyurcsányt a palackból, akkor elszabadul a pokol?

kötözködő 2011.11.17. 12:55:40

@Kara kán: Az egyetemi képzés az első diplomáig (egyelőre még) ingyenes. És ha nem lennének fizető külföldiek, akkor még kevesebb hely jutna a nem fizető magyaroknak.

@DillingerEscapePlan: nálunk is a legnagyobb alkeszek a jobbikosok. Isszák a sör+rövid kombókat a kisbolt előtt, és a bankokat meg a "tudjukkiket" okolják azért, hogy milyen szarul élnek. Eszükbe sem jut, hogy maguktól változtassanak az életükön, hogy a pénzüket ne eligyák, hanem félretegyék. Hogy esetleg képezzék magukat. Könyvtárba, moziba vagy pláne színházba sosem járnak, de közben mindig a magyar kultúrát féltik. Az Ember tragédiáját elolvasni vagy megnézni eszükbe sem jutna, de anyázzák Alföldit, mert meg meri rendezni.

Uva 2011.11.17. 12:57:46

@herut:
fyi: zázrivecz
de persze ez kevéssé ősmagyaros, elismerem

bájgúnár 2011.11.17. 12:58:11

@BenFranklin:
Elmondok neked egy igaz történetet.Amikor megvették egyik dohánygyárunkat 1992 ben az angolok 40%-os azonnali béremelést és évenkénti infláció feletti bérnövekedést igértek.Nos eközben az Antal féle MDF pénzügyminisztere körbejárta azokat a cégeket amiket multik vettek meg és határozott kívánsága volt hogy csak annyi bért emeljenek amennyit az állami alkalmazottak fognak kapni.Mert bérfeszűltség lép fel és ez nemkívánatos a mostani politikai helyzetben.A multik ezt is tették.Majd jött Horn és annak a pénzügyminisztere szintén ugyan ezzel a kéréssel járta végig a multikat.Nos innentől kezdve értékelődött le a magyar munkaerő.Jegyzőkönyvek igazolják ezen esetek megtörténtét.Sőt gondolom vannak itt olyanok akik részesei voltak ezen tárgyalásoknak is.
Mert ha visszagondoltok a privatizációs időkre akkor ott az hangzott el a ráfizetéses vállalatokat eladjuk a nyereségeseket megtartjuk.Nos mindent eladtak.Majdjött a duma hogy azok a cégek ahol nyereséggel termelnek a béreket is emelni fogják.Ezek után indúltak el a pénzügyminiszterek.Szóval nehidd el hogy azért ilyen alacsony a béred mert szar melós vagy.Ha ez így lenne akkor nemkeresnének négyszeres,ötszörös bért kűlföldön dolgozó kőművesek,orvosok,ápolók.Jólenne hamár felnőnél és kicsit elgondolkodnál.Saját kis fejed után mennél.Talán boldogúlnál is.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 12:58:33

@BenFranklin: "És 9 millió ember alapszinten sem beszél semmilyen érthető nyelven, tehát globálisan használhatatlan."

Erre azért ne fogadj nagy összegben. Itt minden második ember beszél valahogy. Angol, német, orosz, cigány, román, vagy szlovák, horvát nyelven, max nem fog a drága kedvedért megszólalni. Viszont az, hogy nem beszélnek nyelveket, pont Franciaországra, Németországra, Angliára igaz.

tovabb a jezsovi uton 2011.11.17. 12:59:33

ávó kell ide megint, helyretennnék ezt a jobbgyík primitív csürhét!!!!!éljen vágó lászló!!!!!

Uva 2011.11.17. 13:00:27

én továbbra is csak annyit mondok, hogy szerintem meg a jobbik egy fos hazaáruló banda

GGG77 2011.11.17. 13:01:37

Bazdmeg Vona a Horthydat.

(bocs, ezekkel szemben nem mindig vagyok hajlandó udvariaskodni)

béla a görög (törölt) 2011.11.17. 13:02:36

Őszintén nem értem a sokadik generációs Horthy-fun 'nagyon magyarokat'.
Kiugrási kísérlet - országomat a fiamért...
Meg soha nem beszélt senki a nagymamájával/nagypapájával azokról az időkről? Vagy ott mindenkinek olyan jól ment - akkor is???

Szúrófény 2011.11.17. 13:02:37

@Kara kán:
Valóban a Tanácskormány újra tudja mozgósítani a tömegeket a haza védelmére és katonai sikereket ér el! De ha a munkások a parasztok megvédik az ország integritását, akkor továbbra is övék kell maradjon a hatalom, mert a katonai siker legitimálja őket az ország további vezetésére is! Tehát a magyar uralkodó osztály inkább lesz a honvédő háború árulója (Julier Ferenc, Horthy Miklós, Bethlen István, Teleki Pál grófok) mint saját osz¬tályérdekeinek ellensége.
A számszerűen és stratégiailag fölényes helyzetben támadó Vörös Hadsereget a vezérkar főnöke, Julier Fe¬renc gonosz árulása kergette vesztébe. A hadrendet, az "ordre de bataille"-t Julier a bécsi Pokorny csoport útján eladta Bethlenéknek. Ők azonnal átadják a végzetes katonai titkot tartalmazó írást Cunninghamnek, s ennek pecsétje alatt Pallavicini Alfonz gróf angol futárigazolvánnyal bevitte Szegedre. A román hadvezetőség tehát az Antant tisztek közvetítésével már a támadás megkezdése előtt 36 órával ismerte a Vörös Hadsereg haditervét. De Julier nem elégedett meg az egyszerű árulással. Rendelkezéseivel, a hadműveleti irányítással megkönnyítette a románok helyzetét és lelkiismeretlenül vesztükbe vitte a magyar katonákat... A hadsereget ezzel az árulással Teleki Pál és Julier kelepcébe csalták. A vereség elkerülhetetlen volt... A történelem ítélkezni fog: Horthy Mik¬lós, Bethlen István és Teleki Pál grófok, Julier Ferenc és társai méltó utódai a negyvennyolcas muszkavezető mágnásoknak. Nemeskürthy István Édes Erdély 116. o.

Kámasuka 2011.11.17. 13:04:22

@bájgúnár: Szóval nehidd el hogy azért ilyen alacsony a béred mert szar melós vagy.Ha ez így lenne akkor nemkeresnének négyszeres,ötszörös bért kűlföldön dolgozó kőművesek,orvosok,ápolók.Jólenne hamár felnőnél és kicsit elgondolkodnál.Saját kis fejed után mennél.Talán boldogúlnál is.

---Mint írtam 9 millió magyar nem beszél érthető nyelvet, tehát max. feketemunkásnak jó kint.

---4-5szörös bérrel ugyanott vannak ott ahol fél millió euró egy lakás/ház. Sehol.

---Köszönöm aggódásodat, egész jól megy a szekér.

bájgúnár 2011.11.17. 13:06:12

@BenFranklin: .Németeknél,osztrákoknál egyre több magyar dolgozik.Van olyan benzinkút ahol minden alkalmazott magyar.És a tulaj megvan elégedve velük mert jóldolgoznak,nemlopnak és megbízhatóak.Igaz ott kint nem 65-70 000ft ot keres hanem 1500-2000 eurót.

GGG77 2011.11.17. 13:07:48

@BenFranklin: Tudod mit? Szarok a lakástulajdonra, ha nem kapok fejfájást a rezsiköltségektől.
Nem egy ismerősöm van, aki itthon a szüleinél tengődött, se kocsi, se jövőkép. Kimentek, van lakás (persze, bérlemény, de ott az ingatlantulajdon a felső tízezer privilégiuma), van kocsi, nem lesznek rosszul a villanyszámlától és még nyaralásra is telik.

Kámasuka 2011.11.17. 13:07:50

@newtehen: Butaság, 50 fölött max. oroszul beszél minden 10.ik ember, amivel elmehet a p*csába, és minden második ember 50 fölötti. A fiatalok között, főleg az egyetemet végzettek között jobb a helyzet ezért jobban is keresnek.

Angliában, Franciaországban adott a világnyelv, ráadásul nem ő akar elvándorolni vagy több fizetést keresni, szóval nem neki kell alkalmazkodni.

bájgúnár 2011.11.17. 13:08:24

@BenFranklin:
Gondoltam.Mert telihassal kurva okosnak képzeli magát az ember.

Démonmac1 2011.11.17. 13:11:37

A Vona nem büszkeséget élesztget bennem, hanem sajnálatot és szánalmat. Nem kérek az ötleteiből. Nem vállalok szellemi közösséget szélsőségesekkel, abból mindig csak a baj van, meg lehet nézni hova jutott az ország...

insert random 2011.11.17. 13:12:22

@Kara kán: "Horthy nem volt hibás a Don-kanyarért"

Akkor ki is volt a hibás? Ugye tudod, hogy Horthy a kassai bombázás miatt személyesen döntött, hogy hadat üzen a Szovjetuniónak. Korábban Hitler jelezte neki, hogy nem várja el Magyarországtól, hogy az oroszok ellen harcoljon. De Horthy nem fért a bőrébe, ő neki háborúznia kellett, és ilyen nevetséges indokkal hadat üzent, a parlament megkérdezése nélkül. Ennek lett egyenes következménye a doni katasztrófa.

Kámasuka 2011.11.17. 13:14:18

@bájgúnár: Igaz ott kint nem 65-70 000ft ot keres hanem 1500-2000 eurót.

Én nem vitatom ezt. A bére itthon is és kint is a szegénységre elég, ha ott kellene megélnie belőle(városi lakás min. 300ezer euró), az OK, hogy itthon jól megél, de ez addig megy amíg az osztráknak nincs kedve ott dolgozni mert a semmittevésért is többet kap. Ha megnő a munkanélküliség kint vagy gazd-i gond adódik, a magyarok húznak haza mint a vadlibák.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 13:14:22

@BenFranklin: Kicsit meg van csavarodva a gondolatmeneted, de nem én foglak most kisegíteni ebből, Sok sikert hozzá! :-D

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2011.11.17. 13:16:03

@DillingerEscapePlan: Aha és ez a retorika mivel különb mint amit ostorozni kívánsz?Csak szólok semmivel.Ez az itt-ott utaztam Bp.-ééén butanácit láttam, mát a szdsznek sem működött, inkább menj le a Taktaközbe vagy Ózd környékére a rivós reménységeitek közé...

bájgúnár 2011.11.17. 13:16:25

@DillingerEscapePlan:
Okoska milyen versenyképes szaktudás kell egy szalagmunkához? Német AUDI gyárban miért több a melós bére mint a magyarban.Mindkettő ugyan azt a betanúlt monoton mukafolyamatot végzi.Olcsóbban adják a magyar AUDIT?Nem !Nyereséges a cég?Igen!Akkor?

Kámasuka 2011.11.17. 13:16:31

@GGG77: Hát ha ez a legjobb alternatíva amit el tudsz képzelni akkor hajrá.

De 100%-ban a munkahelytől függeni örök rabszolgaság, pláne ha semmid nincsen. A kocsi mióta vagyontárgy?

Kassian 2011.11.17. 13:18:03

De ki a pöcsöm az a vona gábor?

Húsleves 2011.11.17. 13:18:18

@bájgúnár:
Csak nem azt hitted naívan, hogy azok, akik éjjel-nappal az előítéletek ellen ajvékolnak, elismerik, hogy a magyar nem rosszabb mint a többi?
Tudod, nem azok tehetnek itt a bajokról, akik szétlopták és lezüllesztették az országot, hanem az a nép, amelyikre már nyíltan ki is mondják, hogy genetikai alattvaló, szolgának született.

lyia (törölt) 2011.11.17. 13:20:28

@Kara kán:

Te nagyon nem érted a világot, ezért haragszol rá.

Igen, ugyanaz a dolgozó "Angliában" sokkal többet kereshet, mint itthon, ott ugyanis angol gyárban, angol vezetők irányításával, az angol közigazgatás által meghatározott keretek között zajlik az élet.

A multi pedig azért nem fizet többet nekünk, mert akkor nem lenne akkora a nyeresége. Lehet érte ezért haragudni, el is lehet zavarni, de akiknek a multinál megszűnik a munkahelye, azokat ki fogja foglalkoztatni?

Ennyi államtitkár-helyettest még az Orbán-kormány sem tud elhelyezni.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 13:20:44

@bájgúnár: ja hogy te szalagmunkásként akarsz jólétben élni? akkor szavazz a jobbikra, ha nyernek biztos minden szalagmunkás audival fog járni magyarországon.

bájgúnár 2011.11.17. 13:23:13

@BenFranklin:
A tőke meg olyan, hogyha sokan lesznek akik elvállaják a munkát ennyiért akkor hiába akarja többért elválalni az osztrák.Nemkap többet.Tehát vagy nemdolgozik vagy elválalja ennyiért is.Lassan majd ez a bér lesz náluk a minimálbér és azért fognak sírni mert stagnálni fog az életszinvonaluk.A béreket addig lehet alacsonyan tartani míg sok a munkára váró.Ha nincs kivel elvégeztetni a munkát akkor emelkedik a bér függetlenűl milyen a szaktudás.

Mr.Treeger 2011.11.17. 13:23:49

@Kara kán:
a dolog egyszerű. én azért nem ismertem a nagyapámat mert elesett a Donnál.
Akkor pedig Horty volt a vezető. pont.

lyia (törölt) 2011.11.17. 13:24:17

@bájgúnár: "Igaz történeted" egy tizenötéves szélsőjobbos városi legenda, semmilyen bizonyíték sincs arra, hogy ez megtörtént volna.

hexa 2011.11.17. 13:25:11

@béla a görög:

Én beszéltem szegény nagyanyámmal, és megerősítette, hogy jól ment.

Akár hiszed, akár nem, abban a korban bizony nem volt mobiltelefon az USA "nagyonművelt" demokráciájában. :) Sőt ott nigrókat akasztottak. Méghozzá nyilvánosan.

Mi pedig annak ellenére lettünk az egyik legfejlettebb európai ország 20 év alatt, hogy területünk -vele gazdasági lehetőségeink- nagy részét elvesztettük.

De ez mind-mind mellékes, hiszen 2011-ben ide olyan észérvek valók, hogy: "lőjük a dunába Vonácit, mer' nem teccik nekem, és amúgy is nááááci, meg fuj horrrttti". :D ROTFLMAO

Kámasuka 2011.11.17. 13:25:38

@bájgúnár: Német AUDI gyárban miért több a melós bére mint a magyarban.Mindkettő ugyan azt a betanúlt monoton mukafolyamatot végzi.

Mert ott kell laknia meg kajálnia meg fodrászhoz mennie stb. Annyit fizetnek hogy a dolgozó éppen ne mondjon fel, ott is meg itthon is. Minden managernek kutya kötelessége hogy a legolcsóbban végeztesse el a munkát. Nem az ő dolga hogy többet fizessen neked hanem neked az a dolgod hogy többet keressél. Keresni, ez a kulcsszó, és ez egy ige, úgyhogy aktívan.

kewcheg 2011.11.17. 13:27:31

@kvpsgb: Miskolcon történt a közelmúltban a dolog, hogy a legjobb hírű gimnázium nevét- ami Földes Ferencről, egy viszonylag ártalmatlanabb kommer bölcsészről lett elnevezve- az öregdiákok szerették volna "visszaváltoztatni" Széchenyire, mint 56-ban. Szavazás alapján maradt a kommer név,így a város fidesz vezetése sem merte megváltoztatni....no comment...

lyia (törölt) 2011.11.17. 13:27:49

@bájgúnár: Na, még egy, aztán megyek dolgozni, mert ebből nem élünk meg:

Nyugatra a legjobbak mennek ki: a bátrak, a kockázatot vállalók, az idegen nyelvet beszélők, a törekvők, a kuporgatók, a kíváncsiak. Annak idején ezek mentek Európából az USA-ba, meg lehet nézni, mit hoztak létre 300 év alatt.

Ilyen emberekből sajnos nincs annyi Magyarországon, hogy abból egy normális országot fel lehessen építeni.

bájgúnár 2011.11.17. 13:29:27

@DillingerEscapePlan:
Kösz.Ám ha olvastad az előző hozzászólásaimat akkor némi logikával rájöttél volna nem ebből éltem ésmár magam ura vagyok rég!Túl egyszerüen zárod le az érveléseket azzal hogy jobbikozol.Nem a politikai hovatartozásoddal vitatkozom hanem a bérekről .Sem nácizni sem komonistázni nincs kedvem.Ha értelmesen nemtudunk beszélgetni akkor azthiszem zárjuk le a vitánkat.

tusuanzen 2011.11.17. 13:29:49

ez a kurva Magyar történelem hogy változik...

aki komcsi volt most liberális, aki nemzeti érzelmű az náci,

tusuanzen 2011.11.17. 13:30:53

@lyia: azért a torontói romákat nem ide sorolod ugye:)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.17. 13:32:52

@tusuanzen: De legalább a nagy köpönyeg forgatással tisztára söprik a damaszkuszi utat. :)
Lehet, hogy ezért is van ekkora szmog?

Kámasuka 2011.11.17. 13:33:10

@hexa: Mi pedig annak ellenére lettünk az egyik legfejlettebb európai ország 20 év alatt, hogy területünk -vele gazdasági lehetőségeink- nagy részét elvesztettük.

Mondjuk ez azért erős túlzás, még ha bizonyos dolgokban egyet is értünk. A dualizmus végén volt Mo. a legközelebb a nyugathoz, ami azt jelentette, hogy megelőztük a görögöket, portugálokat és megközelítettük az olaszokat. Ez volt a maximum, a mintaországoknak soha a környékén sem voltunk.

Húsleves 2011.11.17. 13:35:32

@tusuanzen:
Nem, ő Kertész Ákosra gondolt, aki az Amerikai népszavában hirdeti a magyar nép genetikai alsóbbrendűségét, és az ilyen kommentelőkből mint ez, látszik, hogy ez nem kirohanás volt, hanem így is gondolják. "Megyek dolgozni" alatt egyébként valószínűleg azt értette, hogy átmegy egy másik blogra, a hajléktalanokért és a magyarok által megfélemlített romákért ajvékolni.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 13:35:41

@bájgúnár: de hiába vitatkozol bárkivel egy ilyen kapitalista gazdasági berendezkedés mellett a bérekről, egyszerűen ilyen a világ. lehet ellene lázadozni csak sztem kb felesleges. és ez nem fog semmilyen tüntetésektől vagy akármiktől, mondjuk a jobbik hatalomrajutásától vagy államadósság-fizetés megtagadástól vagy akármitől változni, max egy nagyobb méterű tömör vasmeteortól.

bájgúnár 2011.11.17. 13:35:52

@lyia:
Mennek ki olyanok is.Viszont kérdezd meg a franciákat,olaszokat,kanadaiakat vajon tömegesen ilyenekkel találkoztak e?Amerika meg pénzel csábitotta ki a koponyákat.Ha ismernéd amerika történetét akkor tudnád bűnözők,kalandorok,szegények voltak az első telepeseik.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 13:39:48

@bájgúnár: sztem amúgy a vadkapitalizmusnak még igencsak az elején vagyunk, ez még sokáig, akár évszázadokig is tarthat, teljesen leamortizálva az emberi értékeket, kultúrát, valszeg két vagy több osztályra - alsóbbrendű dolgozók, felsőbbrendű pénzesek - tagolva a társadalmat, stbstb. ezt nemfogja tudni egy ország, sőt, leginkább semmi megállítani egy világháborún vagy egyéb kataklizmán kívül.

Stenonis 2011.11.17. 13:43:26

A jobbik vesztett egy szavazót...

Soha a büdös életbe nem szavazok olyan pártra, aki egy áruló, esküszegőt tekint példaképének...

bájgúnár 2011.11.17. 13:44:47

@lyia: Résztvettem ezen urak fogadásán és megbeszélésén.Mást lehazudtolni az én korosztályomban neveletlenség sőt sértés.Nálatok megszokott.Több tiszteletet.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 13:46:21

@Húsleves: Jobbik? Sok párt kapaszkodik a buta emberek hátán felfelé.

Húsleves 2011.11.17. 13:46:42

@bájgúnár:
Az első telepesek indiánok voltak, akiket a talpraesett zsenik kiirtottak. Annyira talpraesett zsenik voltak, hogy Afrikába mentek emberekre vadászni, akiket láncra verve, ütve dolgoztattak, mint az állatokat, közben a felsőbbrendűségüket hirdetve, és most példaként állítva elénk az eredményeiket. Szerencsére nem álltak meg ezek a kiváló koponyák Amerikánál, hanem tönkretették a többezer éves Kínát és Indiát, napalmmal meg vegyifegyverrel taroilták le Vietnámot, manapság meg csőbombával, helikopterről röhögcsélve irtják az arabokat, Guantánamón kínoznak embereket a végtelen tolerancia jegyében.

Kámasuka 2011.11.17. 13:46:53

@bájgúnár:

Múltkor volt egy riport a TVben. Egy amerikai fiatalember jött Bp-re. Csak úgy. Kaphatott volna munkát vmelyik multinál mint öltönyösrabszolga. Ehelyett vett egy furgont, és elkezdett mobil kocsimosással foglalkozni. Pedig magyarul 1-2 szót tudott csak. Pár év múlva készült a riport(4-5), a csókának szép háza volt a zöldben, magyar felesége, most már magyarul is tud.

Kérdezték tőle milyenek a magyarok? 1.pesszimisták 2. várnak a sült galambra 3. a szájuk éjjel-nappal jár

Érted ez neki olyan váltás volt kb. mintha Laoszba költözött volna annyira vágják Mo-t az usákok.

Peetee 2011.11.17. 13:50:00

Ez is olyan mint a zorbán.
Az egyik 8évig készült a kormányzásra, mostmeg hibát hibára halmoz, mert egy nagy kamugyár volt 8évig, hogy "mi tudjuk mit kell tenni".

A másik meg folyamatosan vonulna, masírozna mostmár 3198 magyar településre is akár, de hogy ott; a nagy bevonulás után mi a bánatos nagy büdös lóf@szt akar csinálni, (a cigányok meg a zsidók kiírtásán kívül) arra még nem derült fény!!!
Tényeket, gyakorlati tetteket Gáborom, ne csak hangzatos propagandát!!!!

Húsleves 2011.11.17. 13:50:01

@Lakásfelújító Feri:
Nem tudom melyik párt tagja Kertész Ákos.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2011.11.17. 13:50:59

Üzenem az otthoni hegyeknek:
a csillagok járása változó.
És törvényei vannak a szeleknek,
esőnek, hónak, fellegeknek
és nincsen ború, örökkévaló.
A víz szalad, a kő marad,
a kő marad.

bájgúnár 2011.11.17. 13:51:18

@DillingerEscapePlan:
Jómagam csak azt próbáltam érzékeltetni, hogy nagyon leegyszerűsitve torz érv az, hogy azért ilyenek ma a bérek nálunk mert szar a gazdaságunk.
Mi fogja azokat a jólmenő üzemeket,cégeket rávenni arra hogy a magyar fizetéseket közelitsék a nyugati bérekhez?Merthogy maguktól nemfogják az biztos.Ha nemirták volna elő a minimálbért akkor mais 30 000ft ért dolgoznának sokan.

Kámasuka 2011.11.17. 13:53:40

@Peetee: a nagy bevonulás után mi a bánatos nagy büdös lóf@szt akar csinálni, (a cigányok meg a zsidók kiírtásán kívül) arra még nem derült fény!!!

Okosan csinálják, nézd meg a Gyöngyöspatai eredményeiket.

Persze a pestieknek ez nem sokat mond, csak hát ők nincsenek 2 milliónyian sem.

Kámasuka 2011.11.17. 13:54:51

@Húsleves: A shalom alejkum pártnak...:D

bájgúnár 2011.11.17. 13:55:22

@DillingerEscapePlan:
Sokszor jómagam is azt érzem mindegy ki vezeti a vonatot amikor vakvágányon van!

Kámasuka 2011.11.17. 13:57:48

@bájgúnár: Szerintem nem érted az összefüggéseket.

Nagyon szar a gazdaságunk, el van adósodva mint a szar miközben 2 ember tart el 8 másikat. Először a kamatokat kell fizetni, a munkabér utána jön. Ez a cégeknél is így van.

bájgúnár 2011.11.17. 14:00:41

@Húsleves:
Talán feltünt hogy a második világháború óta amerika az aki folyamatosan háboruzik azóta is.Nem véletlen.Hadiipara mozgatja a gazdaságát.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:02:58

@BenFranklin: Pedig már az eszkimó is tudja, hogy először a kutyák esznek, mert ha ők nem dolgoznak, akkor az eszkimó is éhenhal.
Hány válságon kell még átesni, hogy ezt a bölcsességet a "kapitalista" is megtanulja?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:07:08

@bájgúnár: "Hadiipara mozgatja a gazdaságát. "

Meg a zsákmányolt javak, olcsó nyersanyagok...

Vajon hol tarana Amerika 450-es dízel és 410-es benzinárakkal? Kb ott, ahol mi. Minden lehalna.

Zárójelben megjegyzem, ha pld Amerikában kibontasz egy amerikai zászlót, akkor az átlag még tán tiszteleg is Neki, itt meg ha kibontasz egy magyar zászlót, vagy lenáciz egy alul művelt faszkalap, vagy az aktuális karhatalmi erőszakszervezet kezd zaklatni.

bájgúnár 2011.11.17. 14:07:10

@BenFranklin:
Te nem érted.Nekünk ami gazdaságunk van az mind nyugati kézben van.A mi gazdaságunk majdnem nulla.
AUDIT hoztam fel de a MERCEDES gyárat is említhetem.Ráadásúl ezek acégek a mi adónkból őrűlt állami támogatást kaptak.Nos ezeknél a menő cégeknél miért maradnak el a bérek?Azért mert megnézik minden évben hogy a régiójukban milyenek a bérviszonyok és ahoz képest állapitják meg az emelést.Ha nyomottak a bérek akkor keveset adnak.Sosem viszonyitják a hazai béreiket a magyarországihoz.

Kámasuka 2011.11.17. 14:11:47

@newtehen: Hát a válságokból nem a kapitalisták szoktak nullásan kijönni. Sőt most nagy kaszálás van, Pesten már 15 milláért mennek a nagy, 80-100 nm-es belvárosi lakások, amik 3 éve 25be kerültek. Akkor vette meg a sok kutya devizahitelre, most meg az eszkimó kp-re, a feléért, hogy 5 év múlva ugyanannak a kutyának passzolja le a duplájáért.

Akkor ki a hülye?

Kámasuka 2011.11.17. 14:12:59

@newtehen: Svájcban, Portugáliában 500, Szlovákiában 460 a benzin, mégsem sírnak mint a fürdős kurva.

bájgúnár 2011.11.17. 14:15:38

@newtehen:
Nemzeti büszkeség nélkűl nincs talpraállás.Hát ezért náciznak ha emlegeted ezeréves múltunkat,hagyományainkat,mondáinkat.Ha fáj hogy elrabolták országunk nagy részét ha emlékezteted őket erre a nagymagyarország térképével,történelmi zászlajával.Ha lobogtatod a magyar zászlót házadon.Ha kikéredmagadnak amikor egy cigány miatt lopós magyarnak titulálnak.Megvan a forgatókönyv hogyan nyomjanak térdre.Hála az égnek ezmár egyre nekezebben megy nekik.
Na most énis beálltam a náci jobbikos csürhébe:))

Kámasuka 2011.11.17. 14:15:44

@bájgúnár: Ráadásúl ezek acégek a mi adónkból őrűlt állami támogatást kaptak.Nos ezeknél a menő cégeknél miért maradnak el a bérek?

Ezek a cégek a valóságban jobban fizetnek itthon mint az itthoni konkurencia. A kinti bérekhez hasonlítani ezt nettó butaság.

DillingerEscapePlan 2011.11.17. 14:20:31

@bájgúnár: amíg feladsz egy álláshírdetést és 3ezer önéletrajz érkezik rá kétnapon belül addig semmi.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:22:58

@BenFranklin: Hogy a példádnál maradjak:

Nehogy azt képzeld, hogy a "kutya" azért vette meg a 25 milliós lakását devizahitelre, mert egyszerűen "hülye".

Hanem mert:
-Nem volt Zsebben 25 millája
-Az akkor politikai/pénzügyi elit egymással karöltve b@ta át a palánkon, hogy nyugodtan vegye fel azt a hitelt.

Ez nem hülyeség/nem hülyeség kérdése.

Mondjuk viszont, ha továbbgondoljuk: Az eszkimó csíkszeme akkor fog elkerekedni, amikor rájön, hogy őt is ugyanúgy b@ta át a jelenlegi pénzügyi/politikai elit, és kiderül, hogy a 15 milláért "jóbefektetésnek" megvett 25 millás házat nem hogy 10 milláért nem tudja majd eladni, hanem fizethet rá évi 750,000 Ft ingatlan adót is! :-D

TiZ 2011.11.17. 14:23:43

Bakker! Ha így nyomul a Jobbik, lassan már a páleszt sem ihatom úgy ahogy akarom.
Pohár a kézbe, és köszöntő.
- Ahogy Kun Béla mondta, be a szervezetbe!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:26:05

@BenFranklin: Akkor máshogy mondom, hogy Te is megértsd:
Vajon mit Tenne az amerikai közép(!)réteg, ha annyit keresne, amennyiből két tank benzin kijön?
(Mármit azon kívül, hogy felnyomnák a sörétes puskát azoknak a faszparasztoknak az ánuszába, aki fűrdőskurvának nevezi őket, ha ezért szólni mernek...)

@bájgúnár: Na majd megkapod mindjárt a magadét, csak figyeld. :-D

kewcheg 2011.11.17. 14:29:41

@BenFranklin: a szomszédomban lakik egy bácsi, közelíti a százat.A felvidéken született, két vh. között Csehszlovákia cseh részén a Skoda műveknél tanulta ki a vasas szakmát.Amit ő mond, azt elhiszem.'45 előtt Csehszlovákia,ahol élt Magyarországhoz képest maga volt a liberális demokrácia.Nálunk szarházi dzsentrik vitézkedtek cselédlányokkal, meg dölyfös intézők nyúzták a zselléreket, addig "odafent" a rendőr az utcasarkon fegyver nélkül állt,az volt a dolga hogy segítse a polgárokat,senki nem félt tőle, ellentétben a mi kakastollasainkkal.A Skoda műveknél egy jó szakmunkás annyit keresett, amennyit arányaiban ma a nyugaton keresnek.Ezzel nem azt akarom mondani hogy Horthy kormányzó rossz ember volt, szerintem egy jóindulatú vezető volt, még biztosan segíteni is szeretett volna a népnek, de nem volt könnyű a feudalizmusból,urambátyám világból egyből polgári demokráciát csinálni, ez kb. mostanra sikerült volna, ha a háború után ő marad.Egyébként, mint katona és hadvezér, meg tengerész, szerintem biztosan elsőrangú volt, amellett jóképű volt, művelt és udvarias,jól táncolt, sportolt,több nyelven beszélt, tehát ma nyugodtan lehetne belőle egy köztiszteletben álló közt. elnök..:))

Kámasuka 2011.11.17. 14:32:49

@newtehen: 15 milláért "jóbefektetésnek" megvett 25 millás házat nem hogy 10 milláért nem tudja majd eladni, hanem fizethet rá évi 750,000 Ft ingatlan adót is! :-D

vagy nem.

Addig marad kisember a kisember, amíg a gondjaiért a főnökét meg a kormányt okolja. Kérdezd meg a miniszterelnököt v. a céged tulaját, tuti nem azt gondolta hogy így/úgy átb*szták, szegényke! Ez az önsajnálat okozza hogy a jobbágy állandóan átbassza magát. Senki sem kötelezte hogy 25milliós házra vegyen fel hitelt, most meg a 15 millásra nem meri felvenni, mert biztos össze fog dőlni a világ, hisz az újság is megírta! Aki nem tud önállóan gondolkodni csak a nyájjal abból soha semmi nem lesz(még ámerikában sem).

2 tank benzinnél meg azért sokaknak többre is tellik. Szerintem.

hexa 2011.11.17. 14:33:09

@BenFranklin: Most azt mondják, hogy merjünk kicsik lenni (azok is lettünk). Akkoriban kicsiként mertünk nagyok lenni. Óriási különbség és ez a mentalitás meghozta a gyümölcsét. Persze rend is volt. Valójában a renddel kezdték.

Kámasuka 2011.11.17. 14:36:56

@kewcheg: Van benne valami, de ne hasonlítsd a cseheket(mert a szlovákokra ez nem vonatkozik) hozzánk, hagyományosan sokkal iparosodottabb társadalom, ezáltal sokkal több polgár volt(+ 3 millió német a 10ből), nagyon erős beágyazódottság a német gazdaságba, kultúrába stb. Inkább a lengyelekkel vagyunk sorstársak.

Kámasuka 2011.11.17. 14:42:03

@hexa: t azt mondják, hogy merjünk kicsik lenni (azok is lettünk). Akkoriban kicsiként mertünk nagyok lenni. Óriási különbség

- igen ez így van.

v. jókormányzósember 2011.11.17. 14:45:51

Híjjnye!

Nno- elsűdlegesen is- én aszt mondanám, foglalkozzunk csak valami magyar szervezettel.

Hejszen, hun (! nagyon hun! sűt, még maghiaros "warrior" is lehet!) van a magyar szó abban, hogy

jobb ódali
i fjúsági ö
k örség? Sehun, ejgaz? NNa, akkor a magyaros dógot meg is tárgyaltuk!

S, annyi a gyökér, hogy (ha mán a gyökerekhez akartok menni)-hogy ha ugyi, az alapításkor nem vót fontos a magyarság, akkor ugyi, valami sunyi kozmetikázással meg mán ne tegyük hozzá!

Nem is beszélve kamerad:

staudt,
kepli- hát milyen társaságot alapítanak ezek?
Há' legföljebb gmbh-t! Hát!

NNa, ides gyermekeim, szóval, foglalkozzunk csak valami magyar dologgal, ne ilyen svábbal, vagy mivel!

Aggyon az Isten-

több józan észt!

VJK

UI: Arról meg nem is beszélve, hogy ott lent(! ld. cím) lesz ezen személyeknek a helye, mert erőssen oda tartanak most! Úgyhogy, ez csak egy jóslás lehet, hogy míg az átlagember a Menyországba jut, addig az illen félék meg az elszabaduló... Jó utat, ides gyermekeim! De,azt ne feledjétek, hogy ha a mocskot mígis elhagynátok, még akár a Menyországba is lehetne jutni! De ahhoz meg kő változni! Nízzítek csak meg a "Bíbor és feketé"-t!)
UI:

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2011.11.17. 14:46:40

@kewcheg: feudalizmusból polgári de,okráciát? omfg lmfao te miről beszélsz???
google a barátod és a törikönyvek is . . .

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 14:50:10

@BenFranklin: Szerintem a véleménykülönbségünk oka, hogy más környezet van körülöttünk.

Pld: Téged 90%-ban olyanok vesznek körül, akik nem beszélnek nyelvet. Engem nem.
Én ha kimegyek a Moszkvatérre (tudom, Széll Kálmán), és leszólítók egy munkáért sorba álló vendégmunkást, rájövök, hogy magyaron kívül beszél tótul és románul, azaz 3 nyelven beszél!

Ez furcsa mód nem mondható el a multik idelátogató topmanagereirõl, aki elvárják, hogy a titkárnõ is folyékony angolsággal válaszoljon, mivel õk nem tudnak máshogy.

A "bunkó magyarról" akkor most ennyit, jó?

Akkor a döntésekrõl. Felénk az emberek az alapján hoznak döntéseket, amit tudnak. Amit a felelõs állami és pénzügyi vezetõk mondanak Nekik. 2006-ban épp a pannon puma ugrotta át a dübörgő gazdaságot, ma pedig az ingatlanadó megszavazásáról harsog a hírek.

Lehet, hogy arra kell esetleg gondoljak, hogy az általad oly okosnak tartott "eszkimó" egyszerűen más hírek birtokába jut, mint egy kiváltságos réteg, míg az ostoba "kutya" valahogy téves információkkal van ellátva..
Persze ez biztos nem így van, mert akkor ez csak szimpla spekuláció volna, ami ugye kizárt...

A két tank benzinnel igazad van, tévedtem, lehet, hogy egy pedagógus béréból kijön két és fél, három is...

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 14:50:13

@Húsleves: Az USA a világ legnagyobb agresszora. Háború nem dúlta földjét. Ahol olaj van, ott Ők is jelen szeretnének lenni. Köztudomású hogy Izraellel jó a kapcsolatuk. Izrael most Iránt tartja veszély forrásnak. Ebből még sok baj lehet.

Kámasuka 2011.11.17. 14:51:19

A világgazdaság kb. 100 éve csak nő és nő. Voltak válságok, kicsik nagyok, de a generális hosszútávú tendencia növekvő. Az eddigi válságok idején is megírta a zujság hogy vége a világnak ne vegyetek ingatlant féláron, és az eddigi konjunktúrák idején is megírta a zujság hogy most lehet ám f*sza ingatlant venni alacsony törlesztőre(a duplájáért).

Csak hát a zujságírók ált. fixes vagy jutalékos ALKALMAZOTTAK. Magyarul fingjuk nincs róla hogyan müködik a pénz.

Húsleves 2011.11.17. 14:51:26

@Lakásfelújító Feri:
Iránnal kapcsolatban stílszerűen úgy is fogalmazhatnánk, hogy "olaj a tűzre".

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 14:52:15

Eltűnnek a hsz-ek. :(( Biztos itt is működik már a cenzúra. :))

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 14:54:34

Csak nehogy megégjen minden abban az olajból rakott tűzön.
Tudna valaki mondani okosat a nálunk működő multi cégek befizetett adóforintjairól? Sehol se találok infó, pedig a kugli a barátom...

bájgúnár 2011.11.17. 14:54:43

@BenFranklin:
Hát ezt nagyon nyögve veszem be.Nálunk amikor még négy multi dohánygyár volt jelen a béreiket nagyon egyszinten tartották.Egymást figyelték.Szerintem még megis egyeztek.Nemvolt itt konkurencia harc bérkérdésben.Piac felosztás érdekében igen.

Kámasuka 2011.11.17. 15:00:23

@newtehen: Ez furcsa mód nem mondható el a multik idelátogató topmanagereirõl, aki elvárják, hogy a titkárnõ is folyékony angolsággal válaszoljon, mivel õk nem tudnak máshogy.

Miért ő keres munkát vagy örülhetsz hogymegtisztelt a jelenlétével? Érted a különbséget?

A vendégmunkás külföldi, én magyar áp-okra gondoltam.

az általad oly okosnak tartott "eszkimó" egyszerűen más hírek birtokába jut, mint egy kiváltságos réteg, míg az ostoba "kutya" valahogy téves információkkal van ellátva..---pontosan, de leginkább kutat az infók után. Nem ül a zujsággal hogy 'megmontam Kati, hogy összedől a világ, most is ingatlanadót akarnak, ne vegyünk lakást!-holott lehet hogy annyi van mögötte, hogy a befektetők szeretnének még 10% áresést. Hányszor lengették már be az ingatlanadót, és hányszor nem lett?

A két tank benzinnel igazad van, tévedtem, lehet, hogy egy pedagógus béréból kijön két és fél, három is...---most nem leszek túl népszerü, de amikor pedagógusnak ment akkor ezt nem tudta? Mert van más munka is.

Kámasuka 2011.11.17. 15:03:13

@bájgúnár: Nálunk amikor még négy multi dohánygyár volt jelen a béreiket nagyon egyszinten tartották.Egymást figyelték.Szerintem még megis egyeztek.----világ legtermészetesebb dolga. Az a kérdésem, hogy csak keseregni szeretnél vagy kész vagy tanulni és elfogadni, hogy a világ ilyen, és ebből kihozni a legjobbat?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 15:06:09

@BenFranklin: Jól van, nem feszegetem én ezt a dolgot tovább. Megmondtam. Az a különbség, hogy máshol állunk, ezért látjuk másnak a dolgokat.
Mások vesznek körül minket. Téged műveletlen, lusta,sipákoló emberek, engem művelt, szorgalmasak.

Csak aztán tudod. Madarat tolláról...
Szóval én be is fejezem a barátkozást, további szép napot!

Kámasuka 2011.11.17. 15:11:06

@newtehen: Igazad van, biztos sok körülötted a pedagógus..:))

Közbiztonság Szilárd 2011.11.17. 15:11:36

Jaja, Horthy kurvára megérdemli, hogy szobrot, utcát, kurva anyját kapjon.

Végül is csak pár millió magyar halála szárad a lelkén.
Meg az ország lerombolása.

Kurva jó magyar ember volt.

Húsleves 2011.11.17. 15:13:31

@BenFranklin:
A világ nem ilyen. Amerikában az ilyeneket szarrá büntetik kartellezésért. Nem csak árkartell létezik. A kartell a piacgazdaság egyik legnagyobb ellensége, épp a lényegét veszi el.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 15:18:06

@BenFranklin: Nem tehetek róla. Nem csak a családomban vannak, még az anyósom is az.. Nagy teher ez, hidd el. :-D

Viszont hogy kicsit segítsek helyre tenni a dolgokat, az amit itt írtál:

"lehet hogy annyi van mögötte, hogy a befektetők szeretnének még 10% áresést. Hányszor lengették már be az ingatlanadót, és hányszor nem lett?"

Azt úgy hívják, hogy ingatlanspekuláció.

Ha ehhez az állam is asszisztál, akkor az pedig simán túlmutat a szervezett bűnözés keretein. És itt nincs olyan, hogy "utánamegyek az információknak". Vagy súgnak, vagy nem tudod mi lesz. Mint ahogy pld most Te sem tudod, - ellenére annak, hogy magad jól informáltnak állítod be - hogy lesz-e ingatlanadó, és ha lesz, mennyi...

Kámasuka 2011.11.17. 15:21:16

@Húsleves: Aham. És azt minek neveznéd hogy 1 azaz 1 magánbank(FED) adja kölcsön a pénzt az USA kormánynak kamatra(holott minden normális országban a bankóprés állami monopólium)- amit a polgárok fizetnek vissza?

Milyen piacgazdaságról beszélsz?

Competition is a sin. - John D. Rockefeller

Kámasuka 2011.11.17. 15:25:21

Azt úgy hívják, hogy ingatlanspekuláció.

-@newtehen: És ha ezt a szót meghallja egy pedagógus, lefossa a bokáját? Bocs de ezt a világot nem éppen a tanárok kedvencei vezetik.

Ha ehhez az állam is asszisztál, akkor az pedig simán túlmutat a szervezett bűnözés keretein. És itt nincs olyan, hogy "utánamegyek az információknak". Vagy súgnak, vagy nem tudod mi lesz. Mint ahogy pld most Te sem tudod, - ellenére annak, hogy magad jól informáltnak állítod be - hogy lesz-e ingatlanadó, és ha lesz, mennyi... ---- ilyen a világ, és én a meglévő világból, nem egy elképzeltből hozom ki a legjobbat.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.17. 15:30:38

@BenFranklin: Erre nem nagyon tudok mit mondani.
Mint mondtam van egy furcsa csavar a gondolkozásodban, de engedd meg, hogy én ezt most így elengedjem, majd más kibogozza Neked.

"És ha ezt a szót meghallja egy pedagógus, lefossa a bokáját?"

Nem, ez is pld egy lényeges különbség a környezetünkben. Pld mi az ilyesmit egy külön mellék helységben végezzük, és nem nagyon beszélünk róla...

bájgúnár 2011.11.17. 15:32:20

@BenFranklin:
Mennyi idös vagy fiacskám?Sértés nélkűl kérdem!A világ nem állandó a világ változik.Az emberek változtatják és teszik olyanná amilyen.Ha tetszik nekik akkor marad egy darabig ha nem akkor változtatnak.Én elég sok ilyet megéltem.Fogadd el, hogy vannak nálad bölcsebbek.Megéltem a felszabadulást,Rákosi etársat, 1956-ot,Kádár etásat Cucializmus bukását,20 éve átélem és tapasztalom a módszerváltást.És tudatom veled ami most történik az megint egy nagy változás előszele.És nemkell elfogadni a világot ha az szarúl működik.Ezt nevezik FEJLŐDÉSNEK!

Húsleves 2011.11.17. 15:39:17

@BenFranklin:
Azt annak nevezném, hogy amit szabad Jupiternek, azt nem szabad a - nem Jupiterek halmazának. Amiről te beszélsz, az - bár mindannyian tudjuk hogy úgy van - hivatalosan nem létezik, a FED egyszerűen az amerikai jegybank, rájuk is ugyanazok a szabályok vonatkoznak, csak történetesen a dollár a legelfogadottabb "világpénz", blabla, lehet nyomni a liberális rizsát, ki tudják ők azt habratyolni. Amikor a keresztapa kiirtotta maga körül a konkurrenciát, akkor már a rendben érdekelt, mert a következő csak ő lehet.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.17. 15:44:03

@BenFranklin: A hiteleseket egyáltalán nem tudom sajnálni. Felnőtt emberek ugyebár? Vagy nem? Az eszközkezelő is nagy szar csak. A 6 szobás házakat ha megveszi, a bedőlt hitelesek visszabérelhetik potom pénzért, nem a piaci árért. Biztos van a lakás mellé. bérelt autó is. De sok ember nem tudna lemondani a luxusról.

mement 2011.11.17. 15:46:19

Jobbik a videki tanulatlan proszto parasztok partja, de az hogy egy olyan embert emelnek peldakepuknek aki a 20 szazad ket legkataszrofalisabb magyar vonatkozasu esemenyei kozul az egyikert 100% felelos, az nagyobb hazaarulas igy 2011 ben, mint amirol Karolyi valaha is almodhatott volna.

Kámasuka 2011.11.17. 16:00:22

@bájgúnár: Van ami nem változik, és az az aranyszabály.

'Akinél az arany, az alkotja a szabályt.'

Kámasuka 2011.11.17. 16:04:17

@Húsleves: hivatalosan nem létezik, a FED egyszerűen az amerikai jegybank, rájuk is ugyanazok a szabályok vonatkoznak

Miért ne létezne hivatalosan. Hivatalosan egy részvénytársaság, a tulajdonosai ismertek.

Ugyanazok? Ezt nem értem. A kongresszusnak, a szenátusnak vagy az elnölnek nincs beleszólása a FED ügyeibe.

A Federal szó meg sima megtévesztés, annyira Federal mint a FedEx.

Húsleves 2011.11.17. 16:11:30

@BenFranklin:
Úgy értettem, hivatalosan nem fogják szimplán kijelenteni amit te, hogy az egy monopólium.

Húsleves 2011.11.17. 16:13:36

@BenFranklin:
A te érvelésed is pont ezt támasztja alá:
"A Federal szó meg sima megtévesztés, annyira Federal mint a FedEx. "
Az nem számít, hogy tudjuk, hogy nem igaz. Azt is tudjuk, hogy Irakba az olajért mentek, és embereket öltek halomra, de attól az hivatalosan nemzetközi békemisszió volt.

Kámasuka 2011.11.17. 16:29:36

@Húsleves: Nem kell semmit sem kijelenteni, attól még az.

A szocialista párt sem jelenti ki, hogy a globáltőke első számú szekértolója, az szdsz sem(2002 utáni), hogy a körúton belüli és budai zsidók szakszervezete, attól még az.

Húsleves 2011.11.17. 16:38:28

@BenFranklin:
Úgy látom egy ideje már elbeszélünk egymás mellett, úgyhogy összefoglalom:
Amerikában nagyon szigorű kartell ellenőrzés van, de - ahogyan azt nagyon jól látod - vannak akik felette állnak ennek (is).

Obama például állítólag írt anno egy nagyon odamondogató könyvet a hatalom felett álló, már Kennedy által is "háttérhatalmak"-nak nevezett gazdasági szereplőkről, ami miatt sokan gyökeres változásokat vártak tőle. Aztán elnök lett, és a többit már látjuk.

Kámasuka 2011.11.17. 17:21:42

@Húsleves: Naná, nem akart halott lenni, megvették stb. Nem is lehet ezért elítélni.

emzse3 2011.11.17. 22:25:13

@val: "45 év orosz megszállásba vezette az országot? Ezt hol tanultad? Egyetemen? :)"
Ok, nyertél, tényleg nem 45 csak 44 év. :-/
Bár ez mit sem javít HM megítélésében...
Vagy szted is tiszteletreméltó amit Horthy csinált??

laci0011 2011.11.20. 16:00:01

@Kassian: A pöcsöd nem fontos neked,akkor már nincs is miért élned vazze.

laci0011 2011.11.20. 16:03:49

@mement: A jobbik válasz az elit mérhetetlen impotenciájára,cselekvőképtelenségére,arroganciájára,hozzá nemértésére.Ezt kéne végre felfogni és nem szétlopni az országot,mondjuk.

laci0011 2011.11.20. 16:06:44

@Lakásfelújító Feri: Ne sajnáld őket,cserébe majd ők sem sajnálnak téged ha véletlenül elbaszol valamit és oda az életed,hehe.

laci0011 2011.11.20. 16:18:39

@BenFranklin: Ha Te érted ezeket a benzinárakat,akkor akár nemzetvezető is lehetnél,a mostani úgyis megbukott...

mement 2011.11.20. 16:36:14

@laci0011: A jobbik semmire sem valasz, a videki ketsegbeeset, leszakadt, muveletlen, tanulatlan, `keptelen`, duhos es indulatos emberek manifesztatuma.

Meghogy valasz az elit balfaszkodasaira... Ugyanmar:)

laci0011 2011.11.20. 17:06:37

@mement: Ha nem is érted attól még most állította meg 1 fal a kormányon lévőket,nem vették észre hogy a szembejövő sávra hajtottak fel az autópályára,és minden szembejövőt lehülyéztek.

laci0011 2011.11.20. 17:23:40

@mement: Abban ugy tünik egyetértünk,az elitünk balfaszkodik.A szélsőjobb nálunk mérhetetlenül gazdagabb országokban is bejut a parlamentbe,tehát nem lehet elintézni őket 1 pofonnal,mint nemzetvezetőnk gondolta,tehát a tagadás,vidékizés,tanulatlannak,műveletlennek,leszakadtnak minősítés megint csak inkább tájékozatlannak és elitistának hangzik.

mement 2011.11.20. 17:23:53

@laci0011: Azt akarod mondani, hogy realis alternativanak látod Vona 'Irani forradalmi gárda' Gábort, a Kedves Vezeto helyebe:)?
( mandiner.blog.hu/2008/10/24/az_irani_forradalmi_garda_vendegszereplese_ilyen_orszag_pedig_nincs )

Eppen most fenyegette be az orszagot (mar nem eloszor) hogy ha kell o van akkora demokrata hogy katonai erovel ragadja magahoz a hatalmat, mindezt ugy, hogy egy kulso megszallo erokkel kollaboralo felkegyelmu idiotat kiallt ki 20 sz. magyar vonatkozasu tortenelmenek csucsara.

Ez nem valasz semmire, (bar ketsegkivul jelzes erteku jelenseg) ez csak a csocselek manifesztatuma, akik a sajat feleiket is felkoncolnak, duhukben es fundamentalizmusukban.

laci0011 2011.11.20. 17:51:02

@mement: Azt mondanám hogy létező problémával nem magas lórol,zsigeri gyülölettel kellene szembenézni,csürhézni csőcseléknek leminősíteni bárkit lehet,de az még nem érv.Torténelmet írni meg sokféleképpen lehet,de szembenézni vagy elhallgatni az nem ugyanaz.

mement 2011.11.20. 18:01:08

@laci0011: Szeretem olvasgatni a csocselek.info kommentjeit, pont azert hogy ne latatlanba alkossak velemenyt, amikor rendezetlen duhos es indulatos emebreknek festem le oket.

Valtozatlanul olyan emebrekrol beszelunk, akik sajat honfitarsaik veret ontanak, velt vagy valos igazukert, ha kell bebortonoznenek, szamuznenek, vagy kivegeznenek midnen ellenvelemenyt, ellenlabast.

mement 2011.11.20. 18:06:03

@laci0011: 'Torténelmet írni meg sokféleképpen lehet,de szembenézni vagy elhallgatni az nem ugyanaz.'

Persze a tortenelemben benne a van a gyoztesek akarata, de talan szakmai alapon kene megkerdojelezni, nem politikai-erzelmi alapon, aktualizalni 80 eves emlekeket, ujraertelmezni, es ez alapjan fanatizalni, fenyegetozni, megbelyegezni.

laci0011 2011.11.20. 18:16:28

@mement: Maradhatunk annyiban hogy balfasz elitünk van,és van 1 csomó rendezetlen indulatos dühös ember akiket nagyon utálsz.A szakmaiság meg nemlétező fogalom ma kishazánkban.

mement 2011.11.20. 18:19:52

@laci0011: Nem utalom oket:) Fenyegetnek, meghozza gyakran eletveszelyesen, fegyveres harcot vizionalnak hazamba, az varosomba, a kis eletterembe, amiert evek ota gurcolok, es en ennek megfeleloen allok hozzajuk, es itelem meg oket.

De nem tenyleg nem utalom oket, megertem a duhuket, de a velemenyem nem valtozik.

laci0011 2011.11.20. 18:26:36

@mement: Lehet hogy akik idáig feltolták őket azok mostanára ellopták azt amiért idáig gürcöltél...

mement 2011.11.20. 18:36:43

@laci0011: Igen az eselyesen igy van, hogy elloptak a nagyreszet, akkor sem megoldas onerdeku hatalomakaroksagbol fanatizalni az arra fogekonyakat, es polgarhaborus keppe riogatni.

Sot nem is felmento indok, ha szavakon tul tettekben is megnyilvanul ugyanez.

laci0011 2011.11.20. 19:17:42

@mement: Szerintem akikről beszélünk,éppen kormányon vannak és nem tudják visszagyömöszölni a szellemet a palackba,vagy ami még riasztóbb további terveik vannak velük.

mement 2011.11.20. 19:21:50

@laci0011: Ehez semmi koze a fidesznek. Minden ember felelos a sajat tetteiert, ha a ostoba parasztja sajat testveret akarja oldokolni mert kilatastalan helyzetben van, ezert kizarolag o es a felbujtok a felelosok.

laci0011 2011.11.20. 19:30:37

@mement: nem látod vagy nem akarod látni a nyilvánvalót?Mindenesetre aki a homokba dugja a fejét az szabadon hagyja az ánuszát.

mement 2011.11.20. 19:42:36

@laci0011: De latom. En is eleg szarul elek itt a 'varosban', perspektivak nagyjabol nincsenek, a mozgaster erosen leszukult, megsem jut eszembe lemenni felgyujtani az egyik borsodi zsakfalut a gecibe, mert szerintem az ilyen falvakban elo emberek 50 evvel elmaradt mentalitasa az egyik, igen csak komoly gatja a magyar fejlodesnek.

Az hogy jogosan duhos a paraszt, az nem egyenlo azzal hogy jogosan fenyegethet barkit barmikor, ezt szavakon tul tettekben is kifejezze.

Amit a Jobbik muvel, de leginkabb Vona es a huberesei, az nyilt uszitas, mindenki ellen, aki nem odaado tekintettel, egyenritmusra veri a bakancsat a vezerszonok szavaira, megosztja es stigmatizalja a sajat honfitarsait, az egesz nemzetet hataron belul es tul, sokszor egyszeruen csak lako es munkahely alapjan. A polgarokat egymas ellen uszitani, fegyveres harcra buzditani, onmagaban surolja a hazaarulas fogalmat, mindezt krizis idejen, boven ki is meriti.

Szamomra ez a nyilvanvalo.

laci0011 2011.11.20. 21:59:49

@mement: Kár hogy nem látod a fától az erdőt,a jobbik a fidesz pajzsa nyugat felé,míg nem voltak addig nekik kellett magyarázkodni lapítani zsidó ügyben,ezért vannak,hogy a fidesz szalonképesebb legyen nyugaton.
süti beállítások módosítása