Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) Anglia (13) anglia (5) áradás (72) Argentina (4) Argentína (3) árvíz (12) Ausztrálai (3) Ausztrália (33) ausztrália (17) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) baleset (83) Baleset (4) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) Brazília (14) brazília (7) bulvár (5) Bundesliga (5) bundesliga (3) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) Donyeck (11) donyeck (5) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) egyesült államok (9) Egyesült Államok (16) egyetem (3) egyiptom (5) Egyiptom (4) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) fülöp-szigetek (5) Fülöp-szigetek (8) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gaza (4) Gáza (8) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) India (18) india (5) Indonézia (5) Irak (10) irak (3) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) japán (8) Japán (20) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) Kalifornia (12) kalifornia (6) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) Kijev (3) kijev (10) Kilauea (3) Kína (41) kína (23) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) Kutya (3) kutya (8) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) mexikó (5) Mexikó (10) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) németország (5) Németország (13) népszavazás (5) New York (13) new york (6) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) Olaszország (8) olaszország (4) olimpia (4) öngyilkosság (6) orbán viktor (16) Orbán Viktor (8) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) Oroszország (30) oroszország (15) orrszarvú (3) országgyűlés (3) oscar (3) Oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) Putyin (3) putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) szíria (3) Szíria (8) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) Thaiföld (4) thaiföld (3) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) Törökország (6) törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) ukrajna (29) Ukrajna (34) ukrán válság (4) ülés (3) USA (74) usa (31) utasszállító (3) választás (3) válság (4) vatikán (5) Vatikán (3) vélemény (3) Velence (5) Venezuela (3) venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) washington (7) Washington (3) zuhanás (3)

2012.01.05.

Megint nekimegy az állam a magánnyugdíjpénztáraknak

Címkék: politika selmeczi gabriella axa átvilágítás kehi magánnyugdijpénztárak

A Kormányzati Ellenőrzési Hivatal nyár óta folyamatosan végzi a magánnyugdíjpénztárak átvilágítását, ennek első szakasza zárult le most. Selmeczi Gabriella szerint miközben a pénztártagok egyéni számláján veszteséget írtak jóvá, addig saját maguknak jutalmakat osztottak, bónuszokat adtak, fizetést emeltek egyes magánnyugdíjpénztárak, mindezt tulajdonképpen a befizetett tagdíjakból levonva.  "találtunk olyan befektetési vezetőt, aki a válság csúcsán 23%-os béremelést kapott, illetve volt olyan pénztár, ahol 2009-ben másfélszeres, 2010-ben pedig háromszoros béremelést juttatott dolgozóinak az átlagfizetéshez képest”. Selmeczi szerint mindezt jogellenesen tették, mert ilyenre csak akkor lett volna lehetőség, ha "eredményesen kezelték volna a vagyont".

78 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr43522394

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Selmeczi Gabika: a népszerű 2012.01.06. 10:02:33

Selmeczi Gabriella mostanában sokat tesz azért, hogy a hazai internet legnépszerűbb mémje legyen. Sikerül is neki....

Trackback: Selmeczi: Nem kell betojni, a nigériai ex-miniszter fia megmenti hazánkat! 2012.01.06. 07:31:29

- Nem kell aggódnia többé a magyar családoknak, tegnap hajnalban netezgetés közben megtaláltam a megoldást! Magyarország nem szorul rá se az IMF-re, se az EU-ra ezután! - nyilatkozta Selmeczi Gabriella szikrázó mosollyal reggeli sajtótájékoztatóján. &n...

Trackback: Olajfa? Muhaha...! 2012.01.06. 02:43:09

A hétfő esti tüntetők között bizonnyal sokan voltak olyanok, akik abban bíztak: a demokratikus ellenzéki pártok hamarost összefognak. Nem vádolnám őket azzal, hogy megveszekedett realisták lennének. Muszáj őket türelemre intenünk – még mielő...

Trackback: Nyugdíj szőkítés 2012.01.06. 01:30:35

A szőke nő nyugdíjvédelmi kormánybiztosnak jelentkezik, melyhez kapcsolódóan néhány kérdéssel tesztelik a hozzáértését. Hogyan működik a magánnyugdíjpénztári rendszer? Azok az élhetetlenek, akik bejelentett munkahelyen dolgoznak, és annyira ostobák, ho...

Trackback: Selmeczi Gabika orvos látott mostanában???? 2012.01.05. 23:11:06

 Van olyan amikor az embernek klasszikus és humoros szólások ugranak be amikor egy cikket elolvas, Selmeczi Gabriella szóvivő "szenátor" asszony mai beszólására csak ennyi ugrott be:Laár András után szabadon: Mondja, Maga normá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenőke 2012.01.05. 19:23:24

"találtunk olyan befektetési vezetőt, aki a válság csúcsán 23%-os béremelést kapott, illetve volt olyan pénztár, ahol 2009-ben másfélszeres, 2010-ben pedig háromszoros béremelést juttatott dolgozóinak az átlagfizetéshez képest”
MOST VISZONT??
MOST VISZONT MINDEN RENDBEN VAN.
Ma már nem találtunk olyan befektetési vezetőt, aki a válság csúcsán bármekkora béremelést kap.
Így kell megszüntetni azt ami jogellenes - egy nagyobb jogellenes egyszeri, ámde pénzt, vagy... megoldással. OSZT JÓNAPOT! Maga nem oszt, mert nem játszik.
Kérsz egy kiflicsüccs?

This_is_Sparta (törölt) 2012.01.05. 23:19:51

Valamiért ez ugrott be:

Pelikán József: Mit mondott az ügyvéd?
Pelikán lánya: Azt mondta, hogy majd mindent megtesz.
Pelikán József: Mennyit kapok?
Pelikán lánya: Hát az attól függ, mert lehet, hogy csak pénzbírság, de lehet, hogy a legsúlyosabb, hát szóval halál. Tetszik tudni az a kérdés, hogy apukával példát akarnak-e statuálni.
Pelikán József: Micsoda? Halál?
Pelikán lánya: A statuálás a lényeg, mert aszerint kapja apuka a büntetést.
Pelikán József: Szép dolog. Mit mondott még az ügyvéd?
Pelikán lánya: Azt mondta, hogy majd ne tessék csodálkozni, ha ő a tárgyaláson igen súlyos büntetést kér.
Pelikán József: Kicsoda? A védőügyvéd?
Pelikán lánya: Igen, mert ha apuka kulák volna, azokból most sok van, de mert apuka párttag, ő meg párton kívüli, hát szóval szocialista jog, meg minden.
Pelikán József: Mi van a szocialista joggal? Gondolkozz csak!
Pelikán lánya: Hát a statuálás a lényeg. És hogy ne tessék idegeskedni.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.05. 23:26:39

Selmeczi Gabika átmegy a barátnőjéhez Julcsihoz és csodálkozva látja, hogy egy majom is van a lakásban. A majmot Julcsi Gézától kapta pár napra megőrzésre, amíg Géza elutazott.
Gabika: – De cukiiii! Kitől vaaan?
Julcsi: – A Gézától.
Gabika: – És miért nem védekezteteeeek?

inposztor 2012.01.05. 23:48:01

Sajnos az Ő szülei sem védekeztek

balance 2012.01.05. 23:54:19

A befizetésekből kapják a nyugdíjasok a juttatásukat. Ha ebből a rendszerből elkülönítenek egy részt, akkor dől az egyensúly. Tíz éve tudott, hogy tízszeres költséggel dolgozó pénztárak bedőlnek mikor kifizetésre kerül sor. Ezt előzte meg az állam beavatkozása.
Lehet ezzel vitatkozni, de majd amikor a most születő gyermekeknek kellene belépni a munka frontjára, na akkor lesz érdekes a nyugdíjkorhatár. 75-80év. Köszönet az Sza-desznek!

we 2012.01.06. 00:17:11

@balance: abszolút igazad van, én sokkal jobban érzem magam attól, hogy a megtakarításaim belekerültek az állami fekete lyukba.

Ez csak egy gumicsont... beszakadt a forint, dől a tőzsde, egekben az államkötvény kamat és a CDS. Egész európa arról ír, hogy elkúrtuk. Erre idejön ez a picsa és arról beszél, hogy a kirabolt pénztárakban volt vezető aki béremelést kapott? Felháborító!

Tavaly június végén a 1GBP 295Ft volt. Most mennyi? 390! 30%-ot vesztett a valutánk az értékéből. Miről beszélünk?

Mocskos spekulánsok!

Willy 2012.01.06. 00:19:54

Balance, tök jó hogy így elmagyaráztad nekünk. Vivát! Már csak azt kellene megosztanod velünk akkor a Fidesz miért a pénztárak megvédésével kampányolt, és ha 10 éve mindenki tuja, hogy nem életképes az elgondolás, akkor hogyhogy erre a Fidesz hatalom átvétel után 6 hónappal 2 hónap alatt jött rá? Vagy most mivan ? :)

Kandabula 2012.01.06. 00:23:04

@Selmeczi a buta, rusnya szőke nő!: ne akard már ezt mindenhol elsütni. Szégyellem magam helyetted is. Ha tudod, cáfolj. Ha nem tudod, fogd be szád. Érted, hogy mi a lényeg?

balance 2012.01.06. 00:59:52

We:a XIII. század óta fejlődő társadalombiztosítás 1938-ra kiegészült olyan haladó gondolatokkal mint a szolidaritás. Azt a denevért aki nem ad vért(kaját) az éhező társának, kiközösítik és legközelebb amikor ő éhezik- elpusztul.
A Fidesz nem hat hónapja tudja, de ez rajtunk segít? Majd az idő eldönti(vagy eldöntik) Magyarországon a háttér megértése és az összefogás segítene. A MAGYAR érdekek képviselete minden szinten.
A nyolcvanas években azt hallottam, hogy a Nyugat-Német a hazai terméket részesíti előnyben. Munkahely, adók-jó gondolat-nem?!

- Rendi - 2012.01.06. 01:03:07

@balance: Milyen tízszeres költség? A magánnyugdíjpénztáraknál megvolt a pénz, mostanra meg el lett költve.

makacs szennyeződés 2012.01.06. 01:06:19

@balance:
"Ezt előzte meg az állam beavatkozása."

Szoktál beszélgetni emberekkel?

Csak azért kérdem, mert ugye nagyon nem fogsz megharagudni az államoddal együtt, ha a legutóbb megmentett százezer ember, plusz még néhány százezer kiveszi tök véletlenül a következő 1-2 hónapban a pénzét a bankokból? (Már a maradék, aki eddig még nem tette meg.)

Tudod, csak mert meg lettek győzve, hogy ez őértük történt, és szilárd a bizalom, töretlen a jóakarat az állammal szemben.

(Mert az állam, mint tudjuk, nem ők, hanem a másik 52%.)

Ugye nincs harag?

azbest 2012.01.06. 02:05:54

@balance: sosem volt egyensúly. Éppen ezért évtizedek alatt fokozatosan kivonult volna az állam a nyugdíj rendszerből. De most jött egy nagyokos, aki pár hónap alatt elköltötte az évtizedes megtakarításokat. Aki mégis tag maradt az gyakorlatilag lemondott az állami nyugdíjáról (ettől függetlenül ugyanúgy levonja az állam a teljes összeget). Csakhogy az állam visszatartotta azt a negyedrészt is ami a pénztárba ment volna 14 hónapig. Most járt le ez az idő és erre jönnek, hogy meggondolták és örökre elveszik a jövőbeli megtakarítást is, aki meg nem lép vissza még most sem, attól levonják a teljes járulékot(adót), de mégiscsak 75%-os nyugdíjra lesznek jogosultak.

de igazából felesleges is magyarázni, tudod te ezt, csak hát téged ezért fizetnek hogy terjeszd a hazugságokat

hunpolgár 2012.01.06. 03:38:50

@balance: Te még a szolárium csirkénél is butább vagy, bár nem gondoltam volna eddig, hogy van attól lejjebb is.

Nekem szép hozamot produkált a nyugdíjpénztár , de persze volt olyan mint pl. AXA ami nem. Választani tudni kell. Mondjuk jobb lett volna ha a hozamot a nyugdíjas éveimben kapom meg.

Az állami nyugdíjban ugyanis nem lesz hozam, jó esetben azt kapod amit befizettél, ami akkor valószínüleg egy-két doboz gyufára lesz elég az infláció miatt, ha az olcsóbbikat választod. Persze ez is csak az optimista verzió, mivel valószínüleg az állam azt sem tudja majd akkor kifizetni ha a demográfiai tendenciák ilyenek maradnak.

Ugyanis ebben az állami rendszerben (ami pont ugyanaz mint a kommunizmusban) 3 dolgozó béréből tudnak levonni annyit ami elég 1 nyugdíjra (tudod a kb.: 30%-os levonás a béredből). Jelen helyzetben kb.: 3 800 000 dolgozónak kellene eltartania a cirka 3 millió nyugdíjast. A szomszédod segítséggel még te is ki tudod számolni, hogy közel sincs meg a 3-szoros szorzó, persze csak ha a szomszédod nem fülkeforradalmár. Ha az, akkor keres valami értelmes embert a számításhoz, tehát ne fidesz-szavazót.

A demográfiai helyzetből következik, hogy az állami nyugdíjra épülő rendszer nem tartható fennt, mert túl sok a nyugdíjas és túl kevés a dolgozó (befizető). 20 évvel ezelőtt ezért döntöttek úgy, hogy váltanak és jöjjön a magán nyugdíjpénztár, mert az előző rendszer nem tudná biztosítani a nyugdíjakat. Most ezt a 20 éves megtakarítást (is) felélte a bóvli kormány ők sem tudják megmondani, hogy mire ment el. (Az eladózottság ugyanis nőtt.) Mivel a demográfiai helyzet ennél már csak rosszabb lesz az előrejelzések szerint, ezért nagyon valószínű, hogy amikor te és többi bárgyú bürkeforradalmár nyugdíjba megy akkor nem lesz nyugdíja. Azt fogják neked mondani, hogy járni jár, csak nincs miből.

És akkor majd mehetsz hőbörögni a valamikori FIDESZ székház elé, csak addigra a fideszes komcsizó komcsik már rég valahol egy mediterán szigeten fogják élni a nyugdíjas éveiket abból a bár milliárdból amit tőlünk nyúltak le.

Hefe 2012.01.06. 04:05:49

es selmeci szenatorasszony ugy gondolja, hogy ez a nagy buzgolkodas a rendszer/kormanyvaltas utan megvedi majd ot a bortontol?

dark future · http://www.andocsek.hu 2012.01.06. 04:17:26

maradt volna inkább a mélytorkozásnál...

M_R 2012.01.06. 04:22:09

Civilizált országokban Selmeczi Gabika maximum a hamutartókat takarítaná a parlamentben....

dark future · http://www.andocsek.hu 2012.01.06. 04:35:54

@M_R: lehet hogy korábban itt is azt csinálta, csak a dohányzási tilalom bevezetése után kerestek neki más melót a patrónusai

Szamiz67 2012.01.06. 05:26:53

Nem tudok Selmeczi Gabriellára másként tekinteni mint egy bűnözőre, egy politikai bűnözőre, nem tudom tisztában van-e a téttel, amit a gátlástalan hazudozásával próbálnak elfedni.
Szerintem SG és a Fidesz összeteheti a két kezét, hogy ez egy ilyen mulya ország és ilyen döbbenetesen simán eladhatták ezt az Mnyp svindlit, mert amit az Mnyp-vel csináltak az elképesztő bűncselekmény a társadalom ellen.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.01.06. 05:34:11

@azbest: az allam soha sehol semmikor nem tud kivonulni a nyugdijrendszerbol...

röhögő 2012.01.06. 05:48:48

@hagyma: Van ahol be sem vonul, mert nincs nyugdíj rendszer. Igaz ilyen csak olyan aprócska, jelentéktelen országokban van, mint Kína.

sfi 2012.01.06. 05:53:44

@balance: No persze. Ezért volt az összes )kivéve a szolgálati nyugdíjas Pintért ugye) kormánytagnak magánnyugdíjpénztárnál a vagyona. Noha mind olyan korosztály, akiknek nem volt kötelező belépni. De ezeknek még azután is ott volt, hogy 2009-ben egy bizonyos korosztálynak már korábban megteremtették a visszalépést az államiba. Hogy hogy nem Matolcsy ott maradt például. Az állami nyugdíj az, amiből jó, ha egy fillért fogsz látni. És ezt ők pontosan tudják.

Exxit 2012.01.06. 06:14:45

Van egy család, ahol az okos anyuka javaslatára, a kislány 14 éves korától minden hónapban elraknak 1000 forintot, hogy mire eljön az esküvő meg legyen rá a pénz! (fehér ruha, sok vendég Mátyás templom)
Eltelik pár év és a család nehéz helyzetbe kerül. Anyuka munkanélküli lesz. A kis család összedugja a fejét most mit csináljunk? Adjuk el anyuka Audiját, ezáltal pénzhez jutunk, és a havi költségeink is csökkenek. Elég egy autó a családban! Anyuka erre kiveri a balhét, és elkezdi győzködni a gyerekeket, hogy ez nem jó ötlet, vegyék ki a bankból a megtakarítást. Azt mondja a gyerekeknek, ők zsebpénznek megkapják a kamatokat. 3:1 arányban apuka alul marad. Bankból ki pénz, vesznek rajta 1 kiló kenyeret, anyuka újabb arany nyakláncot. Jut a gyerekeknek is bőven fagyira. Miután fogytán a pénz, anyuka el kezdi szidni a bankot, hogy nem jól bánt a pénzével. Kevés kamatot adott, egyébként is az én befizetésemből emeltek bért a bankelnöknek, és lett 150 milliárdos nyereségük! Igazából a szavai két dologról terelik el a figyelmet:1, ha semmi nem változik, nem lesz munka helye, (válság alatt nem valószínű, pláne ha nem is keres), jövőre csak el kell adni a kocsiját, mert még mindig több a kiadás, mint a bevétel.
2, Mi lesz a a nagylány férjhez akar menni, miből lesz az esküvő fehér ruhával, sok vendéggel?

Nem a bankok lopták el az emberek pénzét, hanem szeretett kormányunk, és az ő egy agysejtű nyugdíjvédelmi biztosa a jövőnket!!A saját tehetségtelen slepjük gyarapodása miatt tönkreteszik az országot!

Rá Dios 2012.01.06. 06:17:42

Selmeczi fizetése, kocsija, kiszolgáló személyzete, no, az ám csak a kontraproduktív, indokolatlan, kidobott pénz!

M_R 2012.01.06. 06:19:31

@dark future: Bingo.... Pultoslány volt a budaörsi reptér mellett egykoron működő "Landoló" nevezetű büfében :)

hattyú 2012.01.06. 06:27:13

Selmecziről is a Gyurcsány tehet!

Piacbarát 2012.01.06. 06:38:33

csak egy apró kérdés...ez kétezerben nem tudták :DDDDDDDDDd muhahha

kormányzó 2012.01.06. 06:49:30

Egy közelebbről meg nem nevezett kereskedelmi hálózat vezetőit,régóta foglalkoztatja a következő kérdés: DE,Hová tűnt a KIFLI???

Exxit 2012.01.06. 06:52:58

Na ez jó kérdés!

Gusztustalannak tartom a Fidesz egész kommunikációját.
Ez a kurva ki áll a mikrofon elé, beszél hülyeségeket, egy olyan dologról amit soha nem fogunk megismerni, mert majd 150 évre titkosítják.
1, miért megy el ilyen rendezvényre egy darab újságíró is?
2, miért nem kérdeznek vissza?
Sőt alapvetően miért nem lehet kérdezni ezektől a nyilatkozó ferdítőktől?

A sok töketlen össze vissza beszélő kormánytag mellett, nincs egy tökös újságíró, aki szembesítené a mostani hazugságaikat az előző hazugságaikkal?

lettuce 2012.01.06. 06:58:43

Az mnyp megszüntetésével én egyetértek, de nem a fidesz valódi! okai miatt és főleg nem annak elköltésével. Korai volt Mo-n mnyp-t kialakítani. Sőt a hozamkifizetéssel sem értek egyet, hiszen nem mindenkinek érte meg annak idején átlépni a koránál fogva ( min. 20 év az ideális) és ők UGYANÚGY fizettek a tb kasszába.

Bruhahahahihihi 2012.01.06. 07:20:25

A kócósfogú..hugyagyú kiflizabáló vénasszony is ELTŰNIK HAMAROSAN A POLITIKÁBÓL !!!!!!!
Bármit ugat hülyeség!!!!!!

Budaphestie 2012.01.06. 07:32:53

Szegény buta ribanc. Még a börtönben is túljárnak majd az eszén a cellatársai.

Ő az a politikai báb, akivel BÁRMIKOR bármilyen ostoba hazugságot el lehet mondani. Olyan rossz ízűek ezek a (feltehetően mailben érkező) hazugságok, hogy lassan már csak egyedül ő az, aki lenyeli. Persze még azt sem érti amit mond, így néha (a láthatóan igen erős koncentráció ellenére is) rosszul is hangsúlyoz. :)

Báthory Ödönke 2012.01.06. 07:34:43

Tegnap hallottam, hogy meg kell nyugtatni a lakosságot: ne aggódjanak a bankbetéteik miatt, mert az erős kormány megvédi azt. Hol is hallottam már ezt a mondatot?

röhögő 2012.01.06. 07:41:04

@lapítotttop: A manyupokat akkor alapították amikor még mindenki hitt a tőzsdék és a világ pénzpiacainak mindenhatóságában, a fejlett világ gazdaságának stabilitásában. Ez mára szertefoszlott.

Budaphestie 2012.01.06. 07:42:57

@Báthory Ödönke: Ja igen, én is hallottam ezt tegnap legalább egy tucatszor. Különböző közéleti szereplők (még ellenzékiek és független elemzők is) ismételgették a tévében, hogy nem kell aggódni a bankbetéteink miatt.

Csak azt nem értem, hogy az elmúlt húsz évben sem kellett aggódnunk, mégsem mondták be a tévében naponta százszor.

Budaphestie 2012.01.06. 07:45:40

@BPHead: Ez olyan, mint amikor a 10 ezer méter magasan a pilóta azzal kezdi a mondandóját, hogy "Semmi pánik...."

kormányzó 2012.01.06. 07:46:26

@BPHead:
Ennyi pénzért,Te is szívesen lennél "buta ribanc". És ezt Nem kell szégyellned.
Börtön??? Naivság!-Ezt viszont szégyellheted!

Budaphestie 2012.01.06. 07:49:31

@kormányzó: Azt hiszem igazad van. Valóban nem vetül rá a börtön árnyéka. Ha pedig így van, akkor van az a pénz, hogy akár én is buta ribanc lennék. De ennyire koncentrálnom akkor sem kellene egy ilyen egyszerű szöveg felolvasásánál. :)

Sunsertes 2012.01.06. 07:59:15

Miért kell mindenkit hülyének nézni?
Melyik a jobb?
Öngondoskodás vagy szarok bele mi lesz x év múlva?
Miért fáj bevallani, hogy nincs pénz a kasszában?
A Bokros csomagot aZemberek benyelték, mert tudták, hogy szükség volt rá.
Elvették a mnyp megtakaritásomat, lesz belőle pl. új Fradi pálya.

Állítsuk meg a ......... 2012.01.06. 08:29:56

selmeczi in vitro mindenki végigment rajta gabika jobb lenne ha kussolna!
Most pofázik, amikor már mindenkit "kifizettek" a pénztárak?Én példul nem kaptam egy fillér reálhozamot sem.
Holt volt az elmúlt 14 évben a fidesz, miért nem vizsgálódtak a pénztáraknál?

A hozamomat is lenyúlta a fidesz-kdnp az egész tőkerésszel együtt, azzal zsarolva mindet, hogy nem kapunk majd állami nyugdíjat.
Milliószorosan fogom azt a befizetést visszavenni.

Parajpuding 2012.01.06. 08:31:25

Igen, a manyupok rosszul gazdálkodtak, dőzsöltek a pénzből. De! A zorbánék mit csinálnak?
A manyupokba önként tettük, a zorbánék pedig zsarolással elrabolták. Nagy különbség.
Mindenesetre a manyupos pénzemmel inkább fűtsék a székházat, minthogy ennek az aljadék bűnöző bandának adjam. SOHA! És nem tartok igényt ennek a rosszfogsorú ocsmány ostoba útszéli szolgáltató védelmére. Erre a kormányra egy buznyákot sem szabad bízni. Börtönbe velük!

Nevem Earl 2012.01.06. 08:32:20

Borítékolható volt egy ilyen "sokkoló" bejelentés Nyugdíjvédő Selmeczi Gabriellától, mivel így próbálják igazolni az államosítás jogosságát. Ennyi.

Kobo82 2012.01.06. 08:37:28

A nemzet szenátorának szólnia kellene férfi frakciótársainak, hogy ilyen hülyeségek helyett valami egészen mást adjanak a szájába. Tegnap láttam a nyilatkozatát, mely szerint a pénztárak a reálhozamok elvételéből adtak a dolgozóiknak juttatást. No comment.

ZX 2012.01.06. 09:09:46

Remélem börtönben végzi ez a mocskos tolvaj zsaroló banda.

meggyes alfonz 2012.01.06. 09:12:00

A pénztárak csak a működésre levont részből költhettek dologi kiadásokra, így ebből a 4,5%-ból kellett kigazdálkodniuk a munkabér emelést.

Ma kb. 3000 embernek nincs munkája, mert elküldték őket a nyugdíjpénztárakból. Valahogy erről mindig mindenki megfeledkezik.

Petya1977 2012.01.06. 09:12:15

Kíváncsi vagyok mennyi pénz van még abból, amit tavaly beállamosítottak a magánnyugdíjpénztáraktól ?!
Mert elvileg annak egy fillérig meg kellene lennie ! Ha nincs meg akkor át kell világítani Selmeczit, hogy hova dugta el ! :)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.01.06. 09:17:02

@balance: "Tíz éve tudott, hogy tízszeres költséggel dolgozó pénztárak bedőlnek mikor kifizetésre kerül sor. Ezt előzte meg az állam beavatkozása."

jól megelőzték a bajt MOL-részvény vásárlással, meg stadionépítéssel (többek között).

Etniez 2012.01.06. 09:23:15

@balance: Nagy tévedésben vagy!

A befizetett járulákok 4,5%-át vonhatták le maguknak költségként. Ebből a költségből üzemeltették az irdoaházat, küldték a számlaértesítőt, tartották fent az ügyfélszolgálatot, fizették az ügynököket és fizették a saját bérüket.

Kurvára átbasz titeket a Selmeci és nem veszitek észre. Ezt a költséget mindenképpen levonták, ez nem csökkentette a nyugdíjatokat.

Ők meg ne pampogjanak, mert a közpénzből működő, 20 éve folyamatosan veszteséges cégek vezetői minden évben 20-100 milliós jutalmakat kapnak. És nincs választási lehetőségem.
Pénztáraknál volt, ha valakinek nagy volt a működési költsége, átléphettél.
MÁV jutalmazással mit tudsz kezdeni?

Na mi újság, Wágner úr? (törölt) 2012.01.06. 09:24:09

@balance:
Kérlek, magyarázd meg, hova lett az mnypt-któl einstandolt zsé. Csak nem elvitte az árfolyam és a gyenge forint? Köszi, ennyit a tőzsdézésről. Időzíteni tudni kell, különben ejaculatio praecox.

Kettő, légy szíves, majd küldd el az első állami nyugdíjszelvényedet szkennelve, csak hogy röhöghessünk. Csak azt sajnálom, hogy veled együtt én is éhen fogok halni az állami nyugdíjból.

Pernahajder Viktor 2012.01.06. 09:27:37

Már mégis, ez a többségi csürhe mekkora fizu emelés kap folyamatosan, miközben épp mínuszba fordul a gazdaság?

belekotty 2012.01.06. 09:28:24

@Etniez: "A befizetett járulákok 4,5%-át vonhatták le maguknak költségként."
- Az ONYF és NYUFIG költségvetése 0.3 százaléka a kifizetett nyugdíjaknak. Az gyengécske tizenötszörös különbség.

Etniez 2012.01.06. 09:28:42

@hunpolgár: Pontosan tudják. Az elbaszott gazdaságpolitikájukra ment el.
Baromságokat csináltak (egykulcsos adórendszer a válság közepén, ez idáig kb 750. milliárdba került), a többit meg kifizettük az elkúrt gazdaságpolitika következményeként megemelkedett törlesztőkbe.
Így szépen átjátszották a nyugdíjvagyont a gazdagok és a külföldi bankárok kezébe.

És még ki sem fizettük a gazdagok lakáshitel kiváltásából keletkező büntetéseket, amiket nem sokára kiosztanak nekünk a nemzetközi bíróságokon.

Így előáll az a helyzet, hogy a szegények kifizetik a gazdagok lakását és béremelését, és ehhez még egy csomó hitelt fel kell vennünk, a nyugdíjvagyon felélésén felül.
Nem hittem volna, hogy van az MSZP-nél rosszabb, de úgy tűnik. Ja, és ezek is lopnak, nem csak elődeik.

Etniez 2012.01.06. 09:32:26

@belekotty: Igen, de az ONYF nem vezet egyéni számlát, nem fektet be pénzeket, stb.

ONYF-nek vagy egy listája, és arra elutalja az adott összeget. Ráadásul az általad linkelt szám is hamis, mert 0,7%. A nyugdíjpénztáraké lett volna 0,3%, ha nekik is csak ennyit kellene csinálniuk.

Rossz számokra emlékszel, nézz utána.

A 4,5% csupán pár száz forint, melyik bank vezet neked annyiért számlát? Persze, vannak nullás számlák ha 100.000 fölötti béred odamegy, de a nyugdíjpénztárak tagdíja jellemzően csak 5-7000 Forint volt....

Ne hasonlítsuk már a kettőt. Vagy ha gondolod, megkérdezheted az ONYF-et, hogy éppen mennyi van a számládon milyen hozammal :))
Azt hiszem jókat röhögnének az ügyintézők.

ZX 2012.01.06. 09:32:49

@belekotty: Te is a Matolcsytól tanultál számolni?

HerrBürgermeister 2012.01.06. 09:32:52

Selmeczit azért tartják, hogy a hülyeséget elszippantsa Orbántól a Fideszben.

Etniez 2012.01.06. 09:33:51

@Szamiz67: Tudja, hogy mit csinál. Az orbitális faszságokat mindig vele mondatják el, ne hogy a többi fidesznyik lejárassa magát.
Amikor a Szőke ribanc szólal meg, az vagy 100% vagy 50% hazugság!

Etniez 2012.01.06. 09:36:50

@Báthory Ödönke: Nem tudom, de pont 11 nap múlva veszem ki az összes pénzem.

Etniez 2012.01.06. 09:40:01

@Parajpuding: Mit dőzsöltek?

A nyugdíjpénztári dolgozók kevesebbet kerestek, mint a bankos vagy a biztosítós, hasonló munkakörben dolgozó társaik.
Általában 20-30%-al. Sőt, kevesebbet kerestek, mint bármelyik, hasonló munkakörben dolgozó ÁLLAMI alkalmazott.

Kurvára el vagytok tévedve. Nem kerestek rosszul a magyar átlaghoz képest, de agyon sem voltak fizetve.

Légből kapott dolgokkal dobálóztok, melyikőtök volt mnyp alkalmazott?

D(r). our 2012.01.06. 09:41:49

Vigyázat.
Megmondta.
Támadnak a brókerek. :)

ZX 2012.01.06. 09:42:55

@Etniez: Miért a többi szóvivívő igazat mond? Én még igazmondó Fideszest nem láttam.

Jofiu 2012.01.06. 09:57:01

Örülök, hogy ilyenek kiderülnek, legyen következmény. Örülök, hogy végre valaki komolyan gondolja a közös pénzek herdálásának következményeit. Nagyon helyes.
És ha ezzel megvagy - de inkább azonnal - lehet szépen rászállni az állami vállalatok és állami alkalmazottak manapság történt/történő bónuszkifizetéseire, fizetésemeléseire.
Rendben Gabika?
Sokkal több pénzt fogtok ott találni, sokkal de sokkal többet. Szépen rá is lehet ezt terhelni az érintettekre mint büntetés.
Esetleg bele lehetne szépen kukucskálni a gazdálkodás részleteibe is, mi minden olyanra költöttek amire nem volt muszáj.
Szóval hajrá.
Ha ezt végigviszed akár vissza is térhetsz a szemünkben a hülye képmutató picsa szerepből az átlagos senki szinjére. Szóval láthatod, megéri.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.06. 09:57:11

Nem kezeli, okozza a gondokat Orbán !!!

A legjobb az lenne, ha a kormány teljesítené az IMF és az európai intézmények elvárásait. Ez azonban egyben politikai vereséget is jelentene Orbán Viktornak és a Fidesznek, vagyis nem vehető biztosra a feltételek elfogadása.

Csapdahelyzetbe lavírozta magát Orbán Viktor és a kormány azzal, hogy nem hajlandó figyelembe venni az IMF, az európai intézmények és az amerikai külügyminiszter véleményét, ugyanakkor közvetve tőlük vár segítséget égető gazdasági problémáinak megoldására.
A helyzet lebutítódott egy egyszerű visszavonja-nem vonja vissza kérdéssé, ahol a nyilatkozatoknak már nem nagyon van tere. Önálló politikai és szakmai súllyal rendelkező miniszterek hiányában csakis a miniszterelnök tehetne valamit.
Ahhoz azonban már túl sokat hibázott és blöffölt az elmúlt időszakban, hogy pusztán a szava elegendő legyen.

Most mindenki arra vár, hogy lépjen valamit: mutassa meg vagy dobja el a lapjait, de legjobb lenne ha még időben távozna !!

Állítsuk meg a ......... 2012.01.06. 10:01:01

@Jofiu:
Szerinted a magánnyugdíj mióta közös pénz?
A Te magánvagyonod is közös?
Hajrá, megyek lenyúlom és elköltöm.

Aston Kanál 2012.01.06. 10:14:56

En szemely szerint kaptam realhozamot. Nem orulok, hogy fidesz lenyulta a penzem. Es azert annak ellenere, hogy a manyupok "eltozsdeztek" a penzt, egesz szep osszeget allamositottak. Es az a duma, hogy "talaltunk olyan befektetesi vezetot" szerintem gaz. "Olyat" mindig lehet talalni. Szamokat kerek! Mennyit? Tizbol egy? Tizbol tiz? Nem mindegy. Nem lehet am mindent a manyupokra fogni.

Dinkainka 2012.01.06. 10:35:36

Itt a tolvajok a kormányban vannak.Magánvagyont nyúltak le. Ahhoz képest folyamatosan hazudnak.
Eleinte azt, hogy nem volt hozam. Szabad választás volt.Persze, ők szabadon loptak.
A fideszes 13,14,15 havi jutalom az mi?
A BKV, a MÁV, az ügyészség jutalmai az mi?
A Fradinak szánt 5 milliárd, a felcsúti 3 milliárd az mi?
Hol van a FIDESZ székház ára?
Hol van Josiph Toth, hol van Kaya Ibrahim?
Próbálták eltüntetni a nyomokat, de még így is elég sok maradt.
Miért nem csökkent az államadósság?
Ha eladják a MOL-t akkor érik az elszámoltatás.
A rokonokkal együtt.

Dr Kangörény 2012.01.06. 10:36:32

Akkor Vámpírgabi nyomdokain haladva valaki az állami szervezeteknél is fizetett jutalmak miatt is fejlentést fog tenni?

A válság közepén jutalmazgatnak?

Etniez 2012.01.06. 10:37:23

@Jofiu: Ja. BKV, Volán, Máv, önkormányzatok. 21 éve veszteségsek, mégis minden évben fizettek jutalmakat. Ki pénzéből is?

De itt a gumicsont, bedobták. Hülye fideszisták meg ízlelgetik.

Idézek Bokros Úrtól:

"Az egészségügy és a nyugdíjrendszer területén sikerült a kormánynak minden korábbi reformintézkedést megfordítani és ellenreformok sorozatával ezt a rendszert teljesen elpusztítani. Legfontosabb ezek közül a magánnyugdíjpénztárak államosítása volt. A magánnyugdíjrendszernek nem az volt a lényege, hogy a privát szférába helyzetük át, ami addig kizárólag az állami újraelosztáson nyugodott, hanem az, hogy az egyén szintjén kapcsolat keletkezett a járulékfizetés és a majdan élvezhető járadék között. Így az emberek nem érdekeltek a csalásban, abban, hogy összejátsszanak a munkaadójukkal a járulékfizetés minimalizálásában. Ugyanis Magyarországon nemzeti sport az adócsalás. Jellemző szinte minden volt szocialista országra, hogy mindenki igyekszik a járulékfizetését minimalizálni, amikor pedig nyugdíjba megy, akkor maximalizálni a járadékot. Nem jön össze a fejekben, hogy a kettő összefügg. A magán-nyugdíjpénztári rendszerben automatikusan pénzügyi egyensúly van: csak azt lehet kifizetni, amit valaha valaki befizetett. Az egészségügyi rendszer és a nyugdíjrendszer reformjának is az a kulcskérdése, hogy van-e közvetlen kapocs a járulékfizetés és a járadék vagy orvosi ellátás között."

index.hu/kulfold/ep/2012/01/06/bokros_lajos_magyarorszag_nevetseg_targyava_lett/

glinolid 2012.01.06. 10:43:08

@hagyma: Maryvel, mikor léptek át a magyar nyugdíjbiztosítóba? Jó lenne, minél hamarabb, ovinak jól jönne a jó ropogós zöldhasú. Valamiből finanszírozni kell a fülkeforradalmat.

sas70 2012.01.06. 10:46:31

@balance:
Akkor miből volt reálhozam? Tudod mi az a reálhozam? Azt a hülyeséget szajkózod, amivel megettettek, mert nem értesz hozzá.
Arról már ne is beszéljünk, hogy az egész rendszer nem úgy lett kidolgozva eredetileg, mint amit az első Orbán kormánytól kezdve, Gyurcsányon át csináltak belőle.
Egész egyszerűen arról van szó, hogy elvették az emberek egyéni nyugdíjmegtakarításait, hogy átmenetileg befoltozzák a költségvetési hiányt, amit aztán eltőzsdéztek, mert most nagyobb a hiány, köszönhetően a szabadságharcos gazdaságpolitikának. Minden más, csak üres duma, hülye magyarázat, porhintés.

ZX 2012.01.06. 10:54:01

@pcr: Ostoba droid vagy. Magánvagyon, mivel mindenki a saját befizetéseit látta volna viszont, nem az unokáktól elvont lóvét. Így viszont mindenki jól éhendöglik majd. Mert nyugdíj az nem lesz köszönhetően ezeknek a majmoknak.

This_is_Sparta (törölt) 2012.01.06. 11:26:09

@Etniez: Becsülöm az igyekezetedet, de pontosan azoknak az agyatlan zombiknak próbálod észérvekkel és jogszabályokkal alátámasztva elmagyarázni, hogy mekkora baromságok folynak ki nyugdíjvédő Gabi néni száján, akiknek eleve szólt az "üzenet"! Ezért úgy gondolom, hogy itt nincs értelme hivatkozni se törvényre, se tényekre.

Azonban ma már egyre kevesebben gondolják, hogy a Manyupok "eltőzsdézték" a pénzt és ha nem is lettek volna, akkor senki semmilyen reálhozamot nem kapott volna tavaly, mert az állam a befizetett járulékokat egyből kifizeti a nyugdíjakra.

Emiatt azt sem értem, hogy a visszalépők miért csak a reálhozamot és miért nem a teljes hozamot vehették fel, hiszem az államnál sem az előbbi, sem az utóbbi nem képződött volna!

Én mindenesetre tag maradtam és maradok is, ha kell utolsónak, megragadva minden jogorvoslati lehetőséget, mert az én megtakarításomból nem akarom, hogy tőzsdézzen az állam (MOL vásárlás), futballstadionokat építsen, veszteséges állami cégek vezetőinek bónuszára költsék, vagy csak egyszerűen elmutyizzák!

Állítsuk meg a ......... 2012.01.06. 11:37:36

@ZX:
Nem tudsz olvasni?
Éppen erről írtam!

Jofiu 2012.01.06. 11:59:03

@pcr: Igazad van faszikám, rosszul fogalmaztam az elején, de ez rögtön be is dugította az agyad és nem vetted észre ez csak egy mellékes felvezetés lett volna a lényeghez? Hm?

Jofiu 2012.01.06. 12:34:24

@pcr:
Na jó, bocs.
De legközelebb tényleg a lényegre reagálj légyszi, nem az elrontott felvezetésre.

belekotty 2012.01.09. 10:09:41

@Etniez: A KELEN-ből tudnának neked számot mondani. Peched van, mert speciel értek a nyugdíjbiztosításhoz.
@ZX: Faszfejkém! oszd el a 4.5-öt 0.3-mal!

belekotty 2012.01.09. 10:12:58

@Etniez: Ja és az mnyp sosem foglalkozott mindazzal a nyugdíj körüli dologgal, amivel a NYUFIG foglalkozik. Mikor van az MNYP-nek az 50-es évekre visszamenő adatbázisa? A szociális jóváírásokat mikor kezelik az MNYP-k?
Kissé értek a NYUFIG informatikájához, amiről neked fogalmad sincs.
süti beállítások módosítása