A miniszterelnök szerint „le kell szerelni az ellenséges támadásokat”, mert Magyarországnak nincs szüksége arra, hogy „Európa mondja meg, hogy éljünk, erre itt a 10 millió magyar”. A kormányfő szerint békés, nyugodt, higgadt európai vitára lenne szükség, nem arra, hogy „Brüsszelből mondják, meg mit tegyünk mi magyarok”, mert ez csak az "európai gondolat ellenségévé tesz minket".
2012.02.10.
Orbán: nem ezt várjuk Európától
Címkék: eger orbán viktor frakcióülés fidesz–kdnp
274 komment · 6 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Fellélegezhet a Fidesz, megint van árok 2012.02.12. 11:12:18
Trackback: Bréking: kiderült, puncskísérlet volt Orbán ellen 2012.02.12. 11:01:21
Trackback: A suszterpuccs elődei: Catilina összeesküvése 2012.02.11. 17:54:24
Trackback: Európai Unió: klubcsapat vagy válogatott? 2012.02.11. 17:40:42
Trackback: A Kedves Vezető megpuccsolta saját magát 2012.02.11. 15:13:49
Trackback: Egymillió munkahely 2012.02.11. 10:15:32
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nick066 2012.02.11. 15:17:29
komplikato 2012.02.11. 15:21:18
Ki osztott "kokit és sallert"? Ki szart az asztalra az összes tárgyaló félnél?
Blogger Géza 2012.02.11. 15:32:53
balambher 2012.02.11. 15:47:10
gerdo 2012.02.11. 15:59:27
Fullánkos Algol 2012.02.11. 15:59:42
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.02.11. 16:01:36
Révén a nemzeti önrendelkezés egyetemes emberi joga amúgy is tiltja, hogy az egyik nation beleszóljon amásik nation belügyeibe, lévén az annak biztos rossz, mert emez a saját érdekeit szeretné érvényesíteni...
Ha egy idegen nation megmondja mit csináljunk... az biztos, hogy nekünk csak ártani akar...
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 16:10:16
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.11. 16:14:13
Lehet puffogni meg reménykedni, de ezek tények.
röhögő 2012.02.11. 16:24:28
Con Stormmal ne foglalkozzatok. Elmebeteg. Idézet egy blogból tőle:
"@röhögő: Hawkings multidimenzionális fizikai modelljének a filozófiai alapjait én dolgoztam ki, amit ő matekkal megtámogatott, és az elmélet egy könyv egy fejezetében meg is jelent évekkel azelőtt, hogy bejelentette mire készül...
Úgyhogy... ha le tudtam írni, a rezonancia dinamikáját a részecske reakció világnak, akkor hidd el tudom mit beszélek!
A magyarországi áltudományos életben sokkal több a dogma, mint az igazi valós világmodell...
A neutron mágnesesen és elektromos töltés szerint semleges, csak tömege és spinje van neki... a spinnek lehet 3 típusú rezonanciája ami alapján még be lehet sorolni... amint láttam valami debil ezt mosta össze maga a ezzel az állapotkategóriával...
magyarinfo.blog.hu/2011/06/25/gazdasagi_szabadsagharcunk_veget_ert#c13870162 "
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 16:24:48
Szerintem hagyjuk a múltbarévedést, mi sem vagyunk semmivel sem jobbak.
Odakint mint ha azt mondák volna, hogy ez az EU-val szembeni ellenállást segíti. Az biztos, ha ő tüzel fel ellenük a népet, kétszínű paraszt.
Amúgy meg rohadtul nem áll mögött sem 10 millió magyar (16 meg főleg nem).
Mária 2012.02.11. 16:30:32
"Ha egy idegen nation megmondja mit csináljunk... az biztos, hogy nekünk csak ártani akar..."
Cseppet se zavarjon, hogy az EU tagjaként a csatlakozáskor elfogadtuk a törvényeiket és azt, hogy a törvényeiket betartjuk.
Az "idegen nation" meg, amit írsz, egy baromság. Amellet, hogy kibírhatatlanul modoros :)
-JzK- 2012.02.11. 16:30:42
Azok a magyar nyelvet ismerő antimagyar emberek, akik arra használják fel nyelvtudásukat, hogy feljelentsék a gazdatestet, azt az országot, ahol élnek, azok épp olyan gerinctelen árulók, mint azok akik a sztálinizmus idejében feljelentették a szüleiket, amiért megszegtek valami ostoba kommunista törvényt.
Mária 2012.02.11. 16:33:44
Nem az "EU" beszél nyeglén és sértőn, legfeljebb "X" vagy "Y" képviselő stílusát tarthatja sértőnek valaki.
Ez a valai pedig semmi esetre sem a "magyar nép", legfeljebb Navracsics Tibor, vagy Orbán Viktor.
Mindenki beszéljen a saját nevében.
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.11. 16:37:22
Csak akkor minek erőltetni ezt a nagy "hozzád tartozom, hadd szolgálhassalak"-ot? Még ha valamilyen formában jól járnánk, legalább rövidtávon, de így?
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 16:40:00
liberális (LMP, MSZP): Hazaáruló, nemzetellenes, antimagyar, zsidó, buzi, sátánimádó, gyarmatpárti...
szocialista (MSZP): ugyan az mint a libsi csak még komcsi is (komcsi jelentés: komcsi)
konzervatív (FIDESZ): Magyar érdekek mentén kormányzó, szuverenitás felett őrködő, a jóságot és az ártatlanok védelmét megtestesítő igaz lovag.
Nemzeti érzelmű (Jobbik): Idegen gyűlöl, hazáját megvédő hős, de legfőképpen MAGYAR.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 16:42:51
sárkányfő 2012.02.11. 16:43:22
Hétvégén sem pihensz?
2012.02.11. 16:47:10
Igazad van! Szájer feljelentette az országot az EU-nál, és kérte a támogatások leállítását! Kiflicsücsök Gabika szenátorasszony feljelentette az országot az USA(!)-nál!
sárkányfő 2012.02.11. 16:47:20
"Ki a fasz az a..."
Vagy Brüsszelt a kommunista Moszkvához hasonlítani, na az aztán végképp sértő, sőt pofátlan hazugság lenne...
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.11. 16:51:01
2012.02.11. 16:51:21
De Kósa kimentette! Nem Orbán beszélt hülyeséget, akik hallgatták, mind félreértették. Az ország ellen indult "világméretű támadás"!
Hát már egy se normális?
zw007 2012.02.11. 16:51:56
2012.02.11. 16:53:31
Azért sose gondoltam ,hogy meg fogom élni, hogy a nacionalista, jobboldali magyarok az orosz után fognak sírni!
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 16:57:49
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.11. 16:58:26
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.11. 17:01:07
csak nem rákosi meg petergabor hos magyarok javaslatara?
Hohó60 2012.02.11. 17:07:34
Sunyi, aljas módon terjesztik a parttalan internacionalizmus, liberalizmus kártékony eszméit, és mindent el akarnak söpörni, ami akár gazdaságilag, akár ideológiailag ezt akdályozza.
Ha lesz amerikai mintára itt is szuperállam, akkor abban mi magyarok csak csicskások lehetünk. Az EU eddig is mindenben csak a velünk szemben állókat támogatta, lásd Benes-botrány, nyelvtörvény, állampolgárság elvétele.
Ezekhez egy szavuk sem volt. De az olyan nagyon fontos dolgokon, hogy a bírók nyugdíjba mennek, vagy sem, meg hogy Gyurcsányék embere legyen az MNB elnöke, hónapok óta őrjöngenek.
Szóval igaz az, hogy ez az EU-dolog nekünk nem jó így. Küzdeni kell azért, hogy az internacionalistákat háttérbe szorítsuk, ne a SZADESZMP-szemlélet uralja az Uniót, hanem az a nemzetek Európája legyen,
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 17:14:06
Ha pedig kicsik, jelentéktelen, kirekesztettek leszünk azt csak magunknak köszönhetjük. Most egy jó lobbival vergődés helyett elég sokat el tudnánk érni, csak ahhoz érteni is kellene a diplomáciához, nem csak a sikkasztáshoz és hazudozáshoz.
sárkányfő 2012.02.11. 17:16:45
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.02.11. 17:21:03
Tessen ebből engem levonni! Én örülnék, ha Európa mondaná meg és nem egy viktátor!
becike4 2012.02.11. 17:21:47
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.11. 17:25:58
laci_52 2012.02.11. 17:40:49
captain morgan 2012.02.11. 17:42:43
De nem vagyunk. Tudtommal Magyarország nincs a nettó befizetők között.
Persze értem én, hogy ciki volt lehajolni a szappanért. Meg benyalni meleg szarig.
Szerintem meg el sem kellett volna jutni idáig.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 17:44:28
Hohó60 2012.02.11. 17:45:34
Az Eu olyan nevetséges dolgokba köt bele, ami nyilvánvaló, hogy a van sapka - nincs sapka játék része. Egyértelmű, hogy politikai támadás zajlik Magyarország szuverén volta ellen.
A sikkasztás, meg a hazudozás nagy mestere rendszerszinten a SZADESZMP volt, Gyurcsány és társai. Gondolom, ezt senki sem vitatja, azt pedig hogy ennek következtében hová jutott hazánk, valamennyien láthatjuk, már akinek azért van a szeme, hogy lásson vele. Biztosan vannak a jobboldalon is csirkefogók, de ez nem a rendszerből következik.
@sárkányfő: még soha sem láttam a Kurucinfo-t. Én máshonnan tájékozódom. Állandóan hallgatom a Klubrádiót és nézem az ATV-t, mert ezekből a legkönnyebb tájékozódni: amit ott mondanak, annak tutti biztosan az ellenkezője az igazság.
Ha aKulvrádión bemoöndják, hogy süt a Nap, máris veszem az esernyőt...
2012.02.11. 17:48:08
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 17:50:41
2012.02.11. 17:52:38
Oszt ki akarja megszállni? Normális vagy? Itt van a nyugati tőke. Már évtizedek óta. Mi a faszt akarnának elvenni? Szuverenitást? Milyen szuverenitása van az országnak? Már a főnök ezt belátta, az IMF-nek pitizik, le vagy maradva egy ütemmel! Ja, nem kaptál frissítést a párt aktuális nézeteink című progiból? Hát kissé nagy a fejetlenség odafönn is.
Egyik nap még puccsolják Viktort, másnap már nem is azt mondta...Nehéz életed lehet. Ezt lekövetni!!!
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 17:52:57
2012.02.11. 17:54:41
Már várom, hogy hétfőn mennyit fog zuhanni a forint. Kósa megszólalt.
M&Ms (törölt) 2012.02.11. 17:54:48
v. jókormányzósember 2012.02.11. 17:56:12
NNa, há' Aggyon az Isten-
több józan észt! Höhöj!!! Sűt! hohoj- be ne t(h)ojj...! Ahogy aszta zén (nem) dakota (hanem magyar höhőj) nagyapám mondta a faluba'- szegín jó -
náci bácsinak!*
NNa, hátosztán a mi hectorunk (vagy vector? Fene esmeri ki magát ezeken az angolmán nevekön! Höhöj!) szóval, mán megint megtaláta szarva között a fejit! (Jaaj, nem a sajáttyát!- na, akkor a tőgyit! (de a' se a sajáttya vót! Hát, nízzük!!!! Höhőj!!!)
„le kell szerelni az ellenséges támadásokat”,
Ellencségecs támadács! Gyerekik! Minha bácstya elvtá'csat hallanám! Hújjúj! Gyünnek a békaemberek ics? :-))
mert Magyarországnak nincs szüksége arra, hogy „Európa mondja meg, hogy éljünk, erre itt a 10 millió magyar”.
10 miniló magyar??? hector! Há' a zerdélyiek? Mega felvidék? Ugyi?? Ej, ej, ides anglikán gyermemök! Látod, mán megin' nem magyar éccel, cívvel gondókodsz! Vigyázz! Basescu cimbit úgy pártó'tad 2009-ben, Tucsványferedőn, aszt neki laccsan "asztjónapot" ! :-))
A kormányfő szerint békés, nyugodt, higgadt európai vitára lenne szükség,
Húhújj! Mint navracsics bán Brükcelben, igaz? Hát, illen szípet míg íletemben nem hallottam!
Aszt, hector! Legalább szíp a menasszon? Mer', szegín Tiborusnak úgy elcsavarta a fejit, hogy cerelmet vallott néki a cobában, de mán pironkodva a többi fiúcska előtt mán nem ment! Impatencia, ejgaz? Ebben a korban... Ej, gyerekik! Hát, ugyi, ez csem megy, a Nockia es béintett, a Malévnak szárnyakat attatok (még csak szegín nagylakásos ( :-))) ) budáer gyoszi köszködik a nyöggggéssel (pedig, ugyi, annak nem jó a víge)... Cóval, gyerekik, hát ez csem ment, ugyi? :-)) Nem kék ezt a kormánzást erőtetni! Nem kicsikíknek való az! :-))
nem arra, hogy „Brüsszelből mondják, meg mit tegyünk mi magyarok”, mert ez csak az "európai gondolat ellenségévé tesz minket".
Hínnye, de okocs! Meg kék röguládzni ezeket a cúna brükcelieket! (Bár a csíszíni tervben, ugyi, meg azok öntik a penzet! Hihí!!! (Doktor úr, én olyan rossz cimborákkal vagyok együtt, kihasználnak!" "Hát mért nem hagyja ott akkor őket?" "Hát akkor ki fizetné a felesem?" :-))) )
Megactán, KI IS AZ AJRÓPAI NÍPPÁRT ALELNÖKE? (Ű maga! :-))) ).
"Doktor úr! Álmomban két macska voltam és egymással játszottam!" :-)))
NNa, ennit errű', gyerekik!
Aggyon az Isten-
több józanságot
- nacimentes- Magyarországot!
VJK
UI: Azok a volt (párt? :-)) ) tagok, akik meg ostba mód vagdalkoznak- nézzenek körül a bandájukban! A vezír kiss (vagy kisz :-))) )-es múltja, a kötél-pajtás hasonló előnevű kb-tagsága, paulczi bácsi otsh tagsága, szállodaip(!) vállalat (!) igazgatósága, john martonyi (:-))) ) párttagsága, r. hoffman mszmp (vagy fideszmp- ugye, mennnyivel jobban jön ki a lépés, meg a hangzás? :-)) ) tagsága, and satöbbi, and satöbbi. És arról még nem is beszéltünk, hogy az államosítás (by Metthew Rákosi- úgyszint ilyen műfaj. Bye-bye- nyugdíj- elloptak téged! :-))) Az "egy a jelszónk, a béke (menet)-ről nem is beszélve! (Ne) éljen a párt! VJK.
*Tívedísek elkerülíse vígett- szegínt (ig)nác-nak hítták! Hihíj! "Miért, mire gondót?"- ment az ummja thurman a reklájmban !!! :-)))
közlekedési bűnöző (törölt) 2012.02.11. 17:56:40
Merthogy mindenki simán rugdalja fel őket gazdasági és kisebbségi jogi szempontból is, mégis csak minket próbálnak megrendszabályozni.
Slota például minden további nélkül őrjönghetett a pozsonyi parlamentben és egy rakás ország nem tartja az előírt hiánycélt sem.
Hohó60 2012.02.11. 17:57:45
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 17:58:06
KISZ-Liberális-Konzervatív most transzformálódik át Nemzeti radikálissá, 8 év múlva már kommunista pártot juttat a parlamentbe. Az anyag nem vész el...
Mr. Waszabi 2012.02.11. 17:58:11
2012.02.11. 17:58:36
Csak figyeljük meg a logikát: üti OV az erősebbet, az fel se veszi. Namégegyszer! Semmi. Belerúg. Nana! Aztán amikor az erősebb azt mondja, hogy mostmár elég, mert nyakon váglak, akkor szemforgatva üvölti tele a világot: kérem! itt engem bántanak!
Magyarországhoz még senki hozzá nem nyúlt. Egyszer kiborul a bili...
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 17:59:52
2012.02.11. 18:01:21
Egyébként a belügyminiszterünk MSZMP tag volt. A politikai tanácsadója a miniszterelnöknek szintén.
Ja, a mi kommunistánk jó kommunista?
bgp 2012.02.11. 18:03:00
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 18:04:52
csárli hárper 2012.02.11. 18:06:26
2012.02.11. 18:07:45
Ja, akkor te voltál, akit láttam a hírekben, hogy strandpapucsban ment a boltba? Mutatta a CNN!
2012.02.11. 18:08:40
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 18:09:32
Hohó60 2012.02.11. 18:10:17
Mert azért más országok nem ilyen piszlicsáré dolgokban harsánykodtak ám. A csehszlovákok megmondták, hogy a Benes-gazság márpedig marad, és kész. Nem tudom, látod -e az ellentmondást. A magyarok hőzöngtek, butaságokat beszéltek lényegtelen kérdésekben, és ezért vízbe kartak fojtani minket hajnalhasadtakor. A cssz-ok meg a világ szégyenét jelentő gazsággal kapcsolatban kerek perec megmondták, hogy coki. És abból meg semmi sem lett.
Ha az EU 10.000-szer elítélte volna Szlovákiát amiért elveszik az állampolgárságot emberektől a saját szülőföldjükön, akkor utána egy-két percben lehetett volna beszélni magyar dolgokról is. No de hogy arról semmit, rólunk meg 10.000-szer, az minden gondolkodó embert fel kell háborítson.
Mellesleg Neked megköszönöm, hogy vitatkozol, érveket mondasz, nem pedig a másik ember személyét próbálod megsemmisíteni, amit túl sok ballibről itt nem lehet elmondani.
2012.02.11. 18:10:45
2012.02.11. 18:16:07
Talán ajánlanám figyelmedbe Magyarország közelmúltjának történetét: MDF , Kisgazda, Miép. Hogyan tűntek el? Ki szalámizta őket? A Szadesz???? Maszop?????
Mindezekkel együtt nekem az a véleményem, hogy ennek az országnak eddig a legtöbbet a szadesz ártott. Most a fidesz azért rendesen beelőz. Rosszabb, mint a maszop. Pedig azt hittük, azt nem lehet alulmúlni.
Többet vártam Viktortól.
2012.02.11. 18:17:15
sárkányfő 2012.02.11. 18:17:44
szép beismerés volt, elismerésem, nyilván nem volt könnyű. ezek szerint akkor téged láttalak azon a szép napos őszi délután esőkabátban, esernyővel, a lábadon gumicsizmával a körúton sétálni. éljen Viktor, ugye?
Endrődi Vanda 2012.02.11. 18:20:22
pernahajder Campbell 2012.02.11. 18:22:20
E nélkül még a végén elkezdenénk gondolkodni.
Ugye, ellenzék, az nagyon nincs, meg hülyén is venné ki magát, ha az elefánt küzdene életre-halálra a bolhával, hát lett EU. Ha nem lenne EU, akkor lennének a szlovákok. Mondjuk, szerintem ők lesznek a következők, akiket le fogunk győzni, pofakaratéban persze…
2012.02.11. 18:22:28
Ebben mélységesen igazad van. De ez nem jelenti azt, hogy most nekünk szabad rugdosni az EU-t(a nácizmus a németeknek köszönhető, az EU az összeomlás szélén, takarodjon az IMF, az oroszokhoz fordulunk, van élet az EU-n kívül is, stb).
Tudod, ha anyukád fejére öntöd a levest, és nyakon vág, nem mondhatod azt, hogy de az öcsi se ette meg!
Nem, azonos a súlya.
Hohó60 2012.02.11. 18:22:29
Máshol már írtam arra példát, hogy meg lehet változni: Nagy Imre. Egész életében tévelygett, de a végén emberré vált. Olyannyira, hogy a róla nevezett perben ő egyedül vallotta magát "nem bűnösnek". Mindenki más lényegében azt mondta, hogy őt megtévesztették a gaz ellenforradalmárok. Nem ítélem el őket, élni akartak. Más kérdés, hogy ez nem mindenkinek sikerült. De azért igazzá közülük csak egyedül Nagy Imre vált.
stanci 2012.02.11. 18:24:31
1./Nem az számít, hogí ki volt KISZ és MSZP tag, hanem az, hogy mit csinált.
Abban az időben egy értelmes okos ember nem vihette sokra, ha nem volt párt tag. Aki 45 év alatti, az semmit sem tud róla. Aki most is az élvonalban van, az nem is olyan h....e.
Butaság ezen rágódni!
2./Az országot az első 8 évben tették padlóra.
A privatizálás olyan volt, mintha idióták csinálták volna. Az utolsó 8 évbe/2010-ig/ meg a maradékot szórták a levegőbe a kis okosok.
Miután semmink nem maradt/talán a föld/ csak az önérzetünkre támaszkodhatunk. Vagy már az sincs?
3./Az üldözési mánia kellemetlen dolog, de aki figyelte az elmúlt fél évet, és ért is hozzá, az bizony észrevehette az ország elleni támadást. Ja persze ezt nem az EU csinálta.
Kérdés csak az lehet, hogy erről mikor és hogyan beszélünk.
Elfáradt a kezem, majd folytatom. Utólagos üdvözlet mindenkinek!
az
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 18:25:50
"Látjátok, mi megmondtuk, hogy egy agresszív, veszélyes nép ez" csak magunk alatt vágjuk a fát, és Viktor küldetéstudat ezen nem fog segíteni. Remélem ha nem is a CNN :D de valaki elmozdítja és egy diplomáciailag jobb képességekkel rendelkező ember ül a helyére (sajnos ebből nem túl sok jutott, GY.F. hasonló szinten van), mert most erre volna szüksége Magyarországnak, most lehetőségünk lenne valami sokkal nagyobbnak a részei lenn, a kislányos durci nem segít. Ámíthatjuk magunkat, hogy valaha nagy hatalom voltunk, meg fontos ország, de ez nettó hazugság, soha sem voltunk azok mindig is ki voltunk téve más országoknak, főleg a német nyelvűeknek. Ha szeretnénk elérni valami nagyobb szintre ahhoz szükségünk lesz másokra, mert egyedül nem fog menni, ha tetszik ha nem.
2012.02.11. 18:26:02
Hát igen. A szabadságharc arra megy, hogy szabad legyen a pénz útja a megfelelő irányokban.(úgyse mondom meg, milyen irányra gondolok!)
Nehogy az IMF beleszóljon, ki nyerjen egy tendert, mennyi legyen az ár, mit vegyünk meg nemzeti büszkeségből az ő pénzén!
2012.02.11. 18:31:30
Szóval a köpönyegforgatás az becsülendő erény fidesznyikéknél. (itt jegyzem meg, hogy nyugodtan szidd a kommunistákat, én sem szeretem. Azért nem tetszik a fidesz se)
Hohó60 2012.02.11. 18:32:05
Csak tudod, az általad írt példával szemben a helyzet más. Jogosan érezheted sértve magad, ha anyukád úgy üt fejen,hogy azzal viszont nem törődik (pedig látja), hogy közben öcsikéd a benzines kanna felét már szétlocsolta a szőnyegen, és most azon bosszankodik, hogy az a rohadt öngyújtó nem akar meggyulladni...
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 18:33:23
Hohó60 2012.02.11. 18:41:03
A nyelvtörvény és az állampolgárság elvétele úgyszintén eu-s állampolgárokat sújt.
@Könnyen elkaptuk, uram!: szerintem nem köpönyegforgatás, ha valaki a jó irányba változik. A "fidesznyikezés"-ben továbbra sem leszek partnered, nem szállok be abba az óvodás játékba, ahol vitapartnerünk személyét vesszük célba. Nagy baj?
Gatinho 2012.02.11. 18:54:30
linócsik 2012.02.11. 18:55:00
Ami ráadásul még súlyosbítja az elkeserítő helyzetet, az a hazugság..Már azt sem tudják, mit hazudjanak. Legutóbbi példák: Rogán úticélja Dubajban, a MALÉV--tönkretétele, Orbán-elleni összehangolt merénylet...
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 18:57:05
Pl.: Magyar állampolgár (Szlovákiában élő)EB-hez fordul mondván sérti a jogait a szlovák nyelvtörvény. Egyik szlovák párt ráugrik, magyarok által felbujtott, Szlovákia belső egyensúlyát fenyegető stb. egyből vissza lesz dobva. Ez szívás, de nem látsz bele vagy érzed, hogy ezek a dolgok nem csak negatívan de pozitívan is kihatnak rád., mivel nem tudsz róluk. Ha ez nem lenne a szlovákok már rég az EB-nél meg EP-nél vagy az Európa Bíróságnál lennének a kettős állampolgárság elmeszelése miatt, a szabadságharcos meg az elmúlt 1,5 Brüsszelben meg Strasbourgban töltötte volna.
debreceni.blog 2012.02.11. 18:57:42
Bihari Ernő2012. február 10. 11:52
Erre is csak a legnagyobbak képesek: csinált magának ellenzéket. Tarkóján fogja érezni Brüsszel „hideg leheletét” a ciklus végéig. Ha már itthon elszívta a levegőt a többiektől.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1653_orban_viktor_oriasi_ongolja_a_balfelsobe
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 19:04:01
Patreides · patreides.blog.hu 2012.02.11. 19:06:04
Talán inkább az EU nem ezt várta tőlünk, Viktor.
Mondjuk én pont ezt vártam Orbántól, de - gyakorlatilag - még Kéri "jó lesz az a kétharmad" László is lehülyézte azokat, akik előre csont nélkül megmondták, mi is lesz itt.
sárkányfő 2012.02.11. 19:12:33
Mindegy. A magyar kibírta a törököt, a tatárt, a ruszkit, szívós nép vagyunk. Kádár utódját, Orbánt már röhögve fél lábon állva is kibírjuk.
M&Ms (törölt) 2012.02.11. 19:14:20
Mária 2012.02.11. 19:15:04
"Merthogy mindenki simán rugdalja fel őket gazdasági és kisebbségi jogi szempontból is, mégis csak minket próbálnak megrendszabályozni."
Ez nem így van.
Csak amikor másokat figyelmeztetnek, arról nem a címlapon olvashatsz a magyar sajtóban, ha ugyan olvashatsz egyáltalán valamit.
ijontichy 2012.02.11. 19:19:40
Immár klasszikus.
De legyen kónbandita... akkor viszont a siker igazol. Jah, az nincs. Akkor hülye? Óh, igen!
Mielőtt ütök, minima megsaccolom, mekkora pofon néz ki a másikból, mert ha elsőre nem fog padlót, rosszul járhatok. Ez történt.
juliska1960 2012.02.11. 19:21:14
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 19:24:48
@juliska1960: 20 év luxus nyaralót :D
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 19:36:25
Itt annyi a specifikus, hogy ugyan azt a 2 márkát váltogatják csak mindig megújul a csomagolás és azt hiszik jobb lett. Majd megjelenik egy 3. agymosó aztán követni fogják azt, addig meg jó ez nekik, addig sem kell felelősséget vállalni.
zembertelen 2012.02.11. 19:39:37
Bühühühüüüüüüü!
Cúnya, cúnya EU-s bácsik, nénik!
Amit szabad a kisökörnek azt nem szabad a hatökörnek!(vagy fordítva?)
emem 2012.02.11. 19:41:30
komplikato 2012.02.11. 19:43:06
A nyelvtörvénybe és az állampolgárságba nem szóltak bele. Elsőbe azért nem, mert az EU-ban is csak ott lehet hivatalban használni egy nyelvet, ahol elér minimumot adott kisebbség, utóbbi meg belügy, amit az EU soha nem is fog szabályozni.
A Látó 2012.02.11. 19:43:10
Mi volt Egerben?
Öngyilkos és mazohista fidesznyikek találkozója a korbácsos emberrel?
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 19:43:11
komplikato 2012.02.11. 19:49:36
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 19:52:09
Mérges 1234 2012.02.11. 19:57:12
A cikk szerint, eddig körülbelül elfüstöltünk 4000 milliárd forintot, ami nem lenne baj, de az ország gazdaság rosszabb helyzetbe került, mint a szabadságharc előtt.
Mindeki érzi a bőrén, hogy rossazbul élünk, az ország teljesen elvesztette a hitelességét.
Nem kivánok más pártot, mert ők nyertek, de tényleg látni kell, hogy kevés jó mellett (családi adókedvezmény, Bm nyugdíjasok helyre rázása....., stb..), rengeteget ártott ORbán harca.
Tehát az ország érdekében, nekiállhatnának végre dolgozni.
Egyre kevesebben veszik be a dumnát, hogy mindeki ellenünk.
Persze még van, aki elhiszi.
De még ha így is van, a gazdaság nem emiatt került padlóra, azt leginkább magunknak névszerint Matolcsynak köszönhetjük.
Ezt nagyon nem kellene elfelejteni...
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 20:04:25
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.11. 20:07:43
afalujegyzője 2012.02.11. 20:10:39
Nehogymámajdnekemmegmongyaaz: anyám, apám, fiam, lányom, férjem, feleségem, ... hogy én mit akarok. Az nem én vagyok, akkor biztosan rosszat akar nekem, dögöjjjön meg a büdös gyarmatosító családtag!!!
Mérges 1234 2012.02.11. 20:12:03
De kik azok a sokak???
Nem kétséges, hogy sokan jól is jártak az új adórendsszerrel, de maga a gazdaság nagyon szar helyzetben van.
Mindeki látja maga körül, hogy szenved a gazdaság, már aki nem csukja be a szemét.....
Az, ogy a kölségvetés bizonyos részeit nekiálltak rendbe tenni, az dicséretes. De egyébként, nagyon nagy bajok vannak.
Szerintem azért mindeki érzi a börén.
Természetes, hogy a nagy adósággal, a sok örökölt szarral, a lehetőségeink korlátozottak, de sikerült ebből igen keveset kihozni.
Én inkább úgy látom, hogy sokaknak tetszik az orbáni retorika.
De az eredmények igen szarok, sajnos, mert nem is igen van alternatívjuk....
Hohó60 2012.02.11. 20:18:46
És ezt az egészet úgy írod ide, mintha ez normális lenne.
Biztosan Neked van igazad.
Mellesleg, ez az egész "nem avatkozik be",undorító hipokrita internacionalista szemforgatás. Csak az a baj, amit a magyarok csinálnak, de az viszont minden baj.
Ha Magyarország vette volna el akárkinek az állampolgárságát,attól zengene az egész SZADESZMP-világsajtó, ájuldozna a NYT,a WP,a Le Mond, kínok közt fetrengve ordítana Barroso, meg a gyűlölettől kifordult szemű Cohn-Bendit. Olyan jelentős személyiségek, mint Göncz Kinga, meg nem is találná a szavakat, és azonnal éhségsztrájkba kezdene.
Hohó60 2012.02.11. 20:22:27
Mert abban az értelemben ahogyan én gondolom, természetesen függetlenek. Az IGAZSÁGTÓL.
béla a görög (törölt) 2012.02.11. 20:26:14
Van ez így.
Belepofáznak, hogy mit és hogy?
De a pénzük jó (lenne)?
Mert mit adott nekünk az EU?
lásd: európai uniós beruházások
(párhuzam Brian élete - mit adtak nekünk a rómaiak:
www.youtube.com/watch?v=ym3LiPig7NM)
kaskala 2012.02.11. 20:26:35
A jobbik a tavaszi ülésszakon kezdeményezi az unióból való kilépést.
Ezt hogyan érheti el?
Kezdeményezhet népszavazást egyedül?
Vagy az országgyűlés elé terjesztheti,és ha elfogadja a parlament,akkor kezdődhet a procedúra?
köszönöm a válaszokat.
komplikato 2012.02.11. 20:35:10
A bírák nyugdíjazása nem lett volna balhé, ha nem történik körülötte az a sok gyanús "minden hatalmat csak nekünk" akció körülötte, viszont kiváló példája az új alaptörvényben hány dolgot foglaltak bele amihez SEMMi köze nem kéne legyen.
Kiváló példa, belevették a kereszténységet és Szűz Máriát kapásból, így pár mondattal elérték, hogy NE esküdhessen rá fel olyan aki nem keresztény vagy valamelyik református ághoz tartozik. Utána lehet rá ujjal mutogatni, hogy nem hazafi mert nem esküszik fel arra a szarra.
@kaskala: Én nem tudom, de ha sikerül népszavazáson az amúgy beszavazásnál 87%-os igent kiütniük, az pontosan fogja mutatni mennyire is számíthattak ránk bármikor az EU-ban ...
kaskala 2012.02.11. 20:37:50
De nem tudom,hogy a jobbik egyedül elérheti a népszavazást,vagy tiltja az alkotmány,vagy mi.
komplikato 2012.02.11. 20:40:41
Hohó60 2012.02.11. 20:41:21
Amit itt abban a témában olvasok, hogy milyen szar a gazdasági helyzet, az olyan, mintha bulldózerrel lerombolnám a házad, és utána egy héttel elkezdek ott kiabálni, hogy még mindig nem építetted fel... Szerintem akkor nagyon mérges lennél, de másokon ezt kéred számon.
Azt mindnkitől lehet hallani, hogy a kormány milyen szart csinált gazdaságilag. Csak az a baj, hogy a sok sápitozó között egyetlen egy sem volt, aki ennél többet is tudott volna mondani. Azt senki sem tudta még megmondani, hogy az örökölt katasztrófahelyzetből mi lett volna a JOBB út. Mert az nem volt.
A baloldali túladóztatásos, lustaságra, adóelkerülésre ösztönző, az országot gazdasági csődbe juttató irányt nem lehetett folytatni.
Hazánknak egyetlen esélye volt: az, hogy ez a program eredményre vezet. Az, hogy nem vezetett, nagyrészt annak köszönhető, hogy Baknai egy egész évet elvett Gyurcsány bukása után az országtól. Azt az évet töltötte el a nyomok eltüntetésével, a kádermentéssel, amikor a viulággazdaság még abban a hitben volt, hogy a 2008-2009 elején dühöngő válságnak vége van, lassú felépülés következik.
Ekkor sokkal jobb külső feltételek mellett lehetett volna elkezdeni a Matolcsy-programot.
Mire azonban Bajnainak, meg a SZADESZMP-nek köszönóhetően 210 nyarán a Fidesz elkezdhette az érdemi megvalósítást, addigra már ismét lefelé ment a világ gazdasága, és megkezdődött az európai adósságválság, a CHF felértékelődése, jött Izland, Írország, stb...
Ekkor a siker esélye már elmúlt, a CHF atombomba miatt pedig a kormány kényszerpályára került, valamit tennie kellett, hogy egy millió embernek ne kelljen a híd alá mennie.
Mindeközben pedig gyilkos internacionalista hazugságkampány indult az ország ellen, ami tovább növelte az időközben törvényszerűen megindult spekuláció negatív hatását. Ebben élenjártak a hazán elveszejtésért felelős hazai internacionalisták, ami önmagában is felháborító, és kiválóan megmutatja, kik is ők valójában, és mennyire érdrekli őket a haza sorsa.
komplikato 2012.02.11. 20:43:31
Csak kissé nevetséges, hogy azért elmentek 6200 euróért képviselőset játszani az EP-be, közben azért zászlót égetnek, utána kimennek rinyálni, hogy túl kevés a média szerepeltetésük. Szóval én szememben egész anti Eu tevékenységük egy nagy kamu. beálltak ők is rég megélhetési politikusnak.
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.02.11. 20:44:36
Talán akik azért kaptak támogatást, hogy ne termeljenek.
Vagy a mocskos cigányok.
Vagy ki kapott többet, mint ami hasznot hozott, te féleszű?
kaskala 2012.02.11. 20:46:15
komplikato 2012.02.11. 20:47:21
A többes állampolgárság az egy kiváltságos állapot. Minden ország maga dönti el kinek jár és kinek nem. Ezt kívülről nem lehet szabályozni. AZ EU-ne belül meg állampolgárságod okán nem járhat negatív következményekkel. Persze ezek elvek, utána jön mennyire tartatható be. De az EU nem szólhat bele.
Az meg mibe szólhat bele NEM titkos, a belépés ELŐTT tudni lehetett és nagy valószínűséggel kis keresgéléssel van róla publikus dokumentum. Tudod a törvényekről. Tudod az ami Viktor szerint "nem ismert". Biztos megsemmisítették az összes törvénykönyv online és offline verzióját csak Viktor ne tudhassa milyen jogsértést követett el. Ugye milyen hiteles?
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 20:49:47
1. A bírók és a kettős állampolgárság között van egy kis különbség. Mégpedig az egyik tényleg belügy a másik meg két ország viszony, ha ezt nem látod be az a te bajod.
2. Amióta Montesquieu leírta a kis mondókáját, és ezt nyugaton elfogadták (200 éve), azóta ha Terézanya meg szeretné változtatni a bíróságok működését, még a legkisebb módon is, akkor elkezdik gyűjteni a gyújtóst, hogy megégessék a boszorkányt.
@Kompli: Na pont olyanok hazaárulózása fog érdekelni akik azt se tudják melyik békeegyezmény van érvénybe.
Szerinted tényleg ki akarnak lépni? Ez is csak egy eszköz, hogy hülyítsék a birkákat, ha lenne lehetőség a kilépésre ők lennének az elsők akik meghátrálnak.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 20:50:56
komplikato 2012.02.11. 20:52:06
A CHF árfolyam, CDS index és a többi felfutása meg nem a válság okán volt, egyszerűen mindig ugrott egyet amikor jelen kormány "jófej" arcai kinyitották a szájukat. Mikor pedig vissza vettek arcukból egyből elkezdett visszaállni. Minő meglepetés. A Matolcsy program összes kritizált pontja pont olyan problémákat okozott, mint amik előre láthatóak voltak. Akkor ki a hülye a Matolcsy vagy a bírálói?
Hohó60 2012.02.11. 20:52:30
Ezeken a dolgokon lehet vitatkozni.
Személy szerint én abban vagyok érdekelt, és úgy gondolom, az az ország érdeke, hogy SZADESZMP-jellegű képződmények, Gyurcsány, Bajnai, Debreczeni, Bauer, és társaik soha többé ne kerülhessenek hatalomra Magyarországon, és semmibe se legyen beleszólásuk, akármekkora internacionalista támogatás áll is mögöttük, akármennyire ránk akarják is őket erőszakolni újra.
Tehát, ha a vitatott törvények ezt a célt szolgálják, akkor én ezek mellé fogok állni, és amikor szavazni kell, akkor e szerint fogok szavazni.
Te nyilván másként gondolod, szavazz annak megfelelően. Ha jelenlegi kormány rosszul végzi a dolgát, akkor nyilván le fogjátok szavazni.
komplikato 2012.02.11. 20:53:53
vargazoli 2012.02.11. 20:55:55
Orbánékkal nem az a legnagyobb baj, hogy dilettánsan vezetik az országot (bár ez önmagában is a leváltásukat indokolná), hanem az, hogy nem tisztelik a demokráciát és minden lépésükkel egyeduralomra törnek, megszállva minden hatalmi ágat, felszámolva a demokratikus ellensúlyokat. Az EU pedig nem kettős mércét alkalmaz - bár valóban indíthatott volna más államokkal szemben is eljárást egy-egy kötelezettségszegésért - hanem a FIDESZ kormány esetében az egész társadalmi rendszerre kiható sorozatos, a demokratikus intézmények függetlenségének a felszámolására és a médiaszabadság csorbítására irányuló lépéseikből lett elegük. Ilyen országnak pedig nincs helye az EU-ban, ezt pedig bármennyire is nem tetszik a Viktornak, előbb-utóbb tudomásul kell vennie. Hiába hangoztatja idehaza a populista szólamait a szabadságharcáról és az ország elleni összeesküvésről meg az ellene irányuló puccskisérletről, ezzel csak egész Európa előtt teszi magát nevetségessé és hiteltelenné.
Orbán nem olyan fontos személy Európának, hogy csak úgy szórakozásból belekössenek, de a magyar emberek érdekében meg kell követelni a demokrácia játékszabályainak a betartását.
sárkányfő 2012.02.11. 20:56:32
"Négy milliárd euró felett voltak a Magyarországnak szóló nettó átutalások 2011-ben."
www.hir24.hu/kulfold/2012/01/23/dolt-a-le-az-eu-tol-tavaly/
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.02.11. 20:57:16
komplikato 2012.02.11. 20:57:59
Igen is mindenkit csukjanak le, rohadjon rá műanyag lakat, aki közpénzből nyúlt, közbeszerzést buherált. De nem fogják, mert "pártsemlegesen" benne vannak. Mert nyilván ha a Gyurcsány 20 évre rács mögé kerülne, akkor nem kéne félni tőle hatalomba kerül vagy sem.
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.02.11. 20:59:58
Na menjetek haza...
komplikato 2012.02.11. 21:03:21
Lehet EU pénzre közembernek, kicsi és nagy cégnek pályázni munkahely teremtés ürügyén?
Lehet.
Pályáznak? Nem nagyon.
Egy nagy rakás pénz soha nem kerül felhasználásra, mert a jó tájékoztatás okán (értsd semmi) azt sem tudják lehet, aki meg tudja az túl sóher fizetni olyan embernek aki meg is tudja úgy írni, hogy kapjanak pénzt.
A pénz nagyobb fele, amit arra kaptak az országot felzárkóztassák, az meg elfolyt a semmibe. Most az már részletkérdés ellopták vagy elpazarolták. Az itthon 9x körbeszámlázott, nyugatinál 3-5x drágább autópálya közismert. De az már nem annyira, hogy több autópályánál visszavonta az EU a saját pénzeit, mert szólt, hogy nem kéne bugázni és leszarta aktuális kormány.
Meg ment itt a hőbörgés, hogy az EU a multikat támogatja, miközben pont azért szóltak nem kéne túlzott adókedvezményekkel, meg állam által adott "kis" támogatásokkal arcon szarni a piaci versenyt.
Hohó60 2012.02.11. 21:04:46
Ismétlem: senki a világon nem mondott semmit, mert nem tudott mondani semmit, hogy mit kellene csinálni. Csak azt, hogy amit csinálnak, az nem jó. Az meg könnyű.
Ha csak az ő hibáik okozták volna a bajt, akkor miért kellett az EUR/CHF árfolyamban 1,20-as gátat bevezetni? Matolcsy romba döntötte az eurót is, amiben nem is vagyunk benne? Ugye, csak vicceltek ezekkel a suta érvekkel? Mert azt nem hiszem, hogy nem tudjátok az igazságot.
A politikai hecckampány része volt az is, hogy a kedvező helyzetet kihasználva pl. egy vidéki város polgármesterének a szavára elkezdték támadni a forintot. Gondolom, Gyurcsányék szóltak egy-két havernak, hogy "shortoljátok már egy kicsit a forintot. A mi emberünk van az MNB-ben, van 37 milliárd eurója, de ne féljetek, nem fog a forint védelmében interveniálni, szabad a préda... Mi meg közben ordítozunk, hogy döghalál, pestis van Magyarországon, azzal is egy kicsit még segítünk lenyomni." És nem is védte a forintot az MNB, a dev. tartalékok NŐTTEK abban az időszakban, amikor a forintot kellett volna védeni, azaz költeni kelllett volna az eurót.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 21:04:52
Bajnainak elég sokat köszönhet a Sz. Viktorka, mert jól írtad rengeteget takarított GY.F. után, emiatt nem egy romhalmazt vett át. Egy kormányzati ciklus felét meg pár percnek titulálni nem csak, hogy demagóg baromság, de nettó hülyeség is. 1998 meg 2000 állítólag rengeteg mindent tettek, most meg ez az idő semmire sem elég, mennyi kellene 50 év? Ne vicceljünk már. Nem azt várja senki sem, hogy tüntessen el minden MSZPs romot, de ennyi idő alatt bőven növekedő pályára lehetett volna tenni az országot. Ehelyett újabb IMF hitel stb. ezután meg e'mútnyócévezni felér a egy szembeköpéssel, főleg úgy, hogy a MNYP pénzeket is benyúlták.
"Ebben élenjártak a hazán elveszejtésért felelős hazai internacionalisták, ami önmagában is felháborító, és kiválóan megmutatja, kik is ők valójában, és mennyire érdrekli őket a haza sorsa."
Nem csak mindenkit aki baloldali kollektíve tettél felelőssé az ország tönkletételéért, de le is hazaárulóztad. Gratulálok.
sárkányfő 2012.02.11. 21:07:42
Itthon vagyok. Aki magyar, az EU párti, mert Magyarországnak az Eu jó, rengeteg gazdasági (és egyéb természetű) hasznot hoz. Hogy még nem mentünk csődbe, az is az EU-nak köszönhető. Eu-tagság nélkül a kutya se hitelezne nekünk, és egy euró kb. ezer forint lenne.
Akik Magyarország nemzetközi elszigetelése, további eljelentéktelenedése, elszegényedése, kilátástalansága mellett vannak, azok csak szorgalmazzák az EU-ból való kilépést. Durván ellentétes a magyar érdekkel, ez súrolja a hazaárulást, lelkük rajta.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 21:08:12
Mérges 1234 2012.02.11. 21:09:17
A fidesz csinált egy két jó dolgot, az kétségtelen.
De amúgy a gazdasághoz a Matolcsy szart sem ért, sajnos.....
Azért a totál kapkodást, az újfent megindult adóztatást te is látod.
Igen nem sok. lehetőségünk van, volt.
De sokak véleménye az, hogy ezzel is rosszul éltünk, Matolcsy balfaszsága, azért jobboldali körtökben sem vitatott.
Vannak jó dolgok, de sajnos több a hülyeség. Én azt kívánom, végre kezdjenek el normálisan, lépésről lépésre építkezni.
Igazasd van le lett rombolva az ország, de az újáépítés helyett, 2 évig ment a pozició foglalás......
komplikato 2012.02.11. 21:11:19
Az nem gyanús, hogy az CHF hitelesek"megsegítése" program magában felnyomta a CHF árfolyamot? Az sem, hogy a CDS mutató is rátesz erre egy lapátra? Az, hogy a CDS meghatározza a hitelek költségeit is, az sem számít? A CDS még azt is meghatározza mennyi hitelt lehet lehívni az IMF-től.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 21:12:44
sárkányfő 2012.02.11. 21:14:58
Hohó60 2012.02.11. 21:21:44
Ezt erzenkedésemet a bel is mondtam egy kedves ismerősömnek, aki a nagypolitika gazdasági részében mélyen benne van, egyébként baloldali, de jó fej.
Mondtam neki, hogy miért nem jöttek oda egy táska pénzzel ahhoz a céghez, ahol dolgozom, és a díszburkolat árát miért nem adták oda azzal, hogy tessék belőle valamit csinálni. Hozzáteszem, a cég nagyon sok adót fizet be, soha az életben egy kanyi támogatást sem kért/kapott, soha senki sem volt minimálbéren bejelentve, stb...
Komolyan gondoltam, hogy adják a pénzt olyan cégeknek,vállalkozásoknak, akik abból majd beruháznak, profitot termelnek, adóznak. Mert díszkút nem fizet adót. Ismerősöm mosolyogva azt mondta, hogy ez lehetetlen, arra nem adnak pénzt, az nem érdekük, hogy itt konkurencia keletkezzen.
A cég többször gondolkodott rajta, hogy pályázni kellene, de a förtelmes hozzá kapcsolódó bürokrácia miatt ettől mindig elállt.
M&Ms (törölt) 2012.02.11. 21:23:04
bapcs1964 2012.02.11. 21:27:22
Mérges 1234 2012.02.11. 21:30:50
"Mert díszkút nem fizet adót. Ismerősöm mosolyogva azt mondta, hogy ez lehetetlen, arra"
Ez részben igaz.
De csak részben, mert többször pályáztunk már, és vettünk gépet, illetve fejlesztettünk olyan szoftvert, ami azóta dolgozik, és nekünk és az álamnak is hoz pénzt.
Jók a meglátásaid a többi dolgoban is, csak kissé elfogult vagy, a dolgok nem feketék vagy fehérek.
Lefordítva: Az Orbánék csináltak jó dolgokat is, nem igaz, hogy minden szar, amit csináltak. Sajnos azonban vannak durva elbaszások.
A Gyurcsok 8 évéről nem íork semmit, mert kb. semmit nem csináltak, csak fenntartották a szart hitelből.
AZ EU-val is ez a helyzet, sok mindenben jó, sok mindenben egy szar bürokratikus szervezet.....
De a lényeg abban van, hogy a legtöbb dolgot nem lehet fekete vagy fehér alapon megitélni.
Talán ha ezt megértenék egyre többen, akkor lehetne jobb ország.
És a diszteres példádra, pl. most a válság közepén tényleg kell nekünk 35 milliárd focira, persze roma integrációra sem kellene 120 milliárd....
kennyking 2012.02.11. 21:32:47
" Aki magyar, az EU párti, "
Ez valami liberális magyarság- definíció? Akkor, ha már nem vagyok liberális, akkor magyar sem? Na, nem az ieológiai-faji diszkrimináció okán kérdem, mert a kirekesztés terén a liberálisok sok újat nem tudnak mutatni.
( Természetesen, az esetleges válaszod nem érdekel.)
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 21:35:08
sárkányfő 2012.02.11. 21:39:08
semmi gond, engem se érdekel a te reakciód. pláne hogy amit írtam, annak semmi köze a liberalizmushoz. gondolom liberalizmus-fóbiád van, azért látsz mindenhol liberalizmust, mint Orbán CNN-ügynököt a saját árnyékában is.
amit írtam, annak a színtiszta magyar nemzeti érdekhez van köze. lehet támogatni a kilépést, de aki rossz sorsot akar Magyarországnak, az ne verje a mellét, hogy ő nagymagyar, mert még kismagyarnak is kevés.
Hohó60 2012.02.11. 21:40:06
Magyarország egy ementáli sajtból készített hajó, ezer lyuk van rajta, amit be kell tömködni. Itt csak kapkodni lehet, ez szükségszerű.
Továbbra is mondom: senki sem tudott a világon semmi mást javasolni e program helyett. Csak azt tudták mondani, hogy ez nem jó, de hogy mi a jó, azt nem tudták megmondani. Valszeg semmi...
De az biztos, ha az országot romba döntő erők legalább befogták volna a szájukat, ha már segíteni nem tudtak/akartak, akkor sokkal olcsóbban megúsztuk volna a válságot.
Gondold meg: egy európai ember azt hallja a tv-ben, hogy Mo.-on diktatúra van, hogy pestis van, fasiszta bandák grasszálnak a Rákóczi úton, hogy a zsidóknak félni kell, stb, stb, stb...
Hát nyilván azt fogja gondolni, hogy akkor oda nem utazom, nem fektetek be, stb... Hiszen mi is csak azt tudjuk távoli országokról, amit a híradókban látunk. Elutazunk Líbiába, Iránba, stb... megnézni mi van ott? Nem. Hát ők is ugyanígy elhsiezik, amit a média sugároz feléjük.
És ha az a média 99%-ban balliberális, akkor azt hallják, amit a Vásárhelyi Máriák, Konrádok, Göncz Kingák, Cohn-Benditek állítanak rólunk.
Munkám miatt sok külföldivel találkozom. A legelvetemültebb antimagyar kampány idején mindenki kérdezgette, hogy mi van itt. Én perzse elmondtam nekik, és mind legyintett, hogy náluk is ugyanaza a banda irányítja a médiát, mint itt, akkor nem komoly az egész.
barkas11 2012.02.11. 21:45:15
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 21:49:26
@Doubledecker: GY.F.-nek is biztos voltak jó dolgai mint Ovinak, de nem volt 8 éve, csak 5 (6-al több a kelleténél).
"AZ EU-val is ez a helyzet, sok mindenben jó, sok mindenben egy szar bürokratikus szervezet....." Mondj egy jó működő szervezetet. Erre azonban nem az a megoldás rá, hogy kilépünk. Talán megpróbálhatnánk változtatni rajt, ártani nem ártan, de tudom vergődni könnyebb mint legalább megpróbálni valamit.
A Kohéziós alap nálad sem tiszta. :D
A többiben egyetértek.
@M&Ms: Te meg mocskos komcsi vagy.
Mérges 1234 2012.02.11. 21:52:35
Nekem nem tisztem, hogy az összes alternatív megoldási javaslatot begépeljem neked, de volt jó néhány jobboldalról is, ahogy még most is vannak.
Tény, hogy az ország mozgástere igen szükös.
A médiával is gondok vannak, ez is kétségtelen, de azért te is láttad, hogy mi ment az MTV-nél.
Nagyon egy színben akarod látni a világot.
Sajnos a magyar politikai elit hulladék, vannak különbségek, de sajnos a mostani is az.
A kotmány hitelességét meg jórészt maga a kormány ásta alá, persze erre nem kicsit ráerősített a média is.
Egy szó, mint száz mehetnének jobban a dolgok, illetve végre a Viktor lehetne összintébb.
Egyelőre nincs Orbán helyett más kormányképes erő, de azt látni kell, hogy orbán nagyon nem tökéletes. Nézd meg mennyi hülyét tart pozicióban....
kennyking 2012.02.11. 21:55:50
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 21:56:23
Hohó60 2012.02.11. 21:59:32
Abban az értelemben, hogy nekem a SZADESZMP akkor sem kellene, ha minden magyar küszöbre letenne egy tonna aranyat. Ez egy nagy különbség a legtöbbekkkel szemben, akiknek mindenki jó akitől kapnak, és senki, akitől nem. Így szavazott a Fideszre egy millió ember, akik a felelősek voltak azért, hogy a SZDESZMP nyert 2002-ben és 2006-ban.
Abban az értelemben viszont nem vagyok elfogult, hogy hibákat én is látok, bár alapjában véve nem gazdasági, hanem részben politikai, de főként kommunikációs téren, amiben katasztrófa a kormány eddigi teljesítménye.
balambher 2012.02.11. 22:00:44
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 22:01:23
@kennyking: Erre inkább nem válaszolok.
M&Ms (törölt) 2012.02.11. 22:07:11
balambher 2012.02.11. 22:10:00
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 22:10:02
P.Freddy 2012.02.11. 22:11:36
Tudod miért? Mert ők is tudják, hogy a legnagyobb kárt a demokráciának azzal lehet okozni, ha a médiát egypólúsítják. Vagyis: mint most Magyarországon, emberek százezreinek konkrétan _hazugságok_ alapján alakul ki a napi véleménye (ismered, Papp Dani, Élő Gábor, és a többi köcsög működését, ami persze továbbra is megvan, ezt is mindenki tudja).
Orbán Viktor is pontosan tudja, hogy ez a fontos momentum: ezért ő kifejezetten médiamániás. Ezt is mindenki tudja, külföldön is tudják, és pont ez a lényeg: EL KELL TAKARÍTANIA a médiát béklyózó mocskát, addig nem lesz nyugi.
És ebben teljesen igazuk is van: hiszen ha valóban olyan nagy a támogatottság, akkor őrizze és tartsa meg a hatalmát akárhogy, ahogy tudja, ebben senki nem foogja megakadályozni (én sem, mi sem). DE: be kell fejeznie a kommunista és egyéb diktatórikus hatalmakra jellemző tömeges manipuláció kisérletét.
Ilyen egyszerű ez az egész. Most tudod miért óbégatnak (és állsz melléjük te is)? Azért, hogy az intézményesített hazugság és elhallgattatás fennmaradhasson.
Biztos hogy jó ez Neked? Valamint biztos, hogy jó az az Alkotmány, amivel ütközik az, ha a hazugság eltörlését akarja BÁRKI, akár hazai akár külföldi?
Hohó60 2012.02.11. 22:11:52
Most úgy néz ki, Viktor belátta, hogy azoknál a részeredményeknél többet, amit elért, nem kaphat, és beáll a sorba. Ez van.
De azért a bankokról csak legombolt egy kis pénzt. Ne felejtsük el, hogy a bankok először azt mondták, szó sem lehet arról, hogy ők bármit is segítsenek. Inkább menjen egy-másfél millió ember a híd alá, mert ők majd jól elárverezik a lakásukat...
balambher 2012.02.11. 22:12:42
geolog 2012.02.11. 22:18:43
Hohó60 2012.02.11. 22:23:46
A 20 éves szadeszterror a médiában, az ami most megszűnik, nem a sajtószabadság. Én rendszeresen hallgatom, illetve nézem aKlubrádiót és az ATV-t. Annyi rengeteg gazságot, hazugságot amit ott összehordanak, még elképzelni is nehéz. Senki a világon nem korlátozta ezt.
Tudom, most azzal fogtok jönni, hogy a Klub frekvenciája... De ki tehet arról, hogy még csak fizetni sem akartak azért, hogy tovább gyalázhassák Magyarországot.
balambher 2012.02.11. 22:27:20
- Drágám, döntsd el, hogy kinek hiszel - nekem, vagy a saját szemednek...
reálisan 2012.02.11. 22:28:41
Hohó60 2012.02.11. 22:29:32
Viszont azok, akik kifejezetten azt mondják, hogy ők nem változtak meg, hanem még mindig SZADESZMP-sek, sőt nem is karnak megváltozni, azok az én értékítéletem szerint nem frankók.
Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2012.02.11. 22:31:57
P.Freddy 2012.02.11. 22:32:29
- amiről szó van, az a közmédia hamisítása, a magánmédiák azt és annyit hazudnak amennyit ki bírnak fizetni kártérítésre, ha rajtakapják őket
- valamint az ellenzéki médiának a _léte_, amiről egyrészt tudjuk jól hogy nevetséges álpályázat (zenés freki: 3 pont, és 1 ponttal vesztett a Klub), másrészt ismerjük a médiatörvényt, amire AZONNAL tömeges öncenzúra valósult meg a teljes médiában, beleértve az internetet is.
Nos, ilyen görénység semmilyen "szadeszterror" médiában nem volt soha:
- Orbán Viktort többet láttam a köztévén, mint bárkit, az összes gyűlésével együtt (most meg másfelé néz a kamera, véletlenöül elromlanak még a forgalmi kamerák is, véletlenül pont kétszer, beszarás..:)
- Hírtv, echotv, Bayer köcsög, az összes jobboldali annyités ott pofázhatott, amennyit akart, senkinek eszébe se jutott BETILTANI őket.
Ettől még utálhatod a szadeszköcsögöket, DE: a _demokráciát_ komolyan vették ők is, Gyurcsány is, mindenki, Orbán Viktor kivéve. Illetve előtte utoljára ugye Kádár, bár ő az utolsó évtizedben már inkább lájtos volt (nem lajtos, minrt a vízhordó:).
balambher 2012.02.11. 22:33:49
P.Freddy 2012.02.11. 22:35:45
Örülök, ha téged nem zavar, ha az arcodba hazudnak. Biztosan azért nem zavar, mert Te belátsz a színfalak mögé, olvasol a sorok között, és tudod, hogy ez csak az ellenség megtévesztése. Vagyis Te éber vagy, nem úgy, mint akiknek szólnak a hazugságok (amik ugye egyébként a magyarokért vannak).
Nos, pont ilyen éberség és huncutság jellemezte a hatalmat és támogatóit mondjuk negyven évvel ezelőtt.
Örülök, hogy neked ez tetszik.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 22:40:32
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 22:44:09
balambher 2012.02.11. 22:45:43
Hohó60 2012.02.11. 22:47:01
A többi műsor viszont teljesen szabad volt. Szénási Sándor, Mester Ákos, Bolgár György, Zentai Péter, Mélykuti Ilona mind-mind azt mondhatták, amit akartak. Nekik senki se szólt egy szót sem, 99,99%-ban szabad volt a média. Mármint nekik.
Az egyetlen szépséghiba az volt, hogy ezek mind véletlenül ugyanazt mondták, amit a SZADESZMP akart. Panasz viszont tényleg nem volt a rendszer ellen, illetve a mi panaszunkat meg toronymagasan leszarta az Unió, a Riporterek Határok Nélkül, a Transparency, a Fehér Ház, meg minden internacionalista szervezet.
Hát ez volt az a hatalmas demokrácia, meg sajtószabadság amiről beszélsz?
2012.02.11. 22:47:19
De az a legény aki állja! :D
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 22:52:08
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 23:03:42
ellégé hasonló eset:
www.youtube.com/watch?v=p1Fc2QiJW8E
Húsleves 2012.02.11. 23:05:37
kaskala 2012.02.11. 23:19:01
Kandabula 2012.02.11. 23:38:40
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.02.11. 23:45:45
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.11. 23:51:39
@Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: Ő olyan mint a herpesz ha egyszer megkaptad, akkor néha-néha újra előjön, ha akarod ha nem.
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.11. 23:55:15
barikad.hu/tovabb_fosztogatnak_bagon-20120210
Meddig tűrjük még az férgek fosztogatását és gyilkolását?
Akit ez nem érdekel, annak remélem, hogy egy szép napon felkoncolják a családját!
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:01:57
@negondolkozz!majdénmegmondom!: Megbíztak ha valami megjelenik kurucon akkor gyorsan szórd szét az éterbe?
hallari 2012.02.12. 00:06:49
„ne Európa mondja meg, hogy éljünk, erre itt a 10 millió magyar” És ki fogja ezt finanszírozni?
„ne Brüsszelből mondják, meg mit tegyünk mi magyarok” Aki fizet, az diktál. Senki nem szorított pisztolyt a fejünkhöz, hogy lépjünk be, a beígért pénz miatt mentünk be az akolba.
"európai gondolat ellenségévé tesz minket". Ja. Az adós megszólal, hogy "tulajdonképp' nem tetszik, hogy vissza kell fizetnem a hitelem".
NETTÓ KÉPMUTATÁS.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:11:58
Kassian 2012.02.12. 00:15:02
Ez az ember elmegy Brüsszelbe, jópofizik majd hazajön és itthon folytatja a mocskolódást. Hihetelen, hogy ez az alak semmiből nem tanul.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:21:20
Kandabula 2012.02.12. 00:22:14
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 00:24:31
ásványi répacukor 2012.02.12. 00:39:06
egyenesen az alsómocsoládibivalb@sznádi gazdaasszony képzőből és megmondta a tutit.
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.12. 01:17:24
Minek kell történnie méh, hogy összefogjanak a magyarok? Vagy tényleg el fognak törölni bennünket a Föld színéről pár évtized alatt?
Amúgy ez Barikád, nem kuruc:
barikad.hu/tovabb_fosztogatnak_bagon-20120210
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 01:48:46
1, Szerintem gyűlölködéssel, uszítással stb. nem mész semmire csak tovább fokozod az amúgy sem túl jó helyzetet, és nincs kedvem átélni egy Trianonhoz hasonló szemétkedést. Értelmes törvényekre lenne szükség ami elítéli a bűnözőket, csak sajnos egyik párt sem akarja, a jobbik fél faji alapon való elkülönítés nem old meg semmit, + fegyveres szervezetek vonulgatásától nem érzem magam nagyobb biztonságban az utcán.
2, A magyar társadalom nagyobb részét láthatóan nem érdekli, mivel már rég hatalmat adott volna olyannak aki rendbe teszi a dolgokat.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 01:50:21
röhögő 2012.02.12. 06:06:47
röhögő 2012.02.12. 06:09:59
Pinka-Panka 2012.02.12. 06:39:33
Ki gondolta volna, hogy beleszólnak a belügyeinkbe? Felesküdött a kormány az Alkotmányra, s ez baj? Hogy a bírákat nyugdíjazzák? . éppen ideje lesz megválni az előző elit védőitől időben. Az Eu nem ad pénzt a magyaroknak, hogy gyárakat építsünk (cukor, konzerv, textil) - amiket be kellett zárni, ezáltal utat engedni, hogy ne a saját termékeink legyenek a piacon. Az Eu nem ad pénzt, hogy fejlesszük a mezőgazdaságunkat, állattartásra sem ad, amiből húsipar,malomipar..stb - fejlődhetne és ellátná talán Európát is. Lehet, hogy ad útépitésre, de kivágatják az almafákat, hogy ne kerüljön a mi almánk a piacra - ezzel megfojtva a magyar emberek munkáját, azért hogy idehozzák be a saját szennyeiket. Soha ennyi szemetet nem lehetett a boltban kapni, mint most (Lidl, Auchan, Aldi..) Itt építgetik az áruházaikat, kinn Németországban, nincs ennyi, de nálunk van. Persze, hogy nem ezt vártuk az Eu-tól, sőt azt sem, hogy a szemkilövetős kormányt nem csapkodták tarkón, hogy békés embereket bántalmaztak. Kinek kell ez? Kinek az érdeke érvényesül????
Arról, hogy a Fidesz nem mindent csinál jól, ezzel tisztában vagyok, de nincs más. S azt is be kell látni, hogy számtalan akadály fékezi munkájukat. Hogy megemlítsem, a kolontári házak felépítése, a külső gazdasági válság, a ránk maradt tetemes adósság...s akkor még itt a félbehagyott metró építés. Azért ki felelős? Mikor elmondták a szakemberek, hogy Buda alatt források, barlangok vannak, nem túl jó ideépíteni. Szakembereknek volt egy másik javaslata, az S-bahn féle felszíni közlekedés lehetősége - ettől az elvtársak elálltak, mondván a metróépítésből több lesz a hasznuk. Nem nekünk lett jobb csak nekik. És most mi van? Nincs metró.
Számtalan hiba, aminek évtizedekig fogjuk a kárát látni, érezni.
És akkor nekiesnek Orbánnak, aki megvédené a kifosztott hazánkat, hogy legalább a megmaradó földet és az az alatt rejlő kincset ne rabolják már el tőlünk. Nekiesnek kint is bent is.
Gönczkingák, Hellerágnesek, Cohnbenditek és az egész gittegylet. A hazaáruló fekélyek, akik szívják a maradék vérünket.
Orbán teszi a dolgát nagyon is jól, s ma az lenne a legfontosabb a magyar nemzeti érzés azt kívánná, hogy mindenben segíteni és kiállni ,mellette. Már csak azért is, mert változatlanul és töretlenül hiszem, hogy lesz jobb, már jövőre érezhetően. És ne hagyjuk magunkat lábtörlőnek használni.
Antoninus Pius 2012.02.12. 07:25:55
-Magyarország rövid távon is nagyon jól járt, csak kicsit kell meg erőltetned magad, hogy rá eszmélj! A netto befizetéseink tízszeresét kaptuk vissza, szinte éves szinten, amióta bent vagyunk!A szemetek, így kiszúrni nelünk! És, tényleg úgy gondolod, hogy az Úniós jog harmonizáció keretein belül nekik kellett felnőni a mi jogrendszerünkhöz és nem fordítva? Ma itt mindenki "nyugat"európai átlag életszinvonalon szeretne élni. Megkaptuk hozzá a jogi kereteket, a gazdasági lehetőségeket és irányelveket, a fentebb említett €uro milliárdokon túl. Hogy nem tudtunk vele élni, az minden eddigi kormányunk bűne!
De egy sem volt olyan sötét, olyan merev és annyira rossz indulatú, mint a mai Fidesz moslék, akik tízmillió magyar nevét akarják pajzsként használni egyszemélyes, önnös érdekeik eléréséhez! Mint a mellékelt ábra is mutatja, vannak még "agymosott" emberek, akik minden szart megesznek, amit eléjük raknak és támogatják ezt a Nemzetellenes cselekedetet és eltűrik egy pszichológiai kezelés alatt álló Kormányfő hatalmi villongásait!
"Adj hatalmat egy majomnak, s meglátod,
Dzsungellé változtatja a világot!"
közlekedési bűnöző (törölt) 2012.02.12. 07:28:54
kpityu2 2012.02.12. 07:31:04
A magyar kormány úgy értelmezi, hogy meghallgatjuk és megfontoljuk az észrevételeket, Brüsszel pedig úgy, hogy haptákba vágjuk magunkat, és csináljuk amit mondanak, különben ejnye-bejnye lesz.
Persze, hogy ejnye-bejnye lesz azt nem mondta, a riporter többszöri direkt kérdésére sem, csak utalt rá.
Amúgy érdekes volt, mert a romakérdés is szóba került és megtudtam, hogy Magyarország milyen borzasztó hely, szegény romagyerekek nem tanulhatnak és el vannak nyomva.
kaskala 2012.02.12. 07:31:16
gönckinga,kohnbendit,bokroslajos valóban bicskanyitogató.Talán a Fideszt is támogatom.
Az azonban elkerülte a figyelmedet,hogy nem a Fidesz akar kilépni,sőt,ők "elkötelezettek" az unió iránt,és azerintem unión kívül albámia sors vár ránk,hiszen oriási támogatást kapunk az eutól.
Nem szeretném újra átélni,hogy bevezessék a határellenőrzést.
Ha szeretnél kilépni az euból,akkor sajnos a jobbikra kell szavaznod.Ők kezdeményezték,hogy lépjünk ki az euból,megtartva schengeni tagságunkat,és legyünk egy új Svájc.
Te el tudod képzelni,hogy az ő javaslatukat bármelyik párt támogatja?És így a parlament elé sem jut az ügy.Azthiszem,ebben a témában még ügydömtő népszavazást sem kezdeményezhet,mert tiltja az alkotmány,tehát az egyetlen mód,hogy beterjeszti a parlamant elé,de mint mmár korábban említettem,kizárt hogy bármit is,-amit a jobbik támogat- akármelyik másik frakció egyetértsen vele..
Ha jól tudom,a fidesz épp most készül aláírni egy sokkal szigorúbb euszerződést,tehát nem éppen azt látom,hogy ki akarnának lépni...
Antoninus Pius 2012.02.12. 07:34:56
Pinka-Panka 2012.02.12. 07:41:50
Nem is mondtam sehol, hogy ki kell lépni, én Orbán-párti vagyok, az már kiderült itt:)
Teljesen egyetértek azzal, hogy a Jobbik "fejjel megyünk a falnak" politikája semmire sem jó, még ha abban sok igazság is rejlik. Én sosem szavaznék a Jobbikra, sok minden miatt - ezt már leírtam KORÁBBAN. Voltaképpen arra tértem ki, hogy nem szabad engedni, hogy beleszóljanak a belügyekbe, s meg kell őrizni a szuverenitásunkat. S ehhez Orbán a legjobb politikát folytatja, ha nem is tetszik az egyeseknek.
röhögő 2012.02.12. 08:22:11
Orbán egy remek hatalomtechnikus, de rossz politikus. A politika az érzékelésről szól, hogy nem megyünk el a falig. Ő már többször koppant a falon.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.12. 08:43:04
Jöjjön egy rendszerváltás, ami eddig nem volt:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html
kaskala 2012.02.12. 08:47:29
ezek ijesztenek meg engem.Ha az emberek többsége úgy határozna hogy ki akar lépni,hát fejethajtanék a többség akarata előtt.
De kutattam kicsit neten,és úgy tűnik,országos ügydöntő referendumot lehet kiírni ,amihez 200.000aláírás szükséges,és ekkor az államfő köteles kiírni a népszavazást.
viszont vannak kivételek,ez benne van az alkotmányban.
pl:
-országgyűlés feloszlatása
stb
stb
és ami nekünk most lényeges:
"népszavazást hatályban lévő nemzetközi szerződésre nem lehet kiírni, függetlenül attól, hogy a nemzetközi szerződést népszavazás eredményeként léptették hatályba, vagy nem."
tehát aki nem akar eutag lenni,jelen állás szerint 2 dolgot tehet:
l.egközelebbi választásokon jobbikraszavaz.
2.Kazahsztánba költözik..
Mária 2012.02.12. 08:47:50
Ezt úgy értsem, hogy napi rendszerességgel követed mondjuk a ciprusi, az észt vagy a portugál NEM kormánypárti sajtó gazdasági híreit eredeti nyelven?
Vagy az Unió hivatalos honlapján követed, hogy mikor, melyik tagállam melyik döntésének mi volt az EP visszhangja?
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2012.02.12. 08:50:25
S a többség az, aki az eddigi összes politikusból kiábrándult, mert csak ezt érdemelték:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html
Pinka-Panka 2012.02.12. 08:55:10
De én nem félnék ezektől, mert szerintem elenyésző a táboruk, s talán az ilyen népszavazásra sem kerül sor.
Hertelendi 2012.02.12. 09:12:46
Amúgy a fidesz se nagyon töri magát, hogy jaj de nem értünk egyet vele...
Pinka-Panka 2012.02.12. 09:18:56
A fidesz csak attól határolódik el, ami ország gyengítése mellett szól. Ami az érdekében attól sosem fog.
Hertelendi 2012.02.12. 09:27:00
csakhalkanszólok 2012.02.12. 09:58:38
Vagy egyszerűbben mondjam? Egy multi ha bejön, annak lehet adni csalogató adókedvezményt az EU szerint (Hankook 17 MFT/ Fő) de egy tősgyökeres magyar vállalkozásnak semmi. Nemhogy 1,7 MFt/fő (legyen a tizede), hanem semmi!
közlekedési bűnöző (törölt) 2012.02.12. 10:03:44
Persze tudom, erre is lehet mondani, hogy nem vagyok tájékozott mert a francia, spanyol lapokat és a Financial Timest kihagyom.
Feltélezem, te olvasod mindet!
Vagy esetleg sokkal valószínűbb, hogy valami zanzásított, magyar nyelvű összegzést olvasol el, ne adj isten ATV-t nézel és azt hiszed, hogy az a végső igazság... :-)
kaskala 2012.02.12. 10:04:46
A népszavazást nem kezdeményezhetik,mert az alkotmány tiltja.
csakhalkanszólok 2012.02.12. 10:07:03
NEM fogyasztunk többet mint amit termelünk! Ma kb. 7.000 MrdFt az éves kamatszolgálat. Szerinted ez hány lélegeztető gépre elég? Hány MALÉV hozható létre belőle?
De O.K. miért vettünk fel hitelt kérdezhetnéd. Ehhez csak egy kis hülye kérdést. Mond egy, csak egy olyan országot akinek NINCS nettó adóssága. Meg fogsz döbbenni! Ugyanis ilyen NINCS. Akkor ki a hitelező? Az UFÓ-k?
Magyar hasonlattal: csak az a hülye aki az uzsorát felvette (tényleg az, de nem egyedül) aki az uzsorát adja, az semmiképpen.
a PÉNZ maga a hitel. Nézz utána. Nem létező dolgok, papírfecnik, és minden ehhez viszonyul.
Próbáld megemészteni: NEM termelünk kevesebbet mint amit megeszünk, nincs az a hülye, aki világméretekben finanszírozná ezt a magatartást (csak az UFÓ-k esetleg...). A többi haszoinért teszi. KURVA NAGY haszonért..... A haszont meg mi TERMELJÜK ki!
dekol84 2012.02.12. 10:15:39
Pinka-Panka 2012.02.12. 10:35:02
cipócska 2012.02.12. 10:42:36
debreceni.blog 2012.02.12. 10:47:36
Bihari Ernő2012. február 10. 11:52
Erre is csak a legnagyobbak képesek: csinált magának ellenzéket. Tarkóján fogja érezni Brüsszel „hideg leheletét” a ciklus végéig. Ha már itthon elszívta a levegőt a többiektől.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1653_orban_viktor_oriasi_ongolja_a_balfelsobe
kennyking 2012.02.12. 10:56:11
Kazahsztánban kérnél menedékjogot?
Roy 2012.02.12. 10:58:53
Orbán, és csapata meg össze-vissza hazudozik.
Az országot meg sikerült nevetség tárgyává tenni. Egy paranoiás személy Orbán, akit mindenhonnan támadás éri. Még a BBC-nek is neki ment. Mi a fenét vár ez az ember? Gondolja, hogy külföld nem tud a kettős játszmájáról.
dtomika 2012.02.12. 11:06:46
Hertelendi 2012.02.12. 11:08:00
Nem kell az mögé bújnia, hogy a magyarokat bántják. A magyarokkal Európának semmi baja sincs...Orbánnal viszont annál több!
nu pagagyí 2012.02.12. 11:09:35
afalujegyzője 2012.02.12. 11:30:26
Mondjuk csak annyival, hogy ezek a félhülyék ne vigyék vissza az országot a középkorba és ne kössenek bele mindenkibe, aki eddig szóba állt velünk?
Különben meg miért baj az, ha más országok a saját érdekeiket IS nézik, miközben tesznek valamit? Miért, mi magyarok kinek az érdekében cselexünk? Az albánok vagy a vizigótok a legfontosabbak nekünk, amikor döntünk valamiről?
Komolyan fáj gondolkozni?
Az agyatlan vezérelvet követő párthíveknek egy kis olvasmány:
www.libri.hu/konyv/a-rabeszelogep.html
politikai oldaltól függetlenül ;)
afalujegyzője 2012.02.12. 11:31:57
dr. Trebitsch 2012.02.12. 11:39:16
KopaszMercis 2012.02.12. 11:45:10
A szerelő 2012.02.12. 12:03:52
Ezzel nagyon nem értek egyet. Szinte bárki jobban tudná csinálni, akiben legalább egy fikarcnyi empátia van és mentes a hataloméhségtől.
dr. Trebitsch 2012.02.12. 12:09:31
Netuddki. 2012.02.12. 12:10:52
A magyar Nép meg orbán gombnyomogató 260 fős droidhadserege. Csak ezek a droidok kb. 2 milliárdba fájnak nekünk évente. Csak az amit kifizetünk teljesen fölöslegesen a bérükre...
Netuddki. 2012.02.12. 12:12:39
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 12:15:57
1, Vállaltuk népszavazáskor.
2, Ha rendesen megnéznéd mit írtunk alá Lisszaboni szerződésben igen falnak mennél .
Ezek után meg leírni ilyeneket: A zúnió miért teszi tönkre ezt meg azt bla bla... amik legnagyobb része nemzeti döntés, eléggé vicces.
Legalább néhányan erőltessétek meg magatokat és nézzetek utána az EU működésének.
Netuddki. 2012.02.12. 12:19:11
Sajnos még mindig a kommunizmus szelleme kísért. Még mindig az él, hogy jobb nyugton maradni, jobb nem beleszólni a dolgokba akkor biztos nem esik senkinek bántódása. De főleg nem a "kisembernek".
Ebből kellene kiemelni Magyarországot. De az ilyen győzikeféle megélhetési politikusok pont az ellenkezőjét csinálják, kihasználva a helyzetet rátelepednek a nyakunkra és az állampolgárok megosztásával még tovább rontanak a helyzeten. Ezeket nevezem én valódi hazaárulóknak. Elárulják a saját hazájuk állampolgárait és a hazájukat egyre inkább a megsemmisülés szélére taszítják. Nagy szavak?
Állítsátok meg? Senki nem fogja az ilyeneket nekünk, helyettünk megállítani, még az EU sem...
NA YA! 2012.02.12. 12:24:26
Netuddki. 2012.02.12. 12:26:15
Ez mindennek alfája és omegája. Senk nem fogja helyetted, helyettünk elvégezni a "piszkos" munkát.
dr. Trebitsch 2012.02.12. 12:27:05
Netuddki. 2012.02.12. 12:36:43
Aki nekem ilyet mond:
1. Az nagyon pesszimista.
2. A megélhetési politikusok szekerét tolja elhintve a reménytelenség magját.
Ezt majd akkor mondd ha valóban lesz egy olyan párt amelyik ilyen ígéreteket tesz és nem jut be. Idáig én még egyenlőre nem találkoztam ilyennel a 21 év alatt...
NA YA! 2012.02.12. 12:38:41
Netuddki. 2012.02.12. 12:43:15
dr. Trebitsch 2012.02.12. 12:45:33
Ja, és igen, teljesen pesszimista vagyok az ország jövőjét illetően. A jelenlegi nyűglődő, gyűlölködő, saját szarban való országos fetrengés fog tartani 15-20 évig...
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 12:47:25
Kalmár 2012.02.12. 12:53:27
Hogy a bánatos picsában lennénk egyedül?
Olyan kommersz pártpolitikai vita folyik az EU parlamentben, mint ami itthon szokott folyni. A balliberók vergődnek, mert az olasz, romány, görög stb elnök után nem tudták a magyart is kicsinálni. Betegek a haza, család, Isten fogalmaktól, kirázza őket a hideg a gondolattól, hogy létrejöhet egy erős, anyagilag független, gondolkodó polgárság.
Nekik a VV generáció a garancia a nemesi előjogaikra. Olyan kényelmes lenácizni azt aki nem veti alá magát a diktátumaiknak. Nem beszélve a hátterüket adó pénzügyi körök sérelmeiről.
Ennek ellenére nagyon nem vagyunk egyedül. Egyre több a támogatónk. A jobboldal mellettünk szólt fel. Nem hallottad? SZép volt, hogy a kirekesztő, náci vádak tisztázására a bizottságban a liberálisok leszevazták, hogy cigány és zsidó szervezetek szólaljanak fel magyarországról. Nekik a TASZ kellett. Persze ők függetlenek.......bár ellenzéki pártjuk van a parlamentben.
Jellemző, hogy a görög és az olasz új báb a Goldmann Sachs volt embere. Az új román miniszterelnök pedig az Open Society Institute nevű Soros alapitvány elnöke volt. Később a Felix Posen alapítvány ösztöndíjasa Izraelben.
Majd megvesznek az örjöngéstől, hogy itt a kétharmad védi a miniszterelnököt és nem férnek hozzá. Habzó szájjal folytatják, amíg nem lesz az ő bábjuk, Bajnai a főnök.
Tényleg nem látod a fától az erdőt??
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 12:59:33
Mao elvtárs büszke lenne rád. Vesszen a hanyatló nyugat, hamarosan belefullad a saját szennyébe, mi pedig felemelkedünk és megérintjük Isten arcát...
NA YA! 2012.02.12. 13:00:36
NA YA! 2012.02.12. 13:05:28
Ne reménykedj, ha a leendő ellenfelek neveit még nem is, de azt hogy bűnözők már előre tudja az "énnemkaptamkedvezménnyelhonvédségilakást" kormánybizto súr.;)
dr. Trebitsch 2012.02.12. 13:12:21
NA YA! 2012.02.12. 13:13:02
Kalmár 2012.02.12. 13:14:28
Szánalmasan kiégették az agyadat az elmúlt évtizedekben.
Pont az ilyenekre van szükségük, mint te. Hajrá rabszolga evezz!!
Hertelendi 2012.02.12. 13:33:22
dr. Trebitsch 2012.02.12. 13:34:54
Ez persze a magyar választásokra nem igaz, mert ott csak idióták közül lehetett valasztani.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 13:37:08
@Kalmár: Te pedig búj be nyugodtan a sarokba, és rettegjél a hazád vízkészletét ellopni akaró zsidóktól.
nu pagagyí 2012.02.12. 14:24:16
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.12. 14:30:20
Nektek jó étvágyat, de a gondolkodó emberek tovább harcolnak.
Hohó60 2012.02.12. 15:11:39
És Magyarország ezt aláírta...
Az egyetlen pozitívum vele kapcsolatban az, hogy még nem lépett hatályba, de sajnos nem valószínű, hogy ezt sokáig el lehet még húzni.
Amikor ez megtörténik, lényegében vége lesz Európának a normális értelemben, és mindenben a liberálbolsevikok erőszakos katasztrófapolitikája, a minél rosszabb, annál jobb fog érvényesülni.
Mondjuk, az internacionalisták már most is szégyentelen módon úgy viselkednek, mintha már meglenne az abnormalitás uralmát hozó, a devianciákat éltatő, a rabszolgaságot véglegesítő Európai Egyesült Államok.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 15:34:38
"Az egyetlen pozitívum vele kapcsolatban az, hogy még nem lépett hatályba, de sajnos nem valószínű, hogy ezt sokáig el lehet még húzni."
Szerencse, hogy 2009. december 01-je még messze van. (Azért ez fájt)
Pont ebből látszik, hogy lövésed sincs miről beszélsz. Mindenesetre a jajveszékelésetek nyugtat meg, hogy jó irányba mennek a dolgok, és hamarosan eltakarítják Viktorkát a hatalomból.
Hohó60 2012.02.12. 15:43:30
És egyébként ez mit változtat a dolog érdemi részén?
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 15:53:32
Szerintem még létezik Európa, pedig már több mint két év eltelt a hatályba lépése óta és még mindig nem szakadt le az égbolt és tűzeső sem hullott (tudom mostanában szerintetek két év semmire sem elég). Az meg, hogy valaki feltételeket szab arra nézve mikor ad nekünk hitelt, teljesen jogos. Ha nem tetszik ne mennyünk kuncsorogni, anyázni meg végkép ne mert az lesz amit látsz (mellesleg teljesen jogosan). Helyre kell az ilyeneket tenni mert nagyon hamar elszemtelenednek, lásd görögök.
Endrődi Vanda 2012.02.12. 16:23:22
Aranyember
Nagy a felháborodás baloldalon, merthogy Orbán „először nemet mondott” az európai megállapodásra, aztán „lebegtette álláspontját”, amiből „talán lett”, s csak ezek után jutott el „az igenig”. Ezzel pedig úgymond „összezavarta Európát, Magyarországot, és végső soron saját magát”.
Ahelyett, hogy azonnal és feltételek nélkül igent mondott volna. Ahogyan tették volna ők, vagy még inkább egy „szakértő kormány”, amelyre szerintük „egyre nagyobb szükség van”.
Azt kellene tudnunk először is, hogy miről szól ez az új európai megállapodástervezet. Mert hallottunk itt nagyobb költségvetési szigorról, meg automatikus szankciókról, amelyek persze bizonyos esetekben mégsem lépnek életbe, hiszen az automatizmus megint csak egyeseknek automatikus, másoknak kézi vezérelt…
Szóval mindezekről szó esett, sok szó. De egy apróság nem futott be nagy karriert a magyar sajtóban. Valamiért nem tartották fontosnak a balosok és a liberálisok, hogy ezzel is megismertessék a hazai közvéleményt. Eldugták a sorok közé. Szerencsére a külföldi sajtó nem volt ennyire szemérmes.
Nos, a tervezet 14. pontjában, szinte csak úgy mellékesen, a következő apróság olvasható: Az euroövezeti tagállamok, illetve a hozzájuk csatlakozó más tagállamok megfontolják, és tíz napon belül döntenek arról, hogy 200 milliárd euróval növeljék az IMF kapacitását. (Aztán ezzel a 200 milliárd euróval az IMF persze majd „megsegíti” Olaszországot és Spanyolországot…)
Ez a 200 milliárd eurócska nem ugrott fel a hazai lapok címoldalára. S ez lehet a magyar kormányfő „vergődésének” is az oka, ugyanis a költségvetési szigor alkotmányba foglalása olyan nagyon nem rázhatta meg, lévén mi már ezt megtettük, elsőként. S amikor belevettük az alaptörvénybe a költségvetési szigort, akkor a balos és liberális véleményvezérek ezért szedték le rólunk a keresztvizet…
Nézzük meg közelebbről ezt a 200 milliárd eurót, számoljunk egy kicsit.
Az Európai Unió lélekszáma a legutolsó, 2011. október 26-i hivatalos adat szerint 493 023 627 fő. Talán megbocsátják, ha az egyszerűbb számolás kedvéért ezt felkerekítjük 500 millió főre. Nos, 500 millió fővel számolva a 200 milliárd euró azt jelenti, hogy minden uniós polgár odaad 400 eurót az IMF-nek.
Nézzük mindezt Magyarországra vetítve: ha Magyarország csatlakozik a megállapodáshoz, úgy lélekszám-arányosan miránk 4 milliárd euró jut majd. Amikor leülök vasárnap ebédelni a családommal, papa, mama, nagyszülők és a gyerekek, az a jóérzés tölthet el, hogy a húsleves és a rántott hús között mindösszesen 4400 euróval megsegíthettem a valutaalapot. S ehhez a Magyarországra eső 4 milliárd euróhoz azért számoljuk hozzá a következő tényt: amikor újrakezdődtek a tárgyalások az IMF és hazánk között, arról szóltak a hírek, hogy egy körülbelül 4-5 milliárd eurós mentőcsomagra lesz szükségünk. Tehát, ha csatlakozunk a megállapodáshoz, akkor előbb odaadunk az IMF-nek 4 milliárd eurót, utána kapunk az IMF-től hitelbe 4 milliárd eurót, amit majd megint visszafizetünk, jó sok kamattal. Ráadásul az IMF-hitel feltétele az is, hogy a kormány felhagyjon eddigi gazdaságpolitikájával, a válság terheit kizárólag a lakossággal fizettesse ki, a bankokat pedig tehermentesítse.
Ügyes, nem?
S tegyük fel azt a kérdést is, ha már egyszer muszáj megsegíteni Olaszországot és Spanyolországot, akkor vajon az EU miért a New York-i székhelyű IMF-nek adja oda a pénzt, miért nem adjuk oda mindjárt az érintetteknek? Nos, erre igen egyszerű a válasz. Azért, mert ezt a pénzt a jegybankok fogják odaadni. A jegybanki függetlenség mai értelmezése szerint a jegybankok (leánykori nevükön nemzeti bankok) nem avatkozhatnak be közvetlenül a költségvetésbe. Vagyis: ha az EU-tagországok jegybankjai odaadnák közvetlenül a pénzt Olaszországnak és Spanyolországnak, akkor ezután az aktus után a nemzeti kormányok feltehetnék a kérdést, hogy a jegybankok vajon miért nem segítenek saját országukon felhalmozott tartalékaik segítségével (például a gazdasági növekedés beindításában)?
S ha ezt a kérdést fel lehetne tenni, akkor oda lenne a jegybanki függetlenség most értelmezett realitása, ennek az egész mocskos rendszernek az egyik fundamentuma.
Hát ezért az IMF.
Azt mindenesetre jó, ha tudják, hogy ebben a pillanatban a világtörténelem egyik legnagyobb szabású és legaljasabb rablása zajlik. S ahhoz, hogy ezt a rablást ezek a cinikus bűnözők végre tudják hajtani, nemcsak a pénzünkre van szükség, hanem még néhány dologra. Mindenekelőtt „szakértői kormányokra”. Ez most az új jelszó: szakértői kormány!
Kezdődött a görögökkel. A választott kormányfő ment, és érkezett helyére Lukasz Papademosz, a szakértő. Folytatódott az olaszokkal. A választott kormányfő ment, és érkezett helyére Mario Monti, a szakértő.
Mi a közös ebben a két szakértőben?
Az, hogy mindketten a Goldman Sachs köpönyegéből bújtak elő. Nevezett Goldman Sachs a világ egyik legnagyobb globális pénzügyi szervezete, profilja pedig a befektetések és az értékpapír-kereskedelem. Székhelye Manhattanben van. Amikor a jó Marcus és Samuel Sachs megalapították cégüket a 19. század derekán, talán nem gondoltak arra, hogy egyszer irányítani fogják az egész világot. Hát, most irányítják…
Amúgy a Goldman Sachs tevékenységéről egyetlen példa a közelmúltból: az Index 2010. április 19-én megírta, hogy az amerikai bankfelügyelet eljárást indított ellenük. A cikk címe: Hogy verte át befektetőit a Goldman Sachs? Hát úgy, hogy „a már láthatóan bedőlés felé tartó hiteleket csomagolták értékpapírba, és úgy adták el azokat, mintha jó nyereséggel kecsegtetnének. Közben a Goldman egyik partnere éppen ezen értékpapírok bukására játszva ért el óriási nyereséget”. Hát íme, Goldmanék… Egy igazi aranyember…
Szóval „ezen értékpapírok bukására játszva” – vagyis shortolva. Ez a bizonyos partner a Paulson and Co. volt. Ők shortolták a piacot, és így az amerikai ingatlanpiac összeomlásán 600 százalék hozamot értek el. És nincsenek börtönben, nem is verték őket agyon – dehogy! Élnek és virulnak.
S még egy apróság: Görögország a Goldman Sachs segítségével és támogatásával hamisította meg költségvetési adatait. S most ebből a Goldman Sachsból érkezett Papademosz, a szakértő, a „nép atyja”, hogy megmentse Görögországot. Idehaza pedig a megfelelő körök egyre hangosabban sürgetik a „szakértői kormány” felállítását. Róna Péter közgazdász, egykori amerikai bankár, akit az LMP időről időre fel szokott kérni szakértő miniszterelnöknek, a minap azt nyilatkozta, hogy a kötvénypiacok előbb-utóbb ki fogják kényszeríteni Orbán bukását és egy szakértői kormány felállítását, miképpen tették ezt már a Gyurcsány–Bajnai váltáskor is.
Azért ez a mondat elég informatív, nem?
Többek között arról mesél, hogy a nemzetközi pénztőke úgy döntött, nincs többé szükség demokráciára, de még annak látszatára sem. Ezentúl majd a kötvénypiacok választanak kormányokat. S hogy valami látszat azért mégis fennmaradjon, az európai polgároknak meghagyjuk a vita lehetőségét azokban az életbevágó kérdésekben, mint az állatvédelem, a libatömés, vagy a melegek házassága. Ezzel elbíbelődnek, mint a hülyegyerek a homokozóban. Olyan apróságokról pedig, mint gazdaság, pénzügyek, társadalomszerkezet, mobilitás és jövő, majd dönt az IMF, a Goldman Sachs, majd döntenek a kötvénypiacok.
S mi kell még ahhoz, hogy ezt az égbekiáltó gazemberséget véghez lehessen vinni?
Hát háborús pszichózis kell hozzá. Merkel fújta meg először a sípot. Október 26-án reggel, a Bundestagban a következőket mondta: „Nem hihetjük, hogy magától értetődő egy újabb békében és jólétben eltöltött fél évszázad Európában. Nem az. Ezért mondom, ha megbukik az euró, megbukik Európa is.”
S Merkel ebben a beszédében természetesen pénzt kért a válságkezeléshez, szorosabb integráció mellett tört lándzsát, és a lisszaboni szerződés átírását javasolta. A legutóbbi uniós megállapodástervezetet keveslő Egyesült Államok vezérkari főnöke, Martin Dempsey tábornokot pedig „rendkívül nyugtalanítja az európai helyzet”, s szerinte az unió felbomlása zavargásokhoz fog vezetni.
S nehogy azt gondolják, hogy mindez napjaink trükkje. Ugyan kérem, évek óta zajlik e nagyszabású rablás előkészítése. A rossz emlékezetű zsúrfiú, a Gazprom igazgatótanácsában landoló Gerhard Schröder szocdem kancellárként már szorgalmazta az Európai Egyesült Államok létrehozását: „A jelenlegi válság könyörtelenül egyértelművé teszi, hogy a valutaunió nem létezhet közös fiskális, gazdaság- és társadalompolitika nélkül. Ehhez fel kell adni nemzeti szuverenitásunkat”. Nagyjából ezzel egy időben Soros György már az európai államkincstár létrehozását szorgalmazta.
Tehát a gyógyír a válságra a nemzeti szuverenitás feladása, a teljes integráció, a közös pénzügyek, a nemzeti kormányok lecserélése szakértői kormányokra, a demokrácia eltörlése, s a további dereguláció és privatizáció, valamint a megszorítások. Ha odaadjuk pénzünket és szabadságunkat az IMF-nek és a Goldman Sachsnak, nem lesz háború, és nem lesznek zavargások.
Én persze remélem, hogy nem lesznek zavargások. Sem Európában, sem Amerikában. De ha mégis, remélem, a „kötvénypiacok” lesznek az első áldozatok.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 17:46:08
1, Azért megy a felháborodás Orbánnal szembe, mert hazudik mint a vízfolyás (mint igazmondó Ferenc), odakint meg már rohadtul elege van mindenkinek, hogy magyar politikus 2 másodperc alatt meghazudtolja magát, aztán meg beleröhög az arcukba.
2, Megdöbbentő, hogy szerintetek az normális ha valaki hitelt ad akkor azért nem szabhat feltételeket. Nem kell csődbe vinni egy országot majd az IMF-hez rohanni, és akkor nem fog diktál, tudom akkor nem lehet egy csomó nemlétező pénzt elverni, amit valójában ők erőltetnek ránk (elárulhatnátok mit szedtek).
3, Semmilyen konkrét információt nem írsz le IMF feltőkésítésével kapcsolatban, mikorra, milyen időközönként stb. formában történik majd. Az meg, hogy NY-ban van egyátalán nem mérvadó, az USA-t is tönkreteszik (Izraelt is), nem azok az emberek akiknek lenne lelki ismert furdalásuk bármi miatt (az viszont érdekes, hogy nekik van pénzük az elméletben érzelmi alapon működő szervezeteknek meg nincs).
4, Goldman Sachs köztudott, hogy milyen szervezet, ennek ellenére mindenki viszi oda a pénzét mert 0,5%-al nagyobb kamatokat ígér. Egy kevés felelősség vállalás a tetteink iránt lehet nem ártana, de tudom másokat könnyebb fikázni.
5, Integráció nem egyenlő a demokrácia megszűnésével, egyértelmű, hogy a jelenleg politikai elit(ek) rettegnek a hatalmuk elveszítése miatt, mert ha megy minden közösbe a nagyfiúk kirugdossák őket a homokozóból, a bégető birkákat meg felhasználják ennek megakadályozására.
6, Németeknek miért nem kell az IMF?
Talán példát vehetnénk róluk, és ha addig nyújtózkodnánk ameddig a takarónk ér akkor nem lennének ezek a problémák. De pontosan tudom mikor felvesszük a hitelt akkor minden jó, ha meg el kell kezdeni törleszteni akkor dögöljön meg az aki adta.
Úgyhogy a végére csak ennyit:
noob.hu/2012/02/11/Ima_gy.jpg
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.02.12. 18:11:11
:DDD
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.02.12. 18:35:27
Utalt a tervezet 14. pontjára (mint neve is takarja tervezet) ami már az sem biztos, hogy benne van(megelőlegezem, hogy ez a 14. pont valóban létezik\létezett nem csak valami idióta agymenése). Leírta, hogy a 14. pont része szerint IMF-nek adunk pénzt, de egy árva szót sem szólt arról miként fog ez történni. Szokásos demagóg baromság ami ebben az országban már elég régóta megy, félkész, máshonnan vett infókkal hülyítjük a tömeget. Igazad van ezt tényleg kár volt leírnia.
gerdo 2012.02.12. 19:49:37
Kandabula 2012.02.12. 20:35:53
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.13. 09:24:25
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ► 2012.02.13. 09:24:53
Hiába a tények, a belinkelt cikkek, a bizonyítékok. Ők csak makognak és huhognak mindenre, ami a haladást és a szebb jövő esélyét vetíti előre.
Ezért fizetnek valahol vagy orvosi beavatkozás miatt van? (Magyarul: kurvák vagytok vagy biorobotok?)
♥♥♥
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.13. 09:33:28
Az a fajta tájékozatlanság, és ebből eredő magabiztosság amivel Te elővezeted egysoros értékítéleteidet, sajnos lezárja, megszünteti a vitát. Kár érte.
fuhur 2012.02.13. 09:39:53
A koki, meg a saller szóba sem kerül. Ehhh Ez az ember vagy nem ezen a bolygón él, vagy minket néz teljesen hülyének. Nem tudom melyik a jobb.
Roy 2012.02.13. 12:46:06
Másik meg az, hogy azért rajtunt is röhögnek, mert ki választotta meg ezt a pártot.
Sajnos a sok birka akik minden bevesznek.
röhögő 2012.02.14. 17:54:40
De hülye vagy! :-))
Akkor gondolkozz el azon hogy mennyit kárt okozott a gazdasági szabadságharc, hogy 9.6 százalék kamatot kell fizetnünk az államkötvényeink után, az IMF rabságban szenvedő románok csak 5.8-at fizetnek, de kaphattunk volna 4 százalékos IMF hitelt is ha nem gazdasági szabadságharcolunk. Ha szépen kiszámolod, a hülye vezéred szabadságharca az ami évei 1000 milliárdunkba kerül kb. Agyatlan, ostoba fideszes vagy. Az ilyen tájékozatlan barmok miatt vagy a zsebnapóleonnak kétharmada, amivel szétbassza és szétlopja az országot.
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.02.14. 18:47:46
Azon meg újra és újra meglepődöm, hogy sokan rácsodálkoznak, jé, piacgazdaság van, és a tőke mozgatja a világot. Ezt nem tudtuk eddig? Most döbbenünk rá?
csakhalkanszólok 2012.02.14. 19:42:40
Az adat megtekintése szabad, adok egy kis esélyt, hogy utána nézz. 21000 MrD forint a központi költségvetés adósága. Ehhez add hozzá az Önkormányzatok, a lakosság és a vállalkozások teljes hitelállományát. Hidd el kijön az évi 7 eMrdFt. Persze lehet hogy csak 6,98 eMrdFt... :-)
De mire is válaszoltál? Én annyit mondtam, ha nem lenne a világméretű uzsora, akkor az országok nagy többsége békésen eléldegélne. Ennyi. Akár akarod hinni akár nem, de persze egyszerűbb lehülyézni valakit. És ez nem a helyi politikától függ. És főleg nem attól ha zsebkommentező zsepnapóleonozik.
Megismétlem: NEM fogyasztunk többet mint amit termelünk! A hitelt HASZONÉRT kapjuk, és hitelt az kap, akitől be lehet szedni a hasznot. Ennyi. Minden más csak maszlag. Nincs jótét lélek a világon, aki csupán szívjóságból finanszíroz bárkit. De ha neked jobb, hát gyűlölködj csak nyugodtan a kis helyi politikai pocsolyában.
Na de neked mondjam, aki csak fröcsögni tudsz? Megjegyzem tapasztalatom szerint ilyen jellegű kommentet mint Te csak az ír, aki ha más zászló van (volt) az égen, rózsaszín szemüveget vesz fel gyorsan.
röhögő 2012.02.14. 20:05:55
csakhalkanszólok 2012.02.14. 21:13:42
Hitelt csak a hülye vesz fel azért mert többet fogyaszt mint amit elfogyaszt. (Szaladj el, Providenték mesélnek róla sokat :-) ). Gondolom Neked ez az ismeretséged, ezért ugrik be egyből ez. Alapvetően nem a hitel a baj, ha a hitel alapstruktúrába, beruházásba megy, a baj az, ha a hiteladó módszeresen kiszolgáltatottá tesz. Például szép lassan függővé teszem egy ország pénzét, majd "ócsítom" azt, és kegyesen odanyújtom a segítő hitelt. Ja hogy éppen amiatt kell sokszor amit éppen a hitelnyújtó okozott. Ja párdon, tetszettek volna világhatalommá válni időben. Ja, hogy éppen mi tettünk meg mindent hogy nehogymá' Európa közepén egy működő föderáció korát megelőzve értékéhez méltóan szóljon bele a világpolitikába, az persze teljesen más kérdés.
Persze elmondhatnám, azt is, hogy azért mert valakinek nagyobb az ereje, csak azt jelenti hogy nagyobb az ereje. Az igazság nem jár feltétlenül - és mostanába szinte soha -együtt ezzel.
Na, de mindegy. 40 évig tanítottam ilyen "okos" gyerekeket mint Te, nincsenek illúzióim, hogy érvelésed alapján hozzád hasonló embereket bármikor meg lehet győzni. Neked csak az ideológia számít, meg az, hogy gyűlölködj. A hitelt nyújtó kedves "háttér"hatalom meg röhög rajtad, mert ők ismerik a régi római mondást: "oszd meg és uralkodj!"
Utolsó kommentek