Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) anglia (5) Anglia (13) áradás (72) Argentína (3) Argentina (4) árvíz (12) Ausztrálai (3) Ausztrália (33) ausztrália (17) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) baleset (83) Baleset (4) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) brazília (7) Brazília (14) bulvár (5) Bundesliga (5) bundesliga (3) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) donyeck (5) Donyeck (11) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) egyesült államok (9) Egyesült Államok (16) egyetem (3) Egyiptom (4) egyiptom (5) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) Fülöp-szigetek (8) fülöp-szigetek (5) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gaza (4) Gáza (8) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) india (5) India (18) Indonézia (5) Irak (10) irak (3) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) japán (8) Japán (20) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) kalifornia (6) Kalifornia (12) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) kijev (10) Kijev (3) Kilauea (3) Kína (41) kína (23) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) Kutya (3) kutya (8) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) mexikó (5) Mexikó (10) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) németország (5) Németország (13) népszavazás (5) New York (13) new york (6) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) olaszország (4) Olaszország (8) olimpia (4) öngyilkosság (6) orbán viktor (16) Orbán Viktor (8) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) Oroszország (30) oroszország (15) orrszarvú (3) országgyűlés (3) Oscar (3) oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) putyin (3) Putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) szíria (3) Szíria (8) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) Thaiföld (4) thaiföld (3) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) törökország (6) Törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) ukrajna (29) Ukrajna (34) ukrán válság (4) ülés (3) usa (31) USA (74) utasszállító (3) választás (3) válság (4) Vatikán (3) vatikán (5) vélemény (3) Velence (5) venezuela (3) Venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) Washington (3) washington (7) zuhanás (3)

2014.07.21.

Izrael kiterjesztette a szárazföldi offenzívát Gázában

Izrael kiterjesztette a szárazföldi offenzívát vasárnap. Már nem csak Gázát, hanem a környező településeket is folyamatosan lövik aknavetőkkel és tankokkal. A két hete tartó összecsapásokban eddig 432 palesztin – többségében civil – halt meg és több mint 3000 megsebesült. Izraeli oldalról  a halottak száma 20, ebből 18 áldozat katona volt. 

127 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr36528557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.07.21. 14:28:50

@_most_: Izrael hivatalosan tudtommal még nem ismerte el, hogy lenne atombombája. Szóval annyi haszna csak lenne a dolognak, hogy ha visszadobnák, akkor kiderülne végre, hogy van. :-)

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 14:36:22

@sanyix: "jajj már megint ez a zsidó felsőbbrendűség szöveg... tudod a mai globalizált világban nincs olyan hogy technikailag behozni valamit, ugyanis lehet másolni, na meg pénzért mindent meg lehet vásárolni."

Ez nem zsidó felsőbbrendűség. Szerintem Izrael elmaradott ország Ny-Európához képest.

Palesztinoknak jelenleg a csatornázással gondjaik vannak. De igazából kulturálisan vannak elmaradva. A vezető politikusaik igazi gennyes korrupt mocskok, akik élősködnek az átlagpolgáron. A gyerekeiket fegyvernek használják. Plusz néha ölik egymást is ha olyan kedvük van.

sanyix 2014.07.21. 14:48:08

@kabelbarat: Persze hogy gondjuk van, mit csatornázzanak ha a házaikat folyton lebombázzák, és valószínűleg az építkezéshez szükséges anyagokat, gépeket is alig tudják behozni...

A veztő politikusok mindenhol gyennyes korrupt mocskok, lásd itthon, de akár a demokrácia állítólagos fellegvárában az USA-ban is, ahol engedelmes kutyaként várják a bankok/egyéb óriáscégek utasításait. Gyerekeket fegyvernek használják? Hát volt pár állítólagos eset, de miben is különb ez attól hogy az izraeliek meg a tengerparton focizó gyerekeket ágyúznak szét?
Izraeliek is néha ölik egymást ha olyan kedvük van, amielőtt a terrorszervezeteik nem egyesültek az IDF-ben, gyakran egymást is robbantgatták.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.07.21. 14:55:52

"Meg tudjuk bocsátani az araboknak, hogy megölik a gyermekeinket. De azt nem tudjuk megbocsátani, hogy arra kényszerítenek bennünket, hogy megöljük az ő gyermekeiket. Béke csak akkor lesz, ha az arabok gyermekeik iránti szeretete erősebb lesz a zsidók iránt érzett gyűlöletüknél."
Golda Meir

Cinizmus?

♔bаtyu♔ 2014.07.21. 14:56:28

Izraellel alapból meg kellene szakítani a diplomáciai kapcsolatokat.

Nagyjából kb. pontosan azt csinálják mint a nácik. Persze ott nem árja, hanem "kiválasztott" van.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 15:06:37

@sanyix:

"A veztő politikusok mindenhol gyennyes korrupt mocskok, lásd itthon"
Nem összemérhető. Ott konkrétan halálba vezetik az embereket, amit ki is jelentett az egyik Hamaszos. Rakétára meg valahogy mindíg jut pénz, meg azt mindig sikerül bevinni.

"Gyerekeket fegyvernek használják? Hát volt pár állítólagos eset, de miben is különb ez attól hogy az izraeliek meg a tengerparton focizó gyerekeket ágyúznak szét?"

A focizó gyerekek esete baleset volt. Az viszont elég egyértelmű amikor rákötik a robbanó övet a 14 éves gyerekre és elküldik mártíromkodni. Plusz az Izraeli kormánynak a saját polgáraiért kell felelnie. A Hamas változtatta hadszíntérré a lakott területeket. Kultúrált országokban a harci létesítmények és a lakott területek nem fonódnak össze.

"Izraeliek is néha ölik egymást ha olyan kedvük van" A múltban, és az nem tegnap volt.

I_Isti 2014.07.21. 15:07:51

Persze, megint az összes antiszemita baromarc itt hőbörög Izrael ellen, miközben a hamász megígérte, hogy 25 ezer kézigránátot oszt ki a palesztin kiskölykök között, hogy azzal dobálják a katonákat, ne kővel.
(Mert gránátra van pénzük, jé.)

Nagykörúton túli magyar 2014.07.21. 15:08:01

@♔bаtyu♔: na igen, egy normális ország nem tart fent kapcsolatot terroristákkal.
Azt is meg kellene értetni a magyarokkal, hogy ne vásároljanak zsidóktól, mert ezzel egy újabb kisgyerek lemészárlásában segédkeznek.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.07.21. 15:10:03

@I_Isti: "miközben a hamász megígérte, hogy 25 ezer kézigránátot oszt ki a palesztin kiskölykök között"
Ezt neked személyesen mesélték a "hamaszosok", mi? :)

kuki123 2014.07.21. 15:14:40

@kabelbarat: Én meg azt hallgatnám meg , hogy te mit tennél a helyükben, amikor a zsidók vallási alapon megtámadnák az országodat ahová betelepültek(1945-1970 aztán 1970-től folyamatosan), majd napi szinten rakétákkal lövik a várost ahol élsz, Gázát. És csak 1 jogod van: megdögleni.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.21. 15:16:38

@I_Isti: a legújabb ATV híradóban leadták, hogy minden gyerekre egy vállról indítható atomtöltetet szereltek!
Kézigránátot a múlt héten kaptak, amit focilabdának álcáztak, hogy félrevezessék az önvédekezőket.

kuki123 2014.07.21. 15:18:02

@kabelbarat: sikeres népirtás volt.
Hagyták magukat, nem voltak versenyképes harci eszközök és fegyverek birtokában.
Erősebb kutya baszik elv alapján működik a világ.
Gyakorlatilag palesztina végóráit látjuk.
Már nem is harc. A hamasznak nem sok mindene van már. Gerilla akciókra jó, de ennyi, a falat se kapargatják.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 15:18:12

@kuki123: Dezertálnék, vagy megpróbálnék izraeli állampolgárságot szerezni.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 15:20:48

@kuki123: "Erősebb kutya baszik elv alapján működik a világ."

Látom kezded kapiskálni.

Persze azért ne menj át szamurájkarddal elfoglalni a szomszéd házat! Ilyet csak országok tehetnek meg.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.21. 15:22:48

@kabelbarat:
"Dezertálnék, vagy megpróbálnék izraeli állampolgárságot szerezni."

Akkor felkereslek a saját otthonodban, és megadom én is a két lehetőséget: vagy azonnal eltakarodsz onnan, vagy lakbért fizetsz nekem.

I_Isti 2014.07.21. 15:25:06

@krain: "Szíriában, ahol a kormány tényleg direkt gyilkolja a civileket, naponta hal meg két-háromszáz ember. "
Emiatt miért nem hisztiztek?

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 15:28:43

@krain: Ezzel az a probléma, hogy én ezek után mindenképpen a rendőrséghez fordulok, akik téged letartóztatnak és elvisznek.

Ugye ott a különbség, hogy világrendőrség mint olyan nem létezik, így a palesztinoknak nincs kihez fordulniuk.

Ha teszem azt egy posztapokaliptikus szituációban foglalnád el a lakásomat, akkor valóban vagy elköltöznék, vagy bérleti díjat fizetnék, feltéve hogy egyértelmű túlerővel állok szemben.

kuki123 2014.07.21. 15:41:37

@_most_: Kedves fiam, úgy kell ledobni élesíteni, hogy azt se tudja ki robbantot...Arról nem beszélve, hogy miután 1-2 bomba robbant nem igen lesz ott már senki aki a föld levegő atombombájukat indítsa aktiválja stb...
Egyébként elég sajnálatos, hogy egy ilyen fika egy megyényi államnak több atomtöltete van mint az arab államoknak összesen (pontos számot se tudni mert nem engedik vizsgálni WTF de kb 200-400 atomtöltetük lehet).

Egyébként tényleg leszarnám, elnézve amit médiában összehazudoznak az eseményről és amilyen tetteik ügyeik vannak, a világ csak nyerne az ügyön.

A török miniszterelnök úgy fogalmazott, az izraelieknek "nincs lelkiismeretük, becsületük, büszkeségük, és azok, akik nap mint nap elítélik Hitlert, felülmúlják őt a barbárságban."

Benjamin Netanjahu izraeli kormányfő vasárnap reagált a török miniszterelnök kijeletésére.
"Hallottam a török miniszterelnök rendkívül súlyos szavait, és azt mondtam John Kerry amerikai külügyminiszternek, hogy Erdogan kijelentései antiszemita jellegűek" - jelentette ki, és ezzel részéről megoldottnak is tekintette az ügyet.

érted? Ő megmondja Kerry-nek hogy azok antiszemita kijeletésűek.
tehát érted? egyrészt ő mondja meg!
Ki a faszom geci ő, hogy ilyen mészárlás után és áldozatok után még ő róla véleményt nyilvánítót elítélje kisebbítse szavait.
(miközben Netanjahu egy háborús bűnös)

És meg ezek után Kerry-nek mondja hogy az antiszemita..tehát ha Kerry-nek ha más is lenne a véleménye.. már nem lehet mert max azt tudná mondani nem, vagyis ellenkezne az álláspont.amit persze nem lehet bevállalni...
Érted? 5000km-rre lévő 380 milliós lakosú országot úgy lóbál izrael mint kutya a farkát.

geci, eszem meg áll, és akkor felvetődik hogy miért gyűlölik az emberek a zsidókat.

Hát ezért.
Mert a legmocsadékabb emberek akik valaha a Földön éltek.

_most_ 2014.07.21. 16:02:26

@kuki123: kicsit fura, mikor magyar jobbikosok jobban utálják a zsidókat, mint a palesztinok, eléggé irracionálisnak tűnik ez a gyűlölet. De szerencsére a magadfajták sose lesznek olyan helyzetben, hogy egy atombomba ledobásáról dönthessenek.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 16:04:00

@kuki123:
"és akkor felvetődik hogy miért gyűlölik az emberek a zsidókat."

Nem jössz rá, hogy ez a fajta általánosítás az amivel a legnagyobb embertelenségek megindokolhatók.
Nem minden izraeli támogatja a külpolitikájukat, sőt van aki tüntet ellene, van aki a Gázai határon felállított kórházban ápolja a sebesülteket. A nem izraeli zsidók kifejezetten elítélik az egészet.

Ha az izraeli vezetés így gondolkodna, akkor valóban irtaná a palesztin népet. (Szerencsére nem ezt teszi)

Látszik, hogy magadból indulsz ki, és képtelen vagy átlátni egy komplex problémát érzelmi elfogultság nélkül.

kuki123 2014.07.21. 16:11:04

@_most_: a zsidók itt már letették a névjegyüket. Nem csak egyszer nem csak most.
Ezek után elég érthető hogy a zsidók antiszemita nyivákolásával és bűntudat keltésével ellentétes reakciót váltanak ki a magyar lakosságból.

_most_ 2014.07.21. 16:16:11

@kuki123: azért az ellenszenv és az általad prezentált gyűlölet között van egy kis különbség, személyesen mégis mit ártottak neked a zsidók?

gigabursch 2014.07.21. 16:47:43

@kabelbarat:
Irakban sem realizálták, vagy épp Afganisztánban, hogy mekkora erőfölénye volt az AEÁ-nak, oztán mégiscsak a jenkik jártak pórul.

Jut eszembe:
1945 óta hány gőztes háborújuk volt? Függetlenül attól, hogy mekkora technikai fölénnyel rendelkeztek...

kuki123 2014.07.21. 16:49:27

@kabelbarat:
mmhh mennyei komment

"Nem jössz rá, hogy ez a fajta általánosítás az amivel a legnagyobb embertelenségek megindokolhatók."

"Ha az izraeli vezetés így gondolkodna, akkor valóban irtaná a palesztin népet. (Szerencsére nem ezt teszi)"

Ahh nem végül is..maguktól estek össze az emberek véres hullaként csak az elmúlt 1-2 hétben.

Nem minden izraeli támogatja a külpolitikájukat, sőt van aki tüntet ellene, van aki a Gázai határon felállított kórházban ápolja a sebesülteket. A nem izraeli zsidók kifejezetten elítélik az egészet.
Ezzel tisztában vagyok, de mennyi lehet 1%?

Nagyon is komplexen látom a problémát. Azok lépcsőit és összefüggéseit.
Ugyan is mérnök elemző vagyok így mindig is érdekelt mind két oldal véleménye kiváltó oka.
és lemenni a "gyökerekig".

Hát ez van.
Az egész balhé ott kezdődött mikor az 1900-as évek elején a zsidó élettér megfogalmazódott.
Erre az 1930-as40-es évek zsidó üldözése és menekült hulláma még rá tett egy lapáttal és az akkori Palesztina területére egyre több európai zsidó érkezett
Egyértelműen egy zsidó állam létrehozása volt.
Gyakorlatilag bármi áron. A palesztin földeket elértéktelenítették, tönkretették. betelepültek, mert vallási alapon a sajátjuknak tekintették. Nyilván ez nem tetszett a palesztinoknak és próbáltak ellene tenni, kevés sikerrel...
Mert érdekes módon egy kisemmizett krematóriumból menekült népességnek 1950-60-re már saját hadserege volt és megtámadta a bennszülött palesztin lakosságot.
hu.wikipedia.org/wiki/Arab%E2%80%93izraeli_konfliktus
Jó mi?

Izrael és Palesztina konfliktusa rávilágít arra a problémára, hogy ha az országodba betelepül egy másik nemzet akkor abból polgárháborús helyzet és az anya ország levesztése következik.
(noha ezt nem tudom miért nem látja sok ember nem csak itthon, az EU országaiban is. Sőt elősegítik az ilyesfajta folyamatokat és ezek után joggal merül fel az a kérdés, hogy kinek mi is a célja, és kik állnak a háttérben.)

sanyix 2014.07.21. 16:53:05

@kabelbarat: persze baleset volt, mindig baleset az ilyen. Az hogy az izraeli támadások áldozatainak 70%+ a civil még az izraeliek bevallása szerint is, az is mind baleset na meg persze "élő pajzsként használták őket a tenoristákok"
Tudod mit? A palesztinok által kilőtt rakéták is csak baleset miatt mennek izrael felé, igazából csak tüzijátékot akarnak csinálni.
Baleset bazzeg telibe találni 4 gyereket egy tengerparton. Kb akkora esély van rá, meg a többi balesetre is, minthogy eltaláljon egy üstökös...

Nem a hamas változtatta hadszíntérré a helyet, hanem az irgun, lehi, és a többiek, 70 éve, és utódjuk az IDF azóta hadszintérként tartja az egész területet, folyamatosan.

Nem fonódnak össze a hadi létesítmények? Hát ezt palesztin területeknél sem lehet tudni, ugyanis évtizedek óta izraelt állandóan hazugságon kapják. Minden támadásnál mindenre azt mondják hogy hadi létesítmény, mert így nem kell tartaniuk a felelősségrevonás alól.
A mestereik is így csinálják, tudod "tömegpusztító fegyverek vannak irakban" :))

kuki123 2014.07.21. 16:56:37

@_most_: mamának átszámolva 15 millió forintnyi cégrészvénnyel tartoznak...mellékesen zsidók, nem mai történet már sajnos..

Ha már így felmerült.
A büdös életbe nem fog visszakerülni azzal már tisztában vagyunk. Jó volt annak aki az 1992-93-as években a jogi zavarosban halászgatott.

De azért mert neked személyesen nem ártott... még... nem elítélendő?
Elég érdekes egy gondolkodás.

sanyix 2014.07.21. 17:02:38

@kabelbarat: akkor gondolom a 2.vh-s koncentrációs táborok ellen sincs rossz szavad, hiszen ahogy mondtad, egy ország csinálhatja, és az "erősebb kutya baszik" ;)

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 17:08:15

@gigabursch: Az sokkal inkább belpolitikai kérdés volt. Nem nagyon tudták eladni a népnek az egész történetet.

@kuki123: "Ahh nem végül is..maguktól estek össze az emberek véres hullaként csak az elmúlt 1-2 hétben."
Kb 30 bombatámadásra jut egy halálos áldozat. Kicsit drága lenne így népet irtani, nem gondolod?

"Nagyon is komplexen látom a problémát."
Érzelmi oldalról közelíted meg, nem praktikusan.

"Izrael és Palesztina konfliktusa rávilágít arra a problémára, hogy ha az országodba betelepül egy másik nemzet akkor abból polgárháborús helyzet és az anya ország levesztése következik."
Ez így nem igaz. Számtalan ellenpélda van. Ott kezdődött a probléma, hogy nem ismerték el Izraelt, nem fixálták a határokat a mai napig.

"Baleset bazzeg telibe találni 4 gyereket egy tengerparton. Kb akkora esély van rá, meg a többi balesetre is, minthogy eltaláljon egy üstökös..."

Elképzelhető, hogy egy embertelen katona túlkapása. Elszigetelt eset, gondolom kivizsgálták, nagyon nem jött nekik jól.

sanyix 2014.07.21. 17:18:30

@kabelbarat: "Ott kezdődött a probléma, hogy nem ismerték el Izraelt, nem fixálták a határokat a mai napig."

Ott kezdődött a probléma, hogy már a tervek előtt jóval robbantgattak a cionista terrorszervezetek, aztán fixálták a határokat, amit megint csak leszartak a cionisták.

"Elképzelhető, hogy egy embertelen katona túlkapása. Elszigetelt eset, gondolom kivizsgálták, nagyon nem jött nekik jól."

Biztos kivizsgálták, úgy hogy mondták "írjunk valamit a papírra hogy baleset volt" mint a többinél ;)
Az az 500 halott civil is mind az elszigetelt esetekből jött össze. Izraelben naponta többször "elszigetelt esetek" történnek.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 17:21:53

@sanyix: "akkor gondolom a 2.vh-s koncentrációs táborok ellen sincs rossz szavad, hiszen ahogy mondtad, egy ország csinálhatja, és az "erősebb kutya baszik" ;)"
Elég más történet amikor egy ország a saját polgárai ellen lép fel.
De Gázát nagyon erős túlzás egy koncentrációs táborhoz hasonlítani. Meg ugye a zsidóság soha nem támadta meg Németországot. Az egész történet nem csak embertelen de teljességgel ésszerűtlen is volt.
Még gettóhoz lehet hasonlítani Gázát, de a határok lezárását gyakorlatilag kivívták maguknak, mert elmaradottak és erőszakosak.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 17:23:47

@sanyix: Nem sok az 500 halott. Mondhatod rá, hogy elrettentés, megfélemlítés, kollektív büntetés, de semmiképp sem népirtás.

2014.07.21. 17:26:41

@kabelbarat: Fetűnően megbocsájtó vagy....

Szerinted hány halottól számít népirtásnak?

sanyix 2014.07.21. 17:35:27

@kabelbarat: Hát persze mindig "más történet" ha nem a kedvenceidről van szó.

Egyébként a palesztinok sem támadták meg az egyébként nem létező izraelt, hanem fordítva történt, és arra válaszoltak a palesztinok. Ja persze ez más, hiszen a "kiválasztottakra" ilyen szabályok nem vonatkoznak ugye?

Erre az 500 hallott nem sok beszólásodra nem tudok mit mondani, csak talán annyit hogy ilyen "embert" mint te még nem láttam.
Letagadod a tényeket, felmentesz egy népet minden alól, semmiségnek könyvelsz el egy rakás halottat (mellesleg az az 500 csak az utolsó pár nap eredménye, rászámolhatsz nyugodtan egy milliót a teljes időszakból), méghozzá olyan pofátlanul hülyének nézve mindenkit hogy az hihetetlen.
De tudod kit befolyásol akár csak egy fikarcnyit is a propagandaszöveged (senkit).

sanyix 2014.07.21. 17:36:24

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: tippelek egyet:
-ha zsidók ellen van akkor 1-től számít népirtásnak
-minden más népnél végtelentől.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 17:38:42

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Nem tudom. Valahol 10% és 50% között lehetne meghúzni az alsó határt.
De lehet hogy ésszerűbb lenne sebesség alapján.
Mondjuk ha 10 év alatt ki akarsz irtani egy népcsoportot napi 0,03% fölötti halálozás már elegendő, az Gázában napi 544 halálesetet jelent.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 17:50:05

@sanyix: "Egyébként a palesztinok sem támadták meg az egyébként nem létező izraelt, hanem fordítva történt, és arra válaszoltak a palesztinok. Ja persze ez más, hiszen a "kiválasztottakra" ilyen szabályok nem vonatkoznak ugye?"

Mit nem értesz azon, hogy ha megtámadsz egy nálad sokszor erősebb országot, akkor csak magadnak köszönheted amikor visszatámad? Tök mindegy a ki kezdte kérdés. Az az óvoda udvarán számít, nem országok között.

Amúgy elárulom, hogy nem vagyok zsidó, nincs semmi ilyen irányú elfogultságom, csak felbasz hogy divat lett Palesztinát biztatni, hogy rohanjon fejjel a fajnak.

2014.07.21. 17:50:20

@sanyix: Szerintem mindkét fél mocskos szemétláda...

2014.07.21. 17:54:13

Bár azt azért hozzá kell tennem, hogy az kicsit visszásnak tűnik, hogy a sokkal több áldozatotot számláló palesztinok között túlnyomó a civil halottak aránya, miközben a kevés áldozattal rendelkező izraeliek között meg 10%.

Persze a palesztin oldalon nehezebb megállapítani, hogy ki a civil, de gondolom a 0-10 éves gyerek mindenképp annak számít...

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 17:56:57

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Ha magammal viszem a kölykömet a lövészárokba, az ellenség meg átdob egy gránátot, és a gyerek meghal, akkor ki a hibás azért hogy a gyerek meghalt?

2014.07.21. 18:00:43

@kabelbarat: Ügyes csúsztatás.
Ha szétlőnek egy lakóházat és egy család meghal, akkor ki a hibás?

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 18:08:36

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Aki a lakóház mellől rakétákkal lövi egy szomszédos ország civilek lakta területeit.

Ha a családodat elkezdi lőni valaki, akkor nem lösz vissza ha gyerek van mellette?

sanyix 2014.07.21. 18:10:23

@kabelbarat: Dehogy nincs, nálad elfogultabb embert keveset láttam. Hiszen a tényeket is letagadod, bemondásokat meg tényként állítasz be, ugyan azokat elnézed az egyik félnek, a másiknak meg nem...

A palesztinok nem megtámadták, hanem védekeznek, támadáshoz el kéne hagynyiuk az otthonukat.

Persze hogy bíztatják a palesztinokat, hiszen a szabadságért harcolnak egy megszálló ellen. Ez mindig így volt, a normális ember mindig így tesz.
No meg mivel izraelt tartják az egyik legveszélyesebbnek a világbékére(a nyugati sajtó folyamatos izraelt magasztosító propagandája ellenére is), (majdnem) mindenkinek érdeke hogy valaki ellenálljon nekik, nehogy túlságosan nagyra nőljön, és a palesztinokon és az arabokon kívül mást is fenyegessen.

2014.07.21. 18:11:06

Akkor beküldhetnék egy különítményt, akinek azt a parancsot adhatom, hogy kímélje a fegyvertelen asszonyokat, gyerekeket, urambocsá a fegyvertelen férfiakat is.

De nem. Ők visszalőnek rakétákkal a picsába.
De mondom a Hamas is ezt teszi.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.21. 18:26:15

@kabelbarat: aki a lövészárokba kergetett minket az otthonunkból.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 18:26:52

@sanyix: Szerintem én sehol nem moralizáltam.
Az a baj, hogy te azon elmélkedsz, hogy kinek van "igaza", bármit is jelentsen ez a szó.

Miközben a kérdés az hogy ki mit tud tenni a helyzet enyhítése érdekében.

Izrael ésszerű döntéseket, hoz amivel minimalizálja a saját civil és katonai áldozatainak számát.

A Hamasz pedig ésszerűtlen döntéseket hoz amivel maximalizálja civil áldozatainak számát.

Az izraeli oldalon sokkal több emberséget látok.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 18:30:45

@krain: "aki a lövészárokba kergetett minket az otthonunkból."
Ezt ugye nem gondoltad komolyan? Neked tényleg nem fordul fel a gyerekek bevonásától a gyomrod?

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 18:41:56

@sanyix: "Persze hogy biztatják a palesztinokat, hiszen a szabadságért harcolnak egy megszálló ellen."
-Ők azt így soha a büdös életben nem fogják elérni. A jelenlegi állapot egyenes következménye az ő cselekedeteiknek. Az izraeli döntéshozók ugyanazt teszik amit bármely más ország döntéshozói tennének hasonló helyzetben.
De persze ha mondasz az ellenkezőjére precedenst, figyelek.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.21. 18:42:51

@kabelbarat: Miről beszélsz? Milyen "bevonásától"? Ott élnek, oda kényszerítik a zsidók őket! Az övezet határait falakkal és fegyveres őrökkel lezárják, nehogy ki tudjanak menekülni, míg a légicsapások zajlanak!

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 19:31:57

@krain: Mondjuk gyanús volt, hogy az nem rakéta.

Azzal csak a saját korlátozott, előítéletes gondolkodásmódodat demonstrálod, hogy többes számban szólítasz meg.

Erre azt tudom mondani: Lebuktunk, mi vagyunk azok, a zsidók. Spórolásból írunk egy gépről, de több nicknevet használunk. Ezt ezentúl nem mert ez Te sikeresen lebuktattad.

Nem is értem miért állok le szélsőjobbos emberrel vitázni. Úgyis "rájön", hogy zsidó vagyok és felrakja kurucinfós slágereket.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.21. 19:50:54

@kabelbarat: gondolom nem te készítetted a videót, hanem más, te csak közreműködni szerettél volna a terjesztésében, ez így már csapatmunka ;)

Való igaz, én sem értem miért próbáljátok az internet korában félrevezetni a lakosságot. Oké, korábban, amikor csak TV meg rádió volt, még sikeresen tudtátok manipulálni a dolgokat (lásd: kuruc.info/galeriaN/egyeb/kocsislmihalylevele.jpg ), de azóta megváltozott a világ, szerencsére.

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 20:03:06

@krain: Ez így annyira témába vág.
Mindegy, két malomban őrlünk.
Igazából én sem tudom megmondani a palesztinoknak hogy mit tegyenek. Te sem tudod megmondani az izraelieknek, hogy mit tegyenek. A palesztinok közül jó sokan meg fognak halni, az izraeliek közül sokkal kevesebben.
De éljen a szabad Palesztina, meg az ellenállás!
Majd megnézzük a képeket a halottakról, és eldiskurálunk, hogy ki is a hibás.

Én továbbra is azt mondom, hogy be kéne dobni azt a törülközőt, és aki ellenállásra biztatja a palesztinokat, az az ellenségük nem a barátjuk.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.21. 20:38:10

@kabelbarat: kb. annyira, mint Szíria.
Én tudok tanácsokat adni az izraelieknek. Távozzanak. Menjenek az USÁ-ba, ők biztos adnak nekik egy államot. Vagy menjenek ide, itt már van is nekik: hu.wikipedia.org/wiki/Zsid%C3%B3_auton%C3%B3m_ter%C3%BClet

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 20:42:29

@krain: Persze persze! Adja fel a nyerésre álló fél. Ennek tényleg nagy a realitása.
Ezzel kivánok most jó éjt neked:
www.youtube.com/watch?v=JN5mQ7WQzN0

kabelbarat (törölt) 2014.07.21. 22:34:54

@krain: Én?
Most komolyan úgy gondolod, hogy a Hamasnak van fikarcnyi esélye is az IDF-el szemben?

Tényleg úgy gondolod, hogy az átlag palesztin jól jár ezzel a háborúval?

Te az a fajta ember vagy aki inkább meghal mintsem, hogy feladja?
Mármint én az a fajta faszi vagyok aki odaadja a tárcáját amikor pisztolyt nyomnak a képébe.
Te meg az a fajta aki inkább meghal mintsem hogy odaadja a tárcáját. Talán ezért nem értjük meg egymást.

kuki123 2014.07.22. 00:27:37

@kabelbarat: "Kb 30 bombatámadásra jut egy halálos áldozat. Kicsit drága lenne így népet irtani, nem gondolod?"

Már hol? az izraeliek oldalán...és a palesztinokra mondtam

"Nagyon is komplexen látom a problémát."
Érzelmi oldalról közelíted meg, nem praktikusan
Hogy lehet ezt praktikusan? nem ide illő szóhasználat...

"Ez így nem igaz. Számtalan ellenpélda van. Ott kezdődött a probléma, hogy nem ismerték el Izraelt, nem fixálták a határokat a mai napig."
Mutasd..első ilyen ellenpélda itt kis hazánk..ahová be lettek importálva a tótok románok szerbek szépen lassan a törökök után betelepültek..oszt nézdmá ugrott az ország 2/3-da.

Most ott tartunk lassan hogy a cigányság már le tudna szavazással választani jó pár falut, mert többségben vannak.

Nyugat EU országokban a bevándorlók már többen vannak egy egy városban vagy kerületben, mint az őslakosok. Csak egy "szerencsés" alkalom kell és hopp már másként mennek a dolgok.
Egyébként meg miért kellene elismerni? egy behatoló idegen népet? Volt róla szó hogy elhatárolják magukat és akkor annyi, nah ebből az lett hogy nem volt elég nekik a lehatárotl terület, további palesztin területeket kellett elvenni, vagy egyszerűen leöldösni a lakókat.

"Baleset bazzeg telibe találni 4 gyereket egy tengerparton. Kb akkora esély van rá, meg a többi balesetre is, minthogy eltaláljon egy üstökös..."

"Elképzelhető, hogy egy embertelen katona túlkapása. Elszigetelt eset, gondolom kivizsgálták, nagyon nem jött nekik jól."

Most ezt te nem mondod és gondolod komolyan?
Hülye vagy te bazdmeg csak éppen nem forogsz kacsalábon.
Idióta..túlkapás..egyedi eset, meg kivizsgálják...jah az 500 másik halott mellett
baromarc.

kuki123 2014.07.22. 00:37:08

@kabelbarat: egy tárca az semmi, nyilván odaadod...de ha gyereked fejéhez is nyomnának egy pisztolyt akkor már inkább te halnál meg, ő érte.
A föld ugyan ez az eset inkább halnék meg harcolnék ezért a földért mintsem hogy a románok szlovákoké legyen.
Vagy ha már úgy is az övéké lesz akkor felégetett híd taktikájával, tönkretenni úgy hogy azt ne tudják használni. (palesztinoknak is ezt kellene tenni mellesleg...veszett fejsze nyele.)

Mondom hogy naiv hülye vagy.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 00:48:25

@kuki123:
"Hogy lehet ezt praktikusan? nem ide illő szóhasználat..."

praktikus= célravezető, célszerű, gyakorlatias

Nem tudom, hogy ezek a szavak ismerősek-e számodra. Gondolom a magyar nem az anyanyelved, ha a praktikus szót nem ismered.

USA, Kanada Ny-Európa mind tele vannak bevándorlókkal, és jól elvannak. Kanadának pl. voltak vannak francia részei. Nem mindenki ilyen kis korlátolt nacionalista mind te vagy. Van aki örül a sokszínűségnek.

"Baleset bazzeg telibe találni 4 gyereket egy tengerparton"

www.youtube.com/watch?v=TXrxLglOoRM&list=UUawNWlihdgaycQpO3zi-jYg

Na most ha megnézed ezt a videók akkor rájössz, hogy nagyon nem egyértelmű mi az amit látsz, és sokszor gyorsan kell döntést hozni. A felvételen látható fekete bogyók élete nem sokon múlt. Persze ha egész nap fekete bogyókra lődözöl, van hogy lankad a figyelmed, benézel ezt-azt.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 00:52:17

@kuki123: "de ha gyereked fejéhez is nyomnának egy pisztolyt akkor már inkább te halnál meg, ő érte."

És amikor a házadat rakétákkal lövik a palesztinok? Akkor mit csinálsz?

"A föld ugyan ez az eset inkább halnék meg harcolnék ezért a földért mintsem hogy a románok szlovákoké legyen."
Mert egy kis retardált vagy. Jobban járnál ha megtanulnál valami idegen nyelvet és keresnél egy jól fizető munkát külföldön.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 07:40:37

@kabelbarat: Igen, én az a fajta ember vagyok, aki ha egy cseppnyi esélyt is lát rá, hogy a gyerekei nem fognak úgy szenvedni, mint én, a szüleim, és nagyszüleim évtizedeken át, akkor teszek érte, és megpróbálom visszaszerezni a földünket.

Kuvait ereje sem volt összemérhető Irakéval, aztán mégis mi történt.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 07:50:08

@kabelbarat:
"És amikor a házadat rakétákkal lövik a palesztinok? Akkor mit csinálsz?"
A palesztinok nem lövik az európai, orosz, meg még mit tudom én milyen házadat, amit szüleid hátrahagytak, hogy eltulajdonítsák a palesztinokét.
Ahogy kuki123 írta, a palesztinok inkább felégetik a saját földjüket, de zsidó ott nem fog lakni békésen. Szóltak már jó előre, évtizedekkel ezelőtt, hogy menjenek onnan (nem fél perccel a rakétatámadások előtt, ahogy a terroristák "bekopognak"), ott maradtak, így nem a a palesztinok felelőssége.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 08:04:54

@kabelbarat:
"Mert egy kis retardált vagy. Jobban járnál ha megtanulnál valami idegen nyelvet és keresnél egy jól fizető munkát külföldön."
Továbbra is fenn hordod az orrodat.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 08:59:24

@krain:
"Kuvait ereje sem volt összemérhető Irakéval, aztán mégis mi történt."
Huhh! A palesztinoknak nincs igazi hadereje. Egy tűzszünetet nem bírnak rendesen lekommunikálni.
Csoda hogy annyi fegyvert össze tudtak kaparni ami van nekik. 100szoros a veszteségük. Az izraeli hadsereget meg a világ 13. legütőképesebb seregének tartják. Na vajon ki fog nyerni?
Az egyik arról panaszkodik, hogy Gaza koncentrációs tábor, a másik meg arról akar meggyőzni, hogy a lakosok hadereje összemérhető az IDF-el.

"Ahogy kuki123 írta, a palesztinok inkább felégetik a saját földjüket, de zsidó ott nem fog lakni békésen."
Pont emiatt van blokád alatt az a terület, pont emiatt KELL őket lerohanni.

Én továbbra is úgy gondolom, hogy egy militáns extrémista kisebbség miatt szenvednek a többiek. A palesztinok nagy része csak élni szeretne békésen.

"Szóltak már jó előre, évtizedekkel ezelőtt, hogy menjenek onnan " Nincs mire föl. Ha lemész sétálni a parkba és a 4 éves gyerek megfenyeget, hogy menj onnan mert az az övé, akkor elmész? A követeléseikből is kitűnik, hogy nincsenek képben, és nem a lakosság jólétét tartják szem előtt.

Amúgy még megjegyezném, hogy nem azért vesztette el M.o. az elcsatolt területeket mert hagytuk letelepedni a kisebbségeket, hanem mert belementünk egy vesztes háborúba. De szerencsére nekünk volt annyi eszünk, hogy utána nem kezdtük el agyatlanul támadni a környező országokat.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 09:30:31

@kabelbarat:
"Nincs mire föl. Ha lemész sétálni a parkba és a 4 éves gyerek megfenyeget, hogy menj onnan mert az az övé, akkor elmész?"
Egész pontosan így fest ez a szituáció: Lemész a parkba, ahol a kisgyerek él a szüleivel együtt már hosszú évek óta. Mivel zavar az ottlétük, felrobbantod a szüleit, a gyereket meg bezárod falak közé, és nem engeded ki. Ordít, fenyeget, ezért elzárod a vizet, az élelmet tőle, ha valaki segélyt juttat be neki, elkobzod.
Ezek után tényleg azt várod, hogy megbocsásson neked?
Te azt hiszed, az a mentalitás, hogy nekem nagyobb fegyverem van, ezért azt csinálod, amit én mondok, szimpatikus a világnak? Nagyon el vagy tévedve!

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 09:48:56

@krain:
Ezt lesd meg:
www.indexmundi.com/gaza_strip/demographics_profile.html

A számokból nem pont az látszik amit elmondasz.
Sőt én a felvételeken is teljesen civilizált élhető körülményeket látok amikor éppen nem bombáznak.

A segélyeket pont a Hamasz kobozza el.

"nekem nagyobb fegyverem van, ezért azt csinálod, amit én mondok" Én inkább azt mondanám, hogy "nekem nagyobb fegyverem van ezért ne baszakodj velem, mert pórul jársz."

A világ szimpátiája meg mire jó? Már várom az "Izrael töbmillió mérges kommentet kapott, oriási veszteségekkel kell számolnia" című cikket.

Szerintem menj nézd meg a "Különben dühbe jövünk"-öt, és élvezkedj rajta, hogy az mennyire igazságos. A valóságban nem így mennek a dolgok. A baszakodsz a maffiával, akkor magadra vess! Majd a sírodra felirathatod, hogy "Nekem igazam volt".

kuki123 2014.07.22. 09:50:09

@kabelbarat: Ércsed már meg te nagyon hülye, hogy hogy a palesztinok rakétái át se jutnak a védelmi rendszeren.Ami átjut véletlenül az meg olyan hatásfokkal(2 zsidó civil halott van...de szerintem azt is csak behazudták, szívinfarktusban halt meg a durranásban), hogy ahhoz képes népirtás folyik palesztinában 500+-nél tartunk

kuki123 2014.07.22. 09:50:55

@kabelbarat: vagy inkább neked kéne eltakarodni gázába

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 09:53:35

@kuki123: "Ércsed"? Tényleg?
A palesztinoknak, vagyis inkább a Hamasnak kéne megértenie, hogy a rakétáik át sem jutnak a védelmi vonalon, így a követeléseik teljesen alaptalanok és nevetségesek.

A háború bizony nem focimeccs. Nincsenek szabályok meg bíró.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 09:56:23

@kuki123: Nyomjad! Engedd ki a haragod itt, ne az asszonyt verd otthon!

kuki123 2014.07.22. 10:03:21

@kabelbarat:

""Nagyon is komplexen látom a problémát."
Érzelmi oldalról közelíted meg, nem praktikusan.

Nem tudom, hogy ezek a szavak ismerősek-e számodra. Gondolom a magyar nem az anyanyelved, ha a praktikus szót nem ismered.

USA, Kanada Ny-Európa mind tele vannak bevándorlókkal, és jól elvannak. Kanadának pl. voltak vannak francia részei. Nem mindenki ilyen kis korlátolt nacionalista mind te vagy. Van aki örül a sokszínűségnek."

Öcsém te tényleg kretén vagy!

Szerintem meg pont te nem használod jól..és pont magadról írod, hogy nem ide való vagy.
Nem a prakikus szót nem ismerem.
A "Praktukus" szót egy tárgyra, egy megoldásra nem egy gondolkodás módra használjuk, arra a logikus szót szoktuk használni.
És nem megyek el bazdmeg, mert te azt ajánlod.

Öcsém te úgy felsültél a kommentjeidben, hogy én a helyedben kussolnék ezek után.

Bármilyen szájhősködésbe kezdesz, és próbálod védeni a zsidók oldalát, két vállal nyomunk le a földre, kész tényekkel, még csak erőlködni se kell.

index.hu/kulfold/2014/07/21/orvlovesz/
Ennyire lőnek mellé az imádott zsidóid

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 10:09:26

@kabelbarat:
"A segélyeket pont a Hamasz kobozza el."

"A palesztin gazdaságot sújtják Izrael személy- és árumozgást korlátozó intézkedései és a természeti erőforrások (például víz) izraeli korlátozása"
"A Gázai övezetben gyakran korlátozzák az üzemanyag, az élelmiszer és egyéb árucikkek behozatalát az izraeli hatóságok, remélve, hogy így a Hamász elveszíti támogatottságát." (wikipédia)

"nekem nagyobb fegyverem van ezért ne baszakodj velem, mert pórul jársz" ...enyém a házad, a földed, mert én azt akarom.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 10:13:24

@kuki123: Nem ajánlottam, hogy menj el, csupán felvázoltam, hogy egy liberális gondolkodás sokkal célravezetőbb mint a "Meghalok a földér mer a őseimé"

Nézd ha nem tudod megérteni mi az a célravezető megközelítés, én tényleg nem tudok rajtad segíteni.

"Bármilyen szájhősködésbe kezdesz, és próbálod védeni a zsidók oldalát, két vállal nyomunk le a földre, kész tényekkel, még csak erőlködni se kell."
Gyanítom, hogy ha személyesen beszélgetnénk, akkor már felmerülne a részedről a fizikai erőszak. Ezt szeretem a netben. Meg lehet mondani az ilyen gyökereknek a frankót.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 10:21:44

@krain: Okés, Izrael néha tényleg kollektíven bünteti a palesztinokat ami nem szép tőle, de van más alternatívája?

"A Gázai övezetben gyakran korlátozzák az üzemanyag, az élelmiszer és egyéb árucikkek behozatalát az izraeli hatóságok, remélve, hogy így a Hamász elveszíti támogatottságát."
Valahogy csak bejutott 3000 raketta.

kuki123 2014.07.22. 10:29:22

@kabelbarat: Ha felbasznak ilyen gyökerek a sok kreténségükkel...de nem hiszem, sose ütöttem meg eddig senkit, ezután se fogok.

"Okés, Izrael néha tényleg kollektíven bünteti a palesztinokat ami nem szép tőle, de van más alternatívája?"
van, elhúz a Szahara közepére fallal körül veszi magát és soha nem jönnek ki onnét.

Ha elveszel mindent az embertől akkor semmi más nem marad csak a düh és a végtelen küzdeni akarás a túlélésért...HA úgy látja hogy ez 3000 rakétával oldható meg akkor azzal fogja.
Nyilván élelmiszer és benzin is így jut be.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 10:38:05

@kuki123:
"van, elhúz a Szahara közepére fallal körül veszi magát és soha nem jönnek ki onnét."

Igen. Nem csoda hogy nem tudod mi az a praktikus megközelítés, a célravezető hozzáállás.

"HA úgy látja hogy ez 3000 rakétával oldható meg akkor azzal fogja."
Ahha, tényleg faszájosan megoldotta a helyzetet. Gázába betört a jólét mióta elkezdett rakétázni a Hamas.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 10:48:22

@kabelbarat:
"Valahogy csak bejutott 3000 raketta."
mondják az izraeliek.
Na igen, abszolút normális magatartás, hogy ha tudom, hogy rakétázhatnak, akkor kiülök a közeli dombtetőre. Biztos így lenne.

www.nytimes.com/2014/07/15/world/middleeast/israelis-watch-bombs-drop-on-gaza-from-front-row-seats.html?_r=0

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 10:56:11

@krain: Ott a vaskupola. Izraelben nem veszélyes létezni, mert ők védik a lakosságukat. Elég nyugodtan ki tudsz ülni nézni ahogy röpködnek a rakéták.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 11:18:27

@kabelbarat:
"Elég nyugodtan ki tudsz ülni nézni ahogy röpködnek a rakéták."
Hát eddig azt hallottam, hogy szegényeknek óvóhelyre kell menniük.
www.szombat.org/hirek-lapszemle/magyarok-a-vaskupola-arnyekaban

Tényleg nem értem.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 11:56:09

@krain: Szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy az izraeli politika része, hogy nem "büszkélkedik" a veszteségeivel, ugyanis ezt a Hamas eredményként tudná felmutatni. Jelen helyzetben pedig a fő cél a Hamas megbuktatása és leváltása.

Be lehet szopni egy rakétát, de nincs nagy esélye. Az a policy, hogy mindenki vonuljon óvóhelyre amikor jönnek, még akkor is ha nagy részüket lelövik. Bár gondolom ez már egyéni döntésed, hogy bevállalod-e a kockázatot, hogy kint maradsz.

A cikk amit linkeltél arról szól, hogy néhány helyinek az az esti program, hogy nézik az izraeli rakétákat becsapódni Gáza területén.

sanyix 2014.07.22. 12:48:35

www.hrw.org/news/2014/07/21/us-terrorism-prosecutions-often-illusion

höhöhö gondolom nem csak az USA-ban készülnek így a tenoristákok :)

sanyix 2014.07.22. 13:02:42

@kabelbarat: csak amikor a számlát megkapják akkor nem olyan nyugodtak ;)
a palesztinok is így gondolják. Ha már nem tudják az ellenséget ölni, akkor gazdaságilag próbálják megnyomorítani. Ők lődözgetik a pár ezer forintos házi készítésű rakétáikat, a vaskupola pedig több millió forintnyi rakétát lő el mindegyikre (ugye 20 ezer dollár 1 rakéta, 1 db kilövőrendszer pedig 50 milla).

Mást nem is tehetnek, cionácikkal nem lehet hosszú távon békében élni, folyamatosan azon gondolkoznak békeidőben is hogy hogy tisztítsák meg a területüket a "gójoktól".

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 13:14:34

@sanyix: "cionácikkal nem lehet hosszú távon békében élni"
A többi szomszédnak valahogy sikerül. Egyiptom is lezárta a Gázai határt. Nincsen összhangban a valósággal amit mondasz. Izrael remek külpolitikai kapcsolatokat ápol. A palesztinok nem.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 13:52:52

@kabelbarat:
"Izrael remek külpolitikai kapcsolatokat ápol."

Jah, az látszik. Többnyire a létét sem ismerik el a térségben.
en.wikipedia.org/wiki/File:Recognition_of_Israel.svg

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 14:26:14

@krain: Nyehehe. Az emberiség krémje.
Ezek az országok valóban a szabad felvilágosult demokrácia mintapéldái.
Ezek kétirányú dolgok. Nehéz elvárni egy országtól, hogy tartsa tiszteletben a határokat amikor el sem ismered a létezését.

sanyix 2014.07.22. 14:36:54

@krain: egy kormány és egy nép véleménye egészen különböző lehet ;)
Attól hogy bizonyos kormányokkal jó kapcsolatot ápol (csicskáztatja őket) nem jelent semmit.

Amúgy sem sikerül békében élni, pár éve még háborúztak, most az van hogy kivárás van mert tudják hogy az USA által támogatott izrael ellen úgy sem tudnak semmit sem tenni. Vagy az usa-nak kell meggyengülni, vagy levenni a kezét izraelről.

sanyix 2014.07.22. 15:18:10

@kabelbarat: izrael mint a felvilágosult demokrácia mintapéldája, amellett hogy gettókat tart fenn, azon is dolgozik, hogy a nem izraeli propagandát erősítő tudósítókat kiebrudalja izraelből.
Hát igen az igazság fáj ;)

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 15:23:12

@sanyix: Na azért ilyet ne adj a számba!
Azért a palesztinoknál szabadabbak meg demokratikusabbak.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 17:14:11

@kabelbarat: és ez a nagyobb szabadság, meg demokratikusság a betonkerítések magasságában nyilvánul meg?

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 18:45:01

@krain: Nem. Hanem mondjuk a szólás és vallásszabadságban.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 19:14:59

@krain: Tudod ez egy olyan dolog, hogy ha a riporterem elmegy tudósítani a Jobbik gyűlésre és netalántán "mocskos náci patkányoknak" titulálja a résztvevőket, akkor legközelebb nem őt küldöm nehogy konfliktusba keveredjen.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 20:01:57

@kabelbarat: ha lenácipatkányoznak, mert részt veszek egy gyűlésen, akkor lehet, hogy jogos, ha a konfliktus elkerülése végett nem találkozok a riporterrel legközelebb.

De ha azután neveznek söpredéknek, hogy kiültem röhögcsélni ártatlan kisgyerekek lemészárlásán, akkor én magamba szállnék, és bocsánatot kérnék a riportertől, hogy megfenyegettem.

Nem vagyunk egyformák.

Nagykörúton túli magyar 2014.07.22. 20:51:17

@kabelbarat: Neked elhiszem, hogy ugyanaz. Bennem van emberség.

kabelbarat (törölt) 2014.07.22. 20:53:36

@krain: Én nem mondtam, hogy a rakétacsapásokat megtapsoló izraeliekben van emberség.
süti beállítások módosítása