Tarlós István ma délutáni sajtótájékoztatóján hangsúlyozta, hogy a havi tízezer forintos útdíj bevezetését semmilyen körülmények között nem támogatja, és biztos abban, hogy ezt a miniszterelnök és a kormány sem teszi. A főpolgármester hozzátette, hogy gyakorlatilag nulla az esélye annak, hogy a matricás, tízezer forintos útdíjat bevezetik Budapesten; mint mondta ez csupán egy lehetőség volt a tizenkét alternatíva közül, melyet a kormánynak javasoltak a probléma kezelésére. A főpolgármester kiemelte további tárgyalásokat folytatnak a kormánnyal a BKV ügyében.
2012.01.31.
Tarlós: nulla az esélye az útdíjnak
Címkék: bkv tarlós istván útdíj
37 komment · 2 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Orbánizmus: made in EU? 2012.02.01. 09:24:26
Trackback: Bréking: Jön a levegőhasználati díj! 2012.01.31. 21:01:29
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
dr. Aullah 2012.01.31. 19:34:25
kcsortuleninrogyilszja (törölt) 2012.01.31. 19:38:13
Egy dolog nem volt megemlítve az elmúlt napokban erről a témáról:
Ezek ezt a dolgot egy ésszerű, logikus, erkölcsileg megfelelő lehetséges megoldásként képzelték el és támogatták!! Felmerült egy minden téren abszurd alternatíva és rábólintottak, hogy akár lehet is!! Emberek! Ebből látszik igazán, mindegy nekik, mi van velünk! Elképzelik, hogy mi majd fizetünk, mint a katonatiszt és kész!
Érteeem?
niklex 2012.01.31. 19:47:40
Az általam amúgy sem nagyrabecsült politikusi hmmm.... munkakörből mutatott újabb szép erkölcsi pédát:
1. aláírok valamit,amit ellenzek vagy 2. aláírok valamit,amiről fogalmam sincs vagy 3. aláírok valamit,amit nem is akarok aláírni, csak rábeszéltek a többiek, de tulképp nem vállalható vagy 4. aláírok valamit sunyiban de ha nyilvánosságra kerül, akkor letagadom
Konklúzió: gerinctelen társaság, vagy felelőtlen társaság,vagy tudatlan társaság vagy kombináció. Kérdés: mit tetszik gondolni, ilyen húzás után meddig maradna vezetői poszton pl. egy jelentősebb multi cégnél?
Pienaar 2012.01.31. 20:28:04
zoldx 2012.01.31. 20:36:06
Ide olyanok írjanak,akinek mások számára is hasznos,megfontolt,tárgyszerű véleménye van ! Egyébként az útdíj bevezetésének az esélye azért nulla,mert azt a politikusok is tudják,hogy ahhoz előbb jó minőségű utak kellenének,nem ez a "Demszky-féle patchwork"!
Ezesetban sajnos az autószerelők,gumisok esnének el a sokmilliós munkától,ill.az önkormányzatok sem számlázhatnának ki feleslegesen százmilliókat "kátyúzás" címén !
Kelly és a szexi dög 2012.01.31. 20:48:39
igazságos 2012.01.31. 20:52:14
Mert mi az, vagy nem támogatom, és nem írom alá, vagy támogatom, és aláírom, olyan nincs, hogy nem támogatom, de aláírom, aláírom, de nem támogatom. Hogy nézünk már ki.
mediacapic 2012.01.31. 20:57:58
dr. Copy Paste 2012.01.31. 21:01:13
Mi a lószart csinált ez a brigád az elmúlt 8 évben, azon kívűl, hogy megállás nélkül jártatták a pofájukat arról, hogy nem kell itt semmiféle megszorítás? Már 2 éve ülnek a kormányrúdnál és láthatóan fingjuk sincs arról, hogy mégis mihez kéne most kezdeni. Az egyik ad hoc ötlet jön a másik után, azokat a szavakat, hogy "konzultáció" vagy "hatástanulmány" hírből se ismerik, a mondandóik érvényességi ideje rövidebb mint egy liter tejé.
Az eddigi teljesítményük annyi, hogy az embereiket bebetonozták az alkotmányba amit aztán jól meg is ünnepeltek, meg átnevezgettek ezt-azt.
Mikor lesz már vége ennek az ámokfutásnak?
Boka1 2012.01.31. 21:21:03
Az már itt van a zsebünkben, 4 éve adogatjuk vissza ! Én részemről kezdek nullába menni az ellopott/ visszaadott képletben ! Ha így folytatódik, akkor nettó befizető leszek.
Dig, Lazarus! 2012.01.31. 21:27:19
Tehát 1500 lesz. És inkasszós. Vagy a kötelezőhöz csapják azt is. Vagy a fizetésből rögtön levonják. És mindenki boldog lesz, hogy azt az őrültséget nem vezették be ...
lariflari 2012.01.31. 21:29:31
lariflari 2012.01.31. 21:31:39
Csökkentsék a felére az összest és már is megspóroltak egy rakás pénzt!
2012.01.31. 21:46:43
...és átnevezik "közlekedési illeték" -nek.
Boka1 2012.01.31. 21:59:29
4c 2012.01.31. 22:11:44
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.31. 22:13:31
És most itt feltennék nekik egy kérdést:
TI DROGOZTOK BAZMEG?!
Boka1 2012.01.31. 22:18:57
Tell Vilmos 2012.01.31. 22:42:23
vernarancs 2012.01.31. 23:25:13
VacakBlogHu 2012.02.01. 00:19:22
Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2012.02.01. 05:19:31
Egyre több a népszerűtlen döntés... Igaz nem alaptalanul.
Viszont az is igaz, csak azokat lehet nyúzni, aki be van jelentve, fizet minden járulékot, és más terhet. Addig amíg a vezetés gondolkodásmódja nem fog változni, addig változni nem fog itt semmi, csak rosszabb lesz az élet hazánkban.
Aki dolgozik, az lassan rosszabbul él, mint aki segélyekből, különböző ellátásokból él.
Nagyon nagy még mindig a szociális háló nálunk.
Ugyan mi lenne, ha a szociális segélyt megszüntetnék? Kitörne az éhség időszaka? Talán forradalmat is kirobbantana. Sehogy sem járja az, hogy 3 millió ember tart el 7 milliót.
Igazság? Az nem Magyarországon van. Nálunk nem működik az élni, és élni hagyni rendszer. Fog majd valamikor? Lesz itt egyszer rend? Utcákat, tereket neveznek el. Rengeteg pénzt, és más javakat herdálnak, vagyis osztanak szét maguk között, pl BKV-nál. Emberek pedig megfagynak.. Most nem a hajléktalanokra gondolok, hanem azokra a nyugdíjasokra, akik ledolgoztak 35-40 évet, kapnak 80.000 F-ot. El kell dönteniük, hogy melegednek, vagy esznek.. Szégyen ami hazánkban folyik... Megértem a fiatalokat, hogy elmennek, vagyis elmenekülnek innen egy új hazába, egy olyan helyre ahol megbecsülik a tudásukat, ahol a kormány a társadalom mellett áll! Mindegy jelenleg, hogy melyik politika párt kerül hatalomra jelenleg. A vége mindig egy a nótának. Emeljük az adót, kitalálunk új adót, megszorítások jönnek!!!!
Szégyen lesz nemsokára magyarnak lenni. Pedig milyen büszke, és erős nemzet volt ez annó...
De tönkre teszik, szipolyozzák, európa szemetévé teszik.....
2012.02.01. 07:09:11
gmower (törölt) 2012.02.01. 08:15:32
Hogy ne csak a levegőbe beszéljek, itt egy forrás:
vg.hu/vallalatok/kozlekedes/bkk-a-4-es-metro-eu-szerzodese-eloirja-a-dugodij-bevezeteset-351606
Az elmút nyócévet sokáig nyögjük még...
gmower (törölt) 2012.02.01. 08:30:05
Aztán majd jól bilibeér a kezed... Egy cseppet se zavarjon, hogy tömegközlekedést egy-két viszonylatot (metró, elővárosi) leszámítva nem lehet nyereségesen üzemeltetni. Persze azt lehetne csinálni, hogy elprivatizáljuk ezt a néhány viszonylatot, és örülünk, hogy a magáncég milyen fainul üzemelteti, közben persze a maradékot tulajdonló közcégnek a vesztesége még nagyobb lesz, hiszen már csak a szar maradt neki. Ez persze még jobban megerősíti az egyszerű szdsz szavazót, hogy a köztulajdon csak szarul működhet...
Máv esetében is, vajon miért a Cargót adták el? Miért nem a személyszállítást, hogy bizonyíthassanak a magáncégek? Csak nem azért, mert a személyszállítással ellentétben az áruszállítás működhet nyereségesen?
Kivlov 2012.02.01. 09:06:39
a személyszállítás is működhetne, ha nem osztogatnánk fűnek-fának kedvezményes (ingyenes) utazási lehetőséget...
Plumper_ 2012.02.01. 09:15:35
nehogymár azok, akik valóban munkára használják a gépeiket, vagy hétközben otthon parkolnak.
gmower (törölt) 2012.02.01. 09:18:25
Plumper_ 2012.02.01. 09:33:48
közepesen telített metrókocsi, amelyben az utasok 80%-ának van bérlete vagy jegye, 5% bliccel, 15% nyugdíjas.
versus
a metró költsége egy adott szakaszon, ugyanilyen arányú emberekkel. áram, amortizáció, dolgozók bére időarányosan, meg a többi.
szerintem tutira nem hozza be az árát, de nem is kell neki behoznia. csupán a bkv léhűtőit kell kirúgni, átszervezni az egészet, úgy nagyobb lesz a megtakarítás.
becike4 2012.02.01. 09:36:26
Kivlov 2012.02.01. 09:39:29
a 4es az soha, az ellopott 100mrd-s nagyságrendek miatt...
Kivlov 2012.02.01. 09:40:36
és a hol a közepesen telített metró? mikor állandó rajta a tömegnyomor...
Utolsó kommentek