Élő közvetítések, videók

A 2008-ban alakult Live Info Produkciós Kft. Magyarország és a világ vezető vagy érdekes híreiről szolgáltat élő közvetítéseket és online videókat hírügynökségek és hírportálok számára. Real-time közvetítünk közéleti és céges eseményekről, majd a rögzített közvetítésből összefoglalót készítünk. Az itt megjelentetett videók között van hírügynökségtől megvásárolt tartalom, esetleg más partneri együttműködésből származó videó is.

Live Info a Facebookon

Utolsó kommentek

Címkefelhő

2012 (4) áder jános (4) adócsalás (3) Afganisztán (3) áldozat (6) aligátor (3) állat (10) állatkert (15) állatkölyök (4) Amerika (4) anglia (5) Anglia (13) áradás (72) Argentína (3) Argentina (4) árvíz (12) Ausztrálai (3) Ausztrália (33) ausztrália (17) Ausztria (4) autó (20) autóbaleset (5) autópálya (6) autósüldözés (3) autós üldözés (3) Bajnai Gordon (4) baleset (83) Baleset (4) bálna (7) Bándy Kata (6) Banglades (5) barcelona (3) barikád (3) beiktatás (5) békemenet magyarországért (3) bevásárlóközpont (3) bicikli (4) bíróság (5) biztonsági kamera (3) bkv (4) boeing (3) bomba (6) börtön (4) Borussia (3) Boston Maraton (3) Bosznia-Hercegovina (3) bóvli (4) bozóttűz (4) Brazília (14) brazília (7) bulvár (5) Bundesliga (5) bundesliga (3) bűnügy (3) busz (8) buszbaleset (5) cápa (4) Chicago (3) Chile (8) ciprus (3) Colorado (3) costa concordia (4) Costa Rica (3) császármetszés (3) csecsemő (3) Csehország (3) Csendes-óceán (3) csőd (3) cuki (10) damu roland (3) dél-afrika (4) Dél-Korea (5) demokratikus koalíció (3) demonstráció (19) devizahitelesek (5) Donyeck (11) donyeck (5) Dortmund (3) drón (3) d day (3) Ecuador (3) egyesült államok (9) Egyesült Államok (16) egyetem (3) Egyiptom (4) egyiptom (5) éhségmenet (3) életmentés (3) ellenzék (4) elnökválasztás (5) élő közvetítés (9) ENSZ (3) épületomlás (3) erdőtűz (20) erőszak (10) esküvő (4) esőzés (10) észak-korea (3) etiópia (3) étterem (3) eu (3) Európa (4) évértékelő (5) extrém sport (3) fagy (4) fegyver (4) fegyveres konfliktus (9) fellegi tamás (3) felsőoktatás (5) Femen (4) fesztivál (4) fidesz (6) Florida (6) foci (19) foci-vb (5) fóka (4) földcsuszamlás (10) földrendés (3) földrengés (18) fotó (3) fülöp-szigetek (5) Fülöp-szigetek (8) füst (5) futball (4) futball világbajnokság (4) Gáza (8) Gaza (4) Gázai övezet (9) gazdaság (6) gazdaságpolitika (6) gázolás (7) gázrobbanás (3) genova (4) gól (3) gorilla (4) Guatemala (3) gyermek (3) gyilkosság (12) gyurcsány ferenc (6) háború (9) hadgyakorlat (5) hajléktalanok (3) hajléktalanszálló (3) hajó (5) hajóbaleset (5) hajótörés (3) halál (29) halott (7) halottak (4) harc (5) harci helikopter (3) havazás (32) Hawaii (7) helikopter (7) híd (4) hideg (3) (4) hoffmann rózsa (4) hőhullám (3) Hollandia (5) homokvihar (5) Hongkong (3) Horvátország (3) hotel (3) hóvihar (12) hurrikán (4) időjárás (110) imf tárgyalások (4) India (18) india (5) Indonézia (5) irak (3) Irak (10) Irán (6) iskola (6) iskolai lövöldözés (3) ISS (4) istván (4) iszlám (7) Iszlám Állam (5) Iszlám Dzsihád (3) ítélethírdetés (3) izrael (3) Izrael (21) janukovics (9) Japán (20) japán (8) jég (6) jobbik (9) jóslat (3) Kalifonia (7) Kalifornia (12) kalifornia (6) kamera (4) kamion (5) Kanada (3) katasztrófa (9) katasztrófavédelem (3) Kate Middleton (3) katona (3) kelet-ukrajkna (4) kenguru (3) kényszerleszállás (5) keresztény (3) kiállítás (6) kijev (10) Kijev (3) Kilauea (3) Kína (41) kína (23) kislány (3) kitörés (5) klicsko (3) költségvetés (7) Kolumbia (3) kölyök (5) komp (3) konferencia (5) kongresszus (5) kosárlabda (5) kötéltánc (3) Közel-Kelet (3) közélet (50) közlekedés (4) krím (7) Krím (6) krokodil (3) Kuba (3) kultúra (3) Kutya (3) kutya (8) labdarúgás (8) labdarúgó-bajnokság (6) lázár jános (4) légicsapás (6) leminősítés (3) lemondás (7) letartóztatás (3) lmp (5) London (8) lövöldözés (11) magánnyugdíjpénztár (3) Magyarország (4) Malajzia (5) maláj repülőszerencsétlenség (3) malaj utasszállító (4) malév (3) Manchester (4) matolcsy györgy (11) Matolcsy György (3) medve (5) megemlékezés (3) megmenekült (3) megnyitó (3) mentés (6) merénylet (11) messi (3) meteor (3) metró (5) Mexikó (10) mexikó (5) meztelen (4) milla (5) mise (3) mókus (3) Moszkva (3) motor (5) mszp (3) műhold (4) muszlim (4) múzeum (4) Nagy-Britannia (6) NASA (5) NBA (3) Németország (13) németország (5) népszavazás (5) new york (6) New York (13) Nigéria (6) novák előd (3) Oklahoma (3) október 23 (3) Olaszország (8) olaszország (4) olimpia (4) öngyilkosság (6) orbán viktor (16) Orbán Viktor (8) óriáspanda (3) orosz (3) oroszlán (4) Oroszország (30) oroszország (15) orrszarvú (3) országgyűlés (3) Oscar (3) oscar (3) Oscar Pistorius (3) összecsapások (6) Pakisztán (9) pakisztán (5) panda (9) pápa (13) pápaválasztás (3) parlament (11) Pécs (4) Peru (7) péter (3) Pistorius (4) plágium (3) plenáris (5) plenáris ülés (12) polgárháború (3) politika (50) Prága (3) puccs (3) pusztítás (3) pusztulás (3) Putyin (3) putyin (3) rablás (8) rakéta (3) Red (3) rekord (4) rendőr (10) rendőrség (15) repülőgép (9) repülőtér (4) robbanás (17) robbantás (18) sajtótájékoztató (4) Sandy hurrikán (8) schmitt pál (5) segély (3) selmeczi gabriella (3) sérült (3) sérültek (6) Skócia (4) Spanyolország (6) sport (37) Sydney (4) szakszervezetek (6) szent (3) Szerbia (4) szíria (3) Szíria (8) szmog (5) szórakoztató (5) szülés (4) szupertájfun (3) tájfun (11) Tajvan (7) támadás (5) tánc (3) tárgyalás (13) tarlós istván (4) technika (3) temetés (7) tenger (5) tér (3) terror (3) terrorizmus (4) Texas (7) Thaiföld (4) thaiföld (3) tigris (4) tiltakozás (4) time-lapse (4) tömegbaleset (3) tornádó (19) Törökország (6) törökország (6) tragédia (3) tudomány (3) túlélő (3) tüntetés (75) tűz (44) tűzoltó (5) tűzoltók (3) tűzszünet (6) Új-Zéland (7) ukraja (6) ukrajna (29) Ukrajna (34) ukrán válság (4) ülés (3) usa (31) USA (74) utasszállító (3) választás (3) válság (4) Vatikán (3) vatikán (5) vélemény (3) Velence (5) Venezuela (3) venezuela (3) verekedés (8) videó (4) vihar (19) világbajnokság (7) villám (3) villámcsapás (3) vilmos herceg (4) víz (3) víztölcsér (3) vonat (3) vonatbaleset (4) vona gábor (3) vulkán (13) vulkánkitörés (15) washington (7) Washington (3) zuhanás (3)

2011.11.29.

"Nincs is rá igényük" - Forrnak az indulatok Gyöngyöspatán

Címkék: oktatás per szegregáció gyöngyöspata heves megyei bíróság

Ma kezdődött a Heves Megyei Bíróságon a romák szegregált oktatásával foglalkozó per. A felperes alapítvány szerint a település két iskolája megsértette az egyenlő bánásmód követelményét. A helyi lakosokban érezhető az indulat: a romák a szegregációt sérelmezik, a magyarok szerint a romák agresszívak.

 

172 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://liveinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr93422587

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rablóhókuszpókusz a keresőoptimalizálás? 2011.11.30. 11:08:36

Számos weboldalt megvizsgáltunk, az okokat keresve az alacsony vagy nem megfelelő számú látogatottságra.

Trackback: Ahol a Duna, a szülőföld és a vers összeér 2011.11.29. 22:44:00

Ennek a szobornak itt kell maradnia. Nem azért, mert József Attilának ne lenne máshol szobra. Nem is azért, mert ha nincs itt ez a szobor, akkor elfeledkeznénk József Attiláról. Nem változnának meg a versek, a rímek, a múzsák sem. A Tiszta szívvel...

Trackback: Ki (nem) akasztotta fel a Véderő egykori vezetőjét? - avagy a nagy pángalaktikus összeesküvések országa 2011.11.29. 20:22:45

Gondolatok közös örökségünkről, a nemzeti paranoiáról...Eszes Tamás meghalt, szombaton pedig már el is temették. A Véderő korábbi vezetőjét néhány napja holtan találták gyöngyöspatai ingatlanában, ahol az első szakértői vélemények alapján saját kezével...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.11.30. 00:56:40

@Jankove: Mint mondtam, nem próbálta őket integrálni senki. Ellenben most, hogy még helyük sincsen a társadalomban, sokkal több probléma van velük, mint régen volt. Nemcsak a számuk, másként is viselkednek. Gondolom ezt nem vitatod.

2011.11.30. 00:57:48

@lucreciaborgia: Egyetértek (mint liberális).

Fufo 2011.11.30. 00:59:15

@petimegmondja: Fene se akar bentlakásos lágert. Rendes kollégium kellene, nagyon jó tanárokkal, nagyon jó nevelőkkel és lehetőleg nagyon jó körülményekkel. Természetesen hétvégi hazajárással.
Mindenre kiterjedő neveléssel (a fenéktörléstől a leckeírásig, gondosan megértetve velük, hogy mit jelent a kötelesség, felelősség, ilyesmik.
A hangsúly a nagyon jó tanárokon és nevelőkön van. Egyetlen generációt kellene csak következetesen nevelni, a többi már magától jönne.

2011.11.30. 00:59:41

@Bathory: "Sok rosszat el lehet mondani a Jobbikról"

Szerintem semmi rosszat nem lehet elmondani.
Teljesen világos, egyértelmű megoldásorientált párt, akiknek ráadásul semmi közük nem volt az elmúlt 20 évhez. Mégis egy ország utálja őket, és minden oldalról támadják. Ebből rögtön két dolgot is le lehet szűrni:

A) mesterségesen generált gyűlölet van irányukban, aki objektíven nézi, annak szemet szúr, persze aki nem akarja, annak marad az ATV-n megfogalmazott álláspont.

B) Veszélyt jelent a bebetonozott politikai elitre, akinek kényelmes volt eddig ez a zűrzavar.

Archenemy 2011.11.30. 01:00:55

@petimegmondja: "Persze csak azért, mert mi szartunk a saját romáinkat beintegrálni a társadalmunkba"

Viszont milyen faszául beintegráltuk a saját svábokat, örményeket, kunokat, vietnámiakat, kínaiakat.

Ráadásul ingyen! :p

Tuti mi vagyunk a hibásak :) A rasszizmus kérem a probléma gyökere XD

"Azok a cigányok akik legalább 2-3 évet együttjártak velünk, mind integrálódtak. Voltak durva dolgok, de az akkor '50-es éveiben járó tornatanárunk megoldotta a fegyelmezést. (Meg a bosszúszomjas, reklamáló rokonságot is :))) "

Csókolom ma is meg lehet oldani, vagy akkor előkerül a mohácsiviktórja, és megmondja, hogy ez egyenruhásbűnözés?

petimegmondja 2011.11.30. 01:02:00

@kamikaze boci:

Nem vágod, mi? Az a gond, hogy te csak az "Endlösung"-ban tudsz gondolkodni. En bloc minden cigánygyereket beutalnál a bentlakásos iskolába. Azokat is, akik "csak" szegények és nem feltétlenül erőszakos, alkoholista szülők nevelik.

Csak, mert Gyöngyöspatán ezek sem kapnak lehetőséget a jobb oktatásra. GYP-sként kezelik és 16 évesen félanalfabétaként lökik ki az utcára.

Szerintetek az ilyen menjen napszámba kapálni, csakhogy már baromira nem kell kapálni sem, mert azt meg elvégzi a kultivátor, amit állami támogatásból vesz a nemes magyar mezőgazdasági vállalkozó. Akkor mi legyen? Otthon recskázzon naphosszat és várja a halált?

2011.11.30. 01:03:32

@canahari: "Ellenben most, hogy még helyük sincsen a társadalomban"

Van helyük. Csak a többségük nem úgy képzeli el az életét mint mi. És nem úgy akarja megvalósítani a céljait mint mi.

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 01:03:57

@petimegmondja: 9:1-hez az esélye, hogy a családod a cigányok mai életkörülményeihez hasonló vagy gázabb körülmények között élt többszáz évre visszamenőleg.

Na itt be is fejeztük, ez viccnek nagyon durva lenne. Kevés polgár és arisztokrata volt, tény. A paraszt azonban soha, SOHA nem úgy élt, mint a cigányok ma. Saját földje volt szerszámokkal, ami a cigánynak soha, sehol és önállóan gazdálkodott rajta amit a cigány ma sem tesz meg.

Kb. annyi a közös hogy nem volt vezetékes víz.

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 01:06:28

@Jankove: Pontosan. A 30 milliós, 120 éves Kanada fennállásának legnagyobb embercsempészeti büntényét az a pár pápai cigány család követte el, aki integrálódni ment oda (is).

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 01:08:14

@Fufo: A hangsúly a nagyon jó tanárokon és nevelőkön van. Egyetlen generációt kellene csak következetesen nevelni, a többi már magától jönne.

2 dolog nincs ehhez, idő és pénz.

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 01:12:36

@Jankove: Sok dologgal egyetértek, de tény: a Jobbik vonzza a kétbites agyú neofasisztákat (is), és persze nem válogat a szavazókban. Szerintem szervezhetne vmi ultrás pártot magától jobbra. A köv. 10 év politikai túlélési harca az lesz, hogy a fidesz valósjt-e meg sok jobbikos elképzelést, vagy a jobbik puhul-e bele a polgári(bb) gondolkodásba és a pozíciókba.

2011.11.30. 01:13:46

@petimegmondja: "amit állami támogatásból vesz a nemes magyar mezőgazdasági vállalkozó"

Mellényúltál. A nemes magyar mezőgazdasági vállalkozó haldoklik. Ezt onnan tudom, hogy a barátnőm szülei gazdálkodnak amióta az eszüket tudják, tudod milyen állami támogatásokat kapnak? Olyat, ami a ló két lába között van. Pályázni azt pályáztak sokszor, sokszázezerért, aztán valahogy mindig a haveroknak jutott a JohnDeer, meg a lóvé.

A szerelő 2011.11.30. 01:14:56

@petimegmondja: "Az ellenkezőjéről csak néhány populista idióta írogat áltudományos baromságokat."
A fiammal a 8-ik kerületben laktunk, ott kezdte az általános iskolát, természetesen integrált osztályban, mert mint ahogyan említed, számtalan nagyon tudományos könyv állítja, hogy az mennyire jó. A cigány gyerekektől nem lehetett sem tanítani, sem tanulni, rendszeresen terrorizálták a többieket, kirabolták és bántalmazták a társaikat. Nekünk is volt ilyen bántalmazási ügyem, de csak odáig jutott, hogy nem büntethető, mert gyerekkorú. A lakásunkból 2 cigány gyerek ellopott 100.000 Ft-ot, semmi nem lett belőle. Aztán 8-ikban elkerült egy olyan iskolába, ahol nem voltak cigány gyerekek. Nem tudott beilleszkedni, tudása nem volt, a magatartása, szocializálódása borzalmas volt. Egy év speciális iskolába kellett járnia, hogy rendbe tegyék. Mostanra kitűnő tanuló és országos versenyeken vesz részt. Ezek mind tények! Ezek után nekem senki sem állíthatja, hogy az integráció a megoldás. Azoknak a gyerekeknek a jogaival ki törődik, akik mellé integrálják a hátrányos helyzetű gyerekeket? Egyszer és mindenkor ki kéne vonulnia a politikának ebből a cigány dologból, mert addig nem lesz megoldás, amíg felhasználják alantas céljaik elérésére. És igenis az egyetlen megoldás a szakmai szegregáció, ahol nem a cigányságuk, hanem a képességeik és a tudásuk alapján vannak csoportosítva. És mindezt úgy mondom, hogy nem vagyok rasszista, a fiam legjobb barátja egy cigány gyerek.
Tehát neked is és a hozzád hasonlóaknak is el kéne már nagyon gyorsan gondolkoznia, hogy miket állít minden alap nélkül!

petimegmondja 2011.11.30. 01:16:38

@Jankove:

Ja! A jobbik az a párt, amelynek tagjai folyamatosan egymás populista baromságait szajkózzák, mint megoldási javaslatot. Ráadásul mindezt áltudományos hülyeségekkel próbálják alátámasztani.

És akkor még a párt eklektikus ideológiahalmazáról nem is beszéltünk, amelyben a szittya ezotéria keveredik a szentkorona tannal, megtűzdelve némi fasiszta militantizmussal és bolsevik antiglobalizációs beütéssel. Mindez leöntve egy kis szalon-antiszemita mázzal.

2011.11.30. 01:17:28

@Bathory: Hát nem tudom, én akárhány jobbikossal beszéltem, az mind diplomás rétegből való volt. :) Biztos van kétbites is, de szerintem ez nem jellemző. Egyébként a jobbik nagyon sokat puhult, elkezdett behúzni középre.

2011.11.30. 01:20:20

@petimegmondja: Erre most azt kéne mondanom, dőreségeket beszélsz. De én már kikupálódtam, és hamar leteszek a reménytelen dolgokról. Meg álmos is vagyok már, reggel igahúzás. Úgyhogy Jóéjt!

petimegmondja 2011.11.30. 01:23:23

@Bathory:

Ébredj fel! A jobbágyokat csak 1848-ban szabadították fel. Addig se földje, se szerszáma nem volt. Minden a földbirtokosé volt. Még a gatyából kilógó csupasz valaga is.

Menj le az Alföldre és nézz be pár tanyára... Na, az a kormos szoba a földes padlóval a vályogviskóban, az volt a jellemző életkörülmény.

Ehhez képest a cigányok mai házai paloták.

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 01:23:35

@Jankove: A középre húzás várható volt, már nem a barikádokon üvöltöző hülyegyerekek, állami pénzt kapnak és az nem is rossz dolog. De ha a kurucon megnézed a hozzászólásokat, hát 10ből 9 hozzászóló túl egyszerü...igaz, ez a liberális blogokon is hasonló.

petimegmondja 2011.11.30. 01:25:00

@Jankove:

De akkor a haveroknak jutott, nem?

Archenemy 2011.11.30. 01:25:40

@petimegmondja: szemben minden más párttal, akik uralma alatt a kezdetben polgárháborúval fenyegető cigány-magyar szembenállás mára jelentéktelen aprósággá csendesült, melyen csak mosolyognak a mai emberek.

oh wait.

algi 2011.11.30. 01:33:24

Érdekes, hogy mindenki mennyire ért itt az oktatáshoz. Azért, mert valakinek rossz személyes tapasztalatai voltak, még nem lesz mindentudó a cigányság és a közoktatás ügyeiben. Vannak, akik ezekből a témákból diplomáznak, doktorálnak tanulmányok tucatjai alapján, amelyek számtalan eseten alapszanak, nem egy-két anekdotán.

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 01:33:25

@petimegmondja: Jogilag a földesúré volt, de a gyakorlatban nem, és a földesúr nem tudott gazdálkodni, a jobbágynak meg nem kellett útmutatás. Lerendezte a kötelező munkát, aztán fusizott és a mezővárosokban eladta a cuccot.

Ezenkívül az ország nagy részén nem volt röghöz kötve, elköltözhetett, Magyarországon nem létezett egységes jogalkalmazás a 20. századig. Akinek normális földesúr jutott, jól járt, aki nem az nem.

Nem releváns ami MA van az alföldön, nyivlán a legkevésbé alkalmazkodó réteg maradt ott, egy semmit sem kínáló ágazatban. Nézz meg egy falumúzeumot a Bakonyban, Őrségben.

Cigányok házai paloták? Miről beszélsz? vidéken putri, vidéki városban 20 évente kapnak új bérházat, 10 év után nincs egy mosdó, fütőtest, ablak ami ép lenne.

petimegmondja 2011.11.30. 01:34:20

@A szerelő:

Ez nem integráció, hanem a libikóka átbillenése. Az integrált az lenne, amikor megfelelő szakemberek, megfelelően válogatott közösségeket hoznának létre, ahol a beilleszkedést a belső kényszer okozza.

Amit Te írsz a Józsafvárosról az a "slummosodás" ékes példája.

Persze csodás politikusaink itt sem vesződtek a godiuszi csomó kibogozásával. Egyszerüen átvágták a Corvin projekttel és kitelepítették a cigányokat máshová. Had örüljön a többi kerület is némi "elhanyagolt problémának"...

petimegmondja 2011.11.30. 01:36:02

@Bathory:

A mihez képest a lényeg...

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 01:36:34

@algi: Diplomáztak sokan sok mindenből. Az a probléma, hogy a cigányok integrálása kapcsán több a diplomamunka mint az integrált cigány. Tömeges sikerből kb. Gyöngyöspata a kis falu a legnagyobb, pedig erősen kétlem hogy a polgármester irodájában éjjel ezeket a diplomamunkákat olvassa.

Archenemy 2011.11.30. 01:38:30

@petimegmondja: "Ehhez képest a cigányok mai házai paloták."

Már azok, amiket a fehérektől kapnak? :p

ingatlanmenedzser.hu/otthon/2011/5/25/20110525_romastrategia

Csókolom 1848-ban is volt munkanélküli segély, nyugdíj, rokkantsági pótlékkal, rendkívüli segély, gázártámogatás, közvilágítás, mentő, szülészet, segélyszervezetek meg jóképességű jogvédők?

Komolyan azt a fegyvertényt tetszik felhozni, hogy százötven évvel ezelőtt ki hogy élt? Mi mellett érv ez?

petimegmondja 2011.11.30. 01:41:42

@Archenemy:

Olvasd vissza a korábbi hozzászólásokat és megtudod! Nem kezdem előről.

Archenemy 2011.11.30. 01:41:55

@algi: érdekes, hogy akkor miért nincs még faszán megoldva minden, ennyi sok okos emberrel? Mert nem mi, itt kommentelők mondjuk meg, hogy ki hova teszi végülis a cigányokat, hanem pont ők.

Oszt mégsem látszik, hogy faszául oldódik a probléma, inkább az látszik, hogy egy mindent elnyelő kútba dobáljuk bele a pénzt, a kút meg egyre nagyobb és éhesebb.

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 01:42:55

@Archenemy: Azt mondja a kolléga, hogy 150 éve az ország 90%át tevő parasztság ugyanúgy élt, mint most a cigók és lám milyen okosak és szépek lettünk.

Csakhogy ez nagyon, nagyon de nagyon távol áll a valóságtól szerintem, mert az életmód az nem azon múlik hogy van-e vezetékes víz a házban.

Archenemy 2011.11.30. 01:45:35

@petimegmondja: Visszaolvastam, de nem értem ezt a mellékszálat. Azt hoztad fel, hogy 150 éve még így éltek az emberek, mint most a cigányok. És? Mit akarsz ebből levezetni, vagy ezzel megmutatni?

A szerelő 2011.11.30. 01:45:36

@petimegmondja: "Ez nem integráció, hanem a libikóka átbillenése. Az integrált az lenne, amikor megfelelő szakemberek, megfelelően válogatott közösségeket hoznának létre, ahol a beilleszkedést a belső kényszer okozza."
Mellébeszélsz! Ugyanis a fentebb leírt módszert nevezik integrációnak és a bíróság ezt kényszeríti rá a szerencsétlen nem "hátrányos" helyzetű gyerekekre. Számtalan példa szerint ez nem képes javítani, hanem ellenkezőleg, csak ront a helyzeten, de e mellé áll ki a "szakma". Pfujj.
Ja és jobbikos sem vagyok, mielőtt még az állításaimra választ nem tudván adni, személyemet támadnád.

Archenemy 2011.11.30. 01:50:36

@Bathory: Na de akkor most maga ellen érvel, vagy mi? Ha a 150 évvel ezelőtti jobbágyság is fel tudott emelkedni, akkor a cigány miért nem tudott? Vagy ha akkor valamiért nem tudott, akkor most, hogy a szociális háló 10* fejlettebb, miért él mégis úgy, mint százötven éve?

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 01:54:49

@Archenemy: Hát ez nekem le sem esett...ááá, már megyek aludni.

DE. Nem igaz, a 2 dolgot össze sem lehet hasonlítani. A paraszt dolgozott(a jobbágytelken) reggeltől estig. Kifizette az állami, földesúri, egyházi adót, a többit megette v. kivitte a piacra. Hogy a telek ne aprózódjon vigyázott hogy túl sok gyereke ne legyen, mert akkor a többi mehetett szerencsét próbálni.

A cigány mit müvel meg? Hova adózik? Hány gyereket csinál?

bloggerman77 2011.11.30. 02:03:02

@petimegmondja:

Figyu, ha már így megmondasz, tanulj már meg magyarul írni:

Mert ez xaar:

"Nekem volt olyan osztálytársam aki 4-ben a Karcag-i cigánytelepről került egyik napról a másikra mellém a padba. Olyan büdös volt, hogy kifordult a belem, volt betű, amit nem ismert és jobban tudott cigányul, mint magyarul. Ma szakácsnőként dolgozik, a fia matekszakos osztályba jár egy olyan gimnáziumban, ahová 18-szoros a túljelentkezés és az osztály öt legjobbja között van."

Helyesen így van:

Nekem volt olyan osztálytársam aki negyedikben a karcagi cigánytelepről került egyik napról a másikra mellém a padba. Olyan büdös volt, hogy kifordult a belem, volt betű, amit nem ismert és jobban tudott cigányul, mint magyarul. Ma szakácsnőként dolgozik, a fia matekszakos osztályba jár egy olyan gimnáziumba, ahová 18-szoros a túljelentkezés és az osztály öt legjobbja között van.

bloggerman77 2011.11.30. 02:05:43

@petimegmondja:

"Amit Te írsz a Józsafvárosról az a "slummosodás" ékes példája."

*

Slummosodás hahaha! :D:D:D

Szlömösödés, vagy slum-ösödés.

bloggerman77 2011.11.30. 02:11:05

@Bathory:

"Azt mondja a kolléga, hogy 150 éve az ország 90%át tevő parasztság ugyanúgy élt, mint most a cigók és lám milyen okosak és szépek lettünk.

Csakhogy ez nagyon, nagyon de nagyon távol áll a valóságtól szerintem,"

**

Ebben petimegmondja-nak van igaza, olvasd el Illyés: A puszták népe c. szociográfiáját: meg fogsz döbbenni, a magyar nincstelen zsellér réteg pont úgy élt, mint most a cigányok. Mint az állatok...

bloggerman77 2011.11.30. 02:13:26

... ja és a Puszták népe nem 1848-ban íródott, hanem 100 évvel később...

Tessék olvasni:

mek.oszk.hu/00600/00682/00682.htm#58

Isaac Clarke 2011.11.30. 02:42:04

"Egy cukormentes kávét kérnék" - Adolf Hitler

bazd meg 2011.11.30. 02:52:25

Eloszor is AZ EMBER ES AZ ELET SAJAT MAGA SZEGREGAL....akarmit beszeltek. Masodszor, nincs penze az allamnak, nincs hova kuldeni oket. Mi az hogy bentlakasos iskola ???? Megis hogy gondolod, tobb szazezer gyereket ???? Csoves az egesz kibaszott orszag, Otlete mindenkinek van;^) Amugy itt az USA- ban is van szegregacio, harom kulonbozo allamban eltem az utobbi husz evet, ket gyerekem jart iskolaban, es kulon jarnak a feketek es a feherek, nem viccelek. Azert nincs belole problema, mert itt minden egyes gyerek utan jar kajajegy, pl ha nem keresel mondjuk $2000 egy honapban akkor gyerekenkent jar $200 havonta, ot gyerek utan EZER $ plusz a szuloknek is jar, ezert nem mennek lopni, ertitek???? Ad az allambacsi hogy ne menjen lopni. Ezt nem tudja biztositani a magyar allam, ennyi, emberek, a tobbi csak duma, mindenhez piiiiiz kell;^)

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 04:08:19

@bloggerman77: Ebben petimegmondja-nak van igaza, olvasd el Illyés: A puszták népe c. szociográfiáját: meg fogsz döbbenni, a magyar nincstelen zsellér réteg pont úgy élt, mint most a cigányok. Mint az állatok...

Teljesen más korról beszéltünk, és más rétegről, a zsellérek sosem alkották a társadalom többségét.

rámenős 2011.11.30. 04:15:41

@canahari: Sajnos agyonlőtték őket. Egy másik blogban hozták fel példának az indiánokat. Csak erről szemérmesen hallgat a liberális, demokratikus média. Uraim, 800 év nem volt elég, hogy megtanuljanak rendesen magyarul. Akkor mit erőlködünk bonyolultabb dolgokkal?
Amelyik akar " integrálódhat ". Aki nem, azzal kicsit nehéz lesz. Akarata ellenére beolvasztani? Hol van a szabadság, kedves jogvédők?

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 04:17:02

@bloggerman77: Kifejezetten a telkes jobbágyokról írtam, akikből a telkes gazdák lettek, ők a magyar társadalom hagyományos bázisa mindmáig. Őket irtotta a kommunizmus, ők voltak a fő osztályellenség(a gyenge/részben nem is magyar polgárság révén), a zsellérek pedig a fő bázis(minden diktatúrához).

Lucky Larry Silverstein 2011.11.30. 04:19:39

@rámenős: Sokat lelőttek, de a legtöbb (több mint 10x több) európából behurcolt betegségben halt meg, nagyon sok pedig az alkoholizmusba halt bele. A lényeget tekintve mindegy, mert a legtöbb törzs teljesen kihalt.

nyuszicska 2011.11.30. 05:34:19

Canahari!
Nagyon szép az, amiket leírsz, de köze sincs a valósághoz! Valóban a jó példára szükségük lenne a gyerekeknek, de szerinted melyik gyerkőc lesz nagyobb hatással a másikra? Én tudom: a rosszat tanulják el a gyerekek hamarabb.
Az én gyerekeim olyan osztályba jártak, ahol több volta cigány, nem is kevéssel. (90%-10%) Sajnos ezt adta a falu összetétele. A kisfiam úgy került első osztályba, hogy tudott olvasni. Második osztályban már nem.... Ennyire tudott haladni az osztály.... Azt, hogy hogy beszélt, milyen szavakat használt, inkább le sem írom... Kíváncsi lennék, hogy te ott hagytad volna-e a gyerekedet, vagy rohantál volna másik iskolát keresni? Én megtettem, az vesse rám a követ, aki nem. Igaz, hogy megszenvedte a másodikos gyerekem a korán kelést a több kilométeres buszozást, de ma egyetemre jár.
Mielőtt valaki véleményt mond, először élje át maga is a problémát, ne csak egy pár perces videót nézzen meg.
És még valami! Még mindig nem vagyok rasszista, igenis szeretem a kis cigánygyerekeket, mert borzasztó hálásak a szeretetért, de... A szülők nem nevelik a gyerekeket, egyszerűen csak hagyják őket felnőni. Mutathatok én akármilyen jó példát, ha az otthon lerombolja az egészet.

maxwell murder 2011.11.30. 06:56:04

Istenem mennyire utálom ezt a népséget. Kár minden szóért!

töreki 2011.11.30. 07:03:34

Egyetlen megoldás vissza telepíteni őket a származási helyükre Indiába! Minden más megoldás csak porhintés!

Pipas 2011.11.30. 07:13:08

@Bathory: "Kevés polgár és arisztokrata volt, tény. A paraszt azonban soha, SOHA nem úgy élt, mint a cigányok ma. Saját földje volt szerszámokkal, ami a cigánynak soha, sehol és önállóan gazdálkodott rajta amit a cigány ma sem tesz meg."

A (lényegi) különbség nem az, hogy saját földje van, saját szerrszámai vannak, az csak a vagyon. A különbség az, hogy a magyar:

(1) Nem szart az udvarra, nem hugyozott ki az ablakon, mert tudta, hogy akkor elviszi a járvány.

(2) Nem élt többnejűségben, a vérfertőzés tabu volt.

(3) Nem lopott tömegesen és életvitelszerűen, a korabeli dokumentumok alapján ez cigány szokás volt.

(4) Birtokra ült (letelepedett) életmódott folytatott, ezért adót fizetett és/vagy honvédelmi kötelezettségei voltak.

(5) Neve volt, névvel és lakhellyel rendelkezve felelősségre vonható volt a tetteiért.

(6) Felnőtt magyar nem járt meztelenül.

Ezek a legfontosabb különbségek, amelyeket a korabeli dokumentumok említésre tartanak érdemesnek több száz éven keresztül. Ezekre a dolgokra próbálta meg a magyarság hosszú-hosszú időn keresztül rávenni a cigányságot több kevesebb sikerrel.

Ha figyelembe vesszük, hogy hova jutottak el 600 év alatt, akkor meglehetősen szerény, de azért nem elhanyagolható fejlődést értek el az integrációban. A 4-5-6. pontokat úgy tűnik sikerült javítani. :)

árnyékgyuri 2011.11.30. 07:42:45

Én azt nem értem, hogy a liberálisok miért nem bízzák a piacra, hogy ki hova jár? A piac ezt simán eldönti. Nálunk pl. van egy egyházi suli, ahova nem járnak cigányok, és van két állami ahova járnak. Az egyháziba protekció kell, az államiba lasszóval fogják a gyermekeket. Az adófizető szülők piaci igénye, szerintem elég fontos ebben a kérdésben, sőt: az egyetlen fontos. Pl. aki Sárospatakon végez főiskolán, az is kézzel lábbal inal, hogy ne kelljen a térségben gyermeket nevelnie mert lehetetlen. 400 forintos benzin mellett nem tudja iskoláztatni a gyermekét, és gyűlöli az államot amelyik vissza akarja lökni a cselédsorba, nem védi meg tulajdonát és semmit sem tesz, az ő megkapaszkodásáért, az iskolákban nincs fűtés, de milliókért haszontalan közmunkát szervez azoknak, akik duzzogva mennek el kapirgálni. Én mint liberális mindenféle megkülönböztetés ellen vagyok: ne a bőrszín számítson, hanem a teljesítmény: ha valaki jól teljesít, az járjon tehetséggondozós osztályba, aki meg nem az járjon felzárkóztatósba. Bórszíntől függetlenül. Nem is értem azokat, akik azért perelnek, hogy ne a teljesítmény hanem a rasszok szerinti arány legyen a mérvadó.

Kalmár 2011.11.30. 08:01:05

@árnyékgyuri: "Nem is értem azokat, akik azért perelnek, hogy ne a teljesítmény hanem a rasszok szerinti arány legyen a mérvadó."

Pedig egyszerű. Az ő véleményük szerint a teljesítmény alapú elosztásból 90%-os cigány osztályok következnének, mert hátrányos helyzetűek, buták, elhanyagoltak, cigiznek és isznak általánosban stb......te, szerintem ezek rasszisták.

2011.11.30. 08:14:18

Két dolog jutott eszembe.
Dolgozott nálunk egy cigány szobafestő srác. Reggel 7-kor kezdtek és délután 5-6-ig nyomta mint a gép és még szépen is dolgozott. Elbeszélgettünk, kiderült, hogy a legnagyobb gyereke jogra jár, a középső gimibe, a kicsi még ovis. Nem panaszkodott üldözésre, stb. arról beszélt, hogy kell a meló, mert nyáron a középsőt küldeni akarja nyelvet tanulni külföldre.
A másik, hogy nemrég olvastam Lakatos Menyhért "Füstöt képek" című könyvét: ebben a cigányok nyomorognak, lopnak, csalnak, verekednek és mindenki üzekedik mindenkivel.
Amúgy van a környezetemben cigány söfőr, pénztáros, csemegepultos, stb. - csak esetükben ez (mármint a cigányságuk) fel sem tűnik, valójában "észrevehetetlen" és senkit nem is érdekel, mert teszik a dolgukat tiszteségesen és úgy élnek-viselkednek, mint a normális emberek.
A drága testvéreik miatt meg nap mint szembesülnek ők is mindennel, de a példájuk azt mutatja, hogy aki akar, azért az ki tud emelkedni.

Pávor Jál 2011.11.30. 08:30:40

Ezzel az egésszel akkor van a gond, ha származás alapján kezelik a dolgot. Legyen az tanár, szülő, vagy bárki. Ha egy gyermeket felzárkóztató osztályba kell tenni, akkor tegyék, ha ott a többség cigány, akkor cigány. Viszont tanítsák azokat a gyerekeket is, ne szarjanak a fejükre! De ehhez a gyereknek is kell tanulnia, nem elég, ha csak a tanár akar tanítani, és az sem ártana, ha a szülő is normális példát mutatna a gyermeknek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.30. 08:36:33

@Pávor Jál: Azám, és az sem mindegy, hogy mi az igazi ok; a felzárkóztatónem azért van tele cigányokkal gondolom, mert el akarták őket választani, hanem mert a cigány gyerekek nagy része nem tanult (nem veri fejbe az anyja, ha egyest hoz haza), és fel kell zárkóztatni.
Nem azért mert cigány, hanem mert baszik az egészre.
Az meg már akkor mutat valamit, hogy ált. a cigányok azok, akik nem akarnak tanulni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.30. 08:37:36

@Brother Love: Hasonlóképp vagyok, de nagyon kevés ilyen romát ismerek, sajnos. Ha a többségük ilyen lenne, semmi baj nem lenne velük.

baliquez 2011.11.30. 08:43:47

Ideje lenne definiálni az "ember" fogalmát jogi értelemben is. Attól még hogy valaki két lábon jár és jól-rosszul kommunikálni képes a hordatársaival még nem biztos hogy emberként vagyunk kötelesek kezelni. Pláne ha semmiféle tágabb társadalomra vonatkozó közösségi elvet nem hajlandó követni a hordája sajátságos szabályain kívül. Az ilyen nem ember, az ilyen dúvad, félreértés és hiba emberként megközelíteni és viszonyulni hozzá.

Videó elején a szubhumán nőstény antiszemitizmussal jön. Nyilvánvalóan hóttotál fogalma nincs a szó jelentéséről, csak annyit tapasztalt hogy ha a rasszista meg antiszemita szavakat eleget mantrázza akkor előbb-utóbb pénzt kap. Ebből elég. Elég abból hogy olyan tömegeket szaporítunk jócskán erőn felül akiknek a társadalmi értéke kimerül a szervestrágyaként történő hasznosításban.

shakter 2011.11.30. 08:45:03

Az miért van, hogy már évszázadok óta itt élő népcsoport még mindig a beilleszkedéssel "küzd"? Lehet, hogy ez nekik igy jó?? Hm.

bucbuc 2011.11.30. 08:45:25

@canahari: Megadjuk a lehetőséget te elszállt libbant fasz, csak ehhez nekik is kell akarat.
Úgy nem megy, hogy én minden lehetőséget megadok ő meg szarik bele.

Aki hajlandó tanulni azt olyan osztályba teszik. A probléma az, hogy cigányok tömegei szarnak az egészre. Csak a segély kell meg a jogok, nevelni elfelejtik a kölykeiket.

Te járatnád egy olyan iskolába a gyerekeidet, ahol az ott tanulók miatt biztosan tudod, hogy lehetetlen haladni?
És nem a tanárok miatt, nem lehet ilyesmiért felelőssé tenni csak a pedagógusokat meg az intézményeket, ha otthon nincs meg az igény és az akarat erre, akkor hiába erőlködnek a tanárok!

komplikato 2011.11.30. 08:46:23

"Nem vagyok se én, se te, se a másik kilencmillió ember hibás."

Dehogy nem. De most nem itt fogom kifejteni bővebben.

"Bármely cigány kisgyerek jó esélyekkel indul, rengeteg támogatás, program, ösztöndíj, egyetemi pluszpont várja, épp csak a szülői támogatás hiányzik mögülük, hogy elküldjék őket az iskolába. Okold őket is kicsit."

Erről kicsit mesélhetnél, mert szerintem meg ilyen csak a mesében van, kivétel a direkt romáknak készült alapítványi iskolák, amiket sajnos nem nehéz megszámolni.

"A cigány dolgozhatna ha akarna de nem akar. "

A mondat egyik fele sem igaz, ráadásul fentebb még meg is említették az Indexes videót a témában. Jelenleg az én munkahelyem szinte az egyetlen ahová gond nélkül fel veszik őket, mert jenki cég és nagyon PC. Pont ezért tudom, hogy kb. sehova máshova, max. építőipari feketemunkásoknak.

"A négerek rabszolgák voltak, rendszeresen dolgoztak a felszabadításuk előtt. A cigányok viszont szabadok voltak, vándoroltak ..."

Lehet az urban legendek helyett történelmi tényeket kéne olvasnod, teszem azt a csúnya Wikipediát. Ugyan is a második mondat, pláne az első fényében teljesen fals. Romániában pl. nézd meg mikor törölték el a cigány rabszolgaságot! Persze csak papíron, mert van ahol még most is "divat".

2011.11.30. 08:51:16

Én a gyerekeimet direkt olyan iskolába irattam, ahova nem jár roma származású. Ugyanakkor a cégnél, ahol dolgozom, gyakran alkalmazunk roma alkalmi munkásokat, akikkel maximálisan meg vagyok elégedve, olyan munkát is elvégeznek zokszó nélkül, amit fehérekkel nem nagyon lehet.
Csak arra panaszkodtak, hogy a kötelező közmunka miatt nem tud rendes munkába járni, mert az nem mindig bejelentett, viszont sokkal jobban fizet. Volt, hogy délelőtt közmunkán vannak, délután pedig más helyen munkát vállalnak.
Szóval van a dolgozni akar közöttük is, csak kevés.Ha nem szaporodnának ilyen ütemben, nem lenne semmi gond velük.
Persze arra is van megoldás, igaz radikális.
Nem rég olvastam, hogy Nógrádban, Borsodban jelentősen megnőtt a szifiliszes és tripperes romák száma. Vajon miért? Mert a lányokat, mindig az apa próbálja ki először 12-13 évesen, utána meg a tesók, rokonok?
Ezek gyógyítható betegségek, de van olyan nemi betegség is, ami nem gyógyítható és halálos is. Ennyi erővel terjedhetne az is.

komplikato 2011.11.30. 09:03:14

@roli101: És mi a fene köze van a vélt vagy valós íncenzusnak a nemi betegségek terjedéséhez? Normális, de nem vigyázós szex esetén nem kaphatja el bárki? De.

amor2000 2011.11.30. 09:04:32

A cigányok képe elé kellene tolni a statisztikát, hogy ők mennyibe kerülnek az államnak és mennyi haszon van belőlük. Azután okoskodjanak és mehetnek panaszkodni Kanadába, ahol egy ideig ingyen élhetnek, mint politikai menekült. Hallhattuk, hogy azt sem tudják , miről van szó, egy egyik cigány egyenesen antiszemitizmusról beszélt. Én 43 évi munkaviszony után 55.000 Ft-os nyugdíjat kaptam. Ők egyetlen év munka nélkül is több szociális segélyt kapanak rendszeresen. Az iskolában pedig dolgozzanakm ki egy követelményrendszert, hogy mit kell annak teljesítenie, aki nem szegregált osztályba akar járni. És egyáltalán, honnan volt pénzük a cigányoknak beutazni a városba, hogy a bíróságon ott lehessenek? Talán valaki utaztatta őket ?

kewcheg 2011.11.30. 09:10:09

szerintem a romákkal szembeni legnagyobb tiszteletlenség, hogy nem fogadjuk el őket olyannak , amilyenek, hanem erőszakkal akarják "felzárkóztatni" őket, azaz a roma integráció.Miért nem lehet tudomásul venni, hogy vannak emberek, akik nem úgy akarnak élni ahogy más, hanem vándorolni,zenélni stb. szeretnének.Ebből a szempontból a középkorban sokkal elfogadóbbak voltak, mert nem akarták őket mindenáron letelepíteni, hanem tényként elkönyvelték, minden előítélet nélkül, hogy "vagyon egy nép, amely zenélésből jóslásból, rablásokból tartja fenn magát"
A gondnak most az a gyökere, hogy a romák azért néznek ellenségnek minket, mert rájuk akarunk erőltetni egy létformát, és ha ez nem megy, akkor bűnbakok.Azt kellene elérni, hogy közülük, ha van olyan, aki önként be akarna illeszkedni, azt segíteni kell ebben, míg a többiek élhessék a saját életüket háborítatlanul....

2011.11.30. 09:11:02

@Kompli: ""Nem vagyok se én, se te, se a másik kilencmillió ember hibás."

Dehogy nem. De most nem itt fogom kifejteni bővebben." Azért csak próbáld meg. A leggyengébb szöveg a világon, hogy nincs igazad, de most nincs kedvem megmagyarázni, hogy miért. Akkor ne szájalj, vagy mondd meg a tutit. Milyen vitakultúra ez már?
És tartom, hogy nem vagyok hibás, fentebb kifejtettem miért gondolom így, köss bele légyszíves tételesen!

2011.11.30. 09:13:56

@kewcheg: teljesen rendben van. Ha saját életformát akarnak, lelkük rajta, hadd szóljon. De a társadalom ettől független két dolgot elvárhat: 1. a törvények betartását, 2. a függetlenedők ne csak egy irányba függetlenedjenek, hanem akkor a markukat se tartsák. És máris kiegyeztünk.

komplikato 2011.11.30. 09:14:28

@amor2000: Meg tudhatnám melyik az a szociális segély típus, ami alanyi jogon jár és nem kell hozzá előzetesen munkaviszony? Mert én ilyet csak rokkantsági/fogyatékossági esetben találtam. Ráadásul szociális segély egy családban csak EGY főnek adható. Abból aztán biztosan meg is élnek jól ... kifejezetten cigányoknak járó meg természetesen nem létezik.

kewcheg 2011.11.30. 09:14:59

@baliquez: ezen már én is gondolkodtam igaz más vetülettel, szerintem az 1944 - rendszerváltás közötti nyilasból lett kommerek, moszkoviták, etc.(rákosi, rajk, apró,kádár etc ) bár biológiailag többé-kevésbé embernek tűntek (rákosinál erősen kétes) de jogi és erkölcsi értelemben inkabb valamiféle zombiknak, betorzult tudatú szörnyetegeknek tartanám őket....

moszkvicssluszkulcs 2011.11.30. 09:20:43

Már pedig bentlakásos iskola hétfőtől vasárnapig.

Hol? Az ország tele van olyan kúriákkal, kastélyokkal, laktanyákkal, amik üresen állnak.
Miből? A szülőknek nincs családi pótlék, az megy ezen intézményeknek. Havi sok-sok milliárd maradna a fenntartásukra.
Kikkel? Olyan cigány tanítókkal, vagy a probléma iránt érzékeny magyarokkal, akik kiemel juttatásért végeznék eme szép, de irtózatosan nehéz munkát.
Miért? Mert KI KELL NEVELNI egy olyan cigány korosztályt, aki nem úgy él ahogy a szüleik, aki valamilyen igényt támaszt magával szemben, aki használható tudás birtokosa, aki megpróbál beilleszkedni a társadalomba.

komplikato 2011.11.30. 09:20:56

@shitgun: Ezekkel csak egyetérteni lehet. csak (sajnos) hozzá kell fűzni, hogy nem csak a cigányoknál, nem csak a hajléktalanoknál, stb. Mert ilyen szempontból érdekes itthon a jog betartatása. Már régen gáz ha csak célcsoportokra akarja valaki érvényesíteni :(

A fentieket meg nem kedvem nincs megmagyarázni, pusztán nehezen vennék rá bárkit, hogy kedvemért pár ezer oldalnyi ezt azt elolvasson, hogy legalább nagy vonalakban értse mit akarok mondani ...

2011.11.30. 09:34:11

2:25 - leparasztozzák a fehér embert...

Egyébként: Antiszemitizmus??? Ez már az elején megütötte a fülemet. Tán csak nem izraelita vallású cigányok laknak Gyöngyöspatán?

Aki pedig képtelen a társadalomba való beilleszkedésre (lop, rabol, csal, erőszakoskodik), az végezzen kényszermunkát sitten, vagy munkatáborban. Így lehetne hasznosítani a genetikai hulladék romákat is. - Mielőtt még egy habzó szájú TASZ-os itt hőzöngene, szerintem ezen sorok kb 90%-os támogatottsággal bírnának az országban.

2011.11.30. 09:41:41

Azért tegyünk hozzá két dolgot:

Ad.1., Felfogásban kellene változni. A cigány és a nem cigány embereknek is. _NEM_ csak az iskola dolga, hogy tanítsa a gyereket. A szülői rész pont ilyen fontos, ha nem fontosabb, hogy felkészítse a gyereket az ottani tananyag befogadására, segítse, megalapozza neki azt, amit a suliban tanulhat.
Igen, ismét a szülői felelősség kérdése. Mert sajna, tetszik vagy sem, a videóból is szépen lejön, hogy a megszólaltatott cigány anyák ránézésre elég nagy ívben tojtak a gyerekre ilyen szempontból.
Mert majd az iskolában.. ha nem megy az pedig a rohadt iskola hibája. Hát nem.

Ad.2., A nem szegregált iskola nem megoldás. Ismerek jónéhány tanítót, tanárt, és baromira nem egyszerű az életük. Csak képzeld el azt, amikor a főiskoláról 2-3 éve kikerült 25-26 éves tanárnőcit inzultálják a diákok, bejön valamelyik baromarcú anyja apja és veréssel fenyegeti.. Ha pedig a tanár visszaszól, ne adj isten visszaüt, akkor rasszista, fasiszta, erőszakos, tanulóverő állat. (Havi nettó 95ért.)
Nem pártolom a verést mint nevelő eszközt, de igenis az ilyen helyeken érdemes lenne visszahozni a pedellusi intézményt a körmösökkel.

De nem tesszük, mert mi a csiricsáré virágos liberális szeressük egymást és mindenki odaszarhat az asztal közepére elvet követjük, pár milliárd elsíbolása miatt.

baliquez 2011.11.30. 09:42:15

@Kompli: amit nem lehet tíz mondatból értelmesen és egyszerűen megmagyarázni abban kamu van. Tíz mondatba belefér Kierkegaard és Schopenhauer filozófiájának leglényege is: a cigánytéma szerintem messze nem olyan bonyolult, levezethető a parazita-gazdatest ellentétből párhuzamosan hozzácsapva a kulturális-társadalmi vetületet. Ergo kamuzol. Akkor meg inkább kussolj és ne okoskodj, köszi.

2011.11.30. 09:50:03

@Crystah Mastah: a tornasor is már hátrányos megkülönböztetés, amit eltöröltek rendkívül sok iskolában... röhej.

A testi fenyítésnek legalább volt foganatja. Most ha már csúnyán nézel rá, azzal "súlyos lelki károkat okozol" szegény gyerekben

khmm... 2011.11.30. 09:58:28

@nyuszicska:

Egyszerűen felháborító, hogy a politikusok rátolják az integrációt a gyerekeinkre. :-(((

Egy normális integrációs osztályban az kéne, hogy
1) legyen min. egy pedagógia asszisztens az integrálandók "kezelésére" (hogy békén hagyják a többségieket)

2) Egy normális osztályban max. 2-3 integrálancó legyen

Talán akkor lehetne valami...
De így? :-((

Ha egy tál ép almába beleteszel két rohadtat, nem a rohadt fog "meggyógyulni".....

estónia 2011.11.30. 10:01:28

Ha jól értelmezem több problémája van itt a varnyúknak.Az összevont osztályoktól az uszodáig na meg az elkülönített emeletek.
Nos .Elmondanám,hogy én összevont osztályba jártam.Osztálylétszám 24 abból hárman egyetemre mentek vagy hatan főiskolára a többi meg érettségizett meg szakmunkásképzőt végzett.Egyetlenegy se maradt képzetlenül mert a négy alsó osztály egy teremben volt.Sőt!!Az uszodáról annyit ,hogy majd ha nem szaros klottgatyába mennek be a cigányok melyben az utcai kukákat túrják meg a porban hemperegnek akkor be lehet őket engedni.Én nem engedem egy légkörbe a gyerekemet egy viselkedni nem tudó neveletlen csürhe közé.Tehát vagy állami támogatásból él az uszoda vagy az én pénzemből.Döntsön!Nem irigylem a vezetést.Erre már rá ment egy pár intézmény.Pl.A kecskeméti uszoda sem tudta kezelni ezt a helyzetet.Be is zárt.Nem mondom,hogy kizárólag ezért de ez is benne volt.
Az emeletekről csak annyit.Ha megkérdeznek egy genetikust,hogy van e külömbség cigány meg magyar közt kizárólagosan genetikai szakszempontból akkor a válasz igen.Nem szégyen ez !Ez van.Miért lassítsa le az okosabbat a kevésbé okos?El kell különíteni az erős osztály a kevésbé erőstől.

khmm... 2011.11.30. 10:02:02

@Crystah Mastah:
Sajnos akármennyire is próbálják az integrációmániások bagatellizálni: egy gyerek alapvető szocializációja lezajlik még óvodába kerülés előtt. És hiába a legszuperebb int. programok - a 4-5 óra iskolai nevelést simán übereli az otthoni környezet.

Ha az iskolai nevelés annyit nyomna a latban, akkor a mai középkorosztályból nem lenne egyetlen vallásos ember sem! Mert ugye tűzzel-vassal ateista nevelés folyt az iskolákban...

Az integrációbizniszben utazók forszírozzák ezt az egész agyrémet, mert így lehet írni a semmiresejó és hazug tanulmányokat sok millióért. :-((((

A napokban tette fel a kérdést Balog Zoltán: miért van az, hogy minden kisebbség harcol azért, hogy nemzetiségi iskolája legyen, de ha egy iskola elcigányosodik (teljesen passzív módon), akkor azonnal szegregációt kiáltanak????

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.11.30. 10:04:38

@shitgun: Hi-hi, ebből is látszik hogy az "előítélet" szó mekkora ellentmondás! Mert szó szerint akkor lenne elő-ítélet, ha semmi tapasztalatod nincs valamiről, most hallassz róla először/találkozol a jelenséggel és már elítéled. A cigányokkal szemben akinek "előítélete" van (mindenki) annak pont azért van, mert már van rossz tapasztalata, és ítélkezik ez alapján UTÓLEG. Szóval kéretik nem rosszul használni, aki meg így használja azt kiröhögni!

khmm... 2011.11.30. 10:07:56

@Yooha: libsi-magyar szótár:

előítélet = tapasztalat, utóítélet

:)

Pipas 2011.11.30. 10:15:52

Az előítélet az, amikor a zebra elszalad az oroszlán elől csak azért, mert azt gondolja, hogy az oroszlánok zebrát szoktak enni.

Nem tudhatja, hogy az adott oroszlán meg akarja -e enni, hiszem még soha nem ette meg, aztán mégis, ahelyett, hogy esélyt adna az oroszlánnak egyszerűen elfut... pusztán faji előítéletből.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.11.30. 10:18:15

@Pipas: Esetleg a zebra már látta, hogy az oroszlánok zebrát esznek :)
Amúgy meg az oroszlánokat tudtommal nem zavarja az előítélet.

kb. kognitív disszonancia · http://hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia 2011.11.30. 10:18:50

@petimegmondja:
"Ott is ilyen náci barmok ötlete volt,"
A jó anyádat nácizd le te sötét tapló:
hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1ci_k%C3%A1rtya

"Tekintve, hogy 70 éve a magyar társadalom alig 7%-a tartozott a polgárság vagy az arisztokrácia kategóriájába,"
Gyenge csúsztatás a másik 93%-ot "lecigányozni", a többi, egyébként törekvő, integrált réteg nevében neked bizony a kurva anyádat.

"most már mi is nekiállhatnánk a miénknek..."
Állj neki okoska, aztán majd szólj, ha megoldottad.

Az világos, hogy még életedben nem jártál igazi cigányok között, hülyegyerek.

Pipas 2011.11.30. 10:21:25

@Yooha: Jah, érted, látta már, hogy zebrát esznek, de az egyik oroszlánt nem szabad megítélni a másik oroszlán viselkedése alapján! Minden oroszlán más, nem lehet 'faji' alapon ítélni! Nincs "oroszlánbűnözés"! :)

Az oroszlánokat meg egészen biztosan zavarja az előítélet, sokkal jobban örülnének, ha a zebra szép csendesen megvárná őket ott ahol van és nem menekülne előítéletes, rasszista módon elfele amint meglátja őket. :)

khmm... 2011.11.30. 10:26:53

@canahari:
"ha az a cigány gyerek a többségi magyarokkal jár, akkor abba fogja hagyni, mert azt látja, hogy nem az a norma. Ő is csak ember, nem akar egyedül lenni mindenki megvetése közepette."

Ebből a hsz-ból lejön, hogy _halvány lila gőzöd_ nincs a cigányokról.

Ők megvetik a "gádzsókat" vagy "parasztokat", nemhogy alkalmazkodni akarnának...

sidorovich 2011.11.30. 10:40:17

@kamikaze boci:

Ne húzd fel magad a kis cionistán, nyilvánvaló, hogy kiknek a szekerét tolja.

rámenős 2011.11.30. 12:55:03

@Kompli: Ne olvass pár ezer oldalt. Megárt és olyan hülyeségeket írsz mint itt.
Tapasztalj. Menj le Miskolc mellé akármelyik faluba, ahol sokan vannak. Csak sétálj, nézegess, beszélgess. Ha szerencséd van és sokan körülvesznek, ne szaladj el. Csak meg akarnak lopni. Nem kell nagy ügyet csinálni belőle. Tegyél minél több pénzt a zsebeidbe. Szegények olyan aranyosak. Még hálásak is lesznek.

rámenős 2011.11.30. 12:57:38

@Bathory: Igazad van, de nem akartam bonyolítani a dolgokat. Csak a jogvédői szemérmességet akartam kifigurázni.

bagir 2011.11.30. 13:14:09

@petimegmondja:

Röhögni fogsz, nálunk képzeld alkalmazzák a srácot, hiába cigány, ja ő nem lop, szorgalmas meg is becsülik, hívják mindenfelé dolgozni. A kamion műtrágyát is vele vetették át

2011.11.30. 15:48:05

@bucbuc: Bár sejtem, hogy már nem fogsz visszanézni ide, de:
"Megadjuk a lehetőséget te elszállt libbant fasz"
én maximum elszállt libbant punci vagyok, egyrészt.

Másrészt:
"Aki hajlandó tanulni azt olyan osztályba teszik."

JAAA!!! Az mááááás! Ha ez így van, akkor én kérek elnézést!!! Mondjuk szerintem marhára nincs így, és csak azért mondtad, hogy megmondhasd a tutit, de azért köszönjük szépen, hogy megpróbáltad.

2011.11.30. 15:48:48

@khmm...: Ebből lejön, hogy neked durván fogalmad sincs a gyerekekről.

2011.11.30. 15:50:03

@moszkvicssluszkulcs: Szerintem igazából itt van az igazság. Én mellette lennék.

2011.11.30. 15:54:17

@roli101: "Ha nem szaporodnának ilyen ütemben, nem lenne semmi gond velük.
Persze arra is van megoldás, igaz radikális."

Nagyon radikális: OKTATÁS!!! A szaporodási arány az ugyanilyen körülmények közt élő fehéreknél ugyanaz, mint náluk.

"Nem rég olvastam, hogy Nógrádban, Borsodban jelentősen megnőtt a szifiliszes és tripperes romák száma. Vajon miért? Mert a lányokat, mindig az apa próbálja ki először 12-13 évesen, utána meg a tesók, rokonok?"

Ezt ugye a kurucon olvastad, csókolom? Ha a vérfertőzés bevett lenne, már nem létezne ez a nép. Olvass utána, hogy milyen torzulások keletkeznek néhány generációnyi vérfertőzés után.
A szifilisz meg a tripper nem apukabetegség, hanem bárkitől meg lehet kapni. Egymástól kapják, nyilvánvalóan, mert rengeteg és korai a szexuális kapcsolat, de nem az apukától és a tesókáktól.

2011.11.30. 16:06:04

@nyuszicska: 90-10 arányok mellett elvittem volna a gyereket, megmondom őszintén. Fordított arány kell, hiszen hasonulniuk kell. És igaza van annak, aki azt mondja, hogy az integráció jó pedagógussal, szakemberrel vezet csak eredményre.

Ettől függetlenül miután más nem vezet eredményre, nincs más megoldás, csak az integráció.

khmm... 2011.11.30. 17:49:06

@canahari: Micsoda tényekkel alátámasztott érv!

LOL

2011.11.30. 18:13:37

@khmm...: Most mit bizonyítottál be? Mert azt nem, hogy apuci próbálja ki először a kislányt. Ha úgy gondolod, hogy mégis igen, akkor idézd be a cikkből légy szíves.

A szerelő 2011.11.30. 20:07:10

@canahari: "Ettől függetlenül miután más nem vezet eredményre, nincs más megoldás, csak az integráció."
Ez hazugság! A saját példám bizonyítja, hogy kizárólag a szegregáció a megoldás.
süti beállítások módosítása